انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 16 از 119:  « پیشین  1  ...  15  16  17  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
استارت‌آپ «سیکا»، بازاری برای ارائه و معرفی مهارت‌ها

آیا تا به حال دقت کرده اید که هر فرد مجموعه ای از مهارت هاست؟ اما به طور معمول تنها به یک کار یا حرفه ای خاص اشتغال دارد! به طور مثال فردی کارشناس رشته معماری است و تنها در حوزه مربوط به آن فعالیت می کند. دور از ذهن نیست که این فرد تسلط خاصی بر نرم افزارهای گرافیکی یا توانایی در نگارش متون یا آشنایی به زبان فرانسه و انگلیسی داشته باشد! اما چگونه می تواند در شرایط فعلی کسب و کار جامعه به ارائه آنها در کمترین زمان و بیشترین درآمد ممکن بپردازد؟
بازارهای کسب و کار آنلاین به محیط هایی گفته می شوند که کاربران امکان ارائه خدمات و مهارت های خود را در بستر اینترنت دارند. خصوصیت این بازارها قیمت های منصفانه و تعدد فروشندگان و خریداران است. جزئی ترین خدمات و مهارت ها قابلیت فروش دارند و خریدار و فروشنده با تعامل مطلوب می توانند به حفظ و بقای آن کمک کنند.
سیکا یک محیط با همین دغدغه است. یک بازار رقابتی و تخصصی گسترده از مجموعه مهارت هایی که فروشندگان قابلیت ارائه آنها را در فضای آنلاین دارند. بستری که سعی دارد با اعتمادسازی به رونق فعالیت هایی به شکل دورکاری بپردازد. در سیکا کالا تبادل نمی شود، جنس فروخته نمی شود، کاربران با یکدیگر ملاقاتی ندارند بلکه آنها از توانایی های هم در محیط سایت بهره مند می شوند.


چگونه مهارت خود را در سیکا به فروش برسانیم؟

1. این کار بسیار ساده است. اولین قدم ثبت نام رایگان در سیکا است!
2. اگر قوانین و شرایط استفاده از سیکا را مطالعه کرده اید، به شما توصیه می‌کنیم نگاهی به نمونه کارهای ثبت شده توسط فروشندگان سایت بیاندازید!
3. دسته بندی مهارت‌های موجود در سیکا را مدنظر قرار دهید، در کدام بخش توانایی ارائه مهارت خود را دارید؟ بدون هیچ هزینه‌ای، کار جدید ایجاد نمایید!
4. سفارش‌ها را دریافت کنید، با خریدار در تماس باشید و کار را به خوبی در مهلت مقرر تحویل دهید و از او امتیاز بالا دریافت کنید!
5. با فعالیت مستمر در سیکا رتبه خود را بالا ببرید و یک کاربر برتر باشید!


چگونه مهارت ها را در سیکا خریدی کنیم؟

1. پس از ثبت نام در سیکا، از میان دسته بندی ها و از بین ده ها کار ثبت شده فعالیت مورد نظر خود را بیابید.
2. توضیحات فروشنده را به دقت بخوانید. قیمت ها، بازخوردها و امتیاز فروشندگان مشابه را با هم مقایسه کنید.
3. اگر لازم است به فروشنده ها پیغام دهید و سؤالات احتمالی را قبل از خرید بپرسید.
4. سیکا مبلغ هر کار را پس از خریداری نزد خود به امانت نگه می دارد و تنها پس از تحویل کار از جانب فروشنده و تأیید آن توسط خریدار اقدام به انتقال آن به حساب فروشنده می‌کند.
5. سعی کنید تماس خود را با فروشنده حفظ کنید و مراتب خواسته های خود را با او در میان بگذارید.


کسب درآمد از سیکا

کاربران سیکا هرگاه که تمایل داشته باشند می توانند موجودی حساب خود در سیکا را با ارائه یک شماره کارت شتاب در کمتر از 24 ساعت برداشت کنند!
سیکا یک محیط بسیار ایده آل برای معرفی توانایی ها و مهارت های شما با کسب درآمد بالاست! برای ارتباط نزدیک‌تر با برپاکنندگان این استارت‌آپ می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی آنها مراجعه نمایید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
AMD به دنبال عرضه اولین محصول خود با هسته ARM

Seattle نام تراشه جدیدی از AMD است که احتمالاً تا فردا معرفی گردد. این محصول از هسته پردازشی ARM A57 بهره می‌گیرد که سرورها و دیتاسنترها را هدف قرار داده است.
AMD ممکن است امروز یا فردا با یک بمب خبری در صدر اخبار رسانه‌های جهان قرار گیرد.گفته می‌شود که این تولیدکننده تراشه، بنا دارد تا اولین محصول با هسته ARM را معرفی نماید. گفته می‌شود که این تراشه بر اساس هسته جدید A57 آرم ساخته شده و احتمالاً با نام AMD Seattle عرضه خواهد شد.
ARM A57 از مجموعه دستورالعمل‌های 64 بیتی ARMv8 با اعمال بهبودهایی در آن، ثبات‌ها و فضای آدرس‌دهی بیشتر بهره می‌گیرد. این بهینه‌سازی‌ها منجر به پردازش سریع‌تر حجم بیشتری از اطلاعات می‌گردد؛ در حالی که توان مصرفی آن به شکل بهینه باقی می‌ماند.
شایعات حاکی از آنند که سیاتل (که فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد)، سرورها و مراکز داده را هدف قرار داده و برای مصرف در گجت‌ها ارائه نخواهد شد؛ با این حال ارائه چنین پردازنده قدرتمند و در عین حال کم‌مصرفی، یک پیروزی بزرگ برای ARM محسوب می‌گردد. این کمپانی بریتانیایی که فقط به طراحی تراشه‌ها می‌پردازد، هسته A57 را برای ورود به حوزه سرورها ساخته که تا کنون تحت تسلط تراشه‌های اینتلی بودند. بی‌شک استقبال از این محصول، توسط کمپانی بزرگی چون AMD می‌تواند موفقیت بزرگی برای ARM محسوب گردد.
انتظار می‌رود که AMD Seattle با پیکربندی چهار یا هشت‌هسته‌ای و برخی ویژگی‌های اختصاصی برای سرورها، مثل رابط اترنت یکپارچه 10 گیگابیت بر ثانیه ارائه گردد. باید تا فردا منتظر بمانیم و ببینیم که آیا AMD محصول جدید خود را معرفی خواهد کرد یا خیر!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کمک بازی نینجا فروت به قربانیان سکته مغزی!

بازی‌های ویدیویی که حقیقت مجازی و حسگرهای حرکتی را توام با هم به کار می‌برند قادرند به قربانیان سکته مغزی کمک کنند تا عملکرد اعضاء ناتوان و ضعیف بدن خود را از نو بهبود بخشند. به تازگی تحقیقی در زمینه احیاء اعصاب نشان داده است حتی یک بازی ساده که میلیون‌ها نفر آن را به سادگی روی آی‌فون یا آی‌پد خود انجام می‌دهند می‌تواند به بهترین شکل به عملکرد مغز بیماران مبتلا به عارضه سکته مغزی کمک کند.
این مطالعه‌ به صورت محدود روی 18 داوطلب سالم که بین 49 تا 72 سال سن داشتند به اضافه 5 بیمار که اخیرا سکته مغزی را تجربه کرده بودند صورت گرفت. محققان با استفاده از اسکن fMRI‌ مغز این افراد را قبل و بعد از تمرینات آنها که شامل بازی نینجا فروت (بازی که طی آن بازیکن باید میوه‌ها را با حرکات سریع تکه تکه کند) می‌شد مورد بررسی قرار دادند. در حالی که نسخه موبایل این بازی از بازیکن می‌خواست میوه‌ها را با حرکات تند دست روی صفحه لمسی قطعه قطعه کند، محققان ازکینکت ایکس‌باکس استفاده کرده و از داوطلبین خواستند با کمک حرکات دست‌هایشان در برابر حسگرهای حرکتی میوه‌ها را ببرند.
پس از آن افراد مورد آزمایش، تمرینات‌شان را طی برنامه‌ای مشخص آغاز کردند. این برنامه به مدت سه هفته، هر هفته پنج روز و هر روز به مدت یکساعت دنبال شد. پس از این دوره بیماران بهبودی قابل توجهی را در عملکرد ناحیه فوقانی بدن نشان دادند. این بهبودی از طریق پارامترهای گوناگونی همچون سرعت به کارگیری دست و بازو توسط بیمار، توانایی جداکردن انگشتان از یکدیگر و نیز توانایی چنگ زدن و نیشگون گرفتن اندازه گیری شد. بر اساس برخی از گزارشات تعدادی از بیمارن به نینجا فروت درمانی حتی پس از اتمام این مطالعات نیز ادامه دادند به طوری که قادر شدند پس از آن به سراغ بازی‌های متنوع دیگری بروند.
اما حقیقتا زمانی که بیماران میوه‌های دیجیتالی را می‌برند چه اتفاقی روی می‌دهد؟ مقایسه اسکن مغز بیماران پیش و پس از بازی نشان می‌دهد تغییراتی در فعالیت قشر ابتدایی حسی حرکتی، ناحیه حرکات تکمیلی و مخچه صورت گرفته است در نتیجه بازی درمانی توانسته به سازماندهی مجدد ساختار عصبی بیمار کمک نماید. این مشاهدات جدید در راستای تحقیقاتی است که در گذشته روی سایر روش‌های درمانی از جمله موزیک درمانی صورت گرفته بود. روشی که به ارتباط قوی‌تر و بهبود فعالیت‌های قشر حرکتی مغز منجر شد. محققان امیدوارند با درک کردن مکانیسمی که این بهبود را مدیریت می‌کند،‌ پزشکان قادر باشند راه‌های غلبه بر مشکل را پیپش‌بینی نموده و راه‌کارهایی در جهت بهبود عملکرد مغز ارائه دهند.
دیگر تحقیقات که روی عدم تاثیر روش‌های درمانی بر مبنای حقیقت مجازی را مورد بررسی قرار دادند دریافتند شاید این روش‌ها بیش از درمان‌های فیزیکی ملال آور و مبتنی بر تمرینات تکرارشونده، مفید واقع گردند. برگزار کنندگان این تحقیق جدید دو دلیلی عمده را برای کارایی بالای این روش ذکر نمودند. اول این نکته که تحریکات سمعی و بصری به کار رفته در این بازی‌ها بسیار جذاب و گیرا طراحی شده‌اند و دوم وقتی بیمار بازی را می‌برد یا آن را واگذار می‌کند بازخوردی مناسب دریافت می‌کند، صداهای الهام بخشی از این دنیای حقیقت مجازی که او را تشویق می‌کنند مجددا سعی کرده و همان حرکات را از نو تکرار کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شرکت در نمایشگاه CEBIT هانوفر آلمان با تورهای متفاوت ایوار

سبیت، یکی از نمایشگاه‌های پیشرو در دنیای فناوری است که همه ساله در ماه مارس (اسفندماه) در شهر هانوفر آلمان برگزار می گردد. با توجه به حضور شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه فناوری و نمایش محصولات و تکنولوژی‌های جدید در آن، همه ساله افراد بسیاری برای بازدید از این نمایشگاه اقدام می‌کنند. اما شرکت در این نمایشگاه‌ها بدون برنامه ریزی و دانش کافی از موانع پیش‌رو برای اخذ ویزا یا رزور هتل مناسب و روش‌های رفت و آمد کار دشواری است. حال ایوار، بزرگ‌ترین مجری تورهای اروپا در کشور امسال نیز همچون سال‌های قبل تور نمایشگاه CEBIT را برگزار می‌کند.
حضور بزرگترین شرکت‌های جهان در این نمایشگاه و رونمایی از محصولات جدید در زمینه‌های مختلف از جمله تجارت، بانکداری، گردشگری، دولت، سلامت الکترونیک و حتی بازی‌های رایانه‌ای و غیره، فضایی بسیار ارزشمندی را برای علاقه مندان و فعالان این حوزه ها فراهم می آورد.


مباحث قابل بحث در سبیت

- CeBIT gov شامل راهکارهای ICT در بخش دولتی و تازه‌های این عرصه برای زیرساخت های آینده
- ارائه تحقیقات ، پژوهش‌ها و تازه‌های دنیای دیجیتال توسط دانشگاه‌ها ، ارگان‌های دولتی، بخش آموزش، سلامت، بهزیستی، تجهیزات الکترونیک، تجهیزات دیجیتالی پزشکی و بهداشتی و همچنین فناوری‌های سازگار با محیط زیست
به موازات نمایشگاه ، کنفرانس ها و نشست های بین المللی در خصوص علوم یاد شده برگزار می گردد که با مشارکت در آنها می توان با جدیدترین نوآوری‌ها و راهکارهای دیجیتالی آشنا شد.

- راهکار ها، نوآوری‌های سیستم‌های هوشمند دیجیتال، مدیریت هوشمند سیستم، سرویس های IT و مشاوره تکنولوژی‌های نوین در سیستم های ایمنی‌، تازه ها و خدمات ارتباطات و مخابرات‌، سیستم‌های مخابراتی دیجیتالی برای تلفن‌، فکس‌، پیجر‌، موبایل، رادیو‌، سیستم های راهبری و هدایت ماهواره‌ای‌، اطلاع رسانی ماهواره‌ای ، تله ماتیکس‌، سیستم های حمل و نقل. اطلاعات بیشتر در باره نمایشگاه CEBIT را در این آدرس مشاهده کنید.
در همین راستا آژانس مسافرتی ایوار اقدام به برپایی تور بازدید از این نمایشگاه بزرگ بین المللی نموده تا علاقه مندان این حوزه بتوانند با جدیدترین دستاوردهای فناوری اطلاعات آشنا شوند.


خدمات ارائه شده

خدمات اخذ ویزای شنگن
6 شب و 7 روز اقامت در فرانسه وآلمان (هتل های 4 ستاره) در اتاق های 2 نفره همراه با صبحانه (3 شب پاریس + 3 شب هانوفر در Hameln City)
تهیه‌ی کارت ورود به نمایشگاه
همراهی تور لیدر (راهنمای تور) مسلط به زبان آلمانی با گروه
تهیه بلیت هواپیما به همراه بیمه نامه بین المللی
سرویس ایاب و ذهاب فرودگاهی و نمایشگاهی و گشت و بازدید در فرانسه و آلمان
پرواز از فرانسه به آلمان
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ایوار مراجعه کنید.

http://www.eavar.com/fa/classification/%D8%AA%D9%88%D8%B1/%D8%B3%D9%81%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C. htm
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فروش ناامید کننده‌ی کنسول Wii U نینتندو در سال 2013

بر اساس شواهد بدست آمده از آخرین آمارهای فروش، نینتندو به منظور وارد کردن کنسول Wii U خود به خانه‌ها سال بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. از سال گذشته تا کنون، غول بازی‌های رایانه‌ای تنها توانسته است فروش کنسول Wii U خود را در مجموع، به نزدیکی دو برابر برساند؛ که از 3.06 میلیون در آخر دسامبر سال پیش، به رقم 5.86 میلیون دستگاه تا کنون رسیده است.
بنابراین در طی سال 2013 تنها 2.8 میلیون کنسول ویی یو در کنار 17.68 عنوان نرم‌افزاری توسط نینتندو فروخته شده است که در مقایسه با آمار فروش 3 میلیون ایکس‌باکس وان و 4.2 میلیون PS4 آن هم تنها با گذشت چند ماه از ارائه‌ی آن‌ها، بسیار نگران‌کننده به نظر می‌رسد. همچنین رقم مذکور به هیچ وجه نزدیک به فروش صد میلیونی بدست آمده توسط کنسول Wii اصلی نیست که در همان نسل خود به سادگی کنسول‌های گران‌قیمت مایکروسافت و سونی را شکست داد.
از جهتی در بخش امیدوارکننده‌ی آمارها، نینتندو توانسته است طی سال 2013، تعداد 12.9 میلیون 3DS را به فروش برساند که در مجموع رقم 42.74 میلیون عددی را در کنار فروش 152.29 میلیون عنوان نرم‌افزاری از زمان معرفی در فوریه 2011 به دست می‌دهد. باعث تاسف است که درآمد شبکه‌ی این شرکت نیز به میزان 29.9 درصد افت داشته و به 10.2 میلیارد ین معادل 98.7 میلیون دلار رسیده است.
نینتندو اخیرا مخارج بخش تحقیق و توسعه‌ی خود را افزایش داده است که ما را به بازگشت این شرکت در سال جاری امیدوار می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نگهدارنده‌ی جدید سونی برای متصل کردن لنز QX به تبلت‌ها

چه خوش‌تان بیاید و چه از آن متنفر باشید، تصویربرداری با تبلت محو نخواهد شد. البته احتمال اینکه دارندگان این دستگاه‌ها بتوانند تصاویر خوبی از لحظات خود بگیرند محدود است ولی سونی با ارائه‌ی یک نگهدارنده‌ی مخصوص، در صدد ارائه‌ی این قابلیت به این اشخاص است.
سونی یک وسیله‌ی جانبی به نام SPA-TA1 را ارائه نموده است که لنز QX این شرکت را به تبلت‌ها متصل می‌کند. این وسیله‌ی جانبی تنها مختص تبلت‌های کوچک نبوده و با شش بازوی قابل تنظیم ارائه شده، که آن را با دستگاه‌های بزرگ‌تری نظیر Xperia Tablet Z و VAIO Tap 11 تطبیق می‌دهد. سونی در آوریل سال جاری این دستگاه را با قیمت 36 دلار به بازار ژاپن عرضه خواهد کرد.
همچنان سخنی در خصوص عرضه‌ی جهانی این وسیله ی جانبی به میان نیامده است ولی احتمال می‌رود در دیگر بازارها نیز بزودی شاهد این محصول باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی دعوت‌نامه مربوط به آزمایش سرویس Playstation Now را ارسال کرد

سونی در حال ارائه‌ی حالت بتای خصوصی PlayStation Now به منظور اهداف تست و بررسی است.این شرکت به تازگی ایمیل دعوت‌های خود را به اشخاص برگزیده‌ی خود ارسال کرده است که حاوی توضیحات مختصر، لینک فعال‌سازی و دستورالعمل مراحل بعدی است.
کسانی که در این سرویس ثبت‌نام می‌نمایند، دسترسی اختصاصی به مرحله‌ی تست و بررسی سرویس استریم بازی جدید سونی را بدست خواهند آورد و همچنین امکان ارائه‌ی بازخورد و پیشنهاد به تیم PS Now را خواهند داشت. نیازمندی‌های ذکر شده برای آزمایش این سرویس از این قرار است که شخص باید دستگاه PS3 خود را از طریق کابل، به اینترنتی با پهنای باند 5Mbps و یا بالاتر متصل نماید. هم‌اکنون نیز از طریق لینک زیر امکان ثبت‌نام در این سرویس فراهم است؛ اما احتمالا در حال حاضر، ما دلیلی برای این اقدام نخواهیم داشت.

http://us.playstation.com/playstationnow/

بر اساس گفته‌ی کسانی که این دعوت‌نامه را دریافت نموده‌اند، ممکن است این دعوت صرفا در مناطق لس‌آنجلس و واشنگتن انجام گرفته باشد. این اطلاعات از طریق کد پستی‌هایی که در مرحله‌ی ثبت نام دریافت می‌شود بدست آمده است. البته خود سونی هم پیش‌تر گفته بود که آزمایش سرویس استریم بازی خود را ابتدا در آمریکا آغاز کرده و به مرور نسبت به گسترش پوشش آن اقدام خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دومین گردهمایی بزرگ اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار شد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، دومین گردهمایی بزرگ اعضای خود را با حضور 1000 نفر از مدیران خصوصی و دولتی حوزه فناوری اطلاعات برگزار کرد.
دومین گردهمایی بزرگ اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، روز دوشنبه هفتم بهمن‌ماه، با حمایت انحصاری شرکت رایتل در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.
در این مراسم با شکوه ، علاوه بر مقامات بلندپایه دولتی ICT، نزدیک به 1000 نفر از مدیران شرکت‌های عضو سازمان نصر تهران حضور یافتند.
آزاده داننده، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، ابوالحسن فیروزآبادی ،قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه و رئیس هیات مدیره‎ شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و نصر الله جهانگرد ، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات به سخنرانی در جمع حاضران پرداختند.
«مجید صدری» مدیرعامل رایتل و عضو هیات مدیره سازمان نصر تهران، محمود خسروی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، لطف الله سبوحی، قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، همچنین تنی چند از مدیران ارشد فعلی و سابق وزارت ارتباطات و سازمان فناوری اطلاعات، از دیگر حاضران در این گردهمایی بودند.
در این مراسم که با هدف افزايش سطح مشارکت اعضای سازمان نصر تهران برگزار شد، محمد‌علی گودرزی، سرپرست معاونت فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونان خود ، افشین کلاهی، رئیس مجمع تشکل‌های ICT اتاق بازرگانی ایران، معاونان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دبیران ادوار شورای عالی انفورماتیک و روسای سابق و فعلی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور حضور یافتند.


رئیس سازمان فناوری اطلاعات: افزایش سهم فاوا از GDP تا سه سال آینده

معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات که در دومین گردهمایی بزرگ سازمان نصر تهران سخن‌ می‌گفت با تاکید بر لزوم تغییر پارادایم در برنامه ریزی توسعه ملی افزود: «افزایش سرعت دسترسی به اینترنت یکی از مقدمات اصلی توسعه صنعت فناوری اطلاعات در کشور است.»
نصراله جهانگرد به تشریح ضعف‌های زیرساختی حوزه فناوری اطلاعات در کشور پرداخت و گفت: «میزان پهنای باند اینترنت برای سرعت دسترسی در دنیا بیش از 100 ترابیت است که ما با حدود 100 گیگابیت بر ثانیه ظرفیت یک صدم دنیا را داریم.»
جهانگرد با تاکید بر سهم فناوری اطلاعات در افزایش تولید ناخالص داخلی کشورها و لزوم اجرای برنامه های توسعه ای برای افزایش این سهم در کشور افزود: روند تحولات در حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی از بکارگیری و کاربری فناوری اطلاعات در اصلاح این بخش ها حکایت دارد به نحوی که با اصلاح نظام صنعت و خدمات بکارگیری فناوری اطلاعات در این بخش ها، شاهد افزایش بهره وری و درآمد خواهیم بود.
او با تاکید بر اهمیت افزایش سهم فاوا از ارزش تولیدات ملی گفت: «با اصلاح سیاست‌ها و رسیدن به این ارقام، تا 3 سال آینده به حدود 10 درصد از GDPکشور دست خواهیم یافت.»
جهانگرد اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال تمامی برنامه های دستگاههای اجرایی به تصویب شورای عالی فناوری اطلاعات برسد و در بودجه سال آینده برنامه این بخش دستگاهها دیده شود.


قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین گردهمایی بزرگ سازمان نصر تهران: نباید جلوی ورود تکنولوژی به کشور را گرفت

قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین گردهمایی اعضای سازمان نصر تهران بر بهره‌گیری از توان نیروها و شرکت‌های داخلی در جهت توسعه ICT تاکید کرد.
ابوالحسن فیروزآبادی در سخنرانی خود به تشریح سیر تاریخی و فلسفی فناوری اطلاعات پرداخت و گفت: «ICT در تمام ابعاد زندگی انسانی تاثیر گذار است. مدرنیت امروز بدون تکنولوژی فناوری اطلاعات امکان پذیر نیست و ما نیز در ورود هر چه بیشتر این تکنولوژی به کشور نباید کوتاهی کنیم.»
رئیس هیات مدیره شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) همچنین در ارائه برنامه‌های رایتل و لزوم بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی گفت: «ما در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی که رایتل با 37 میلیون سهامدار را در خود جای داده است، در تلاشیم تا بتوانیم قدم موثری در کاهش شکاف دیجیتالی و توسعه صنعت ICT در کشور برداریم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.»
فیروزآبادی علت توجه شستا به رایتل را تحقق شعار «دسترسی هرکسی، در هر مکان و هر زمان به اطلاعات» دانست و تاکید کرد: «این مهم تنها در سایه توسعه تلفن همراه میسر خواهد بود؛ چرا که اگر بخواهیم آنلاین بودن را تحقق بخشیم باید به پوشش ملی در سطح وایرلس توجه کنیم که در دنیای فعلی پوشش در سایه 3G در اولویت ما است.»


رئیس سازمان نصر تهران در دومین گردهمایی بزرگ صنف: چشمان بخش خصوصی نباید به دستان دولت باشد

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در گردهمایی بزرگ اعضای صنف تاکید کرد بخش خصوصی با اتکا بر اتحاد و توانایی‌های خود قادر به حل بسیاری از مشکلات است.
آزاده داننده که در دومین گردهمایی بزرگ اعضا و در حضور یک هزار مدیر خصوصی و دولتی سخن می‌گفت، بر عزم و تلاش سازمان نصر برای ظرفیت‌سازی و بهبود فضای ICT کشور تاکید کرد.
داننده با اشاره به هدف برگزاری دومین گردهمایی بزرگ سازمان نصر تهران گفت: «افزایش مشارکت و ایجاد نشاط صنفی میان اعضا مهم‌ترین دلیل برگزاری این مراسم بوده است.»
او به تشریح اهداف سازمان و حمایت شرکت رایتل ازبرگزاری این مراسم اشاره کرد و افزود: «ما از گذشته به دنبال ایجاد فضای مشترک همکاری بودیم و رایتل نیز به دنبال زمانی بود تا بتواند ظرفیت‌های خود را به فعالان حوزه فناوری اطلاعات در کشور معرفی کند. امیدواریم این گردهمایی بتواند فضای مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها در جهت توسعه کسب و کار IT باشد.»
رئیس سازمان نصر تهران ادامه داد: «تلاش سازمان همواره بر این بوده که مشکلات و مسائل اعضای صنف را برطرف کند تا بدین وسیله فضای IT در کشور بهبود یابد.»
داننده ضمن اظهار امیدواری از تحقق وعده‌های دولت گفت: «امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید و عملی شدن وعده‌ها ، بخش خصوصی مجال و فضای بیشتری برای توسعه پیدا کند.»
در دومین گردهمایی اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران مباحث مهمی مطرح شد که آینده‌ای بهتر را برای حوزه فناوری اطلاعات نوید می‌داد. ولی لزوم رسیدن به اهداف مطرح شده، بهره‌گیری از سخت‌افزارهای بروز، ارتباط بیشتر با سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ، ارائه تسهیلات برای خصوصی‌سازی و عزمی راسخ از سوی دولت و شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی است. امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد برگزاری همایش‌هایی این چنینی با کیفیت بهتر و نتایج عملی باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
10 ابزار برتر برای تحلیل حجم صفحات وب

امروزه شاهد رشد روزافزون حجم صفحات وب هستیم. با بالاتر رفتن کیفیت محتوای ارائه شده، هر ساله حجم متوسط صفحات وب افزایش می‌یابد، ولی توسعه‌دهنده حرفه‌ای کسی است که بتواند در عین حفظ کیفیت بالای محتوای وب‌سایت، حجم ان را کمینه نگه دارد. در ادامه به معرفی برخی از مهمترین ابزارهای سنجش حجم و سرعت دانلود صفحات وب می‌پردازیم.
بدون یک ترازو نمی‌توانید از روند تاثیر رژیم غذایی خود آگاه شوید! در مورد صفحات وب نیز همین موضوع صدق می‌کند. امروزه میانگین حجم صفحات وب به بیش از 1.7 مگابایت رسیده و در سال 2013 رشد آن 32 درصد بوده است. اگر شما نیز توسعه‌دهنده وب هستید و هر روز از ابزار و ویجت‌های جدید در وب‌سایت خود بهره می‌برید، ابزارهایی که در ادامه معرفی می‌شوند را از دست ندهید. این ابزارها همگی رایگان بوده و استفاده از آنها فقط چند ثانیه به طول می‌انجامد.


1. Pingdom

Pingdom یکی از محبوب‌ترین ابزارهای تحلیل صفحات وب است. این ابزار تمام اطلاعات ضروری در مورد صفحه وب مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. این اطلاعات عبارتند از حجم صفحه، تحلیل کدها، رتبه عملکرد، پیشنهادهایی برای بهبود وضعیت و البته یک تایم‌لاین برای ثبت رکورد روند بهینه شدن وب‌سایت شما! در یک کلام بگوییم که اگر قصد دارید فقط از یک ابزار برای تحلیل صفحات وب خود بهره گیرید، آن انتخاب باید Pingdom باشد.


2. Firefox Web Developer Add-on

کریس پدریک، شخصی است که از همان روزهای ابتدایی ارائه مرورگر فایرفاکس، تولبار Web Developer را معرفی نمود تا کاربران بتوانند به کمک آن حجم صفحات وب را چه در حالت فشرده و چه در حالت غیرفشرده مشاهده کنند. برای این کار کافی است از طریق منوی Information گزینه View Document Size را انتخاب نمایید.
توجه داشته باشید که افزونه Web Developer برای مرورگر کروم نیز وجود دارد، اما متاسفانه نسخه کروم آن از قابلیت ذکر شده بی‌بهره است!


3. GTmetrix

این ابزار گزارشی مبتنی بر اطلاعات PageSpeed Insights گوگل و YSlow را به همراه اطلاعات کاربردی بیشتر مثل حجم کل صفحه و تعداد درخواست‌های ورودی در اختیار شما قرار می‌دهد. بسیاری از افراد از هر دو سیستم YSlow و PageSpeed Insights به طور جداگانه استفاده می‌کنند، ولی GTmetrix این مزیت را دارد که نتایج هر دو سیستم را به همراه اطلاعات بیشتر در اختیار شما قرار می‌دهد.


4. Google PageSpeed Insights

این ابزار گوگلی حجم کلی صفحه و آمار سرعت آن را نشان نمی‌دهد، ولی به شما می‌گوید که چگونه می‌توانید نسخه دسکتاپ و موبایل وب‌سایت خود را بهبود بخشیده و ایرادات آن را برطرف نمایید.
در این سرویس به هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ صفحه وب مورد نظر شما امتیازی بین صفر تا صد تعلق می‌گیرد، بدین ترتیب می‌توانید از روند بهینه‌سازی وب‌سایت خود آگاه گردید.


5. YSlow

YSlow یک ابزار آنلاین متعلق به یاهو است که افزونه آن برای اکثر مرورگرها وجود دارد. این ابزار نیز همچون PageSpeed Insights گوگل، صفحات وب را ارزش‌گذاری نموده و نمره‌ای بین A (وقتی که شما تمام کاری که می‌توانستید را انجام داده‌اید) تا F (وقتی شما موفقیتی در بهبود اوضاع کسب نکرده‌اید) را با توجه به چند فاکتور مهم به آنها می‌دهد.


6. Browser Developer Consoles

اگر نمی‌خواهید از ابزار جدیدی بهره گیرید، Firebug، Chrome Inspector، Firefox Web Developer و IE Developer tools، همگی تحلیلگران شبکه و پروفایلرهایی هستند که حجم صفحات شما را نمایش می‌دهند. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از این ابزار با استفاده از کلیدهای Ctrl+F5 اطلاعات کش شده را پاک کنید.


7. PageScoring Website Speed Test

اگر شما به یک ابزار ساده و سریع نیاز داشته باشید، Website Speed Test می‌تواند نیاز شما را برطرف نماید. این سرویس بر روی زمان دانلود متمرکز می‌گردد، ولی حجم فایل‌ها نیز در کنار زمان بارگذاری هر فایل نمایش داده می‌شود که می‌تواند برای شناسایی و جداسازی بخش‌های دارای مشکل کاربردی باشد.


8. Uptrends Speed Test

Uptrends تمام قابلیت‌های سایر ابزارهای تست سرعت و حجم صفحات وب را دارا می‌باشد. اما چیزی که این ابزار را از بقیه متمایز می‌کند این است که این سرویس، امکان آزمایش پاسخ‌دهی صفحه از موقعیت‌های مکانی مختلف را ارائه می‌کند. در واقع می‌توانید انتخاب کنید که سایت شما از دید کاربر شهرهای مختلف جهان با چه سرعتی بارگذاری می‌گردد. همچنین گزارشی که این سرویس ارائه می‌کند نشان می‌دهد که هر یک از منابع از کدام دامنه‌ها ارائه می‌شوند تا میزان اثرگذاری CDN مشخص گردد.


9. Page Speed Tool

این ابزار گزارشی تفصیلی از حجم فایل‌ها، عناصر مختلف، گروه‌های منابع و سرعت دانلود را در اختیار شما قرار می‌دهد. نکته مهم درباره این ابزار آن است که زمان بارگذاری محاسبه شده، فقط مربوط به کد HTML است، نه همه فایل‌ها. با این حال با استفاده از نمودار آبشاری که این سرویس در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌توانید مجموع زمان بارگذاری صفحه را به دست آورید.


10. Web Page Analyzer

اگر از سن و سال بالا و طراحی بنفش و نارنجی از مد افتاده آن صرف نظر کنید، Web Page Analyzer گستره وسیعی از آمار و ارقام حجم فایل‌ها و تخمینی از زمان دانلود برای مودم‌هایی با سرعت‌های مختلف (حتی مودم‌های 14.4K) را ارائه می‌کند!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ در حال تولید صفحات نمایش AMOLED برای تبلت است

ارائه‌ی تبلت‌های جدید با صفحه‌نمایش AMOLED یکی از هیجان‌انگیزترین اقداماتی است که سامسونگ امسال در پی انجام آن است؛ حال به نظر می‌رسد یک قدم به مشاهده‌ی تبلت‌های AMOLED از سوی سامسونگ نزدیک‌تر شده باشیم.
بر اساس گزارش ETNews، سامسونگ تولید انبوه نمایشگرهای AMOLED را برای تبلت‌های خود در ماه آینده آغاز خواهد نمود که اولین صفحه‌نمایش این سری، در اندازه‌ی 8 اینچی تولید خواهد شد. انتظار می‌رود این تولیدکننده‌ی کره‌ای، نسبت به عرضه‌ی تبلت‌های AMOLED خود در اندازه‌ی 8 و 10 اینچی اقدام نماید. همچنین گزارش‌هایی نیز در خصوص ارائه‌ی سه تبلت دیگر که برای تست به هند فرستاده شده بودند، پیش‌تر به دست آمده بود. این دستگاه‌ها ممکن است آغاز ارائه‌ی محصولات 8 و 10 اینچی با کیفیت فوق‌العاده‌ی AMOLED به بازار از سوی سامسونگ باشند.
بر اساس این گزارش، سامسونگ تا پایان فوریه قادر به تولید واحدهای کافی صفحه‌نمایش خواهد بود؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که در کنگره جهانی موبایل بارسلونا، شاهد رونمایی از این خط جدید محصولات غول کره‌ای و ارائه‌ی آن‌ها به بازار تا ماه مارس و یا اوایل آوریل باشیم. پس اگر شما بنا دارید که یکی از تبلت‌های جدید سری PRO سامسونگ را خریداری نمایید، شاید بهتر باشد چند ماه دیگر برای بدست آوردن محصولی بهتر منتظر بمانید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 16 از 119:  « پیشین  1  ...  15  16  17  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA