انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 8 از 17:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  16  17  پسین »

نصب تمامی مسیر های ماهواره و قیچی زدن به صورت تصویری


زن

 
آموزش نصب ماهواره آذراسپیس در 46 درجه شرقی به مرکزیت یاه ست در 52.5 درجه شرقی


طریقه نصب این ماهواره رو در حالیکه یاه ست در مرکز هست براتون قرار میدم با عکس مربوطه .
دقت کنید اگر از فایندر استفاده میکنید باید صدای فایندر رو کمتر از حد معمول قرار دهید چون مانند یاه ست روی فایندر بسیار قوی سوت نمیزند فاصله دو النبی آذراسپیس و یاه ست 7.5 سانتیمتر میباشد . عکس کاملاْ گویا است .

برای نصب تک جهته هم شما ابتدا ترکست رو فول میکنید ساعت النبی هم ربع ساعت بیشتر از ترکست یعنی ساعت ۶ .....با همان اندازه ها بلافاصله بعد از ترکست به سمت چپ یعنی از پایه سمت چپ حدود ۵ سانت این مسیر قرار میگیرد .صدای فایندر هم که قبلا عرض کردم...


AzerSpace 1 / Africasat-1A @ 46° East

فرکانس:

11014 28500 H


نکته : اگر در مناطق نویزی قصد نصب دارید برای اذراسپیس از فرکانس ۱۱۰۱۳H28500 استفاده نمایید .

دو جهت یاه ست و آذر اسپیس(افغان ست) به مرکزیت یاه ست:



نکته: دو جهت آذراسپیس در ۴۶ درجه شرقی و افغان ست در ۴۸ درجه شرقی به دلیل نزدیکی به هم و قدرت بالای این دو ماهواره،شما می توانید این دو ماهواره را با یک ال ان بی دریافت کنید.

فرکانس نمونه برای جهت آدراسپیس ،افغان ست:

۱۱۲۳۱ عمودی ۲۷۵۰۰ افغان ست
۱۱۰۹۵ افقی ۲۷۵۰۰ آذر اسپیس
hdsl 2018
     
  
زن

 
آموزش نصب ماهواره آذراسپیس در 46 درجه شرقی به مرکزیت بدر در 26 درجه شرقی


بیم ماهواره آذر اسپیس بر روی ایران فوق العاده است.در این ماهواره تعدادی از شبکه های جم و کانال های ترکی و آذری قرار گرفته است.
عکس کاملا گویاست و به راحتی خواهید توانست آذر اسپیس را به مرکزیت بدر دریافت نمایید.
فاصله دو النبی بدر و آذراسپیس 22 سانتیمتر میباشد.


فرکانس نمونه:

بدر(عربست): Badr-4/5/6 @ 26° East

11919 27500 H

AzerSpace 1 / Africasat-1A East

10974 28500 H
hdsl 2018
     
  
زن

 
آموزش نصب دو جه یاه ست ۵۲.۵ درجه شرقی و هلاس ست ۳۹ درجه شرقی به مرکزیت هلاس ست.


فرکانس نمونه برای جهت هلاس ست۳۹ درجه شرقی:

12565 H DVB-S/MPEG-2 30000 7/8

فرکانس نمونه برای جهت یاه ست ۵۲.۵ درجه شرقی.

11881 V 27500
hdsl 2018
     
  
زن

 
آموزش نصب دیشهای ساخت داخل یا به قول معروف وطنی
ابتدا به بحث سر هم کردن دیش می پردازیم:

اجزای دیش:

  • پایه ها
  • صفحه دیش
  • فیتور یا نگهدارنده ال ان بی
  • میله های نگهدارنده فیتور

اول پایه ها را مانند شکل زیر سرهم میکنیم،دوم پایه ها را با پیچ و مهرهای موجود به پشت صفحه دیش متصل میکنیم،سوم سراغ فیتور و میله های نگهدارنده آن می رویم،میله ها را که سه عدد هستند را یه فیتور متصل میکنیم و در مرحله چهارم میله های نگهدارنده و فیتور را به جلو صفحه دیش متصل می کنیم،دقت کنید که طول میله ها از سطح دیش تا لبه فیتور به 59 سانتیمتر برسد و در آخر ال ان بی را رو دیش نصب کنید.

برای تنظیم دیش شما باید موقعیت طول و عرض جغرافیایی شهر خود و همچنین موقعیت ماهواره مورد نظر خود را هم داشته باشید.

شما ماهواره هایی را می توانید دریافت کنید که 75درجه غربی و 75 درجه شرقی شما باشد به عبارتی دیگر مثلا اگر شما در موقیعت 50 درجه شرقی باشید،ماهوار هایی را که در موقیعت 125درجه شرقی و25درجه غربی هستند را می توانید دریافت کنید.
برای بدست آوردن طول و عرض جغرافیایی محل مورد نظر خود و همچنین جهت و ساعت ال ان بی کلیک کنید.

برای نصب ال ان بی باید توجه داشت که آنتن ماهواره دارای حالت افقی و عمودی می باشد که در آنتن گیرنده یا ال ان بی هم وجود دارد که این دو باید در موازات همدیگر قرار گیرند روی ال ان بی یک علامت به صورت یک فِلش یا پیکان قرار دارد که معروف است به ساعت ال ان بی برای مثال برای دریافت سیگنال از ماهواره هاتبرد ساعت ال ان بی را روی ساعت 11 تنظیم می کنیم .

تنظیم ماهواره هاتبرد برای مبتدی ها به دو صورت:

ماهواره هاتبرد

موقعیت : 13 درجه شرقی

تنظیم دیش :ابتدا کلیه اتصالات کابلی از ال ان بی تا ورودی LNB رسیور و خروجی تصویر رسیور را برقرار کنید. سپس فاصله مرکز قرار گرفتن LNB تا مرکز دیش را دقیق تنظیم کنید در دیشهای ۹۰ تا ۱۱۰ cm عددی بین ۵۴ تا ۵۷ سانتیمتر است و دقت کنید هر سه پایه یک اندازه باشند و کوتاه بلند نباشند و در موقع نصب پس از گرفتن سیگنال آنقدر اندازه ۳پایه ها را کوتاه و بلند کنید تا به بهترین وضعیت گیرندگی سیگنال برسید و همانجا هر ۳ پایه را محکم کنید .

آنگاه ساعت LNB یا همان UP که جهت چرخش LNB به دور خودش است را روی ساعت ۱۱ یا ۵ تنظیم کنید که این یکی از مهمترین عوامل تنظیم است . آنگاه با توجه به شاخص قبله وقتی پشت دیش هستید تقریبا ۲۰ درجه به سمت راست بچرخوانید و سعی کنید روی یک فرکانس قوی مثل 11137/27500/H باشید.

ما باید در ۲ جهت دیش را حرکت دهیم اول افقی یا همان چپ و راست و دوم عمودی یا بالا پایین که با حرکت میله عمودی زیر دیش میسر است . پس با حرکت میلیمتری دیش را کمی به سمت راست یا چپ می دهیم و در همان حال در حالت عمودی نیز دیش را حرکت می دهیم البته اینکار احتیاج به صبر و ریزه کاری دارد و آنقدر دیش را حرکت می دهیم تا ابتدا سطح یا level بالا برود و سپس شاخص قدرت سیگنال که اگر حتی 3۰٪ هم گرفت مشخصه این است که اندکی سیگنال دریافت کرده ایم و به حرکات ریز افقی عمودی دیش آنقدر ادامه می دهیم که رنج قدرت بالای 70٪ بگیرد و آنوقت دیش را در جای خود محکم می کنیم و بقیه کانالها را سرچ میکنیم البته بعضی از کانالها کلا ضعیف هستند و شاید بالای ۴۰٪ نگیرند پس روی این کانالها زیاد وقت نگذارید .


اینم تنظیم ماهواره هاتبرد با فایندر

اول از همه رسیورت رو یک فرکانس(هاتبرد 11137 ) و (نیلست 12341 ) و...حالا میخوای چه جهتی رو تنظیم کنی.مثلا هاتبرد.دیش رو به طرف قبله ببر.ببر گوشه های پشت بام که جلوش زیاد مانع نباشه.حالا به طرف قبله که بردی حدود5سانتببر به سمت راست.فایدر رو وصل کن وعقربه رو بذار روی 5و6ودنبال بگرد وقتی دیدی عقربه به طرف بالا میره بدون به جهت نزدیک شدی.و وقتی بوق یکنواخت زد به جهت رسیدی عقربه فایندر رو بیار روی 7و8تا حساسیت بیشتر بشه.وقتی دوباره رفت به سمت 10 بدون به جهت رسیدی .

طریقه دریافت ماهوارهEutelsat W3A

این ماهواره در 7 درجه شرقی قرار دارد،بنابراین کسانی که بشقاب های ماهواره شان به طرف هاتبرد در 13 درجه شرقیست می توانند با ایستادن در پشت بشقاب ، آن را به اندازه 6 درجه به طرف غرب بچرخانند،چون این ماهواره در افق دورتری نسبت به هاتبرد قرار دارد ، باید سر بشقاب پایین تر باشد. برای این کار میله پشت دیش را به اندازه 2.5 سانتی متر بالا بکشید. در مرحله بعد با رفتن به صفحه تنظیمات گیرنده تان مشخصات زیر را در سیستم وارد کنید.

فرکانس: 10721
سیمبل ریت : 22000
پولاریزاسیون: هوریزنتال یا افقی
اف ای سی: 1/2

آموزش نصب قیچی:

اجزای لازم برای نصب دیش:

  • سوئیچر
  • قیچی
  • LNB

برای نصب قیچی ابتدا باید ماهواره ای که به مرکزیت دیش است را به طور دقیق تنظیم کرد مثلا هاتبرد13 درجه شرقی بعد به سراق ماهواره دوم می رویم.برای مثال ما ماهواره یوتلست دبلیو3 را در نظر می گیریم.ماهواره یوتلست دبلیو3 در نزدیکی ماهواره هاتبرد قرار دارد.پس برای نصب قیچی ال ان بی دوم را طبق شکل به فاصله 2،3 سانتی ال ان بی مرکزی قرار می دهیم .بعد سیم رسیور را مستقیم به ال ان بی دوم زده به داخل تنظمات رسیور می رویم به گزینه نصب رفته ماهواره مورد نظر را انتخاب کرده و باید فرکانسی را انتخاب کنید .باید توجه داشت که در این فرکانس حتملا شبکه ای فعال باشد یا به آن فرکانس جدید بدهید.

که برای یوتلست فرکانس 10721 را بزنید بهتره.بعد از آن ال ان بی را تنظیم کنید تا ماهواره سیگنال را در بهترین حالت دریافت کند.و پس از آن به حالت جستجو رفته و ماهواره مورد نظر را جستجو کنید که برای جستجو فرکانس جدید به گزینه جستجوی دستی بروید.بعد از دریافت کانال به سراق سوئیچر می رویم.سوئیچرها در دو نمونه 4به1 و 8به1 در بازار عرضه شده. که تا سقف 4 و 8 ال ان بی ظرفیت دارند.

ال ان بی مرکزی (هاتبرد) را با یک سیم جدا به ورودی شماره یک ، ال ان بی دوم را به ورودی شماره دو وخروجی سوئیچر را به رسیور وصل کنید.بعد سراق تنظیمات رسیور بروید.به حالت نصب رفته و ماهواره هاتبرد را انتخاب کرده و نوع سوئیچر یا (DiSEqC) را به حالت LNB1 تغیییر دهید و به همین ترتیب ماهواره یوتلست را انتخاب کرده و (DiSEqC) آن را به حالت LNB2 تغیییر دهید .
hdsl 2018
     
  
زن

 
آموزش نصب دیش گردان
قبل از شروع کار بایستی مختصات طول و عرض جغرافیایی (Longitude و Latitude) شهر خود را تهیه کنید. به عنوان نمونه طول و عرض جغرافیایی تهران : به ترتیب 51.424 و 35.672 و برای اصفهان به ترتیب 51.152 و 32.704 و برای بندرعباس به ترتیب 55.483 و 27.467 می باشد.

مراحل نصب:

  • ابتدا با استفاده از ابزار بنایی نظیر شاقول و تراز پایه دیش (لوله) را بصورت کاملا" عمود بر زمین محکم نمایید و توجه داشته باشید که قطر لوله (پایه) با بست های موتور متناسب باشد.
  • در این مرحله موتور را با استفاده از بست های موجود روی پایه نصب کنید.(فعلا" جهت تنظیمات بعدی نیازی به محکم کردن بست ها نیست،پیچها را به قدری محکم کنید تا موتور به پایین سر نخورد).
  • اکنون نشانگر موجود بر روی موتور را با حرکت دادن موتور پیرامون محور مربوطه بر روی عدد 0 فیکس نمایید و سپس پیچهای مربوط به Latitude (عرض جغرافیایی منطقه) را با استفاده از مختصات منطقه که قبلا" تهیه کرده اید ،تنظیم ومحکم نمایید.
  • در این مرحله دیش را بر روی موتور نصب نمایید.(توجه داشته باشید که خط موجود در روی بست دیش و بازوی نگهدارنده دیش در امتداد هم قرار گیرند).
  • حال در روی موتور، در قسمت Longitude ( طول جغرافیایی) پیچ مربوطه را روی مختصاتی که قبلا" تهیه کرده اید تنظیم و محکم نمایید.
  • اکنون بایستی جهت رفرانس نزدیکترین ماهواره به Longitude را رصد نمایید.(توصیه میشود که برای اینکار از ماهواره Express AM 2 واقع در 53درجه شرقی استفاده کنید،بدین صورت که با توجه به Longitude موقعیتهای مختلف و برای سهولت در تنظیمات مربوطه،با رصد نزدیکترین ماهواره قابل دریافت به مقدار Longitude ومنظور کردن مقدار اختلاف (درجه) نسبت به آن تنظیمات را پی بگیرید).
  • اکنون پس از دریافت نزدیکترین ماهواره، پیچهای مانت مربوط به دیش را محکم نمایید.
  • در این مرحله موتور را 2 میلیمتر به سمت چپ (غرب) بچرخانید و پیچهای تنظیم را محکم کنید.
  • حال کار نصب دیش به اتمام رسیده و بایستی ادامه کار را با تنظیم قسمتهای مربوطه در ماهواره پی بگیرید.

طول جغرافیایی :

برای تنظیم دیش های گردان باید دیش روی مدار قرار بگیرد،حالا سوال اینجاست که :

چه جوری باید دیش روی مدار قرار بگیرد ؟
باید چگونه دیش را تنظیم کنیم که روی مدار قرار بگیرد ؟
روی کدام ماهواره تنظیم کنیم ؟

پاسخ :

هر شهری داری طول و عرض جغرافیایی است . ما به طول جغرافیایی هر شهر کار داریم،انتخاب اولین ماهواره بستگی به طول جغرافیایی دارد،پس اول طول را پیدا می کنیم ،در مرحله دوم نزدیک ترین ماهواره به طول جغرافیایی را مشخص می کنیم،به همین سادگی ما مبداء حرکت را پیدا کردیم .


در زیر طول جغرافیایی چندین شهر را با هم برسی می کنیم :

  • اراک : 49.7 - express am 22
  • اردبیل : 48.3 - express am 22
  • ارومیه 45.7 - turksat
  • اصفهان 51.64 - express am 22
  • اهواز 48.68 - express am 22
  • ایلام 46.42 - turksat
  • بجنورد 57.33 - express am 22
  • بندر عباس 56.29 - express am 22
  • بوشهر 50.84 - express am 22
  • بیرجند 59.21 - intelsat 902
  • تبریز 46.28 - turksat
  • تهران 51.41 - express am 22
  • خرم اباد 48.34 - express am 22
  • رشت 49.59 - express am 22
  • زاهدان 60.84 - intelsat 902
  • زنجان 48.5 - express am 22
  • ساری 53.06 -express am 22
  • سمنان 53.39 - express am 22
  • سنندج 47 - turksat
  • شهرکرد 50.84 - express am 22
  • شیراز 52.52 - express am 22
  • قزوین 50 - express am 22
  • قم 50.88 - express am 22
  • کرمان 57.06 - expresss am 22
  • کرمانشاه 47.09 - turksat
  • گرگان 54.55 - express am 22
  • مشهد 59.58 - intelsat 902
  • همدان 48.52 - express am 22
  • یاسوج 51.59 - express am 22
  • یزد 54.35 - express am 22

hdsl 2018
     
  
زن

 
آموزش به دست آوردن فاصله کانونی دیش
با دقت تمام ، دهنه دیش را اندازه گیری کرده و آن را در خودش ضرب کنید،حاصل ضرب بدست آمده را تقسیم بر اندازه گودی دیش کنید،حالا عدد بدست آمده را تقسیم بر 16 کنید (عدد 16 مربوط به فرمول این کار است ! )،نتیجه این ضرب و تقسیم،فاصله کانونی دیش شما را تعیین میکند .

نکته ، الف :

  • برای محاسبه گودی دیش میتوانید از وسیله ای شبیه به یک خط کش بلند با قرار دادن آن روی دهانه دیش ، گودی را معین و سپس با یک خط کش کوچک یا متر ، گودی را اندازه گیری نمائید .
  • اندازه گیری باید بسیار با دقت انجام و حتی میلمتر هم رعایت شود .
  • برای اندازه گیری قطر دیش ، حتمآ لازم است ، از جائی که قوس سطح دیش ، شروع میشود ، محاسبه انجام گیرد .

نکته ، ب :

چنانچه پاسخ این فرمول،عملآ با فاصله کانونی دیش شما که به اصطلاح در بهترین حالت است،متفاوت باشد،ایرادی به این فرمول وارد نیست،چون ممکن است که اندازه گیری با دقت کافی انجام شده باشد اما دیش شما با رعایت قوانین سهمی،بدرستی ساخته و تولید نشده باشد .

مثال :

فاصله کانونی یک دیش با قطر 100 سانتیمتر و گودی 10 سانتیمتر چقدر است؟

( 100 × 100 ) ÷ ( 10 ) ÷ ( 16 ) = ( 62.5 )

- قطر ---- قطر --- - گودی - عدد ثابت - فاصله کانونی


hdsl 2018
     
  
مرد

 
لطفا یک عکس ازدیشه ثابت با مرکزیت اذربایجان ودو قیچی یاهست وبدرباشدرا بگذارید متشکرم
     
  
زن

 
mohaned11: لطفا یک عکس ازدیشه ثابت با مرکزیت اذربایجان ودو قیچی یاهست وبدرباشدرا بگذارید متشکرم
بیا دوست عزیز واست اماده کردم ...

1222222222222222222

hdsl 2018
     
  
مرد

 
متشکرم از لطف و وقتی که گذاشتیدعزیزhdsl
     
  
زن

 
mohaned11: متشکرم از لطف و وقتی که گذاشتید
ممنون دوست عزیز مشکلی داشتید در خدمتم ...
hdsl 2018
     
  
صفحه  صفحه 8 از 17:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  16  17  پسین » 
کامپیوتر

نصب تمامی مسیر های ماهواره و قیچی زدن به صورت تصویری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA