انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 35 از 192:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
حجازی : تمام تمرکزمان دیگر روی پیروزی است / هرکسی را در قبر خودش می‌گذارند / آقایان دلشان به حال خودشان بسوزد / شما بهشتی هستید ، ما جهنمی !

هرکسی را در قبر خودش می گذارند ، آقایان نماز و روزه خودشان را بگیرند و دلشان به حال خودشان بسوزد
تیم فوتبال مس کرمان با شکستی که مقابل پرسپولیس متحمل شد ، در آخرین رتبه جدول بازی ها ماند تا کار سختی برای ادامه داشته باشد . آتیلا حجازی در مورد دیدار با پرسپولیس به سایت گل گفت : ما قبل از این بازی به فکر تساوی هم نبودیم ، بچه های انگیزه زیادی داشتند که با پیروزی در این بازی جایگاه تیم را از این وضعیت نجات دهند . خب به هر حال ما یک تفکری هم درباره پرسپولیس داشتیم و می دانستیم که این تیم مهاجمان خوبی دارد و در عین حال می دانستیم که ساختار دفاعی ما مشکلات زیادی دارد .
وی افزود : به نظر من آن روز ، روز خوبی برای مس نبود و پرسپولیس شش حمله روی دروازه ما ترتیب داد که هر شش حمله هم تبدیل به گل شد . من فکر می کنم که اگر آنها 4 توپ دیگر هم روی دروازه ما می آوردند ، ما باز هم گل می خوردیم .
مربی مس با اشاره به حواشی بوجود آمده در این دیدار نیز ادامه داد : من تمام تمرکزم روی بازی بود و به اتفاقات درون زمین فکر می کردم ، بعد از بازی در رختکن بود که متوجه شدم آن اتفاقات افتاده است . ظاهرا هواداران رقیب بعضا فحاشی کرده بودند و پرویزخان هم عدد 4 را به آنها نشان داده بود . در هر حال من فکر می کنم که کری خوانی جزوی از جذابیت های فوتبال باشد و نباید این مسائل را خیلی هم بزرگ کرد .
آتیلا حجازی درباره غیبت در مراسم زادروز پدرش نیز افزود : خب همانطور که می دانید روز تولد پدر ، 23 آذرماه است ولی ما وقتی با سیل در خواست های مردم برای به تعویق انداختن مراسم تا روز پنج شنبه مواجه شدیم تا هواداران شهرستانی هم بتوانند خود را به مراسم برسانند ، من با مادرم این مسئله را مطرح کردم و در نهایت بنا شد مراسم در این روز برگزار شود .
وی تصریح کرد : طبعا این برای من خیلی سخت بود که در این مراسم نباشم ولی بعد از بازی تیم به تهران آمدم خودم بر سر مزار پدر حاضر شدم و خلوت کردم .
آتیلا حجازی با اشاره به صحبت های امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی استقلال مقابل فجر گفت : من هم شنیدم که ظاهرا حرف هایی در این جلسه مطرح شده است . به نظر ایشان و شخص ایشان احترام زیادی قائلم ولی این را هم باید بگویم که هرکسی را در قبر خودش می گذارند ، آقایان نماز و روزه خودشان را بگیرند و دلشان به حال خودشان بسوزد . هرکسی را با اعمال خودش می سنجند و ان شالله جای آقایان در قعر بهشت است و شاید ما همه جهنمی هستیم .
دستیار مظلومی همچنین با اشاره به بازی آینده مس مقابل ذوب آهن گفت :ما شرایط خیلی سختی داریم . تیم را در وضعیتی تحویل گرفتیم که با جند امتیاز اختلاف در انتهای جدول بود و حالا باید تمام تمرکزمان را دیگر روی برد بگذاریم . تیم ذوب آهن هم تیم خیلی خوبی است و کیفیت بالایی در فوتبال خود ارائه می دهد ، به نظر من باید تفکرمان را عوض کنیم با پیروزی از انتهای جدول جدا شویم .
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
بعد از جام جهانی؛هیدینک سرمربی تیم ملی هلند می شود
او با فدراسیون فوتبال هلند به توافق رسید تا بعد از جام جهانی 2014 جانشین لوئی فن خال شود

گاس هیدینک، سرمربی سابق آنژی ماخاچ قلعه، با قراردادی چهارساله، هدایت تیم ملی هلند را برعهده خواهد گرفت.

او با فدراسیون فوتبال هلند به توافق رسید تا بعد از جام جهانی 2014 جانشین لوئی فن خال شود. او برای دو سال سرمربی هلند خواهد بود و پس از آن برای دو سال، نقش مشاور فنی تیم ملی هلند را برعهده خواهد داشت.

هنوز انتخاب هیدینک به طور رسمی اعلام نشده اما منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال هلند اعلام کردند که دو طرف به توافق نهایی رسیده اند.

هیدینک پیش از این بین سال های 98-1994 هدایت تیم ملی هلند را برعهده داشت، به تازگی گفته بود که دوست دارد برای دومین بار هدایت نارنجی ها را برعهده بگیرد.

او در تابستان گذشته از هدایت آنژی ماخاچ قلعه کناره گیری کرده بود و از آن زمان هدایت هیچ تیمی را برعهده نداشت.

او سابقه هدایت تیم های ملی روسیه، استرالیا، کره جنوبی و ترکیه را هم برعهده داشت.

به تازگی شایعاتی در مورد پیوستن او به باشگاه تاتنهام تا پایان فصل، به عنوان جانشین آندره ویلاس بواس شنیده می شد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
کی‌روش برای سرمربیگری تیم تاتنهام ابراز علاقه کرد
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران برای سرمربیگری تیم تاتنهام ابراز علاقه کرده است.
تیم تاتنهام که از تیم‌های لیگ برتر انگلستان است، روز دوشنبه آندره ویلاش-بوآش، سرمربی سابق خود را اخراج کرد و اکنون به دنبال یک سرمربی جدید است.



greenshot
کارلوس کی‌روش که ۶۰ سال دارد و اهل پرتغال است، پیش از آمدن به ایران، سرمربی تیم‌های پرتغال، آفریقای جنوبی و رئال مادرید بوده و دستیار آلکس فرگوسن در منچستر یونایتد بوده است.
او در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفته است که بازگشت به فوتبال انگلستان، آرزوی اوست و در پاسخ به این سوال که آیا به سرمربیگری تیم تاتنهام علاقمند است یا نه، گفت: "کاملا. تاتنهام از جمله تیم‌هایی است که من واقعا به آن علاقه دارم و آن را تحسین می‌کنم."
وی گفت که "در گذشته با دانیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام در ارتباط بوده است."

ایران با مربیگری کارلوس کی‌روش در مسابقات مقدماتی جام جهانی، صدرنشین گروهش شد و به جام جهانی سال آینده برزیل راه یافت. این چهارمین حضور ایران در تاریخ جام جهانی خواهد بود.
آقای کی‌روش گفت که حضور در جام جهانی برزیل، انگیزه اصلی او برای آمدن به ایران بوده است. او با آفریقای جنوبی به جام جهانی ۲۰۰۲ راه یافت اما پیش از شروع مرحله نهایی استعفا داد و چهار سال بعد با پرتغال در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان حضور یافت.
آقای کی‌روش گفت: "وقتی این فرصت را داشته باشید که در چنین مسابقاتی رقابت کنید و از آن لذت ببرید، طعمش زیر زبانتان می‌ماند و همیشه برایتان جذاب خواهد بود که آن را دوباره بچشید و هروقت فرصت دوباره‌ای بود به این مسابقات بازگردید."
او گفت مربیگری تیم ملی ایران، این فرصت را برای حضور مجدد در جام جهانی به او داده است و چشم انداز هدایت تیمی که به گفته او با کره جنوبی، ژاپن و استرالیا فاصله دارد، انگیزه تازه‌ای در او ایجاد کرده است.
او درباره حضور ایران در جام جهانی گفت: "ما در رقابت‌های مقدماتی، از جهنم به سلامت گذشتیم و الان، به بهشت رسیده‌ایم. اکنون زمان لذت بردن، پیشرفت کردن، و اعتبار بخشیدن به ایران و هواداران فوتبالش است."
آقای کی‌روش گفت انتظار او و هواداران فوتبال ایران از تیم ملی در جام جهانی بسیار زیاد است و هدف تیم ملی رسیدن به مرحله دوم جام جام جهانی و صعود از مرحله گروهی است. ایران در سه حضور پیشین خود در جام جهانی، هیچگاه از مرحله گروهی صعود نکرده است.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
با شفاف سازی عابدینی تن فوتبال در نیمه شب لرزید!/پیشنهاد یک و نیم میلیاردی برای بالا آوردن تیم در لیگ/دعوای مظفری زاده و عابدینی روی خط تلفنی






ساعت 2 بامداد روز سه شنبه و در کشاکش برنامه نود باز هم صحبت های امیر عابدینی مباحث تکان دهنده ای را در خصوص فساد در فوتبال کشور مطرح کرد تا داغ ترین و جنجالی ترین بخش برنامه فردوسی پور خواب را از چشمان اهالی فوتبال بپراند.

در ساعتی که شاید بسیاری از اهالی فوتبال خواب بودند مصاحبه ای از مدیر عامل باشگاه داماش پخش شد که او به چند مورد فساد علنی در فدراسیون فوتبال اشاره کرد.وی گفت یک فرد که همین حالا هم در یکی از باشگاه ها فعالیت می کند در حضور عزیز محمدی و علی پور به او اعلام کرده با مبغ یک و نیم میلیارد تومان می تواند تیمش را در جدول رده بندی لیگ بالا ببرد!

وی با جزئیات این داستان را تعریف کرد و وقتی روی خط تلفنی برنامه آمد و همه حرف هایی که در مصاحبه زد ه بود را تائید کرد.عابدینی همچنین گفت این مباحث را مدت ها قبل به علیپور و کفاشیان هم گفته بوده ضمن اینکه دو ماه پیش در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ مطرح کرده است.

وقتی عابدینی روی خط تلفنی آمد با شفاف سازی عادل فردوسی پور مشص شد منظور عابدینی همان ناظرانی بوده که او از دو هفته قبل حواس اهالی فوتبال را متوجه آنها کرده است؛صادق صدیقی و آلبرت گریگوریان.

مدیرعامل داماش در ادامه حرف هایش اعلام کرد که همبازی شدن این دو نماینده فدراسیون با 4 داور که یکی از آنها سعید مظفری زاده است،یکی شان اخیرا از کار برکنار شده و و دوتای دیگر هم قضاوت نمی کنند همیشه قضاوت های بوداری را باعث شده و در این بازی ها داور به عمد دچار اشتباه شده است.

این حرف های عابدینی خون محمود رفیعی داور بازنشسته و کارشناس حاضر در برنامه را به جوش آورد و او از عابدنی پرسید چطور با سابقه مدیریتی اش در مجموعه های ورزشی و سیاسی به این راحتی جامعه داوری را محکوم می کند که عابدینی سر حرف های خود ماند.

در ادامه سعید مظفری زاده بر روی خط تلفنی برنامه آمد و دعوای سختی را با عابدینی آغاز کرد.مظفری زاده با اشاره به اینکه با آبروی او بازی شده مشکلات مالی داماش را به پرونده های فساد اقتصادی کشور مرتبط دانست که این حرف ها عابدینی را هم از کوره پراند و جدال لفظی تندی بین طرفین در گرفت که با دخالت فردوسی پور کمی فروکش کرد.

در ادامه عابدنی بابت تهمت هایی که مظفری زاده به باشگاه داماش زده اعلام کرد این حرف ها قابل پیگری است و مظفری زاده هم اعلام کرد این کار را انجام خواهد داد.وی گفت هفته قبل حرف هایش را زده و بر خلاف ادعای عابدینی که گفته بود اگر مظفری زاده روی خط بیاید و حرف بزند چیزهایی خواهد گفت که او نتواند قضاوت کند قضاوت هم کرده است.مظفری زاده گفت طی 15 سال کار داوری با تمام ناظران و نماینده ها به خاطر حضور در پروازها،هتل ها ورزشگاه ها رایطه دوستانه دارد و هر کسی از او چیزی دارد می تواند در رسانه ها اعلام کند.

حرف های مظفری زاده با حمایت رفیعی توام شد و کارشناس برنامه گفت رد تمام مدتی که بین طیف های مختلف داوری دعوا بوده مظفری زاده با همه طیف ها دوست بود اما عابدنی هم گفت هنوز آن حرف هایی که می تواند مظفری زاده را متهم کند مطرح نکرده و در جای خودش مطرح خواهد کرد.

در نهایت بعد از اینکه مظفری زاده و رفیعی گفتند که چرا علی کفاشیان خواب است و روی خط نمی آید تا پاسخگوی این حرف ها و اتهامات تکان دهنده باشد مهدی تاج روی خط آمد و اعلام کرد قبلا به عابدینی گفته بوده صحبت های او در مورد صدیقی و آلبرت را پیگیری می کند و هیچ حساسیتی به شخص خاصی ندارد.تاج با اشاره به اینکه از صحبت های قبلی عابدینی با کفاشیان و علیوپور خبری نداشته گفت همان زمان یعنی قبل از بازی داماش – ملوان به عابدینی گفته علیپور را پیش شما می فرستم تا اطلاعاتت را در اختیار او بگذاری که این اتفاق هم افتاده است.

با این حال تاج با شاره به اینکه حتما این قضیه ر ا به شدت پیگیری خواهد کرد به غائله خاتمه داد و عابدینی و مظفری زاده هم آرام گرفتند اما با شفاف سازی عابدینی و مصاحبه عجیبی که او انجام داد حالا برگ دیگری از دفتر قطور فساد در فوتبال ایران ورق می خورد .عابدینی در لابلای مصاحبه خود و حرف های بامداد امروز روی خط تلفنی نود کدهایی داد که می شود آنها را پیگیری کرد و به نتایج عجیبی رسید.نتلیجی که حتما حجت الاسلام علیپور از خیلی از آنها خبر دارد اما معلوم نیست چرا برخوردی صورت نمی گیرد و تن فوتبال کشور باید در بامداد زمستانی با حرف های کدیر عامل باشگاه داماش و شفاف سازی او به شدت بلرزد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
عزیز محمدی: عابدینی راست می گوید اما آن زمان من مسئول نبودم!/ رقم دقیق 1.5 میلیارد در خاطرم نیست!





پس از صحبت های عجیب امیر عابدینی در برنامه شب گذشته نود و اینکه او اعلام کرده بود به وی پیشنهاد یک و نیم میلیاردی داده شده تا تیمش را بالا بیاورند و علیپور و عزیز محمدی نیز در آن جلسه حضور داشتند حالا رییس سابق سازمان لیگ با تایید حرف های عابدینی عنوان کرد که آن زمان وی مسئول نبوده است.
عزیز محمدی در این باره گفت: آقاي عابديني راست مي‌گويد اما يک سال و نيم قبل من در سازمان ليگ نبودم و زمان آقاي بهروان بود. درباره صحبت‌هاي عابديني هم بايد بگويم که اينکه او مي‌گويد من و عليپور شاهد اين ماجرا بوديم آن موضوع چيز ديگري بود و ربطي به آقايان گريگوري و صديقي ندارد. رقم دقيق 1.5 ميليارد تومان هم در ذهن من نيست اما عابديني درست مي‌گويد.
البته به نظر میرسد صحبت های عزیز محمدی به نوعی فرافکنی باشد، چون این اتفاقات در زمان مسئولیت وی اتفاق افتاده. سوال اصلی اما اینجاست.
جناب علیپور که ماشاالله سال هاست در فدراسیون حضور دارند، وقتی این صحبت ها جلوی ایشان رد و بدل می شود چرا این همه مدت واکنشی از سوی وی نمی بینیم؟!
با توجه به سوابق اینجور قضایا به نظر می رسد این داستان هم به نوعی از سوی مسئولین ختم به خیر شود(!)
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
بهروان: صحبت های عابدینی مربوط به دوران عزیز محمدی است/ تاج باید دستور رسیدگی عاجل بدهد/ با صحبت های عابدینی، فکر می کردم خواب می بینم!






غلامرضا بهروان هم به صحبت های امیر عابدینی واکنش نشان داد و اعلام کرد اینکه عزیز محمدی گفته است این اتفاقات در زمان سرپرستی بهروان اتفاق افتاده نادرست است. عباس بهروان در این خصوص گفت: من در جريان اين صحبت‌ها نيستم و آقاي عزيزمحمدي بايد بگويد که چرا اين حرف‌ها را زده است. آقاي عابديني گفت دو سال پيش نه يک سال و نيم پيش و آن زمان محدوده حضور من در سازمان ليگ نبوده است. عابديني گفته در حضور عزيزمحمدي و عليپور اين صحبت‌ها مطرح شده و به نظرم بايد به جاي اين صحبت‌ها مشکل حل شود.

البته چون ديروقت بود من در خواب و بيداري برنامه 90 را ديدم و با شنيدن اين صحبت‌ها فکر مي‌کردم که خواب مي‌بينم. به نظرم بايد بررسي کرد و مستندات را ديد. معتقدم تاج بايد دستور رسيدگي عاجل را به اين قضيه بدهد چرا که بازار اينگونه مسائل در فوتبال ما در حال زياد شدن است اما قسم مي‌خورم که زماني که من در سازمان ليگ بودم چنين حرف‌هايي اصلا مطرح نبود و من به تازگي اينها را مي‌شنوم. بايد اگر چنين مسائلي وجود دارد با آنها برخورد قاطع شود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
رسول خطیبی از گسترش فولاد جدا شد / معرفی جانشین تا 24 ساعت اینده






خبر های رسیده حاکیست که امروز جلسه مهمی در باشگاه گسترش فولاد تبریز برگزار وطی ان با جدایی رسول خطیبی سر مربی این تیم موافقت شد ، بر همین اساس گفته می شود که مربی جانشین وی تا 24 ساعت اینده مشخص خواهد شد .
پیش از این در نیم فصل مسابقات خبر های مبنی بر مذاکره مدیران گسترش با چند مربی مطرح شد که عملی نشد ، اینک با توجه به اعلام انتخاب سرمربی تا 24 ساعت اینده همه چیز تائیدی بر اتفاقات گذشته می تواند باشد که نام های همچون حمید استیلی ، حمید درخشان وصمد مرفاوی در آن مقطع مطرح بود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
اسپانیا و ایران گران‌ترین و ارزان‌ترین تیم‌های حاضر در جام جهانی

پایگاه اینترنتی "FUTBOLFINANZAS" تیم ملی اسپانیا را گران‌ترین و تیم ملی ایران را ارزان‌ترین تیم‌های جام جهانی 2014 برزیل معرفی کرد.
بیستمین دوره جام جهانی تابستان آینده در برزیل برگزار می‌شود و تیم ملی ایران فرصت رویارویی با بهترین فوتبال جهان را خواهد داشت.
پایگاه اینترنتی "FUTBOLFINANZAS" گران‌ترین و ارزان‌ترین تیم‌های جام جهانی 2014 برزیل اعلام کرد که تیم ملی اسپانیا گران‌ترین و تیم ملی ایران ارزان‌ترین تیم‌های جام جهانی معرفی شدند.
تیم ملی اسپانیا با حضور بازیکنان بزرگی همچون اینیستا و ژاوی توانسته با 763 میلیون 624 هزار و 500 دلار گران‌قیمت ترین تیم جام جهانی 2014 باشد و تیم ملی ایران با 32 میلیون و 250 هزار و 637 دلار ارزان‌ترین تیم جام جهانی است.
تنها اشکان دژاگه بازیکن ایرانی که در فولام بازی می‌کند گران قیمت‌ترین بازیکن ایران در جام جهانی است.
در بین آسیایی‌ها ژاپن توانسته با حضور ستاره خود کیسوکه هوندا که قرار است به تازگی به میلان منتقل شود در بین تیم‌های بزرگ قرار بگیرد. این تیم در رده سیزدهم است.
** فهرست 10 تیم گران‌قیمت در جام جهانی 2014 برزیل به شرح زیر است:
1- اسپانیا / 763.624.500 دلار
2- آلمان / 644.609.150 دلار
3- آرژانتین / 596.727.830 دلار
4- برزیل / 580.500.250 دلار
5- ایتالیا / 500.983.450 دلار
6- بلژیک / 489.732.375 دلار
7- انگلیس / 451.423.500 دلار
8- کلمبیا / 332.830.210 دلار
9 - هلند / 283.091.425 دلار
10- روسیه / 278.861.100 دلار
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پژمان منتظری: جدایی از استقلال سخت است اما تصمیمم عوض نمی‌شود

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: جدایی از این تیم برای من خیلی سخت است اما نمی‌خواهم تصمیمی که ۶ ماه روی آن فکر کرده‌ام را عوض کنم.

پژمان منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره جدایی‌اش از استقلال و صحبت‌هایی که در این چند روز بابت ادامه فوتبالش در خارج از ایران مطرح شده اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام کریسمس هستیم و اداره‌جات در خارج از کشور تعطیل هستند به همین خاطر شب گذشته جلسه‌ای را با علی فتح‌الله‌زاده برگزار کردم و قرار شد تا زمانی که ویزای من و کارهای اداری و مالیاتی‌ام برای رفتن از ایران انجام می‌شود برای استقلال به میدان بروم و به این تیم کمک کنم.

وی افزود: تا جایی که در توانم باشد به استقلال کمک می‌کنم و به همین فعلا در کنار تیم هستم. باید بگویم که فتح‌الله‌زاده واقعا در حق من پدری می‌کند و من را دوست دارد. روز اولی که به استقلال آمدم اولین‌بار با فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و در این مدت بدی از او ندیدم.

مدافعه آبی‌پوشان تصریح کرد: قرارداد من با استقلال کاملا شفاف است و از همان ابتدا در قراردادم نوشته شد که می‌توانم از این تیم جدا شوم البته فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی خیلی تلاش کردند که من نروم اما این تصمیمی که گرفته‌ام حدود 6، 7 ماه است روی آن فکر کرده‌ام و نمی‌خواهم یک شبه آن را عوض کنم. در این چند روز هم مطالب زیادی در مورد من نوشته شده در حالی که اصلا دوست ندارم در رسانه‌ها باشم و این مسئله من را اذیت می‌کند.

منتظری خاطرنشان کرد: از قلعه نویی و فتح‌الله‌زاده تشکر می‌کنم. آنها بالاتر از جایگاه یک مدیرعامل و سرمربی و در واقع بالاتر از یک دوست برای من بوده‌اند به همین دلیل تا روزی که هستم در خدمت استقلالم. از همه هواداران هم می‌خواهم که مرا درک کنند البته باید یک تشکر ویژه از علی امیری داشته باشم چراکه او در این مدت خیلی تلاش کرد که من از استقلال جدا نشوم.

منتظری در ادامه این گفت‌وگو در پاسخ به این سوال که برخی انتقاد کردند که قرارداد وی با استقلال ترکمنچای است گفت: من در نشست خبری قبل از فصل و بعد از توافق با فتح‌الله‌زاده برای ماندن در استقلال اعلام کردم که 5، 6 ماه بعد در چنین روزی می‌خواهم از استقلال جدا شوم. آن زمان برای من دو حالت وجود داشت؛ حالت اول اینکه با تیمی که توافق کرده بودم قرارداد امضا می‌کردم و چون لیست بازیکنان خارجی آنها آن زمان پر بود به همین دلیل باید به دلخواه باشگاه به عنوان یار قرضی به تیم دیگری می‌پیوستم که در آن حالت هم پول می‌گرفتم. حالت دوم این بود که با استقلال توافق کنم به مدت 5، 6 ماه در این تیم باشم و سپس نیم‌فصل که تمام شد بروم. همان موقع هم فتح‌الله‌زاده هم به من گفت مشکلی نیست و امیدوار بود که در این مدت من جدا نشوم. هرچند که برای خود من هم این جدایی خیلی سخت است ولی من روی این مسئله خیلی فکر کردم و تصمیم خود را گرفته‌ام.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
زن

 
یک مقایسه و هزار حرف و حدیث فراوان
آمار اشتباه از سوی باشگاه پرسپولیس/ رکورد در اختیار نماینده مالدیو است
در حالی که سایت باشگاه پرسپولیس مدعی شده بهترین خط دفاع سال ۲۰۱۳ را در اختیار دارد این طور نیست.
خبرگزاری فارس: آمار اشتباه از سوی باشگاه پرسپولیس/ رکورد در اختیار نماینده مالدیو است

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت باشگاه پرسپولیس روز گذشته بر اساس یک آمارسنجی از لیگ های معتبر اروپایی مدعی شده که پرسپولیس در 20 بازی با 8 گل خورده و با میانگین 4/0 گل خورده در هر بازی دارای بهترین خط دفاع جهان شناخته شده است.

مسئولان سایت باشگاه پرسپولیس درحالی چنین خبری را روی خروجی خود قرارداده اند که در این آمار گرفته شده فقط لیگ های معتبری چون انگلیس، ایتالیا، آلمان، فرانسه و اسپانیا را در مدنظر قرار داده اند و این درحالی‌ است که برای بررسی عملکرد یک تیم که لقب ترین های جهان را می خواهد تصاحب کند باید کل لیگ های جهان را مورد توجه قرار داد.

با یک بررسی اجمالی می توان متوجه شد که در دیگر لیگ های حرفه ای که در سراسر جهان در حال برگزاری است هستند تیم هایی که در خط دفاع عملکرد بهتری ارائه کرده اند.

نمونه آن المپیاکوس یونان است که در 17 بازی 6 گل خورده دارد. تیم لوگزامبورگ در لیگ این کشور 7 گل خورده دارد. در لیگ ارمنستان تیم اف سی آرارات که تیم اول لیگ این کشور است نیز 7 گل خورده مشاهده می شود.

تیم الژیر در لیگ برتر الجزایر نیز در 14 بازی 7 گل دریافت کرده است. تیم نیورادیینت اول مالدیو با انجام 19 بازی و تنها 5 گل خورده در این زمینه رکورددار است و کم ترین تعداد گل خورده را دارد.

از سایت باشگاه پرسپولیس بعید بود که چنین مسئله مهمی را بدون در نظر گرفتن دیگر لیگ ها لحاظ کند و لقب بهترین تیم باشگاهی جهان در خط دفاع را به خود اختصاص بدهد! هر چند که خط دفاع پرسپولیس این فصل عملکرد قابل قبولی داشته است و تلاش بازیکنان این تیم قابل کتمان نیست.

ضمن اینکه مقایسه کیفیت لیگ ایران با لیگ های معتبر جهان از جمله لالیگا، بوندس لیگا، سری آ و .... یک مقایسه کاملا اشتباه است چرا که کیفیت بازی ها و تعداد گل های زده و خورده لیگ های معتبر با فوتبال داخلی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیستند.
برداشت طرف مقابلت شرطه نه برداشتها و تفاسیری که تو از اون واژه یا رفتار داری!!!
     
  
صفحه  صفحه 35 از 192:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA