انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 21 از 119:  « پیشین  1  ...  20  21  22  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
گوگل سرانجام SDK کروم‌کست را برای توسعه‌دهندگان ارائه نمود

کروم‌کست هم‌اکنون با قیمت بسیار مناسب 35 دلاری خود امکانات و ویژگی‌های فراوانی را برای استریم محتوا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اکنون گوگل، کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری این دستگاه کوچک را ارائه داده است تا توسعه‌دهندگان بتوانند با استفاده از آن به ارائه امکانات بیشتر برای برنامه‌های خود و این سیستم بپردازند.
با وجود اینکه در حال حاضر اپلیکیشن قابل ذکری برای این دستگاه وجود ندارد ولی احتمال می‌رود که به زودی پلی استور گوگل پر از آپدیت برنامه‌های گوناگون برای پشتیبانی از کروم‌کست شود. این SDK به کدنویسان امکان می‌دهد که یک کلید Cast به برنامه یا وب‌سایت خود اضافه نمایند که وابستگی به نوع پلتفرم نیز ندارد. بطور مشخص این قابلیت به زودی در اپلیکیشن‌های پخش ویدئو مشاهده خواهد شد ولی پتانسیل استفاده‌های گسترده‌تری نیز برای این ویژگی وجود دارد.
در صورتی که یک توسعه‌دهنده تصمیم به تولید یک برنامه دریافت‌کننده‌ی اختصاصی خود به جای استفاده از نمونه‌های از پیش تهیه شده توسط گوگل بگیرد، خواهد توانست هر تکنولوژی استاندارد وب را بر روی صفحه‌نمایش بزرگ اجرا کند. بنابراین انتظار می‌رود برخی بازی‌ها و برنامه‌های عملکردی نیز به کروم‌کست وارد شوند. تصور نمایید که یک ارائه را از گوگل درایو اجرا کرده و آن را بر روی صفحه‌ی تلویزیون 4K خود به نمایش در آورید و در همین حال کنترل این ارائه از طریق گوشی هوشمند شما ممکن شده باشد.
مشخص است که ما در حال حاضر تنها از قوه تخیل خود برای تصور آنچه ممکن است رخ دهد استفاده می‌کنیم ولی احتمال به وقوع پیوستن این ایده‌ها فراوان است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آژانس ایالتی کالیفرنیا گوگل را مجبور به جابجایی بنای شناور مرموز خود خواهد کرد

به نظر می‌رسد گوگل در ساخت و ساز بنای شناور مرموز خود با مشکل جدیدی مواجه شده است. امروز کمیسیون توسعه و حفاظت منابع طبیعی سان‌فرانسیسکو که یک آژانس ایالتی محسوب می‌شود، به گوگل گفته است که این شرکت مجبور به جابجا نمودن سازه‌ی مرموز خود خواهد بود.
به نظر می‌رسد غول جستجو، مجوزهای مورد نیاز برای آغاز ساخت و ساز را پیش‌تر کسب نکرده است. بنا بر گفته‌ی لری گلدزبند، مدیر کمیسیون توسعه و حفاظت منابع طبیعی سان‌فرانسیسکو، نهاد اجرایی توسعه‌ی جزیره‌ی مصنوعی Treasure Island که در ایالت کالیفرنیا قرار دارد ممکن است در قبال مجوز دادن به گوگل برای ادامه‌ی فرآیند ساخت و ساز، با جریمه مالی مواجه شود.
یکی از گویندگان گوگل اینچنین بیان داشته است که این شرکت به تازگی نامه‌ی اخطار کمیسیون مربوطه را دریافت کرده و هم‌اکنون در حال بررسی موضوع هستند. بنای شناور گوگل از پیش هدف حدس و گمان‌های متعددی بوده است تا اینکه در نهایت مشخص شد این سازه، قرار است نوعی نمایشگاه تکنولوژی‌های پیشرفته برای محصولات گوگل باشد. حال به نظر می‌رسد این قایق غول‌پیکر، باید خانه‌ی جدیدی پیدا کرده و یا مجوزهای جدیدی برای رسیدن به مرحله‌ی نهایی و رونمایی بدست آورد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت سرانجام ساتیا نادلا را بعنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی کرد

مایکروسافت سرانجام بطور رسمی جانشین استیو بالمر را معرفی نمود. ساتیا نادلا اکنون سومین مدیرعامل تاریخ مایکروسافت است. نادلا اخیراً تلاش‌های مایکروسافت را در بخش سرویس‌های تجاری و ابری هدایت می‌کرده است. با توجه به سابقه‌ی کار بیست ساله‌ی نادلا در مایکروسافت، او بطور مشخص یک مدیرعامل از خارج از شرکت نخواهد بود که بسیاری پیش‌بینی آن را داشتند.
با این وجود هیئت مدیره‌ی مایکروسافت از جمله شخص بیل‌گیتس، اعتقاد دارند که ساتیا نادلا همان شخصی است که مایکروسافت را به آینده هدایت خواهد نمود. موفقیت نادلا در جا انداختن Office 365 بعنوان یک سرویس محبوب در میان بخش مصرفی و نیز راه‌حل‌های تجاری برای کمپانی مایکروسافت که در باز کردن راه ویندوز 8 و نیز مجموعه جدید آفیس در دنیای Post PC طی سال گذشته با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده است، نشانه‌ی روشنی محسوب می‌گردد. نادلا کمک بزرگی برای مایکروسافت در گذار از خدمات سرور-کلاینت به خدمات و سرویس‌های ابری محسوب می‌شود که با هدایت و رهبری خوب خود در این بخش، یکی از موفق‌ترین حیطه‌های فعالیتی مایکروسافت را رقم زد. ساتیا نادلا علاوه بر آفیس 365، هدایت و راه‌اندازی بخش‌هایی نظیر بینگ، ایکس‌باکس لایو، اسکای‌درایو و اسکایپ را نیز بر عهده داشته است.
انتخاب ساتیا نادلا که 46 سال سن دارد، بعنوان مدیرعامل، نمایانگر بازگشت به ریشه برای مایکروسافت محسوب می‌شود. در حالی که بیل گیتس، بطور مشخص ثابت نمود که بینش تجاری قدرتمندی دارد، اما از درون یک گیک علمی (Nerd) و متخصص کامپیوتری محسوب می‌شد. در دیگر سو، بالمر یک دانش‌آموخته‌ی اقتصاد بود که مدارک MBA را بدست آورده بود. و اما ساتیا، مدارک خود را در زمینه‌ی مهندسی الکترونیک و کامپیوتر بدست آورد و پس از آن وارد رشته‌ی MBA دانشگاه شیکاگو شد. اگرچه نادلا تجربه‌ی زیادی در زمینه‌ی تولید دستگاه‌های فیزیکی ندارد، اما درک عمیقی از نحوه‌ی عملکرد سیستم‌های کامپیوتری داشته و تنها یک مدیر معمولی محسوب نمی‌شود. از نظر تخصصی شاید بتوان ساتیا نادلا را ترکیبی از بیل‌گیتس و استیو بالمر قلمداد کرد.
هم‌زمان با این موضوع، بیل گیتس نیز از سمت رئیس هیئت مدیره کناره‌گیری نموده و هم‌اکنون در این روال انتقالی، بعنوان مؤسس و مشاور تکنولوژی به مایکروسافت باز خواهد گشت؛ اما بعید است که گیتس از این پس در تصمیم‌گیری‌های روزانه این شرکت دخالت داشته باشد. بعنوان بخشی از این اقدام، اکنون جان تامسون، مدیرعامل پیشین سیمانتیک و مدیر مستقل هیئت مدیره مایکروسافت، بعنوان رئیس هیئت مدیره منصوب شده است. بر اساس گفته‌ی بیل گیتس، این درخواست خود ساتیا نادلا بوده است که او از خواسته حضور خود را در شرکت "افزایش داده" و خود را بیشتر با هدایت و راهنمایی گروه‌های تولید درگیر نماید. به نظر می‌رسد بیل گیتس این پیشنهاد را با اشتیاق فراوان پذیرفته است. حال هدف هر دوی آن‌ها غلبه بر چالش‌های بزرگ پیش روی تکنولوژی خواهد بود. با کمی اغراق می‌توان ویندوزفون را یک موفقیت جزئی دانست و با وجود اینکه آفیس 365 بطور مشخص خوش درخشیده است، همچنان مایکروسافت راه سختی برای رسیدن به غول سرویس‌های ابری یعنی گوگل خواهد داشت. در هر حال گزارش مالی جدید مایکروسافت، امید به اینکه این شرکت به همان غول دستگاه‌ها و خدمات که به دنبال آن است تبدیل شود را تقویت می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سیستم پخش واقعیت مجازی 360 درجه و بازپخش رخدادهای زنده در مکانی دیگر

اپراتور بزرگ NTT ژاپن با همکاری شرکت پشتیبان شبکه ویدئویی NicoNico Douga، یک سیستم پخش 360 درجه‌ای ویدئو توسعه داده‌اند که می‌تواند تکرارکننده‌ی کنسرت‌ها یا دیگر انواع رخدادهای زنده باشد. این سیستم از طریق نمایشگر پوشیدنی خود به بینندگان اجازه می‌دهد که انتخاب نمایند کجا را نگاه می‌کنند و درجه‌ی مشخصی از زاویه دید اختصاصی را نیز فراهم می‌کند.
هر دوی این کمپانی‌ها اصرار دارند که این فرآیند را تعاملی و دو سویه بنامند. ممکن است برنامه‌ی Next3D را به یاد داشته باشید که تلاش داشت برنامه‌ی مشابهی را از طریق نمایشگر پوشیدنی Oculus Rift پیاده سازی کند. در همکاری صورت‌گرفته میان مالکان NicoNico و اپراتور NTT، محتوای ویدئویی زنده (که از فضای یک رخداد جذاب در میان توکیو ضبط شده بود)، در کنار تکنولوژی پخش (Broadcast) به منظور بهینه‌سازی کیفیت صوت و تصویر توسعه داده شد. این سیستم امکان بازسازی رخداد، در همان لحظه، اما در مکانی دیگر را بصورت مجازی ایجاد خواهد نمود.
کاربر در این سیستم خواهد توانست نمایشگر پوشیدنی خود را با حرکت سر به اطراف تکان داده و پردازش‌های ابری و مکانیزم‌های فراهم شده، کیفیت استریم را بر اساس مکان و شیء مورد نظاره به حداکثر رسانده و حس بودن در آن مکان را به شخص القا خواهد نمود. این سیستم با نگهداری تعادل میان یک استریم پایدار و یک استریم باکیفیت بالا، از قطع و وصل شدن‌های احتمالی جلوگیری خواهد نمود تا با استفاده از شبکه‌های اینترنت موبایل نیز توانایی بهره گرفتن از این سرویس وجود داشته باشد و در عین حال کابران PC با شبکه‌های اینترنت قدرتمند خود از کیفیت بالاتری بهره‌مند شوند. گفته می‌شود مجموع این سرویس در حال حاضر تحت تست‌های پرفشار قرار دارد. هر دو کمپانی در صدد هستند که بدانند این سرویس بدون توسعه‌ی بیشتر در چه سطحی از کارایی قرار دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل در حال ساخت شبکه توزیع محتوای اختصاصی خود است

وال‌استریت ژورنال در گزارشی که در خصوص تمرکز عمیق‌تر اپل بر روی فضای تلویزیون‌‌های هوشمند ارائه کرده، گفته است که اپل در حال توسعه و ساخت شالوده‌ی اینترنتی مورد نیاز برای یک شبکه، به منظور انتقال و ارائه‌ی مقادیر عظیم محتوا است.
شایعات در خصوص تلویزیون هوشمند اپل سال‌ها است که در جریان بوده و خود مدیرعامل این شرکت یعنی تیم کوک نیز طی مصاحبه‌ای در سال 2012 از فضای موجود برای تلویزیون‌ها با عنوان حیطه‌ی مورد علاقه این شرکت یاد کرده بود. اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که اپل در خصوص این حوزه تا توانسته سکوت اختیار کرده است.
طی سال‌های اخیر، سرویس iCloud اپل و افزایش چشم‌گیر فروش موسیقی، ویدئو و بازی از طریق آیتونز و اپ‌استور، باعث حرکت رو به رشد نیازهای ارائه‌ محتوای آنلاین توسط این کمپانی شده است. این مسأله می‌تواند دلیل مناسبی برای اقدام فوری اپل به ساخت شبکه‌ی اختصاصی خود باشد. همچنین یک شبکه‌ی بزرگ، می‌تواند کنترل این کمپانی بر روی محتوای ارائه شده و پیشنهادی را افزایش داده و در عین حال زمینه را برای ترافیک بیشتر، که فاکتور کلیدی توزیع محتوای تلویزیونی است، فراهم آورد. این قضیه ، دوباره آتش حدس و گمان‌های موجود در خصوص جاه‌طلبی‌های اپل در حوزه‌ی محتوای دیجیتال را شعله‌ور خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
زن

 
قرار دادن تصاویر در جی میل با استفاده از کشیدن و رها کردن آنها

اکنون می توانید در هنگام ساخت ایمیل خود در جی میل، برای الصاق تصاویر خود، آنها را کشیده و در درون جی میل رها کنید تا بدین طریق آنها را بعنوان تصاویر الصاقی در ایمیل خود اضافه کنید.

اخیرا جی میل الصاق تصاویر به یک ایمیل را آسانتر از قبل کرده است. در هنگام ساخت یک ایمیل جدید می توانید با کشیدن یک تصویر و رها ساختن آن در درون متن یک پیغام تصویر مزبور را به عنوان یک تصویر درون متنی در پیغام خود اضافه کنید.




در حال حاضر در پنجره مربوط به ساخت ایمیل جدید دو ناحیه مختلف برای تصاویری که میخواهید آنها را اضافه کنید، وجود دارند. ناحیه بزرگتر در بدنه پیغام قرار دارد همان جایی که با حروف درشت Drop files here نوشته شده است که باعث می شود تا تصاویر در درون متن ایمیل قرار بگیرند. در پایین ایمیل، ناحیه ای کوچکتر وجود دارد که در آن جمله Attach files here نوشته شده است. همانطور که حدس می زنید با کشیدن و رها کردن تصاویر به این قسمت می توانید آنها را به ایمیل خود الصاق کنید.
     
  
مرد

 
با ساتیا‌نادلا، ناجی مایکروسافت در دوران گذار آشنا شوید

با گذشت پنج ماه از اعلام بازنشستگی استیوبالمر، کمیته‌ی مخصوص برای یافتن مدیرعامل بعدی مایکروسافت، پس از بررسی گزینه‌های مدنظر خود، بالأخره یکی از گزینه‌های داخلی را برای تصدی این سمت برگزید. ساتیا نادلا، مدیر بخش سرویس‌های ابری مایکروسافت، به‌عنوان مدیرعامل بعدی ردموندی‌ها انتخاب شد. با ما همراه باشید تا نگاهی به رزومه‌ی وی در کنار دلایل انتخاب وی داشته باشیم.
استیو بالمر مدیرعامل سابق مایکروسافت، یارای تغییر مایکروسافت و عبور این کمپانی کهنه‌کار را از دوران گذار نداشت. در طول مدیریت ۱۳ ساله بالمر، ردموندی‌ها توفیق خاصی را در مورد فناوری‌های پیشرفته و آخرین دستاوردهای بازار نیافتند. مایکروسافت شتاب و قدرت لازم را برای رقابت تنگاتنگ با سایر کمپانی‌های رقیب همچون گوگل و اپل را در حوزه‌هایی چون ایجاد سرویس جستجوی قوی و صنعت ابزار‌های قابل‌حمل نداشته و شاهد استقبال پایینی از نسل اول تبلت‌های خود بود. بالمر فرهنگ و آداب کاری بدی را در مایکروسافت ترویج کرده بود که بسیاری از کارمندان ردموندی‌ها را در مقابل یکدیگر قرار داده بود؛ همچنین وی سرعت کافی را برای جبران اشتباهات خود نداشت. از‌این‌رو زمان خداحافظی وی فرا رسیده بود.
در 23 آگوست 2013 که برابر 1 شهریور سال جاری است، استیوبالمر که ۳۴ سال از عمر خود را در مایکروسافت سپری کرده بود، از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از مایکروسافت پرده برداشت. پس از آنکه بالمر رسماً از صندلی مدیریت خداحافظی کرد، کمیته‌ای جهت یافتن شخص ایده‌آل برای تکیه‌زدن بر این منسب تشکیل شد؛ کمیته‌ای که تنها 5 ماه برای انجام این وظیفه‌ی مهم فرصت داشت. بیل‌گیتس نیز به این کمیته پیوست تا شخصی توانمند را برای هدایت مایکروسافت پیدا کنند که قابلیت تبدیل این کمپانی نرم‌افزاری کهنه‌کار را به یک کمپانی ارائه‌ی دهنده‌ی سرویس و سخت‌افزار در یک بازه‌ی زمانی کوتاه مدت با شتاب بالا را داشته باشد. در طول پنج ماهی که این کمیته به رهبری جان‌تامپسون در پی یافتن فرد ایده‌آل بود، لیستی از 100 گزینه‌ی مطرح شده تهیه گردید که رفته رفته با توجه به معیار‌های در نظر گرفته شده، این لیست دچار ریزش شده و در پایان تنها چند گزینه باقی ماندند. در طول مدت پنج ماهی که کمیته‌ی مورد نظر در پی مدیرعامل خود بود، نام‌های متعددی مطرح شد که از جمله‌ی آن می‌توان به مدیرعامل سابق نوکیا یعنی استفان‌الوپ و همچنین مدیرعامل کنونی کمپانی خودروسازی فورد یعنی آلن مولالی اشاره کرد. همچنین در این بین، نام‌هایی از داخل کمپانی نیز به‌عنوان گزینه‌های مورد نظر مطرح گشت که می‌توان از جمله‌ی آن به مدیرعامل اسکایپ، تونی‌بیتس و در آخر ساتیا‌ نادلا اشاره کرد که مسئولیت سرویس‌های ابری ردموندی‌ها را در اختیار داشت.
اما داستان انتخاب مدیر‌عامل مایکروسافت با انتخاب ساتیا نادلا به‌عنوان مدیرعامل جدید ردموندی‌ها به آخر خود رسید. همچون بالمر، نادلا نیز مدیرعاملی از خانواده‌ی مایکروسافت است؛ بطوریکه وی بیست‌سال از سابقه‌ی کاری خود را در مایکروسافت سپری کرده است. نادلا کاملاً روند رشد و بزرگ‌شدن مایکروسافت را از نزدیک لمس کرده است. وی با آگاهی از ساختار قدیمی کمپانی مایکروسافت، رهبری سرویس‌های ابری را به‌دست گرفته و به سوی موفقیت رهنمون ساخته است؛ اما سئوال اصلی در مورد توانایی وی، در مورد مدیریت و هدایت این کمپانی به سوی موفقیت مطرح است.
از زمانی که نام نادلا به‌عنوان یکی از گزینه‌های تکیه‌زدن بر صندلی ریاست مایکروسافت مطرح شد، کارنامه و سابقه‌ی کاری وی زیر ذره‌بین قرار گرفت. مدیرعامل بعدی مایکروسافت نمی‌توانست تفاوت فاحشی با مدیریت فعلی این کمپانی داشته باشد. شاید یکی از مشهودترین وجوهات مشترک نادلا و بالمر در مورد کم‌پشت بودن موهای هر دو نفر باشد! هرچند بالمر در سخنرانی‌های عمومی دارای طبعی طغیان‌گر و عاصی بود، اما نادلا برخلاف وی دارای ماهیتی جذاب ولی معمولی است.
با انتخاب نادلا، معیارهایی در نظر گرفته شده است که برای ایجاد تحول در مایکروسافت ضروری بوده است. مایکروسافت در انتخاب خود فردی را برگزیده است که دارای پشتوانه‌ی علمی باشد. ساتیا نادلا در حیدرآباد هندوستان متولد شده و مدرک لیسانس خود را در رشته‌ی مهندسی الکترونیک از انستیتو فناوری مانیپال، که به MIT هندوستان معروف است، اخذ کرده است. نادلا با تحصیل در رشته‌ی علوم کامپیوتر در دانشگاه میلواکی در ایالت ویسکانسین آمریکا، مدرک فوق لیسانس را از این دانشگاه اخذ کرده و برای تحصیل در رشته‌ی MBA راهی دانشگاه شیکاگو شده است. در مقابل استیو بالمر، مدرک لیسانس خود را در رشته‌ی ریاضیات و اقتصاد از دانشگاه هاروارد دریافت کرده و دو سال در Procter & Gamble به کار مشغول شد. سپس برای گذراندن یک دوره‌ی آموزشی MBA راهی داشگاه MIT شد و پس از آن به مایکروسافت پیوست. بالمر را می‌توان تاجری در یک کمپانی فعال در حوزه‌ی فناوری نامید؛ در حالی که نادلا یک مهندس یا پشتوانه‌ای تجاری است.
زمانی که نادلا در سال 1992 به مایکروسافت پیوست، سابقه‌ی کار در سان‌مایکروسیستمز را در کارنامه داشت. در سال‌های بعد، وی مدیریت برخی از پروژه‌های تجاری را در دست گرفت که در آخر منتهی به ریاست بخش جستجو و سرویس‌‌های ابری مایکروسافت شد. مدیریت وی در بخش سرویس‌های ابری، دستاوردها و موفقیت‌های ارزشمندی را برای مایکروسافت به ارمغان آورد. در گزارش مالی اخیر مایکروسافت که توسط کوین‌تورنر ارائه داده شده است، مایکروسافت در این حوزه از فعالیت، رشد درخشانی را شاهد بوده است.
براساس گزارش مالی مایکروسافت،کسب‌وکار مربوط به سرویس‌های ابری مایکروسافت در مقایسه‌ی سال به سال، شاهد رشدی 100 درصدی بوده است. سرویس‌های ابری مایکروسافت دربردارنده‌ی خدماتی از قبیل Office 365، Azure و Dynamics CRM Online است که از طرف مشتریان مورد استقبال واقع شده و از‌این‌رو درآمدهای بلند‌مدت مایکروسافت دراین حوزه را ضمانت می‌کند.
با رهبری نادلا، مایکروسافت موفق به یک انتقال اساسی در ارائه‌ی سرویس‌های چون آفیس و ویندوز به کاربران معمولی و کاربران تجاری شد. با پایان دوران سلطه‌ی پی‌سی‌ها بر بازار ابزار‌های هوشمند و رایانه‌ها، نادلا افق‌های جدیدی را پیش‌روی ردموندی‌ها ترسیم کرد. رهبری وی منجر به ایجاد سرویس‌هایی چون آفیس 365 و ویندوز سرور 2012 شد.
با عنایت به تسلط بالای نادلا در مباحثی همچون نرم‌افزار و ارائه‌ی راهکارهای تجاری، می‌توان بخشی از سیاست‌های مایکروسافت را برای تبدیل‌شدن به یک کمپانی ارائه‌دهنده‌ی سخت‌افزار و سرویس‌های مرتبط را به روشنی درک کرد. در اواخر سال 2012 میلادی، استیوبالمر نامه‌ای را تسلیم سهاماران مایکروسافت کرد که در آن لزوم تغییر در مایکروسافت و در پیش گرفتن استراتژی جدید برای دوام موفقیت را متذکر شده بود. وی بعدها از مصاحبه‌ای با وال‌استریت‌ژورنال به عدم توانایی خود برای انجام این تغییرات صحه گذاشت. وی برنامه‌ای دو قسمتی را طراحی کرده بود که براساس آن مایکروسافت نرم‌افزار‌ها و سرویس‌های لازم برای طیف وسیعی از ابزار‌ها را به بازار عرضه کرده و در کنار آن ابزار‌هایی را نیز برای استفاده‌ی بهتر و بهینه از نرم‌افزار‌های توسعه داده شده، روانه‌ی بازار می‌کند. در برنامه ی طراحی شده، اهمیت کاربران معمولی به اندازه‌ی کاربران تجاری مهم جلوه داده شده است. نادلا فردی است که توانایی خود در این زمینه‌ها را به اثبات رسانده است. بازار مربوط به کاربران معمولی، حوزه‌ای است که مایکروسافت در سال‌های اخیر با مشکلات فراوانی در آن دست به گریبان بوده است. در طول سه سال گذشته که ردموندی ها ویندوزفون را به بازار عرضه کرده‌‌اند، مایکروسافت تنها قادر به 3.6 از بازار تلفن‌های‌هوشمند شده است.
هرچند مایکروسافت در مورد محصولات مصرفی با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند، اما باید نیمه‌ی پر لیوان را نیز برای مایکروسافت دید. براساس گزارش مالی سه‌ماهه‌ی چهارم مایکروسافت، ردموندی‌ها رشدی 13 درصدی را در درآمد کسب کرده‌اند که ایکس‌باکس وان یکی از محصولاتی است که نقش عمده‌ای در افزایش درآمد بازی کرده است. کنسول بازی ردموندی‌ها موفق به پیشی‌گرفتن از پلی‌استیشن سونی با 908,000 هزار دستگاه در دسامبر 2013 شده است. همچنین فروش تبلت مایکروسافت نیز نسبت به سه ماهه‌ی پیش از آن، دوبرابر افزایش یافته است. با تصاحب بخش تولید سخت‌افزار و سرویس نوکیا، این کمپانی بیش از پیش فعالیت خود را در حوزه‌ی سخت‌افزار افزایش داده است.
آیا نادلا این توانایی را دارد تا تمامی بخش‌های مایکروسافت را رو به جلو هدایت کند؟ برای باقی ماندن در دنیای رقابتی کنونی که تمامی رقبا به سرعت خود را تغییر می‌دهند، نادلا باید کمپانی مایکروسافت را که گرد‌و‌غبار چند دهه‌ی گذشته را روی خود دارد، رو به جلو و به سمت پیشرفت هدایت کند تا این کمپانی بار دیگر در تغییر بعدی دنیای فناوری، ضربه ندیده و از رقبا عقب نماند. با توجه به اینکه کمپانی گوگل در حوزه‌های مختلفی همچون خرید نست به‌عنوان کمپانی تولیدکننده‌ی ترموستات‌های هوشمند تا خرید بوستون‌داینامیک و تولید گجت‌های‌پوشیدنی را به انجام رسانده است، تغییر بعدی دنیای فناوری چه خواهد بود؟
با مصاحبه‌ای که نادلا در دسامبر 2013 با Le Web انجام داده است، می‌توان به این نتیجه رسید که وی با چالش‌هایی که با آن‌ها روبرو است، کاملا آشنا است. وی در پاسخ به نحوه‌ی فايق آمدن مایکروسافت بر تمامی مشکلات موجود که از وی در قالب سوالی پرسیده شد، این چنین اظهار نظر کرده است:
ما باید خود را تغییر دهیم. پاسخ دیگری برای این سئوال وجود ندارد. برای باقی ماندن در کورس رقابت باید هر روز خود را تغییر داد. در این رقابت گاهی شما برنده و گاهی بازنده خواهید بود، اما چیزی که اهمیت دارد، میانگین موفقیتی است که شما کسب خواهید کرد. رسیدن به جایگاه کنونی در عرض سی سال گذشته، بدون حل برخی مشکلات پیش‌آمده در این سال‌ها امکان‌پذیر نبوده است. چیزی که اهمیت دارد، توانایی ما برای ایجاد مفاهیم جدید و یافتن راه‌های نوینی برای ارائه‌ی خدمات در حوزه‌ی تجارت و ماندگاری است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ده هزار نفر در لیست توسعه‌دهندگان دستبند Razer Nabu ثبت نام کردند

Razer اعلام کرده است که بیش از 10 هزار توسعه‌دهنده به منظور تولید اپلیکیشن برای دستبند جدید این شرکت که ماه پیش در CES معرفی شد، ثبت نام نموده‌اند. جالب است بدانید که این تعداد تنها مربوط به بیست و چهار ساعت ابتدایی ثبت‌نام توسعه‌دهندگان است.
در نگاه اول، ممکن است این مساله موضوع خاصی نباشد و شبیه به آنگونه خبرهایی به نظر رسد که کمپانی‌ها برای نگاه داشتن خود در رسانه‌ها سعی در اطلاع رسانی آن دارند؛ اما اگر کمی سعی در دقیق شدن در جزئیات داشته باشیم، آمار ثبت‌نام توسعه‌دهندگان دستبند Nabu شرکت Razer اطلاعات جالبی در خصوص نحوه تفکر توسعه‌دهندگان در حوزه‌ی ابزارهای پوشیدنی به دست می‌دهد.
این مساله را در نظر داشته باشید که Razer شباهتی به کمپانی‌های بزرگی نظیر گوگل، ساسونگ، سونی یا هیچ شرکت بزرگ اینچنینی ندارد. Razer یک کمپانی به نسبت کوچک تولید سخت‌افزارهای بازی است و فاصله بسیاری با یک کمپانی تکنولوژی پوشیدنی متمرکز دارد. با این حال این رقم ده هزار نفری به خوبی نمایانگر استقبال توسعه‌دهندگان برای بدست آوردن ابزارهای توسعه‌ی برنامه در دستگاه‌های پوشیدنی نظیر Nabu است. دستبند Nabu وعده‌ی ترکیبی جالب توجه از ردیابی فعالیت‌ها، ارتباطات اجتماعی و اطلاع از پیغام‌های گوشی هوشمند را می‌دهد. با در نظر گرفتن این مساله که دستبند Razer تنها یکی از دستگاه‌هایی است که به تازگی به مجموعه‌ی ساعت‌ها و دستبندها و دستگاه‌های پوشیدنی چندگانه شده است، متوجه می‌شویم که این ابزار پوشیدنی ساده به تنهایی آینده‌ی روشنی را برای خود رقم زده است. توسعه‌دهندگان بیشتر، به معنی برنامه‌های بیشتر و در نتیجه کاربران بیشتر خواهد بود.
این موضوع در عین حال که می‌تواند نمایانگر تایید رویکرد Razer به محصولات پوشیدنی باشد، در نقطه‌ی مقابل می‌تواند نمایانگر درک سطحی و غیر کامل از توسعه در فضای ابزارهای پوشیدنی هم باشد. میدان رقابت در این بخش کاملا خام است و شاید آنچه برای موفقیت یک محصول لازم باشد تنها به یک سخت‌افزار عالی، که مجموعه‌ای از ابزارهای قدرتمند توسعه‌ی نرم‌افزاری در پشت آن قرار داشته باشد و مجموعه‌ای از کاربران مشتاق (هرچند کم) خلاصه شود. ساعت هوشمند پبل که به تازگی فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی خود را ایجاد کرده است به ما نشان داد که مجموعه‌های کوچک می‌توانند توجهات عظیمی را در حوزه‌ی ابزارهای پوشیدنی به خود جلب نمایند. در حقیقت کافی است که یک شرکت کوچک، خلاق و زیرک باشید تا توجه مجموعه عظیمی از مشتریان که می‌خواهند کامپیوترهای خود را بر روی مچ دست خود قرار دهند به خود و محصول خود جلب کنید.
این مساله را نیز نباید از ذهن دور داشت که احتمالا عده‌ای از این ده هزار نفر که در عرض 24 ساعت در برنامه توسعه‌دهندگان Razer ثبت نام کرده‌اند به دنبال بدست آوردن دست‌بند Nabu با قیمت تخفیف خورده‌ی 49 دلار بوده‌اند که مختص توسعه‌دهندگان تنظیم شده بود. در هر صورت بطور قطع Nabu یکی از پوشیدنی‌های جذاب 2014 خواهد بود که در صورت داشتن قیمت معقول، با استقبال مناسبی روبرو خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیا iWatch روند خواب کاربران را تسهیل خواهد کرد؟

هرچند این اقدام هنوز رسما تایید نشده است، اما گویا اپل یکی از متخصصان برجسته‌ در امر اختلالات خواب را به استخدام خود درآورده است. دکتر جی.‌ای‌.‌ام ریمن، یکی از متخصصان فعال در حوزه‌ی بررسی اختلالات خواب است که با حس‌گرهای مختلفی برای سنجش میزان خواب افراد کار کرده است.
گزارشات حاکی از فعالیت وی با تیم طراحی ساعت‌هوشمند اپل است که در جهت توسعه‌ی قابلیت‌های مربوط به کاربردهای پزشکی این ابزار‌هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد، که قرار است به‌همراه نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل این کمپانی، یعنی iOS 8 به بازار عرضه شود.
گویا اپل در حال توسعه‌ی اپلیکیشنی با نام HealthBook است تا ساعت‌هوشمند خود را به‌همراه آن به بازار عرضه کند. با استفاده از این اپلیکیشن کاربران قادر خواهند بود تا تمامی فعالیت‌های ورزشی انجام شده و همچنین تاثیرات آن را از قبیل کالری‌های مصرف شده و تعداد قدم‌های در این اپلیکیشن ملاحظه کنند.
دکتر رایمن سابقه‌ی فعالیت در زمینه‌ی گجت‌های پوشیدنی را نیز در کارنامه دارد. وی در کمپانی هلندی فیلیپس فعالیت کرده و در این دوران آزمایشگاه تجربه‌ی خواب فیلیپس را نیز پایه‌گذاری کرده است. وی سابقه‌ی انجام فعالیت‌هایی را در زمینه ی ممانعت از یخ‌زدگی در دماهای بسیار پایین و همچنین یافتن راه‌هایی را برای ممانعت از خوابیدن در دماهای بسیار پایین دارد. وی همچنین حس‌گرهایی را برای سنجش فاکتورهای مورد نیاز برای نظارت بر الگوی خوابیدن توسعه داده است.
آیا ساعت‌هوشمند اپل قادر خواهد بود تا تجربه‌ی یک خواب آرام و راحت را در اختیار افرادی قرار دهد که مشکلاتی را در این زمینه تجربه می‌کنند؟ شاید برخورداری از این ویژگی ساعت‌هوشمند اپل را یک قدم از سایر محصولات موجود در بازار جلوتر قرار داده و در نتیجه این مساله منجر به کسب سهمی در بازار ساعت‌های‌هوشمند و به‌طور کلی گجت‌های پوشیدنی گردد که هم‌اکنون محصولات متعددی در آن عرضه شده‌اند. یکی از راهکارهای مورد نظر دکتر رایمن، استفاده از ترفندی است که در آن پوست کاربر به آرامی گرم می‌شود و در اینصورت می‌توان خواب راحتی را از این‌‌طریق در اختیار کاربران قرار داد که جایگزین انواع داروها می‌شود.
در صورتی که اپل قادر باشد تا راه بهتری را برای اندازه‌گیری قندخون کاربران خود بیابد، مطمئنا پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در ساخت گجت‌های‌پوشیدنی رخ خواهد داد. با این ویژگی iWatch بدل به محصولی بی‌بدیل در میان رقبا خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایسوس Chromebox PC را معرفی کرد: پردازنده Haswell اینتل، پشتیبانی از ویدئوی 4K، قیمت 179 دلار

ایسوس یک مینی‌دسکتاپ مجهز به سیستم عامل Chrome OS گوگل را معرفی نموده که از پردازنده Haswell اینتل بهره می‌برد. ایسوس امیدوار است که بتواند با این ابزار، رقابت گوگل و مایکروسافت را در بازار دسکتاپ‌ها داغ‌تر کند.
در حالی که علاقه به کروم‌بوک‌ها روز به روز بیشتر می‌شود و فروش این دستگاه‌ها بر بازار لپ‌تاپ‌ها تاثیر منفی گذاشته، کروم‌باکس‌ها نتوانسته‌اند موفقیت‌های مشابهی را تجربه نمایند. اما این مساله نتوانسته مانع ورود ایسوس به بازار کروم‌باکس‌ها گردد. اولین کروم‌باکس ایسوس در واقع دومین کروم‌باکسی است که تا کنون ساخته شده و پیش از آن سامسونگ یک mini-PC مجهز به سیستم عامل کروم را معرفی نموده بود. لازم به ذکر است که ال‌جی نیز با معرفی کامپیوتر همه کاره رومیزی (All-in-One) مبتنی بر کروم خود، به شکل دیگری وارد این بازار نوظهور گشته است.
تا کنون تنها گزینه کاربران، محصول سامسونگ بود که اندکی قدیمی شده و از پردازنده قدیمی‌تری بهره می‌برد. در سمت مقابل، کروم‌باکس ایسوس ویژگی‌های به‌روزتری مثل استفاده از پردازنده Haswell اینتل را ارائه می‌دهد. کروم‌باکس ایسوس در ایالات متحده فقط در دو مدل Core i3-4010U و Celeron 2955U عرضه خواهد شد، اما در سایر نقاط دنیا نسخه Core i7 آن نیز راهی بازار خواهد گردید.
یکی دیگر از ویژگی‌هایی که کروم‌باکس ایسوس را به دستگاهی منحصر به فرد بدل می‌کند، پشتیبانی از ویدئوهای 4K از طریق پورت‌های HDMI و DisplayPort است.
با وجود ابعاد بسیار کوچک 12.4 در 12.4 در 4.19 سانتیمتری این مینی‌کامپیوتر، ایسوس 4 پورت USB 3.0، یک درگاه کارت حافظه SD، پشتیبانی از بلوتوث و اتصال Wi-Fi را در آن تعبیه نموده است. همچون سایر محصولات مجهز به کروم، این دستگاه نیز حافظه داخلی زیادی ندارد و به یک حافظه 16 گیگابایتی از نوع SSD تجهیز گشته است؛ اما با خرید این محصول، گوگل به شما 100 گیگابایت فضای ابری رایگان در سرویس گوگل درایو اهدا خواهد کرد.
قیمت کروم باکس ایسوس نیز همچون اکثر سیستم‌های مجهز به این سیستم عامل بسیار پایین است. این محصول در ماه مارس با قیمت پایه 179 دلار (احتمالا برای مدل مجهز به پردازنده Celeron) در بازار موجود خواهد بود. باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا محصول ایسوس می‌تواند با mini-PCهای مبتنی بر کروم سامسونگ رقابت کند یا خیر!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 21 از 119:  « پیشین  1  ...  20  21  22  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA