انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 20 از 119:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
اپل در حال آزمایش شارژ القایی، آفتابی و حرکتی در ساعت‌هوشمند خود است

براساس گزارش منتشر شده توسط نیویورک‌تایمز، اپل برای محصول بعدی خود در زمینه‌ی ساعت‌های‌هوشمند، انواع متدهای ممکن برای شارژ باتری آن را مورد آزمایش قرار می‌دهد. در صف اول متدهای مورد آزمایش، روش شارژ بی‌سیم القایی وجود دارد که امکان استفاده از شارژ بی‌سیم را برای این تلفن‌هوشمند، بیش از سایر موارد ممکن می‌کند.
براساس اطلاعاتی که از طریق یکی از افراد شاغل در توسعه‌ی این ساعت‌هوشمند به بیرون درز کرده، اپل در حال توسعه‌ی راهکاری برای استفاده از شارژ بی‌سیم برای شارژ باتری ساعت‌هوشمند خود موسوم به iWatch‌ است. فناوری مشابهی هم اکنون در تلفن‌های‌هوشمند نوکیا مورد استفاده قرار می‌گیرد که با قرار دادن تلفن‌هوشمند در محل خود، باتری بی‌نیاز به اتصال سیم ارتباطی و از بصورت بی‌سیم شارژ می‌شود. این فناوری از مفهوم میدان‌های مغناطیسی برای شارژ تلفن‌هوشمند استفاده می‌کند.

یکی دیگر از موارد مطرح شده برای شارژ باتری این گجت‌پوشیدنی، استفاده از باتری خورشیدی یا مکانیزم حرکتی برای تأمین انرژی است؛ هرچند گویا پیاده‌سازی این فناوری‌ها در این ابزار‌ها سال‌های متمادی به‌طول خوهد انجامید. همچنین این گزارش با یادآوری پیش‌بینی انجام شده در مورد صفحه‌‌نمایش این محصول اپل، احتمال استفاده از صفحه‌ی نمایش منعطف را در گجت پوشیدنی اپل غیرممکن نمی‌داند.
یکی از موارد اشاره شده، شارژ باتری با استفاده از طریق مکانیزم حرکتی ساعت است که هم اکنون در بسیاری از ساعت‌های نام‌آشنای موجود در بازار مورد استفاد قرار می‌گیرد. کاربری که iWatch را به مچ دست خود متصل کرده است، بصورت کاملاً نامحسوس و بی‌زحمتی باتری گجت‌هوشمند خود را شارژ می‌کند. این مکانیزم از طریق حرکات دست در جهات و شدت‌های مختلف قادر است تا به تأمین انرژی مورد نیاز ساعت و شارژ باتری آن بپردازد. اپل پتنتی را در این مورد در سال 2009 به ثبت رسانده است.
همچنین در این گزارش به این نکته نیز اشاره شده است که اپل درصدد استفاده از ابزارهای کم‌مصرف‌تری در ساختار ساعت‌هوشمند خود است. این الگویی است که اپل در ساخت مک‌بوک ایر نیز آن را رعایت کرده است؛ یعنی با بکارگیری ابزار‌های کم‌مصرف در ساخت محصول، عمر باتری را بالاتر برده است.
تونی‌فدل، ایجادکننده‌ی آیپاد و مؤسس کمپانی نست، تحقیقات برای استفاده از قابلیت شارژ از طریق باتری‌های خورشیدی را در محصولات اپل تصدیق کرده است. وی اذعان کرده است که اپل در سالیان اخیر در پی استفاده از این فناوری برای شارژ باتری محصولات خود بوده است؛اما به‌دلیل قرارگرفتن این گجت‌ها در محیط‌هایی همچون داخل کیف یا جیب کاربران، امکان استفاده از نور خورشید در تمامی ساعات شبانه‌روز فراهم نیست.
اپل برای توسعه‌ی iWatch در پی بررسی آخرین فناوری‌های ممکن برای ساخت باتری‌های منعطف در کنار تکنولوژی‌های ممکن برای استفاده در iWatch برای شارژ باتری است. هدف اپل ساخت ساعت‌ هوشمندی است تا بتوان با یک بار شارژ آن، ساعت را برای چندین روز متوالی مورد استفاده قرار داد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طرح احتمالی ساعت هوشمند جدید سامسونگ با توجه به شایعات

شایعاتی در خصوص تصمیم سامسونگ برای ارائه نسل بعدی ساعت هوشمند خود به گوش می‌رسد که اشاره به بازطراحی این دستگاه توسط کمپانی کره‌ای دارد. اولین تلاش سامسونگ برای ورود به عرصه ابزارهای پوشیدنی که با ساعت هوشمند Galaxy Gear اجرا شد آنچنان که سامسونگ انتظار داشت موفق از آب در نیامد و مشکلات متعددی در خصوص طراحی دستگاه بر سر راه فروش موفق آن قرار گرفت.
معایبی همچون عمر باتری کم، رابط کاربری نه چندان جذاب، و تعدادی ویژگی که به صورت صحیح کار نمی‌کردند کاربران را در انتخاب سامسونگ بعنوان تولیدکننده‌ی دستگاه پوشیدنی مورد انتخاب‌شان به تردید انداخت. اما قرار نیست غول کره‌ی جنوبی به این سادگی در عرصه‌ی تکنولوژی‌های پوشیدنی تسلیم شود. این کمپانی تصمیم دارد بزودی نسل بعدی ساعت هوشمند خود را همراه با پرچم‌دار بعدی خود روانه بازار نماید.
بر اساس شایعات اخیر، گلکسی اس 5 سامسونگ، امسال و با همراهی Galaxy Gear 2 متفاوت و بهبود یافته رونمایی و عرضه خواهد شد. با وجود آنکه همراهی گلکسی نوت 3 و نسل اول ساعت هوشمند سامسونگ چندان در بازار مصرف خوب ظاهر نشد، این شرکت امید دارد همراهی نسل جدید دستگاه‌های هوشمندش همراهی موفق‌تری را رقم بزنند.
تک‌رادار بر اساس گزارشات، تلاش نموده طرح احتمالی ساعت هوشمند جدید سامسونگ را به تصویر بکشد که در نهایت به یک نمایشگر OLED خمیده محصور شده در طراحی استیل جذاب رسیده است. آیا این دستگاه بازی را به نفع سامسونگ تغییر خواهد داد یا باز هم همانند قبل به شکستی دیگر منجر خواهد شد؟ با توجه به رقابت سنگینی که در حوزه دستگاه‌های پوشیدنی در حال درگرفتن است، هرگونه شکست احتمالی دیگر، می‌تواند سامسونگ را برای همیشه از این میدان به در کند.

.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
توییتر بیش از 900 پتنت IBM را از این شرکت خریداری کرد

همانند بسیاری کمپانی‌های تکنولوژی دیگر، توییتر نیز ترجیح داده است به جای رفتن به دادگاه مجموعه‌ای از پتنت‌های IBM را خریداری کند. درست چند روز پیش از فروش اولیه سهام توییتر در نوامبر گذشته، IBM ادعا نمود که این شرکت سه عدد از پتنت‌های آبی بزرگ را نقض کرده است. در همان حال که همه آماده‌ی دفاعیه توییتر می‌شدند، IBM اعلام کرد که توییتر بیش از 900 پتنت این شرکت را خریداری نموده و به دارایی‌های خود افزوده است.
همچنین این دو شرکت نسبت به انعقاد یک قرارداد دو سویه برای بهره گیری از حق امتیازهای انحصاری یکدیگر اقدام نموده‌اند. این موضوع به معنی پایان نزاع میان این دو شرکت خواهد بود. IBM و توییتر از افشای جزئیات این معامله خودداری کرده‌اند. این مساله برای IBM چندان تازگی ندارد چرا که این شرکت نسبت به حقوق انحصاری خود به شدت حساس و منازع است. IBM همچنین همیشه نسبت به سرعت بالای خود در ارائه خلاقیت‌های جدید و ثبت فوری آن‌ها افتخار می‌کند. طی سال گذشته، این شرکت بزرگترین دریافت‌کننده‌ی پتنت ایالات متحده بوده است. IBM طی سال گذشته 6,809 پتنت ثبت نموده است که محصولات این شرکت نظیر هوش مصنوعی واتسون و خلاقیت‌های پردازش ابری را شامل می‌شود. سامسونگ در این رده، مقام دوم را با 4,676 پتنت در اختیار دارد.
بن لی، مدیر توئیتر در بیانیه‌ای گفته است:
این خرید پتنت‌ها از IBM و نیز توافق‌نامه حاصل شده، حفاظت فکری بیشتری را برای ما فراهم خواهد نمود و آزادی مورد نیاز برای ارائه خدمات خلاقانه در خلال سرویس‌های خود به کاربران را برای ما ایجاد می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایکس‌باکس وان در ماه آوریل به کشورهای بیشتری وارد خواهد شد

دو منبع خبری گزارش می‌دهند که کنسول ایکس‌باکس وان مایکروسافت، طی ماه‌های آوریل و اکتبر به کشورهای بیشتری وارد شده و بازار خود را گسترش خواهد داد. مدل سفیدرنگ این کنسول در راه ارائه به بازار است و مایکروسافت ارائه نسخه‌هایی بدون درایو بلوری را در دستور کار خود قرار داده است.
مایکروسافت زمانی که در عرضه‌ی کنسول خود بطور گسترده با تاخیر مواجه شد، بسیاری از طرفداران خود را در مناطق خاص نا امید کرد. دو منبع معتبر خبری به تازگی گزارش کرده‌اند که دو موج عرضه دیگر برای این کنسول در راه است که یکی در آوریل و دیگری در اکتبر به وقوع خواهد پیوست. گفته می‌شود ایکس‌باکس وان در ماه آوریل به کشورهای ژاپن، کره جنوبی، تایوان، سنگاپور، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، هنگ‌کنگر، روسیه، آرژانتین، کلمبیا و شیلی وارد و عرضه خواهد شد. این کنسول در موج عرضه‌ی بعدی یعنی در اکتبر به کشورهای چین، لهستان، پرتقال، اسلواکی، مصر، جمهوری چک، مجارستان، یونان، اسرائیل، هند، اندونزی، ترکیه، عربستان صعودی، آفریقای جنوبی و امارات متحده عربی وارد می‌شود.
همچنین گزارش‌هایی نیز مبنی بر ارائه‌ی نسخه سفید رنگ کنسول بازی مایکروسافت در بازارهای منتخب و نیز ارائه‌ی یک نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر بدون درایو بلوری وجود دارد. همچنین انتظار می‌رود یک آپدیت نرم‌افزاری نیز برای برطرف کردن مشکلات موجود در ماه مارس برای این دستگاه ارائه شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش عملکرد مالی گوگل در سه ماهه چهارم ۲۰۱۳: درآمد فوق‌العاده به لطف فروش محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در گوگل‌پلی

به‌نظر می‌رسد که گوگل هیچ‌گاه در مورد کسب و کار خود و همچنین کسب درآمد اشتباه نخواهد کرد. براساس محاسباتی که در وال‌استریت انجام شده بود، گوگل در سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2013 میلادی 16.75 میلیارد دلار درآمد و در حدود 12.26 دلار از به ازای هر سهم سهم خود به جیب زده است. اما گزارش مالی گوگل، تمامی پیش‌بینی‌ها انجام شده را بر هم زده است، چراکه گوگل بیش از آنچه که در پیش‌بینی برآورد شده بود، خوب عمل کرده است. براساس گزارش مالی گوگل، این کمپانی در سه‌ماهه‌‌ی چهارم سال 2013 میلادی، 16.86 میلیارد دلار درآمد داشته است، اما این کمپانی به ازای هر سهم 12.01 دلار به جیب زده است.
گوگل در مدت مشابه سال پیش از آن در حدود 14.4 میلیارد دلار درآمد و 8.62 دلار به ازای هر سهم از آن خود کره بود. در سه‌ماهه‌ی سوم سال 2013 نیز گوگل درآمدی 14.8 میلیارد دلاری را به‌همراه 10.47 دلار به ازای هر سهم کسب کرده بود. درآمد حاصل از تبلیغات به‌ازای هر کلیک نسبت به سال 2012 رشدی 31 درصدی را به خود دیده است در حالی که هزینه‌ی هر کلیک نسبت به سال 2012 شاهد کاهش 11 درصدی است.
یکی از نکات جالب توجه در مورد گزارش مالی گوگل، ضرری است که هر ساله به از جانب موتورولا به گوگل تحمیل می‌شود. این کمپانی از سال 2011 که به زیر پرچم گوگل رفت، همچون یک ماشین پول سوزی دارایی‌های گوگل را بلعیده است. اما گوگل با فروش موتورولا به لنوو، دیگر نگرانی از این بابت نخواهد داشت. موتورولا در سه‌ماهه‌ی سوم سال 2013 میلادی مبلغی برابر 384 میلیون دلار را ا دست داده است که در مقایسه با 248 میلیون دلار سال پیش از آن، به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است. مطمئنا با افزایش تصاعدی ضرردهی موتورولا، گوگل بهترین تصمیم را در قبال این کمپانی اتخاذ کرده است.
پاتریک‌ویچت، مدیرامور مالی گوگل در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:
افزایش درآمد دراثر افزایش فروش اپلیکیشن‌ها و محتوای دیجیتال رخ داده است. فعالیت در زمینه‌ی عرضه‌ی سخت‌افزار نیز به بالا رفتن درآمد گوگل کمک کرده است. نکسوس 5 و همچنین کروم‌کست نقشی غیرقابل انکار را در کسب درآمد گوگل داشته است، بطوریکه کروم‌کست لقب پرفروش‌ترین سخت‌افزار گوگل را به خود اختصاص داده است. کروم‌بوک‌ها نیز فروش خوبی را تجربه کرده‌اند، اما این محصولات توسط سایر تولیدکنندگان عرضه می‌شوند که تاثیری در افزایش درآمد گوگل نداشته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سیاست‌های سخت‌افزاری گوگل به چه سمت و سویی حرکت خواهد کرد؟

گوگل در گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم خود، پرده از نکته‌ی جالب توجهی برداشت و این نکته درآمد بیشتر این غول جستجو از فروش محصولات سخت‌افزاری در مقابل عایدی از کسب‌و‌کار اصلی این کمپانی بزرگ، یعنی جستجو است.
در لیست محصولات سخت‌افزاری این کمپانی که نشان از درآمد بالای این بخش برای گوگل دارد، نسل جدید تلفن‌هوشمند گوگل و دانگل سخت‌افزاری ChromeCast حضور دارند. Chromecast لقب پرفروش‌ترین محصول سخت‌افزاری گوگل را در سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2013 میلادی به خود اختصاص داده است. گوگل محصول ارزان‌قیمت خود را در تعطیلات سال نوی میلادی در قالب‌های بسته‌های تخفیفی به بازار عرضه کرد که یکی از عوامل فروش بالای آن شمرده می‌شود.
پاتریک‌پیچت، رئیس‌امورمالی گوگل در سخنان خود در مورد محصولات سخت‌افزاری چنین اظهار نظر کرده است:
نکسوس 5 و کروم‌کست از محصولات سخت‌افزاری گوگل هستند که محرک خوبی برای گوگل بودند. نکسوس 5 یکی از قوی‌ترین بازیگران گوگل در عرصه‌ی سخت‌افزار در سه‌ماهه‌ی چهارم بوده است.
هرچند وی اطلاعات دقیقی از میزان فروش هر یک از ابزارهای سخت‌افزاری گوگل ارائه نداده است.
به‌‌نظر می‌رسد گوگل رفته‌رفته در فروش محصولات سخت‌افزاری، مخصوصاً تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های سری نکسوس تجربیات بهتری را کسب خواهد کرد. هرچند شایعاتی در مورد عدم طراحی و توسعه‌ی محصولات سری نکسوس منتشر شده است؛ اما نمی‌توان تا زمان تأیید رسمی این‌گونه اخبار، به آن ها استناد کرد.
شاید بتوان سیاست‌های سخت‌افزاری گوگل را همچون ارائه‌ی نکسوس 5 در رنگ‌های مختلف و عرضه‌ی نکسوس‌ها با همکاری لنوو را در ادامه‌ی موفقیت‌هایی عنوان کرد که در سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2013 کسب شده است. در کنار عرضه‌ی جهانی محصولات سری نکسوس، شاهد عرضه‌ی بین‌المللی کروم‌کست نیز تا پایان سال جاری خواهیم بود. همچنین باید به این محصولات، گوگل‌گلس را نیز اضافه کرد. باید خرید کمپانی نست را که در زمینه‌ی تولید محصولات حرارتی‌هوشمند فعالیت می‌کند، به لیست تولیدات سخت‌افزاری گوگل اضافه کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل نسخه دسکتاپ سرویس Google Now را برای کاربران مرورگر کروم ارائه کرد

هم‌اکنون کاربران مرورگر کروم در سیستم‌عامل ویندوز، مک و کروک‌بوک می‌توانند از Google Now‌ در مرورگر خود استفاده کنند. از‌این رو گوگل با جمع‌آوری اطلاعاتی در مورد عادات زندگی شما که در اینترنت از طریق جستجوهای انجام شده و ایمیل‌های شما کسب کرده است، بهترین پیشنهادات را این بار از طریق مرورگر کروم در اختیار شما قرار خواهد داد.
گوگل ابتدا سرویس Google Now‌ را در اندروید در اختیار کاربران قرار داد. سپس این سرویس برای کاربران ابزار‌های اپلی نیز منتشر شد و هم‌اکنون شاهد عرضه‌ی این سروس برای کاربران کامپیوترهای شخصی هستیم.
در حال حاضر گوگل این سرویس را در مرورگر تحت دسکتاپ خود در زبان انگلیسی ارائه داده است؛ اما بنابر ادعای غول جستجو، این امکان بزودی در سایر زبان‌ها نیز ارائه خواهد شد.
گوگل اعلام کرده است که در حال حاضر برخی از اعلانیه‌ها براساس اطلاعات دریافت شده از تلفن‌هوشمند شما نمایش داده خواهد شد. یعنی در نسخه‌ی دسکتاپ، مجموعه‌ای از اعلانیه‌ها نمایش داده خواهد شد که نمایش آن در تلفن‌هوشمند شما امکان‌پذیر است. این بدین معناست که در صورتی که نیازمند ترجمه‌ی لغت یا تبدیل واحد پول باشید، این سرویس در دسکتاپ قادر به پاسخگویی به نیاز شما نیست؛ چراکه سرویس برای کاربرانی فعال است که از این سرویس در تلفن‌های‌هوشمند استفاده می‌کنند.
این سرویس هنوز در نسخه‌ی بتا قرار دارد؛ از‌این‌رو در صورتی که بازخورد مناسبی از سوی کاربران دریافت شود، مطمئناً شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی آن در آینده‌ی نزدیک خواهیم بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اشتباه تبلیغاتی کمپانی دل؛ نمایش XPS 15 با قابلیت استفاده از ویندوز 8 و Mac OS X

همانطور که می‌دانید به‌دلیل چشم‌نواز بودن لپ‌تاپ‌های اپل، برخی از کمپانی‌های همچون ایسوس سعی دارند تا با الهام گرفتن از محصولات این کمپانی، علاقمندان به این محصولات را به سوی خود جذب کنند، اما کمپانی دل رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است.
کمپانی دل پا را فراتر نهاده و سیستم‌عامل این کمپانی، مکینتاش را در لپ‌تاپ خود در کنار ویندوز 8 جای داده است. دل قابلیت استفاده از مکینتاش را در XPS 15 قرار داده است تا علاقمندان به سیستم‌عامل اپل که به هر دلیلی قادر به خرید لپ‌تاپ‌های این شرکت نیستند، بتوانند محصول دل را جایگزین نمایند. نکته‌ی جالب توجه در مورد این لپ‌تاپ امکان سوییچ بین سیستم‌عامل‌ها از طریق کشیدن انگشت روی صفحه‌ي نمایش است.
شاید در ابتدا به‌نظر برسد دل برای لپ‌تاپ خود یک نسخه‌ از سیستم‌عامل اپل را موسوم به مکینتاش ایجاد کرده است، اما این موضوع منشعب از یک اشتباه کوچک است. XPS 15 یک لپ‌تاپ مبتنی بر ویندوز 8 است که در زمان ساخت ویدئوی مربوط به آن با خلاقیت سازندگان ویدئو همراه شده و قابلیت استفاده هم‌زمان از سیستم‌عامل اپل نیز به آن اضافه شده است.
این ویدئو که پیش از این توسط کانال دل در یوتیوب در دسترس بود، هم‌اکنون از دسترس خارج شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Grand Theft Auto 5 پرفروش‌ترین بازی سال 2013

با توجه به فروش 1 میلیاردی در آغاز کار و سر و صداهای به پا شده برای ارائه این بازی، احتمالا شوکه نخواهید شد که بدانید Grand Theft Auto V عنوان پرفروش‌ترین بازی سال 2013 را از آن خود کرده است. در هر حال، کمپانی مادر RockStar Games یعنی Take-Two Interactive حدس و گمان‌های مربوط به این مساله را در گزارش مالی این شرکت که دیروز صبح ارائه شد تایید نموده است.
بنا بر اظهار این گزارش، به استناد NPD (گروه تحقیقات بازاریابی)، بازی Grand Theft Auto V کار خود را در سال 2013 با عنوان پرفروش‌ترین عنوان به پایان رسانده است. گفته می‌وشد که GTA 5 تا به حال بیش از 32.5 میلیون عدد فروش داشته است. حتی با وجود محبوبیت وسیع این بازی، این آمار ما را به ستایش RockStar وادار می‌نماید.
این بازی اوقات بی‌نظیری را برای گیمرها بر روی کنسول‌های مطرح (و به زودی بر روی PC) چه بصورت Single-Player و چه بصورت آنلاین فراهم آورده است که می‌توانیم امیدوار باشیم با این روند، در آینده‌ی نزدیک شاهد ارائه نسخه‌های بهبود یافته و متکامل‌تر این بازی باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Grand Theft Auto 5 پرفروش‌ترین بازی سال 2013

با توجه به فروش 1 میلیاردی در آغاز کار و سر و صداهای به پا شده برای ارائه این بازی، احتمالا شوکه نخواهید شد که بدانید Grand Theft Auto V عنوان پرفروش‌ترین بازی سال 2013 را از آن خود کرده است. در هر حال، کمپانی مادر RockStar Games یعنی Take-Two Interactive حدس و گمان‌های مربوط به این مساله را در گزارش مالی این شرکت که دیروز صبح ارائه شد تایید نموده است.
بنا بر اظهار این گزارش، به استناد NPD (گروه تحقیقات بازاریابی)، بازی Grand Theft Auto V کار خود را در سال 2013 با عنوان پرفروش‌ترین عنوان به پایان رسانده است. گفته می‌وشد که GTA 5 تا به حال بیش از 32.5 میلیون عدد فروش داشته است. حتی با وجود محبوبیت وسیع این بازی، این آمار ما را به ستایش RockStar وادار می‌نماید.
این بازی اوقات بی‌نظیری را برای گیمرها بر روی کنسول‌های مطرح (و به زودی بر روی PC) چه بصورت Single-Player و چه بصورت آنلاین فراهم آورده است که می‌توانیم امیدوار باشیم با این روند، در آینده‌ی نزدیک شاهد ارائه نسخه‌های بهبود یافته و متکامل‌تر این بازی باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 20 از 119:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA