انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 7 از 119:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
محصول جدید گوگل در زمینه‌ی گجت‌های پوشیدنی، یک لنز هوشمند است

ویژگی‌هوشمند بودن با سرعتی فوق‌العاده در حال تسری یافتن در حوزه‌های لباس بوده و هر روز شاهد تولید نوع جدیدی از گجت‌های پوشیدنی هستیم که امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما گوگل پا را فراتر نهاده و پس از گوگل‌گلس در حال تولید لنزی هوشمند است که پیش از پیش به بدن انسان نزدیک‌تر شده است. شاید پروژه‌ی آتی مربوط به تراشه‌ای باشد که در بدن انسان جای بگیرد.
گوگل به گجت‌های پوشیدنی علاقمند است و درصدد تولید محصول پوشیدنی تازه‌ای است. گوگل در حال توسعه‌ی لنزی هوشمند است که با استفاده از قطعات الکترونیک مینیاتوری و بسیار کوچک قادر است تا گلوکز موجود در اشک چشم را محاسبه کرده و وجود دیابت را بدون نیاز به آزمایش خون در اختیار کاربران قرار دهد. یک تراشه‌ی بسیار کوچک WiFi به‌همراه حس‌گر گلوکز بین دولایه‌ی لنز قرار داده شده. گوگل اعلام کرده است که در حال کار برای تعبیه‌ی یک LED به‌منظور آگاهی در برخی شرایط است.
در سال‌های اخیر تلاش‌های فراوانی برای تولید لنزهای هوشمند تماسی صورت گرفته است، اما می‌توان پروژه‌ی گوگل را یکی از جدی‌ترین اقدامات صورت گرفته در این زمینه توصیف کرد. در واقع گوگل در حال ایجاد روش‌هایی برای استفاده‌ی کاربردی از آن است. گوگل هم‌اکنون در حال همکاری با کمپانی‌های داروسازی و فعال در ساخت تجهیزات پزشکی است تا محصول خود را مطابق با استانداردهای پزشکی راهی بازار کند. همچنین این کمپانی مذاکراتی را نیز با FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده) به انجام رسانده است تا این محصول را با قابلیت‌هاییی در حوزه‌ی پزشکی روانه‌ی بازار کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
درآمد اینتل در اثر کاهش فروش بخش سرورها کمتر از پیش‌بینی‌ها بوده است

درآمد سه‌ماهه پایانی سال 2013 اینتل بنا بر گفته‌ی مدیرعامل این شرکت استوار و قابل اطمینان بود؛ اما سهام‌داران این شرکت نشان دادند که به گونه‌ی دیگری فکر می‌کنند و پس از مشخص شدن اینکه اینتل بار دیگر در دستیابی به اهداف مالی خود ناکام مانده باعث کاهش قیمت سهام این کمپانی شدند.
آقای بریان کرزانیچ، مدیرعامل اینتل طی بیانیه‌ای می‌گوید:
ما سه ماهه چهارم قدرتمندی داشتیم که نشان از به ثبات رسیدن بازار PCها داشت و همچنین شاهد رشد مالی نسبت به یک سال پیش بودیم. ما پایه و شالوده قدرتمندی را با ارائه سریع‌تر خلاقیت‌های گوناگون به بازار در حیطه گسترده‌ای از پلتفرم‌های کامپیوتری برای کسب‌کار خود ایجاد کردیم.
از آنجا که اینتل به احتمال زیاد طی این سه‌ماهه، انتظار خیزش دوباره بازار PCها را نداشته است، آنچه باعث نگرانی بسیاری بوده، این است که سالم‌ترین و سرحال‌ترین بازار این کمپانی یعنی سرورها و دیتاسنترها فصل مالی خوبی را پشت سر نگذاشته است. این بخش از کسب و کار اینتل تنها با یک درصد رشد فروش مواجه بوده است. درآمد حاصل از این واحد 8 درصد افزایش داشته است و در همین حال قیمت متوسط فروش‌های انجام گرفته 7 درصد افزایش را به خود دیده است.
احتمالا این ضعف بوجود آمده در بخش فروش سرورها ناشی از سردرگمی شرکت‌ها در اثر بی‌ثباتی سیاسی ایجاد شده طی تعطیلی دولت آمریکا است که بنا بر این مساله، شرکت‌ها از ارائه سفارشات بزرگ خودداری کردند.
اینتل در حال آماده‌سازی خود برای گذراندن سالی سخت است. اگرچه چیپ سری اتم این شرکت، SoC منتخب ایسوس برای پدفون‌های معرفی شده در CES 2014 بودند، هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه‌ها در فروش به موفقیت دست می‌یابند یا خیر. پدفون‌های ایسوس حتی در سرزمین خانگی خود نیز پشت سر سنگین وزن‌هایی نظیر سامسونگ، اپل، اچ‌تی‌سی و شیائومی قدم برمی‌دارند. مباحث ذکر شده در کنفرانس CES اینتل نیز که طی آن از کامپیوتر ادیسون بدون هیچ سخت‌افزار نوآورانه یا پشتیبانی حیاتی ارائه شد چندان تاثیرگذار نبود.
همچنین این موضوع نیز زیر سوال است که آیا اینتل می‌تواند به یک چیپ اتم برای سرعت بخشیدن به بهبود چشم‌انداز کلی خود تکیه کند؟ چرا که درامدهای ناشی از پردازنده‌ی متمرکز بر بخش موبایل این کمپانی در بخشی پایین‌تر از گروه کلاینت‌های PC آن قرار گرفته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جریمه رانندگی صادر شده برای استفاده از گوگل‌گلس حین رانندگی، توسط دادگاه باطل شد

شاید بهتر باشد تا زمانی که اتومبیل‌های بدون راننده از راه نرسیده‌اند، موقع رانندگی حواس‌تان به جاده باشد. هرچه باشد این قانون است و به همین دلیل هم Cecilia Abadie که یکی از اولین استفاده‌کنندگان از گوگل‌گلس می‌باشد، بخاطر پوشیدن و استفاده از این دستگاه حین رانندگی، جریمه شد. البته این دومین خلاف این گیک راننده پس از سرعت غیرمجاز بود! ولی در هر حال این جریمه توسط دادگاه باطل شد.
جریمه مربوط به استفاده از گوگل‌گلس حین رانندگی، توسط آقای جان بلیر -عضو عالی هیئت دادگاه سن‌دیگو- باطل شده است. آقای بلیر گفته است که هیچ دلیل و شهادتی مبنی بر این امر وجود ندارد که آقای Abadie در حین رانندگی در حال استفاده از این دستگاه بوده و گوگل‌گلس ایشان فعال بوده است.
البته ایشان پیش‌تر گفته بود که استفاده از نمایشگر پوشیدنی گوگل، بدلیل همخوانی با قانون منع استفاده از هرگونه مانیتور که باعث کاهش میدان دید یا عدم تمرکز بر روی حرکت باشد، در ایالات مختلف منع شده است و خلاف محسوب می‌شود.
هر چند این پرونده‌ی خاص، احتمالاٌ بخاطر عدم وجود مدرک کافی باطل شده است؛ ولی به نظر می‌رسد این موضوع و اختلافات موجود بر سر آن، به پایان راه خود نرسیده و از این پس شاهد اخبار بیشتری در این رابطه خواهیم بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پاناسونیک از لپ‌تاپ تبدیل شدنی شبیه به یوگا با نام CF-MX3 پرده برداشت

طی یک سال اخیر تقریبا تمام تولیدکنندگان PC حداقل یک محصول تبدیل شدنی تبلت به لپ تاپ یا برعکس را عرضه کرده‌اند. تا اینجای کار محبوب‌ترین و شاید کاربردی‌تریم فرم‌فاکتور ارائه شده در این زمینه، یوگا لنوو است که حالا کمپانی ژاپنی پاناسونیک نیز محصول مشابه‌ آن را معرفی کرده است.
لپ‌تاپ تبدیل شدنی CF-MX3 پاناسونیک مجهز به یک صفحه نمایش 12.5 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. از دیگر مشخصات سخت افزاری این کامپیوتر می‌توان به باتری جدا شدنی با طول عمر 14 تا 15 ساعت، سیستم عامل ویندزو 8.1، قلم دیجیتال و درایو DVD داخلی اشاره کرد.
کمتر لپ‌تاپ تبدیل شدنی وارد بازار شده است که دارای درایو اپتیکال باشد، اما پاناسونیک توانسته یک درایو DVD را در محصول جدید خود قرار دهد تا کاربرانی که هنوز اطلاعات خود را از طریق CD یا DVD جابجا می‌کنند، ناامید نشوند.
CF-MX3 همچنین مجهز به پردازنده Core i5-4200U یا Core i7-4500U، حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی SSD با ظرفیت 128 گیگابایت است.
این لپ‌تاپ دارای دو درگاه USB 3.0، خروجی‌های HDMI، VGA و درگاه کارت حافظه SD است. وزن این دستگاه نیز 1.2 کیلوگرم اعلام شده است.
پاناسونیک هنوز قیمت CF-MX3 را اعلام نکرده، اما قرار است از ماه آینده وارد بازار ژاپن شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با کم‌رونق شدن بازار پی‌سی، اینتل تصمیم به تعدیل 5 درصد از نیروی کار خود گرفت

یکی از فاکتورهای اساسی در دوران پیشرفت رایانه‌های شخصی، اینتل بود. این کمپانی قدرتمند که محصولات بی‌بدیلی را برای پی‌سی‌ها عرضه می‌کند، هم‌اکنون با فروکش کردن عطش بازار برای پی‌سی‌ها و پایان یافتن دوران فروغ این محصولات، اینتل نیز با مشکلاتی مواجه شده و از این‌رو درصدد کاهش 5,000 نفر از نیروی کار خود است.
اینتل هم‌اکنون در حدود 107,000 نفر کارمند در اختیار دارد که با احتساب رقم اعلام شده، 5,000 نفر از کل نیروهای آن از کار برکنار خواهند شد.
اینتل در این بیانیه خود اعلام کرده است که در حال تنظیم منابع برای آماده‌سازی روند تجاری خود در سال جاری است. تعدیل نیروی ذکر شده در کنار تجدیدنظر در منابع به انجام خواهد رسید.
همچنین اینتل در این بیانیه اعلام کرده است که هدف ما از کاهش پنج درصدی کارکنان، اخراج این نیروها نبوده و شامل مواردی دیگری می شود که منجر به کاهش نیرو خواهد بود. هدف ما نه اخراج نیروهای کاری خود، بلکه کاهش هزینه‌ها از طریق بازنشستگی، خروج از طرح‌های عام‌المنفعه و موارد دیگر است که در نهایت پنج درصد از نیروهای اینتل را شامل خواهد شد.
هرچند اینتل در گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2013 میلادی، خبر از رشد درآمد کسب شده داد، اما همچنان مسائلی وجود دارد که می‌تواند در آینده برای اینتل خطرساز باشد.
برین‌کرزانیچ، مدیرعامل کمپانی اینتل با بیان تضعیف بازار در خصوص گزارش مالی این چنین اظهار نظر کرد.
فعالیت کاربران اینترپرایز در سه‌ماهه‌ی آخر سال جاری میلادی از انتظارات ما کمتر بود و ما انتظار فروش بالاتر و کسب درآمد بیشتری در این حوزه داشتیم.
همچنین در مورد به‌تعویق افتادن بازگشایی کارخانه‌ی موجود در آریزونا نیز کرزانیچ اشاراتی به کاهش فروش در بازار پی‌سی‌ها کرد.
ما مجبور بودیم تا پروسه‌ی ساخت و ساز ساختمانی را در عرض سه سال انجام دهیم. این پروسه بسیار پیچیده بود. در صورتی که به سه سال گذشته بازگردیم و نگاهی به صنعت رایانه بیاندازیم، شاهد وضعیت بهتری در صنعت رایانه‌های شخصی خواهیم بود. اما این روزها اوضاع بسیار متفاوت از پیش است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
EyeFly3D، نمایش تصاویر سه‌بعدی بدون نیاز به عینک بر روی آیفون، آیپد و نکسوس 7

بسیاری از افراد بنا بر دلایل مختلفی مایل نیستند از تلویزیون‌ها و فیلم‌های سه‌بعدی با آن عینک‌های آزار دهنده استفاده کنند. EyeFly3D، محافظ صفحه‌ نمایشی ساخته است که قادر به نمایش محتوای برجسته و سه‌بعدی بر روی آیفون، آیپد و نکسوس 7، بدون نیاز به آن عینک‌های مزاحم است.
محافظ ساخته‌ شده برای آیفون قیمتی معادل 26.95 دلار داشته و محافظ مربوط به آیپد ایر نیز 59.95 دلار آب می‌خورد. سازنده‌ی این محصول یعنی Nanoveu، نسخه آیپد مینی و نکسوس 7 را نیز در نمایشگاه CES معرفی نمود، اما هنوز مرحله دریافت سفارش برای آن‌ها آغاز نشده است.
این محافظ از ترکیب 500,000 نانولنز با محافظ صفحه بهره می‌برد تا با استفاده از آن‌ها تصویر مورد نیاز برای ایجاد افکت‌های برجسته را برای چشم راست و چپ فراهم کند.
ممکن است پیکربندی این محافظ صفحه کمی دشوار باشد چرا که باید به این منظور از اپلیکیشن اختصاصی آن برای تراز کردن آن استفاده کرد. این برنامه مجموعه‌ای از خطوط را نمایش خواهد داد که لازم است پیش از چسباندن محافظ، آن‌ را بر طبق خطوط بطور عمودی تنظیم کنید. می‌توان به این منظور از تکه نواری که همراه با محافظ ارائه می‌شود، برای تراز کردن آن با صفحه استفاده نمود.
EyeFly3D محافظ صفحه‌نمایش خود را با ذکر "بدون حباب" مورد تبلیغ قرار داده است ولی حتی پس از چندین باز تلاش باز هم تعدادی حباب بدمنظر در زیر محافظ باقی ماند. این مساله هنگامی که صفحه‌نمایش روشن باشد، چندان به چشم نمی‌آید ولی زمانی که گوشی خاموش باشد، این حباب‌ها به‌گونه‌ای ناخوشایند به شما چشمک خواهند زد. البته لازم به ذکر است که اگر شخص در چسباندن محافظ نمایش مهارت داشته باشد، ممکن است بتواند این کار را به شکل بسیار بهتری انجام دهد؛ با این حال این مساله با شعار تبلیغاتی این محصول تا حدودی در تضاد است.
به منظور محتوای سه‌بعدی می‌توان از اپلیکیشن‌های Vid و Img استفاده کرد. همچنین می‌توانید محتوای دو‌بعدی دوربین خود را به سه‌بعدی تبدیل کنید که البته انجام آن را پیشنهاد نمی‌کنیم چون نتیجه جالبی نخواهید گرفت.
اپلیکیشن Vid دارای قابلیت جستجو است که بر اساس آن می‌توان محتوای سه‌بعدی را از وب بر روی دستگاه دانلود کرد. البته انتظار نداشته باشید که با سیل عظیمی از محتوا در این بخش روبرو شوید ولی حداقل می‌توان با آن به تماشای تعدادی تریلر و دمو پرداخت. همچنین می‌توان از طریق کابل USB و استفاده از قابلیت اشتراک فایل برنامه آیتونز محتوای سه‌بعدی بر روی سیستم را به گوشی خود منتقل کنید. البته باز هم می‌دانیم که محتوای سه‌بعدی زیادی که بصورت قانونی در دسترس باشد، وجود ندارد و نکته دیگر اینکه برای لود یک فیلم سه‌بعدی کامل بر روی دستگاه به فضای خالی زیادی بر روی گوشی نیاز خواهید داشت.
گفته می‌شود که نسخه بعدی اپلیکیشن Img دارای قابلیتی خواهد بود که بر اساس آن کاربر می‌تواند با مشخص کردن پس‌زمینه و روزمینه‌ی تصویر، خود اقدام به ایجاد تصاویر سه‌بعدی کند. EyeFly3D مدعی است که این محافظ بر روی استفاده معمولی دوبعدی شما از گوشی‌تان تاثیری نخواهد گذاشت. اما بر اساس گزارش کاربران، با نگاه کردن به صفحه از فاصله نزدیک شاهد کمی دندانه‌دار شدن متون و آیکن‌ها خواهیم بود. البته این مساله از بسیاری محافظ صفحه‌های موجود بهتر و قابل تحمل‌تر است ولی همچنان قابل مشاهده است.
ویدئوهای سه‌بعدی طی سال‌های اخیر با بهبود کیفیت مواجه بوده‌اند ولی هنوز نتوانسته‌اند شهرت بد خود را تغییر دهند. EyeFly3D با حذف عینک‌های مزاحم قدم خوبی در این زمینه برداشته است ولی کمبود یک پلتفرم توسعه داده شده برای استریم و دانلود محتوای سه‌بعدی جذاب، به خوبی حس می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
موزیلا در حال آزمایش اولین تبلت مجهز به Firefox OS است

احتمالا دنیا بزودی شاهد ارائه‌ی اولین تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس خواهد بود. موزیلا مراحل تست سیستم‌عامل مبتنی بر مرورگر خود را بر روی تبلت‌ها آغاز کرده است و طرح اولیه تبلت خود را نیز توسعه داده است. در حال حاضر Firefox OS بر روی گوشی‌های هوشمند اجرا می‌شود و ممکن است به زودی در تلویزیون‌های هوشمند نیز بکار گرفته شود، ولی این مورد اولین رونمایی از این سیستم‌عامل بر روی یک دستگاه با صفحه‌نمایش بزرگ است.
نمونه اولیه تبلت فایرفاکس که توسط فاکسکان ساخته شده است، از هیچ نظر بهترین تبلت محسوب نمی‌شود ولی بدترین هم نیست. مشخصات این دستگاه که به تازگی منتشر شده گویای استفاده از یک صفحه‌نمایش 10 اینچی با رزولوشن 1200 در 800 پیکسل ، 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است که با همراهی یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1 گیگاهرتزی این دستگاه را کامل می‌کند.
در عصر صفحه نمایش‌های با چگالی پیکسل فوق‌العاده بالا، رقابت برای این دستگاه آن هم با بزرگانی همچون آیپدهای رتینا، نکسوس 10 و یا نکسوس 7 بسیار دشوار می‌نماید، اما این رقابت هرگز هدف مورد نظر موزیلا برای این پلتفرم نبوده است. در عوض، این صفحه‌نمایش به سادگی نمایانگر هدف قرار گرفتن بازارهای نوظهور و در حال ظهور توسط کمپانی موزیلا است. در واقع بازار هدف موزیلا تبلت‌های ارزان قیمتی است که در بسیاری از کشورها از جمله هند و چین طرفداران بسیاری دارند.
کلید این مساله بازارهای نوظهور است. مشاهده کردیم که در انتهای سال 2013 موزیلا یک قدم به عقب کشید و اعلام کرد که اسمارت‌فون‌های مجهز به Firefox OS در آینده نزدیک به آمریکا وارد نخواهند شد. و این به دلیل آن است که کمپانی موزیلا تصمیم دارد بر روی پیروزی در منطقه‌هایی از جهان تمرکز کند که بازار اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها به اشباع نرسیده و میزان فروش بیشتر وابسته به میزان حساسیت کاربران بر روی قیمت است. موزیلا می‌خواهد سیستم‌عاملش تا حد امکان بر روی تعداد بیشتری دستگاه غیر گران‌قیمت قرار گیرد. این به معنای آن نیست که Firefox OS هیچ‌گاه به بازارهای بزرگ وارد نمی‌شوند، بلکه در حال حاضر موزیلا فکر می‌کند شانس موفقیتش جایی دیگر نهفته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
در اندونزی هر شخص با بیش از ۲۰۰۰ دنبال‌کننده‌ی توئیتر می‌تواند به ازای هر توئیت تبلیغاتی 21 دلار دریافت کند

جاکارتا در اندونزی پایتخت توئیت محسوب می‌شود. رویترز گزارش کرده است که در این کشور هر شخصی که بیش از 2000 دنبال‌کننده در توئیتر داشته باشد می‌تواند برای ارسال هر توئیت تبلیغاتی طی ساعات پرترافیک که اغلب اندونزیایی‌ها در حال استفاده از ترافیک اینترنت هستند حداقل 21 دلار دریافت کند.
برای ما که خبر از وضعیت شبکه‌های اجتماعی در دیگر کشورها نداریم بسیار ساده است که این را هم ندانیم که توئیتر در اندونزی تا چه میزان محبوب است. برای مقایسه بد نیست بگوییم که 36 درصد از آمریکایی‌ها که از آیفون استفاده می‌کنند در توئیتر هستند و در مقابل، 64 درصد کاربران آیفون در اندونزی از این شبکه‌ی اجتماعی بهره می‌برند. نمودار زیر میزان محبوبیت این شبکه‌ی اجتماعی را نزد کاربران آیفون در کشورهای مختلف به تصویر می‌کشد.
این برتری فقط بر روی دستگاه‌های آیفون برقرار نیست و در کل توئیتر در اندونزی از محبوبیت فراگیری برخوردار است که یکی از دلایل آن در دسترس بودن اپلیکیشن آن بر روی گوشی‌های ارزان قیمتی است که در سراسر اندونزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت نسبتی سلبی میان میزان نفوذ آیفون و فراگیری توئیتر در کشورها وجود دارد.
این نوع بازاریابی با توئیتر که در اندونزی محبوب است و پول خوبی هم از بابت آن می‌توان در آورد، در کشوری نظیر آمریکا غیر قانونی است. کمیسیون تجارت فدرال در این کشور از همه، حتی وبلاگ‌نویسان می‌خواهد زمانی‌که برای گفتن چیزی به آن‌ها پیشنهاد پرداخت پول می‌شود مراتب ان را به مقامات مسئول اطلاع دهند. در هر حال این‌گونه مسائل آنچنان معمول است که کمدین معروف، ارنست پراکاسا به راحتی به این حقیقت که از برندهای مختلف 7 میلیون روپیه (670 دلار) برای مجموعه‌ای از 10 توئیت تبلیغاتی پول دریافت کرده معترف است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آمازون در حال توسعه‌ی سیستمی است تا کالاهای درخواستی کاربران را قبل از انجام خرید ارسال کند

آمازون درصدد راه‌اندازی سیستم جدیدی است که این کمپانی را قادر می‌سازد تا قبل از ثبت درخواست خرید توسط کاربران، محصولات مدنظر آن را پیش‌بینی کرده و برای آن‌ها ارسال کند. یعنی پیش از آنکه کاربر درصدد مراجعه به آمازون برای سفارش کالای مورد نظر خود باشد، کالای موردنظر در حال ارسال است.
آمازون در حال کار روی سیستم با نام Anticipatory Shipping است که به‌منظور کاهش زمان ارسال کالا برای مشتریان در حال توسعه است. براساس پتنتی که ماه دسامبر ثبت شده است، این سیستم به منظور ارسال بسته‌ها و کالا‌ها پیش از انجام خرید توسعه می‌یابد. استفاده از این سیستم به معنای دریافت بسته‌های پستی ناخواسته نیست. بلکه براساس پتنت ثبت شده، بسته‌های پستی در ناحیه‌های جغرافیایی خاصی ذخیره خواهد شد که در صورت ثبت درخواست در نزدیکی این ناحیه، کالای مورد نظر به سرعت ارسال شده و به خریدار تحویل داده خواهد شد.
اخیرا نیز شاهد انتشار اخباری در مورد ارسال بسته‌های پستی توسط ربات‌های پرنده بودیم که نشان از تلاش آمازون برای کوتاه کردن زمان ارسال بسته‌ها و مکانیزه کردن هرچه بیشتر این پروسه دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فبلت Slate6 VoiceTab و تبلت Slate7 VoiceTab بزودی توسط اچ‌پی ارائه می‌شوند

همان‌گونه که از نام این دو دستگاه بر می‌آید، هر دو از قابلیت تماس تلفنی نیز برخوردارند. Slate VoiceTabهای اچ‌پی از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای قدرت می‌گیرند که طبق گفته‌ی این شرکت، امکان مولتی‌تسک بودن را بدون چشم‌پوشی از بازدهی و کارایی، برای شما فراهم می‌آورد.
انتظار می‌رود Slate6 و Slate7 به ترتیب با صفحه‌نمایش 6 و 7 اینچی ارائه شوند و بر طبق شایعات، اندروید 4.2.2 آبنبات پاستیلی را اجرا کنند؛ ولی مشخصات سخت‌افزاری رسمی هر دو دستگاه در حال حاضر نامعلوم است.

.

شایعات قبلی حکایت از این داشتند که فبلت 6 اینچی اچ‌پی، با قیمت زیر 250 دلار عرضه خواهد شد و گفته شده بود که مدل هفت اینچی این دستگاه، با قیمت به‌صرفه‌تر 199 دلار برچسب خواهد خورد. انتظار می‌رود HP Slate 6 VoiceTab و HP Slate 7 VoiceTab، در ماه آینده فروش خود را در کشور هند آغاز کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 7 از 119:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA