انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 11 از 119:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
محققان در MIT موفق به ساخت نمایشگر شفافی شده‌اند که می‌توان در استفاده روزمره از آن بهره برد

یک صفحه‌نمایش شفاف، حتی در این عصر پیشرفت تکنولوژی هم، کمی دور از دسترس به نظر می‌رسد. نمونه‌هایی هم که تا به حال ساخته شده و یا در دسترس قرار گرفته است نیز عملیاتی نبوده و نمی‌توان به نحو موثری از آن‌ها بهره برد. مدل‌های بزرگ، بسیار گران‌قیمت و دست و پا گیر بوده و نمونه‌های کوچک هم زاویه دید به شدت کمی دارند. ممکن است محققان در MIT با نمایشگر نانوذرات خود به راه حلی دست یافته باشند.
این دستگاه تصاویر رنگی را بر روی یک سطح شیشه‌ای ایجاد می‌کند که از طریق میزان‌سازی نانوذرات نقره که آن را پوشش داده‌اند، انجام شده و تنها طول موج‌های خاصی از نور، قادر به رد شدن از آن هستند. این تکنیک مشخص، در عمل از نظر هزینه، حجم و اندازه بسیار موثر و به صرفه خواهد بود؛ چرا که در این روش تنها به پوشش نانوذرات و نیز یک تکنولوژی پروژکتور نیاز خواهد بود. جدا از این مسأله، در این مدل نیازی به شکاف پرتو و یا آینه نخواهد بود که در نهایت باعث می‌شود تصویر از هر زاویه‌ای به شکل مناسب قابل مشاهده باشد.
البته بطور مشخص هنوز راه زیادی مانده تا این تکنولوژی مراحل نهایی را طی کرده و به صورت یک محصول نهایی در خط تولید قرار گیرد؛ ولی محققان بر سادگی استفاده و نیز جایگذاری این محصول تأکید دارند. ممکن است در آینده‌ی نزدیک شاهد این نمایشگرها بر روی شیشه جلوی خودروها و یا ویترین مغازه‌ها باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
یاهو استارت‌آپ «اسپارک» را از آن خود کرد

وب‌سایت کمپانی اسپارک (Sparq) روز سه‌شنبه، خبر از پایان کار این کمپانی تازه‌کار داد؛ چراکه یاهو این استارت‌آپ را از آن خود کرده است. این کمپانی در زمینه‌ی بازاریابی به فعالیت مشغول بود.
هنوز اطلاعاتی از جزئیات این خرید منتشر نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد این خرید هزینه‌ی چندن زیادی برای یاهو دربرنداشته است. براساس گزارش آلکس‌ویلهلم، اسپارک در سال 2010 تأسیس شد و در این مدت درآمدی 1.7 میلیون دلاری را از آن خود کرده است.
این استارت‌آپ فناوری مخصوصی را با نام Deep Link برای اپلیکیشن‌های تلفن‌های‌هوشمند پدید آورده است که می‌توان با استفاده از آن، یک لینک را دقیقاً آدر‌س‌دهی کرد. در اینصورت یک آدرس در یک ایمیل یا خبر، کاربر را به صفحه‌ی خرید این اپلیکیشن هدایت خواهد کرد تا از گمراهی کاربر به‌دلیل هدایت آن به صفحه‌ی اصلی وب‌سایت، خودداری کند.
برای درک بهتر این موضوع بهتر است محصول Catalog Spree‌ را در نظر بگیریم. این کمپانی اپلیکیشن‌هایی را برای ابزار‌های اپلی تولید می‌کند. اپلیکیشن مذکور، مخصوص نمایش کاتالوگ‌های فروشگاه‌ها و تولیدکننده‌ی انواع لوازم و ارائه‌دهندگان خدمات است. این کمپانی برای لینک دادن صحیح و دقیق محصولات درج شده در این کاتالوگ‌ها از طریق ایمیل، از فناری اسپارک استفاده کرده است.
اسپارک در شهر سیاتل بنا نهاده شده و چندین نفر در آن مشغول به‌کار هستند. مؤسس این کمپانی پیش از تأسیس این کمپانی نوپا، به‌عنوان یک توسعه‌دهنده، در کمپانی Expedia مشغول به کار بوده است.
خوزه‌چور، مؤسس این کمپانی در بیانیه‌ای که در وب‌سایت اسپارک قرار داده است، خبر از ادامه‌ی کار کارکنان این کمپانی، در قالب کارمندان یاهو داده است.
در ادامه، بیانیه مدیرعامل اسپارک را مشاهده خواهید کرد که به خرید کمپانی مطبوعش توسط یاهو اشاره می‌کند.
یاهو اسپارک را از آن خود کرد
بسیار هیجان‌انگیز است تا اعلام کنم که کمپانی یاهو، اسپارک را از آن خود کرده است. ما راه بسیار درازی را طی کرده‌ایم تا این کمپانی را از هیچ، به جایگاه کنونی آن برسانیم. بسیار مفتخریم که سرویسی را ایجاد نموده‌ایم که تاکنون توسط میلیون‌ها کاربر مورد استفاده قرار گرفته است.
از تمامی دوستان، اعضای خانواده، سرمایه‌گذاران و تمامی افرادی که در سال‌های گذشته ما را تشویق کردند، سپاس‌گزاریم. ما همیشه به دنبال ایجاد و ارائه‌ی سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های جدید برای تلفن‌های‌هوشمند و ابزار‌های قابل‌حمل بودیم و در ادامه نیز شور و اشتیاق خود را در قالب کمپانی یاهو ادامه خواهیم داد. کلمات قادر به توصیف احساسات ما از ملحق شدن به چنین تیم قدرتمند و جو دوست‌داشتنی، برای ادامه فعالیت نیست. ما مسیر طولانی را پیش روی خود داریم.
از این پس ما سرویس خود را بیش از پیش گسترش داده و مشتریان سابق خود را با ارائه‌ی سرویس‌های پشتیبانی بهره‌مند خواهیم ساخت.
بار دیگر به‌دلیل پشتیبانی و حمایت انجام شده از طرف تمامی اعضای تیم اسپارک، از شما تشکر و قدردانی می‌کنم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چشم‌بند Napwell شما را با طلوع خورشید مصنوعی خود بیدار می‌کند

ایده‌ی بیدار شدن با طلوع خورشید مصنوعی، با وجود انواع ساعت‌های زنگ دار عجیب و غریب، چندان هم جدید نیست. از جمله‌ی این ساعت‌ها می‌توان به Philips Wake-Up Light ، Pure Twilight و Aurora Wake-Up Light اشاره کرد. اما استفاده از این ایده برای چشم‌بند‌ها چیز جدیدی است که تیم مهندسی طراح Napwell، به آن جامه‌ی عمل پوشانده‌اند. اگر می خواهید صبح‌ها سرحال از خواب برخیزید و روز بدون خواب آلودگی را پشت سر بگذرانید، شاید بهتر باشد به فکر تهیه‌ی یکی از این چشم‌بندها باشید.
در حقیقت Napwell یک چشم‌بند معمولی است که 2 جزء مهم به آن افزوده شده است تا آن را به ابزاری کاربردی‌تر تبدیل کند. اول، یک زمان‌سنج در جلو که می‌تواند برای بیدار شدن در زمان خاصی تنظیم شود و دوم لامپ‌های LED که در درون چشم‌بند قرار گرفته‌اند و به طور تدریجی تا بیدار شدن شما از خواب روشن‌تر می‌شوند.
اولین و مهم‌ترین علت ساخته‌شدن این ابزار، نیاز به بر طرف‌کردن خواب‌آلودگی روزانه است؛ چیزی که بسیاری از ما هنگامی که به طور ناگهانی از خواب بیدار می‌شویم، دچار آن می‌شویم. این حس خواب آلودگی و بی‌حالی می‌تواند تا ساعت‌ها پس از بیدار شدن شما نیز ادامه داشته باشد. سیستم بیداری قرار گرفته در Napwell شبیه‌سازی است از طلوع خورشید که به بهتر بیدار شدن شما از خواب کمک می‌کند. انرژی این سامانه نیز از یک باتری تغذیه می‌شود که می‌تواند تا یک سال پیش از نیاز به جایگزینی، شما را همراهی کند.
هر چند این سامانه مشابه‌های دیگری همچون LUMI Mask را نیز داشته است، اما این نمونه‌ها سرانجام خوبی نداشته اند و کاربران از کیفیت آن‌ها بسیار ناراضی بوده‌اند. بودجه‌ی اصلی تولید Napwell از طریق سایت Kickstarter تأمین می‌شود و شما می‌توانید یکی از این چشم‌بند‌ها را با قیمتی حدود 50 دلار تهیه کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل نیروگاه‌های بادی بیشتری را برای تامین انرژی دیتاسنتر خود در فنلاند خریداری می‌کند

گوگل به خرید کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی انرژی‌های پاک از جمله انرژی بادی برای تامین انرژی مورد نیاز مراکز داده‌ی خود ادامه می‌دهد. این کمپانی این بار سرمایه‌گذاری خود را در فنلاند به انجام رسانده است.
گوگل اعلام کرد که برای تامین انرژی دیتاسنترهای خود در هومینای فنلاند، در نظر دارد تا 4 چهار مزرعه‌ی مجهز به توربین‌های بادی را از کمپانی‌های فعال در این زمینه خریداری کند. مزارع مورد نظر در جنوب سوئد توسط الوس‌ویند بنا نهاده و در سال 2015 نیز بصورت عملیاتی وارد چرخه‌ی تولید نیروی الکتریکی خواهند شد.
گوگل سال گذشته اعلام کرد که برای خرید یک مزرعه‌ی بزرگ تولید نیروی برق از انرژی باد که توانی 72 مگاواتی دارد، در شمال سوئد برنامه‌ریزی کرده است. گوگل مسئولیت اجرا و همچنین به‌کارگیری این نیروگاه را به کمپانی سوئدی O2 در سوئد واگذار خواهد کرد. مراکز جدید خریداری شده 59 مگاوات دیگر به ظرفیت نیروگاه‌های دیگر گوگل اضافه خواهد کرد که شامل 29 توربین بادی است.
مراکز داده‌ی گوگل در فنلاند از جنبه‌ی دیگری نیز بسیار جالب توجه هستند، چراکه در این تاسیسات برای خنک کردن، از آب دریا استفاده می‌شود که به‌دلیل نزدیک بودن به قطب شمال، بسیار خنک بوده و نیازی به سرد کردن آن نیست. گوگل دیتاسنتر خود را در سال 2009 ساخته که برای رساندن آب به آن کانال بزرگ 400 متری را بنا کرده است.
گوگل اخیرا به خرید کمپانی‌ها و نیروگاه‌های تامین انرژی پاک برق روی آورده است تا انرژی مورد نیاز برای مراکز داده ی خود را تامین کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل در سه ماه‌ی آخر سال 2013 چه تعداد آیپد فروخته است؟

تحلیل‌گران تخمین می‌زنند اپل در حدود 21 تا 28 میلیون و به‌طور میانگین 25 میلیون تبلت را در بازه‌ی زمانی سه‌ماه‌ی چهارم سال 2013 فروخته باشد. در طی سال‌هایی که از معرفی این محصول توسط استیو جابز گذشت، آیپد دومین گاو شیرده اپل پس از آیفون محسوب می‌شود.
آیفون حدود 5 دلار از هر 10 دلاری که اپل به دست می‌آورد را به خود اختصاص داده که در کنار آن، آیپد رقم دو دلار از هر ده دلار یعنی 20 درصد از درآمد اپل را رقم می‌زند. حال برای هر دو محصول، سه‌ماه‌ی منتهی به تعطیلات سال نو، فرصت بزرگی برای فروش محسوب می‌شده است.
تخمین زدن میزان فروش آیپد، این بار از میزان فروش آیفون دشوار تر است. چرا که آیپد ایر تا ماه نوامبر ارائه نشد که به معنی از دست دادن یک سوم بازه‌ی زمانی مورد نظر است. آیپد مینی جدید با صفحه‌نمایش رتینا نیز دوازده روز پس از آن رونمایی شد و تا زمان کریسمس، قادر به عرضه و تأمین چشمگیری نبود.
تخمین میانگین فروش بر روی 25 میلیون آیپد قرار دارد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با رشد 10 درصدی همراه بوده است. تحلیل‌گران آماتور معمولاً مقداری خوشبینی بیش از حد نشان داده و رقم را با افزایش بیشتری تخمین می‌زنند؛ ولی تحلیلگران حرفه‌ای اغلب اوقات رقم‌های پایین‌ترین را پیش‌بینی می‌کنند. برای نمونه سال پیش، حق با حرفه‌ای ها بود که 22.8 میلیون فروش را تخمین زده و در مقابل گروه دیگر، که پیش‌بینی 25 میلیون دستگاه را داشتند، به آمار واقعی که توسط اپل ارائه شد یعنی 22.86 میلیون دستگاه، بسیار نزدیک‌تر بودند.
تا حدود یک هفته‌ی دیگر آمار رسمی توسط اپل ارائه خواهد شد و خواهیم دید که حق با کدام گروه بوده است. این رخداد همزمان با چهارمین سالگرد معرفی آیپد در سال 2010 توسط استیو جابز، خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل به دلیل سوءاستفاده از پتنت سیمپل‌ایر، 125 میلیون دلار جریمه شد

کمپانی SimpleAir مؤسسه‌ای است که بسیاری از کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری را تحت تعقیب قرار داده است. از جمله‌ی این کمپانی‌ها می‌توان به اپل، سامسونگ، موتورولا و مایکروسافت اشاره کرد که دادگاه حکم محکومیت این کمپانی‌ها را به‌دلیل سوءاستفاده از این پتنت صادر کرده است.
هرچند اپل در سال 2012 توافقی را با این کمپانی به انجام رسانده که اپل را از مجموع متهمان تحت تعقیب خارج کرده است. اما گوگل به‌دلیل استفاده‌ی غیرمجاز از فناوری مربوط به نمایش اعلانیه‌ها در سیستم‌عامل اندروید، با جریمه‌ای 125 میلیون دلاری مواجه شده است. SimpleAir در وب‌سایت خود توافق با اپل و اعطای گواهی به کمپانی پالوآتوئی را تأیید کرده است.
این پرونده توسط دادگاه منطقه‌ی شرق تگزاس مورد بررسی قرار گرفته است که رابطه‌ی خوبی با پرونده‌های پتنت‌ ترول دارد که در این مورد مطرح شده است. توافق با چنین کمپانی‌های بسیار ساده است؛ اما به‌نظر می‌رسد گوگل به‌دلیل باور به عدم سوءاستفاده از این پتنت، در مقابل این کمپانی ایستادگی کرده است. SimpleAir پتنت‌های دیگری را نیز در اختیار دارد که هیچ‌یک را در محصولات خود به کار نگرفته است.
SimpleAir نمونه‌ای از پرونده‌های مشابه در جریان با درون‌مایه‌ای در مورد پتنت است که کمپانی‌های چون گوگل را هدف قرار داده است و این کمپانی‌ها در این مورد نارضایتی خود را با هدف امکان تغییر در قوانین به سیستم قضا ارائه داده‌اند. مجلس‌نمایندگان سال گذشته قانونی را به تصویب رسانده است که براساس آن، کمپانی‌های بزرگ برای مقابله با پتنت‌ترول‌ها یاری خواهند شد. این قانون برای اجرا در سیستم قضا، به تصویب آن توسط مجلس سنا نیازمند است.
گوگل دومین مرتبه است که با پرونده‌ای از SimpleAir‌ در زمینه جبران خسارات وارده رو‌به‌رو شده که توسط هیئت ژوری دیگری مورد بررسی قرار خواهد گرفت. مطمئناً پرداخت این مبالغ برای گوگل، هزینه‌ی چندان زیادی به شمار نمی‌رود؛ از‌این‌رو شاید این دو کمپانی با یکدیگر به توافق رسیده و گوگل دومین کمپانی بزرگی باشد که گواهی استفاده از پتنت SimpleAir را به‌دست آورد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
توشیبا پس از تصاحب OCZ به دنبال ساخت دیسک‌های SSD بهتر است

توشیبا دو ماه پس از تصاحب OCZ، اکنون که مراحل واگذاری تکمیل شده است، اولین حرکت خود را برای نجات تجارت این کمپانی سازنده‌ی دیسک‌های حالت جامد (SSD)، آغاز نموده است. بر اساس این معامله، OCZ هویت و استقلال خود را حفظ خواهد کرد؛ ولی از این پس با نام OCZ Storage Solutions فعالیت خواهد نمود.
این تغییر در نام‌گذاری چندان محسوس نیست و منجر به سادگی شناسایی محصولات، برای مشتریان قدیمی خواهد شد. توشیبا برای تصاحب این کمپانی، تنها 35 میلیون دلار هزینه کرده است که می‌توان این نتیجه را از آن استنباط نمود که این تولیدکننده در وضعیت بسیار تأسف‌باری گرفتار بوده است.
حال باید دید که توشیبا این بخش جدید خود را به چه نحو هدایت خواهد نمود و آیا در آینده، این شرکت را در زمره‌ی تولیدکنندگان مطرح دیسک‌های حالت جامد خواهیم یافت یا خیر.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
وجود سه تبلت جدید سامسونگ از خانواده گلکسی فاش شد

سامسونگ در ماه جاری، تبلت‌های کمی معرفی نکرده است؛ اما به نظر می‌رسد این جریان همچنان ادامه دارد و احتمالا شاهد ارائه تبلت‌های بیشتری تیز از سوی این غول کره‌ای خواهیم بود. وب‌سایت Bluetooth SIG وجود تبلت Samsung SM-T531 را تأیید کرده است که شماره مدل آن با هیچ‌کدام از تبلت‌های گلکسی که سامسونگ تاکنون ارائه کرده است، منطبق نیست؛ بنابراین با کمی جستجو تلاش نمودیم اطلاعات بیشتری در مورد آن بدست آوریم.
بر همین اساس پس از چک کردن این مدل در وب‌سایت Zauba که محصولات ورودی به هند را لیست می‌کند، متوجه شدیم که این دستگاه بعنوان یک تبلت 10.1 اینچی در دیتابیس این وب‌سایت وجود دارد. همچنین در کنار این تبلت، دو دستگاه دیگر با نام‌های Samsung SM-T530 و Samsung SM-T535 نیز قابل مشاهده است که هر دو بعنوان تبلت‌های 8 اینچی معرفی شده‌اند. هر سه دستگاه مذکور، هفته‌ی پیش برای اهداف تست و بررسی به کشور هند وارد شده‌اند.
شماره مدل‌های جدید، به شماره مدل SM-T520 و SM-T525 نزدیک هستند که اشاره به مدل وای‌فای و LTE تبلت Galaxy TabPRO 10.1 دارد. البته باعث تعجب است که چگونه این دستگاه‌ها از همان مدل نام‌گذاری SM-T53x پیروی می‌کنند، ولی سایز صفحه‌نمایش متفاوتی دارند. شاید با اینکه این دستگاه‌ها سایز صفحه‌نمایش یکسانی ندارند، ولی از یک تکنولوژی صفحه‌نمایش بهره می‌برند که همان Super AMOLED است. تبلت‌هایی جدید از سوی سامسونگ، آن هم با صفحه‌نمایش AMOLED و با سایز 8 و 10.1 اینچ، معقول به نظر می‌رسند. خصوصاً با توجه به این مسأله که سال گذشته، شایعات فراوانی در خصوص ارائه‌ی تبلت‌هایی با صفحه‌نمایش AMOLED از سوی سامسونگ شنیده می‌شد.
بطور مشخص، نمی‌توان اطمینان داد که این دستگاه‌ها بزودی ارائه خواهند شد؛ ولی ما تلاش خواهیم کرد تا با کسب اطلاعات بیشتر، شما را در جریان مسائل مربوط به این تبلت‌ها قرار دهیم. سامسونگ تاکنون تنها یک تبلت با صفحه‌نمایش AMOLED ارائه کرده است که نسخه 2011 تبلت Galaxy Tab 7.7 است. آیا بالاخره زمان تجدید این سری فرا رسیده است؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مدیرعامل یاهو معتقد است سال 2014 نقطه‌ی عطفی برای اینترنت خواهد بود

خود را برای تغییرات بنیادی در تکنولوژی و زندگی روزمره آماده کنید. روز گذشته خانم مریسا میر، مدیرعامل یاهو، سال 2014 را سالی نامید که می‌تواند "نقطه‌ی اوج" در تکنولوژی باشد؛ سالی که در آن اپلیکیشن‌ها، اینترنت اشیاء و پهنای باند روزافزون، می‌تواند زندگی هر شخصی را بصورت اساسی دستخوش تغییر نماید.
رئیس یاهو می‌گوید:
بخشی از این مسأله مربوط به اقتصاد مشترک است و بخشی دیگر، مربوط به نقطه عطفی است که در حال رسیدن به آن هستیم. این مهم از طریق موبایل، از طریق اینترنت اشیاء، در دسترس بودن پهنای باند بالا و این حقیقت که این موارد باعث خواهد شد همه‌ی ما بتوانیم به شیوه‌ای که هرگز تا به حال ممکن نبوده به ارتباط، الهام گرفتن و سرگرم کردن یکدیگر بپردازیم، فراهم خواهد شد.
خانم میر هنگام ارائه‌ی چند داستان از برقراری ارتباط موفق از طریق تکنولوژی، بطور مشخص اپلیکیشن‌ها را عاملی تعیین‌کننده دانسته است. برای نمونه، تنها در شب جمعه‌ی گذشته، از طریق اپلیکیشن Airbnb که یک یابنده‌ی امکانات رفاهی است، 150 هزار نفر، به غریبه‌هایی که از طریق این برنامه به دنبال اجاره‌ی مکان استراحت می‌گشتند، در خانه‌های خود اسکان داده‌اند. بیش از 1.5 میلیون نفر، غریبه‌ها را برای انجام کارهای روزمره خود، در اپلیکیشن TaskRabbit استخدام کرده‌اند و 56 درصد از افراد در یک همه‌پرسی، نسبت به در نظر گرفتن اجاره‌دادن خودروی خود به یک غریبه، ابراز تمایل کرده‌اند. مدیرعامل یاهو می‌گوید:
این بدان خاطر است که وقتی بر اساس اینترنت اشیاء، شما همواره از مکان خودروی خود اطلاع دارید و یا می‌دانید دقیقاً در خانه‌ی شما چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و حتی می‌توانید تشخیص دهید چه شخصی به خانه‌ی شما وارد شده و چه شخصی قرار است آن را اجاره کرده و با شما در استفاده از آن شریک شود، اعتماد و ارتباط با این اشخاص بسیار آسان‌تر خواهد شد و این همان چیزی است که همه چیز را بصورت اساسی تغییر خواهد داد.
همچنین گفته می‌شود سال 2014 سالی پر اتفاق برای یاهو خواهد بود. با توجه به مدل‌های پیشرفته‌ی تخمین ترافیک یاهو، این سال، بعنوان سال گذار برای یاهو شناخته خواهد شد. میر می‌گوید:
تا پایان سال جاری، ما کاربران موبایل و در نتیجه ترافیک موبایل بیشتری نسبت به آنچه در حال حاضر از کاربران PC داریم، خواهیم داشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لنوو بخش سرورهای x86 کمپانی IBM را به مبلغ 2.3 میلیارد دلار مال خود کرد

کمپانی چینی لنوو اعلام کرده بود که در حال مذاکره برای خرید بخش سرور یکی از کمپانی‌های نام‌آشنا در این حوزه است.در زمان انتشار این خبر، کارشناسان دو کمپانی IBM و DELL را به‌عنوان کمپانی‌هایی با پتانسیل بالا برای فروش بخش سرور خود معرفی کرده‌ بودند که هر دو کمپانی این خبر را تکذیب کرده بودند.
هرچند در زمان انتشار این خبر، IBM این خبر را تکذیب کرده بود، اما گویا این دوکمپانی به توافق رسیده‌اند؛ چراکه براساس گزارش‌هایی که ساعاتی پیش برمبنای اعلام رسمی لنوو منتشر شده است، این کمپانی چینی بخش سرور‌های x86 کمپانی IBM‌ را با قیمتی برابر 2.3 میلیارد دلار از آن خود کرد.این یکی از بزرگترین مبادلات انجام شده در تاریخ صنعت فناوری کشور چین است.
براساس توافق حاصل، IBM برخی از بخش‌های مرتبط با کسب و کار سرورها را نگه خواهد داشت که از جمله‌ی آن می‌توان به System Z Mainframes، Power Systems، Power-Based Flex Servers، PureApplication و PureData Appliance اشاره کرد. همچنین 7,500 نیروی کار شاغل بخش سرور که تحت لوای IBM، در اقصی نقاط جهان مشغول به کار بودند، می‌توانند همچون گذشته به انجام وظایف خود زیر پرچم لنوو ادامه دهند.
با انتشار گزارش‌های مالی مربوط به سال گذشته، بخش مربوط به Syatem x در IBM در مقایسه‌ با سال 2012، کاهشی 15 درصدی را در فروش محصولات به نام خود ثبت کرده بود. هرچند به‌نظر می‌رسد این اقدام، مواضع لنوو را در قبال رقیب این کمپانی، یعنی اچ‌پی بیش از پیش تقویت خواهد کرد. لنوو می‌تواند جای پا خود را در صنعت رو به افول پی‌سی‌ها بیش از پیش تقویت کند.
این دو کمپانی پیش از این نیز تجربه‌ی انجام چنین مبادلاتی را دارند. در سال 2005، لنوو کسب‌و‌کار کامپیوترهای شخصی IBM را با مبلغی برابر 1.25 میلیارد دلار از آن خود کرده بود.
این اقدام نیز حرکتی از جانب یکی از کمپانی‌های مطرح و سیری‌ناپذیر شرق آسیا است. چین با گسترش و توسعه صنعت فناوری خود، در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین قدرت‌های جهان و تهدیدی برای یکه‌تازی ایالات متحده در این زمینه است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 11 از 119:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA