انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 5 از 119:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


زن

 


استیو جابز بنيانگذار اپــــل کامپیوتر، قدرتمندترین کمپانی جهان، نابغه دنیای تکنولوژی و یک انسان خارق العاده در سن ۵۶ سالگی به علت بیماری که داشت درگذشت....

اطلاعیه شرکت اپــــل:
اپــــل یک نابغه مبتکر و دنیا یک انسان خارق العاده را از دست داد و آنهایی از ما که شانس شناخت و کار با استیو را داشتیم، یک دوست بسیار عزیز و مربی‌ الهام بخشی را از دست دادیم.
استیو از خود شرکتی به یادگار گذاشت که تنها وی می‌توانست آن را بسازد و روح وی تا ابد شالوده اپــــل خواهد بود.

روحش شاد و یادش گرامی باد....

واکنش ها به خبر درگذشت استیو جابز

بیل گیتس، رییس هیات مدیره مایکروسافت:

من واقعا از خبر درگذشت استیو جابز متاسف شدم. من و ملیندا با خانواده استیو، دوستان و تمام علاقمندانش همدردی می کنیم.

من و استیو اولین بار حدود ۳۰ سال پیش همدیگر را ملاقات کردیم. ما در نیمی از طول زندگی مان همکار، رقیب و دوست بودیم. دنیا به ندرت افرادی را به خود دیده که به تاثیر گذاری استیو جابز باشند. تاثیری که در نسل های آینده هم حس خواهد شد.

برای کسانی که آنقدر خوش شانس بوده اند که با استیو جابز کار کنند این یک افتخار بزرگ است. من همین الان دلم برای استیو تنگ شده است.

باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا:

من و میشل از درگذشت استیو جابز متاسف شده ایم. او یکی از بزرگترین مخترعین آمریکا بود و آنقدر شجاع که متفاوت فکر کند.

با ساختن یکی از موفق ترین شرکت های روی کره زمین از گاراژ خانه اش و با شخصی کردن کامپیوترها و با آوردن اینترنت به جیب ما او انقلاب فناوری اطلاعات را در دسترس همه قرار داد و آن را لذت بخش کرد.

استیو جابز گفته بود طوری زندگی می کند که انگار هر روز اش آخرین روز زندگی اش است. او واقعا اینگونه زندگی می کرد. او زندگی ما را تغییر داد و تمام صنایع را تحت تاثیر خودش قرار داد.

استیو بالمر، مدیرعامل مایکروسافت:

من می خوام تاسف عمیق ام را از درگذشت استیوجابز بیان کنم. او یکی از موسسان صنعت ما و یک آینده نگر به معنای واقعی بود. قلب من به همراه خانواده اش، تمام کسانی که در اپل کار می کنند و هر کسی است که تحت تاثیر کارهای او قرار گرفته.

مارک زوکر برگ، مدیرعامل فیسبوک:

متشکرم استیو از اینکه یک مربی و دوست خوب برای من بودی. متشکرم از اینکه نشان دادی چیزی که ساختی می تواند دنیا را تغییر دهد. دلم برایت تنگ می شود.

لری پیچ، مدیرعامل گوگل:

من به خاطر این خبر بسیار بسیار ناراحتم. استیو مرد بزرگی با دستاوردهای فوق العاده و هوش عالی بود. او همیشه می توانست در چند کلمه بگوید که شما به چه چیز باید فکر کنید قبل از اینکه بخواهید به آن فکر کنید.

تاکید او بر روی user experience همیشه برای من الهام بخش بوده است. او انسان مهربانی بود و همیشه با اطلاعات و نصحیت هایش به من کمک میکرد. حتی اخیرا و در زمانی که حال خوبی نداشت.

سرگی برین، موسس دوم گوگل:

از نخستین روزهای گوگل هر زمان که من و لری به دنبال الهام، نگاه به آینده و مدیریت می گشتیم نیاز داشتیم که به سمت دفتر اپل نگاه کنیم.

تمایل استیو برای عالی بودن توسط هر کسی که با محصولات اپل کار کرده است، احساس می شود. مانند همین مکبوکی که من دارم این متن را با آن می نویسم. من با چشمان خودم این تمایل به کمال را از نزدیک و در ملاقات هایی که داشتم دیده ام.

روبرت مرداک، مدیرعامل News Corp:

امروز ما یکی از بزرگ ترین متفکران، مبدعان و کارآفرینان تمام تاریخ را از دست دادیم. استیو جابز بزرگ ترین مدیرعامل نسل خودش به شمار می رود. من در حالی که عمیقا از مرگ او متاسف هستم به تاثیر بزرگ او بر نوع استفاده کاربران از رسانه ها فکر می کنم.

دیک کوستولو، مدیرعامل توییتر:

در هر دوره و به ندرت فردی پیدا می شود که فقط مسیر را به جلو نمی برد. بلکه یک استاندارد جدید برای اندازه گیری به وجود می آورد.

اریک اشمیت،: رییس هیات مدیره گوگل:

امروز روز ناراحت کننده ای برای همه ما است. استیو مجموعه ای از طراحی و تکنولوژی بود و دیگر مانند او را نخواهیم دید. او با استعداد و شخصیت کاریزماتیک اش، سایرین را برای انجام غیرممکن ها الهام می بخشید. بدون شک او به عنوان بزرگترین مخترع تاریخ دنیای کامپیوتر در ذهن همه ما به یادگار خواهد ماند.

باب ایگر، مدیرعامل دیزنی:

استیو جابز یک دوست عالی و مشاور قابل اعتماد بود. میراث وی تنها چند ابزار تولید شده یا یک شرکت نیست، بلکه میلیون ها نفری هستند که از او الهام گرفتند، زندگی هایی هستند که تغییر کردند و فرهنگی است که آفریده شد. استیو مردی از جنس اصل با ذهنی خلاق و مبتکر بود. با وجود تمامی اختراعات او هیچ گاه لحظه ای آرام ننشست. با رفتن او دنیا یک مبتکر بی مانند، دیزنی یکی از اعضای خانواده اش و من یکی از بهترین دوستانم را از دست دادیم.
چون مات توام
دگر چه بازم ...!!؟!
     
  ویرایش شده توسط: hhastii   
زن

Princess
 
استیو جابز بنیانگذار شرکت اپل، به خاطره ها پیوست



استیون پاول جابز (Steven Paul Jobs)، معروف به استیو جابز یکی از نوابغ پیشرو در صنعت رایانه و از بنیانگذاران اصلی و مدیر ارشد اجرایی شرکت فن‌آوری اپل (Apple) پس از دست و پنجه نرم کردن چند ساله با بیماری سرطان لوزالمعده، صبح ۱۴ مهر ۱۳۹۰ مصادف با ۶ اکتبر ۲۰۱۱ در سن ۵۶ سالگی درگذشت. این خبری بود که طی دو روز گذشته اکثر قریب به اتفاق رسانه های دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد و دوستداران استیو را در اندوه نبودنش فرو برد. چراکه کمتر کسی است که استیو جابز و خدماتش را به تکنولوژی عصر حاضر بخاطر نداشته باشد و همه می دانند که جهان علم و فناوری خیلی به این مرد مدیون است.

مسلما شما دوستان هم با شنیدن این خبر بسیار متاثر شدید… استیو جابز مردی بود که همچون سیب گاز زده اپل به نماد این شرکت تبدیل شده بود و مشتریان اپل به دیدن تصویر او در کنار محصولات جدید این شرکت عادت کرده بودند اما جای او 2 روز پیش از مرگش هنگام معرفی آخرین محصول این شرکت یعنی iPhone 4S خالی بود. مرگ استیو جابز فقط ۲ روز پس از کنفرانس شاهکار جدید اپل یعنی iPhone 4S اتفاق افتاد و استیو نتوانست فروش محصول جدید شرکتش را ببیند! شاید اگر استیو جابز نبود هیچ مینی کامپیوتری شکل نمیگرفت و هیچ کدام از ما شانس داشتن یک گوشی فوق العاده مثل iPhone و یا یک کامپیوتر فوق العاده مثل کامپیوترهای Mac‏ (MacBook، iMac، MacBook Pro، Mac Pro، MacBook Air) را نداشتیم. اگر استیو نبود هیچ وقت هیچ مکینتاش و هیچ سیب گاز زده ای به وجود نمی آمد… مطمئنا تفکر به داشتن یک زندگی گجتی بدون اندیشیدن به محصولات اپل غیر ممکن است.



اگر استیو جابز را نشناسید، شاید بگویید فردی شیک پوش با لباس هایی مجلل و همچنین فردی مغرور است؛ ولی اگر اندکی درباره او جستجو کنید، خواهید دانست که او یکی از بهترین ها و خلاق ترین های فناوری و فردی ساده پوش و بسیار ساده و البته زیبا اندیش بود. فردی که ابتدای پیدایش اپل تاکنون در بیشتر کنفرانس های اپل فقط با لباس همیشگی خود یعنی با یک بلوز مشکی و شلوار جین آبی ظاهر شده است. مردی میانسال که گاهی با ته ریش و گاهی با صورت تراشیده و با لباسی ساده و بی تکلف محصولات اپل را در دستان خود می‌گرفت و آنرا معرفی می‌کرد.

قدرتی که استیو در به دست گرفتن کنفرانس و ارتباط برقرار کردن با کاربران داشت را در هیچ کسی نمیتوان پیدا کرد. البته بزرگترین قدرت استیو جابز افکار و ایده های نو بود و در واقع او را میتوان سلطان نوآوری نامید. او در زمان مدیریت 14 ساله خود بر اپل با معرفی محصولاتی مانند آی پاد، آی فون و تبلت آی پد، اپل را به یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه تکنولوژِی تبدیل کرد. استیو جابز نه تنها نوآوریها و مهارتهای بازاریابی تحسین برانگیزی را به همگان آموخت، بلکه او یکی از شخصیتهایی بود که با پیوند زدن هنر و تکنولوژی چهره محصولات کامپیوتری را دگرگون کرد. حتی فعالیت‌های جابز صنعت موبایل جهان و زندگی کاربرانش را متحول نمود. گفتنی است که استیو جابز کم‍پانی موفق انیمیشن Pixar و شرکت سازنده کامپیوتر Next را نیز تاسیس کرده است.

• جایگاه شرکت اپل پس از استیو جابز

به گزارش یورو نیوز، برخی معتقدند که این جابز نبوده که برای اپل کار می کرده، بلکه در واقع اپل در خدمت جابز بوده است. اپل منهای جابز شاید معنای چندانی حداقل تا امروز نداشته است. مارک نیومن یکی از کارشناسان این حوزه در این مورد معتقد است: "نمی‌خواهم بگویم که دیگر فصل ابداعات اپل با این اتفاق به پایان رسیده، برعکس معتقدم که آنها این کار را بهتر هم ادامه خواهند داد. انسان‌های بسیار توانایی در اپل جمع شده‌اند و در حال حاضر از سوی شرکت‌های دیگر بویژه سامسونگ تحت فشار قرار دارند و بنظرم در فقدان استیو جابز وضعیت برای اپل بدتر و سخت تر خواهد شد."



برخی محصولات اپل نظیر آیفون 4S که اخیرا رونمایی شده و یا گوشی آیفون در سال 2007، آیپاد در سال 2001، آیمک در سال 1998و مک اینتاش در سال 1984 بدون شک مدیون استعداد و شم بالای تجاری استیو جابز هستند. استعدادی که ارزش هرسهم شرکت را در طی سی سال، از سه دلار و 59 سنت به 376 دلار رسانده است.



در حال حاضر شاید هیچ کس به اندازه مدیران شرکت سامسونگ از وضعیت پیش آمده خشنود نباشند. آن‌ها به‌عنوان رقیب اصلی اپل در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند و لوح‌های رایانه‌ای و تسلط بر بازار ارزشمند آسیا، راه خود را برای رقابت با اپل در فقدان مغز متفکر این شرکت هموارتر خواهند دید. در همین حال ارزش سهام سامسونگ روز پنجشنبه حدود چهاردرصد افزایش یافت. ارزش سهام رقبای دیگر اپل نظیر ال.جی الکترونیک و اچ.تی.سی تایوان هم در بازارهای آسیایی بطور نسبی بالا رفت.

• واکنش ها به خبر درگذشت استیو جابز



رفتن استیو جابز خبر ناراحت کننده ای است که ثاثیر عمیقی به جای خواهد گذاشت که به همراه خودش واکنش های زیادی را هم به وجود آورده است. بد نیست نگاهی بیاندازیم به برخی از آنها:

بیل گیتس: رییس هیات مدیره مایکروسافت
من واقعا از خبر درگذشت استیو جابز متاسف شدم. من و ملیندا با خانواده استیو، دوستان و تمام علاقمندانش همدردی می کنیم. من و استیو اولین بار حدود ۳۰ سال پیش همدیگر را ملاقات کردیم. ما در نیمی از طول زندگی مان همکار، رقیب و دوست بودیم. دنیا به ندرت افرادی را به خود دیده که به تاثیر گذاری استیو جابز باشند. تاثیری که در نسل های آینده هم حس خواهد شد. برای کسانی که آنقدر خوش شانس بوده اند که با استیو جابز کار کنند این یک افتخار بزرگ است. من همین الان دلم برای استیو تنگ شده است.

باراک اوباما: رییس جمهور آمریکا
من و میشل از درگذشت استیو جابز متاسف شده ایم. او یکی از بزرگترین مخترعین آمریکا بود و آنقدر شجاع که متفاوت فکر کند. با ساختن یکی از موفق ترین شرکت های روی کره زمین از گاراژ خانه اش و با شخصی کردن کامپیوترها و با آوردن اینترنت به جیب ما او انقلاب فناوری اطلاعات را در دسترس همه قرار داد و آن را لذت بخش کرد. استیو جابز گفته بود طوری زندگی می کند که انگار هر روزش آخرین روز زندگی اش است. او واقعا اینگونه زندگی می کرد. او زندگی ما را تغییر داد و تمام صنایع را تحت تاثیر خودش قرار داد.

استیو بالمر: مدیرعامل مایکروسافت
من می خوام تاسف عمیقم را از درگذشت استیوجابز بیان کنم. او یکی از موسسان صنعت ما و یک آینده نگر به معنای واقعی بود. قلب من به همراه خانواده اش، تمام کسانی که در اپل کار می کنند و هر کسی است که تحت تاثیر کارهای او قرار گرفته.

مارک زوکر برگ: مدیرعامل فیسبوک
متشکرم استیو از اینکه یک مربی و دوست خوب برای من بودی. متشکرم از اینکه نشان دادی چیزی که ساختی می تواند دنیا را تغییر دهد. دلم برایت تنگ می شود.

لری پیچ: مدیرعامل گوگل
من به خاطر این خبر بسیار بسیار ناراحتم. استیو مرد بزرگی با دستاوردهای فوق العاده و هوش عالی بود. او همیشه می توانست در چند کلمه بگوید که شما به چه چیز باید فکر کنید قبل از اینکه بخواهید به آن فکر کنید. تاکید او بر روی user experience همیشه برای من الهام بخش بوده است. او انسان مهربانی بود و همیشه با اطلاعات و نصحیت هایش به من کمک میکرد. حتی اخیرا و در زمانی که حال خوبی نداشت.

سرگی برین: موسس دوم گوگل
از نخستین روزهای گوگل هر زمان که من و لری به دنبال الهام، نگاه به آینده و مدیریت می گشتیم نیاز داشتیم که به سمت دفتر اپل نگاه کنیم. تمایل استیو برای عالی بودن توسط هر کسی که با محصولات اپل کار کرده است، احساس می شود. مانند همین مکبوکی که من دارم این متن را با آن می نویسم. من با چشمان خودم این تمایل به کمال را از نزدیک و در ملاقات هایی که داشتم دیده ام.

اریک اشمیت: رییس هیات مدیره گوگل
امروز روز ناراحت کننده ای برای همه ما است. استیو مجموعه ای از طراحی و تکنولوژی بود و دیگر مانند او را نخواهیم دید. او با استعداد و شخصیت کاریزماتیک اش، سایرین را برای انجام غیرممکن ها الهام می بخشید. بدون شک او به عنوان بزرگترین مخترع تاریخ دنیای کامپیوتر در ذهن همه ما به یادگار خواهد ماند.

دیک کوستولو: مدیرعامل توییتر
در هر دوره و به ندرت فردی پیدا می شود که فقط مسیر را به جلو نمی برد. بلکه یک استاندارد جدید برای اندازه گیری به وجود می آورد.

باب ایگر: مدیرعامل والت دیزنی
استیو جابز یک دوست عالی و مشاور قابل اعتماد بود. میراث وی تنها چند ابزار تولید شده یا یک شرکت نیست، بلکه میلیون ها نفری هستند که از او الهام گرفتند، زندگی هایی هستند که تغییر کردند و فرهنگی است که آفریده شد. استیو مردی از جنس اصل با ذهنی خلاق و مبتکر بود. با وجود تمامی اختراعات او هیچ گاه لحظه ای آرام ننشست. با رفتن او دنیا یک مبتکر بی مانند، دیزنی یکی از اعضای خانواده اش و من یکی از بهترین دوستانم را از دست دادیم.

• ناگفته‌هایی از زندگی استیو جابز

استیو پل جابز متولد ۲۴ فوریه ۱۹۵۵ در سال ۱۹۷۶ و در زمانی که ۲۱ ساله بود و استیو وزنیاک ۲۶ ساله اپل را در پارکینگ خانه خود راه اندازی کرد تا سنگ بنای یکی از بزرگترین کمپانی های ایده پرداز و خلاق جهان را بگذارند. در سال ۱۹۸۵ تحت شرایطی استیو از اپل رفت و شرکت نکست را تاسیس کرد اما با خرید این شرکت در سال ۱۹۹۷ توسط اپل جابز دوباره به خانه بازگشت. سپس وی بعنوان مدیر عامل مجددا انتخاب شد و این بار با ایده هایی که داشت و بر روی اجرای آن مصرانه تاکید می کرد اپل را به سمت و سوی محبوبیت و موفقیت بیشتر رهنمود می کرد.



دستگاه موزیک پلیر همراه آی پاد ( Ipod ) استارت مجدد اپل به سوی موفقیت بود بطوریکه طبق اعلام اپل بیش از ۳۰۰ میلیون از آن تاکنون بفروش رسیده است. پس از آن گوشی هوشمند آیفون و تبلت آی پد با نگاهی خلاقانه و کیفیتی بینظیر در ساخت توانست اپل را به قله افتخار برساند بطوریکه هر ساله بسیاری از مردم منتظر ورود استیو جابز بر روی استیج در کنفرانس های خبری اپل بودند تا محصولی جدید و ایده ای نو و خلاقانه را معرفی نماید.



جابز و اپل ضمن آنکه بازار کارآفرینی در دنیا را دگرگون کردند،‌ نوعی دموکراسی و فرصت را برای بروز ظرفیت‌های همه آنهایی که حس می‌کردند امکان و ظرفیتی دارند که در ساختار بوروکراسی مدرن امکان تحقق آن نیست، فراهم کرد. هر کسی از هر گوشه دنیا می‌توانست اپلیکیشن خود را روی اینترنت بگذارد و در نهایت بازاری برای کالای خود پیدا کند و این گونه بسیاری از کسانی که استعدادی در اینترنت و فضای نرم‌افزاری داشتند، توانستند از این امکان برای ایجادی شغل، برای خود بستگان و دوستانشان بهره ببرند.

توزیع معرفت در قالب‌های کتاب و مطبوعات و حوزه‌های عمومی دیگر امری پیشینی است و سابقه‌ای طولانی و دراز دامن دارد. اما توزیع معرفت در حوزه اینترنت و سپس چگونگی بهره‌گیری از این ظرفیت برای توزیع آسان و روانتر معرفت و ‌آگاهی دقیقا در حوزه‌ای است که استیو جابز در آن تلاش و جدو جهد ورزید و عرصه‌های تازه‌ای از ابزار آگاهی بخشی را تولید کرد و به سامان رساند. او درکی تازه، روان و ساده از چگونگی بهره‌گیری از ابزارهای ارتباطی را در اختیار بشر قرار داد و تعامل و آدمیان با رایانه را دگرگون ساخت. ابزارهایی که او خلق کرد و به جامعه بشری هدیه داد از‌ نخستین کامپیوتر‌های اپل، تا آی‌فون، آی‌پاد و‌ تبلت آی‌پد، همه و همه فضایی را برای در دسترس قرار دادن اطلاعات ایجاد کرد.



محصولاتی که در قالب شرکت اپل به بازار عرضه شده است خرد و ادبیات مکتوب و آن‌چیزی را که ما از آن به خواندن یاد می‌کنیم در کمترین زمان ممکن در دسترس همگان قرار داد و بسیاری از قواعد و انحصارات و محدودیت‌ها را شکست. جابز بذر آگاهی را پراکند تا انسان مدرن و امروزین بیش از گذشته جان و تنش در غلیان و تپش قرار گیرد. چرا که به قول مولوی آگاهی بیشتر و افزونتر سهم انسان تشنه و جست‌ و جو گر است و تفاوت آدمی با دیگر موجودات در همین وجه است و انسان با آگاهی است که می‌تواند رشد کند و بر بسیاری از پلیدی‌ها و پلشتی‌ها فایق آید.



او که اسطوره شرکت اپل به شمار می‌رفت چندی پیش به دلیل پیشرفت بیماریش از مدیرعاملی اپل استعفا داد و تیم کوک را به جای خود توصیه کرد و بدلیل شایعاتی مبنی بر ضعیف شدن روز به روز جابز سرانجام تیم کوک جانشین وی شد. تغییر پستی که نشان از وقوع واقعه ای غمناک را می داد و سرانجام روزی رسید که متفکر پشت سیب گاز زده با دنیای مشتاق علم و تکنولوژی خداحافظی کرد و تمام کسانیکه به او و نوآوریهایش به دنیای علم تعلق خاطر داشتند را تنها گذاشت. استیو جابز در پشت سرش همسر، دو خواهر، چهار فرزند و 49 هزار کارمند را تنها گذاشت.

شاید این روزها یکی از غم انگیز ترین روزها برای دنیای تکنولوژی و فضای سایبری به حساب می آید چراکه دیگر چهره استیو جابز، بنیانگذار سیب گاز زده را با نوآوری های خوب و فوق العاده اش نخواهیم دید و به طور حتم سالیان سال طول خواهد کشید تا نابغه ای مانند او دوباره در جهان علم ظهور کند ...



روحش شاد و یادش جاودانه
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
Vizio پیروز رقابت اندازه و قیمت در تلویزیون‌های 4K نمایشگاه CES

در میان تمام ارائه‌های تلویزیون‌های 4K نمایشگاه CES، کمپانی Vizio بر اساس دو معیار خود را از دیگران متمایز نمود. مورد اول، ارائه بزرگترین تلویزیون 4K در این نمایشگاه و دیگری ارائه ارزان‌ترین تلویزیون 4K تا به حال.
Visio با ارائه تلویزیون 120 اینچی خود حتی سامسونگ را نیز که محصولی 110 اینچی با کیفیت Ultra HD را نمایش داده بود از میدان به در کرد. این پنل عظیم که بخشی از سری مرجع این کمپانی محسوب می‌شود در نیمه دوم سال 2014 عرضه خواهد شد. تلویزیون عظیم‌الجثه Visio بزرگترین پنلی است که در CES 2014 مشاهده کردیم.
اما این کمپانی از جهت دیگری نیز خود را متمایز ساخته و آن ارایه یکی از ارزان‌ترین تلویزیون‌های 4K بازار است. این مدل که یکی از نمونه‌های سری P این شرکت است توانایی ارائه محتوا با کیفیت واقعی 4K را در مقابل قیمت 999 دلار دارد.
البته در مقابل این قیمت تنها صفحه ای پنجاه اینچی دریافت خواهید نمود که مسلما بسیاری از مزایای محتوای 4K در آن محسوس و ارزشمند نخواهد بود. با این حال سری P این مجموعه شامل پنل‌هایی با اندازه 70 اینچ نیز می شود که اغلب آن‌ها از پیکسل‌های اضافی بهره می‌برند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
در گزارش امنیتی گروه GCHQ، اوبونتو امن‌ترین سیستم‌عامل شناخته شد

اوبونتو 12.04 LTS در ارزیابی امنیتی سازمان امنیت انگلیس که در بخش‌های موبایل و دسکتاپ انجام شد، بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داد. شاخه‌ی امنیت اطلاعات GCHQ که ارزیابی‌های امنیتی لازم را در مورد ابزارهای مورد استفاده در دپارتمان‌های دولتی انگلیس اجرا می‌کند، یازده عدد از سیستم عامل‌های محبوب را در مقابل لیستی دوازده قسمتی از ضوابط امنیتی، مورد بررسی قرار داده است.
اندروید گوگل، Mac OS X اپل و ویندوزهای 7، 8 و RT مایکروسافت، با همراهی اوبونتو کنونیکال، در میان سیستم‌عامل‌های مورد بررسی قرار داشته‌اند.


هدف: راهنمایی

این گزارش به منظور راهنمایی دپارتمان‌های دولتی، سرویس‌های عمومی که شامل نیروهای مسلح انگلیسی و خدمات سلامت عمومی نیز می‌شود، جزئیاتی را در مورد امن‌ترین سیستم‌ها برای عملیات‌های راه دور، شامل دسترسی به داده‌ها، سرویس‌های اینترنتی، ایمیل و... بعنوان سطوح رسمی ضوابط این بررسی در اختیار عموم قرار می‌دهد.
ارائه اطلاعات جزء به جزء در مورد اینکه ویژگی‌های هر سیستم‌عامل تا چه میزان امنیت داشته و همچنین راهنمایی مدیران سیستم، برای پیکربندی سیستم‌ها به بهترین نحو و به منظور دستیابی به استانداردهای امنیتی دولت، از وظایف این گزارش محسوب می‌شود. ولی با این حال پیشنهاد استفاده از یک سیستم‌عامل خاص، جزء اهداف این گزارش نبوده و راهنمایی‌های لازم برای ایمن‌سازی حداکثری تمامی سیستم‌عامل‌ها در دستور کار این نهاد قرار دارد.


نتیجه: اوبونتو امن‌ترین است

در این تست همه سیستم‌عامل‌ها در برابر مجموعه‌ای از ضوابط، از قدرت کدگذاری و حفاظت دیسک و تعیین هویت گرفته تا خطر بدافزارها، پشتیبانی از Sandbox برنامه‌ها و میزان امنیت شبکه‌های VPN مورد آزمایش و بررسی قرار گرفتند و در این میان، Ubuntu 12.04 LTS، تنها سیستم‌عاملی بود که توانست به ۹ عدد از ۱۲ معیار تعیین شده غلبه کند. اوبونتو در کنار ویندوز 8 و مک او اس ایکس 10.8 هیچ علامت significant risk (خطر جدی) را دریافت نکرد.
این مسأله، خبر خوبی برای گنو/لینوکس اوبونتو و در نهایت خبر فوق‌العاده‌ای برای دنیای نرم‌افزارهای آزاد و متن‌باز است؛ اما این تمام ماجرا نیست. کنونیکال می‌گوید که اوبونتو از نظر فنی دو مورد از سه موردی که این سیستم‌عامل در گزارش CESG، قادر به دستیابی به آن‌ها نبود را نیز در اختیار دارد. اوبونتو در موارد VPN و Encryption به این دلیل رد شده است که گفته می‌شود هنوز نیاز است پیاده‌سازی و برنامه‌های مرتبط با آن، توسط یکی از نهادهای مستقل مورد تایید CESG، ارزیابی شود.
در مورد بخش VPN، کنونیکال می‌گوید که ارزیابی مستقل، توسط یکی از شرکای این شرکت در حال پیشروی است که احتمالا تا زمان انتشار نسخه LTS 14.04 به سرانجام می‌رسد. در مورد بخش Encryption نیز این شرکت در حال جستجو برای حامی مورد نیاز است تا برنامه های مرتبط با این بخش را وارد فرآیند ارزیابی نماید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
در جنگ خان ها به نبرد با اقوام مختلف بروید

جنگ خان‌ها، یک بازی تحت مرورگر و قرون وسطی است که به شما این فرصت را می دهد تا به دنیای قدیم و نبرد گذشتگان نقل مکان کرده و در کنار دیگر بازیکنان لحظات شیرین و پر هیجانی را تجربه کنید. بازی دارای گیم پلی مناسبی است که در کمتر بازی استراتژیکی یافت می شود. رابط کاربری بازی به قدری ساده و کار آمد است که کاربر بدون داشتن کوچک ترین اطلاعاتی می تواند بازی را شروع کرده و در همان ابتدای بازی با بازیکنان قدیمی به رقابت پایاپای بپردازد.
در بازی اقوام و سلسله پادشاهی های مختلفی وجود دارند (12 قوم) که می توان از بین آنها به قوم پارسیان، مغول ها، آلمان ها، روم شرقی، اعراب و دیگر اقوام اشاره کرد که با توجه به قوم انتخابی در ابتدای بازی، کارکرد و استفاده از نیرو ها تغییر پیدا خواهد کرد.
به صورتی که اگر قوم "پارسیان" را انتخاب کنید با توجه به سرکردگی "آرش کمانگیر" افسانه‌ای بر این قوم، شما کمانداران قوی در مقابل دیگر دشمنان خواهید داشت.
جنگ خان‌ها با فعالیت در بیش از 40 کشور مختلف، هم اکنون بین سایت های بازی‌های آنلاین یکی از پیشگامان این عرصه به شمار می رود و همچنین با توجه به فعالیت 6 ساله این بازی در عرصه اینترنت می توان به جرات گفت یکی از کم ایراد ترین و کم اشکال ترین بازی های موجود حال حاضر تحت وب است که دارای جوایز مختلفی همچون بهترین وب سایت بازی ایرانی در سال 2011 از جشنواره وب فارسی، بهترین بازی آنلاین در سال‌های 2008 تا 2010 از نگاه جشنواره جهانی بازی های آنلاین، می باشد.
همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بگوییم که در پایان راند های بازی با توجه به شرایط اعلام شده، کاربران برنده جوایز نفیسی همچون سکه بهار آزادی، کنسول های بازی و دیگر جوابز ارزنده ای خواهند شد که به کاربران برتر تا به امروز تقدیم شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Acer Tab 7 تبلت ارزان قیمت با اندروید آبنبات پاستیلی

Acer Tab 7 از نظر قیمت حتی از Iconia A1-830 که در CES 2014 رونمایی شد هم ارزان‌تر است که با قیمت 149.9 دلار وارد قفسه فروشگاه‌ها خواهد شد. این تبلت که در چین رونمایی شده است با ضخامت 9.9 میلی‌متری خود به میزان کمی نازک‌تر از Iconia A1-830 بوده و همچنین به صفحه‌نمایشی هفت اینچی مجهز شده است. رزولوشن صفحه نمایش هفت اینچی این دستگاه 600 در 1024 پیکسل است. این تبلت جدید اندروید 4.2 آبنبات پاستیلی را اجرا می‌نماید و 289 گرم وزن دارد. طراحی این دستگاه با توجه به قیمت به صرفه‌ای که دارد مناسب و جذاب به نظر می‌رسد.
سایر ویژگی‌های Acer Tab 7 شامل: یک پردازنده ظاهره قدیمی دو هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی براساس معماری Arm Cortex-A9 است که احتمالا توسط مدیاتک تولید شده است. از دیگر مشخصات فنی تبلت 7 اینچی ارزان قیمت ایسر می‌توان به 1 گیگابایت حافظه رم، دوربین پشتی 1.9 مگاپیکسلی، دوربین جلویی VGA و درگاه microSD برای افزایش حافظه ذخیره سازی، Micro HDMI و Micro USB به همراه Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث، حافظه داخلی 8 گیگابایت و در نهایت باتری 3000 میلی آمپری اشاره کرد.
خرده‌فروشی چینی JD در حال حاضر این دستگاه را به قیمت 99 دلار به فروش می‌رساند. مطمئن نیستیم که Acer Tab 7 به دیگر بازارها هم وارد خواهد شد یا خیر ولی احتمال چنین موضوعی قوی است. تبلت‌های فوق ارزان اندرویدی از کمپانی‌های شناخته شده در حال باز کردن جای خود در بازار هستند. احتمال می‌رود سامسونگ نیز در آینده نزدیک Galaxy Tab 3 Lite را با قیمت 130 دلار ارائه نماید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
وسترن دیجیتال Black2: یک تیر و دو نشان![aligncenter][/align]

Black2 یک بسته‌ی 2.5 اینچیست که می‌توان آن را به راحتی داخل هر لپ‌تاپ و یا کامپیوتری نصب کرد. داخل Black2 یک هارددیسک یک ترابایتی با سرعت 5400 دور بر دقیقه و یک حافظه‌ی SSD با ظرفیت 120 گیگابایت قرار دارد. این یعنی شما می‌توانید با اشغال فضای تنها یک هارددیسک 2.5 اینچی در لپ‌تاپ خود، صاحب فضای یک ترابایتی و سرعت فوق‌العاده‌ی SSD شوید. بدین ترتیب شما سیستم‌عامل و برنامه‌های مهم را بر روی حافظه‌ی SSD نصب کرده و فایل ها، عکس‌ها، موسیقی‌ها و فیلم‌های خود را بر روی هارددیسک ذخیره می‌کنید و با یک تیر دو نشان بزنید!
     
  
مرد

 
معرفی یک کامپیوتر All-in-One اندرویدی از سوی اچ پی
[aligncenter][/align]

صفحه نمایش لمسی 21.5 اینچی این کامپیوتر از نوع IPS بوده و کیفیتFull HD را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد. در این کامپیوتر از پردازشگر چهار هسته‌ای تگرا 4 انویدیا و 2 گیگابایت رم بهره گرفته شده.
از یک نظر می‌توان این دستگاه کم نظیر را ترکیبی از یک نمایشگر دسکتاپ و یک کامپیوتر All-in-One اندرویدی دانست. با اتصال یک PC ویندوزی یا یک لپ‌تاپ از طریق کابل HDMI یا USB می‌توان از سازگاری لمسی این محصول اچ پی با ویندوز بهره برده و از آن به عنوان نمایشگر استفاده کرد.

از سوی دیگر، زمانی که از این دستگاه All-in-One به عنوان یک کامپیوتر اندرویدی استفاده شود، اپلیکیشن هایی نظیر Kingsoft Office و Citrix XenMobile4 در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. این دستگاه همچنین به وب کم HP HD 720p و یک سری ابزارهای از پیش نصب شده نظیر گوگل هنگ اوت، اسکایپ، و اچ پی مای روم مجهز است. همه این مشخصات در کنار هم این کامپیوتر را به وسیله‌ای مناسب برای کنفرانس‌های ویدیویی تبدیل می‌کند.
     
  
مرد

 
معرفی دو هارد اکسترنال جدید توسط سیگیت[aligncenter][/align]

شاید بتوان طلایه‌دار هاردهای اکسترنال سیگیت را هارد 4 ترابایتی Backup Plus Fast دانست. این محصول بدون نیاز به آداپتور کار می‌کند و به گفته خود شرکت سیگیت این اولین درایو اکسترنال 4 ترابایتی است که ظرفیت و سرعتی دو برابر هاردهای معمولی را برای کاربران به ارمغان آورده.
بهره‌مندی از USB 3.0، نرخ انتقال 220 مگابایت در ثانیه را برای این درایو به همراه خواهد داشت. کیس فلزی این هارد درایو ضد خش بوده و اثر انگشت بر روی آن به جا نمی‌ماند. ظرفیت بسیار بالا، طراحی زیبا و ضد خش، و عدم نیاز به آداپتور، همه و همه به جذابیت این محصول اضافه می‌کند.
در کنار این محصول بی‌نظیر، سیگیت هارددرایو باریکی را هم در آستین دارد. سیگیت این محصول را Backup Plus Slim نام نهاده و ادعا کرده که باریک‌ترین درایو اکسترنال 2 ترابایتی بازار را طراحی کرده است. این محصول ضخامتی معادل 12.1 میلی‌متر دارد و از USB 3.0 بهره می‌برد. با استفاده از Dashboard امکان بکاپ گیری با فشار یک دکمه فراهم شده است. گزینه Save and Share نیز امکان بکاپ گرفتن از آلبوم‌های فیسبوک و فلیکر را برای کاربران مهیا می‌کند.
شاید کاهش اندازه فیزیکی هاردهای اکسترنال را بتوان یک اولویت عمده برای سازندگان این رده از محصولات دانست. در کنار این، امکان بکاپ گیری از دستگاه‌های همراه مجهز به iOS و اندروید، به قابلیتی مهم برای درایوهای اکسترنال تبدیل شده. شرکت سیگیت هم در این راستا قدم برداشته و این امکان را برای کاربران محصولاتش در نظر گرفته.
     
  
مرد

 
مایکروسافت با همکاری GoDaddy آفیس 365 را به کسب و کارهای کوچک می‌آورد

مایکروسافت اعلام کرد که برای ارائه ساده‌تر خدمات آفیس 365 به صاحبان کسب و کارهای کوچک، با GoDaddy همکاری خواهد کرد. GoDaddy به کاربران امکان انتخاب میان سه پلن متفاوت آفیس 365 را خواهد داد که بر روی دامین شخصی آن‌ها پیاده خواهد شد.
کاربران در آمریکا و کانادا در ابتدا از این سرویس برخوردار خواهند شد و سپس به مرور طی سه ماه آینده این برنامه بصورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.
پلن ابتدایی با هزینه‌ای معادل 3.99 دلار در ازای هر ماه برای هر کاربر ارائه خواهد شد که در بر دارنده‌ی 5 گیگابایت فضای ایمیل و 2 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اسکای‌درایو است. در پلن ابتدایی تفاوت چندانی با سرویس اختصاصی خود مایکروسافت مشاهده نمی‌شود و در حقیقت تنها یک دلار تفاوت قیمت در این میان وجود دارد؛ ولی تفاوت اصلی در دو پلن سطح بالاتر نمایان می‌شود. پلن میانه، هزینه‌ای معادل 8.99 دلار بصورت ماهیانه برای هر کاربر خواهد داشت که در ازای آن 50 گیگابایت فضای ایمیل و 25 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اسکای‌درایو ارائه خواهد شد و پلن نهایی نیز با هزینه‌ی ماهیانه 12.49 دلار برای هر کاربر، دسترسی بدون محدودیت و کامل را به آفیس 365 فراهم خواهد نمود که شامل اپلیکیشن‌های دسکتاپ بر روی 5 کامپیوتر PC یا مک و نیز دسترسی به اپلیکیشن موبایل در اندروید، iOS و ویندوز فون خواهد بود. در مقایسه با سرویس اختصاصی خود مایکروسافت که با هزینه‌ی 12.50 و 15 دلار بصورت ماهانه برای هر کاربر ارائه می‌شود، در مقیاس تعداد زیاد کاربران هر حساب کاری، هزینه‌های یاد شده از سوی GoDaddy بطور قطع به‌صرفه‌تر خواهد بود.
این اولین باری نیست که مایکروسافت به این شکل با دیگر شرکت‌ها همکاری می‌نماید، این کمپانی پیش‌تر هم با Sprint و Verizon قراردادهای مشابهی را داشته است که البته در سطوح بالاتری از قیمت، خدمات خود را ارائه می‌دهند. این موضوع طبیعی است که مایکروسافت تمایل دارد با همکاری با شرکت‌های نظیر GoDaddy سرویس عضویتی خود را گسترده‌تر کند. در ماه نوامبر سال 2013 یعنی تنها شش ماه پس از ارائه آفیس 365 توسط مایکروسافت، مجموع کاربرانی که بابت این سرویس حق اشتراک پرداخت می‌کنند بالغ بر 2 میلیون نفر بوده است. GoDaddy مدعی است که 12 میلیون کسب و کار کوچک را تحت پوشش سرویس دامنه‌ی خود قرار داده است بنابراین این همکاری، سرویس آفیس مایکروسافت را در مقابل تعداد زیادی از کاربرانی که به آن نیاز خواهند داشت قرار می‌دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 5 از 119:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA