انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 9 از 119:  « پیشین  1  ...  8  9  10  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
ساخت ماکت سه بعدی جنین متولد نشده، به کمک اسکنر 4 بعدی و چاپگر سه بعدی

در حال حاضر خروجی سونوگرافی، یک تصویر سیاه و سفید از جنین است که در اختیار پزشک یا والدین قرار می‌گیرد. اما با پیشرفت تکنولوژی و ورود چاپگرهای سه بعدی به دنیای پزشکی، شرکتی به نام 3D Babies با استفاده از اولترا-اسکنر چهار بعدی و چاپگر سه بعدی، قادر به تهیه ماکت سه بعدی از جنین متولد نشده، شده است.
یک کمپانی به نام 3D Babies از فناوری خاصی به نام 4D Ultrasound برای تهیه تصاویر سه بعدی از جنین متولد نشده، استفاده نموده و با چاپ تصویر سه بعدی حاصل، یک ماکت از جنین را چاپ کرده است که در آن جزئیات اجزاء بدن جنین به خوبی قابل تشخیص هستند.
در وب سایت این شرکت نوشته شده است که «تصور کنید کودک متولد نشده خود را در آغوش بگیرید!» «این بهترین راه برای ابراز هیجان و نشان دادن علاقه شما به کودک متولد نشده‌تان است.»
ساخت این مدل برای علاقمندان، 250 دلار هزینه خواهد داشت و بدون شک بسیاری از مردم از این کار استقبال خواهند کرد تا به جای تماشای تصاویر سیاه و سفید جنین خود، ماکت آن را داشته باشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
69 درصد از آمریکایی‌ها همچنان کتاب‌های چاپی را به الکترونیکی ترجیح می‌دهند

در طی سالی که گذشت، 69 درصد از آمریکایی‌ها یک کتاب چاپی را مطالعه کردند، 28 درصد یک کتاب الکترونیکی خواندند و 14 درصد به یک کتاب صوتی گوش داده‌اند. اگرچه بخشی از مردم که کتاب‌های الکترونیکی مطالعه می‌کنند در حال رشد است ولی تعداد بسیار اندکی از افراد این نوع مطالعه را بطور کامل جایگزین کتاب‌های چاپی کرده‌اند.
این یک سنت است که دستگاه‌هایی که خدمات و سرگرمی را به ما ارائه می‌کنند بطور مرتب جایگزین یکدیگر می‌شوند. اما بر اساس نتایج تحقیقات موسسه‌ی Pew که در همین هفته منتشر شده است، این قضیه در مورد شیوه‌ی مطالعاتی افراد (بطور مشخص‌تر در مورد مردم امریکا) صدق نمی‌کند.
آخرین اطلاعات به دست آمده از همه‌پرسی انجام گرفته از این قرار است که با وجود محبوبیت روزافزون کتاب‌های الکترونیک، این کتاب‌های چاپی هستند که همچنان سلطنت می‌کنند.
اغلب افرادی که کتاب‌های الکترونیکی مطالعه می‌کنند، کتاب‌های چاپی را نیز در لیست مطالعات خود وارد می‌نمایند. و تنها 4 درصد از اشخاص در سال 2013 بطور کامل به کتاب‌های الکترونیکی روی آورده‌اند. هرچه کتاب‌های الکترونیک از طریق دستگاه‌های بیشتری در دسترس افراد قرار می‌گیرند، بطور مشخص انتظار می‌رود که آمار استفاده از این نوع کتاب رو به افزایش باشد. دستگاه‌هایی نظیر کتاب‌خوان‌ها، تبلت‌ها و اسمارت‌فون‌ها به گونه‌ی رو به رشدی در دسترس افراد قرار می‌گیرند که با استفاده از همه‌ی آن‌ها می‌توان به مطالعه‌ی کتب الکترونیکی پرداخت.
شنوندگان کتاب‌های صوتی بیشترین تنوع حالت مطالعاتی را دارند و در مقابل خوانندگان کتاب‌های چاپی معمولا با مطالعه‌ی انواع دیگر کتاب چندان راحت نیستند. بر اساس این آمار که مربوط به شهروندان ایالات متحده است، در مجموع 76 درصد از بزرگسالان طی دوازده ماه گذشته حداقل یک کتاب در فرمت‌های مختلف را مطالعه کرده‌اند.
متوسط تعداد کتاب‌های خوانده شده و یا شنیده شده طی سال گذشته، 5 عدد بوده است و بر اساس این آمار، نیمی از بزرگسالان بیش تر از 5 کتاب و نیمی دیگر کمتر از 5 کتاب مطالعه کرده‌اند.
مطالعات Pew طی روزهای 2 تا 5 ژانویه از میان 1,005 نفر از افراد 18 سال به بالا صورت گرفته است. این سازمان درصد خطا را مثبت و منفی 3.4 درصد اعلام کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پروژه موفق Novena: تلاش برای ساخت لپ‌تاپ‌های کاملا متن‌باز

آیا لپ‌تاپ شما امن است؟ در عصری که بطور گسترده‌ای مورد جاسوسی و تجاوز به حریم خصوصی توسط NSA و بسیاری دیگر سازمان‌ها قرار می‌گیریم، آیا واقعا می‌دانید که سیستم شما تا چه میزان امن است؟ آیا هر بخش آن در مقابل حملات خراب‌کارانه از سوی وب چفت و بست شده است؟ این سوالات ممکن است شبیه به پرسش‌هایی از سر بدبینی باشند. اما اطلاعاتی که اخیرا توسط پیمانکار سابق NSA فاش شد نمایانگر این است که در بسیاری حالات، کاربران حق دارند که بدبین باشند. دو جوان خلاق برای مقابله با این مساله دست به اقدام جالبی زده‌اند که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.
افراد زیادی هستند که سخت تلاش می‌کنند تا نرم‌افزار نصب شده بر روی لپ‌تاپ شما ایمن باشد. همین هفته‌ی گذشته، موزیلا از مهندسانی در سراسر جهان خواست تا نرم‌افزار مرورگر وب فایرفاکس را مورد بررسی و واکاوی قرار دهند تا اطمینان حاصل شود که این برنامه توسط NSA و یا هیچ شخص دیگری به مخاطره نیفتاده است. همچنین شما می‌توانید به سیستم‌عامل گنو/لینوکس ایمان راسخ داشته باشید چرا که همانند فایرفاکس متن‌باز بوده و بطور مرتب هزاران چشم کدهای آن را مورد نظاره قرار می‌دهند.
اما پس سخت‌افزار موجود در لپ‌تاپ چه می‌شود؟ در آن‌ همه مدار موجود بر روی مادربرد سیستم چه می‌گذرد؟ یا میان‌افزاری که Motherboard و دیگر اجراء سطح پایین را کنترل می‌کند چطور؟ تمام این بخش‌ها منبع‌بسته هستند و دیگر کسی از اطراف دنیا نمی‌تواند به کمک شما بیاید.
به همین دلیل است که سین کراس و بانی هوانگ، آنچه را که پروژه‌ی Novena نامیده‌اند آغاز کردند. در این پروزه تلاش آن‌ها بر این است که یک لپ‌تاپ دست‌ساز را با سخت‌افزار متن‌باز (سخت‌افزاری که مشخصات و عملکردهای آن بطور دقیق در اختیار همگان قرار می‌گیرد) ایجاد کنند. علاوه بر این دلیل، آن‌ها مایل بودند که کمی هم تفریح کنند؛ و برای دو گیک، چه تفریحی لذت‌بخش‌تر از چنین پروژه‌ای؟ آن‌گونه که هوانگ می‌گوید " ما می‌خواستیم در حین ساختن یک چیز جدید که بصورت روزانه بتوان از آن استفاده کرد، مسائل جدیدی را هم یاد بگیریم".
کراس و هوانگ قصد دارند امکان استفاده‌ی دیگران از این لپ‌تاپ را نیز فراهم کنند. بر اساس گفته‌ی هوانگ، این دو به دنبال ایجاد یک کمپین جمع‌آوری سرمایه هستند تا از طریق آن لپ‌تاپ متن‌باز خود را کاربرپسندتر نمایند. تا زمانی که این کمپین برقرار شود، می‌توانید مشخصات و طراحی کیس‌ها را در صفحه‌ی ویکی این پروژه ببینید و با استفاده از آن، لپ‌تاپ متن‌باز خود را بسازید.
کراس و هوانگ بنیان‌گذاران شرکت Sutajio Ko-Usagi هستند که یک شرکت سخت‌افزاری واقع در سنگاپور است. این دو زمانی که در Chumby که در زمینه‌ی ارائه راهکارهای اینترنتی فعالیت می‌کند کار می‌کردند یکدیگر را ملاقات نمودند. از آن زمان تا کنون آن‌ها بر روی تعداد زیادی پروژه سخت‌افزاری با یکدیگر کار کرده‌اند. پیش‌تر در گنگره کامپیوتری Chaos اطلاعاتی در مورد نفوذپذیری کارت‌های حافظه ارائه شد که مبنای مورد نظر کراس و هوانگ برای ساختن این لپ‌تاپ بوده است. هوانگ می‌گوید:
مادربرد، برد باتری و Display adapter، بطور کامل از پایه طراحی شدند و هر مسیری که در فیبر مدار چاپی آن قرار دارد با دست خود من کار گذاشته شده‌اند.
آن‌ها همچنین کیس مربوطه را نیز طراحی کرده‌اند که می‌توان اجزای آن را توسط یک پرینتر سه بعدی تولید کرد. علاوه بر این‌ها، آن‌ها بجای استفاده از میان افزارهای انحصاری، از یک Firmware متن‌باز با نام Das U-Boot بهره برده‌اند.
البته مسلما این لپ‌تاپ، سریع‌ترین یا قابل حمل‌ترین لپ‌تاپ نیست. این سیستم از 4 گیگابایت رم و یک پردازنده‌ی ARM که معمولا انتظار دیدن آن‌ها را در گوشی‌ها داریم بهره می‌برد که در نتیجه می‌توان بازدهی یک نت‌بوک را از آن انتظار داشت؛ اما سایز و وزن این دستگاه در حدود یک لپ‌تاپ متوسط است.
آنچه که Novena در مدرن بودن کم دارد از طریق دیگری در شفافیت آن جبران می‌شود. اگر چیز مشکوکی در سخت‌افزار دستگاه دیدید، این امکان را دارید که در نقشه‌های منبع به جستجو پرداخته و ببینید آیا واقعا مساله‌ای برای نگرانی وجود دارد یا خیر. به عبارت دیگر، شما می‌توانید ببینید که آیا نشانی از مهمان ناخوانده شدن NSA وجود دارد یا خیر!
اما همه قطعات سخت‌افزاری موجود در Novena هم متن‌باز نیستند. صفحه‌نمایش، صفحه‌کلید، دیسک سخت، منبع تغذیه و پردازنده همگی از فروشگاه خریداری شده‌اند و با یک باتری RC ماشین که هک شده است کار می‌کنند. در حال حاضر، Novena تا حدود زیادی به متن‌باز بودن نزدیک شده است ولی اگر قادر به تحمل چیزی مثل درایور انحصاری کارت گرافیک باشید، انتخاب‌های دیگری نیز در زمینه لپ‌تاپ‌های دست‌ساز وجود دارد که از برد متن‌باز Raspberry Pi بهره می‌برند. همچنین برای کسانی که می‌خواهند بدون نیاز به هیچ دردسری همه چیز به خوبی عمل کند، Thinkpad x60 دستکاری شده توسط Gluglug نیز که از یک میان‌افزار متن‌باز به نام Coreboot بهره می‌برد انتخاب خوبی خواهد بود.
مسلما هیچ‌یک از این دستگاه‌ها زیبایی و کاملی لپ‌تاپی نظیر Macbook Air را برای شما به همراه نخواهند داشت؛ ولی در عین حال، هر کدام چیزی را به کاربر ارائه می‌کنند که احتمالا اپل هرگز نخواهد کرد؛ و آن کنترل نسبتا کامل بر همه چیز است. اگر این چیزی نیست که شما می‌خواهید... پس باید بگوییم نمی‌دانید لذت گیک بودن چیست!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تبلت IdeaTab S5000 لنوو با گارانتی آوات و قیمت 780 هزار تومان وارد بازار کشور شد

آوات تبلت 7 اینچی بسیار باریک Lenovo Idea Tab S5000 را وارد بازار کشور کرده است. این تبلت میان رده‌ی اندرویدی مجهز به صفحه نمایش HD، دوربین 5 مگاپیکسلی و پردازنده 4 هسته‌ای است.
تبلت 7 اینچی Idea Tab S5000 که برای اولین بار در نمایشگاه IFA 2013 معرفی شد و جزو برندگان جایزه محصولات برتر در نمایشگاه CES 2014 بوده است با ضخامت 7.9 میلی متر یکی از باریک ترین تبلت‌های 7 اینچی بازار به حساب می آید. همچنین S5000 که با گارانتی آوات روانه بازار ایران شده، تنها 246 گرم وزن دارد.
صفحه نمایش این تبلت با روشنایی 350 نیت از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن 800 در 1280 پیکسل را ارائه می‌کند. همچنین این مدل از تبلت های IdeaTab لنوو دارای دوربین 1.6 مگاپیکسلی در جلو و دوربین 5 مگاپیگسلی در پشت است. دوربین S5000 می تواند کدهای QR را از فاصله زیادی شناسایی و همچنین عکس ها و فیلم های باکیفیتی ثبت کند.

.

تبلت S5000 لنوو مجهز به اندروید 4.2 است، اما لنوو وعده بروز رسانی آن به نسخه 4.3 اندروید را داده است. این تبلت همچنین دارای پردازنده 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی Media Tek، یک گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است.
تبلت جدید Lenovo دارای پورت USB on the go است و با باتری 3,450 میلی آمپری می تواند تا 8 ساعت با وای فای و تا 6 ساعت بدون وقفه فیلم HD پخش کند.
گفتنی است تبلت IdeaTab S5000 به صورت پیش فرض با نرم افزارهای سفارشی کاربر برای به اشتراک گذاری عکس، فیلم، اسناد و نرم افزارهای محافظ و پشتیبان گیری به بازار عرضه می شود. این محصول در حال حاضر با قیمت خدود 780 هزار تومان به فروش می‌رسد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اچ‌پی به دلیل تقاضای موجود، دوباره به ویندوز 7 روی می‌آورد

به‌نظر می‌رسد اچ‌پی تمایل دارد که مردم به جای خرید یک دستگاه مبتنی بر ویندوز 8، به خرید یک سیستم با ویندوز 7 اقدام کنند. در ایام پایان هفته‌ی گذشته، این سازنده‌ی کامپیوترهای شخصی به مشتریان خود ایمیلی ارسال کرده که در آن بازگشت این شرکت به سمت ویندوز 7 را اعلام کرده است.
در وب‌سایت اچ‌پی یک پیشنهاد جدید به منظور جلب نظر کاربران به انتخاب ویندوز 7 به جای ویندوز 8 طراحی شده است که در برابر آن، تخفیف قیمتی تا سقف 150 دلار به مشتریان ارائه خواهد شد. این حرکت به وضوح، تلاشی است در جهت غالب کردن ویندوز 7 بر سیستم‌عامل جدید متمرکز بر لمس شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز 8 که با شعار "ویندوز 7 بازگشت" کار خود را آغاز کرده است.
در حقیقت اگر شما به وب‌سایت اچ‌پی وارد شده و به بخش کامپیوترهای دسکتاپ بروید، تنها با سیستم‌های مبتنی بر ویندوز 7 مواجه خواهید شد و سیستم‌هایی با ویندوز هشت فقط زمانی قابل مشاهده خواهند بود که از طریق فیلترهای موجود در این بخش اقدام به انتخاب این سیستم‌عامل برای نمایش نتایج نمایید. بخش لپ‌تاپ‌ها، ویندوز 8 را نیز در بر دارد ولی باز هم یک لپ‌تاپ با ویندوز 7 بصورت برجسته نمایش داده شده است. حتی بخش کامپیوترهای All-in-one این شرکت، یک سیستم 21 اینچی اندرویدی را بجای معادل‌های ویندوزی تبلیغ می‌کند.
عبارت "بازگشت بدلیل تقاضا" بطور واضح یک کنایه‌ی معنی‌دار به ویندوز 8 است که به‌دلیل ترکیب رابط کاربری یک پی‌سی با رابط تبلت، مشکلات کاربردی و ادراکی زیادی را برای کاربران ایجاد نموده و در بدست آوردن سهم مورد نیاز از بازار با مشکلاتی مواجه بود. مایکروسافت با ارائه‌ی آپدیت 8.1 تا حدودی مشکلات موجود را حل کرد اما به نظر می‌رسد در نسخه‌ی بعدی یعنی ویندوز 9 با تغییرات و بهبودهای بیشتری مواجه خواهیم بود. اچ‌پی اولین تولیدکننده‌ای است که از ویندوز 7 بعنوان یک نکته‌ی مثبت در فروش محصولات خود در مقابل ویندوز 8 بهره می‌برد و به نظر به همان روشی متوصل شده است که سال‌ها پیش تولیدکنندگان کامپیوتر با استفاده از آن، ویندوز ایکس پی را در مقابل ویستا قرار دادند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نینتندو در سراشیبی سقوط: آمارها حکایت از کاهش فروش Wii U به همراه افت بی سابقه سهام این شرکت در بازار ژاپن

نام نینتندو را همواره با نوآوری و خلق تجربه های جدید به یاد داریم. نامی که سال‌های سال است اتاق بازی‌های رایانه ای ما را با خود به دنیای شگفت‌انگیز ژاپنی‌ها برده است. اما این روزها، نینتندو آن شرکت محبوب سابق نیست و به نظر می‌رسد که آخرین دستاورد این شرکت در عرصه بازی‌های کامپیوتری، نتوانسته است بازی خورها را با خود همراه سازد.
جنگ بین کنسولهای سونی و مایکروسافت این روزها آنقدر داغ شده است که حتی کمتر کسی یادی از کنسول شکست‌خورده Wii U می‌کند. البته لفظ شکست‌خورده را برای کنسولی که در زمان عرضه خود، به نسبت باقی دیگر محصولات‌، از نوآوری‌های همیشگی نینتندو بهره ‌می‌برد، شاید اندکی به دور از انصاف باشد. اما به هر ترتیب، به نظر می‌رسد آمار منتشر شده از درآمدهای نینتندو در سال گذشته، خبر از عدم موفقیت این شرکت در کسب جایگاه‌های از قبل برنامه‌ریزی شده‌ می‌دهد.
به نقل از خبرگزاری رویترز، سهام نینتندو در روز جمعه از 14,645 ین(140 دلار) به 13,145 ین (126 دلار) کاهش پیدا نموده است. این کاهش سهام را در مقایسه با ارزش سهام این شرکت در روزهای طلایی سال 2007 که رقمی معادل با 704 دلار بود، خبر از افت چشمگیر و سراشیبی سقوط برای کمپانی خلاق ژاپنی دارد.
نینتندو همچنین، روز جمعه اخباری از میزان فروش کنسول‌های خود نیز منتشر نموده است که بر اساس این گزارش‌ها، فروش Wii U از 9 میلیون کنسول پیش بینی شده، به تنها 2.8 میلیون کنسول، یعنی 69 درصد کمتر از میزان پیش بینی شده، کاهش پیدا کرده است. این موضوع حتی به بخش فروش بازی‌های این شرکت نیز سرایت کرده است؛ به طوری که از 38 میلیون نسخه‌‌ی پیش‌بینی شده، تنها 19 میلیون نسخه به فروش رسیده است.
با توجه به این آمارها، جای تعجبی هم ندارد که درآمد سالیانه نینتندو، به رسم چند سال گذشته، با افت چشمگیری همراه شده باشد. بر اساس گزارش‌‎‌ها، در عوض سود خالص پیش بینی شده 961 میلیون دلاری، 336 میلیون دلار ضرر، گریبان‌گیر این شرکت بزرگ ژاپنی شده است.
با نگاهی به آمارهای منتشر شده، به نظر نمی رسد که نینتندو روزهای خوشی را سپری کند. هجوم نسل جدید کنسول‌های بازی با قابلیت‌های متنوع از یک طرف و فروش ناامید‌کننده کنسول‌های نینتندو از طرف دیگر، گریبان یکی از خلاق‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی را گرفته است. حال اینکه نینتندو چه برنامه‌ای برای خروج از این منجلاب ضرر و زیان دارد، چیزی است که بدون شک در آینده‌ای نه چندان دور بدان برخواهیم خورد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کداک دو لنز بی‌سیم مشابه QX سونی را معرفی کرد

سونی وقتی برای اولین بار لنزهای بی‌سیم سری QX خود را معرفی کرد، این محصولات برای همه عجیب و متفاوت به نظر رسیدند. اما حالا رفته رفته شرکت‌های دیگر نیز نسبت به ارائه محصول مشابه اقدام می‌کنند تا کاربران قادر به تبدیل تلفن هوشمند خود به یک دوربین کامپکت با قابلیت بزرگنمایی شوند. کداک نیز اخیرا دو لنز بی‌سیم را معرفی کرده که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.
لنزهای‌ بی‌سیم Kodak PixPro SL10 و SL25 به ترتیب دارای بزرگنمایی 10 برابر و 25 برابر هستند و ظاهرا نحوه کارکرد آن‌ها شبیه به لنزهای QX سونی است. این لنزها فاقد منظره‌یاب (View Finder) هستند، اما از طریق دکمه شاتر داخلی بدون نیاز به اتصال به تلفن نیز قادر به عکس برداری می‌باشند.
در واقع این لنزها یک دوربین کامل، اما بدون منظره یاب هستند که در دل خود سنسور، لنز، پردازنده تصویر، حافظه ذخیره سازی را دارا بوده و قادر به برقراری ارتباط بی‌سیم به ابزارهای هوشمند می‌باشند.

.

هنوز جزئیات دقیق مربوط به مشخصات فنی این لنزها مشخص نشده است، اما می‌دانیم که SL10 دارای F3.2 تا F5.6 و بزرگنمایی 10X و فاصله کانونی 28 تا 280 میلی متر است. این دوربین بی‌سیم همچنین از لرزش گیر اپتیکال بهره می‌برد و قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p بر روی کارت حافظه micro SD است.
دوربین SL25 از مشخصات فنی مشابه SL10 بهره می‌برد با این تفاوت که دارای حداکثر بزرگنمایی 25 برابر بوده و به یک لنز 24-600 میلی متر با F3.7 تا F6.2 تجهیز شده است.
کداک قیمت 200 دلار را برای لنز Kodak PixPro SL10 و 300 دلار را برای Kodak PixPro SL25 در نظر گرفته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت توسعه‌ی ویندوز 9 را تا اکتبر 2014 کامل می‌کند

برخی شایعات حکایت از این موضوع دارند که در بهار سال آینده میلادی شاهد ارائه‌ی ویندوز 9 خواهیم بود. ولی یک منبع داخلی به تازگی گفته است که ممکن است جانشین ویندوز هشت را فقط با کمی صبر در اکتبر همین سال یعنی مهرماه 1393، در اختیار داشته باشیم.
حتی اگر مایکروسافت همچنان به گفتن اینکه ویندوز 8 تا چه حد لذیذ است ادامه دهد، باز هم افرادی که آخرین سوپ مایکروسافت را استفاده کرده‌اند، با انواع و اقسام مشکلات مواجه شده‌اند. به نظر می‌رسد مایکروسافت بجای اضافه کردن انواع ادویه‌جات به ویندوز 8 برای تغییر محتویات آن، در حال گرم‌کردن یک دیگ آب جدید برای ویندوز 9 است!
از آن‌جا که نمی‌دانیم سرآشپزها در ردموند چه خوابی برای ما دیده‌اند، چاره‌ای جز صبورانه منتظر ماندن و استفاده از همان چیزی که در حال حاضر در اختیارمان است نخواهیم داشت. تا آن زمان به نظر می‌رسد اغلب افراد، همچنان به استفاده از ویندوز ایکس پی و 7 راضی باشند.
همانگونه که در مورد ویستا نیز شاهد آن بودیم، مایکروسافت در حال ایجاد فاصله میان خود و برند ویندوز 8 و RT است. شاید کمپانی مایکروسافت که از یک شرکت نرم‌افزاری به ارائه دهنده سخت‌افزار و خدمات تبدیل شده است بالاخره به آن میزان از بازخورد سازنده دست یافته است که بر اساس آن محصولی مناسب‌تر عرضه کند.
گزارشات پیشین نشان از این داشت که مایکروسافت، ویندوز 9 را در بهار سال آینده ارائه خواهد نمود؛ اما بر اساس گفته‌های WZOR که در لو دادن برنامه‌های مایکروسافت سابقه‌ای طولانی دارد، توسعه‌ی نهایی این سیستم‌عامل، ممکن است به همین زودی‌ها و تا پایان سال جاری تکمیل شود.
امید می‌رود در کنفرانس توسعه‌دهندگان مایکروسافت که در ماه آوریل یعنی فروردین ماه 1393 برگزار خواهد شد، خبرهای جدیدی را از نسخه‌ی آینده‌ی ویندوز مایکروسافت بدست آوریم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
حافظه‌های فوق‌العاده ایمن iStorage، گواهینامه امنیتی FIPS140-2 Level 3 را کسب کردند

شرکت iStorage که تولیدکننده‌ی محصولات ذخیره‌ی اطلاعات بصورت ایمن از جمله datAshur، diskAshur و diskAshur DT است، موفق به دریافت Level 3 گواهینامه‌ی امنیتی FIPS 140-2 شد. این گواهینامه‌ی امنیتی، در زمینه‌ی رمزنگاری اطلاعات بسیار معتبر بوده و میزان امنیت رمزنگاری را مشخص می‌کند.
با توجه به اکتشافات اخیر که توسط ادوارد اسنودن در مورد فعالیت‌های سازمان‌های جاسوسی جهان اعلام شده است، بسیاری از سازمان‌ها و مراکز بزرگ در جهان، در حال فاصله گرفتن از سیستم ذخیره‌ی ابری هستند؛ زیرا عملاً هر کسی می‌تواند بدون اجازه و یا بر جای گذاشتن ردی به آن اطلاعات دسترسی داشته باشد. این شرکت‌ها به سمت ذخیره‌ی اطلاعات حساس خود بر روی هاردها و فلش‌های رمزنگاری شده پیش می‌روند که روشی بسیار ایمن است. نکته‌ی قابل توجه این است که تا به امروز، کسی قادر به شکستن رمزنگاری 256 بیت نشده است.
iStorage تنها شرکتی است که محصولات آن دارای رمزنگاری سخت‌افزاری – و نه صرفاً نرم‌افزاری- هستند که به صورت 256 بیت رمزنگاری می‌شوند و تنها راه دسترسی به اطلاعات، وارد‌کردن رمز 7 الی 15 رقمی از طریق صفحه‌کلید تعبیه شده بر روی آن‌ها است.
شرکت برگ نماینده انحصاری محصولات iStorage در ایران می‌باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لنوو، مذاکرات برای تصاحب بخش سرور IBM را آغاز کرد

همانطورکه می‌دانید، بازار کامپیوترهای شخصی رو به افول بوده و رفته رفته کسب درآمد و فعالیت در این زمینه، بیش از پیش سخت‌تر می‌شود. کمپانی چینی لنوو، در حال مذاکره برای تصاحب بخش سرورهای ارزان‌قیمت کمپانی IBM است تا از این طریق، فعالیت خود را در زمینه‌ی طراحی و تولید سرور نیز گسترش دهد.
این دو کمپانی، سال گذشته نیز مذاکراتی را در این مورد به انجام رساندند که به‌دلیل عدم توافق برای مبلغ موردنظر، مذاکرات بدون حصول نتیجه‌ی خاصی متوقف شد. گزارش‌ها حکایت از درخواست 4 تا 6 میلیارد دلاری IBM برای این بخش داشت که لنوو آن را قبول نکرده و پیشنهادی 2.5 میلیارد دلاری را روی میز مذاکره قرار داده بود.
لنوو که لقب بزرگترین تولید کننده‌ی پی‌سی در جهان را به خود اختصاص داده است، امروز اعلام کرد در حال انجام مذاکرات ابتدایی، برای تصاحب یک کمپانی برای آغاز کسب و کار در حوزه‌ای نو است. لنوو اشاره‌ای به کمپانی فروشنده نکرده است؛ اما در بیانیه‌ای در این خصوص، خبر از ورود به حوزه‌ی سرورها داده است که این مذاکرات نیز در این راستا در حال انجام است.
همچنین، این بیانیه خبر از عدم حصول توافق در جزئیات تا این لحظه داده است. سخن‌گوی IBM روز دوشنبه اعلام کرد که این کمپانی در این مورد اظهار نظر نخواهد کرد.
به گفته‌ی رسانه‌های چینی، کمپانی دل که سال گذشته بصورت مخفیانه، معامله‌ای 25 میلیارد دلاری را به انجام رسانده است، یکی از گزینه‌های اصلی برای این معامله است. اما سخنگوی کمپانی دل در چین، این خبر را به شدت تکذیب کرده است.
تصاحب بخش سرورهای IBM x86 می‌تواند منجر به تقویت مواضع لنوو در حوزه‌ی ابزار‌های هوشمند قابل‌حمل گردد، چراکه این کمپانی در تلاش است تا در قالب یک کمپانی قوی در زمینه‌ی ابزار‌های‌هوشمند قابل‌حمل، پای در میدان رقابت بگذارد. این معامله برای IBM‌ نیز سودمند خواهد بود؛ چرا که این کمپانی در حال گذار از سخت‌افزار به سوی نرم‌افزار و ارائه‌‌ی سرویس‌های نرم‌افزاری است.
آلبرتو‌موئل، یکی از تحلیل‌گران مؤسسه‌ی سنفورد سی برنشتین، در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:
این معامله برای دو طرف سودآور و مناسب است. در این معامله هر دو طرف پیروز خواهند شد؛ چرا که IBM قادر است تا سوددهی خود را افزایش دهد، هرچند این افزایش همچنان برای IBM مناسب نیست و در نقطه‌ی مقابل نیز لنوو با این معامله قادر است دامنه‌ی فعالیت‌های خود را در حوزه‌ی سرورها گسترش دهد.
لنوو با خرید امتیاز تولید ThinkPad PC در سال 2005 به قیمت 1.75 میلیارد دلار، تبدیل به یکی از پیشتازان تولید پی‌سی‌ شد.
براساس پیش‌بینی و تحلیل موئل، کسب‌وکار سرور IBM ارزشی برابر با 2.5 تا 2.9 میلیارد دلار دارد. براساس گفته‌های موئل، IBM‌ در فصول اخیر درآمد بسیار اندکی را در این حوزه داشته است؛ در نتیجه به‌نظر می‌رسد تا بیش از پیش مشتاق نشستن پای میز مذاکره باشد.
به‌نظر می‌رسد به‌دلیل اهمیت کسب‌و‌کار سرور‌ها، کمیته‌ی بررسی سرمایه‌گذاری خارجی در ایالات‌متحده، این مسأله را با ریزبینی بیشتری مورد بررسی قرار خواهد داد. چراکه اهمیت این مسأله بسیار بیشتر از تلفن‌های‌هوشمند و پی‌سی‌ها است و رابطه‌ی مستقیمی با امنیت این کشور دارد.
سهام لنوو که ارزشی در حدود 13.7 میلیارد دلار دارد، روز سه شنبه با افزایشی 2.75 درصدی در بورس هنگ‌کنگ مواجه شده است. همچنین سهام کمپانی لنوو با افزایشی 12 درصدی سال گذشته، بهترین آمار را در 13 سال اخیر از خود به‌جای گذاشته است. براساس گزارش منتشر شده توسط IDC، در سه‌ماهه‌ی چهارم سال گذشته، لنوو شاهد افزایشی 9 درصدی در بازار پی‌سی بوده است که در مقایسه با کاهش فروش کلی تولیدکنندگان پی‌سی به 5.6 درصد، رقم فوق‌العاده‌ای است.
اما گزارش‌های مالی منتشر شده برای IBM چندان امیدوارکننده نیست. این کمپانی با کاهش درآمد 40 درصدی در بازار چین مواجه شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 9 از 119:  « پیشین  1  ...  8  9  10  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA