انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 19 از 119:  « پیشین  1  ...  18  19  20  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
با «اترنی.می» پس از مرگ هم می‌توانید در دنیای آنلاین زنده بمانید.

مرگ٬ پایان زندگی ما است و دیر یا زود از خاطره‌ها پاک می‌شویم٬ اما حالا سرویس آنلاینی متولد شده که می‌گوید می‌تواند ارتباط شما با عزیزان‌تان را پس از مرگ هم پایدار نگه دارد. «اترنی.می» هدفش «جاودانگی دیجیتال» انسان‌ است.
"به سادگی جاودانه شوید." این شعار سرویس آنلاین جدیدی است که از دل «مرکز توسعه کارآفرینی دانشگاه ام‌آی‌تی» بیرون آمده است. «اترنی.می» (Eterni.me) استارت‌آپی است که به ابتکار گروهی هشت‌نفره از مهندسان و کارآفرینان خلاق این دانشگاه طراحی شده و می‌تواند با بررسی زندگی آنلاین شما٬ ارتباط آنلاین‌تان را با هر کسی که می‌خواهید حفظ کند.
شما تعیین می‌کنید که کدام بخش از دارایی‌های آنلاین‌تان را در اختیار «اترنی.می» قرار دهید؛ چت‌های ذخیره‌شده٬ ایمیل‌ها٬ مکاتبات اسکایپی و داده‌های دیگری که مجوز استفاده از آن را به «اترنی.می» می‌دهید٬ توسط این سرویس تجزیه و تحلیل می‌شود و سپس الگوریتمی جالب، این خرده‌داده‌ها را در کنار هم قرار می‌دهد و با هوش مصنوعی شخصیت آنلاین شما را بازسازی می‌کند.
شخصیت بازسازی شده با بهره‌گیری از داده‌هایی که برآمده از زندگی آنلاین شماست٬ می‌تواند با هر کسی که شما می‌خواهید در ارتباط و تعامل باشد و پس از مرگ‌تان برای کسانی که خودتان تعیین می‌کنید اطلاعات و پیام‌هایی درباره شما بفرستد؛ یا به عبارت ساده‌تر آن‌طور که سازندگانش توصیف می‌کنند: «همچون یک تماس اسکایپی از دنیای پس از مرگ.» نام این سرویس هم فرم تغییریافته‌ای از واژه انگلیسی "Eternity" به معنی «جاودانگی» است.


جاودانگی دیجیتال

«اترنی.می» این قابلیت را دارد که هرآنچه در زندگی آنلاین‌تان انجام داده‌اید را آنالیز کند٬ بر اساس آن «شخصیتی مجازی» بسازد و زندگی دیجیتال‌تان را جاودانه کند؛‌ایده‌ای که برای بسیاری از کاربران جالب و هیجان‌انگیز و برای برخی دیگر هول‌ناک و غریب است.
چنین ایده‌هایی از سال‌ها پیش در ذهن مبتکران دنیای دیجیتال بوده؛ ایده‌هایی نظیر ساختن روبات‌هایی که بتوانند تداعی‌کننده شخصیت و کارآیی فردی خاص باشند. دانشگاه ام‌آی‌تی همواره در این زمینه پیش‌گام بوده٬ اما حالا با توسعه تکنولوژی و توانمندتر شدن فن‌آوری‌های دیجیتال و به موازات آن افزایش امکانات «داده‌کاوی» (Data Mining) این رویای دیرینه می‌تواند واقعا محقق شود.
سازندگان «اترنی.می» می‌گویند امید و هدف‌شان این است که با بهره‌گیری از حجم عظیمی از اطلاعات برآمده از زندگی دیجیتال کاربران و طیف گسترده‌ای از فایل‌های گوناگون که در گوشه کامپیوترهایشان خاک می‌خورد٬ یادی از او را از طریق یک رابط کاربری جذاب در ذهن و دل و چشم عزیزان‌شان زنده نگه دارند: «رابط کاربری برای دسترسی به خاطره‌ها.»
ماریوس اورساکه٬ مدیر این پروژه می‌گوید: «وقتی کسی از اعضای خانواده یا دوستان‌مان می‌میرد٬ خاطره آن فرد به تدریج از ذهن‌ها پاک می‌شود. ما واقعا فراموش می‌کنیم و فراموش می‌شویم. حتی گاهی آنچه می‌خواهیم از ما برای نسل‌های بعد به جا بماند هم به سادگی فراموش می‌شود. ما آمده‌ایم تا راه فراموش شدن انسان‌ها را سد کنیم.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Bond Touch، گجت پوشیدنی تغییر پذیر با قابلیت سفارشی‌سازی

تصور کنید می‌توانستید به یک مغازه الکترونیکی مراجعه کنید و با خرید تعدادی قطعه‌ی مجزا و اتصال آن‌ها به هم ابزار پوشیدنی خود را مثلا به شکل یک گردنبد بسازید و در صورت نیاز با جداکردن قطعات گردنبند آن را به یک ساعت هوشمند با قابلیت اتصال به تلفن هوشمند خود تبدیل می‌کردید. اگر چنین ابزاری جزو آرزوهای شماست می‌توانید در Bond Touch به دنبال تحقق آن باشید. این ابزار ساده از قطعاتی مجزا تشکیل شده که شما بر حسب نیاز می‌توانید با اتصال آن‌ها به هم دستگاه منحصر بفرد خود را بر حسب نیازتان بسازید.
ابزارهای پوشیدنی کنونی می‌توانند ویژگی‌های محدودی را به شما ارائه کنند اما اگر می‌خواهید آن‌ها را در هم ادغام کنید و یک ابزار پوشیدنی چندکاره داشته باشید می‌توانید به فکر تهیه‌ی Bond Touch باشید. این ابزار از قطعات جداگانه‌ای ساخته می‌شود که کاربر می‌تواند بر حسب نیاز خود هر یک از آن‌ها را تهیه کند و ابزار مورد نظر خود را بسازد. از آن جایی که این قطعات به صورت مغناطیسی به هم متصل می‌شوند کاربر می‌تواند به شکل‌های مختلف مثلا دور مچ دست یا آویزان از آن استفاده کند.
دو قطعه‌ی اصلی که برای این ابزار ضروری هستند، یکی مغز آن و دیگری صفحه نمایش است که مغز وظیفه‌ی ارتباط با سایر قطعات و تلفن هوشمند را به کمک بلوتوث 4 بر عهده دارد. وظیفه‌ی نمایشگر هم نمایش اطلاعات و هشدارهایی است که کاربر به آن‌ها نیاز دارد.
برخی از قطعاتی که هم اکنون برای ساخته شدن در نظر گرفته شده اند، شامل باتری اضافه، قطعه‌ی حافظه‌ی USB و قطعه‌ی مکان یابی است که می‌تواند اطلاعات مکانی شما را در خود ثبت کند. اپ مخصوص این ابزار هم امکان ارتباط این اجزا با یکدیگر را فراهم می‌کند. این ابزار هم اکنون برای سفارش خرید عرضه نشده است اما شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت آن تمایل خود را برای توسعه‌ی انواع قطعاتی که می‌خواهید اعلام کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رشد بازار تبلت‌ها در سال 2013 با کاهش سرعت همراه بوده است

فروش تبلت در سال 2013 با افزایش مواجه بوده است ولی این مساله چندان تعجب آور نیست. تحلیل‌گران IDC می‌گوید که در مجموع طی سال گذشته‌ی میلادی 217.1 میلیون تبلت فروخته شده است که نمایانگر رشد 50.6 درصدی نسبت به سال پیش از آن است. اما به نظر می‌رسد این بازار در حال اشباع شدن بوده و بخاطر رقابت شدیدی که میان انواع و اقسام شرکت‌ها به وقوع پیوسته، سرعت رشد این بازار در حال کاهش است.
جالب است بدانید رشد این بازار در سال 2012 نسبت به سال پیش از آن، 87.1 درصد بوده است. تولیدکنندگان در حال انتقال تمرکز خود بر روی بازارهای در حال توسعه هستند اما محصولاتی با حاشیه سود بالا نظیر آیپدهای اپل آنچنان حال و روز خوشی در اینچنین بازارها ندارند. رشد 13.5 درصدی اپل از این بازار، از میزان میانگین رشد کلی که بر روی 28.2 درصد قرار دارد پایین‌تر است. با این وجود در سه‌ماهه‌ی چهارم 2013، اپل به عنوان اولین تامین‌کننده‌ی تبلت بازار جایگاه خود را حفظ کرده و سهم 33.8 درصدی از بازار را به خود اختصاص داده است. با فاصله‌ای قابل توجه، سامسونگ با سهم 18.8 درصد در جایگاه دوم تولیدکنندگان تبلت قرار گرفته و پس از آن، آمازون با 7.6 درصد، ایسوس 5.1 و لنوو 4.4 درصد در ادامه لیست قرار دارند.
سهم اپل از بازار سال پیش به میزان قابل توجهی بالاتر و معادل 38.12 درصد بود ولی سامسونگ در این سال با بهبود وضعیت روبرو بوده است و از سهم 13 درصدی خود در سال پیش فراتر رفته است. تام ماینلی، محقق ارشد IDC می‌گوید:
کاملا مشخص است که بازارهایی نظیر ایالات متحده به سطح اشباع تقاضای مشتری رسیده‌اند و در همین حال بازارهای تازه ظهور، رشد قدرتمندی را از خود به نمایش گذاشته‌اند. البته این رشد به اندازه‌ای نیست که بتواند آمارها را به سطح سال‌های پیش برساند.
در مجموع به نظر می‌رسد که سال 2014، چالشی دیگر برای بازار تبلت‌ها خواهد بود. حال که بازارهای اساسی به سطح اشباع نزدیک می‌شوند، شرکت‌هایی نظیر اپل و آمازون به بیشترین سطح سوددهی خود می‌رسند چرا که این دو مبالغ هنگفتی از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزاری خود بدست می‌آورند. در نقطه‌ی مقابل، سامسونگ بیشتر بر فروش خود دستگاه‌ها متمرکز بوده و سود نرم‌افزاری قابل توجهی شامل حال این شرکت کره‌ای نخواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نسخه جدید کنسول اندرویدی Ouya با دسته‌ی بهبود یافته ارائه شد

کنسول بازی مبتنی بر اندروید Ouya اکنون در رنگ مشکی مات، با کنترلر بهتر و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. Ouya اکنون میزان حافظه ذخیره‌سازی داخلی کنسول بازی خود را دو برابر افزایش داده و طراحی دسته‌ی کنترلر آن را نیز اصلاح نموده است.
کنترلر حساس Ouya اصلی، یکی از بزرگترین مسائل آزاردهنده مربوط به این کنسول محسوب می‌شد؛ چرا که نه تنها برای نگاه داشتن در دست بسیار نامناسب بود، بخاطر لگ‌های طولانی مدت نیز بدنام شده بود. سازنده‌ی این کنسول ادعا می‌نماید که با طراحی مجدد کنترلر، کلیه مشکلات را مرتفع کرده است. همچنین گفته می‌شود که نسخه جدید، از اتصال وای‌فای بهبود یافته بهره می‌برد. شکایات فراوانی نیز به نسخه اولیه Ouya از نظر نرم‌افزاری وارد بود که اغلب بدلیل عدم تغییر در برخی المان‌های رابط کاربری اندروید خالص بوجود آمده بود. مشخص نیست که این مساله نیز در نسخه ی جدید کنسول حل شده باشد یا خیر.
کنترلر بازطراحی شده، با رنگ مشکی مات و اتصال وای‌فای بهتر، تنها تغییرات نسبت به کنسول Ouya اصلی محسوب می‌شوند. نسخه جدید، از همان چیپ چهار هسته‌ای تگرا 3 در کنار یک گیگابایت رم که کم‌کم رو به کهنگی می‌رود، بهره می‌گیرد. به نظر تصمیم عاقلانه‌تری بود اگر چیپ به تگرا 4 ارتقا داده می‌شد و در مقابل، قیمت دستگاه تا حدودی افزایش می‌یافت؛ چرا که چنین اقدامی موجب افزایش واقعی ارزش این کنسول کوچک می‌شد. با وجود کنسول‌های مشابه دیگری نظیر M.O.J.O که تگرا 4 را بعنوان قلب پردازشی خود ارائه می‌کنند، قدرت پردازشی Ouya به نظر سطح پایین می‌رسد. همینطور با وجود دیگر کنسول‌های مبتنی بر اندروید که بطور مستقیم به پلی استور گوگل متصل می‌شوند، اقدام Ouya در ایجاد استور اختصاصی و محدود خود باعث شک و تردید در موفقیت آینده‌ی این پروژه خواهد بود.
نسخه جدید این کنسول با قیمت 129 دلار از طریق وب‌سایت خود Ouya و نیز آمازون قابل خریداری است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تراشه‌های مبتی بر فناوری مکسول انویدیا از تراشه‌ی تگرا کی‌وان کم مصرف‌تر و قدرتمند‌تر خواهد بود

براساس اخبار منتشر شده، آخرین تراشه‌‌های گرافیکی مکسول انویدیا نشان از بهبود در عملکرد این کارت‌گرافیک در مصرف باتری دارد. انویدیا با طراحی و تولید کارت‌گرافیک مبتنی بر معماری کپلر موفقیت‌های فراوانی را در لپ‌تاپ‌ها به خود اختصاص داد، از این‌رو این کمپانی درصدد کسب موفقیت‌هایی با استفاده از این فناوری در دنیای ابزار‌های قابل حمل به‌همراه تراشه‌ی تگرا کی‌وان است. انویدیا درپی تکرار این موفقیت‌ها این بار با استفاده از فناوری مکسول در دنیای پی‌سی‌ها و لپ‌تاپ‌ها است.
گویا انویدیا قصد دارد تا فناوری مکسول را در محصولاتی از 200 وات در کارت‌های گرافیکی تا پردازنده‌های گرافیکی در تراشه‌های تگرا با مصرف دو تا سه وات پیاده‌سازی کند که بهره‌وری آن در مقایسه با فناوری کپلر در ازای هر وات انرژی مورد استفاده بیشتر است. انویدیا در صدد عرضه‌ی اولین کارت‌گرافیکی مبتنی بر مکسول با نام GM107 است و پس از آن این فناوری را به تراشه‌‌های تولیدی خود منتقل خواهد کرد. در نیمه‌ی دوم سال 2014 میلادی شاهد استفاده از این فناوری در نوت‌بوک‌هایی خواهیم بود که از پردازنده‌های Broadwell اینتل بهره می‌برند.
شنیده‌ها عرضه‌ی تراشه‌های مبتنی بر مکسول را در سال 2015 میلادی عنوان کرده‌اند که عملکرد فوق‌العاده‌ای در مقایسه با تگرا کی‌وان خواهد داشت. همچنین انویدیا گواهی استفاده از فناوری مکسول را برای استفاده از در سایر سیستم‌روی‌چیپ‌ها صادر خواهد کرد، از‌این‌رو می‌توان شاهد استفاده از پردازنده‌های گرافیکی انویدیا در چیپ‌های تولیدی سایر کمپانی‌ها نیز باشیم. هزینه‌ی دریافتی برای گواهی پردازنده‌های گرافیکی تراشه‌ها بسیار پایین خاهد بود، اما این امر می‌تواند انویدیا را در افزایش نفوذ خود در بازار یاری کند.
هنوز فاصله‌ی زیادی بین تبلت‌ها و تلفن‌های‌هوشمند در مقابل کامپیوتر‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌ها در اجرای بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد و انتظار می‌رود تا این اختلاف همچنان باقی بماند. هرچند نمی‌توان انتظار داشت تا شاهد اجرای بازی‌هایی چون بتلفیلد، ندای وظیفه و سایر بازی‌های مشابه در تبلت‌ها در آینده‌ای نزدیک باشیم، اما امید است تا در آینده‌ی نزدیک بتوان نسل‌های پیشین این بازی‌ها را در تبلت‌ها و تلفن‌های‌هوشمند بازی کنیم.
برای اینکه دید بهتری به قدرت فناوری مورد استفاده در تلفن‌های‌هوشمند امروزی پی ببریم، بهتر است آن را با قدرت کامپیوتر‌های رومیزی تولید شده در ده سال گذشته برابر بدانیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نسخه‌ی بتای سرویس پلی‌استیشن Now راه‌اندازی شد

سونی در نمایشگاه CES 2014 پرده از سرویس PlayStation Now برداشت.هم اکنون این کمپانی نسخه‌ی بتای این سرویس را برای کاربران خود در بریتانیا در دسترس قرار داده است.
کاربران بریتانیایی کنسول‌های بازی قادرند تا با اتصال به این سرویس برخی از بازی‌های ارائه شده را با استفاده از آن بازی کنند.
اولین بازی‌های ارائه شده در این سرویس شامل KillZone 3، Puppeteer و Shadow of the colossus است. سونی در نظر دارد تا Papo & Yo، Darksiders II، MX vs ATV:Alive، Disgaea 4، Ninja Gaiden 3 و Shatter است.
سونی برای استفاده از این سرویس کدهای مورد نیاز به‌همراه راهنمای استفاده را نیز منتشر ساخته است. فقط کافی است تا سرویس را لود کرده و اجرای بازی‌ها را در سرویس ابری سونی اجرا کنید. این فناوری سرویسی است که سونی مصمم است تا آن را برای تمامی کاربران خود فارغ از کنسول‌های بازی سونی، ارائه دهند. هم‌اکنون نسخه‌ی بتای این سرویس برای کاربران پلی‌استیشن 3 فعال شده است، ولی همانطور که گفتیم در آینده تمامی کاربران کنسول‌های سونی قادر به استفاده از این سرویس خواهند بود.
همانطور که از اسامی بازی‌های در دست ارائه برای این سرویس مشاهده می‌کنید، به‌نظر می‌رسد که سونی درصدد آزمایش انواع بازی‌های موجود است که شامل بازی‌های مسابقه‌ای، شوتر و... است تا سیستم خود را از جنبه‌های مختلف به ورطه‌ی آزمایش گذارد. مطمئنا در آینده شاهد عرضه‌ی طیف وسیعی از بازی ها در این سرویس خواهیم بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل 840 میلیون دلار به دلیل اعمال نفوذ در قیمت کتاب‌های الکترونیکی جریمه شد

تابستان گذشته، اپل به همکاری با 5 ناشر بزرگ به منظور افزایش قیمت کتاب‌های الکترونیکی محکوم شد اما تا کنون این شرکت ملزم به پرداخت هیچ مبلغی نشده بود. حال به نظر می‌رسد این وضع به زودی به دلیل یک ادعای خسارت دیگر تغییر خواهد کرد.
استیو برمن، وکیل مصرف‌کنندگان و ۳۳ ایالت که با پرونده‌ی وزارت دادگستری آمریکا علیه اپل مرتبط بوده‌اند گفته است که اقدامات این کمپانی موجب شده که خریداران کتاب‌های الکترونیکی به میزان 280,254,374 دلار اضافه بر رقم واقعی هزینه کنند. وی خواهان سه برابر شدن این مبلغ شده است. بلومبرگ گزارش می‌دهد:
این وکیل، که با ارزش‌ترین کمپانی تکنولوژی دنیا را به دلیل قیمت‌گذاری کتاب‌های الکترونیک مورد تعقیب قضایی قرار داده، به دنبال 280 میلیون خسارت وارد شده به خریداران، خواهان ارائه‌ی رقم جریمه‌ای معادل سه برابر رقم مذکور است. این خبر از زبان یکی از وکلای این پرونده دیروز در منهتن شنیده شده است.
شاکیان این پرونده، می‌گویند که ان‌ها حق ادعای سه برابر شدن این مبلغ را تحت قانون آنتی‌تراست دارند چرا که سال پیش در محاکمه‌ی انجام گرفته، مجرم بودن اپل در خصوص هماهنگی یک تبانی به منظور دستکاری قیمت‌ها به اثبات رسیده است. این مقدار، 0.5درصد از مقدار پول نقد اپل است که در انتهای سال 2013 گزارش شده.
قاضی محلی این پرونده، خانم دنیس کوت، گفته است که او یک محاکمه دیگر را در اواخر سال ترتیب خواهد داد تا مقدار دقیق خسارت مورد تقاضای مدعیان پرداخت شود. کوت کسی است که اپل را در محاکمه‌ی غیر ژوری که در ماه جولای برگذار شد گناهکار شناخت. او همچنین اپل را در مقابل ۳۳ ایالتی که به دادخواهی وزارت دادگستری آمریکا پیوسته بودند مسئول دانست. وزارت دادگستری در دعاوی خود تقاضای جریمه مالی را مطرح نکرده بود اما به نظر می‌رسد ۳۳ ایالت مذکور طالب خسارات هنگفتی هستند.
تا آن زمان اپل مسائل دیگری نیز برای نگرانی دارد؛ این کمپانی در ماه آینده باید دور دوم رویارویی با سامسونگ بر سر دعاوی پتنتی کالیفرنیای شمالی را شروع نماید. اپل دور اول این دعاوی را با ادعای خسارت 1 میلیارد دلاری با پیروزی پشت سر گذاشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اولین تبلیغ ویدئویی مایکروسافت در فینال فوتبال آمریکایی تاثیرگذارترین آگهی پخش شده خواهد شد

در ابتدای ماه فوریه هر سال، فینال جام فوتبال آمریکایی برگزار می‌شود که به دلیل برخورداری از بیننده‌‌ی میلیونی، یکی از پرطرفدارترین ساعات برای پخش آگهی‌های بازرگانی است. از‌این‌روکمپانی مایکروسافت فرصت را غنیمت شمرده و اولین تبلیغ تلویزیونی در زمان پخش این مسابقه را که به SuperBowl موسوم است، به روی آنتن خواهد برد.
استیو‌گلیسن یکی از بازیکنان نام آشنای فوتبال آمریکایی است که پس از خداحافظی از میدان مسابقه از ابتلای خود به بیماری ALS پرده برداشت. بیماری وی هم‌اکنون پیشرفت کرده و وی قدرت تکلم وی را نیز از دست داده است. وی با انجام یکی از درخشان‌ترین بازی‌های خود در سال 2006 به که تیم خود را به بازی بازگرداند، به نماد بازیابی و بازسازی نیواورلئان تبدیل شد. هم‌اکنون مجسمه‌ی وی در خارج از استادیوم این شهر نصب شده است.
علارغم انجام بازی‌های درخشان و رهبری تیم خود، وی یارای رقابت مقابله با بیماری خود را نداشته است، بطوریکه همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، وی قدرت تکلم و همچنین راه‌رفتن خود را از دست داده است. مایکروسافت در این آگهی ویدئویی گلیسن را به‌عنوان کاراکتر اصلی گمارده است. وی که روی ویلچربه سر می‌برد و فاقد توانایی برقراری ارتباط از راه کلام است، سیرفیس‌پرو مایکروسافت را به‌عنوان راه‌حل ارتباطی خود مورد استفاده قرار می‌دهد. وی از اپلیکیشنی استفاده می‌کند که با تعقیب چشم‌های وی قدرت تایپ و در نتیجه ایجاد ارتباط را پیدا می‌کند.
امکاناتی که فناوری در این موارد در اختیار انسان‌ها قرار می‌دهد، فارغ از برند و تولیدکننده‌ی این ابزار‌ها، بسیار با ارزش است. ALS بیماری است که فرد را به‌طور کامل ناتوان می‌سازد. مطمئنا این آگهی تلویزیونی یکی از تاثیرگذارترین تبلیغاتی است که علاوه بر کاربرد تبلت‌های و مخصوصا سرفیس‌پرو، نقش فناوری را در زندگی انسان‌ها پررنگ‌تر نمایش می‌دهد.

http://host3.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/324/ce8277678c999ad84c8f3815e2a992aa971088.mp4
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تغییر سیاست فیس‌بوک: حالا می‌توانید با هویت مستعار اکانت بسازید.

سیاست فیس‌بوک در ۱۰ سال گذشته این بوده که کاربران را به استفاده از هویت واقعی خود ترغیب کند. حالا این سیاست قرار است تغییر کند تا کاربران بتوانند به صورت ناشناس یا با هویت مستعار هم از سرویس‌های فیس‌بوک بهره‌مند شوند.
یک دهه پس از تولد فیس‌بوک٬ بنیان‌گذار این کمپانی تصمیم گرفته در سیاست پیشین خود که ترغیب کاربران به حضور در فیس‌بوک با هویت واقعی٬ از پایه‌های آن بود٬ تغییری رادیکال ایجاد کند و اجازه ساخت اکانت با نام مستعار و گشت‌وگذار فیس‌بوکی ناشناس را هم به کاربران بدهد.
مارک زاکربرگ خبر این تغییر را نخستین بار در مصاحبه‌ای با «بلومبرگ بیزنس‌ویک» که به مناسبت دهمین سالگرد تولد فیس‌بوک انجام شده٬ مطرح کرد. او گفت: «من کاملا مطمئنم که ما به نقطه‌ای رسیده‌ایم که دیگر نیازی به تداوم سیاست پیشین و وادار کردن کاربران به حضور در فیس‌بوک با هویت واقعی نداریم. اگر شما همواره صرفا به خاطر هویت واقعی خود تحت فشار باشید٬ طبیعی است که این مساله بار اضافی به زندگی‌تان تحمیل می‌کند.»
فعالیت در فیس‌بوک با هویت واقعی٬ از سال ۲۰۰۴ ایدئولوژی مرکزی این کمپانی بود. بر اساس سیاست‌های کنونی٬ اگر فیس‌بوک تشخیص دهد که نامی که با آن در این شبکه اجتماعی حضور دارید نام واقعی‌تان نیست٬ این حق را دارد که اکانت‌تان را غیرفعال کند تا بتوانید ثابت کنید که آن اسم و فامیلی٬ هویت واقعی شما است. در غیر این صورت٬ اکانت خود را از دست خواهید داد.


همگام با تغییرات دنیای تکنولوژی٬ برای پیش‌تاز ماندن

مارک زاکربرگ جزئیات بیشتری درباره این تغییر اساسی در سیاست‌های فیس‌بوک ارائه نکرد٬ اما به نظر می‌رسد این تغییر بیش از هرچیز برای حفظ موقعیت فیس‌بوک به‌عنوان شبکه اجتماعی و سرویس آنلاین برتر در رقابت با سرویس‌های پرطرفدار دیگری نظیر اسنپ‌چت و توییتر است که به سادگی امکان استفاده مستعار و ناشناس کاربران را فراهم می‌کنند.
حالا سرویس‌هایی نظیر اسنپ‌چت که حتی به پیشنهاد ۳ میلیارد دلاری فیس‌بوک برای خرید هم دست رد زده٬ محبوبیت بیشتری دارند؛ سرویس‌هایی که استفاده از آنها حتی با نام جعلی هم ممکن است٬ عکس‌ها و پیام‌ها را ذخیره نمی‌کنند و در آنها هیچ چیزی از گذشته، گریبان کاربر را در آینده نخواهد گرفت.
این تغییر همچنین نتیجه تلاش‌های کسانی است که با دغدغه‌های امنیتی و برای حفاظت از فعالان و کنشگران مدنی در سراسر جهان٬ از فیس‌بوک می‌خواستند که امکان حضور با نام مستعار را برای این گروه از افراد فراهم کند.
گذشته از این٬ سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری فیس‌بوک روی اینستاگرام را نباید از یاد برد.
این پلت‌فرم برای به‌اشتراک‌گذاری عکس از طریق موبایل است و در آن لزوما کاربران با هویت واقعی خود حضور ندارند و حضور با اسم مستعار هم با هیچ مانعی روبرو نیست.
محصولات جدیدی هم از جمله «فیس‌بوک پیپر» به‌زودی از «لابراتوار خلاقیت فیس‌بوک» به جهان ارائه خواهد شد و هم‌پیوندی و هم‌آهنگی این سرویس‌های گوناگون احتمالا چنین تغییر بزرگی را می‌طلبید. فیس‌بوک می‌خواهد در دنیای پیچیده و پررقابت تکنولوژی همچنان پیش‌تاز بماند و برای پیش‌تاز ماندن گاه باید تن به تغییراتی بدهد که با ایدئولوژی مرکزی‌اش تفاوتی بنیادین دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تصاویری از ویندوز 8.1 با بروزرسانی اول آن فاش شد

مایکروسافت با ارائه‌ی نسخه‌ی 8.1 ویندوز، درصدد جلب رضایت کاربران پی‌سی‌ها برآمده است. اما گویا تغییرات اعمال شده کافی نبوده است؛ چراکه بروزرسانی اولیه که قرار است برای این ویندوز منتشر شود، امکانات دیگری را نیز برای سهولت استفاده در پی‌سی‌ها در بردارد. پیش از ارائه‌ی اولین بروزرسانی برای ویندوز 8.1، تصاویر متعددی از محیط ویندوز 8.1 پس از اعمال این بروزرسانی منتشر شده است.
نسخه‌های اولیه این بروزرسانی دربردارنده‌ی تغییراتی است که استفاده از صفحه‌‌کلید و ماوس را تسهیل می‌کند. یکی از جالب‌ترین و کاربردی‌ترین امکانات تعبیه شده مربوط به نواری است که در بالای پنجره‌ی اپلیکیشن قرار گرفته است و می‌توان با استفاده از آن، اپلیکیشن موردنظر را بست، مینی‌مایز کرده یا با تغییر سایز پنجره‌ی آن، در کنار اپلیکیشنی دیگری قرار داد. این نوار، فضای کوچکی را در بالای اپلیکیشن‌های مترو به خود اختصاص می‌دهد؛ اما در مقابل کارکرد فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.



تغییر دیگری که در این بروزرسانی اعمال شده است، تغییر قابلیت کلیک‌راست روی کاشی‌ها است. برخلاف گذشته، کلیک‌راست روی کاشی‌ها، منویی را در پایین صفحه‌‌ نمایش نمی‌دهد؛ بلکه با کلیک راست یک منو روی کاشی مورد نظر ظاهر می‌شود که گزینه‌هایی چون تغییر سایز کاشی و آن‌-پین‌کردن از طریق این منو قابل دستیابی است. همچنین در برورسانی ویندوز 8.1، شاهد قرارگیری کلید خاموش‌کردن و جستجو، در محل بهتری در بالای سمت راست صفحه‌ی نمایش هستیم.

.

از جمله‌ی تغییرات دیگری که در این بروزرسانی اعمال شده است، می‌توان به تعبیه کلید دسترسی به کنترل‌پنل از طریق منوی تنظیمات اشاره کرد. همچنین اپلیکیشن‌های مترو را نیز می‌توان از طریق نوار ابزار دسترسی یافت که در صورت بردن نشان‌گر ماوس روی آن، شاهد نمایش تصویری از پنجره‌ی اپلیکیشن خواهیم بود. در صورت اجرای اپلیکیشن از طریق دسکتاپ، نوار ابزار قابل دسترسی خواهد بود؛ مگر اینکه آغاز به استفاده از اپلیکیشن نمایید که در اینصورت نوار ابزار در زیر پنجره‌ی اجرای اپلیکیشن، قرار خواهد گرفت. شاید این امکان دارای باگ نرم‌افزاری باشد؛ چراکه با هدایت نشان‌گر ماوس به پایین صفحه‌ی نمایش، نمی‌توان مجدداً به نوار ابزار دسترسی یافت.

.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 19 از 119:  « پیشین  1  ...  18  19  20  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA