انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 17 از 119:  « پیشین  1  ...  16  17  18  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
باگ جیمیل موجب حذف ناخواسته برخی ایمیل‌های کاربران شد

به تازگی یک مشکل نرم‌افزاری در سرویس جیمیل گوگل، موجب شده است که کاربران هنگام اجرای عملیات‌های حذف و گزارش اسپم بر روی برخی ایمیل‌ها، بصورت تصادفی برخی ایمیل‌های غیرمرتبط را نیز حذف نموده یا بعنوان اسپم علامت‌گذاری کنند. گوگل می‌گوید این باگ تمام کاربران را تحت تاثیر قرار نداده و تنها بر اثر یک آپدیت نرم‌افزاری در نسخه‌های iOS، مرورگر موبایل و نسخه‌ی آفلاین جیمیل رخ داده است.
گوگل مدعی است که مشکل را برطرف نموده و بسته لازم برای رفع باگ را منتشر کرده است، اما آمار مشخصی از تعداد کاربرانی که این مشکل را تجربه کرده‌اند یا تعداد پیغام‌هایی که بطور تصادفی حذف شده‌اند مشخص نیست. این شرکت طی ایمیلی که تصویر آن را در بالا می‌بینید از کاربران سرویس خود خواسته است که پوشه‌های اسپم و Trash را بطور مجدد مورد بررسی قرار داده و از عدم بروز مشکل اطمینان حاصل نمایند. این مشکل می‌تواند ایمیل‌های مربوط به تاریخ 12 تا 21 ژانویه را تحت تاثیر قرار داده باشد.
این خبر آن هم تنها چند روز بعد از، از کار افتادن موقت جیمیل و برخی دیگر سرویس‌های گوگل برای حدود 10 درصد از کاربران، رخداد خوشایندی برای گوگل و کاربران آن نخواهد بود. از دسترس خارج شدن سرویس‌های مذکور برای حدود 25 دقیقه به طول انجامید که گوگل علت آن را ورود یک سری کدهای باگ‌دار به برخی سیستم‌هایش عنوان کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چگونه می‌توان با گوگل‌گلس به انجام بازی‌های رایانه‌ای پرداخت؟

هم‌اکنون عینک هوشمند گوگل‌گلس امکان ارسال پیام‌های‌کوتاه، برقراری تماس‌های تلفنی و سایر کاربرد‌های موجود در یک تلفن‌هوشمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما یکی از پرکاربردترین قابلیت‌های تلفن‌‌های‌هوشمند در این ابزار گنجانده نشده است و آن امکان اجرای بازی‌های کامپیوتری است. برای جذب توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای برای توسعه‌ی بازی‌ها برای گوگل‌گلس، غول جستجو دمویی از چند بازی بسیار کوتاه را به نمایش گذاشته که نحوه‌ی انجام بازی‌ها را در این گجت پوشیدنی نشان می‌دهد.
با به زبان آوردن اصطلاح "Ok Glass, play a game" کاربران قادرند تا بازی‌های مورد نظر را از طریق منوی دستورات صوتی فراخوانی کنند. هریک از بازی‌های موجود یکی از قابلیت‌های تعبیه شده در گوگل‌گلس را مورد استفاده قرار می‌دهد. بازی تنیس ژیرویسکوپ و شتاب‌سنج را برای سنجش زاویه‌ی ضربه و سرعت ضربه وارد شده به توپ مورد استفاده قرار می‌دهد.
بازی بالانس از ژیروسکوپ برای حفظ تعادل شکل‌های بالای قوس با استفاده از تکان‌های سر کاربر بهره می‌برد. Clay Shooter از شناسیایی دستورات صوتی برای شلیک اشیا به محیط بیرون استفاده می‌کند. بازی Match نیز که برای شناسایی اشکال مشابه توسعه داده شده، حرکات سر را با استفاده از حس‌گر ژیروسکوپ شناسایی می‌کند. Shape Splitter که برای تکه‌تکه کردن اشکال پرتاب شده، طراحی گردیده، دوربین تعبیه شده در گوگل‌گلس را به کار می‌گیرد. این بازی با شناسایی حرکات دست، آن‌ها را با بازی در هم آمیخته و منجر به تکه‌تکه شدن اشیا با ضربه‌ی دست می‌گردد. همانطور که در این دمو مشهود است، گوگل استفاده از حس‌گرهای عینک‌هوشمند را برای تعامل با اشیا مجازی به کار گرفته که استفاده از آن برای ساخت بازی‌هایی با درون‌مایه‌ی واقعیت مجازی را سهل‌تر کرده است.
براساس اطلاعات ارائه شده در وبلاگ توسعه‌دهندگان گوگل، این کمپانی بازی‌های مذکور را به ساده‌ترین روش ممکن توسعه داده است. استفاده از این بازی در مرحله‌ی اجرا و همچنین خروج از محیط آن به ساده‌ترین روش امکان‌پذیر است.
بازی‌های مورد نظر آزمایش‌ایی هستند که می‌توانند منجر به موفقیت گوگل‌گلس در زمینه‌‌ی بازی‌های رایانه‌ای گردد و توسعه دهندگان را تشویق به ساخت‌ محصولات خلاقانه برای عینک گوگل کنند.

http://host3.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/322/fabb0e91b0448e0fd2bd0d8d23d6d9ce963060.mp4
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش عملکرد مالی کوالکام در سه ماهه چهارم ۲۰۱۳: سود ۱.۸۸ میلیارد دلاری از درآمد ۶.۶۲ میلیارد دلار

کوالکام -تولیدکننده مطرح تراشه دنیا- امروز گزارش مربوط به عملکرد مالی شرکت ر ا ارایه نمود. سود این کمپانی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ اندکی کاهش یافته است و از ۱.۹ میلیارد دلار در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ به ۱.۸۸ میلیارد دلار در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ رسیده است.
سهام‌داران کوالکام به ازاء هر سهم خود ۱.۰۹ دلار سود دریافت خواهند کرد.
کوالکام در فصل پایانی سال ۲۰۱۳ درآمد ۶.۶۲ میلیارد دلاری را تجربه نموده که ۱۰ درصد رشد داشته است. با این حال سود این شرکت ۱.۸۸ میلیارد دلار بوده که نسبت به همین فاصله زمانی در سال ۲۰۱۲ با اندکی کاهش مواجه شده است.
۸.۲ درصد از درآمد کوالکام معادل ۱.۹۷ میلیارد دلار از بابت فروش گواهی استفاده از فناوری‌های این شرکت بوده است. بخش تجهیزات و سرویس‌ها نیز ۱۰.۸ درصد از درآمد کوالکام معادل ۴.۶۵ میلیارد دلار را کسب نموده است.
پائل جاکوبس، مدیرعامل کوالکام اعلام نموده که انتظار دارد بازار تلفن‌های هوشمند طی ماه‌های پیش رو نیز روند رو به رشد خود را دنبال کند و تراشه‌های ساخت این شرکت در محصولات بیشتری از کمپانی‌های فعال در این حوزه از جمله اپل مورد استفاده قرار گیرند. اپل خود نسبت به طراحی SoC بکار رفته در محصولاتش اقدام می‌کند، اما همچنان برخی از تراشه‌های مورد نیاز در محصولات این شرکت مانند کنترل کننده‌های شبکه‌های بی‌سیم توسط کوالکام تامین می‌شود. از طرفی پردازنده اصلی بسیاری از تلفن‌های هوشمند اندرویدی بازار و همچنین تراشه وای‌-فای بسیاری از لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای رومیزی بازار توسط کوالکام تامین می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با حلقه Fin به ارباب دستگاه‌های هوشمندتان تبدیل شوید!

متاسفانه ارباب حلقه‌ها از بین رفته و شما شانسی برای داشتن آن ندارید اما برای اینکه حداقل اندکی از حس قدرت ناشی از به دست داشتن آن را تجربه کنید می‌توانید حلقه‌ی Fin را امتحان کنید تا دست کم به ارباب دستگاه‌های هوشمندتان تبدیل شوید. Fin تازه‌ترین ابزاری است که به شکل یک حلقه است و می‌توان با کمک آن با اشارات دست، دستورهایی را به ابزارهای هوشمند دیگر داد. به کمک این گجت ساده اما بسیار کاربردی نحوه‌ی تعامل ما با ابزارهای هوشمند اطرافمان به شدت تغییر خواهد کرد.
از ساعت‌های هوشمند بگیرید تا لنز هوشمند، دنیای ما امروزه شاهد خیل عظیمی از ابزارهای پوشیدنی تازه است. Fin به دور انگشت شست شما قرار می‌گیرد و به کمک حسگرهای قرار گرفته درونش می‌تواند موقعیت شست شما را نسبت به کف دستتان تشخیص دهد. به علاوه این حلقه می‌تواند تفاوت بین بندهای انگشت شما را تشخیص دهد. به کمک این قابلیت می‌توانید کف دست خود را به یک صفحه کلید عددی تبدیل کنید. در این حلقه اشارات انگشت شما پس از تبدیل به دستورات، توسط بلوتوث نسخه‌ی 4 به دستگاه مورد نظرتان انتقال پیدا می‌کند.
کاربردهای بالقوه‌ی این ابزار طیف وسیعی را شامل می‌شود. برای مثال می‌توان با کمک آن شدت صدای پخش شده را کم یا زیاد کرد یا آن را به یک کنترل از راه دور برای تلویزیون هوشمند خود تبدیل کنید یا حتی در هنگام رانندگی تلفن هوشمند خود را کنترل کنید، بدون اینکه دست خود را از روی فرمان بردارید.
شرکت سازنده‌ی این ابزار کیت توسعه‌ی نرم افزاری این حلقه را برای iOS، اندروید و ویندوز فون منتشر کرده است و امیدوار است تا با ایده‌های جدیدی که از سوی توسعه دهندگان نرم افزاری دریافت می‌کند بتواند قابلیت‌های این حلقه را بهبود دهد.
این حلقه همچنین به چراغ هشداردهنده‌ی LED نیز مجهز است و باتری لیتیوم پلیمری آن نیز به وسیله‌ی درگاه Micro-USB شارژ می‌شود. بر خلاف حلقه‌ی اصلی (Lord)! قدرت این حلقه محدود است و با هر بار شارژ می‌توانید از این حلقه به مدت یک ماه استفاده کنید. برخلاف ساعت هوشمند ساخت سامسونگ این شرکت به خوبی به فکر نیازهای کاربران بوده و آن را کاملا ضد آب و گرد و غبار ساخته پس می‌توانید این حلقه را همواره به دست داشته باشید و نگرانی از بابت خرابی آن نداشته باشید.
این حلقه هم اکنون مراحل آزمایشی خود را سپری می‌کند و برای راه یافتن به بازار مصرفی هنوز جای اصلاحات و بهبود دارد. قیمت احتمالی نسخه‌ی نهایی این حلقه حدود 130 دلار خواهد بود که این شامل یک تیشرت شرکتی نیز می‌شود! شرکت سازنده‌ی حلقه (برخلاف اِلف‌ها) سلیقه‌ی انواع مشتریان را نیز در نظر گرفته است و آن را در رنگ‌های سفید، پرتقالی، سیاه، آبی و سبز عرضه خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دولت کره، گوگل را به خاطر جمع‌آوری غیرقانونی اطلاعات، مبلغ 196 هزار دلار جریمه کرد

گوگل که پیش‌تر به خاطر جمع‌آوری اطلاعات غیرقانونی مبالغ هنگفتی را توسط کشورهای مختلف جریمه شده بود، این بار پس از چهار سال با حکم قضایی دولت کره مواجه شده است. رگولاتور مخابرات کره، حکم پرداخت جریمه نقدی و حذف اطلاعات مذکور توسط گوگل را صادر نموده است.
بنا به گزارش Korea Herald، رگولاتور مخابرات کره گوگل را به خاطر جمع‌آوری اطلاعات شخصی کاربران از طریق اپلیکیشن Street View، مبلغ 196,000 دلار جریمه کرده است.
این موضوع در اصل به چهار سال پیش باز می‌گردد. در سال 2010 گوگل پذیرفت که تیم Street View این کمپانی هنگامی که از سرتاسر جهان برای سرویس Street View عکس‌برداری می‌نموده اطلاعات را از طریق شبکه‌های WiFi نامطمئن جمع‌آوری کرده است.
از همان موقع در کره علیه گوگل پرونده‌ای تشکیل شد که بررسی آن سه سال به طول انجامید. این پرونده شامل موضوع جمع‌آوری نامطمئن اطلاعات از چند شهر کره در فاصله سال‌های 2009 تا 2010 می‌شد.
رگولاتور کره‌ای علاوه بر مبلغ جریمه اعلام شده از گوگل خواسته که اطلاعات مذکور را حذف نموده و روند این کار را بر روی وبسایت خود شرح دهد.
گوگل در پاسخ به این حکم قضایی بیانیه‌ کوتاهی را صادر کرده است:
ما بسیار تلاش می‌کنیم که موازین حریم خصوصی را رعایت کنیم. همان طور که پیش‌تر گفتیم، ما به خاطر اشتباه سهوی در جمع‌آوری اطلاعات باارزش از طریق شبکه‌های ناامن عمیقا متاسفیم. از زمانی که ما اشتباهمان را در سال 2010 اعلام نمودیم، با کمیسیون مخابرات کره همکاری نزدیکی داشتیم تا مشکلات به وجود آمده را برطرف سازیم. مدیران پروژه به این اطلاعات نیازی نداشتند و از آنها استفاده نکردند و حتی آنها را نگاه هم نکردند.
حکم قضایی کره بسیار دیرتر از احکام سایر کشورها علیه گوگل صادر شده است. گوگل پیش از این مبلغ 189,000 دلار جریمه به آلمان، 205,000 دلار به بلژیک و 136,000 دلار به فرانسه پرداخت کرده بود. همین موضوع برای گوگل در ایالات متحده 7 میلیون دلار هزینه ایجاد کرد اما بریتانیا فقط به یک اخطار قانونی قناعت کرد و گوگل را جریمه نقدی نکرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت نسخه‌ی سفید رنگ و نسخه‌ی 399 دلاری ایکس‌باکس وان را به بازار عرضه خواهد کرد

گویا مایکروسافت تصمیم گرفته است تا ایکس‌باکس وان با رنگ سفید را که پیش از این محدود به کارکنان ردموندی‌ها بود، در آبان ماه سال جاری به بازار عرضه کند. همچنین نسخه‌ی جدیدی از این نسخه به بازار عرضه خواهد شد که قیمتی برابر 399 دلار خواهد داشت.
به‌همراه نسخه‌ی سفید رنگ کنسول بازی ایک‌باکس، مایکروسافت Sunset Overdrive را نیز به منتشر خواهد کرد. همچنین یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌ روی مایکروسافت برای عرضه‌ی ایکس‌باکس در نسخه‌های متفاوت، توسعه‌ی نسخه‌ای با هارد یک ترابایتی است که فاقد دیسک بلوری باشد، مایکروسافت در نظر دارد تا این نسخه را با قیمتی برابر 399 دلار به بازار عرضه کند. هرچند ارائه‌ی نسخه‌ی 399 دلاری ایکس‌باکس در حال حاضر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما مایکروسافت عرضه‌ی نسخه‌ی سفیدرنگ ایکس‌باکس را تایید کرده است که در آبان ماه به بازار عرضه خواهد کرد.
علاوه بر موارد ذکر شد، مایکروسافت در اواخر اسفندماه ایکس‌باکس را بروزرسانی خواهد کرد که برخی مشکلات موجود در آن همچون مسائل مربوط به سرویس لایو ایکس‌باکس را بهبود داده و قابلیت‌های جدیدی را برای به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی به آن اضافه خواهد کرد.
اخیرا اخبار متفاوتی نیز در مورد بازی‌های در حال ساخت برای کنسول بازی ردموندی‌ها منتشر شده است. یکی از بازی‌های پرحرف و حدیث در این مورد، Forza Horizon است که در ادامه‌ی سری موفق Forza سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد، براساس شنیده‌ها سبک بازی در این محصول open-world‌ خواهد بود. Quantom Break در تعطیلات تابستانی قدم به بازار خواهد نهاد در حالی که Fable Legends نیز در تابستان سال 2015 راهی خانه‌های طرفداران این بازی رایانه‌ای خواهد شد. نسخه‌ی Anniversary بازی Halo 2 نیز با قابلیت‌های جدید همچون پشتیبانی از HD و حالت‌های جدید بازی به بازار عرضه خواهد شد. شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی نسخه‌ی بتای Halo 5 به‌همراه نسخه‌ی Anniversary این بازی نیز منتشر شده است.
مایکروسافت اخیرا امتیاز بازی رایانه‌ای Gears of War را از آن خود کرد که پس آز ان خبر از توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این بازی داد. براساس شایعات نسخه‌ی جدید بازی به زمانی در حدود دو و نیم سال نیاز دارد تا به‌طور کامل توسعه داده شده و به بازار عرضه شود، از این‌رو می‌توان انتظار داشت تا این بازی پیش از پایان سال 2016 میلادی ارائه گردد. بازی Titanfall نیز در تاریخ 11 مارس روانه بازار خواهد شد، که اولین بسته‌ی بروزرسانی پس از 45 روز و دومین بسته‌ی بروزرسانی پس از 120 روز برای آن ارائه خواهد شد.
براساس اطلاعات جدیدی که فاش شده، مایکروسافت در نظر دارد تا کنسول خود را در کشورهای جدیدی به‌طور رسمی راهی بازار نماید. از جمله‌ی این کشورها می‌توان به ژاپن، کره‌ی جنوبی، تایوان، سنگاپور، هنگ‌کنگ، روسیه، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، کلمبیا، شیلی و آرژانتین اشاره کرد که مایکروسافت در فروردین ماه به عرضه‌ی ایکس‌باکس در این کشورها خواهد پرداخت. در مهرماه سال آتی نیز ایکس‌باکس وارد کشورهایی چون چین، لهستان، جمهوری‌چک، مجارستان، یونان، پرتغال، اسلواکی، ترکیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات‌متحده‌عربی، هندوستان، اندونزی و مصر خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اینتل مرکز نرم‌افزاری AppUp خود را تعطیل می‌کند

اینتل تصمیم دارد اپ‌استور خود را که در اصل برای نت‌بوک‌ها و پس از آن برای دیگر دستگاه‌ها نظیر اولترابوک‌ها طراحی شده بود را تعطیل کند. مرکز نرم‌افزاری AppUp اینتل، بر اساس یادداشتی که در وب‌سایت این شرکت منتشر شده است، در تاریخ 11 مارس بسته خواهد شد.
در این یادداشت، اینتل به توضیح مختصر دلیل خود برای این تصمیم پرداخته و گفته است که با بسته شدن مرکز AppUp، این شرکت خواهد توانست تمام تمرکز خود را بیش از پیش بر روی توسعه نسل بعدی نوآوری‌ پلتفرم‌ها قرار دهد.
در بخشی از پرسش‌های متداول سایت گفته شده است که برخی برنامه‌ها نیازمند اتصال به این مرکز نرم‌افزاری هستند و پس از 15 ماس 2015 ممکن است دیگر قابل استفاده نباشند. یکی از سخنگوهای اینتل، طی مصاحبه‌ای با CNET، به ذکر جزئیات و شفاف‌سازی بیشتر در این خصوص پرداخته است. این کارمند اینتل می‌گوید:
بازار در حال تغییر است... نیازهای مصرف کنندگان نیز در حال تغییر است، بنابراین ما در تلاش هستیم که تمرکز و منابع خود را بر روی سرویس‌های ابری قرار دهیم.
تمرکز اینتل، بر روی APIهای جدیدی است که این شرکت طی سال گذشته به ساخت و توسعه‌ آن‌ها مشغول بوده است. اینتل، مرکز نرم‌افزاری AppUp را در ژانویه 2010 راه‌اندازی نمود. در آن زمان این شرکت گفته بود که این مرکز نرم‌افزاری برای نت‌بوک‌ها فراهم شده است که در حال حاضر یک محصول منقرض شده محسوب می‌شود؛ ولی اینتل انتظار داشت که این مرکز به پی‌سی‌ها، اسمارت‌فون‌ها و دیگر پلتفرم‌ها گسترش یابد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نسخه 2.0 فیرمور لنزهای QX10 و QX100 سونی ارائه شد

لنزدوربین‌های سایبرشات QX10 و QX100 سونی، ممکن است برترین وسیله‌های موجود در نوع خود نباشند، اما با دریافت نسخه 2.0 فیرمور مربوط به آن‌ها، این دستگاه‌ها کارایی و توانمندی بیشتری پیدا می‌کنند. دو بهبود اول به راحتی قابل تشخیص بوده و بر روی هر دو مدل اعمال می‌شوند. این دو بهبود، پشتیبانی از ایزوی بالاتر و ضبط ویدئو 1080p با 30 فریم بر ثانیه را میسر می‌کنند.
لنز QX10، اکنون با پشتیبانی از ایزوی 3200، به مقدار قابل توجهی نسبت به ایزو 1600 پیشین پیشرفت کرده است و QX100 نیز از این پس بجای ایزوی 3200، تا رقم 12800 را پشتیبانی می‌کند. مدل بالاتر، یعنی QX100، از یک ویژگی جدید برخوردار شده که QX10 از آن بی بهره است. این ویژگی، اولویت‌بندی سرعت شاتر جدید و یا همان S Mode است. اگرچه این قابلیت در یک دستگاه تصویربرداری متوسط چندان کاربردی نیست، ولی زمانی که آن را با پشتیبانی از ایزوی بالاتر ترکیب کنیم، شما خواهید توانست در موقعیت‌های مختلف، از حالت S mode به منظور جلوگیری از حرکت و تار شدگی تصویر استفاده نمایید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بلومبرگ: مایکروسافت «ساتیا نادلا» را به عنوان مدیرعامل جدید خود انتخاب کرده است

بلومبرگ گزارش کرده که مایکروسافت پس از ماه‌ها تحقیق و جستجو نهایتا جایگزین استیو بالمر را انتخاب نموده است و به زودی او را معرفی خواهد کرد. در این گزارش آماده است که احتمالا بیل‌گیتس نیز از ریاست هیئت مدیره کنار زده خواهد شد.
آیا بالاخره مدیرعامل جدید مایکروسافت انتخاب شده است؟ براساس گزارش بلومبرگ، هیئت مدیره مایکروسافت خود را آماده معرفی مدیرعامل جدید این شرکت می‌کند.
ساتیا نادلا در حال حاضر مدیریت بخش سرویس‌های ابری مایکروسافت را برعهده دارد و اگر این گزارش راست باشد به زودی سومین مدیرعامل این شرکت ۳۸ ساله خواهد شد.
از ساتیا نادلا به عنوان یک تکنولوژیست خوش فکر یاد می‌شود شخصی که از نظر تفکر با استیو بالمر فاصله داشته و به نوعی بیشتر شبیه به بیل گیتس است. نادلا مدیر بخشی است که توسعه سیستم عامل ابری مایکروسافت را برعهده دارد که در واقع زیرساخت سرویس‌هایی همچون Office 365، موتور جستجوی بینگ، سرویس ذخیره سازی ابری SkyDrive (وان‌داریو)، ایکس باکس لایو، اسکایپ، Dynamics و بسیاری از سرویس‌های دیگر به شمار می‌رود.
در ادامه گزارش بلومبرگ آمده است که احتمالا جان‌تامپسون نیز جایگزین بیل گیتس خواهد شد و به عنوان رییس هیئت مدیره این شرکت انتخاب می‌گردد.
سی‌نت گزارش نموده که احتمالا مدیرعامل جدید مایکروسافت طی چند هفته‌ آتی رسما معرفی گردد. ساتیا نادلا از مدت‌ها پیش به عنوان یکی از کاندیدای جانشینی بالمر مطرح شده بود، اما در روزهای ابتدایی جستجو برای مدیرعامل جدید از شانس کمتری نسبت به رقبای خود همچون استفن الوپ برخوردار بود.
نادلا طی دهه‌های فعالیت خود مایکروسافت، مدیریت بخش‌ سرور و ابزارهای مخصوص شرکت‌ها، قائم مقام بخش R&D (تحقیق و توسعه) و قائم مقام بخش تجارت مایکروسافت را برعهده داشته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
گزارش عملکرد مالی فیس‌بوک در سه ماهه چهارم ۲۰۱۳: درآمد بیش از انتظار ۲.۵۹ میلیارد دلار

ارزش سهام فیس‌بوک طی ماه‌های اخیر روند رو به رشدی را دنبال نموده است، اما روز گذشته با ارایه گزارش عملکرد مالی این شرکت در فصل پایانی سال ۲۰۱۳، ارزش هر سهم آن رشد ۱۶ درصدی را شاهد بوده که بسیار جالب توجه است. روز گذشته ارزش هر سهم از سهام این شبکه اجتماعی به ۶۲.۱۲ دلار رسید.
به عبارت دیگر بازار سرمایه فیس‌بوک در عرض یک شب بیش از ۲۰ میلیارد دلار افزایش یافت تا به ۱۵۱ میلیارد دلار برسد.
کارشناسان دلیل افزایش ارزش سهام فیس‌بوک را در دو چیز می‌دانند: اول گزارش مثبت مربوط به عملکرد مالی این شرکت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ و دوم معرفی اپلیکیشن جدید آن‌ها با نام Paper که قرار است با Flipboard رقابت کند. فیس‌بوک در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ بهتر از انتظارات و پیش‌بینی‌ها عمل نموده و درآمد و متقابلا سود بیشتری را بدست آورده است.
نکته جالب توجه در گزارش مالی فیس‌بوک آن است که برای اولین بار درآمد بخش موبایل این شبکه اجتماعی از دسکتاپ پیشی گرفته است. در حال حاضر ۵۳ درصد از کل درآمد تبلیغات فیس‌بوک از بخش موبایل بدست می‌آید. بسیاری از تحلیل‌گران بر این باورند که فیس‌بوک به زودی به یک کمپانی موبایل تبدیل خواهد شد.
فیس‌بوک در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ توانسته به درآمد ۲.۵۹ میلیارد دلار برسد که به موجب آن به هر سهم این شرکت، ۳۱ سنت تعلق می‌گیرد. کارشناسان درآمد ۲.۳۳ میلیارد دلاری را برای این شبکه اجتماعی پیش‌بینی‌کرده بوده، اما فیس‌بوک به مراتب بهتر از پیش‌بینی‌ها عمل کرد.این شرکت در همین فاصله زمانی در سال ۲۰۱۲ درآمد ۱.۵۹ میلیارد دلاری را تجربه نموده بود.
۵۳ درصد از درآمد فیس بوک از تبلیغات بر روی ابزارهای موبایل بدست آمده است. کاربران موبایل این شبکه اجتماعی نیز از ۶۸۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه در سال گذشته به ۹۴۵ میلیون کاربر در سال ۲۰۱۳ رسیده است.


فیس بوک در حال حاضر 1.228 میلیارد کاربر فعال دارد

نکته جالب توجه در گزارش بلومبرگ آن است که تحقیقات نشان می‌دهند، نوجوانان دیگر مانند سابق از فیس‌بوک استفاده نمی‌کنند و به شبکه‌های اجتماعی جدید روی آورده‌اند به مکان‌هایی که والدین آن‌ها در این شبکه‌ها حضور کم‌رنگ‌تری داشته و کنترل کمتری نیز بر روی اعمال آن‌ها دارند. یکی از سرویس‌هایی که کاربران فیس‌بوک به سمت آن گرایش پیدا کرده‌اند Snapchat است، سرویسی که در آن کاربران تصاویر مورد نظر خود را به مخاطب خود ارسال نموده و آن تصویر پس از دریافت توسط مخاطب از بین می‌رود. فیس‌بوک سال گذشته پیشنهاد خرید Snapchat را به مبلغ ۳ میلیارد دلار مطرح کرد اما مورد قبول واقع نشد. البته بخشی از کاربران فیس‌بوک به شبکه Instagram کشیده شده‌اند که آن نیز متعلق به خود فیس‌بوک است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 17 از 119:  « پیشین  1  ...  16  17  18  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA