انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 5 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین »

خودارضایی در دختران و پسران (همه چیز در مورد خود ارضایی)


مرد

 
badboy36226: درود بر شما.
دوستان عزیز این همه ما خوندیم، آدم نشدیم!
کلی اینور و اون ور خودنم...یه جا میگن ضرر داره...یه جا میگن نیازه...یه جا میگم زیاد فرقی نداره!
من همچین ۲-۳ سالی هست معتادش شدم....هی میخوام ترک کنم نمیشه :ی

حالا چندتا سوال:

۱. در چه حدی خودارضایی ضرر نداره؟...سالی یه بار؟...ماهی یه بار؟!....
۲.این که میگن خود ارضایی باعث فلان و فلان میشه...خوب اگه یکی هفته ایی چندبار بار سکس کنه مشکلی نداره؟..در واقع چه چیزی است که باعث میشه این همه تفاوت میان سکس و خودارضایی بشه؟!!!


با تشکر.ممنون میشم راهنمایی کنید.

اگه پسر سکس داشته باشه هیچوقت خودارضایی نمیکنه ولی متعصفانه سیستم جامعه جوری شده پسرها همش تو کف هستن
گل گفتی داداش
بیشترین مشکل خود ارضایی مال نداشن سکس تو کف موندنه
خودمم این مشکلو داشتم چند وقت اینقدر که خودارضایی کردم که بدنم مثل پوست استخون شده بود هنوزم گاهی می کنم بیشتر وقتا میرم بیرون و پباده روی تا از فکرش بیام بیرون
در کل بجز ضرر چیز دیگه ای نداره.

sarabnisty

بزرگترین مشکل خود ارضایی همین زود انزالیه
از نظر خودم بعد ترک با معاشقه طولانی شروع کن یعنی سعی در انزال نکن بیشتر معاشقه بعد اون کم کم شروع به سکس کامل کن.
اینطوری حتما مشکلت حل میشه
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
عوارض خودارضایی دختران

یک عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری- مامایی دانشگاه شاهد با بیان اینکه آنورگاسمی یکی از مهمترین عوارض خودارضایی در دختران است تاکید کرد:« ممکن است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده کنند اما درآینده رضایتمندی جنسی درزندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خود را از دست خواهند داد.»

معصومه حیدری در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز گفت:«خودارضایی در دختران با تحریک قسمت های خارجی دستگاه تناسلی رایج تر است که صدمه چندانی به دستگاه تناسلی نمی رساند اما زمانی که خودارضایی دختران با تحریک قسمت های داخلی تر دستگاه تناسلی باشد بسته به نوع فشار و ناحیه لمس شونده ممکن است در صورتی که به صورت مداوم خودارضایی تکرار شود آسیب های جدی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد.»

وی ادامه داد:«در برخی موارد خودارضایی در دختران با تخیلات جنسی، دیدن تصاویر و فیلم صورت می گیرد که فرد با دیدن این تصاویر به هیجان می رسد و در این صورت آسیبی به دستگاه تناسلی وی وارد نمی شود اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چرا خودارضایی از لحاظ شرعی و بهداشتی نفی شده است؟

واقعیت این است که دختران و پسران با بلوغ دچار تغییرات هورمونی و جسمانی می شوند و در دوره ای قرار می گیرند که نیازهای جنسی آنها شعله ور شده و راهی برای ارضاء ندارند و ممکن است به سمت خودارضایی کشیده شوند اما همانطوری که می دانید ازدواج تنها راه صحیح ارضای افراد است و ما رفتارهای پرخطر جنسی را نهی می کنیم و بایستی به مقتضای سن و رشد و نیازهای فکری ازدواج به موقع صورت گیرد چرا که نیازهای جنسی یک روند فیزیولوژیک دارد و باید طی شود و افرادی که از لحاظ شرعی مقیدند نیازهای جنسی خود را در جاده صحیح خود قرار دهند بایستی ازدواج کنند.»

عوارض خود ارضایی دختران


عوارض خودارضایی دختران-این کارشناس ارشد مامایی در ادامه به خبرنگار سلامت نیوز گفت:«خودارضایی در دختران عوارض بسیاری را در پی خواهد داشت و در صورتی که به صورت رفتار روزانه درآید خطرناک می شود و مانند هر اعتیادی،روح و جسم و روان فرد را به هم می ریزد و زمانی که فردی اقدام به خودارضایی می کند خیلی سریع فاز هیجان جنسی اتفاق می افتد و جنبه های مهم و عاطفی در یک ارتباط صحیح جنسی را دریافت نمی کند و دچار خلاء عاطفی، افسردگی، اضطراب و عدم اعتماد به نفس می شود و بعد از ازدواج در یک رابطه زناشویی دیگر تحریک نمی شود و در به ارگاسم رسیدن دچار مشکل می شود چرا که با خودارضایی شرطی شده است تا در یک وضعیت خاصی که خود را تحریک می کند به ارگاسم برسد و به هنگام نزدیکی به همسر خود به یاد رفتارهای خود می افتد و گمان می کند تنها در آن شرایط می تواند به ارگاسم برسد.»

این درمانگر اختلالات جنسی بانوان افزود:«یکی از مهمترین مشکلاتی که این زنان به آن دچار می شوند این است که دچار نارضایتی جنسی شده و رفته رفته با بی میلی جنسی مواجه می شوند بنابراین بایستی گفت ممکن است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده کنند اما آینده طولانی زندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خود را از دست خواهند داد.»

چگونه میتوان از خود ارضایی دست کشید


همکار علمی کلینیک سلامت خانواده افزود:«از جمله راههای پیشنهادی برای ترک خودارضایی دختران پرداختن به فعالیت های مختلفی از جمله ورزش کردن، مطالعه کردن، با خستگی به خواب رفتن و تفریحات ، نخوردن غذاهای محرک و عدم استفاده از لباس های تنگ است همچنین نباید به مدت طولانی در حمام زیر دوش آب باشند و مهمتر از همه این موارد دوری کردن از محرکات و دوستی با جنس مخالف و تماشای فیلم های محرک است تا فرد به سن مناسب ازدواج برسد و با ازدواج بتواند نیازهای خود را به طور صحیحی ارضاء کند.»
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
آیا اثرات خودارضایی بعد از ترک از بین میره؟

نامه زیر در یکی از سایت های پرسش و پاسخ دینی مطرح شده که به دلیل اهمیت قضیه، برای شما قرار داده شده است.

با سلام و خسته نباشید پسری هستم هفده سال سن دارم.2 سال خودارضایی انجام میدادم گاهی وقتا روزی 5 بار خودارضایی می کردم و در طی این مدت آثار بد آن را احساس کردم و الان حدود سه هفته است که ظاهر شدن.بیشترین صدمه آن از نظر روحی است.الان انگار خودم نیستم و یک آدم دیگر شدم.و تمرکز تو کارهایم ندارم.اصلن نمی توانم به موضوعی فکر کنم.سر کلاس درس نمی توانم گوش کنم.حافظم ضعیف شده و حسابی کم انرژی و بی حال شده ام.احساس افسردگی بهم دست داده.

می خواستم ببینم این آثار از بین میره یا تا آخر میمونه باهام؟چه کار باید بکنم تا زودتر مثل روزهای عادی قبل شوم.
با تشکر


پاسخ :

با سلام و تشکر به خاطر ارتباط تان با این مرکز.

اينكه متوجه زشتي اين عمل و آثار مخرب آن شده‌ و تصميم به ترك گرفته‌ايد، خيلي خوب است. خود را دست كم نگيريد و عزت نفس داشته باشيد . جان تان را بزرگ تر از آن بدانيد كه در مقابل اين عمل زشت ذليل شويد. از بين رفتن اثرات عادت زشت خودارضائي بستگي به مدتي كه شخص به آن گرفتار بوده، تعداد دفعات انجام آن و قدرت بدني دارد. اثرات در بدن افراد متفاوت است. اما خوشبختانه بيش تر اثرات سوء آن با ترك اين عمل از بين خواهد رفت. پس جاي نگراني نيست. در اين جا ابتدا به بعضي آثار سوء استمنا و سپس توصيه‌هائي براي ترك آن مي‌پردازيم:

1- به نظر تمام فقهاي اسلام هر عملي به غير از راه شرعي (ازدواج) كه موجب شود كه مني از انسان خارج شود، حرام قطعي و جزء گناهان بزرگ است. هيچ عذري هم موجب جواز اين عمل نمي‌شود.

2- به نظر علماي علم اخلاق اين عمل يكي از بزرگ ترين موانع رشد و تعالي انسان است.

3- در روايات اسلامي اين كار بسيار زشت شمرده و از آن نهي شده است. از امام صادق (ع) از حكم آن مي‌پرسند، مي‌فرمايد:

گناه بزرگي است كه خداوند متعال در قرآن مجيد از آن نهي فرموده، استمنا كننده مثل اين است كه با خودش ازدواج كرده است . اگر كسي را كه چنين كاري مي‌كند بشناسم، با او هم‌غذا نمي‌شوم.
امام صادق (ع) مي‌فرمايد: « سه دسته‌اند كه خداوند با ايشان سخن نمي‌گويد و به نظر رحمت به ايشان نمي‌نگرد و پاك شان نفرموده و براي شان عذاب دردناكي است: ... يكي از آن ها كسي است كه به وسيله عضو خودش شهوتش را خارج كند.

4- عالمان و پزشكان منصف هم هيچ كدام اين عمل را تجويز نكرده‌ و اين عمل را خوب و پسنديده نمي‌دانند. در اين جا بعضي از آثار جسمي و رواني استمنا را به اختصار متذكر مي‌شويم. اين عمل، مبتلايان را به ضعف قواي شهواني دچار مي‌كند، ترسو و بي‌حال بار مي‌آيند، شهامت و درستي از آنان سلب مي‌شود، چه بسا اشخاصي هستند كه در عنفوان جواني در اثر مبتلا شدن به استمنا به شدت دچار ضعف قواي جسمي و روحي مي‌شوند. اين عمل غير طبيعي، رابطه نزديكي با حواس پنجگانه، به خصوص بينائي و شنوائي دارد، به اينكه ديد چشم را ضعيف كرده و حس شنوائي را نيز تا اندازه‌ قابل توجهي از كار مي‌اندازد. چشم‌هاي آن ها سياهي مي‌رود و دچار سرگيجه مي‌شوند، همچنين به طور مدام، صداي ناهنجاري در گوش خود احساس مي‌كنند كه بسيار ناراحت كننده است. علاوه بر اين ها تحليل رفتن قواي جسماني و روحاني، كم‌شدن خون، پريدگي رنگ، نقصان قواي حافظه، لاغري و ضعف و سستي زياده از حد، بي‌اشتهائي، كج خلقي، عصبانيت و هزاران آفت ديگر از بيماري هائي است كه گريبان مبتلايان به استمنا را خواهد گرفت. با توجه به مطالب بالا و فهميدن مشكلات و مضرات استمنا برخي نكته‌ها را به شما توصيه مي‌كنيم :

1- اين عمل با تمام بدي كه دارد ،قابل درمان است. بيش ترين آثار شومي كه به واسطه آن به وجود آمده است ،در مدت كوتاهي پس از قطع آن برطرف مي‌شود، زيرا كه نشاط و نيروي جواني مي‌تواند بيش تر ضايعات گذشته را جبران كند.هيچ وقت ياس و نااميدي را نبايد به خود راه داد. بنابراين نخستين و لازم‌ترين موضوعي كه بايد به آن توجه داشت ،امكان سريع ترك اين عادت و نجات از عواقب آن است.

2- همه پزشكان معتقدند كه براي ترك هر نوع عادت، قبل از هر چيز تصميم و اراده لازم است . اين موضوع را اصلا نبايد دست كم گرفت. البته ممكن است كه خيلي از جوانان اين‌گونه برداشت كنند كه ما قادر به تصميم‌گيري نيستيم و اراده از ما سلب شده ، ولي مساله اين جاست همين كه اين مقدار اراده داريد كه در جائي كه شرايط آن نيست اين كار را نمي‌كنيد، همين مقدار كفايت مي‌كند . اگر بارها تصميم گرفتيد و شكست خورديد، بايد توجه داشت كه شكست مقدمه پيروزي است.

3- احساس گناه افراطي، نه طبيعي موجب فزوني سطح اضطراب در شما مي‌گردد . افزايش اضطراب ناخواسته تمايل شما به انجام اين عمل (كه به نوعي آرامش كاذب و موقتي به شما مي‌بخشد) را تشديد مي‌كند. پس به جاي احساس گناه افراطي( كه ثمره‌اي جز تشديد روحيات افسرده‌وار و تضعيف عزت نفس و اعتماد به نفس در شما ندارد) به القاي روح اميد در خود بپردازيد.

4- از تلقين منفي به خود و توجيهات بي‌مبنا و همچنين بزرگنمائي شكست‌هاي گذشته به شدت پرهيز نمائيد. تلقين مثبت و خوشبيني سهم به سزائي در ترك تدريجي اين عمل دارد.

5- هرگونه پيشرفت خود را (هرچند اندك) مد نظر داشته باشيد. هيچ‌گاه پيشرفت‌هاي خود را دست كم نگيريد.

6- به ما دستور داده شده است كه به صورت مداوم تصميم قاطع بگيريم ولو اينكه نقض شود و تصميم خود را بشكنيم، دو مرتبه، سه مرتبه و ... بايد قاطعيت داشته باشيم، بايد سعي خود را بكنيم، بالاخره جواب مي‌دهد و موفق مي‌شويم.

7- اگر موفق به ترك موقت اين عمل (هرچند براي مدت چند روز شديد، اين مطلب را از نظر دور نداريد، كه بازگشت و ارتكاب ناخواسته عمل، جزئي از فرآيند ترك محسوب مي‌گردد. پس با كوچك ترين بازگشت، همه چيز را از دست رفته محسوب نكنيد، بلكه با توبه دوباره از عمل، تصميم قاطع خود را وارد مرحله ترك ديگري كنيد. در صورت ارتكاب دوباره عمل، به جاي ياس و نااميدي كه مطلوب شيطان است، اين نكته را به خود گوشزد نمائيد كه فرصت جبران آن وجود دارد .بار ديگر مصمم‌تر و جدي‌تر از گذشته به فرآيند ترك خود برگشت نمائيد.

8- اجتناب از هرگونه تحريك جنسي: اگر كسي انتظار داشته باشد كه فيلم‌ها و تصاوير مستهجن ببيند و در كوچه و خيابان به اندام دختران و زنان نگاه كند و با اين حال آلودگي پيدا نكند سخت در اشتباه است.

9- پرهيز از تنهائي در مكان هاي مختلف، موقع خواب و ...

10- انجام ورزش، چون كه ورزش، مقدار فراواني از انرژي‌هاي فكري و بدني زايد را مي‌سوزاند.

11- از معاشرت با كساني كه شما را مستقيم يا غير مستقيم به اين عمل دعوت مي‌كنند دوري كنيد.

12- از صحبت كردن در مورد مسائل شهوت‌انگيز دوري كنيد.

13- از پوشيدن لباس هاي تنگ و چسبان اجتناب كنيد.

14- از خوردن غذاهاي محرك جنسي پرهيز كنيد (موز، شكلات، انجير، خرما، پياز، فلفل و ...)

15- روزه گرفتن دو روز در هفته براي كم كردن حس شهوت‌جوئي شما بسيار مفيد است، اگر قادر به روزه گرفتن نيستيد، غذاي خود را به حداقل برسانيد، مثلا وعده غذائي ظهر را نخوريد. سعي كنيد به هنگام خواب، شكم شما بيش از حد معمول پر نباشد.

16- از نگاه كردن به بدن عريان خود نيز اجتناب كنيد.

17- شب ها در موقع خواب، لباس كامل بپوشيد و هرگز به رو نخوابيد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

 
به نظر من یه کار که مطابق با سیستم طبیعی بدن باشه نیست یعنی خودارضایی راه مناسبی برای ارضای جنسی نسیت ، ولی من خودم به این نتیجه رسیدم که نمیتونم ترکش کنم ولی سعی میکنم خودمو کنترل کنم و وقتایی که واقعا بهش احتیاج دارم انجام میدم ، اینجوری موقع انجان دادنش واقعا لذتم میبرم
در سیاره کوچک ما هیچ چیز تکرار نمیشود
مراقب دستهایت باش
زمستان فقط با آنها گرم می شود
     
  
زن

 
خود ارضایی عواقب بدی برای آقایون و خانوم ها داره و بیشترین صدمه ای که میزنه به روح و روان طرفه توری که طرف بعد از مدتی مجبور به مصرف قرص های اعصاب و ضد افسردگی میشه
صبحی که به جای عـــشق با یک سیگـــار شروع شود…..

یک شروع دوبـــــاره نیست…….

امتداد پایان اســــــت……

برای کســـــی که دیگر امیــــدی به ادامه ندارد…
     
  
مرد

 
اگه شرایط ارضای میل جنسی پیش نیاد خودارضایی عیبی نداره ولی دیگه نه روزی ۵ بار ، ۴-۵ روز یه بار مشکلی پیش نمیاد
     
  
مرد

 
وقتی چند هفته آبم رو نمیارم واقعا عصبی میشم و احساس سنگینی و سر درد میکنم ولی آبم که میاد نرمال میشم اما اینطوری هم که هر روز جق بزنی بده خیلی نه افراط میکنم نه تفریط
     
  
مرد

 
من وقتی ابم جمع میشه بیضه هام درد میگره
مجبور میشم جق بزنم
گاهی هم وقتی بدجور حشری میشم جق میزنم
     
  
مرد

 
سلام من ۱۸ سال سن دارم قبلا رابطه ی گی دو طرف داشتم و بعد از مدتی برای ارضا شدن خود باید انگشت یا حتی یک شی دیگر به بکون خودم وارد کنم حتی زمانی که با دختر سکس میکنم کاملا بدنم داغ میشه اما تا زمانی که روی سوراخم انگشت نزارم یا فرو نکنم آبم نمیاد و ارضا نمیشم خواهش میکنم کمکم کنید چیکار کنم
sss
     
  

 
۵ دلیل سالم و علمی برای خودارضایی


خودارضایی همه تاثیرات مفید یک رابطه جنسی را ندارد. حتی تعداد اسپرم در حین خودارضایی با حالت زناشویی فرق دارد. شاید مطمئن ترین سکس ممکن باشد و خطر بیماری های مقاربتی نداشته باشد ولی استفاده مداوم از خودارضایی برای رفع نیاز جنسی، ممکن است تلاش برای دستیابی به شریک جنسی و به طبع آن، داشتن زندگی اجتماعی وسیعتر را مختل کند. خطر خونریزی درون آلت به خاطر خودارضایی های مکرر و خشن نیز محتمل است.

اما با این وجود دلایل زیادی نیز وجود دارد که خودارضایی را به قول دکتر Gloria Brame متخصص سکسولوژیست، بخشی از فعالیت سالم جنسی انسان ها ساخته است. به عبارت دیگر همانطور که مسواک زدن مدوام، باعث تمیزی دندان و لثه خواهد بود خودارضایی نیز به سالم بودن مسیر لوله های اطراف آلت تناسلی منجر خواهد گشت.


این هم ۵ دلیل مشخص برای انجام خودارضایی :

  • پیشگیری از سرطان :

یک تحقیق منتشر شده در استرالیا اعلام کرده است که مردانی که ۵ بار در هفته با سکس یا خودارضایی به تخلیه اسپرم می رسند ۳۰ درصد کمتر از بقیه شانس گرفتن سرطان پروستان دارند. به نظر می رسد ضمن تخلیه اسپرم ها، مواد زائد و مسموم در بین لوله های اطراف مجرای ادرار نیز دفع می شوند.

  • استواری بیشتر آلت مردانه :

در سنین بعد از جوانی، تمام ماهیچه های بدن به مرور زمان، ضعیف تر می شوند. اما تخلیه مداوم و هفتگی از طریق سکس یا خودارضایی، باعث تقویت ماهیچه های شکم، پهلو و مثانه خواهند شد که نقش تعیین کننده در ثبات و پایداری آلت دارند.

  • جلوگیری از زودانزالی :

دکتر Brame معتقد است خودارضایی یک ساعت قبل از رابطه جنسی به شما قدرت کنترل بیشتری می دهد. اجرای این برنامه یکنفره معمولا دو دقیقه طول می شکشد. اگر سعی شود مدت اجرا را به ۳ دقیق افزایش دهید تمرینی برای کنترل ارگاسم خواهد بود. زمان رسیدن به اوج را هر چه بیشتر به عقب بیاندازید بر خودتان مسلط تر خواهید شد. به همان صورت برای هر مرد حدود ۵۰ بار تماس کافی است تا به رضایتمندی مورد نظر برسد که این عدد را نیز می توان از طریق مکث های پیاپی در حین اجرا، به دو برابر هم رساند.

  • بالا رفتن قدرت دفاع طبیعی بدن :

پزشک متخصص هورمون درمانی دکتر Landa می گوید ارضا شدن باعث تنظیم هورمون کوریسول در بدن می شود. در باور عمومی هورمون کورسول علامت تنش و خستگی و عصبیت می باشد ولی وی می گوید تنظیم کورسول باعث بالا رفتن قدرت دفاع طبیعی بدن خواهد شد

  • باعث شادی و سرحالی می شود :

ارگاسم قوی ترین داروی مخدر طبیعی است که با خود مقدار زیادی مواد شیمیایی نظیر دوپامین و آکسی تاسین در درون مغز ترشح می کند که تاثیرات شادی آور و لذتبخشی ایجاد می کنند. دکتر Brame می افزاید اسکن های تهیه شده از مغز یک معتاد که به مواد مخدر دست یافته است و مغز انسانی که ارگاسم داشته است خیلی شبیه هم هستند.

برگردان به فارسی : گارگاه خبر ژوپی آ

۵ Reasons You Should Masturbate Tonight
     
  
صفحه  صفحه 5 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

خودارضایی در دختران و پسران (همه چیز در مورد خود ارضایی)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA