انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 36 از 192:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
درودگر: دايي در انزلي تشويق هم شد!!



مديرعامل باشگاه ملوان انزلي گفت: بعد از آنکه چند جوان به دايي فحاشي کردند تمامي تماشاگران سرمربي پرسپوليس را تشويق کردند!!!!!

صادق درودگر در مورد شکايت باشگاه پرسپوليس از باشگاه ملوان و اظهارات سالارکيا مسئول حقوقي پرسپوليس گفت: علي دايي يکي از چهره‌هاي برجسته ورزش کشور است و من از زمان دانشجويي با او رفاقت دارم و همواره به او احترام گذاشتم و تقريباً هميشه در کنار هم بوده‌ايم. در روز ديدار با پرسپوليس چند جوان به دايي بي‌احترامي کردند که اين مسئله مورد مذمت هواداران و تمامي تماشاگران انزلي قرار گرفت و آنها علي دايي را تشويق کردند. بايد به سالارکيا بگويم اين اولين بار نيست که در ورزشگاه‌هاي ايران فحاشي مي‌شود و آخرين بار هم نخواهد بود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در جام حذفي فصل گذشته در ورزشگاه آزادي هواداران پرسپوليس آنقدر به مازيار زارع فحاشي کردند که اين بازيکن حتي نتوانست بازي معمولي خود را انجام دهد و تيم ما به هم ريخت.

مديرعامل باشگاه ملوان با اشاره به سکوت دستگاه‌هاي فرهنگي در کشور گفت: مقصر فحاشي در ورزشگاه‌ها نه پرسپوليس است نه باشگاه ملوان و نه ساير باشگاه‌ها؛ اين مسئله به خاطر خاموشي دستگاه‌هاي فرهنگي در کشور است و ورزش به تنهايي نمي‌تواند براي اين معضل راه حلي پيدا کند زيرا دستگاه‌هايي که بودجه کلان فرهنگي مي‌گيرند بايد در اين زمينه وارد شوند. نبايد همه چيز را به خاطر بي‌احترامي و فحاشي چند جوان زير سؤال ببريم. در ورزشگاه آزادي چند برابر انزلي به ما فحاشي شد پس نبايد بي‌جهت به هم فشار بياوريم.

درودگر تصريح کرد: بعد از بازي با پرسپوليس و با وجود شکست مقابل اين تيم هواداران ما با آرامش ورزشگاه را ترک کردند هواداران پرسپوليس هم تيم‌شان را تشويق کردند و رفتند بدون آنکه مشکلي پيش بيايد بايد به اين مسائل زيبا هم دقت شود. اگر قرار بر شکايت بود ما بايد قبلاً‌ از پرسپوليس شکايت مي‌کرديم اما بايد همدلي و همگرايي داشته باشيم.

وي با اشاره به کسر امتياز از باشگاه‌ها گفت:‌ مطمئن باشيد با کسر امتياز و برخوردهاي تنبيهي هيچ مشکلي حل نمي‌شود بايد کار فرهنگي و تشويقي انجام دهيم در همان دربي گيلان من به اسماعيل حسن‌زاده رئيس کميته انضباطي پيشنهاد دادم اعلام کند در صورتي که در ديدار داماش و ملوان فحاشي صورت نگيرد امتياز کسر شده دو تيم برمي‌گردد اما اين پيشنهاد تشويقي من عملي نشد و مورد قبول قرار نگرفت. بايد قبول کنيم اگر تنبيه کارساز بود ديگر نبايد شاهد فحاشي در ورزشگاه‌ها مي‌شديم.

مديرعامل باشگاه ملوان در مورد اينکه محمد دايي گفته است فحاشي در انزلي از برخي شهرهاي ديگر هم بدتر بود، گفت: من اين کار را تأييد نمي کنم اما بازهم مي‌‌گويم بعد از اين کار ناپسند چند جوان کم سن و سال و هيجان‌زده بيشتر مردم دايي را تشويق کردند اما معتقدم بايد با اين مسائل به طور ريشه‌اي برخورد شود.

درودگر در مورد اينکه پدر سعيد عزت‌اللهي روز ديدار با پرسپوليس او را از رختکن تيم با خود برد، گفت:‌ براي من سعيد عزت‌اللهي مهم است او يک جوان آينده‌دار در فوتبال کشورمان است و مي‌دانم که به حقش خواهد رسيد او يکي از پديده‌هاي فوتبال ما است و بايد از کنار برخي مسائل بچگانه نيز عبور کرد و به اين کارها توجه نکرد. سعيد عزت‌اللهي قطعاً مسير پيشرفت خود را پيدا مي‌کند به آنچه استحقاقش را دارد مي‌رسد او از يک باشگاه برزيلي پيشنهاد جدي و رسمي داشت که پدرش با اين انتقال موافقت نکرد. بنابراين بايد ببينيم کدام باشگاه ديگر به او پيشنهاد مي‌دهد اما بايد بگويم کسي که به او مشورت مي‌دهد مشورت خوبي نمي‌دهد.

وي در مورد ديدار روز يکشنبه با استقلال در جام حذفي گفت: براي ما حضور در جام حذفي مهم است و ملوان همواره در اين مسابقات درخشش داشته ما حتماً استقلال را مي‌بريم يعني تلاش‌مان اين است به اين هدف برسيم.
به بعضیا هم باید گفت عزیز من...!!!!!!
برخورد من با تو در حد شعورته
سکوتم به خاطر شخصیت خودمه. وگرنه تو خیلی وقته زیر رادیکالی!!!!

.
.
.
بعضی چیزا لیاقت میخواد که خدا رو شکر تو نداشتی...
     
  ویرایش شده توسط: labo   
مرد

 
تاج: تنها مشکل ما نفت تهران است



رئيس سازمان ليگ فوتبال گفت: مي‌دانم چگونه بايد با تخلفات برخورد کرد و نيازي نيست کسي ما را به جلو هل بدهد.

مهدي تاج با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص برنامه‌ريزي سازمان ليگ گفت: در برنامه‌هاي ما براي برگزاري مسابقات ليگ برتر؛ تيم ملي، ليگ قهرمانان آسيا، ليگ برتر و بعد از آن تيم اميد به ترتيب در اولويت قرار دارند، البته اين اولويت‌بندي به معني اين نيست که ديگري مهم نيست بلکه همه آنها مهم هستند. بايد جام حذفي را تمام کنيم و نگاهمان به نگاه بقيه نيست و کاري را انجام مي‌دهيم که به نفع فوتبال باشد. برنامه‌ريزي‌مان را انجام داده‌ايم.

وي افزود: در خصوص مشکل تيم زير 22 سال بايد بگويم 14 باشگاه در اين تيم سهيم هستند و فقط 2 باشگاه ليگ برتري در تيم زير 22 سال بازيکن ندارند. باشگاهي مانند نفت 3 بازيکن در اين تيم دارد و اکنون کليد ماجرا دست آقاي گل‌محمدي است که بايد ببينيم با حضور بازيکنانش در تيم زير 22 سال موافقت مي‌کند يا نه؟

رئيس سازمان ليگ برتر خاطرنشان کرد: گل‌محمدي بايد کمک کند و اين موضوع را بپذيرد تا ما بتوانيم ليگ را به موقع تمام کنيم. مديران باشگاه‌ها اين موضوع پذيرفته‌اند که بازيکنان جوانشان در تيم زير 22 سال حضور داشته باشند اما هنوز آقاي گل‌محمدي نظر قطعي خود را در اين خصوص نداده است. البته اگر موافقت نشود اتفاقي هم نمي‌افتاد و برنامه‌هاي ما پيش مي‌رود اما تيم نفت که در کورس قهرماني است و ذوب‌آهن که براي سقوط نکردن تلاش مي‌کند سهم زيادي در تيم زير 22 سال دارند که بايد همکاري لازم را انجام دهند.

تاج با بيان اينکه تيم زير 22 سال با عليرضا منصوريان به کيش رفته است، گفت: آنها 8 و 13 دي بايد ديدار دوستانه‌اي با تيم اميد کره‌جنوبي برگزار کنند و 22 دي به عمان مي‌روند. در تاريخ‌هاي 24، 26 و 30 دي بايد در مسابقات قهرماني آسيا شرکت کنند و اگر از گروهشان صعود کنند 3 و 6 بهمن‌ماه نيز برنامه بازي‌ها تا فينال است که درگير اين ديدارها مي‌شوند. اگر از گروهشان صعود هم نکنند برنامه کاملا مشخص است.

وي ادامه داد:‌ برنامه ليگ را چيده‌ايم و مشکل ما تنها تيم نفت است، از سوي ديگر مي‌خواهيم برنامه ليگ را به صورت کامل اعلام کنيم اما مشکلاتي در اين ميان وجود دارد.

رئيس سازمان ليگ برتر در پاسخ به اين سوال که تاريخ برگزاري دربي مشخص شده است، اظهار داشت: در برنامه‌ريزي ما ديدار پرسپوليس و استقلال در هفته 23 ليگ 27 دي ماه خواهد بود و دربي را در اين تاريخ برگزار مي‌کنيم.

تاج با اشاره به مشکلات سازمان ليگ براي برنامه‌ريزي ليگ برتر يادآور شد: از بهمن ماه درگير مسابقات ليگ قهرمانان آسيا مي‌شويم که 4 نماينده ما بايد بازي‌هاي خود را برگزار کنند. 4 بازي تا قبل از سال 93 برگزار مي‌شود که به اين ترتيب ما اسفندماه را از دست مي‌دهيم و بايد فکري به حال اين مشکل کنيم.

وي اضافه کرد: يک گروه هم‌انديشي در سازمان ليگ تشکيل داديم که برنامه‌ها را پيش مي‌برد. مي‌خواهيم برنامه‌هاي آسيا و فيفا را براي برنامه‌ريزي سال آينده مشخص کنيم تا بتوانيم برنامه يکساله ليگ را مانند تمام دنيا در ابتداي ليگ بدهيم، البته مقصر تغيير برنامه‌ها ما نيستيم و برخي مواقع فرآيندي باعث مي‌شود که برنامه‌ها تغيير کند. مثلا آقاي کي‌روش براي تيم ملي 2 برنامه داشت که ما نمي‌توانستيم برنامه ليگ را به صورت کامل اعلام کنيم و يکسري مشکلات داخلي ديگر در اين بين وجود داشت. خوشبختانه در داخل به دنبال يک برنامه‌ريزي خوب بوديم و برنامه‌هاي فصل قبل آسيا را هم با برنامه‌ريزي خوب پيش برديم.

رئيس سازمان ليگ برتر در خصوص اينکه اعلام کرده بود نگران داوري‌ها است، گفت: من به اين شکل صحبت نکردم و به حرف‌هاي من پر و بال دادند. در بوشهر در برنامه‌اي حضور داشتيم که يک نفر در خصوص ليگ 3 مسئله‌اي را در خصوص داوري عنوان کرد و به همين دليل من هم گفتم ما هم نگران داوري‌ها هستيم اما حرف من اين نبود که نگران همه داوري‌ها و جامعه داوري هستيم.

تاج با بيان اينکه يکسري اشتباهات در داوري‌ها وجود دارد که البته مغرضانه نيست، تاکيد کرد: با برنامه‌ها و صحبت‌هايي که انجام مي‌دهيم مي‌خواهيم بگوييم مقابل اشتباهات داوري سکوت نمي‌کنيم و از اين اشتباهات نيز دفاع نخواهيم کرد اما بايد مشکلات را برطرف کنيم.

وي با اشاره به اينکه برخي اعضاي سازمان ليگ به همکاري با باشگاه‌ها متهم شده‌اند، خاطرنشان کرد: من مي‌دانم چگونه بايد با تخلفات برخورد کرد و نيازي نيست کسي ما را به جلو هل بدهد، حرف‌هايي که زده شده را رد نمي‌کنم اما اين به اين معنا نيست که اين حرف‌ها از سوي من تائيد مي‌شود. ما بايد اين مسائل را بررسي و بعد درباره آنها صحبت کنيم اما قانوني داريم که کساني که در سازمان ليگ حضور دارند نبايد مشاور باشگاه‌ها باشند و اين خلاف قانون است.

رئيس سازمان ليگ برتر درباره ممنوعيت برخي شادي گل‌ها و همچنين خالکوبي بازيکنان گفت: همه شادي‌ها خوب است و پشتک زدن موردي ندارد اما برخي حرکات زشت نبايد انجام شود و باعث بهم خوردن جو ورزشگاه شود چرا که اين شادي‌ها خلاف عرف است. در خصوص خالکوبي و اين مسائل نيز نهادهاي نظارتي به ما گزارش دادند و ما هم اين مسئله را ابلاغ کرديم. مربيان و بازيکنان خارجي که در ايران زندگي مي‌کنند بايد قوانين جمهوري اسلامي ايران را رعايت کنند چون قبول کرده‌اند و از اينجا پول مي‌گيرند.

تاج در ادامه در خصوص فروش بليت الکترونيکي در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: بايد تلاش کنيم بليت بازي‌هاي ليگ را به صورت الکترونيکي به فروش برسانيم و اين فرهنگ در ميان تماشاگران همه‌گير کنيم حتي اگر اين موضوع باعث شود کسي به ورزشگاه‌ها نيايد بايد عملي شود و فرهنگ بليت‌فروشي الکترونيکي در بين تماشاگران جا بيفتد.

وي با اشاره به بازديدش از امکانات فوتبال بوشهر در روزپنجشنبه خاطرنشان کرد: به مسئولان فوتبال استان و باشگاه ايران‌جوان تذکر دادم که اگر امکانات ورزشگاه اين تيم استاندارد نشود حتي در صورت صعود ايران‌جوان به ليگ برتر از برگزاري مسابقات اين تيم جلوگيري و تيم بعدي را جايگزين مي‌کنيم.

رئيس سازمان ليگ برتر ادامه داد: اگر تيم بعدي هم امکانات لازم را نداشته باشد آنقدر پايين مي‌آييم تا تيم با امکانات استاندارد به ليگ برتر راه پيدا کند. اميدواريم با تجهيز امکانات ورزشگاه بوشهر و ورزشگاه حافظيه شيراز بتوانيم 2 سهميه ديگر به ورزشگاه‌هاي درجه A خود در آسيا اضافه کنيم و تعداد آنها را به 14 برسانيم.

تاج تاکيد کرد: براي تيم‌هايي مانند گهر و ديگر تيم‌هاي فوتبال کشورمان احترام قائل هستيم اما بايد بپذيريم که ليگ استانداردهاي خودش را داشته باشد. از هم‌اکنون به مسئولان تيم ايران‌جوان هشدار داديم تا اگر بعدا به ليگ برتر آمدند و جلوي مسابقاتشان گرفته شد ديگر مقابل مردم شريف و شهيد‌پرور بوشهر قرار نگيرند.

وي در مورد ارسال فهرست اسامي بازيکنان تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا تصريح کرد: نمايندگان ايران تا 25 ژانويه که آخرين مهلت ارسال اسامي است فرصت دارند. در جايي ديدم که گفته شده استقلال اسامي خود را يک ماه زودتر ارسال کرده اما چنين اتفاقي نيفتاده و نمايندگان ما بايد آماده باشند تا فهرست اسامي خود را تا 30 دي ماه به صورت اينترنتي ارسال کنند. معتقدم بهتر است باشگاه‌هاي ما زودتر دست به کار شوند.

رئيس سازمان ليگ برتر تاکيد کرد: سازمان ليگ به 4 نماينده ايران کمک خواهد کرد. نمي‌خواهيم مانند سال گذشته باشد که نمايندگان ايران همانند استقلال و سپاهان چهارشنبه در آسيا بازي مي‌کردند، شنبه در ليگ به ميدان مي‌رفتند و باز هم چهارشنبه ديدار برگشت خود را برگزار مي‌کردند، از سوي ديگر مي‌خواهيم به قول خود درباره پايان ليگ تا 20 فروردين عمل کنيم.

تاج درباره مراسم اختتاميه ليگ برتر و انتخاب برترين‌هاي فوتبال تصريح کرد: امسال بسيار بهتر و با روش خوبي مراسم را برگزار خواهيم کرد؛ مدال‌ها و جام بسيار شيکي تهيه شده و معتقديم مي‌توان برخي گزينه‌ها مانند انتخاب مديرعامل را هم اضافه کرد.

وي در پايان گفت: ماجدي سرپرست استقلال نيز به کنفدراسيون فوتبال آسيا پيشنهاد داده تا انتخاب مربي و سرپرست سال آسيا هم به انتخابات اين کنفدراسيون اضافه شود. ما هم در مراسم خود سعي مي‌کنيم از نظر همه بخصوص کميته رسانه‌اي خود که من تنها يک عضو آن هستم استفاده کنيم. در سال گذشته حق بازيکني مثل مهدي رحمتي بسيار ضايع شد اما اين بار به دنبال آن هستيم تا بهترين‌ها را انتخاب کنيم.
به بعضیا هم باید گفت عزیز من...!!!!!!
برخورد من با تو در حد شعورته
سکوتم به خاطر شخصیت خودمه. وگرنه تو خیلی وقته زیر رادیکالی!!!!

.
.
.
بعضی چیزا لیاقت میخواد که خدا رو شکر تو نداشتی...
     
  
مرد

 
ممنوعیت حضور نمایندگان مجلس در انتخابات کمیته ملی المپیک ایران

سازمان بازرسی کل کشور ایران، در نامه‌ای به کمیته ملی المپیک ایران اعلام کرد که افراد بازنشسته، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر حق ثبت‌نام و شرکت در انتخابات این کمیته به عنوان هیئت رئیسه را نخواهند داشت.

محمد علی آبادی، رئیس فعلی کمیته ملی المپیک ایران که در چند ماه اخیر بحث‌های مختلفی درباره حضور دوباره او به‌عنوان رئیس این کمیته مطرح شده، در واکنش به این نامه گفته است:" این موضوع شامل مقامات کشوری و افرادی که دارای مجوز از هیئت وزیران و همچنین ایثارگر هستند نمی‌شود، بنده جزء مقامات کشور هستم و همچنین علاوه بر ایثارگر بودن، جانباز هم هستم و می‌توانم در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت کنم."

پیش از این سازمان، در نامه‌ای به وزیر ورزش حضور نمایندگان شورای شهر و "روسای موسسات وابسته به دولت که از بودجه عمومی" استفاده می‌کنند را در انتخابات فدراسیون، خلاف قانون تشخیص داده بود.

احمد دنیامالی، عباس جدیدی و هادی ساعی که در حال حاضر عضو شورای شهر تهران هستند برای شرکت در انتخابات این فدراسیون‌های قایقرانی، کشتی و تکواندو باید از شورای شهر استعفاء دهند.

ثبت‌نام کاندیداهای پست‌های مختلف کمیته ملی المپیک از روز ۳۰ آذر آغاز شده و تا دو هفته ادامه خواهد داشت. قرار است انتخابات کمیته ملی المپیک روز ۳۰ دی برگزار شود.


یک سایت آلمانی خبر داد؛ دورتموند و موناکو پیام صادقیان را می‌خواهند

ایسنا نوشت:یک سایت آلمانی از علاقه تیم های دورتموند و موناکو به جذب پیام صادقیان خبر داد.
پیام صادقیان در چند بازی گذشته با پرسپولیس عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است و توانسته بازی های خوبی از خود ارائه دهد.
به نقل از سایت transfermarket.de باشگاه بوروسیا دورتموند آلمان و موناکو فرانسه به بازی پیام صادقیان علاقه مند شده اند و قصد دارند تا بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرند.
این سایت قیمت صادقیان را 800 هزار یورو اعلام کرده است.



صادقیان: در جریان پیشنهاد دورتموند و موناکو نیستم/ منصوریان می‌داند که خسته هستم
دو روز پیش یکی از سایت‌های آلمانی از تمایل دو باشگاه دورتموند و موناکو برای زیرذره‌بین قرار دادن پیام صادقیان هافبک پرسپولیس خبر داد که البته او نسبت به این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

صادقیان در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین در مورد شایعه پیشنهاد دورتموند و موناکو گفت: «من در جریان این پیشنهادها نیستم و اگر هم بحثی وجود دارد شاید مدیر برنامه‌هایم مطلع باشد. در حال حاضر فقط به این فکر می‌کنم که بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام داده و در بازی‌های لیگ امسال قهرمان شویم. من با مدیر برنامه‌هایم در تماس هستم و اگر هم خبری باشد مطمئنا از طریق ایشان اعلام خواهد شد. من فعلا به این مسائل فکر نمی‌کنم و هدفم قهرمانی با پرسپولیس است.»
صادقیان در خصوص حضورش در تیم امید و توافق علیرضا منصوریان و علی دایی افزود: «ما در نهایت به اردوی تیم امید آمدیم. به هر حال باشگاه سیاست‌های خودش را دارد و از طرفی تیم ملی را هم نمی‌توان نادیده گرفت. البته اکثر بازیکنان در بازی‌های فشرده لیگ حضور دارند و خسته هستند که امیدوارم این موضوع در روند کار ما تاثیر منفی نگذارد و بتوانیم بازی خوبی را مقابل کره جنوبی انجام دهیم.»
هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در قسمت دیگری از حرف‌هایش افزود: «من واقعا خسته هستم و می‌بینید که بازی‌ها چقدر فشرده است. در بازی با ملوان هم در دقیقه 70 تعویض شدم و آقای منصوریان هم می‌داند که خسته هستم. با این حال بحث تیم ملی مطرح است و ما باید مقابل کره جنوبی بازی خوبی را انجام دهیم. امیدوارم هیچ یک از بازیکنان مصدوم نشوند.»


رویانیان: متاسفم!برخی صحبت های فتح‌الله زاده بچه گانه است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جواب اظهارات فتح‌الله‌زاده گفت: فقط این را می‌گویم هیچ وقت به دشمن خودم هم نامردی نکردم.


محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به اظهارات علی فتح‌الله‌ زاده اظهار داشت: من صحبت‌های ایشان را نخوانده ام و دوست ندارم هم بشنوم چون همه، همه چیز را می‌دانند و لازم نیست که من درباره‌اش توضیح بدهم.

وی افزود: برخی رفتار‌ها بچگانه و بعضی صحبت‌ها نیز بسیار بچگانه‌تر است. زیاد وقت ندارم بخواهم در مورد این مسائل جواب برخی‌ها را بدهم. متاسفانه بعضی‌ها با این حرف‌های خود به دنبال مسائل دیگری هستند که یکی از آنها توجیه است.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر لازم باشد در روزهای آینده جواب لازم را به حرف‌های بچگانه فتح الله‌زاده می‌دهم اما فقط یک مسئله را بگویم و اینکه برخی از حرف‌ها نامردی است و من محمد رویانیانی هستم که حتی به دشمنم هم نامردی نکردم. برخی این را همیشه بدانند.با تمام وجودم برای پرسپولیس خدمت کرده‌ام و این مسئله را هواداران خوبمان باید بدانند که می‌دانند. نیازی ندارم کسی دیگر این موضوعات را بداند اما از برخی نامردی‌ها بیزارم که متاسفانه برخی اوقات این نامردی‌ها با کارهای بچگانه یکی می‌شود.

رویانیان در پایان یادآور شد:زیاد دوست ندارم راجع به این مسئله حرف بزنم، مردم خودشان قضاوت کنند بهتر است چون آنها بهترین قاضی هستند پس از من انتظار نداشته باشید زیاد در این باره حرف بزنم اما فقط متاسفم.


دومین پیشنهاد چینی‌ها به مدافعان استقلال/«اف‌سی هنان» مشتری عمران‌زاده شد

یک باشگاه چینی این بار خواهان دیگر مدافع تیم فوتبال استقلال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه دو باشگاه چینی مصرانه خواهان جذب پژمان منتظری شده و قصد به خدمت گرفتن این بازیکن را دارند این بار حنیف عمران زاده دیگر مدافع آبی پوشان با پیشنهاد یک باشگاه چینی مواجه شده است.

حنیف عمران زاده با پیشنهاد باشگاه «اف سی هنان جیانی» کشور چین مواجه شده و این پیشنهاد به باشگاه استقلال هم ارسال شده است.

باشگاه اف سی هنان چین قدمتی 55 ساله دارد که از سال 1958 تاسیس شده و در سال 1994 حرفه ای شده است. این باشگاه هم اکنون 3 بازیکن آفریقایی دارد و از کادر فنی کاملا چینی استفاده می کند.

این تیم در فصل گذشته عنوان دومی سوپر لیگ کشور چین را به دست آورده است.

علی فتح‌الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ضمن تایید این خبر گفت: عمران زاده پیشنهاد دارد ولی ما مخالف جدایی این بازیکن هستیم و او را حفظ می‌کنیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
مرد

 
فتح‌الله‌زاده: سکوت در مقابل رویانیان چکمه پوش بس است

مدیر عامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه رویانیان چکمه‌پوش است گفت؛ بیش از این نمی‌توانم سکوت کنم. کفگیر رویانیان به ته دیگ خورد است و این دفعه تا آخر مقابل توهین‌هایش می‌ایستم.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به اظهارات محمد رویانیان، اظهار داشت: من نمی‌توانم بیشتر از این سکوت کنم. گاهی مجبورم خویشتنداری کنم ولی هواداران ما هم انتظاراتی دارند و می‌گویند مگر از مسئولان پرسپولیس می‌ترسید که جوابشان را نمی‌دهید.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند چنین واکنش‌هایی منجر به جنگ لفظی بین هواداران پرسپولیس و استقلال می‌شود به خصوص که دربی نزدیک است، اظهار داشت: شما فکر می‌کنید که مقصر کیست آیا تا به حال شده یک روزنامه حرکت مسئولان باشگاه پرسپولیس را تقبیح کند؟ اصلا جنگ لفظی صورت گیرد، من این سری تا آخر خط می‌روم و در این زمینه شکست نمی‌خوریم.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: نمی‌شود که مسئولان باشگاه پرسپولیس مدام علیه استقلال موضع داشته باشند و ما هیچی نگوییم. از قول من این طور بنویسید که اگر آقای رویانیان که تا 5 بار به ما توهین کند هیچی نمی‌گوییم ولی وقتی به 50 بار می‌رسد باز هم باید سکوت کنیم؟ همان زمانی که آقای رویانیان در بوق و کرنا می‌کرد و قهرمانان جهان را به پرسپولیس می‌آورد گفتم اگر ایشان از ستاد سوخت برود نمی‌تواند پرسپولیس را اداره کند و شاهد هستید که 6 ماه از ستاد سوخت بیرون آمده است و کفگیرش ته دیگ خورده است و به او فشار آمده و به خاطر همین دنبال این است که علیه ما صحبت کند. چون او چکمه‌پوش است و همه را به وسط می‌کشد در صورتی که من می‌گویم برادر آرام باش به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد. نکته جالب اینجاست که هیچ اشکالی ندارد که دو باشگاه برای هم کری بخوانند ولی باشگاه پرسپولیس اصلا سیستم ندارد و همه آنها عادت دارند هیئتی علیه یک نفر صحبت می‌کنند. من واقعا بابت این بی‌احترامی‌ها متاسفم و از کمیته انضباطی می‌خواهم که بابت این مسائل ورود کنند.

فتح‌الله‌زاده در ادامه این گفت‌وگو در خصوص پیشنهاد یک باشگاه چینی به حنیف عمران‌زاده گفت: چون بازیکنان ما خوب هستند خیلی از تیم‌ها دنبالشان هستند ولی ما این بازیکن را نزد خود حفظ می‌کنیم.عمران زاده از چین پیشنهاد دارد ولی ما او را نگه می داریم.

وی در مورد اینکه چطور شد ساموئل در استقلال ماندنی شد، گفت: ما نمی‌خواستیم پول ساموئل را ندهیم اما منتظر پرداخت پول از سوی AFC بودیم ولی با این حال او را آزاد گذاشتیم تا هر تصمیمی که خودش می‌خواهد، بگیرد. در نهایت حرف ما را پذیرفت تا وقتی پول AFC‌ آمد،‌آن را بگیرد.

فتح‌الله‌زاده در خصوص صحبت‌های آندو تیموریان مبنی بر مشکلات مالی گفت: او پسر خوبی است و من از او هیچ وقت ناراحت نمی‌شوم. او را دوست دارم و برایمان زحمت می‌کشد.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده به زودی مشکلات مالی حل می‌شود، گفت: حتما آقای زمانی اسب خود را زین کرده است. خدا کند که این اتفاق بیفتد. او هم تلاش‌هایی برای درآمدزایی می‌کند. اینکه هیئت مدیره‌ای می‌خواهد کمک کند واقعا خوب است.

فتح‌الله‌زاده در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: من هیچ وقت دوست ندارم علیه پرسپولیس صحبت کنم و از همین جا از هواداران این تیم عذرخواهی می‌کنم ولی باید بگویم مسئولان این باشگاه هیچ گاه جانب انصاف را رعایت نمی‌کنند.

علی‌آبادی: غیر از رئیس فدراسیون ‌شخص دیگری بیاید؛ شک نکنید تقلب شده?

رئیس کمیته ملی المپیک اعتقاد دارد اگر شخصی غیر از رئیس فدراسیون در انتخابات کمیته شرکت کند، شک نکنید تقلب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک در برنامه زاویه درباره بودجه ورزش، گفت: آن زمانی که در سازمان تربیت بدنی بودم، بودجه کمیته 7 میلیارد تومان بود. برای حمایت از قهرمانی در آن زمان 35 میلیارد نیاز داشتیم که 7 میلیارد گرفتیم، با سلام و صلوات نمی‌توان قهرمانی را کسب کرد. نمی‌توانیم به یک ورزشکار بگوئیم بدون بودجه و امکانات برو مدال بگیر.

وی درباره کسب مقام هفدهم در المپیک لندن، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی مناسب توانستیم در المپیک مقام خوبی بگیریم و حالا در والیبال، بسکتبال و قایقرانی مدال‌آور شده‌ایم. بانوان هم صاحب بودجه شده‌اند و هم فضای اختصاصی به آنها داده شده است. ظرفیت بانوان در عرصه بازی‌های آسیایی بسیار بالاست، بنابراین نمی‌توان برای این بازی‌ها و یا المپیک دو سه ماه قبل از مسابقات ورزشکاران را جمع کرد. لازم است کمیته روی نوجوانان و جوانان سرمایه‌گذاری کند تا در آینده آنها مدال‌آور شوند.

علی‌آبادی عنوان کرد: در صورتی که در رده سنی نوجوانان و جوانان سرمایه‌گذاری نشود، نتیجه درستی نمی‌گیریم. در یک دوره 4 ساله رقابت‌های مختلفی در رده‌های گوناگون برگزار می‌شود که باید در آنها شرکت کنیم، اگر نگاه غیر از این باشد که فکر می‌کنم الان هم همینطور است، آسیب می‌بینیم. در رسانه‌ها کجا درباره نوجوانان و جوانان بحث می‌شود؟ مگر حدادی که الان مدال می‌گیرد از نوجوانان نیامده است، بنابراین اگر توجه نشود، آینده در هاله‌ای ابهام قرار خواهد داشت. یک ورزشکار برای حضور در عرصه جهانی 200 تا 250 روز باید در اردو باشد و لازم است 365 روز حقوقش پرداخت شود.

* چرا باید سرخابی‌ها در دست دولت باشند؟

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه صحبت‌های خود به نقش اساسی بخش خصوصی اشاره کرد و اظهار داشت: باشگاه‌ها نباید در دست دولت باشند، یعنی چه سرخابی‌ها دولتی باشند؟ کشورهای دیگر حق پخش دارند امکان درآمدزایی دارند شما نمی‌توانید بدون تمهیدات باشگاه‌ها را خصوصی کنید، اگر می‌بینید در کشوری کمیته ملی المپیک خصوصی است، دولت حمایت می‌کند اما دخالت نمی‌کند.

علی‌آبادی افزود: 50 سرمایه‌گذار خوب هستند که می‌توانند فدراسیون‌ها را در اختیار بگیرند، فردا حاضرم اسامی 20، 30 نفر از آنها را اعلام کنم. این اشخاص چون اقتصادی هستند می‌توانند منابع را تأمین کنند، اما افرادی که الان در رأس فدراسیون هستند، اقتصادی نیستند. ما هم فضا را طوری آماده نکردیم که آنها بیایند. فدراسیون‌ها حاضرند افرادی سرمایه‌دار بیایند. اعتقاد دارم بودجه کمیته یا فدراسیون هم نباید افت و خیز داشته باشد چون ورزش همیشگی است.

* هزینه‌ها افزایش پیدا کرده اما کاهش بودجه داشته‌ایم

وی با بیان اینکه سال گذشته درخواست بودجه 150 میلیاردی داشتیم، خاطرنشان کرد: بیشتر هزینه‌های کمیته ارزی و ریالی است هزینه‌های ما از 4 سال پیش افزایش پیدا کرده اما بودجه‌ها کاهش داشته‌اند در حالی که ورزش رشد کرده و ما در برخی رشته‌ها مدال‌آور شده‌ایم. 9 سال در ورزش مدیریت کردم و آن را مانند کف دست می‌شناسم، اگر در هر ورزشی برنامه‌ریزی خوب باشد مدال می‌گیریم. چه کسی می‌دانست در قایقرانی که مهد آن در شرق آسیاست ایران می‌تواند دو مدال بگیرد، ما برای اینکه بتوانیم موافقت تمرین ورزشکاران در پشت سدها را بگیریم، دو سال زجر کشیدیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه با اعتراض به تغییر رؤسای برخی فدراسیون‌ها تصریح کرد:‌ وقتی در یک روز 4،5 رئیس عوض می‌شود IOC معترض می‌شود. خواهش کردیم رؤسای فدراسیون‌ها را برگردانند اما کسی گوش نکرد. وقتی دولت قوی‌ترین عامل است و همه اختیارات کشور را در دستش دارد و در ورزش ورود می‌کند، همین می‌شود. وقتی دولت به اساسنامه فدراسیون‌ها بندی اضافه می‌‌کند که وزیر می‌تواند در عزل و نصب رؤسا دخالت کند، مجامع بین‌المللی موضع می‌گیرند.

علی‌آبادی در پاسخ به این سؤال که برخی‌ها اعتقاد دارند در اساسنامه کمیته ملی المپیک ترجمه غلطی شده است، عنوان کرد: اصلا این‌طور نیست، مرجع ما IOC است و شما به راحتی می‌توانید سؤال کنید. از اینکه بعضی‌ها بی‌انصافی کردند، دلخور شدم. این بحث‌ها را شنیدم اما اسکلت اساسنامه را IOC می‌بندد. اساسنامه ما با سایر کشورها تقریبا به یک صورت است.

* تصویب اساسنامه با صلوات بد نیست!

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه اساسنامه 3 بار برای اعضای مجمع فرستاده شده و آنها آن را تأیید کردند، عنوان کرد: در ابتدا تحت عنوان ویرایش در 16 بهمن سال گذشته اساسنامه برای تمام اعضا فرستاده شد. دوباره یک جلسه‌ای برگزار کرده‌ایم و 7 نفر از رؤسای فدراسیون‌ها و دو نفر از وزارت ورزش در جلساتی اساسنامه را مورد بررسی قرار دادند و مجددا یک‌بار دیگر برای تمام اعضا فرستاده شد. از آنها خواستیم اگر نظری دارند، ارسال کنند که برخی‌ها می‌خواستند به مجمع اضافه شوند اما IOC اجازه نمی‌داد. آنها حتی با حضور وزیر موافق نبودند. بحثی را شنیدم مبنی بر اینکه اساسنامه با صلوات تأیید شد. اینکه بد نیست.

علی‌آبادی با تاکید بر اینکه انتخابات کمیته 30 دی ماه برگزار می‌شود، گفت: جدی هستیم تا انتخابات را با کمال صحت در این تاریخ برگزار کنیم. موضوع دیگری هم درباره حضور رؤسای فدراسیون‌ها در این مجمع بود، اگر رئیسی نیامد و نماینده‌ای را به مجمع فرستاد، شک نکنید که تقلب شده است و ما با این موضوع مخالفیم. IOC با جایگزینی رئیس مخالف بود، آنهایی که دنبال این هستند که بخواهند شخص دیگری را به مجمع بیاورند می‌خواهند انتخابات را مدیریت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه ارتقای ایران در بازی‌های آسیایی 2014 غیر ممکن است، تصریح کرد: برای اینکه صعود کنیم باید 40 مدال طلا بیاوریم با این وضعیت اسفبار بودجه و بی‌سامانی وزارت ورزش که تازه وزیر آمده اگر ایران بتواند جایگاه چهارمی را حفظ کند، کار ارزشمندی را کرده است. صد درصد در بازی‌های آسیایی نمی‌توانیم صعود کنیم. فدراسیونی که رئیسش برای بدهکاری پنهان می‌شود و حقوق همکارانش را نمی‌تواند پرداخت کند، چطور می‌تواند شق‌القمر کند و تعداد مدال‌ها را بالا ببرد؟

رویانیان: مانند دربی گذشته می‌خواهند سر ما را ببرند/ این تصمیم مشکوک و مبهم است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما به تاریخ دربی اعتراض داریم چون باید همه بازیکنانمان در این بازی باشند.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص همزمانی دربی 78 با بازی تیم زیر 22سال در مسابقات آسیایی اظهار داشت: ما شدیدا به تاریخ دربی یعنی 27 دی اعتراض داریم و این نحوه برخورد را صحیح نمی‌دانیم. ما معتقدیم یا باید تاریخ دربی عوض شود و یا همه بازیکنان ما باید در این بازی باشند.

وی افزود: در طول 3 سالی که در پرسپولیس بودم در سه دربی در نیم فصل دوم که حضور داشتم که در هر سه سال سر ما را بریده‌اند و این بار هم به نظرم می‌خواهند سرمان را ببرند و این فراتر از یک تراژدی برای پرسپولیس است.

رویانیان ادامه داد: در صورتی که تاریخ دربی تغییر نکند، نمی‌گذاریم این بازی برگزار شود. باید همه بازیکنان ما در این بازی باشند و از این بازی لذت ببرند اصلا این تصمیم یک جوری برای ما مبهم و مشکوک است. چون در آن کار سیاسی می‌بینم.امیدوارم که این ابهام برای من برطرف شود تابتوانیم با کلیه نفرات و بازیکنانی که همه تاثیرگذار هستند مثل همه بازیکنانمان در این دیدار به میدان برویم.

رویانیان خاطرنشان کرد: امیدوارم که هر چه سریع‌تر برای دربی 78 تصمیمات لازم گرفته شود و شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم البته ما به تیم ملی نیز همیشه احترام می‌گذاریم و افتخار ما این است که همیشه بازیکنان تاثیرگذاری در تیم ملی داشتیم. ولی به نظرم آنها هم باید ما را درک کنند تا همه چیز در سایه تعامل رو به جلو برود. من قصد بی احترامی به سازمان لیگ را ندارم و این خواسته هواداران ما است.

وی درباره انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: من برای تارتار از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم چون سربلندی او سربلندی ما است. خیلی دوست داشتم با او در پرسپولیس کار کنیم اما این شرایط مهیا نشد و من امیدوار و مطمئن هستم که او مانند حضورش در تیم‌های دیگر سربلند خواهد شد و گسترش فولاد را مثل نیم فصل اول که نتایج بدی نگرفت در نیم فصل دوم به خواسته‌های خودش خواهد رساند. سربلندی تارتار سربلندی ما است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
عادل عشق تبلت!


مشخص نیست در نیمه شب او دنبال چه چیزی است که بی خیال گفت و گو با میهمانش می شود و مدام صفحه تبلت شخصی اش را تاچ می کند؟
عادل فردوسی پور در مواجهه با میهمان های برنامه اش بعضا از سر پر کردن یکی از آیتم های برنامه خود و سپری کردن زمانی برخورد می کند،برخوردی نه چندان محترمانه با منت برای تشکر از پدر،مادر و مربیان قبلی.

حتی اگر این طعنه او به غالب میهمان هایش که بی خیال تشکر از همه شود و این کلیشه را کنار بگذارد ، اما حواس پرتی او در جریان گفت و گو با میهمان هایش چیزی نیست که بتوان براحتی از آن عبور کرد.

هر چند فردوسی پور باید به عنوان تهیه کننده،مجری و همه کاره نود در حین اجرای برنامه حواسش به همه جا باشد اما اخیرا او در حین اجرای برنامه دقایقی طولانی با تبلت خود مشغول به کار است و برای دقایقی طولانی سرش را مدام پائین می اندازد تا سایت ها را چک کند.

مشخص نیست در نیمه شب او دنبال چه چیزی است که بی خیال گفت و گو با میهمانش می شود و مدام صفحه تبلت شخصی اش را تاچ می کند؟ واقعا آیا این رفتار که قطعا در خارج از ایران و در دنیای رسانه و تلویزیون نوعی بی احترامی به میهمانان برنامه است در این برنامه پربیننده بی احترامی به میهمان ها تلقی نمی شود؟آیا تا وقتی آن تبلت در دست مجری محبوب نود باشد او باید به هر حرف میهمان برنامه با یک «آره» از سر حواس پرتی پاسخ بدهد حرف های خودش را پی بگیرد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
رویانیان و فتح‌الله‌زاده با یکدیگر آشتی کردند

محمد رویانیان و علی فتح‌الله‌زاده در تماسی تلفنی با یکدیگر آشتی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، با درخواست جمشید مشایخی پس از جلسه امروز با محمد رویانیان و طی برقراری تماسی تلفنی، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و علی فتح‌الله‌زاده با یکدیگر آشتی کردند.

در تماسی تلفنی که بعد از ظهر امروز برقرار شد، حاجی و سردار با یکدیگر بگو بخند و گفت‌وگو کردند که باعث شد جمشید مشایخی نیز این دو نفر را به شدت تشویق کند.

این برای چندمین بار است که فتح‌الله زاده و رویانیان با یکدیگر ابتدا درگیری لفظی و سپس آشتی می‌کنند.

جنجال جدید چک های سعید شیرینی/معاون سابق بانک مرکزی:با دلارهای پسر من با مالدینی عکس یادگاری گرفتند

خبر آنلاین : مالک سرشناس یک صرافی در تهران مدعی است پرسپولیسی ها با سرمایه زندگی فرزند او با مالدینی در تهران پز دادند و عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ یک ماه پس از بازی پرسپولیس و پیشکسوتان میلان همچنان این بازی حاشیه هایی دارد. این بار ابراهیم درویشی معاون سابق بانک مرکزی شاکی باشگاه پرسپولیس است. او می گوید سعید شیرینی ، سرپرست باشگاه پرسپولیس به بهانه آبروی ملی ، از پسر او بیش از 115 میلیون تومان دلار و یورو خریده تا خرج میلانی ها شود اما حالا که آنها رفتند خبری از بازگشت این پول ها نیست.

ابراهیم درویشی در این باره به خبرآنلاین می گوید:« راستش نمی دانم چه بگویم . پسر من یک صرافی نوع اول دارد که سرمایه اولیه آن 200 میلیون تومان است. آقای شیرینی همزمان با حضور میلانی ها در تهران به ما گفت نیاز فوری به دلار دارند. آقای رویانیان هم از بچه های جنگ هستند. از همرزمان برادران شهید من. پسرم هم به حرمت شرایط ویژه پرسپولیس پذیرفت تا 36 هزار دلار و چندهزار یورو به آقایان بدهد تا مشکل حضور این میلانی ها در تهران حل شود. آنها هم چک هایی به ما دادند و رفتند با آقای مالدینی و دوستان شان در تهران عکس یادگاری گرفتند. حالا اما چک های ما برگشت خورده و هرچه به آقای شیرینی می گوییم پول های ما را بدهید ، می گوید وزارت ورزش پولی به ما نداده است؟ این وسط گناه ما چیست؟ این رقم یعنی نیمی از سپرده صرافی ما که یکجا از دست مان رفته است. یعنی ما کناه کردیم که در شرایط سخت دست این اساتید را گرفتیم؟»
او در حالی از پرسپولیسی ها و چک های برگشتی شان که با امضای سعید شیرینی صادر شده بودند گلایه دارد که واکنش سرپرست پرسپولیس در این باره جالب است. او در این باره می گوید:« چک؟ دلار؟ برای بازیکنان میلان ؟ من اصلا در جریان نیستم. من چک کشیدم؟ نه بابا اصلا...»

البته این اولین بار نیست که چک های امضادار سعید شیرینی جنجالی می شود. پیش تر علی کریمی و جواد کاظمیان درباره چک های شیرینی مصاحبه های آتشین انجام داده بودند.

مصدومیت شدید مایکل شوماخر در پیست اسکی

مایکل شوماخر، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک، در پیست اسکی در منطقه مریبل فرانسه دچار سانحه شد و پس از "برخورد سرش با صخره" با هلیکوپتر به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

این راننده آلمانی ۴۴ ساله، که برای بار دوم در پایان فصل ۲۰۱۲ از فرمول یک خداحافظی کرد، بر اساس گزارش‌ها "به شدت" از ناحیه سر مصدوم شده و با هلیکوپتر به بیمارستانی در منطقه موتیر انتقال پیدا کرده است.

مسئول پیست اسکی در گفتگو با رادیو مونت کارلو گفته است: "من از شدت آسیبی که به او وارد شده خبر ندارم. در حال حاضر پلیس در حال انجام تحقیقات برای شناسایی علت سقوط است. او دچار شوک شده بود، می لرزید ولی هشیار بود. شاید یک مصدومیت از ناحیه سر باشد ولی آنقدر جدی نیست."

او در ادامه گفته است: "او کلاه محافظ اسکی به سر داشت و سرش به صخره برخورد کرد."

مایکل شوماخر در طول دوران ۱۹ ساله اتومبیل رانی خود، هفت بار قهرمان مسابقات فرمول یک شد. او ۹۱ بار در مسابقات مختلف اتومبیل رانی رتبه اول را کسب کرد.

او همراه با تیم بنتون در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ قهرمان شد و یک سال بعد به تیم فراری پیوست. او از سال ۲۰۰۰ همراه با فراری ۵ قهرمانی پشت سر هم کسب کرد.

این راننده آلمانی در سال ۲۰۰۶ از ورزش اتومبیلرانی خداحافظی کرد ولی بار دیگر در سال ۲۰۱۰ با تیم مرسدس به مسابقات فرمول یک بازگشت. او پس از سه فصل ناموفق سرانجام در پایان فصل ۲۰۱۲ برای بار دوم خود را بازنشسته کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
وضعیت جسمی میشائیل شوماخر بحرانی است

میشائیل شوماخر، قهرمان پیشین و سرشناس مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک در پی یک سانحه‌ی اسکی مجروح و به بیمارستان منتقل شد. بنا به آخرین خبرها شوماخر به کما فرو رفته و وضعیت جسمی وی خطرناک توصیف شده است.
میشائیل شوماخر، قهرمان آلمانی مسابقات فرمول یک در روز یک‌شنبه (۲۹ دسامبر/۸ دی) به هنگام اسکی دچار سانحه شد و پس از برخورد به صخره‌ای شدیداً از ناحیه سر آسیب دید.
پزشکان کلینک دانشگاه گرینوبل، کلینکی که شوماخرهم اکنون در آن بستری است، اعلام کردند که وی به هنگام انتقال به کلینیک بیهوش بوده و هم اکنون نیز در کما به سر می‌برد.
به گفته پزشکان معالج، شوماخر پس از انتقال به کلینک سریعاً مورد عمل جراحی قرار گرفت، اما وضعیت جسمی او هم‌‌چنان بحرانی است.
شوماخر، قهرمان هفت دوره مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک پیش ازظهر یک‌شنبه (۲۹ دسامبر/۸ دی) در منطقه کوه‌های آلپ در فرانسه به هنگام اسکی دچار سانحه شد و از ناحیه سر به شدت آسیب دید.
گزارش‌های نخستین حاکی از آن بود که صدمات شوماخر ۴۴ ساله جدی نیست و وی در زمان انتقال به بیمارستان هشیار بوده است. اما پس از ساعاتی روشن شد که وضعیت جسمی وی به شدت "خطرناک" است.
رسانه‌های فرانسوی که با برخی پزشکان گفت‌وگو داشته‌اند می‌گویند که "شوماخر هم‌چنان با مرگ می‌جنگد." اما این خبر از سوی هیچ منبع مسئولی یا خانواده شوماخر تایید نشده است.
چگونگی حادثه
زابینه کهم، مدیر برنامه‌های شوماخر گفت که وی در روز یک‌شنبه بر روی پیستی که برف زیادی بر روی آن نشسته بود سرگرم اسکی بوده که این حادثه رخ داده است. وی تایید کرد که وی از ناحیه سر به صخره‌ای برخورد کرده و مجروح شده است.
به گفته مسئولان پلیس منطقه زمان سانحه، دقایقی پس از ساعت ۱۱ روز یک‌شنبه بوده است.
خانم کهم افزود که شوماخر به هنگام سانحه کلاه ایمنی بر سر داشته و در دقایق نخستین پس از سانحه هنوز به‌هوش بوده است. به گفته کارکنان پیست اسکی مریبل، پسر ۱۴ ساله شوماخر نیز پدرش را همراهی می‌کرده است.
شوماخر پس از سانحه با یک هلیکوپتر به بیمارستانی در موتیه منتقل شده و سپس از آنجا به کلینیک دانشگاه گرینوبل انتقال داده شده است. در آنجا دکتر ژرار سایان، متخصص مغز و اعصاب که پیشتر نیز پزشک معالج شوماخر بوده، به همراه تیمی کار مراقبت و درمان وی را برعهده گرفته است.
دکتر سایان متخصصی است که در سال ۱۹۹۹ پس از سانحه اتومبیل‌رانی، نیز مسئولیت معالجه شوماخر را بر عهده داشت. وی یکی از دوستان نزدیک شوماخر به شمار می‌آید.
شوماخر به همراه همسر و دو فرزند خود در سوئیس اقامت دارد.

۸ تیم برتر مشخص شدند، نصف جدول قرمز شد/ صعود پرافتخارترین تیم با گل‌های بچه غول!

با برگزاری ۳ دیدار از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی، ۸ تیم برتر این رقابت‌ها مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فصل 92-92 فوتبال باشگاه‌های ایران شب گذشته با برگزاری 3 دیدار و مشخص شدن چهره 8 تیم برتر این رقابت‌ها به پایان رسید.

در حساس‌ترین دیدار عصر گذشته استقلال، پرافتخارترین تیم جام حذفی با 2 گل حنیف عمران‌زاده، گلزن این روزهای خود توانست در تهران مقابل ملوان انزلی به برتری رسیده و در مرحله یک چهارم حریف ذوب‌آهن اصفهان شد.

نکته قابل توجه اینکه با مشخص شدن 8 تیم برتر این رقابت‌ها، در سمت راست جدول تیم‌های سرخپوش تراکتورسازی، راه‌آهن، فولاد و پرسپولیس باقی مانده‌اند تا تنها یکی از این 4 تیم شانس رسیدن به فینال را دارا باشند. (لباس دوم راه‌آهن پس از تغییر نام این تیم به سورینت به قرمز تغییر رنگ داد)

در زیر نگاهی می‌اندازیم به دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی و برنامه رقابت‌های یک چهارم نهایی جام حذفی در فصل جاری:

استقلال 2 - ملوان صفر

ذوب‌آهن یک - نفت تهران صفر

مس کرمان 2 - نفت امیدیه یک

نفت آبادان 5 - گسترش فولاد 3 (ضربات پنالتی)

نفت مسجد سلیمان صفر - تراکتورسازی 2

داماش صفر - راه‌آهن یک

فولاد خوزستان 3 - فولاد نوین صفر (انصراف فولاد نوین)

پرسپولیس 2 - الوند همدان صفر

برنامه مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها به شرح زیر است:

(سمت راست جدول)

تراکتورسازی - راه‌آهن

پرسپولیس - فولاد

(سمت چپ جدول)

استقلال - ذوب‌آهن

مس کرمان - نفت آبادان

نکته جالب اینکه میزبان هر 4 دیدار فوق با قرعه‌کشی مشخص خواهد شد.

به این ترتیب تا قبل از فینال امکان رویارویی تیم‌های استقلال و پرسپولیس با هم وجود ندارد و علاقمندان به فوتبال باید برای مشاهده یک دربی دیگر در انتظار برد سرخابی‌‌ها در دو دیدار مراحل یک چهارم نهایی و نیمه‌نهایی مقابل حریفانشان باشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
علیرضا فغانی: رافخایی را اخراج کردم تا یاد بگیرد به داور توهین نکند و داد نزند

فارس نوشت:علیرضا فغانی درباره اینکه گفته می‌شود تیم داوری ایران برای قضاوت در جام جهانی 2014 برزیل انتخاب شده، گفت: خود من چنین چیزی نشنیده‌ام و تا جایی که می‌دانم جلسه انتخاب داوران قرار است بعد از تعطیلات ژانویه برگزار شود و تا آن موقع تمام این صحبت‌ها گمانه‌زنی است.

داور دیدار تیم‌های استقلال و ملوان در مورد تحلیل پرویز سیار کارشناس داوری کشورمان درباره اخراج بازیکن تیم ملوان افزود: من برای آقای سیار احترام خاصی قائلم اما شنیده‌ام ایشان گفته بازی را به علت کسالت ندیده ولی صحنه اخراج جلال رافخایی را کارشناسی کرده است. من امیدوارم کسانی که به علت کسالت بازی را نمی‌بینند کارشناسی هم نکنند و اجازه بدهند کسانی که بازی را دیده اند در مورد اتفاقات بازی حرف بزنند.

او ادامه داد: بازیکن تیم ملوان کارت زرد گرفت که بعد از کارت اعتراض کرد و من هم کارت زرد دوم را به او دادم اما آقایان مدعی تا تریبونی جلوی خودشان می‌بینند اخلاق‌مدار می‌شوند و با شخصیت حرف می‌زنند و می‌گویند که من به بازیکنان توهین می‌کنم. این آقایان بهتر است رجوع کنند و ببینید در زمین بازی چه حرف‌هایی می‌زنند و وقتی توهین می‌کنند و یا فریاد می‌زنند داور با آنها برخورد می‌کند.

فغانی افزود: من دلیلی برای توهین به کسی ندارم اما هر کسی که ضوابط بازی را رعایت نکند با کارت‌های زرد و قرمزی که در اختیار دارم جریمه می‌کنم و ابایی هم از این موضوع ندارم اما می‌بینم که خیلی راحت درباره عملکرد من در زمین دروغ گفته می‌شود. وقتی به بازیکنان می‌‌گویید بالای چشمتان ابروست تا ته ماجرا می‌روند آنوقت من چطور به آنها توهین کنم و آنها چیزی به من نگویند؟ وقتی کارت زرد را به رافخایی دادم او برای من دست زد که این کار به معنای توهین به داور و تمسخر او به حساب می‌آید و من هم باید او را اخراج می‌کردم.

فغانی در خصوص صحبت‌های اسکوچیچ سرمربی تیم ملوان که گفته بود وقتی او را می‌بیند تا یک ماه خوش‌شانسی نمی‌آورد، اظهار داشت: آقای اسکوچیچ شما کمتر از یک سال است به این فوتبال آمده‌اید و بهتر است کار خودت را بکنی، این مشکل توست که بدشانسی می‌آوری اما این را بدانید که تا زمانی که در زمین فوتبال باشم از کوچکترین خطا گذشت نمی‌کنم و حالا اینکه بعد از بازی درباره من چه بخواهند بگویند اصلا برای من مهم نیست و جوابی هم برای کسی ندارم و کمیته انضباطی باید درباره این مسائل تصمیم بگیرد.

داور بین‌المللی کشورمان ادامه داد: من قدرتی که دارم در زمین است و بیرون از آن این کمیته انضباطی است که باید تصمیم بگیرد. من هیچگاه از بازیکنی ترسی نداشته و ندارم، وقتی بازیکنانی مثل تیموریان و آهی با من محترمانه صحبت می‌کنند من هم با آنها ارتباط خوبی دارم اما وقتی بازیکنی پرخاش می‌کند دلیل ندارد که به او جواب بدهم. در فوتبال دنیا هم همین‌گونه است اما متأسفانه در فوتبال ما باب شده که می‌گویند کاپیتان حق اعتراض دارد.

فغانی افزود: بازیکن تیم ملوان در زمان زدن خطا توپ را چند متر جلوتر می‌گذارد و وقتی به او می‌گویم توپ را به عقب ببر می‌گوید اعصاب ندارم، خب آقای محترم شما اعصاب نداری به من هیچ ارتباطی ندارد. من وظیفه دارم در زمین قانون را اجرا کنم حالا شاید گاهی هم اشتباه کنم چون به هرحال انسان هستم اما هیچ اشتباهی عمدی نیست. من هیچگاه با بازیکن استقلال و پرسپولیس در زمان خطا مهربان نیستم و این موضوع در ذات من وجود ندارد و همیشه هر چیزی را که ببینم قضاوت می‌کنم.

وضعیت شوماخر پس از جراحی کمی بهتر است

پزشکانی که روند درمان مایکل شوماخر، راننده سابق مسابقات اتومبیلرانی را به عهده دارند، می‌گویند که یک اسکن جدید مغزی نشان داده است که وضعیت او پس از عمل جراحی‌ای که دیشب انجام شد، کمی بهتر است.

تیم پزشکی بیمارستان گرنوبل در فرانسه که شوماخر در آن بستری است صبح امروز سه شنبه ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که وضعیت او قابل کنترل‌تر شده، اما خطر مرگ هنوز رفع نشده است.

جراحان دیشب پس از مشورت با خانواده مایکل شوماخر، یک عمل جراحی را با هدف کاستن از فشار درون مغز، بر روی او انجام دادند.

شوماخر روز یکشنبه و به هنگام اسکی در کوه های آلپ در فرانسه دچار سانحه شد و سر او به شدت به یک صخره برخورد کرد.

او در هنگام سانحه از کلاه ایمنی استفاده می کرد، اما شدت ضربه به حدی بود که او دچار عارضه مغزی شده است.

پزشکان دیروز حال او را "بسیار وخیم" اعلام کردند و گفتند که برای جلوگیری از آسیب بیشتر به مغز، او را در اغمای مصنوعی نگه می دارند.

اعضای خانواده شوماخر دیشب را در بیمارستان بر بالین او گذراندند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
امیررضا خادم معاون وزیر ورزش شد

وزیر ورزش وجوانان، امیررضا خادم رییس پیشین فدراسیون کشتی، را به عنوان معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌ها منصوب کرد. او جایگزین احمد رسولی‌نژاد شده است که در دولت قبلی فعالیت می‌کرد.

فردی که تصدی این معاونت را بر عهده می‌‎گیرد باید حداقل یک دوره سابقه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را داشته باشد، امیررضا خادم هم نماینده تهران در مجلس هفتم بوده. او دکترای مدیریت دارد و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است.

به خاطر ارتباط مستقیم با نمایندگان مجلس، این سمت همواره در دوره‌های پیشین حاشیه ساز بوده است. وقتی محمد علی‌آبادی رییس سازمان تربیت بدنی بود، عبدالرضا ساور معاون پارلمانی این سازمان ارتباط نزدیکی با برخی نمایندگان مجلس داشت و اهدای میزان قابل توجهی از البسه ورزشی به آنها با توجیه «توزیع در حوزه انتخابیه» خبرساز شده بود.

آذر ۸۵ ساور عازم یونان شد و دلیل سفر خود را شرکت در سمینار حقوق ورزش عنوان کرد. مدتی بعد اما دبیرکل حقوق ورزش آسیا خبر داد که همایشی در این زمینه به میزبانی یونان برگزار نشده است. کامبیز بابایی گفت: حقوق ورزش هر سال فقط یک سمینار بین‌المللی دارد که آن همایش هم در اسلوونی تشکیل شده و خود او نماینده ایران بوده!

در دوران مدیریت احمد رسولی‌نژاد نیز ارتباط شخصی معاونت پارلمانی با وکلای مجلس جنجال‌ساز شد. او مسئول یافتن تیم برای فرزندان و خویشاوندان نمایندگان شده بود! موضوعی که در برنامه ۹۰ هم مطرح شد و عصبانیت رسولی‌نژاد را روی خط برنامه در پی داشت.

رسولی‌نژاد از پرویز مظلومی سرمربی استقلال خواسته بود با جذب بازیکنی به نام حسین علوی موافقت کند. پیش از پذیرش این تصمیم توسط مظلومی، باشگاه استقلال با علوی قرارداد بست. او فقط در تمرینات حضور یافت و به میدان نرفت. فتح‌الله‌ زاده هم سفارشی بودن این فوتبالیست را تکذیب کرد.

پرویز مظلومی سکوت کرد و حاضر به پاسخگویی نشد. با افزایش انتقادات، رسولی‌نژاد به برنامه ۹۰ گفت: نمایندگان مجلس با من در ارتباط هستند و بعضاً می‌خواهند تا پسرشان را به تیمی معرفی کنیم. من هم آنها را به جواد زرینچه و اصغر حاجیلو ارجاع می‌دهم.

فردوسی‌پور پرسید: پس کسانی که معرف و نماینده مجلس نمی‌شناسند، چطور وارد تیم شوند؟ رسولی‌نژاد هم پاسخ داد: شما قصد تخریب مرا دارید نمی‌خواستم روی خط بیایم اما وقتی در حق اعضای هیات مدیره جفا شد روی خط آمدم.

وزارت ورزش دارای شش معاونت است. «سازمان‌دهی امور جوانان» زیر نظر محمود گلزاری است که توسط رضا صالحی امیری به کار دعوت شد و جای صادق اکبری را گرفت.

حجت‌الاسلام ناصر نقویان «معاون امور فرهنگی و تربیتی» جایگزین سیدباقر پیشنمازی شده بود. تقویان توسط رضا صالحی امیری منصوب شده بود و پس از مدتی کوتاه از سمت خود کناره گرفت. هنوز گودرزی گزینه خود را برای این معاونت معرفی نکرده است. معاون «توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای» نصرالله سجادی است که خودش گزینه وزارت ورزش بود اما رای اعتماد نگرفت.

«امور بانوان و توسعه ورزش همگانی» را رباب شهریان اداره می‌کند که هفته گذشته جای مرضیه اکبرآبادی را در این سمت گرفت. «توسعه منابع و پشیبانی» زیر نظر مناف هاشمی است که توسط رضا صالحی امیری سرپرست سابق وزارت ورزش، به این سمت منصوب شد.

«معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها» نیز به امیررضا خادم سپرده شده است. در نمودار سازمانی وزارت ورزش، اداره کل امور حقوقی، دفتر هماهنگی امور استان‌ها و دفتر امور مجلس، زیر نظر معاون این حوزه اداره می‌شود.

در حکم محمود گودرزی به خادم آمده: «امیدوارم با به کارگیری نیروهای صاحب‌نظر و همکاری سایر معاونت‌ها، دفاتر ستادی و ادارات کل استانی نهایت تلاش خود را جهت بهبود و پویایی حوزه مربوطه مبذول داشته و در راه پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان کوشا باشید.»

خادم بعد از انتصابش به سایت وزارت ورزش و جوانان گفت: رویکرد گودرزی در به کارگیری متخصصان قابل تقدیر است و از ایشان به خاطر این اعتماد تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانم در مسئولیت جدید مفید باشم.

او پس از بازی‌های آسیایی بوسان توسط محسن مهرعلیزاده از ریاست فدراسیون کشتی برکنار شد. خادم در شرح ماجرا گفته بود: به مهرعلیزاده گفتم استعفا نخواهم کرد اما حالا که اصرار می‌کنید این طور می‌نویسم: «جناب آقای مهرعلیزاده، حسب‌الامر جناب عالی از مسئولیت خود استعفا می‌دهم.»

او در دوران سرپرستی حجت‌الله خطیب دو بار برای احراز سمت ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام کرد که انتخابات به تعویق افتاد و هنوز هم بعد از دو سال و نیم برگزار نشده است.

سرپرست فعلی برادرش رسول خادم است. امیر درباره احتمال سومین ثبت نام برای انتخابات کشتی گفته بود: «این‌ بار هستند کسانی که بتوانند به کشتی کمک کنند و دیگر ضرورتی نیست که ثبت‌نام کنم. هرچند اگر انتخابات در حالت عادی برگزار می‌شد شاید حضور پیدا می‌کردم.»

ماه گذشته درخواست او برای حضور در انتخابات کمیته المپیک رد شد. بهرام افشارزاده دبیرکل این کمیته گفت خادم اجازه حضور در انتخابات را ندارد.

قلعه‌نویی: هرچه اصرار کردیم مجیدی نماند؛ حالا هم منتظری رفت/ پژمان کجاست؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هرچه به فرهاد مجیدی اصرار کردیم نماند و حالا زمان چیدن میوه این مسئله برای پژمان منتظری به وجود آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین امروز استقلال گفت: شرایط ما بد نیست اما تا قرار است شکل بگیریم اتفاقی می‌افتد که برای ما مشکل درست می‌کند. خودمان نیز نمی‌دانیم پژمان منتظری کجاست و با وجود اینکه من و علی فتح‌الله‌زاده با رفتن او مخالف بودیم او اکنون کنار ما نیست. شرایط استقلال بسیار حساس است، فرهاد مجیدی به آن شکل از استقلال رفت و هرچه اصرار کردیم بماند این اتفاق نیفتاد و اکنون نیز که هنگام چیدن میوه است، منتظری وضعیت‌اش به این شکل شد که واقعا شرایط سخت است.

وی افزود: با حضور سایر نفرات تمرینات‌مان را برگزار می‌کنیم، یک ماه پیش که این حرف‌ها مطرح شد من و فتح‌الله‌زاده مخالفت‌مان را با رفتن منتظری اعلام کردیم، هاشم بیک‌زاده نیز از امروز در تمرینات ما حاضر شد.

سرمربی استقلال در مورد دیدار مقابل راه‌آهن یادآور شد: راه‌آهن یک تیم خوب و ریشه‌دار است، منصور ابراهیم‌زاده سرمربی این تیم جزو مربیان خوب است و امیدوارم زمین اجازه انجام مسابقه را بدهد. تعجب می‌کنم چرا بازی در ورزشگاه تختی قرار است برگزار شود. ابراهیم‌زاده نیز دنبال ارائه یک فوتبال خوب است و نشان داده هرجا زمین خوب است راه‌آهن هم خوب بازی می‌کند باید ببینیم آیا شرایط زمین اجازه ارائه کیفیت خوب به دو تیم را می‌دهد.

وی افزود: با این شرایط نیز هوا بدتر شده است وقتی ورزشگاه آزادی هست نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند که بازی آنجا برگزار نمی‌شود در این زمین نیز هواداران استقلال و پرسپولیس حضور پیدا می‌کنند و بیشتر هستند فلسفه بازی خانگی، استادیوم اختصاصی و حضور هواداران است اگر در شهر دیگری بود، حرفی نداشتیم اما در تهران نمی‌دانم چرا این مسائل مطرح است.

قلعه‌نویی در مورد غایبان استقلال خاطرنشان کرد: حنیف عمران‌زاده و محمد قاضی در این بازی نیستند و از پژمان منتظری نیز اطلاعی نداریم.

وی در مورد دلیل رفتن پژمان منتظری عنوان کرد: پژمان منتظری در گذشته نیز با اصرار ما در استقلال مانده بود، اگر او دو ـ سه هفته زودتر رفتنش را اعلام می‌کرد ما می‌توانستیم فردی را جایگزین او کنیم اما نمی‌دانیم چرا به یک‌باره چنین تصمیمی گرفته و موضع‌گیری هم نخواهیم کرد. پژمان برای استقلال و تیم‌ ملی زحمت کشیده است. او کاملا هر سه خصوصیت وزنی، اخلاقی و فنی را داراست اما اکنون از او خبر نداریم و دوست داریم کنارمان باشد.

منتظری سرانجام از استقلال رفت/ ستون آبی ها یک امضا تا قرارداد با قعرنشین لیگ قطر

پژمان منتظری بعد از مدت ها سر و کله زدن با علی فتح الله زاده سرانجام تصمیم به جدایی از استقلال گرفت. تصمیمی که دلخوری امیر قلعه نویی را به همراه داشته است.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ در روزهای تعطیل تهران به دلیل ایام سوگواری ، پژمان منتظری با سفر به قطر مراحل ثبت قراردادش با ام صلال قعرنشین لیگ قطر را پیش برد. پژمان منتظری که ستون خط دفاعی تیم ملی و استقلال است با شرکت در تست پزشکی تیم قطری در آستانه قرارداد با تیم قطری قرار دارد.

منتظری در ابتدای فصل پیشنهادی از چین داشت و اصرار داشت به این لیگ برود. او که قراردادی در حدود 800 میلیونی برای یک نیم فصل با آبی ها داشته حالا به تیم قطری می رود تا پیشنهادی میلیون دلاری را تجربه کند. این بازیکن به صورت بازیکن آزاد از استقلال می رود و این انتقال آورده زیادی برای آبی ها ندارد. قلعه نویی هم از این دلخور است که چرا او جدایی اش را پیش تر اعلام نکرده بود تا آبی ها بتوانند در نیم فصل یک دفاع وسط برای تیم شان جذب کنند.

جدایی منتظری البته بخش عمده ای از دعواهای استقلال و تیم ملی را حل می کند چون او به همراه نکونام ، تیموریان و خسرو حیدری یکی از 4 بازیکنی است که در برنامه های تاکتیکی سرمربی تیم ملی جایگاهی ویژه دارد و کروش مدام ترس از این دارد تا آسیب ببینند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
آیا مارتا داسیلوا رکورد دایی را می‌شکند؟

ملکه فوتبال جهان پس از شکستن رکورد مسی امیدوار است در سال های آینده رکورد گلزنی علی دایی در زمینه ملی را بشکند!

به گزارش صراط، فوتبال ورزشی نیست که فقط در انحصار مردان باشد. استعدادهای شگفت انگیزی در این زمینه در فوتبال دنیا وجود دارند.

یکی از استثناهای فوتبال زنان دنیا مارتا داسیلوا بازیکن تیم ملی زنان برزیل است. تکنیک این مهاجم ۲۷ ساله با رونالدینیو مقایسه می شود. او تکنیک فوق العاده ای دارد و با توانایی هایی که در این زمینه دارد موفقیت های زیادی را به دست آورده است.

مارتا تا به حال ۵ بار پیاپی به عنوان برترین فوتبالیست سال زن دنیا شناخته شده است و از لحاظ کسب این جایزه از مسی هم پیشی گرفته است!

مارتا که برترین بازیکن تاریخ فوتبال زنان هم به شمار می رود هم اکنون در تیم تریسوی سوئد بازی می کند. جالب است بدانید او بابت بازی کردن در این تیم هر سال ۴۰۰ هزار یورو دستمزد می گیرد که در تاریخ فوتبال زنان دنیا بی سابقه است. او با این دستمزد که البته رقم قابل توجهی در فوتبال مردان به شمار نمی رود به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال زنان تبدیل شده است.
مارتا در کشورش با رونالدینیو مقایسه می شود، هم از لحاظ تکنیک هم از لحاظ شباهت ظاهری. او در ۷۲ بازی ملی خود ۸۰ گل ملی هم زده است، شاید او رکورد علی دایی در زمینه گلزنی در رده ملی را هم بشکند!

مارتا کاندیدای دریافت توپ طلای فوتبال زنان در سال ۲۰۱۳ است. او با کسب این جایزه فاصله رکوردی خود را با مسی بیشتر می کند.

کناره‌گیری منصوریان از سرمربی‌گری تیم ملی زیر ۲۲ سال

در آستانه مسابقات زیر ۲۲ سال قهرمانی آسیا، علیرضا منصوریان با اعلام اینکه در شرایط فعلی نمی‌تواند به کارش به عنوان سرمربی در این تیم ادامه دهد، از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد و تصمیم برای تعیین سرمربی جدید را به علی کفاشیان سپرد.

این مسابقات از ۲۲ دی در عمان آغاز می‌شود و ایران در گروهی دشوار باید با ژاپن، استرالیا و کویت بازی کند. در حالی که تیم ایران نه تنها سرمربی ندارد، که حتی برای شکل گرفتن ترکیب نهایی نیز اختلافی حل ناشده بین باشگاه‌ها با فدراسیون وجود دارد. باشگاه‌ها معتقدند حضور بازیکنانشان در این مسابقات، باعث خواهد شد در لیگ برتر آسیب ببینند و به همین خاطر هیچ تیمی حاضر نیست بیش از یک بازیکن را به این تیم بدهد.

به این ترتیب، پیام صادقیان و محسن مسلمان دو مهره کلیدی تیم ایران نیز از همراهی این تیم محروم هستند و از پرسپولیس فقط امیر عابدزاده راهی عمان خواهد شد. نفت هم با وجود دعوت تیم ملی از سه بازیکن این باشگاه، اعلام کرده فقط یک نفر و و آن هم کم اثرترین بازیکن خود را به تیم ملی خواهد داد.

منصوریان گفته است: «با این شرایط نیاز به کار معجزه آساست. من این آمادگی روحی و فنی را نداشتم. شاید این موضوع به خاطر کم سن و سال بودن من است و شاید اگر یک فرد با تجربه‌تر بود می‌توانست با این کار عجیب و غریب کنار بیاید. نمی‌خواهم در مسیر قهرمانی علی دایی دخیل باشم. می‌خواهم رفاقتم را با او حفظ کنم. راضی به تاثیرگذاری در سقوط هیچ تیمی هم نیستم.»

منصوریان درباره اینکه آیا در صورت برآورده شدن خواسته‌هایش به تیم ملی بازخواهد گشت، گفت: «امکان ندارد خواسته‌های من برآورده شود. نمی‌توان لیگ را به تأخیر انداخت. تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هم می‌خواهند از سرمایه‌های خودشان استفاده کنند.»

پس از رفتن منصوریان، هومن افاضلی مدیرفنی تیم ملی زیر ۲۲ سال به جای او مسئولیت هدایت تیم را برعهده گرفته اما نحوه همکاری او هنوز اعلام نشده است.

افاضلی هم با مشکلات منصوریان در به خدمت گرفتن بازیکنانش مواجه خواهد بود. او گفته است: «اگر با کمتر از این بازیکنان بخواهیم به مسابقات برویم با مشکل روبرو می‌شویم و فاجعه رخ می‌دهد. نام این نفرات ارسال شده و ما نمی‌توانیم اسامی آنها را تغییر دهیم. اگر می‌شد که به مسابقات نرویم حتماً همین گزینه را انتخاب می‌کردیم اما در صورت عدم حضور، ما را از المپیک ۲۰۱۶ محروم خواهند کرد.»

علی چینی از اعضای کادر فنی این تیم هم گفته است: «خود منصوریان پیشنهاد داد هومن افاضلی در تیم حضور پیدا کند و ما نیز به دستور او کنار ایشان هستیم. کار سختی مقابل ژاپن و استرالیا داریم. امیدواریم در این شرایط بتوانیم تیم را آماده کنیم و نتایج خوبی بگیریم.»

خبرگزاری فارس در گزارش خود با انتقاد از سردرگمی فدراسیون فوتبال در پشتیبانی تیم زیر ۲۲ سال ایران نوشته است: «وقتی ۳۶ سال است نمی‌توانیم راهی المپیک شویم اما بعد از هر ناکامی اعلام می‌کنیم از امروز باید برای چهار سال دیگر آماده شویم و باز هم به خواب خرگوشی می‌رویم، نباید انتظار داشته باشیم به موفقیت برسیم. وقتی این تیم هیچ جایگاهی دربرنامه‌ریزی مسئولان فوتبال ندارد چرا اصلا باید چنین تیمی تشکیل شود؟»

از جمله مصادیق آشفتگی در برنامه‌ریزی برای این تیم، حضور تیم زیر ۲۲ سال کره جنوبی است که برای انجام دو بازی مقابل ایران، به جزیره کیش سفر کرد. اما پس از بازی اول و کناره‌گیری منصوریان، بازی دوم ایران با کره جنوبی هم لغو شد و گفتند به جای تیم ملی، تیم دسته اولی گهر دورود مقابل کره جنوبی به میدان خواهد رفت.

غلامحسین پیروانی سرمربی سابق تیم ملی امید در خصوص جدایی سرمربی تیم زیر ۲۲ سال گفته است: «منصوریان به خاطر ناهماهنگی‌هایی که بوده کار را رها کرده و به نظرم کار خوبی کرد. خودم زمانی که تیم ملی امید را برای بازی‌های آسیایی گوانگجو آماده می‌کردم بازیکنان زیادی به تمرین نمی‌آمدند. همیشه تیم‌های امید ما که نتیجه نگرفتند تقصیرات به گردن مربیان افتاده اما هیچکس به این موضوع نگاه نمی‌کند که تیم‌ها بازیکنانشان را به تیم امید نمی‌دهند. به همین خاطر اگر منصوریان هم می‌خواست کار را ادامه دهد به مشکل می‌خورد.

پیروانی شانس صعود تیم امید ایران به المپیک ۲۰۱۶ را فقط یک درصد ارزیابی کرد و گفت: «منصوریان اگر در این تیم باقی می‌ماند و نتیجه نمی‌گرفت همه مشکلات را گردن او می‌انداختند. مثل همان حرفهایی که به من گفتند.»

هادی ساعی: انتخابات فدراسیون تکواندو مهندسی شده بود.

وزارت ورزش از حضور هادی ساعی در انتخابات فدراسیون تکواندو جلوگیری کرد. دارنده دو مدال طلای تکواندوی المپیک می‌گوید برای دفاع از حق خود به کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی تکواندو شکایت خواهد کرد.
محمد پولادگر با کسب ۳۴ رای از ۳۸ رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ابقا شد. او از ۱۲ سال پیش ریاست این فدراسیون را بر عهده دارد و قبل از آن هم شش سال به عنوان نایب‌رئیس مشغول به کار بوده است.

از حضور هادی ساعی، قهرمان المپیکی تکواندو در انتخابات ریاست فدراسیون جلوگیری شد. عضویت او در شورای شهر تهران، دلیل این ممانعت عنوان شده است. ساعی با حکم سازمان بازرسی کل نتوانست در انتخابات شرکت کند. وی انتخابات را مهندسی‌شده می‌داند.

نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و امور جوانان در این باره گفت: «ساعی اگر می‌خواست به عنوان کاندیدا در مجمع شرکت کند باید [از شورای شهر] استعفا می‌کرد. قانون را سازمان بازرسی کشور نظارت می‌کند ما هم باید از این موضوع تابعیت کنیم».

هادی ساعی پیشتر گفته بود اگر قانون اجازه داد تا او نامزد شود و در انتخابات شرکت کند، در صورتی که رای بیاورد، از عضویت در شورا استعفا خواهد داد.

ساعی: شکایت خواهم کرد

وزیر ورزش در پاسخ به این سؤال که "بهرام شفیع چگونه توانسته قانون را دور بزند و با وجود بازنشستگی، مجدداً در انتخابات فدراسیون هاکی شرکت کند و به ریاست برسد" گفت: «شفیع مصوبه هیئت دولت را داشت و به همین خاطر توانست در انتخابات شرکت کند. نامزدها هم می‌توانند اعتراض خود را با مستندات قانونی به وزارت ورزش یا هر نهاد نظارتی دیگر ارائه دهند تا به این مسئله رسیدگی شود».
هادی ساعی اما توجیه وزارتخانه را غیر قابل دانسته است: «استعلام گرفتم و به من گفتند می‌توانم شرکت کنم اما بعداً فکس ارسال کردند که نمی‌توانم. به IOC [کمیته بین‌المللی المپیک] و فدراسیون جهانی تکواندو شکایت خواهم کرد تا از حقم دفاع کنم. دوستان گفتند می‌خواهند انتخابات قانونی باشد من هم از راه قانون وارد خواهم شد، من اتفاقات رخ داده را پیگیری می‌کنم. مسئولان بدانند قطعاً این اتفاقی که برایم رخ داده است، برای فدراسیون تکواندو گران تمام می‌شود».

جالب اینکه وزارت ورزش برای ترمیم ایرادهای قانونی مجمع تکواندو، محمود صیدانلو را در آستانه انتخابات به عنوان سرپرست فدراسیون تکواندو معرفی کرد. او هشتم دی‌ماه به صورت تشریفاتی حکم گرفت؛ انتخابات هم صبح دهم دی بود. یعنی او باید یک روز اداری و حدود هشت ساعت سرپرستی فدراسیون را بر عهده می‌گرفت تا مجمع برپا شود. اما همین هشت ساعت را هم در فدراسیون حضور نداشت.

هادی ساعی که پرافتخارترین تکواندوکای تاریخ این رشته ورزشی در ایران است، می‌گوید: «مگر آقای سجادی رئیس شورای شهر است که به من پیشنهاد استعفا می‌دهد. کاری که برای شفیع در فدراسیون هاکی انجام دادند می‌توانستند اینجا هم انجام دهند. به او اجازه دادند در انتخابات شرکت کند و اگر رأی آورد به دنبال گرفتن مجوز از هیات دولت باشد».

موضع رئیس فدراسیون تکواندو

در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو بهرام افشارزاده، دبیرکل کمیته ملی المپیک، ناصر طالبی، نماینده وزارت ورزش، و صیدانلو به عنوان سرپرست فدراسیون تکواندو حضور داشتند. بهنام اسبقی، قهرمان سال ۲۰۱۳ جهان، و محمد باقری معتمد، تنها مدال‌آور تکواندو در المپیک لندن، به عنوان نماینده ورزشکاران مرد، و فاطمه اسدپور، به عنوان نماینده ورزشکاران زن، از دیگر اعضای مجمع بودند.
هادی ساعی قهرمان تکواندوی جهان و مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفته است: «این انتخابات مهندسی شده است و شرایطی پیش آمده که من را از خانه‌ام (تکواندو) بیرون کردند، با این شرایط نمی‌توانم دیگر با فدراسیون همکاری کنم. به من گفته بودند بروم و مجوز بگیرم اما وقتی مجمع را بین دو روز تعطیل برگزار می‌کنند، مشخص است که چه هدفی دارند. من هم نمی‌توانم با زد و خورد وارد مجمع شوم. این در شأن من نیست».

محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو، درباره تهدید ساعی به شکایت گفته است: «این‌که ما مسائل داخلی خودمان را به کشورهای خارجی بدهیم که خیر و صلاح ما را نمی‌خواهند، کار درست و پسندیده‌ای نیست. این کشورهای خارجی حتی در عرصه ورزش هم دشمن ما هستند. دادن بهانه به دست دشمنان شناخته شده اصلاً درست نیست و قطعا ساعی این کار را نخواهد کرد».
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 36 از 192:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA