انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 18 از 119:  « پیشین  1  ...  17  18  19  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
در بروزرسانی جدید ویندوز 8.1 شاهد چه تغییراتی خواهیم بود؟

مایکروسافت در ویندوز 8.1 این امکان را برای کاربران فراهم کرده بود تا بصورت مستقیم پس از روشن کردن سیستم به صفحه‌ی دسکتاپ ویندوز وارد شوند، اما بروزرسانی آتی که برای ویندوز 8.1 ارائه داده خواهد شد، آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز را بیش از پیش سنتی‌تر خواهد کرد.
براساس اطلاعات ارائه شده توسط WZor که اخیرا فاش شده است، در بروزرسانی جدیدی که برای ویندوز ۸.۱ ارائه خواهد شد، کاربران بدون انجام تنظیماتی مستقیما وارد دسکتاپ شده و محیط متروی ویندوز را مشاهده نخواهند کرد. این موارد تنها تغییرات اعمال شده در محیط کاربری ویندوز نبوده و می‌توان با استفاده از کلیدهای تعبیه شده در رابط‌کاربری متروی ویندوز، رایانه ی خود را خاموش، ریستارت یا وارد حالت اسلیپ کرد. همچنین از دیگر موارد قابل ذکر می‌توان به امکان مینی‌مایز کردن اپلیکیشن‌های مترو اشاره کرد که در کنار امکان فراخوانی این اپلیکیشن‌ها از طریق محیط دسکتاپ، رابطه‌ی دو محیط سنتی و جدید ویندوز را بیش از پیش به هم پیوند داده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سود سه‌ماهه چهارم آمازون، بیش از دو برابر مدت مشابه سال پیش

واضح است که آمازون برای بدست آوردن سود در تعطیلات آخر سال هیچ مشکلی نداشته است. بزرگترین خرده‌فروشی آنلاین می‌گوید که طی سه‌ماهه‌ی پایانی سال 2013، به سود قابل توجه 239 میلیون دلار دست یافته است که بیش از دوبرابر فراتر از مبلغ بدست آمده در مدت زمان مشابه سال پیش است.
این مساله با افزایش در سود سالیانه آمازون نیز همراه بوده است. این شرکت طی سه‌ماهه‌ی چهارم 2013 مبلغ 25.59 میلیارد دلار درآمد داشته که نسبت به درآمد 21.27 میلیارد دلاری مدت زمان مشابه سال 2012 با رشد مواجه بوده است. تنها نکته‌ی منفی در خصوص این گزارش، مبلغ پایین سود کل سال آمازون است که رقم 274 میلیون دلار را بدست می‌دهد. البته این مقدار همچنان نسبت به ضرر 39 میلیون دلاری سال پیش بهتر است. این شرکت هنوز صحبتی در خصوص عوامل کسب سود خود نکرده است ولی می‌توان ارائه‌ی کیندل فایر HDX و نیز اعلام انجام عملیات وصول، در روزهای یکشنبه را دارای نقشی مهم در این خصوص دانست.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
یاهو با خرید جدید خود، درصدد توسعه‌ی اپلیکیشنی شبیه به Google Now است

مریسا میر با سکان‌داری یاهو، توجه ویژه‌ای به اپلیکیشن‌ها و به‌طور کلی بخش موبایل کمپانی بزرگ یاهو داشته است. از‌ این‌ رو وی برای ترمیم و تثبیت این بخش از کمپانی تحت مدیریت خویش، دست به خرید استارت‌آپ‌ها و کمپانی‌های نوپایی می‌زند که در حوزه‌ی توسعه‌ی اپلیکیشن‌های کاربردی موبایل فعال هستند.
یاهو در ادامه‌ی تصاحب کمپانی‌های کوچک و استارت‌آپ‌ها، به سراغ Incredible Lab رفته است که یک اپلیکیشن با ماهیت برنامه‌ریزی روزانه برای iOS‌ توسعه داده است. محصول این گروه در واقع یک منشی مجازی به شمار می‌رود. براساس اطلاعات منتشر شده، هر 7 عضو این کمپانی نوپا به فعالیت در یاهو ادامه خواهند داد، هرچند اپلیکیشن این کمپانی که Donna نام گرفته است، از این پس از دسترس خارج خواهد شد.
Donna اپلیکیشنی است که اطلاعاتی از قبیل ترافیک شهری، وضعیت آب‌وهوا و سایر اطلاعات مورد نیاز یک فرد را که در طول روز به آن نیاز خواهد داشت، در اختیار وی قرار می‌دهد. این سیستم عملکرد مشابه Google Now‌ دارد که توسط گوگل توسعه داده شده است.
احتمالا یاهو با خرید این کمپانی درصدد توسعه‌ی اپلیکیشنی مشابه است که قطعا داده‌های مورد نیاز برای اطلاع‌رسانی نظیر وضعیت آب‌وهوا را از طریق سرویس‌های خود یاهو بدست خواهد آورد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اکانت‌های ایمیل یاهو از طریق نفوذ به دیتابیس ثالث هک شد

یاهو به تازگی اعلام کرده است که تعداد نامشخصی از اکانت‌های ایمیل کاربران مورد نفوذ هکرها قرار گرفته است. کاربرانی که اکانت آن‌ها تحت تاثیر قرار گرفته هم‌اکنون از این مساله مطلع شده‌اند و یاهو می‌گوید که تمام تلاش خود را برای ردیابی کسانی که مسئول این حمله بوده‌اند و همچنین ایمن‌سازی اکانت‌های هک شده (و دیگر اکانت‌ها) خواهد نمود.
بنا بر گفته‌ی این شرکت، به نظر می رسد به جای اینکه سرویس یاهو بطور مستقیم مورد حمله قرار گیرد، آدرس‌های ایمیل و کلمه‌های عبور مربوط به آنان از یک دیتابیس متصل به سرویس‌های یاهو نظیر نت‌فلیکس، جیمیل، فیسبوک یا دیگر سرویس‌هایی که فرآیند لاگین را ممکن می‌کنند دزدیده شده است.
یاهو اینچنین بیان می‌کند که «ما هیچ مدرکی مبنی بر برداشته شدن این اطلاعات از سیستم‌های خود یاهو نداریم.» نرم‌افزاری که به منظور در اختیار گرفتن اطلاعات سرقت شده به کار گرفته شده است، به اکانت کاربران دسترسی پیدا کرده و تلاش نموده تا از طریق آخرین ایمیل‌های رد و بدل شده، نام‌ها و آدرس‌های ایمیل را از اکانت‌های کاربران بدست آورد.
کاربران برای جلوگیری از چنین رخدادهایی، باید نسبت به انتخاب پسورهای مناسب‌تر اقدام کنند. لازم است کلمه‌عبور شما بطور منظم تغییر کرده و در ترکیب آن از نشانه‌ها و کارکترهای مختلفی استفاده شود. همچنین باید این موضوع را به خاطر سپرد که استفاده از یک پسورد بر روی اکانت سایت‌ها و سرویس‌های گوناگون ریسک به خطر افتادن اطلاعات را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل به منظور ارائه دستگاه‌های آموزشی با سامسونگ و دیگر شرکت‌ها همکاری می‌نماید

اواخر سال پیش، گوگل اقدامات خود را در خصوص بازار آموزشی، با ارائه نسخه‌ای مخصوص از Play Store با محوریت دانش‌آموزان آغاز نمود. از آن زمان تا کنون، همکاران گوگل در برنامه‌ی Google for Education، کلاس‌های درس خود را به نرم‌افزارهای آموزشی و ابزارهایی نظیر کروم‌بوک‌ها و تبلت‌های مبتنی بر اندروید مجهز نموده‌اند.
امروز گوگل اعلام کرد که دو دستگاه جدید به این خط از دستگاه‌ها افزوده خواهد شد. این دو دستگاه، سری ThinkPad 11e لنوو و کروم‌بوک توشیبا هستند که به ترتیب با قیمت‌های 349 و 299 دلار ارائه خواهند شد. سامسونگ نیز تا ماه آوریل، نسخه‌ای آماده برای کلاس درس از تبلت Galaxy Tab 3 10.1 خود را برای همراهی با این جریان ارائه خواهد کرد.
و اما برای تکمیل این مجموعه‌ی سخت‌افزاری چه چیزی نیاز است؟ گوگل در نظر دارد که با اضافه نمودن مجموعه‌ی هزاران کتاب آموزشی K-12 از جمله عناوین محبوبی همچون Bridge to Terabithia و Lord of the Flies به برنامه‌یGoogle for Education به آن غنا ببخشد. این مجموعه‌ی بزرگ مطالعاتی، از همین امروز برای دوره‌های زمانی مقرون به‌صرفه 60، 180 و 360 روزه در دسترس تعدادی مدرسه‌ی منتخب قرار خواهد گرفت و پس از چند هفته به مدرسه‌های دیگر نیز گسترش خواهد یافت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تاثیر تدریجی لغو تحریم‌ها بر بازار کالاهای دیجیتال: کاهش 5 تا 20 درصدی قیمت‌ها

پس از توافق ژنو بخش عمده‌ای از تحریم‌های علیه کشور عزیزمان لغو شدند. در پی لغو تحریم‌ها و در نتیجه کم شدن واسطه‌های تجاری هزینه واردات این محصولات کاهش یافته و در نتیجه روال نزولی قیمت گجت‌های دیجیتال را شاهد هستیم.
در پی لغو تحریم‌ها و در نتیجه کم شدن واسطه‌های تجاری در واردات محصولات الکترونیکی طبیعتا منتظر کاهش قیمت‌ها نیز بودیم. با وجود آن که موانع متعدد تجاری پس از به امضا رسیدن توافقنامه ژنو به مرور از بین رفتند، اما چندان تفاوتی در قیمت محصولات دیجیتالی ایجاد نشد. دلیل این امر احتمالا مقاومت خرده‌فروشان در برابر کاهش قیمت برای کاهش زیان‌های احتمالی بوده است.
اما به مرور با گذشت زمان و نزدیک شدن به ایام پایان سال که بازار خرید داغ می‌شود، قیمت‌ اکثر محصولات دیجیتال افت کرده و با کاهش بین 5 تا 20٪ مواجه شده‌اند. این موضوع هنوز در همه محصولات و همه برندها خود را نشان نداده ولی احتمالا به زودی با افت بیشتر قیمت همه گجت‌های الکترونیکی روبرو خواهیم شد.
بنا به گزارش مرکز پژوهشی اقتصادی Business Monitor، طی سال 2013 میلادی، با وجود برخی نابسامانی‌های اقتصادی و فشار تحریم‌ها که منجر به افزایش روزافزون قیمت کالاها می‌گردید، ایرانیان حدودا 6.5 میلیارد دلار گجت الکترونیکی شامل تلفن هوشمد، تبلت و PC خریداری کرده اند. این موضوع بیانگر علاقه شدید کاربران ایرانی به محصولات تکنولوژیک و ابزارهای نوظهور دیجیتال است.
در پی لغو تحریم‌ها برخی کمپانی‌های بزرگ مثل دوو الکترونیکس، که به اهمیت بازار ایران پی برده‌اند، به سرعت فعالیت خود را در کشور به طور رسمی آغاز کرده و نمایندگی‌های خود را دایر نمودند. هنوز جای کمپانی‌های بزرگی چون نوکیا، اپل و... در بازار کشور خالی است، ولی امیدواریم در آینده سایر کمپانی‌ها نیز به بازار کشور بازگردند. به عنوان نمونه محصولات اپل در بازار کشور فروش بسیار خوبی دارند، ولی به دلیل عدم فعالیت رسمی، قیمت‌ها بالا بوده و سود حاصل از این تجارت به جیب واسطه‌های متعدد تجاری می‌رود. اگر این کمپانی در ایران دفتری رسمی داشته باشد و همچون سایر نقاط دنیا محصولات خود را از طریق فروشگاه‌های اختصاصی به فروش برساند، مطمئنا هم می‌تواند آمار فروش خود را بالا ببرد، هم سود حاصل از این تجارت را نصیب خود کند، نه واسطه‌ها!
کاهش تحریم‌ها بی‌شک اتفاق مبارکی هم برای علاقه‌مندان کاهالاهای دیجیتال و هم برای تجار خرد و عمده این بازار محسوب می‌گردد. فرصت باقی‌مانده تا سال نوی خورشیدی می‌تواند برای فروشنده و خریدار مناسب باشد. بی‌شک فروشندگان برای استفاده از این فرصت قیمت‌ها را واقعی‌تر اعلام خواهند کرد و مشتریان نیز با کاهش قیمت‌ها و با توجه به فصل خرید رغبت بیشتری به خرید این محصولات نشان خواهند داد.
پیشنهاد ما این است که اگر قصد خرید گوشی، تبلت، کامپیوتر یا هر گجت دیجیتالی را دارید از این فرصت استفاده کنید. وقت بگذارید و بازار را خوب بگردید تا محصول مورد نظرتان را با قیمت واقعی‌تری خریداری کنید.
امیدواریم روند نزولی کاهش قیمت‌ها تداوم داشته باشد تا بازار محصولات دیجیتال دوباره جان بگیرد. همچنین امیدواریم تا با لغو کامل تحریم‌ها و بهبود شرایط اقتصادی و رونق بیشتر کسب و کار (که محصولات دیجیتال نیز از آن مستثنی نیستند) هم به بازاری رقابتی برای شرکت‌های خارجی تبدیل شویم و هم زمینه تولید و توسعه محصولات دیجیتال داخلی فراهم گردد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با دانگل Wyse Cloud Connect شرکت Dell، اندروید را روی هر نمایشگری اجرا کنید

دستگاه Wyse Cloud Connect دل، برای اولین بار تحت نام پروژه Ophelia در نمایشگاه CES 2013 به نمایش گذاشته شد. این دانگل کوچک به تازگی در وب‌سایت شرکت دل با قیمت 129 دلار ارائه شده است. این دانگل HDMI که سایزی مشابه کروم‌کست گوگل دارد، می‌تواند به یک تلویزیون، پروژکتور و یا مانیتور متصل شده و اندروید 4.1 آبنبات پاستیلی را با رزولوشن 1080p اجرا نماید.
کاربران می‌توانند با اتصال یک کیبرد و موس، از Wyse Cloud Connect همانند هر دستگاه اندرویدی دیگر استفاده کنند. برای نمونه، کاربران می‌توانند به گوگل پلی وصل شده و به تمامی نرم‌افزارها و نیز محتوای سرگرم‌کننده دسترسی داشته باشند. اگرچه این محصول بیشتر به سمت کاربران تجاری گرایش دارد ولی شخصی که مالک یکی از این دانگل‌ها باشد می‌تواند به سادگی نت‌فیلیکس را بر روی آن اجرا کرده و به تماشای آخرین فصل سریال مورد علاقه خود بپردازد. به شکل جالبی، Wyse Cloud Connect برخلاف کروم‌کست، نیازی به منبع برق خارجی نداشته و نیروی مورد نیاز خود را از طریق یک رابط MHL و یا پورت یکپارچه شده‌ی USB تامین می‌نماید و نیازی به باتری نیز نخواهد داشت.
از نظر سخت‌افزاری، دانگل Wyse، یک پردازنده‌ی چند هسته‌ای ARM Cortex-A9 را در کنار یک حافظه رم 1 گیگابایتی در بر دارد. این دستگاه کوچک، از 8 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌گیرد که با استفاده از درگاه حافظه microSD می‌توان آن را تا 72 گیگابایت ارتقاء داد. بجز اتصال Bluetooth، این دستگاه می‌تواند از طریق آداپتور وای‌فای 802.11a/b/g/n داخلی خود به اینترنت متصل شود.
البته از آنجایی که این دستگاه، بطور مستقیم کاربران تجاری را هدف بازاریابی خود قرار داده است، Wyse Cloud Connect می‌تواند بعنوان یک کلایت برای چندین پلتفرم دسکتاپ مجازی نظیر Citrix Systems ،Microsoft و VMware عمل نماید. همچنین این دستگاه به برنامه‌های اختصاصی دل برای دسترسی از راه دور مجهز شده است. دل به طور مشخص کاربران تجاری را مورد هدف بازاریابی خود قرار داده است که بطور گسترده به مسافرت پرداخته و نیاز به دسترسی دائم به سیستم کامپیوتری خود در هتل و یا طی نمایشگاه‌های تجاری دارند. نمایندگان دل همچنین معتقدند این دستگاه می‌تواند بعنوان راه‌حل مناسب و ارزان قیمتی در مدارس مورد استفاده قرار گیرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیا تونی‌فدل و همکاران وی از نست، هسته‌ی اصلی طراحی سخت‌افزار در گوگل را تشکیل می‌دهند؟

فعل و انفعالات اخیر کمپانی گوگل، سوالات بسیاری را در میان کارشناسان و تحلیل‌گران بازار ایجاد کرده است. گوگل با خرید نست و فروش موتورولا، به نوعی بازوی سخت‌افزاری خود را تغییر داده است. آیا گوگل درصدد ورود به بازار ابزارهای‌هوشمند با رهبری طراح آیپاد است؟ یا خرید نست فقط به نشان از فعالیت در حوزه‌ی اینترنت اشیاء دارد؟
تونی‌فادل یا به تعبیری بهتر، پدر آیپاد و سایر کارکنان کمپانی نست به‌عنوان اعضای تیم طراحی سخت‌افزار در گوگل به کار مشغول خواهند شد. بنابر اخبار منتشر شده توسط وب‌سایت TechCrunch که توسط منابع آگاه بیان شده است، این گروه به‌علت کار روی انواع پروژه‌های سخت افزاری قادر خواهند بود تا به انواع منابع مورد نیاز خود دسترسی یابند.
گروه جدیدی که با تصاحب نست وارد تیم کاری گوگل شده‌اند، همچنان روی طراحی سخت‌افزار به فعالیت خواهند پرداخت، اما زمینه‌ی فعالیت آن‌ها صرفا برای طراحی ترموستات یا سنسورهای تشخیص آتش‌ نبوده و احتمالا گوگل سعی دارد تجربیات فادل و همکاران وی را در مورد طراحی تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها به کار گیرد. اما هنوز نمی‌توان به‌طور قطع در این مورد اظهار نظر کرد.
در مورد بودجه نیز گوگل امکانات بی‌شماری را در اختیار این تیم قرار خواهد داد که نشان از علاقه‌ی این شرکت به فعالیت در حوزه‌ی سخت‌افزار دارد که می‌توان خرید موتورولا را یک شروع بد در این زمینه برشمرد.
در صورتی که این رویکرد صحیح باشد، سیاست جالب توجهی توسط گوگل در پیش گرفته شده است. پیش از این تصور غالب در مورد علت تصاحب نست توسط گوگل، دسترسی به اطلاعات کاربران و یادگیری الگوی مصرف و رفتاری کاربران محصولات نست بود که از این‌رو اعتراضات بسیار زیادی را نیز به خود دید.
درصورتی که گوگل در پی تولید سخت‌افزار و ورود به بازار محصولات مصرفی باشد، تصاحب نست به منظور بهره‌گیری از تجارب و دانش تیم طراحی سابق اپل به رهبری فادل، می‌تواند کمی برای اپل نگران کننده باشد. می‌توان خرید نست را به پتنت‌های در اختیار گرفته از تصاحب موتورولا را نیز اضافه کرد که در این صورت قدرت تیم‌طراحی به رهبری فادل را بیش از پیش افزایش خواهد داد، چراکه به گنجینه‌‌ای عظیمی از پتنت‌ها دسترسی داشته و همچنین در کنار آن دغدغه ی مالی را نیز احساس نخواهند کرد. مضاف براین، گوگل خود توسعه‌ی دهنده‌ی سیستم‌عامل اندروید است که از این لحاظ نیز تیم طراحی به تمامی شرایط موجود برای طراحی و توسعه‌ی تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها دسترسی خواهد داشت.
با پیشرفت دامنه‌های اینترنت، می‌توان انتظار محصولات دیگری را جز تلفن‌های‌هوشمند نیز داشت که گوگل در پی تولید آن‌ها است، مطمئنا سال‌های آتی را باید در اختیار خانه‌های‌هوشمند و اینترنت اشیاء عنوان کرد، از‌این رو فادل و همکاران وی می‌توانند کمک بزرگی برای گوگل باشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت و Razer برای تولید لوازم جانبی ایکس‌باکس وان با یکدیگر همکاری می‌کنند

تولیدکننده‌ی بزرگ لوازم جانبی و سرگرمی دیجیتال، Razer اعلام کرده است که به زودی شروع به تولید محصولات جدیدی برای کنسول تازه معرفی شده‌ی مایکروسافت یعنی Xbox One خواهد نمود. به موجب قرارداد میان این دو شرکت، Razer محصولات جانبی و ثالثی که کمبود آن‌ها برای کنسول جدید مایکروسافت حس می‌شود را تولید خواهد نمود که از جمله آن‌ها می‌توان کنترلرهای غیر رسمی را نام برد.
با توجه به کنترلرها و هدست‌های بسیار محبوبی که این شرکت برای نسل قبلی کنسول‌ها تولید کرده است، می‌توان پیش‌بینی نمود که Razer برنامه ویژه‌ای برای ایکس‌باکس وان مایکروسافت ترتیب داده باشد. کنترلرهای Sabertooth / Onza این شرکت محبوبیت خود را در میان گیمرها و تیم‌های eSport ثابت نموده است و نیز استیک‌ Atrox Arcade این شرکت، یکی از برترین استیک‌های جنگی بازار است که برتری خود را در رقابت‌های رسمی و بازی‌های خانگی نشان داده است. بنابراین به زودی باید شاهد مجموعه‌ی بی‌نظیری از کنترلرها و آرکید استیک‌های اختصاصی Razer برای کنسول ایکس‌باکس وان باشیم. موسس Razer، مین‌لیانگ تن می‌گوید:
ما به دنبال بهبود تجربه‌ی کلی بازی‌های رایانه‌ای برای بازیکنان هستیم خواه این بازی‌ها بر روی کنسول اجرا شوند و خواه بر روی PC. ما قصد داریم از طریق همکاری با شرکت معتبری نظیر مایکروسافت، به خوبی اهداف خود نظیر ایجاد محصولات بی‌نظیر برای اکس‌باکس‌وان را محقق کنیم. اکنون زمان هیجان‌انگیزی برای صدها هزار گیمر در سراسر دنیا است و ما هیجان‌زده‌ایم که بخشی از این جریان باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساندرای‌پیچای نزدیک‌ترین گزینه برای تکیه زدن به صندلی مدیریت در مایکروسافت است

گویا کماکان باید منتظر شنیدن اخبار متحیرکننده‌ای در مورد انتخاب مدیرعامل کمپانی مایکروسافت باشیم. چند روز پیش خبری در زومیت منتشر شد که حکایت از انتخاب ساتیا نادلا به‌عنوان مدیرعامل ردموندی‌ها داشت، اما هم‌اکنون اخباری در مورد ساندرای پیچای منتشر شده است که در حال طی مراحل نهایی مذاکرات است.
براساس گفته‌های برخی از منابع آگاه از تحولات درونی مایکروسافت با SiliconAngle، ساندرای‌پیچای، قائم‌مقام بخش کروم و اپلیکیشن‌های مربوط به آن، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های تکیه زدن بر صندلی مدیریت عاملی ردموندی‌ها است. گزارش منتشر شده حکایت از نزدیکی منابع اطلاعاتی به تیم انتخاب مدیرعامل مایکروسافت داشته، هم‌اکنون نیز مذارکات برای حصول توافق نهایی در مورد مدیرعاملی پیچای به‌عنوان یک گزینه‌ی خارجی در جریان است.
براساس اطلاعات ارائه شده، پیچای در حال طی مراحل نهایی مذاکرات بوده و لقب نزدیک‌ترین فرد به سمت مدیرعاملی مایکروسافت را از ساتیا نادلا ربوده است. همانطور که می‌دانید روز جمعه گزارشی در زومیت منتشر شد که در آن به نقل از بلومبرگ، نادلا به‌عنوان نزدیک‌ترین فرد برای به‌دست گرفتن سکان هدایت مایکروسافت معرفی گردید. هنوز اطلاعات دیگری در این مورد منتشر نشده است، اما به محض فاش شدن اطلاعات بیشتر، مطمئنا شاهد انتشار گزارشات تفصیلی خواهیم بود.
در حال حاضر پیچای سمت قائم‌مقامی کروم و اپلیکیشن‌های مربوط به آن را در گوگل بر عهده دارد که علاوه بر آن به‌عنوان یکی از افراد حاضر در اتاق فکر اندروید نیز به شمار می‌رود. تجربه‌ی بالای وی در رهبری تیم‌ها و همچنین دانش بالای وی در زمینه‌ی فناوری‌های نوین یکی از عوامل اساسی پیشنهاد کمپانی رقیب برای سمت مدیرعاملی است، اما در نقطه‌ی مقابل گوگل نیز با پیشنهاد رقم پاداش بزرگی، سعی در ماندگار کردن ساندرای در خانه ی خود دارد.
دیویدولانته، تحلیل‌گر ویکیبون در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:
مایکروسافت با گماردن پیچای به سمت مدیریت عاملی ردموندی‌ها می‌تواند مدل سیستم‌عامل جدیدی را برای سرویس ابری، ابزار‌های قابل حمل و همچنین شبکه‌های اجتماعی خود به کار گیرد. مایکروسافت در حال حاضر به مدیری نیاز داد که بتواند این کمپانی را از مرحله‌ی گذار به سلامت عبور داده و در عین حال مشتری‌های ایکس‌باکس را حفظ کرده و ابزار‌های قابل حمل از قبیل تلفن‌های‌هوشمند را نیز با استراتژی جدیدی به پیش ببرد. پیچای بهترین گزینه برای در دست گرفتن سکان هدایت مایکروسافت است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 18 از 119:  « پیشین  1  ...  17  18  19  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA