انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 15 از 119:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
مایکروسافت نام اسکای‌درایو را به وان‌درایو تغییر می‌دهد

مایکروسافت در حال تغییر نام سرویس ذخیره‌ی ابری خود از اسکای‌درایو به وان‌درایو است. اسکای‌درایو سرویس ابری ردموندی‌ها است که اهمیت فوق‌العاده‌ای برای مایکروسافت و یکپارچگی اکوسیستم این کمپانی که شامل ویندوز، ویندوزفون و ایکس‌باکس است، دارد.
مایکروسافت آدرس اینترنتی وان‌درایو را از آن خود کرده است و علاوه بر آن، ویدئویی را نیز در یوتیوب قرار داده است که در آن نام جدید تعیین شده برای سرویس ابری خود را معرفی می‌کند. مایکروسافت اعلام کرده است که این تغییر نام در آینده‌ی نزدیک انجام خواهد شد و بدون تغییر در محتوا و کارکرد قبلی، به انجام وظیفه خواهد پرداخت، یعنی تمامی محتوای دیجیتالی که در حساب‌کاربری کاربران ذخیره شده بود، از طریق سرویس وان‌درایو قابل دسترس خواهد بود. مایکروسافت OneDrive for Business را به‌عنوان شعار خود در نظر گرفته است.
ردموندی‌ها اجبارا به این تغییر نام تن داده است. مایکروسافت براساس شکایت انجام شده توسط یک کمپانی بریتانیایی با نام Sky Broadcasting Group مجبور به تغییر نام سرویس خود شده است. مایکروسافت این تغییر نام را در تمامی سرویس‌های تحت نام اسکای‌درایو اعمال خواهد کرد که شامل تصاویر، اسناد و محتویات دیگر است.
رایان‌گاوین در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:
تغییر نامی چون اسکای‌درایو که بسیار نام محبوب و مناسبی بود، برای مایکروسافت نیز بسیار مشکل است. هنوز بازخورد این تغییر نامشخص است ولی گذر زمان این مورد را نشان خواهد داد.

http://host17.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/320/fe1eb2e6c8e8833b5d8c0c5e1bded3f6958645.mp4
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بازی GTA: San Andreas برای ویندوز فون ۸ نیز منتشر شد

بازی GrandTheft Auto: San Andreas امروز برای ویندوز فون ۸ نیز عرضه شد. راک‌استار کمپانی تولید کننده سری بازی‌های GTA اولین بار نسخه San Andreas را برای پلی استیشن ۲ و در سال ۲۰۰۴ عرضه نمود. حال این کمپانی آن را تغییر داده و برای صفحه‌های لمسی بهینه نموده تا در موبایل‌ها و تبلت‌ها قابل استفاده شود.
این بازی که قیمت ۶.۹۹ دلار برای آن تعیین شده نیاز به تلفنی دارد که حداقل ۱ گیگابایت حافظه رم و ۲.۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی خالی داشته باشد. در حقیقت این بازی بصورت رسمی از تلفن‌های لومیا ۱۵۲۰، ۱۳۲۰، ۸۲۲، ۸۲۰ و ۸۱۰ پشتیبانی می‌کند و البته کاربران HTC 8XT نیز قادر به اجرای صحیح آن خواهند بود. با این وجود راک‌استار اعلام نموده که در تلاش است تا بازی San Andreas را برای اجرا در دیگر ابزارهای ویندوز فونی نیز سازگار کند.
برای خرید این بازی می‌توانید به فروشگاه ویندوز فون استور مراجعه نمایید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت انحصار بازی Gears of War را به دست آورد

مایکروسافت امتیاز انحصاری بازی Gears of War را از Epic Games (توسعه دهنده‌ی موتور Unreal Engine، سری Unreal، سری Gears of War، سری Infinity Blade) در ازای مبلغ نامشخصی دریافت کرد. حال که این سری به مالکیت مایکروسافت در آمده، غول نرم‌افزاری دنیا استودیوی جوان Black Tusk را به وظیفه ی توسعه نسل بعدی بازی Gears of War گمارده است.
طبیعی به نظر می‌رسد که این بازی به شکل انحصاری برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. مایکروسافت به عموم اطمینان داده است که اصول قرارداد این شرکت با Epic فوق‌العاده است و این دو کمپانی به همکاری خوب خود ادامه خواهند داد.
مایکروسافت اقدام مشابهی را در خصوص سری Halo به انجام رسانده بود. این شرکت پس از اینکه نوشتن داستان بازی توسط استودیو نوشته شد امتیاز انحصاری آن را از Bungie خریداری نمود که این داستان به چهار بازی FPS بسط داده شد. این سری شامل Halo، Halo 2، Halo 3 و Halo Reach می‌شود. مایکروسافت هم‌اکنون استودیوی بازی‌سازی 343 Industries خود را دارد که مسئول ساخت سری بعدی این بازی (Halo: Combat Evolved Anniversary, Halo 4, Halo 5, Halo: Spartan Assault) شده است.
احتمال می‌رود سرنوشت مشابهی در انتظار سری Gears of War نیز باشد. بیایید امیدوار باشیم توسعه‌دهنده‌ی جدید، این بازی را به سطح بالایی برساند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
افشاگری جدیدی از ادوارد اسنودن: نهادهای امنیتی از طریق اپلیکیشن‌هایی چون Angry Birds نیز به سرقت اطلاعات پرداخته‌اند

براساس اطلاعات جدیدی که توسط ادوارداسنودن فاش شده است، آژانس‌امنیت‌ملی ایالات متحده، توانایی نفوذ به تلفن‌هوشمند کاربران و سرقت اطلاعات آن‌ها -همچون جنسیت و محل سکونت کاربران- را از طریق اپلیکیشن‌هایی همچون Angry Birds و برخی دیگر از اپلیکیشن‌ها داشته است. خبرگزاری‌ها و روزنامه‌‌های بسیاری همچون گاردین، پروپابلیکا و نیویورک‌تایمز در گزارش‌های جداگانه‌ای، به بررسی این مسأله پرداخته و نوید انتشار اطلاعات جدیدی را در این مورد داده‌اند.
براساس میزان اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط کاربر و میزان دسترسی که توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن در محصول خود قرار داده است، آژانس‌امنیت‌ملی ایالات متحده و ستاد‌ارتباطات دولتی بریتانیا (سرویس جاسوسی بریتانیا)، قادر به استخراج اطلاعاتی از این اپلیکیشن‌ها بوده‌اند که شامل کدهای شناسایی تلفن‌هوشمند، محل کنونی کاربر، جنسیت کاربر و وضعیت تأهل وی بوده است. در مورد Angry Birds نیز اطلاعات استخراج شده بیش از سایر اپلیکیشن‌ها است؛ یعنی آژانس‌های اطلاعاتی داده‌هایی را فراتر از آنچه که در اختیار قرار می‌داد، از این اپلیکیشن استخراج کرده‌اند. هنوز جزئیات در مورد نحوه‌ی سرقت اطلاعات در این اپلیکیشن مشخص نشده است؛ اما مطمئناً میزان بالای دانلود این اپلیکیشن که برابر 1.7 میلیون بار دانلود است، پتانسیل این اپلیکیشن را برای شنود و سرقت اطلاعات افزایش می‌دهد.
این گزارش نه‌تنها نشان‌دهنده‌ی سرقت اطلاعات از طریق اپلیکیشن‌ها، بلکه گواهی بر این مدعا است که بروزرسانی نرم‌افزاری تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی نیز به‌خودی‌خود چندین هزار خط داده‌ی قابل استفاده را در مورد تاریخ و سابقه‌ی استفاده از تلفن‌هوشمند شما منتشر می‌کند.
مطمئنا یکی از سئوال‌های مطرح شده در این میان، سودی است که سرویس‌های اطلاعاتی ایالات متحده، برای مبارزه با تروریسم از این اطلاعات بهره می‌گیرند. آیا به واقع این اطلاعات برای مبارزه با تروریسم سودمند است؟ به‌گفته‌ی نیویورک‌تایمز، جمع‌آوری این اطلاعات به‌دست آوردن علایق عمومی و جهت‌گیری جامعه است که به‌طور ناخواسته‌ای در اختیار نهادهای امنیتی قرار گرفته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل گزارش قوی‌ترین فصل مالی تاریخ خود را ارایه کرد: ۱۳.۱ میلیارد دلار سود خالص از درآمد ۵۷.۶ میلیارد دلاری در سه ماهه چهارم 2013

اپل نیز گزارش عملکرد مالی این شرکت در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۳ را ارایه نمود. این کمپانی در فصل پایانی سال گذشته توانسته ۵۷.۶ میلیارد دلار درآمد و متقابلا ۱۳.۱ میلیارد دلار سود (با کسر هزینه‌های غیرعملیاتی) بدست آورد که به موجب آن بابت هر سهم از سهام این شرکت ۱۴.۵۰ دلار تعلق می‌گیرد.
اپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ درآمد ۵۷.۶ میلیارد را بدست آورده که نسبت به درآمد ۵۴.۵ میلیاردی این شرکت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ رشد داشته است. اما نکته جالب آن است که علی رغم افزایش درآمد اپل در این فصل نسبت به دوره مشابه در سال قبل، سود این شرکت تغییر چندانی نکرده است.
۶۳ درصد از درآمد اپل خارج از خاک امریکا بدست آمده است و اپل بابت هر سهم از سهام این شرکت ۳.۰۵ دلار سود پرداخت خواهد کرد.
نکته جذاب برای اپل، پول نقد ۱۵۸.۸ میلیارد دلاری است که در حساب‌های این شرکت حفظ خواهند شد.
اپل در فصل پایانی سال ۲۰۱۳ توانسته رکورد فروش ۵۱ میلیون دستگاه آیفون را ثبت کند و این در حالی است که در همین فاصله زمانی در سال ۲۰۱۲ حدود ۴۷.۸ میلیون دستگاه از تلفن‌های هوشمند خود را به فروش برساند. اپل تاکنون ۴۷۲.۳ میلیون دستگاه تلفن هوشمند به فروش رسانده است. این کمپانی همچنین در پرمنفعت‌ترین فصل خود، ۲۶ میلیون دستگاه آیپد به فروش رسانده که نسبت به ۲۲.۸۶ میلیون دستگاه سال پیش از آن، رشد قابل قبولی داشته است.
اپل همچنین ۴.۸ میلیون دستگاه کامپیوتر مک را در سه ماهه چهارم سال گذشته به فروش رسانده که در مقایسه با فروش ۴.۰۶ میلیون دستگاه در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۲، رشد اندکی را داشته است.
تیم کوک در این باره گفت:
ما واقعا خوشحال هستیم که توانستیم رکورد فروش تازه‌ای برای آيفون و آیپد ثبت کنیم. علاوه بر این، بازده فروش محصولات مک و همچنین رشد آیتونز نیز قابل ملاحظه بوده است. ما عاشق مشتریان راضی و وفادار هستیم و به سرمایه گزاری سنگین خود برای آینده ادامه خواهیم داد تا تجربه مشتریان در استفاده از محصولات و سرویس‌های آینده خود را بهبود بخشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرویس تقویم گوگل از این پس، تقویم فارسی شمسی را نیز نشان می‌دهد

گوگل دیروز اعلام کرد که پشتیبانی از تقویم فارسی، یعنی هجری خورشیدی را به سرویس Calendar خود اضافه کرده است. در نتیجه از این پس می‌توانید تاریخ‌های فارسی را در کنار تاریخ‌های میلادی نمایش دهید.
گوگل مدت‌هاست که تلاش می‌کند تاریخ و زبان فارسی را به کلیه سرویس‌های خود وارد نماید و پشتیبانی خوبی از نیازهای کاربران فارسی زبان (همچون هر کجای دیگر) به عمل آورد. هم‌اکنون سرویس‌هایی نظیر جیمیل، بلاگر و جستجوی گوگل به خوبی با تقویم و زبان فارسی یکپارچه شده‌اند. اما یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که نیاز به یکپارچگی با تاریخ و زبان فارسی داشت بخش تقویم سرویس‌های گوگل بود که دیروز این ویژگی نیز توسط غول جستجو فراهم آمده است.
اما تاکنون در تقویمی‌ترین برنامهٔ Google، یعنی Google Calendar، نمی‌شد تاریخ‌ها را به شمسی دید. اصلی‌ترین درخواست کاربران فارسی‌زبان Calendar، پشتیبانی از تقویم شمسی بوده است.
به منظور فعال نمودن تقویم فارسی، به بخش «تنظیمات» رفته و بر روی تب «کلی» کلیک کنید و در نهایت در مقابل تقویم‌ غیرمیلادی «تقویم هجری شمسی» را انتخاب نمایید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تیم‌کوک: اپل برای تولید محصولات خلاقانه مشکلی ندارد، چراکه خلاقیت در ساختار اپل ریشه دوانده است

تیم‌کوک، مدیرعامل اپل در مراسم اعلام گزارش درآمدهای سه‌ماهه‌ی چهارم سال گذشته میلادی اعلام کرد که اپل در حال ورود به حوزه‌ی جدیدی از محصولات است که هم‌اکنون فعالیتی در آن ندارد. کوک در خلال جلسه مربوط به گزارش عملکرد مالی این شرکت، اذعان داشت که خلاقیت و نوآوری در تمامی افراد شاغل در اپل ریشه دوانده است و اپل مشکلی در تولید و عرضه‌ی محصولات جدید ندارد.
هم اکنون محصولات زیادی وجود دارند که از پیچیدگی بسیار بالایی برخوردار هستند. ما برای ساخت تمامی محصولات آمادگی لازم را داشته و مشکل خاصی در این مورد نداریم. با این وجود ترجیح می‌دهیم انرژی خود را روی محصولات محدودی متمرکز کنیم، محصولاتی که توانایی برآورده ساختن انرژی صرف شده‌ی ما را دارند. ما همیشه غیرممکن‌ها را انجام داده‌ایم و به این کار ادامه خواهیم داد.(تیم کوک)
پس از ارائه‌ی آیپاد به بازار، اپل همواره درصدد ساخت محصولاتی جدید و نوآورانه بوده است. اپل پتانسیل بالایی را برای کشف محصولات جدید با خلاقیت بالا دارد. آیفون در سال 2007 با استفاده از صفحه‌ی نمایش لمسی به بازار معرفی شد که تحول شگرفی را در ساختار تلفن‌های‌هوشمند ایجاد کرد. اولین آیفون اپل در زمان عرضه، فاصله بسیار زیادی با رقبای خود داشت. این کمپانی بار دیگر در سال 2010 با عرضه‌ی آیپد، بازار جدیدی را برای ابزار‌های دیجیتال ایجاد کرد.
هم‌اکنون شایعات حکایت از تلاش اپل برای عرضه‌ی محصول جدید در قابل گجت‌های پوشیدنی دارند. تیم‌کوک پیش از این در گفته‌های خود در مورد گجت‌های پوشیدنی، این حوزه را خالی از محصولات خلاقانه عنوان کرده بود. گویا اپل در حال به‌کارگیری امکانات جدید و متفاوتی در ساعت‌هوشمند خود است تا آن را از سایر محصولات موجود در بازار جدا نموده و ابزاری جدید و خلاقانه را همچون گذشته به بازار عرضه کند.
همچنین شایعات از علاقه‌ی اپل به تولید تلویزیون نیز سخن گفته است. استیوجابز اعلام کرده بود که به طراحی یک تلویزیون زیبا با امکان استفاده‌‌ی بهتر علاقه دارد.
براساس اخبار منتشر شده، اپل در نظر دارد تا ساعت‌هوشمند خود را در سال جاری میلادی به بازار عرضه کند. به‌نظر می‌رسد این کمپانی به‌دلیل دیرکرد در عرضه‌ی ساعت‌هوشمند خود، فعالیت‌های دیگر را در مورد تلویزیون‌هوشمند متوقف کرده و تمامی تلاش خود را برای توسعه و عرضه‌ی ساعت‌هوشمند خود گمارده است.
در طول این مراسم، لوکا‌مائستری اعلام کرد که اپل در زمینه‌های جدیدی سرمایه‌گذاری می‌کند که ماحصل آن تولید محصولاتی جدید و کشف حوزه‌های جدید در ابزارهای دیجیتال است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مصاحبه با نولان بوشنل، خالق آتاری

نولان بوشنل، اغلب با عنوان پدر بازی‌های الکترونیکی خطاب می‌شود؛ هرچه باشد او آتاری را خلق کرده است. این کارآفرین، تفریح و سرگرمی را به زندگی بسیاری افراد آورده است و لذت استفاده از ابزارهای الکترونیک را از انحصار گیک‌ها خارج نموده است. بونشل پس از بنیان‌گذاری مجموعه تفریحی زنجیره‌ای Chuck E. Cheese's، مجموعه قابل تأملی از کمپانی‌ها را تأسیس نموده و یا در راه‌اندازی آن‌ها مشارکت داشته است. وب‌سایت مشیبل، اخیراً با نولان دیدار داشته و طی مصاحبه‌ای از تجربیات و تفکرات او جویا شده است. در ادامه متن فارسی این مصاحبه را با یکدیگر می‌خوانیم.
مصاحبه‌کننده: خلق آتاری توسط شما، در سال 1972 یعنی ده‌ها سال پیش اتفاق افتاد. بهترین خاطرات شما از آن زمان چیست؟

آنچه برایم بیش از همه تازگی دارد، این است که من واقعا نمی‌دانستم که در حال انجام چه کاری هستم و چه چیزی را هر روز سر هم می‌کنم... این موضوع چالش‌برانگیز بود. بودن در شیب تند منحنی یادگیری، به همان میزان برای من لذت‌بخش بود که برای هر شخص دیگری در دنیا می‌تواند باشد. البته من همچنان هم در شیب تند منحنی یادگیری هستم. شاید بالاخره یک روز بفهمم که وقتی به جلو می‌روم می‌خواهم چه شخصی باشم و چه‌کاره شوم؛ ولی احتمالا من همیشه فقط یک مبتدی باقی خواهم ماند. به نظر می‌رسد که اگر شما یک مبتدی همیشگی باشید، بهترین کار را برای مغز خود انجام داده‌اید. راحت نبودن با شرایط فعلی و تلاش برای فهمیدن مسائل، همان چیزی است که باعث رخ دادن نوروژنز می‌شود.
مصاحبه‌کننده: آتاری با وجود گذشت ده‌ها سال، همچنان به همراهی خود با جامعه ادامه می‌دهد. آیا این یک عکس‌العمل به تکنولوژی فعلی ما است و یا تنها از نوستالژی افراد نشأت می‌گیرد؟

در مورد این مسأله دو اتفاق در حال رخ دادن است. اولی بطور مشخص همان نوستالژی است. اما آنچه واقعا در حال رخ دادن است این است که اکنون، بازی‌ها انواع پیچیدگی‌ها را ارائه می‌کنند. تکنولوژی آن روزها اجازه‌ی چنین چیزی را نمی‌داد... و ذات بازی در بسیاری موارد سادگی است، نه ابهام. اگر شما تا به حال شطرنج بازی کرده باشید، شما با همان مهره‌های مشکی و سفیدی سر و کار خواهید داشت که در سال‌های 1680 نیز وجود داشته‌اند. بازی‌های آتاری برای گذر زمان بسیار خوب شکل گرفته بودند... به نحوی می‌توان این را اساس گیم‌پلی دانست. گیم‌پلی با همراهی ذات اصلی (سادگی)، به خودی خود جذاب است.
مصاحبه‌کننده: یک سئوال میلیون دلاری؛ توصیه‌ی شما برای کارآفرینان جوان چیست؟

توصیه‌ی من این است که اطمینان حاصل کنید که همیشه به دنبال افزایش توانمندی‌های خود هستید. من نمی‌گویم به مدرسه و کلاس بروید و آموزش ببینید؛ بلکه منظور من این است که شما می‌توانید همان جایی که هستید، بسیار سریع به فرآیند یادگیری بپردازید؛ به کنفرانس‌ها بروید و هر شب به صحبت‌های TED گوش کنید.
ابزارها فراهم شده‌اند -کیک‌استارتر، سرمایه‌گذاری جمعی- و این حقیقت را هم در نظر بگیرید که شما می‌توانید یک بازی ویدئویی بسازید که معمولا در گذشته سال‌ها زمان می‌برد تا به تنهایی در گاراژ خانه از پس آن بر آیید... به ناگاه می‌بینیم که موانع برای افراد بسیار کوتاه‌تر شده‌اند و مردم مجبور نیستند دیگر میلیون‌ها دلار سرمایه‌ی خود را به خطر اندازند. آن‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند که کاری را انجام دهند و به همین سادگی شروع به انجام دادن آن کنند.
مصاحبه‌کننده: شما به تازگی در مراسم‌های بزرگ تکنولوژی در برزیل و مکزیک صحبت کرده‌اید. چه تفاوتی از نظر جو تکنولوژی در آمریکای لاتین در مقایسه با ایالات متحده حس کردید؟

فکر می‌کنم در این مناطق شاهد رشد آگاهی هستیم و اینکه این کشورها کم کم در حال فهمیدن این موضوع هستند که حتی برای در اختیار داشتن یک اقتصاد جهان دومی، بخش دیجیتال باید در یک مسیر بسیار مشخص و ویژه متمرکز شود.
مصاحبه‌کننده: در حوزه‌ی آموزش، تغییرات زیادی در حال رخ دادن است؛ اما در عین حال این تغییرات بسیار آهسته صورت می‌پذیرند. شما فکر می‌کنید تکنولوژی چگونه می‌تواند آموزش را متحول کند و شما در صدد انجام چه کاری هستید؟

مساله اصلی در خصوص آموزش این است که باید بطور گسترده‌تر، سریع‌تر و بهتر انجام پذیرد. چگونه می‌توانیم مقادیر بیشتری از مسائل را با هزینه‌ی کمتر به کوکان‌مان یاد دهیم؟ یکی از کارهایی که مردم در حال انجام آن هستند، که البته به عقیده‌ی من مسیر غلطی است، روشی است که من آن را "معلم در یک جعبه" می‌نامم؛ یک درس را ضبط می‌کنند و آن را بر روی اینترنت قرار می‌دهند.
در این قسمت، مصاحبه‌ی وب‌سایت مشیبل با نولان بوشنل به پایان رسید؛ اما به واقع چه موضوعی را می‌توان از صحبت‌های نولان بدست آورد؟ زمانی که او صحبت از موانع بسیار در گذشته‌ی تکنولوژی در کشور خود می‌کند تا حدود زیادی وضعیت فعلی کشور خودمان در ذهن ما نقش می‌بندد. موانع فراوان، سختی انجام یک کار و چشم بسته بودن نسبت به نتیجه. اما آنچه میان انسان‌های تاثیرگذار و انسان‌های عادی تفاوت ایجاد می‌کند، در عشق به یادگیری و پشتکار مداوم نهفته است. هیچ یک از پیشرفت‌های تکنولوژی با چشم‌انداز مشخصی از آینده شکل نگرفته‌اند؛ بلکه این خلاقیت «اشخاص تأثیرگذار» بوده است که در راه یادگیری، آینده‌ی دنیا را نیز ترسیم نمودند... پس بیایید تلاش کنیم برای عشق به یادگیری خود هم که شده، تلاش کنیم و خلاق باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت به جمع متن‌بازها می‌پیوندد

مایکروسافت در حال پیوستن به پروژه Open Compute است که بر اساس آن برنامه‌ها و کدهای پشت سرورهای دیتاسنتر که به سرویس‌های عظیم ابری این شرکت قدرت می‌بخشد را به اشتراک خواهد گذاشت. تا حدودی غافلگیر کننده است که ببینیم کمپانی نظیر مایکروسافت نسبت باز کردن پلتفرم‌های نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری خود اقدام کند، اما در این مورد این دقیقا اتفاقی است که در حال رخ دادن است.
بیل لینگ، معاون بخش سرویس‌های ابری و تجاری مایکروسافت، در پستی رسمی که توسط وبلاگ رسمی این کمپانی منتشر شده است، گفته بود که او شخصا یک سخنرانی در این خصوص در (Open Compute Project (OCP خواهد داشت. در این سخنرانی، لینگ پیوستن مایکروسافت به پروژه پردازش باز یا همان Open Compute را اعلام خواهد نمود و از این پس تمامی مشخصات سرورهای ابری مایکروسافت را در قالب این پروژه اهدا خواهد کرد که به گفته‌ی خود او شامل «طراحی‌های مربوط به حرفه‌ای‌ترین و پیشرفته‌ترین سخت‌افزارهای سرور دیتاسنترهای مایکروسافت، نظیر ویندوز آژور، آفیس 365 و بینگ و غیره است.»
مایکروسافت طرح‌های مربوط به دیتاسنترهای خود را در قالب فایل‌های طراحی نظیر CAD و Gerber فراهم خواهد نمود. این شرکت همچنین همچنین سورس کدهای مدیریت سیستم مربوط به طراحی سرورهای ابری مایکروسافت را نیز به همراه موارد قبلی در سرویس گیت‌هاب به اشتراک خواهد گذاشت. مایکروسافت با اطمینان معتقد است که این حرکت کاملا در جهت منافع خودشان است.
مدیر بخش مهندسی سرورهای ابری مایکروسافت می‌گوید: «ما به این نتیجه رسیده‌ایم که به اشتراک‌گذاری این خلاقیت‌های سخت‌افزاری، به ما کمک خواهد کرد که به رشد پردازش ابری سرعت ببخشیم؛ چنین چیزی به سرعت در قالب محصولات سرویس‌های ابری تجاری و خصوصی نمود پیدا خواهد کرد. این همان چرخه‌ی پرمنفعتی است که ما برای ثبات و یکپارچگی بخشیدن به سرویس‌های ابری نیاز داریم.»
پروژه‌ی پردازش باز، در سال 2011 برای اولین بار توسط فیسبوک به منظور ایجاد یک جنبش سخت‌افزار باز بوجود آمد که به دنبال توسعه‌ی دیتاسنترها و سرورهایی بود که از برنامه‌ها و مدل توسعه‌ی نرم‌افزارهای متن‌باز پیروی کند. مایکروسافت بزودی بعنوان تنها کمپانی همسو با فیسبوک تا کنون، با ارائه مشخصات کامل سرورهای خود به این جنبش خواهد پیوست. بنا بر گفته‌ی مدیر بخش مهندسی ابری مایکروسافت، این شرکت در سرورهای خود از تنوع گسترده‌ای برخوردار است و در مقایسه با فیسبوک که تنها برای ارتباطات اجتماعی سرویس‌های خود را بهینه نموده، مایکروسافت بیش از 200 سرویس آنلاین را تحت پوشش خود دارد.
مایکروسافت مدعی است که بهبودهای فوق‌العاده‌ای را بر روی شیوه‌ی سنتی طراحی سرورها اعمال کرده است که منجر به 40 درصد صرفه‌جویی در مخارج سرورها، 15 درصد بهبود در مصرف انرژی سرورها و 50 درصد کاهش در زمان مورد نیاز برای گسترش، به‌کارگیری و سرویس‌دهی شده است.
از آنجا که ساختن سرور چیزی نیست که هکرهای معمولی و یا علاقمندان عادی چندان اشتیاقی به انجام آن داشته یا توان اجرای آن را داشته باشند، مایکروسافت در حقیقت با این کار کمک بزرگی به قشر غیرمتخصص جامعه متن‌باز نمی‌کند. در هر حال در یک سطح میان شرکتی، این اقدام، حرکت بسیار بزرگی محسوب می‌شود و کدها و راهکارهایی که مایکروسافت ارائه می‌نماید، دورنمای بسیار مناسبی به هکرها و کسب و کارهای دیگر در خصوص چگونگی نگهداری و مدیریت سرویس‌ها توسط کمپانی تکنولوژی مشهور و عظیمی همانند مایکروسافت خواهد داد. باید در نظر داشت که عدم انحصارگرایی و روی آوردن سازندگان به اشتراک کدها و دانسته‌های خود باعث رشد روزافزون و سریع‌تر تکنولوژی و دانش خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کوکجا، اولین شبکه اجتماعی مجله‌محور در اینترنت

هر کدام از ما در زندگی ایده‌هایی در سر داریم، یا چیزهایی هست که درباره آنها فکر می‌کنیم یا به آن‌‌ها علاقه داریم. در کوکجا می‌توانید برای هر کدام از آن‌ها یک مجله اینترنتی زیبا درست کنید و آن‌را با تمامی کاربران اینترنت به اشتراک بگذارید یا اینکه مشترک مجله‌هایی با موضوعات مورد علاقه خود شوید.
با استفاده از کوکجا هر کسی می‌تواند برای خود یک مجله اینترنتی منتشر کند. ولی چه نوع مجله‌ای و با چه ویژگی‌هایی؟
یک مجله اینترنتی در كوكجا به گروهی از پست ها، مقالات و عکس‌‌ها گفته می‌شود که با موضوعی واحد و در قالب یک مجموعه، توسط کاربران کوکجا درست شده و با بقیه کاربران به اشتراک گذاشته شود. کوکجا این قالب، و امکانات نمایش یک مجله اینترنتی را به صورت رایگان برای همه کاربران اینترنت فراهم کرده است. فقط کافی است که شما برای مجله اینترنتی خود یک نام مناسب انتخاب کنید و شروع به اضافه کردن مقاله نمایید. در کوکجا هیچ‌گونه محدودیتِ موضوعی برای ساخت مجله اینترنتی وجود ندارد. شما می‌توانید مجله‌هایی درباره تکنولوژی، آشپزی، هنر، ادبیات یا اقتصاد منتشر کنید. موضوع مجله‌های اینترنتی شما می‌تواند عمومی باشد یا تخصصی طنز یا جدی. به‌عنوان مثال ممکن است فردی علاقه‌مند به فیلم های سینمایی باشد. این فرد می‌تواند به راحتی داخل کوکجا یک مجله‌ی اینترنتی با موضوعیت نقد و بررسی فیلم ایجاد کند و تمامی افرادی که طرفدار فیلم و سینما هستند را به بازدید از آن دعوت کند.
مجلات اینترنتی کوکجا برای تعامل در یک فضای اجتماعی درست شده‌اند. خوانندگان هر مجله امکان ستاره دادن به مقالات محبوب خود، ارسال نظر و به اشتراک گذاشتن مقالات را دارند. اگر صاحب مجله اجازه بدهند، خوانندگان مجله حتی می‌توانند مقالات خود را به مجله اضافه کنند. چون مجلات اینترنتی کوکجا تعاملی هستند ، کوکجا این امکان را به ما خواهد داد که همه‌ی کسانی که مثل خودمان علاقه‌مند موضوع به‌خصوصی هستند را درکنار هم جمع کنیم تا باهمدیگر در مورد آن موضوع بحث و گفت‌وگو کنیم.
هم اکنون بسیاری از کاربران کوکجا هزاران مجله اینترنتی در دسته بندی های سبک زندگی، سرگرمی، خبر اقتصاد و جامعه، علم و تکنولوژی، فرهنگ و هنر، مکان ها و گوناگون ایجاد کرده‌اند که هر کدام برگرفته از سلیقه و تفکرات تک به تک آن‌ها می‌باشد. بطور کلی می‌توان گفت که هرکسی هر ایده، اندیشه یا علاقه‌ای که دارد را می‌تواند تبدیل به یک مجله اینترنتی رایگان کند و آن را به دست هزاران هزار خواننده برساند (ایده ها منتظر نمی‌مانند!) .در این بین ماموریت کوکجا ایجاد یک مجله‌ی زیبای بصری از تمامی این ایده‌ها، اندیشه و علایق است و در صورتی که مجله رسمی و معتبر گردد آن‌را علاوه بر کاربران کوکجا برای کل کاربران اینترنت به نمایش درخواهد آورد. علاوه بر آن کوکجا دارای فعالیت‌های جانبی دیگری نیز می‌باشد که از جمله آن می‌توان به بازی آنلاین شهرنشینان برنده لوح افتخار بهترین بازی آنلاین در جشنواره سومین دوره‌ی بازی‌های رایانه‌ای و مجله خبری ۴ طرف خبرخوانی کاملاً متفاوت و مدرن و نرم‌افزار اندرویدی هم‌عکس برای به اشتراک‌گذاری لحظه به لحظه کاربران که برای دسترسی به تمامی آن‌ها کاربران کوکجا نیازی به ثبت‌نام جداگانه نداشته بلکه تنها بوسیله شناسه کاربری خود، می‌توانند به تمامی این فعالیت‌ها دسترسی داشته باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کوکجا مراجعه کنید.

http://kookoja.com/
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 15 از 119:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA