انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 10 از 119:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
خرید Nest توسط گوگل برای آینده‌ی اینترنت اشیاء به چه معنی خواهد بود

به نظر می‌رسد که اینترنت اشیاء، زمینه‌ی اصلی نمایشگاه محصولات مصرفی امسال بوده است؛ کمپانی‌های متعددی اقدام به معرفی سرویس‌ها و محصولات وابسته به رایانش‌ابری خود نظیر اجاق‌گازها، مانیتورهای نمایش عملکرد قلب، و حتی تخت‌خواب‌هایی که نحوه خوابیدن شخص را تحلیل می‌کردند، نمودند. اخیراً گوگل اعلام کرد که Nest را که یک شرکت سازنده‌ی دستگاه‌های هوشمند خانگی است به تصاحب خود در آورده. در ادامه به بررسی ین موضوع و تأثیری که بر آینده‌ی اینترنت اشیاء خواهد داشت، می‌پردازیم.
با گذشت زمان، هر چه اتوماسیون‌های خانگی و ابزارهای هوشمند پوشیدنی، بیشتر راه خود را به بازار مصرف باز می‌کنند، کمپانی‌های بزرگ نظیر گوگل هم بیشتر به تکاپو می‌افتند. انتظار می‌رود با این خرید، گوگل به سمت سیستم‌های اتوماسیون خانگی سوق پیدا کرده و به رقیبی قدرتمند در این بازار تبدیل شود.


Nest چیست؟

Nest توسط دو تن از مهندسان سابق اپل تأسیس شد. مأموریت آن، اختراع مجدد دستگاه‌هایی می‌باشد که وجودشان در تمامی خانه‌ها ضروری است. با وجود اینکه این شرکت، دستگاه‌های تشخیص دود و کربن دی‌اکسید خود را آن هم بصورت متصل به رایانش‌ابری ارائه می‌کند، اما محصول اصلی این گروه که به نوعی با آن شناخته می‌شود، همان ترموستات Nest است که رفتارهای خاص مالک خود را تشخیص داده و یاد می‌گیرد. به جای اینکه لازم باشد صاحب‌خانه به دنبال راهنمای پیکربندی این دستگاه برای تنظیم آن باشد تا در ساعات مختلف روز دمای خاصی را انتظار داشته باشد؛ کافی است بصورت دستی دمای خانه را تنظیم کرده و پس از آن Nest عادات روزانه‌ی صاحب‌خانه را به خاطر خواهد سپرد و بر اساس آن عمل خواهد نمود.
اما یکی از کاربردی‌ترین مسائل در مورد Nest، اپلیکیشن اختصاصی آن است. صاحب‌خانه با این اپلیکیشن می‌تواند از طریق دستگاه موبایل خود، از هر جایی که باشد اقدام به تغییر تنظیمات این ترموستات کند. هر دوی محصولات این شرکت، تا این لحظه، بهترین در نوع خود محسوب می‌شوند که بر همین اساس می‌توان دلیل علاقه‌ی گوگل را به این شرکت و محصولاتش دریافت.


اینترنت اشیاء و گوگل

گوگل دیگر با موتور جستجو بودن رضایت مورد نظر خود را کسب نمی‌کند و به طور روز افزون علاقه‌ی خود را به تکنولوژی‌های پیشرو نشان می‌دهد. از آن‌جا که تلاش‌های گوگل در جهت ارائه‌ی سرویس‌های رایانش‌ابری به شدت تحت تأثیر موفقیت‌های آمازون در این زمینه قرار گرفته است، امکان دارد که گوگل حمله‌ی خود را از جهت متفاوتی ترتیب داده باشد. با ورود سریع به فضای اینترنت اشیاء، گوگل خواهد توانست یک اهرم قدرت، نسبت به رقبای فراوان خود به دست گیرد که آن‌ها را مجبور به دنباله‌روی خواهد کرد.
با 3.2 میلیارد دلاری که گوگل برای تصاحب Nest هزینه کرده است، گوگل می‌تواند بینش تجاری خود را به این شرکت وارد نماید. Nest در انجام کار خود به بهترین نحو متخصص است. دو محصول تولید شده توسط این شرکت احتمالاً بهترین محصولات بازار هستند؛ ولی آن‌ها در واقع تنها بخش کوچکی از چیزی هستند که می‌توان از یک سیستم اتوماسیون خانگی بزرگ‌ متصور بود. در یک تصویر بزرگ‌تر، همه چیز در یک خانه می‌تواند در اتصال با یکدیگر باشد و به برقراری ارتباط بپردازد.


سرویس One-Click

شرکت‌هایی نظیر ADT، هم‌اکنون نیز سرویس‌های کنترل اتوماسیون خانگی خود را از طریق اپلیکیشن‌های خود ارائه می‌کنند. در نمایشگاه CES، شرکت ADT از اپلیکیشن صوتی Pulse خود رونمایی کرد که می‌تواند به کنترل چراغ‌ها، ترموستات، قفل در و حتی لوازم خانگی کوچک بپردازد. Comcast شرکت دیگری است که سرویس کنترل چراغ‌ها و ترموستات را از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند خود فراهم می‌کند.
با وجود اینکه اتوماسیون‌های خانگی چیز جدیدی نیستند، ولی فقط طی یکی دو سال گذشته امکان بهره بردن از آن‌ها در خانه‌های افراد عادی و متوسط فراهم شده است. پیش‌تر، مشتری مجبور بود که با یک شرکت سمعی‌و‌بصری همکاری نماید؛ اما آنها برای طراحی اتوماسیون اختصاصی برای هر خانه، هزینه‌ی قابل توجهی دریافت می‌کردند. درست همان‌گونه که آمازون در تلاش است که سرویس‌های تحت رایانش‌ابری خود را مقرون به‌صرفه نماید، گوگل هم احتمالا تقاضای موجود برای سرویس‌هایی که از نظر مالی قابل دسترس بوده و در عین حال بتوانند دستگاه‌هایی که مشتری به صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کند را به نحو موثری مدیریت نماید، مشاهده کرده است و تلاش دارد برای پاسخگویی به این نیاز چاره‌اندیشی کند.


نگرانی‌های مرتبط با حریم شخصی

یکی از نگرانی‌هایی که خریداران به بیان آن می‌پردازند، این است که با گسترش بیش از پیش گوگل، حریم شخصی آن‌ها ممکن است با مشکل مواجه شود. Nest از طریق استخراج داده‌ها از محیط عمل می‌کند که شامل اطلاعات در مورد روشنایی، رطوبت و رفتارهای روزانه‌ی ساکنین خانه می‌شود. زمانی که این اطلاعات را با داده‌های عظیمی که هم‌اکنون گوگل از اشخاص در اختیار دارد جمع می‌کنیم، مسلماً می‌توان متصور شد که گوگل به چه قدرتی دست می‌یابد.
اگرچه گوگل با گفتن اینکه چنین اطلاعاتی به اشتراک گذاشته نخواهند شد، تلاش کرده که به این نگرانی‌ها پاسخ دهد، اما سابقه نشان داده است که گوگل بدون روشن‌کردن مواضع خود، کاربران خود را وارد ابتکارات جدید خود می‌کند. امکان دریافت ایمیل از طرف اشخاص ناشناس در گوگل پلاس، در جهت یکپارچه‌سازی سرویس‌های جیمیل و پلاس را به یاد دارید؟ اگر اطلاعات بصورت پیش‌فرض در حالت اشتراک‌گذاری باشد، لازم است کاربر حتما بصورت دستی اقدام به غیرفعال کردن آن نماید تا خود را از این وضعیت خارج کند. بنابراین به نظر نمی‌رسد این نگرانی‌ها چندان هم بی‌مورد باشد. تصور کنید از رفتارهای شما در خانه‌ی خودتان هم، در جهت تعیین الگوی زندگی شما و نمایش تبلیغات به شما بهره برده شود! گوگل سابقه‌ی خاصی در استفاده از اطلاعات یک برنامه برای بهبود برنامه‌های دیگر خود دارد.


قدرت گوگل

با پشتیبانی گوگل، Nest از این پس می‌تواند سرویس خود را ارتقا بخشیده و آن را رقابتی‌تر از گذشته نماید. با وجود اینکه محصولات این شرکت هم‌اکنون نیز بسیار خوب هستند، ولی بروز رسانی‌های کمی برای آن‌ها ارائه می‌شود؛ این موضوع می‌تواند با رقابتی‌تر شدن این بازار، به یک مشکل جدی برای Nest تبدیل شود. گوگل نه تنها به منابع مورد نیاز برای هدایت نوآوری‌های جدید به این محصولات دسترسی دارد، بلکه می‌تواند باعث تولید محصولات خلاقانه‌ی جدیدی بر پایه‌ی همین مفاهیم موجود باشد.
بر اساس تحقیق انجام گرفته توسط فارستر، می‌توان نتیجه گرفت که اگر گوگل، پیچش مو را نمی‌دید و به تصویر بزرگتری از آینده‌ی این اقدام نگاه نمی‌کرد، چنین مبلغ عظیمی را برای در اختیار گرفتن Nest نمی‌پذیرفت. پرداخت 3.2 میلیارد دلار، بطور قطع برای مالکیت بر روی دو محصول و یا جمع‌آوری اطلاعات کاربران نبوده است. در حقیقت می‌توان اینگونه اظهار داشت که گوگل با این اقدام، در حال شرط‌بندی بر روی اینترنت اشیاء است.


قدم بعد

پس قدم بعدی برای Nest چه خواهد بود؟ بسیاری اعتقاد دارند که این در حقیقت قدم بعدی گوگل به سمت خانه‌های متصل است. در آینده، مصرف‌کننده خواهد توانست با یخچال فریزر خود ارتباط برقرار کند و متوجه شود چه میزان شیر در آن موجود است و یا بررسی کند که هر کدام از لوازم خانگی در طول ماه چه میزان انرژی مصرف کرده‌اند.
اما برای گوگل، خانه‌ی متصل تنها بخشی از آینده‌ی پیش رو است. این غول تکنولوژی با ارائه‌ی بیانیه‌ی جدید خود در مورد (Open Automative Alliance (OAA که در آن قصد واردکردن پلتفرم اندروید به خودروها را دارد، و البته در کنار بسیاری پروژه‌های اینچنینی دیگر، نشان داده است که به فکر دنیای متصل است. گوگل در تلاش است تا با همکاری خودروسازان بزرگ، از طریق پروژه‌ی OAA، داشبورد خودروهای آینده را با استفاده از اندروید هوشمند نماید.
با این حساب، درک انگیزه‌ی گوگل از خرید Nest دشوار نخواهد بود. جهانی را تصور کنید که در آن، شخص خانه‌ای دارد که پر از لوازم خانگی هوشمند است که از یک سیستم‌عامل استفاده می‌نمایند؛ خودروی هوشمندی که در گاراژ قرار دارد و همگی در تعامل با گوشی هوشمند در دست مصرف‌کننده، که آن هم از همان سیستم‌عامل قدرت می‌گیرد. هر کدام از این دستگاه‌ها می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و بطور یکپارچه به یادگیری ترجیحات کاربر بپردازند. ترموستات خانه می‌تواند یک ساعت پیش از برخواستن شخص از خواب، مکان را به میزان کافی گرم کند، قهوه‌جوش یک ساعت بعد شروع به جوشیدن کند، پانزده دقیقه پیش از آنکه شخص خانه را به مقصد محل کار ترک کند خودرو روشن شده و تنظیمات لازم برای راحتی فرد فراهم شود...
این خیال‌بافی‌ها دیگر همانند فیلم‌های تخیلی، چندان دور از دسترس نیست؛ گوگل می‌خواهد مطمئن شود که سیستم‌عاملی که این دنیا را به هم متصل خواهد کرد اندروید باشد و نه iOS یا ویندوز.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
احتمال ارائه نکسوس 8 با پردازنده‌ی اینتل تا پایان سال

بر اساس آخرین گزارش‌های بدست آمده، دستگاه بعدی از تبلت محبوب نکسوس گوگل با پردازنده‌ی اینتل و در نیمه‌ی دوم سال جاری ارائه خواهد شد. این اطلاعات از منبع داخلی DigiTimes بدست آمده که گرچه همیشه اطلاعات صحیحی ارائه نکرده، اما گاهی رخدادهای مهمی را پیش از معرفی آن‌ها لو داده است.
تقاضای رو به کاهش نسل دوم تبلت نکسوس و نیز رقابت تنگاتنگ موجود، گوگل را به فکر توسعه‌ی نسخه جدیدی از این دستگاه انداخته است. این منبع همچنین گزارش کرده است که نسخه‌ی 2013 تبلت نکسوس گوگل، با توجه به از دست دادن نقطه قوت خود که قیمت مقرون به‌صرفه آن محسوب می‌شود، نتوانسته آنطور که باید جای خود را در بازار بیابد. هم‌اکنون میانگین قیمت تبلت‌های مقرون به‌صرفه اندرویدی در حدود 166 دلار است که با توجه به قیمت 229 دلاری نکسوس 7 نسخه ی 2013، می‌توان بخوبی متوجه شد که این دستگاه موفقیت نسل پیشین خود را نداشته است.
گفته می‌شود که نکسوس 8 گوگل، از یک پردازنده‌ی اینتل Bay Trail-T بهره خواهد برد و این‌بار نیز ایسوس خط تولید این محصول را در دست خواهد داشت. در هر حال، همچنان هیچ صحبت رسمی در این رابطه مطرح نشده است و این شایعات را باید به دیده‌ی تردید نگریست.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هوآوی یک تبلت میان‌رده‌ی دیگر با نام MediaPad 7 Youth2 معرفی کرد


درست است که این هم یک تبلت میان رده‌ی دیگر است؛ اما طلایی که هست! هوآوی آخرین تبلت اندرویدی خود را با اسم عجیب MediaPad 7 Youth2 معرفی کرد (Youth به معنی جوانان است). از آن‌جا که این دستگاه با رنگ مورد‌علاقه‌ی همه در این روزها عرضه می‌شود، توانسته است خود را از دیگر میان رده‌ها متمایز کند.
جدا از نام، هیچ چیز خاصی در این تبلت در ارتباط با جوانان وجود ندارد. این دستگاه از یک صفحه‌نمایش به ظاهر متوسط با رزولوشن 1024 در 600 بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی و 1 گیگابایت رم سایر مشخصات اصلی آن را تشکیل می‌دهند. حافظه‌ی داخلی این تبلت تنها 4 گیگابایت بوده که البته می‌توان از طریق درگاه microSD موجود، آن را ارتقاء داد. در بخش نرم‌افزاری نیز این تبلت از نسخه 4.3 اندروید آبنبات پاستیلی قدرت می‌گیرد که رابط کاربری خود هوآوی، یعنی Emotion UI بر روی آن قرار گرفته است. همچنین یک دوربین 3 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین جلو 0.3 مگاپیکسلی نیز این تبلت را همراهی می‌کنند.
نکته‌ی قابل ذکر دیگر در مورد این تبلت 7 اینچی آن است که این دستگاه از قابلیت مکالمه نیز برخوردار است. برخلاف محصولات سری Fonepad ایسوس، MediaPad 7 از یک گوشی حقیقی برخوردار نیست؛ اما با پشتیبانی از اتصال HSPA؛ کارایی یک گوشی را بخوبی برآورده خواهد کرد. هنوز صحبتی در مورد زمان عرضه و نیز قیمت این دستگاه نشده است؛ ولی می‌توان انتظار داشت که این تبلت نیز در سطح متوسط قیمت‌گذاری شود. با این حال باز هم باید انتظار فروش سختی را برای این تبلت جدید هوآوی داشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
FlowerCandy؛ عضو جدید فلش‌های موبایلی اپیسر

همه مردم در سراسر دنیا، شکلات دوست دارند و از خوردن آن لذت می‌برند! همین حقیقت کوتاه و ساده باعث شده تا کمپانی اپیسر (Apacer) در ساخت سری جدید حافظه‌های فلش مخصوص وسایل همراه، از شکلات و آب‌نبات الهام گرفته و سری جدیدی به نام FlowerCandy را معرفی کند.
حافظه فلش موبایلی FlowerCandy برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید طراحی شده و دستگاه‌هایی که از فناوری USB OTG (USB On The Go) بهره می‌برند توانایی شناسایی و استفاده از آن را خواهند داشت. FlowerCandy که ظاهری شبیه به گُل دارد، می‌تواند روشی سریع برای به اشتراک‌گذاری عکس و فیلم هم باشد. کافی است حافظه AH172 را به دستگاه هوشمند اندرویدی خود وصل کرده و پس از کپی‌کردن فایل‌های مورد نظر با سرعتی بالا، حافظه فلش را به دوستتان بدهید تا او هم فایل ها را روی دستگاه خود کپی کند. استفاده از این روش در مقایسه با استفاده از اتصال بلوتوث یا انتقال فایل‌ها روی کامپیوتر، از سرعتی بسیار بالاتر برخوردار خواهد بود.
استفاده آسان و بدون نیاز به هیچ گونه مراحل مقدماتی برای راه‌اندازی استفاده، باعث شده تا FlowerCandy AH172 به راهکاری ساده و سریع و همچنین ابزار جانبی عالی برای دارندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. این حافظه فلش در ظرفیت‌های بسیار متنوعی شامل 8، 16 و 32 گیگابایت تولید شده است که می‌تواند کمک حال خوبی برای ظرفیت محدود حافظه ذخیره‌سازی داخلی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها باشد. این مساله به خصوص برای دارندگان تبلت‌ها و گوشی‌هایی که فاقد امکان نصب حافظه جانبی هستند، اهمیت بسیار بالایی دارد.

.

ظاهر جالب و استفاده از رنگ‌های جذاب باعث شده تا این محصول متمایز از دیگر تولیدات قرار گیرد. بدنه سیلیکونی AH172 کاملاً سازگار با محیط زیست بوده و حس خوبی در زمان حمل‌و‌نقل و استفاده از آن ایجاد می‌کند. اپیسر دو رنگ صورتی Romantic Peach و آبی Fresh Blue را در این سری مورد استفاده قرار داده است تا با روحیات افراد مختلف سازگاری و هماهنگی داشته باشد. در ضمن FlowerCandy AH172، دارای یک مبدل USB 2.0 نیز است که امکان اتصال آن به پورت‌های USB 2.0 کامپیوتر و لپ‌تاپ را نیز فراهم سازد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
باتری‌های شکری می‌توانند ارزان‌تر، سبز‌تر و حاوی انرژی بیشتری نسبت به باتری‌های لیتیومی باشند

طی سال‌های گذشته، محققین و دانشمندان به دنبال راه حلی برای جایگزینی مواد تازه برای تولید باطری‌هایی با ظرفیت بالاتر بوده‌اند. طی این تحقیقات نتایج جالب توجهی به دست آمده و همچنان هم روند اکتشاف و استفاده از مواد جدید، ادامه دارد. در همین راستا محققان در تلاش هستند تا شکر، ماده‌ای کاملا غنی در قلب طبیعت را به جایگزین باطری‌های لیتیوم یونی تبدیل کنند.
شکر یکی از منابع طبیعی است که انرژی زیادی در قلب خود نهفته دارد. بنابراین مهار این انرژی برای تولید باطری با ظرفیت بالا، با عقل جور در می‌آید. این موضوع را یکی از پروفسورهای موسسه تحقیقاتی ویرجینا اعلام کرده است.
هر چند باطری سدیم-یونی Zhang را نمی‌توان اولین تلاش دانشمندان برای تولید باطری های اینچنینی دانست، اما محققان موسسه ویرجینا ادعا می‌کنند که تحقیقات آن‌ها بیشترین انرژی را در بین محصولات قبلی تولید کرده است.
این باطری‌هااز نوعی سلول‌های سوختی آنزیمی تشکیل شده‌اند. در واقع با تجزیه نشاسته توسط آب، نوعی پلی ساکارید تولید می‌گردد که با کمک مواد مالتودکسترین به سوخت و انرژی تبدیل می‌گردد. کاتالیزور موجود در آند این فرآیند، با کمک آنزیم‌های ارزان قیمت تولید می‌گردد که به نسبت مواد پلاتینیومی باطری‌های لیتیوم یونی، صرفه اقتصادی قابل توجهی دارد. در نهایت نیز هنگامی که مالتودکسترین با هوا و آب ترکیب می‌شود آب و الکتریسیته طی فرآیندی تولید می‌گردد. همچنین در این باطری‌ها خبری از اشتعال یا انفجار نیست و خطری از این بابت وجود ندارد.
محقق این پروژه امیدوار است که طی سه سال آینده این باطری ها در محصولات الکترونیکی به کار گرفته شوند و بعد از مدت‌ها باطری‌های فعلی با تکنولوژی جدید و قابل اطمینانی جایگزین گردند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش عملکرد مالی AMD در سه ماهه چهارم 2013: رشد 38 درصدی و درآمد 1.59 میلیارد دلاری

AMD در سه ماهه پایانی ساله 2013 توانسته به درآمد 1.59 میلیارد دلار دست یابد که نسبت به سه ماهه سوم سال 2013 حدود 9 درصد و نسبت به سه ماهه چهارم سال 2014 حدود 38 درصد رشد داشته است.
AMD در سال 2013 در مجموع 5.3 میلیارد دلار درآمد داشته که در مقایسه با سال 2012 کاهش 2 درصدی را تجربه نموده است. هرچند حاشیه سود AMD در سال 2013 به 37 درصد رسیده که نسبت به 23 درصد سال 2012 بهبود یافته است، اما این میزان همچنان برای بازگشت AMD به وضعیت سوددهی کافی نبوده است. این کمپانی در سال 2013 در مجموع حدود 83 میلیون دلار ضرر داده است، اما اگر تنها سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی را مد نظر قرار دهیم در این فاصله زمانی سود 89 میلیون دلاری را تجربه نموده است.
AMD در جلسه مربوط به ارائه گزارش عملکرد مالی خود، اعلام نموده که بر روی SoCهای نیمه سفارشی شده براساس معماری ARM نیز تمرکز خواهد کرد و امسال تنها به بازار PC اکتفا نخواهد کرد.
مهم‌ترین دلیل افزایش درآمد AMD در سه ماهه پایانی سال 2014 مربوط به تامین قطعات مورد نیاز در کنسول‌های بازی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان است که پیش بینی می‌شود حدود 7 میلیون دستگاه از این دو کنسول تنها در 2 ماه ابتدای عرضه آنها به فروش رسیده باشد. AMD تامین کننده پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی نسل جدید کنسول‌های بازی مایکروسافت و سونی است.
AMD همچنین در سال 2014 بر روی تولید APUهای ارزان قیمت اما کارآمد سری A8 و A10 از خانواده Kaveri تمرکز خواهد کرد. این APUها هرچند از نظر بازده قادر به رقابت با سری Haswell اینتل نیستند، اما قیمت به مراتب ارزان‌تری دارند.
حال باید منتظر ماند و دید آیا AMD از درآمد حاصل از فروش کنسول‌های بازی، قادر به بهبود جایگاه خود در بازار PC خواهد بود و همچنین تلاش این شرکت برای تولید SoC موبایل موفقیت‌آمیز خواهد بود یا خیر.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل بعد از سونی، سامسونگ و مایکروسافت در میزان رضایت مشتریان از شرکت های بزرگ تکنولوژی

موسسه Forrester Research یکی از جالب ترین نظرسنجی‌های مردمی را برای محاسبه میزان رضایتمندی مشتریان از شرکت های مطرح تکنولوژی برگزار می‌کند. نظرسنجی که طی آن هزاران نفر برای انتخاب بهترین شرکت‌ها به لحاظ برخورد با مشتری و خدمات پس از فروش انتخاب می شوند. امسال نیز به رسم سال های گذشته این نظر سنجی برگزار شد و بدین ترتیب عملکرد شرکت های بزرگ در برخورد و کسب رضایت مشتریانشان به نمایش در آمد.
نظر سنجی سال 2014، باعث شد تا شرکت های بزرگ تکنولوژی همچون سامسونگ، سونی و مایکروسافت نشان دهند که در زمینه مشتری مداری و برخورد با مشتریان چیزی از غول آمریکایی کم ندارند.
این نظر سنجی با روش‌های بخصوص، تلاش می‌کند تا احساس کاربران نسبت به شرکت‌هایی که از آن ها خرید انجام داده‌اند را بسنجد. نظر سنجی امسال که با مشارکت 7,500 هزار مشتری انجام گرفته بود، با طرح پرسش‌هایی از مشتریان در رابطه با خرید و خدمات پس از فروش، امتیازی به هر شرکت اختصاص داده است.
بر اساس نتایج این نظر سنجی، آمازون با کسب امتیاز 93، بهترین عملکرد را در بین 17 شرکت فعال در آمریکای شمالی به خود اختصاص داده است. رتبه دوم این نظر سنجی نیز به سونی، سامسو نگ و مایکروسافت با 82 امتیاز تعلق دارد. اپل نیز با 81 امتیاز در رتبه بعدی جای گرفته است. این در حالی است که تا سال گذشته، اپل امتیاز بالاتری را نسبت به سونی، سامسونگ و مایکروسافت به دست آورده بود؛ البته، این بدین معنا نیست که عملکرد اپل در این زمینه در سال 2013 با افت و خیز همراه بوده است. بلکه امتیاز فعلی کسب شده توسط این شرکت، همچنان امتیاز قابل توجهی به شمار ‌می‌رود.
برای دریافت اطلاعات کامل این نظرسنجی در سال 2014، به وبلاگ وال استریت ژورنال مراجعه نمایید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
توسعه‌دهندگان قابلیت استفاده از iOS در خودرو را فعال کردند تا رابط کاربری جدید آن ظاهر شود

همانطور که می‌دانید در انتهای سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی سیستم iOS در خودرو خواهیم بود. اما یکی از توسعه‌دهندگان به نام استیون‌تروآتان، این قابلیت را پیش از معرفی رسمی آن فعال کرده است. به‌نظر می‌رسد وی اینکار را از طریق شبیه‌ساز iOS به انجام رسانده است.
سیستم iOS در خودرو این امکان را برای کاربران ابزار‌های اپلی که از iOS7 استفاده می‌کنند، فراهم می‌کند تا ابزار خود را به سیستم مرکزی و صفحه‌ی نمایش خودرو متصل نمایند. از طریق کنسول خودرو می‌توان اپلیکیشن‌های نقشه‌ی اپل را اجرا کرد و پیام‌های متنی را مشاهده نمود. ضمنا قابلیت‌های دیگری همچون برقراری مکالمات یا کنترل موزیک در این سیستم قرار گرفته است.
هرچند به‌نظر می‌رسد که ویژگی‌های مربوط به سیستم ارتباطی iOS به خودروها در نسخه‌ی iOS 7.1 تعبیه شود، اما گویا این ویژگی‌ها به‌عنوان نسخه‌ی بتا در iOS 7 گنجانده شده است. به‌نظر می‌رسد، اپل ویژگی هایی را در سیستم‌عامل خود قرار داده است که می‌توان آن‌ها را از طریق اتصال به سایر ابزار‌ها مورد استفاده قرار داد. از‌جمله‌ی این ابزار‌ها می‌توان به تلویزیون اپل و همچنین اپل‌تی‌وی اشاره کرد. گویا اپل خود در حال آزمایش این ویژگی‌ها است. مطمئنا این ویژگی ها راه را برای توسعه‌ی قابلیت‌های دیگری در iOS باز خواهد کرد.
علاوه بر درک این موضوع که توسعه‌دهندگان می‌توانند این ویژگی را در iOS 7 فعال کنند، منوها و الگوی طراحی مورد استفاده نیز کمی تغییر کرده است. این تفاوت‌ها در تصاویر موجود به راحتی قابل تشخیص است. تصویر زیر بخشی از رابط‌کاربری ای سیستم را به نمایش گذاشته است که اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان 2013 و همچنین در وب‌سایت خود به نمایش گذارده است.
هنوز مشخص نیست که اپل کدامیک از رابط‌های کاربری مورد نظر را در محصول نهایی خود عرضه خواهد کرد. با توجه به یکسان بودن رابط‌کاربری محصولات اپل، انتظار می‌رود تا این سیستم نیز بسیار شبیه به سایر محصولات موجود باشد. شاید بتوان تصاویر مربوط به سیستمی که اپل قبلا آن را به نمایش گذاشته بود، به‌عنوان نسخه‌ی اولیه در نظر گرفت که سیستم‌جدید که تصاویر آن منتشر شده است، به‌عنوان بروزرسانی و بهینه‌ شده‌ی آن است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بیل گیتس پیش‌بینی می‌کند که تا سال 2035 هیچ کشور فقیری وجود نخواهد داشت

بیل گیتس یکی از معماران انقلاب دیجیتال به شمار می‌رود که دانشگاه هاروارد را رها کرد تا امپراطوری مایکروسافت را بنا نهد. در گفتگویی که به تازگی انجام شده، بیل گیتس بیان کرده است که این انقلاب، یکی از مواردی خواهد بود که به برخاستن کشورهای ضعیف، از فقر کمک خواهد کرد. حال او اعتقاد دارد که همین کافی است تا بتوان یک پیش‌بینی نسبت به آینده داشت.
بیل گیتس در گزارش سالیانه‌ی بنیاد خیریه‌ی بیل و ملیندا گیتس، از پیشرفت‌هایی که در کشورهای فقیر در حال رخ دادن است، ابراز خشنودی کرده و حقیقت این افسانه که این کشورها نمی‌توانند ثروتمندتر شوند را رد کرده است. بیل می‌گوید: "من به اندازه‌ای خوشبین هستم که از همین حالا اقدام به انجام یک پیش‌بینی کنم؛ تا پایان سال 2035 تقریبا هیچ کشور فقیری در جهان وجود نخواهد داشت".
او استدلال خود را بر پایه‌ی طبقه‌بندی‌های درآمدی بانک جهانی پایه‌ریزی می‌کند که اقتصادها را بر اساس درآمد خالص آن‌ها تقسیم بندی می‌نماید. او در ادامه‌ی این پیش‌بینی می‌گوید: "در آن زمان تقریبا همه‌ی کشورها در سطحی که امروزه با عنوان متوسط رو به پایین و یا حتی بالاتر می‌شناسیم قرار خواهند داشت". بر اساس گزارش بانک جهانی، گروه‌های کم درآمد، حدود 1,036 دلار و یا کمتر دریافت می‌کنند و گروه‌های متوسط رو به پایین، در حدود 1,036 تا 4,085 دلار کسب می‌کنند. بیل گیتس می‌گوید: "این کشورها از همسایه‌های پر رونق خود یاد خواهند گرفت و از خلاقیت‌هایی نظیر واکسن‌های جدید، توزیع مناسب‌تر، و انقلاب دیجیتال بهره خواهند برد".
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چراغ لیزری Blaze، وسیله‌ای برای حفظ امنیت دوچرخه‌‌سواران

دوچرخه‌سواران می‌توانند سر تا پای خود را چراغ‌های چشمک زن آویزان کنند؛ ولی باز هم این احتمال وجود دارد که رانندگان خودرو و وسايل عبوری، آن‌ها را تا زمانی که دیگر دیر شده باشد نبینند. این مشکلی است که چراغ لیزری Blaze در صدد رفع آن از طریق تاباندن سیگنال خطر در فاصله‌ی چند متر جلوتر می‌باشد. بر این اساس رانندگان متوجه پیش آمدن دوچرخه‌سواران شده و فرصت عکس‌العمل را خواهند داشت.
این چراغ لیزری ضد آب، نشانه‌هایی را می‌تاباند که به سادگی برای شخص مقابل قابل فهم بوده و جلو آمدن شخص دوچرخه‌سوار را از طریق پرتو سبز مخصوصی که در هر ساعتی از روز و در هر آب و هوایی به خوبی قابل مشاهده است، اطلاع می‌دهد. این دستگاه به آسانی از طریق یک قلاب ثابت، به فرمان دوچرخه متصل می‌شود؛ بنابراین لازم نیست نگران گم شدن آن باشید. همچنین یک سوئیچ آهن‌ربایی که تنها هنگام وصل‌بودن Blaze به دوچرخه فعال می‌شود، مانع از روشن‌شدن تصادفی آن و اتلاف باتری خواهد شد.
در یک شارژ کامل از طریق یک پورت USB عادی، چراغ لیزری Blaze می‌تواند برای مدت 13 ساعت در بهترین حالت نوردهی خود باشد که شامل دو لیزر و یک لامپ LED چشمک‌زن می‌شود. البته این امکان وجود دارد که هر دوی این چراغ‌ها را در حالت "همیشه روشن" قرار دهید که بطور مشخص باعث کاهش عمر باتری آن خواهد شد.
Blaze بعنوان یک پروژه Kickstarter آغاز به کار کرد؛ ولی پس از یک جمع‌آوری سرمایه‌ی موفق، انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه را در ماه مارس و با قیمت 200 دلار عرضه نماید. در برابر چراغ‌های LED چشمک‌زن معمولی که می‌توانید از مغازه‌های محلی تهیه کنید، Blaze مسلماً یک لوازم جانبی گران‌قیمت برای دوچرخه محسوب خواهد شد. ولی این قیمت حتماً زمانی که یک راننده در شرایط بحرانی، نور لیزر شما را دیده و از برخورد به شما جلوگیری نمود، ارزش خود را پیدا خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 10 از 119:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA