انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 23 از 119:  « پیشین  1  ...  22  23  24  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
اپل 19.3 درصد از بازار تبلت و پی‌سی را در سه‌ماهه‌ی پایانی 2013 از آن خود کرده است

براساس گزارش منتشر شده توسط مؤسسه‌ی تحقیقاتی Canalys، اپل در سه‌ماهه‌ی منتهی به سال 2014 میلادی، نبض بازار‌ تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی را در دست گرفته است.
این گزارش حکایت از عرضه‌ی 30.9 میلیون مک و آیپد در این مدت دارد که 19.5 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است. لنوو با رشدی 25.5 درصدی از سهم بازار خود در مقایسه‌ی سال به سال، جایگاه دوم را برای خود تضمین نموده؛ این کمپانی چینی با کسب 11.8 دردصد از سهم بازار، اچ‌پی را پشت سر گذارده و جایگاه دوم را از آن خود کرده است.
براساس گزارش تحلیلی اپل، 84.3 از محصولات عرضه شده توسط این کمپانی که برابر با 26 میلیون دستگاه بوده و شامل انواع تبلت‌های عرضه شده ، یعنی آیپد ایر و مینی می‌باشد که مجموعاً حاکمیت اپل در بازار تبلت‌ها را بیش از پیش تقویت کرده است. اپل با رشدی 6.7 درصدی در مقایسه‌ی سال به سال روبرو بوده است؛ سهم این کمپانی از بازار تبلت‌ها را از 27.4 درصد در سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2012 به 37.1 درصد در سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2013 رسیده است.
با عرضه‌ی نسل جدید تبلت مینی آیپد، قیمت نسخه‌های قبلی این تبلت نیز به 229 دلار کاهش داده شد که لقب ارزان‌ترین تبلت اپل را به خود اختصاص داد. اما رقابت موجود برای کاهش قیمت‌های میان اکوسیستم اندروید و اپل، محصولات تولیدی میراث استیو جابز را تحت فشار قرار خواهد داد.
بازار ترکیبی تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی شدیداً تحت تاثیر علاقه‌ی بازار به تبلت‌ها قرار گرفته است، بطوریکه رشد تبلت‌ها در سه‌ماهه‌ی چهارم افزایشی 17.9 درصدی را به خود دیده است. در مقایسه‌ی سال به سال، تبلت‌ها در سال 2013 شاهد رشدی 65.2 درصدی بوده‌اند در حالی که بازار پی‌سی‌ها انقباضی 6.9 درصدی را تجربه کرده‌اند. هم‌اکنون، تبلت‌ها سهمی 48.3 درصدی را از بازار ترکیبی تبلت‌ و پی‌سی به خود اختصاص داده‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تکنولوژی Steppted Battery ال‌جی در ساعت‌هوشمند iWatch مورد استفاده قرار خواهد گرفت

اگرچه گزارشات متعددی در خصوص اقدامات احتمالی نظیر شارژ خورشیدی و القایی که اپل برای افزایش عمر باتری ساعت‌هوشمند خود به کار خواهد بست وجود دارد، اما Korea Herald معتقد است که این کمپانی در نسل اول ساعت‌هوشمند خود از همان باتری‌های قدیمی و همیشگی استفاده خواهد نمود که البته از تکنولوژی Steppted Battery ال‌جی بهره می‌گیرند.
یکی از منابع مدعی است که باتری‌های لیتیومی همچنان کاربردی‌تر و موثرتر از باتری‌های خورشیدی هستند و به همین دلیل در محصول جدید اپل نیز شاهد استفاده از آن‌ها خواهیم بود. این منبع چنین ادامه می‌دهد که با توجه به یک به ده بودن نسبت کارایی انرژی باتری‌های مبتنی بر تکنولوژی خورشیدی به تکنولوژی لیتیومی معمولی، به هیچ وجه منطقی نخواهد بود که گجتی متکی بر شارژ خورشیدی را از سوی اپل شاهد باشیم. بنابراین اگر نخواهیم این ایده را به کلی از ذهن خارج کنیم، نیروی خورشیدی در بهترین حالت تنها بعنوان یک مکمل در نظر گرفته خواهد شد.
این نشریه به نقل از یک منبع صنعتی ناشناس اظهار می‌کند که سه تولیدکننده، باتری‌های لیتیوم-یون مورد نیاز iWatch را تأمین خواهند نمود که شامل LG Chem ،Samsung SDI و Tianjin Lishen Battery خواهند بود. نکته‌ی جالب در این خصوص، این است که گفته می‌شود iWatch، از همان نوع باتری که ال‌جی سال پیش در LG G2 معرفی نمود، یعنی تکنولوژی stepped battery بهره خواهد برد. بر اساس گزارشات، اپل به دلیل عمر طولانی‌تر این باتری‌ها و نیز قابلیت شکل‌گیری آن‌ها به حالت مورد نیاز، این نوع از باتری‌های تولید شده توسط LG Chem را مورد استفاده قرار می‌دهد. این نوع از باتری‌ها، می‌توانند بخاطر ماهیت شکل‌گیری لایه‌ای خود، از فضای خالی موجود بهترین استفاده را برده و پکیج باتری را بطور کامل پر نمایند که در نهایت موجب افزایش عمر باتری دستگاه خواهد شد.
Industry watchers معتقد است که بر خلاف گزارش‌ها و شایعات موجود، در ساعت هوشمند iWatch شاهد یک نمایشگر خمیده نخواهیم بود. انتظار می‌رود هر دو شرکت سامسونگ و ال‌جی طی سال جاری، ساعت‌های هوشمند خود را معرفی کنند که شامل Galaxy Gear 2 سامسونگ و ساعت هوشمند بدون نام ال‌جی (در حال حاضر) خواهد بود. گفته می‌شود که Galaxy Gear 2 در کنار Galaxy S5 رونمایی خواهد شد؛ اما ساعت هوشمند ال‌جی در حال حاضر مراحل اولیه را طی می‌نماید و بنابراین تاریخ مشخصی برای رونمایی از آن متصور نیستیم. گفته می‌شود که ساعت‌های هوشمند اپل، سامسونگ و ال‌جی، همگی از نمایشگر OLED بهره خواهند برد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل در حال کار بر روی یک محیط کمینه برای اجرای بهینه‌تر اپلیکیشن‌های کروم است

گوگل در حال کار بر روی ایجاد یک محیط اجرای کمینه است که از طریق آن، اپلیکیشن‌های کروم بتوانند بدون نیاز به اجرای کامل پروسه‌ی سنگین کروم، اجرا شوند. این پروژه که در حال حاضر app_shell نامیده می‌شود در مرحله‌ی آزمایشی به سر می‌برد؛ اما هدف مشخص این برنامه، کاهش میزان منابع مورد استفاده برای اجرای اپلیکیشن‌های کروم است.
این اطلاعات، از طریق بررسی کدهای برنامه و با دیدن بخشی با عنوان "App Shell] Add README]" بدست آمده است که ما را به فایل Readme این برنامه هدایت می‌کند. اطلاعات موجود در این فایل نیز بسیار مختصر بوده؛ اما ترجمه‌ی آن به شرح زیر است.

#معرفی
app_shell یک پروژه‌ی آزمایشی به منظور ایجاد یک محیط کمینه (Minimal) نظیر content_shell است. هدف، اجرای یک برنامه‌ی v2 و نیز تغذیه حداکثری APIهای chrome.* extension بدون نیاز به اجرای کل پروسه‌ی کروم است.
app_shell در حال حاضر تنها در سیستم‌عامل کروم پشتیبانی می‌شود.
#نحوه اجرا
app_shell –app=/path/to/extension

به نظر می‌رسد گوگل همچنان به برنامه‌هایی که بصورت بومی برای پلتفرم‌های گوناگون اندروید و iOS و نیز ویندوز، لینوکس و مک منتشر می‌کند راضی نیست و قصد دارد با جداسازی کامل کروم از کروم اپ‌ها، تنها API ضروری آن را نگاه دارد تا توسعه‌دهندگان بتوانند نسبت به توسعه‌ی وب اپلیکیشن‌هایی که از نظر سرعت قادر به رقابت با برنامه‌های بومی پلتفرم باشد، اقدام نمایند. برای کسانی که اطلاع ندارند، اپلیکیشن‌های کروم، تحت زبان‌های HTML، جاوا اسکریپت و CSS نوشته می‌شوند که خارج از مرورگر و به حالت آفلاین نیز قابلیت اجرا دارند. همچنین این برنامه‌ها، به APIهای ویژه‌ای دسترسی دارند که سایر Web Appها فاقد آن هستند. به بیان دیگر، این اپلیکیشن‌ها، شیوه‌ی خاص گوگل برای از بین بردن محدودیت‌های وب بعنوان یک پلتفرم است که ممکن است روزی منجر به محو‌شدن استراتژی "مرورگر بعنوان سیستم‌عامل" این کمپانی باشد.
این مسأله به اندازه‌ی کافی روشن است که اگر گوگل بتواند پشتیبانی از app shell را به سیستم‌عامل کروم بیاورد، مدتی بعد آن را به مرورگر کروم نیز وارد خواهد کرد. این روالی است که گوگل تا به حال نسبت به آن پایبند بوده است. شما هم‌اکنون نیز می‌توانید کروم اپ‌ها را بدون نیاز به باز نمودن صفحه‌ی مرورگر، در ویندوز، مک و لینوکس به اجرا درآورید که البته پروسه‌ی کامل کروم در پس‌زمینه برای فعالیت این برنامه‌ها فعال خواهد شد. بزودی شاهد تغییر این حالت خواهیم بود و این اپلیکیشن‌ها بسیار بهینه‌تر از گذشته عمل خواهند نمود. در حال حاضر گوگل از هر گونه پاسخگویی و یا اظهار نظری در این مورد خودداری نموده است.
بسیاری معتقد هستند که Web appها در آینده، مرز توسعه‌ی نرم‌افزار میان پلتفرم‌ها را از میان برمی‌دارند و مزیت نرم‌افزاری این پلتفرم‌ها از بین می‌رود. برخی سیستم‌عامل‌ها نظیر فایرفاکس به کلی بر همین اپلیکیشن‌ها تکیه داشته و با رویکرد خود، همه چیز را متکی بر وب می‌داند. اوبونتو نیز بخشی از تمرکز خود را بر روی یکپارچه‌سازی این نوع از برنامه‌ها با محیط بومی دسکتاپ قرار داده است. به نظر می‌رسد گوگل نیز از این شیوه برای غالب نمودن پلتفرم کروم خود بر ویندوز مایکروسافت استفاده می‌نماید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش عملکرد مالی توییتر در سه ماهه چهارم ۲۰۱۳: سود ناچیز در اولین فصل از حضور در تالار بورس به‌همراه کاهش شتاب افزایش کاربران

حال که توییتر همچون سایر کمپانی‌های نام آشنای فعال در عرصه‌ی فناوری وارد بازار بورس شده است، باید گزارش مالی فصلی این کمپانی را نیز مورد بررسی قرار داد تا سود و زیان این کمپانی نیز مشخص گردد. به‌نظر شما توییتر در اولین فصل از فعالیت خود به‌عنوان یک کمپانی حاضر در تالار بورس چگونه عمل کرده است؟
گزارش مالی توییتر دارای نکات مثبت و منفی است. براساس گفته‌های دیک‌کستلو، مدیرعامل کمپانی توییتر، سه‌ماهه‌ی پایانی منتهی به سال 2014 میلادی قوی‌ترین فصل مالی برای توییتر بوده است. توییتر در این فصل سودی 45 میلیون دلاری و برای کل سال نیز سودی 75 میلیون دلاری را به ثبت رسانده است که در مقابل ضرر 511 میلیون دلاری تحمیل شده به‌موجب هزینه‌های ورود به تالار بورس، چندان زیاد نیست. اما در نقطه‌ی مقابل می‌توان به افزایش 2 سنتی ارزش سهام این کمپانی اشاره کرد که برخلاف پیش‌بینی کاهش 3 سنتی کارشناسان وال‌استریت است. درآمد حاصل در سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2013 میلادی برابر 242 میلیون دلار است که شاهد رشدی 116 درصدی نسبت به مشابه سال 2012 میلادی است.
یکی از نکات جالب در مورد توییتر، کاهش شتاب افزایش کاربران فعال این سرویس است؛ بطوریکه براساس آمارهای به جا مانده، این شبکه‌ی اجتماعی در پایان سال گذشته‌ی میلادی در حدود 241 میلیون کاربر جدید دارد که تنها 9 میلیون نفر نسبت سه ماهه‌ی پیش از آن افزایش یافته است. در مقایسه با سه‌ماهه‌ی سوم سال 2013 میلادی که رشدی 6 درصدی را در تعداد کاربران به خود دیده بود، سه‌ماهه‌ی پایانی منتهی به سال 2014 شاهد رشدی 4 درصدی بوده است. لازم به ذکر است که تعداد کاربران فعال در سه‌ماهه‌ی اول 2013 رشدی 10 درصدی و در سه‌ماهه‌ی دوم رشدی 7 درصدی را به خود دیده است. در صورتی که توییتر درصدد رسیدن به میزان 1.2 میلیارد کاربر فیس‌بوک باشد، باید با اتخاذ تصمیماتی شتاب بیشتری به روند رو به رشد کاربران خود بدهد.
تعداد 184 میلیون از کاربران توییتر، با استفاده از ابزار‌های قابل‌حمل از توییتر استفاده می‌کنند که رشدی 37 درصدی را در مقایسه‌ی سال به سال به خود دیده است.
همچنین توییتر پیش‌بینی درآمدی 230 تا 240 میلیون دلاری را برای سه‌ماهه‌ی آغازین سال 2014 میلادی انجام داده است که درآمدی 1.15 تا 1.20 میلیارد دلاری را برای سال 2014 به ارمغان خواهد آورد. همچنین انتظار کسب سودی 10 تا 16 میلیون دلاری برای سه‌ماهه‌ی اول و 150 تا 180 میلیون دلاری را برای سال 2014 پیش‌بینی کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پایانی بر لپ‌تاپ‌های سری وایو؛ سونی فروش کسب و کار لپ‌تاپ‌های سری وایو را به JIP تایید کرد

لپ‌تاپ‌های سونی یکی ار برترین‌های لپ‌تاپ‌های موجود در بازار بود که طراحی آن زبان‌زد همه‌ی دوستداران دنیای فناوری بود، اما این بخش اخیرا جز ضرر مالی منفعت دیگری برای سونی نداشت. از آخرین مدل‌های تولید شده می‌توان به وایو تب 11 اشاره کرد. از‌این‌رو سونی تصمیم به فروش این بخش گرفت.
می‌توان فروش کسب و کار پی‌سی‌ها و لپ‌تاپ‌های سری وایو را برای سونی از جنبه‌ی مثبت آن نیز ارزیابی کرد. مطمئنا رقابت در چند جبهه، توانایی و منابع بیشتری را می‌طلبد، اما با فروش کسب و کار محصولات وایو، سونی می‌تواند تمرکز بیشتری را برای تولید تبلت‌ها و تلفن‌های‌هوشمند خود معطوف کند.
سونی آخرین محصولات سری وایو را در بهار سال آتی به بازار عرضه خواهد کرد و از آن پس این کسب و کار به JIP واگذار خواهد شد. این کمپانی تولید محصولات خود را برای بازار ژاپن انجام خواهد داد، هرچند درصورت وجود درخواستی از خارج از کشور، شاید شاهد عرضه‌ی دوباره‌ی محصولات وایو، این‌بار با برند JIP باشیم. سونی با فروش وایو، به فعالیت در حوزه‌ی لپ‌تاپ‌ها و پی‌سی‌ها پایان خواهد داد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
حالت «Soccer Mode» در تلویزیون‌های جدید سامسونگ، تماشای فوتبال را لذت‌بخش‌تر می‌کند

سامسونگ در نمایشگاه Samsung Forum 2014 که در مالاگا اسپانیا در حال برگزاری است، طیف وسیعی از تلویزیون‌های جدید خود را به نمایش گذاشته است. یکی از امکانات جدیدی که به تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی اضافه شده، حالت مخصوص فوتبال است که در آن امکانات خاصی را در اختیار فوتبال دوستان قرار می‌دهد تا از تماشای مسابقه‌های فوتبال، لذت بیشتری ببرند.
در حالت Soccer Mode چندین تغییر در نمایش رنگ‌ها و پخش صدا ایجاد می‌شود، در این حالت رنگ‌های تصویر به شکلی بهینه می‌شوند که زمین فوتبال، سبز زنده، جلوه کند. با فعال کردن این حالت تنظیمات خاصی بر روی اکولایزر داخلی تلویزیون اعمال می‌شود تا صدا به نحوی پخش گردد که گویی در استادیوم نشسته‌اید.
در حقیقت با فعال کردن این قابلیت همه چیز برای لذت بردن بیشتر در تماشای فوتبال در تلویزیون بهینه می‌شود.
کاربر همچنین با فعال نمودن این قابلیت می‌تواند بر بخشی از تصویر بزرگنمایی داشته باشد و مثلا بر روی قسمتی از زمین تصویر زوم کند یا نوشته روی پیراهن یک بازیکن را مشاهده نماید. در این حالت همچنین می‌توان با فشار دادن یک دکمه ۱۰ ثانیه قبل را بازپخش کرد تا به این ترتیب صحنه خاصی از بازی را مرور نمود.
امکان ضبط بازی و همچنین بازپخش بازی نیز قابل مشاهده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
استخدام یک فیزیولوژیست در اپل؛ iWatch دربردارنده‌ی قابلیت‌های پزشکی درخور تعریفی خواهد بود

اپل برای این شغل به‌دنبال فردی است که درک درستی از نحوه‌ی کارکرد دستگاه‌های نظارت بر فیزیولوژی بدن انسان‌ها داشته و با تکنیک‌های اندازه‌گیری و تحلیل نتایج خروجی نیز آشنایی داشته باشد. می‌توان این شغل را در راستای سنجش میزان رضایتمندی و همچنین تعامل کاربران با تولیدات جدید کمپانی اپل تحلیل کرد.
براساس تعریف وب‌سایت Exlore Halth Careers، وظیفه‌ی یک فیزیولوژیست تقویت و آماده‌سازی بدن افراد از لحاظ کسب سلامتی و فیزیکی است. ترمیم ضعف‌هایی که از بیماری‌های قلبی و سایر بیماری‌های مزمن گریبان افراد را می‌گیرد، ازجمله‌ی وظایف یک فیزیولوژیست است. همچنین یک فیزیولوژیست قادر است تا بصورت حرفه‌ای یک ورزشکاریا علاقمند به انجام فعالیت‌های بدنی را از بُعد پزشکی راهنمایی کند.
علاوه برداشتن ویژگی‌هایی در مورد فعالیت‌های بدنی، شایعاتی مبنی بر وجود یک اپلیکیشن با نام HealthBook در iOS 8 اپل به گوش رسیده است که یکی از عمده‌ترین قابلیت‌های آن شمارش تعداد قدم‌های کاربران در کنار محاسبه‌ی میزان کالری است که در نتیجه انجام فعالیت‌های ورزشی توسط فرد سوزانده می‌شود. همچنین شایعاتی نیز مطرح شده است که حکایت از امکان سنجش میزان ضربان قلب، شارخون و حتی قند خون کاربران توسط این اپلیکیشن و از طریق ساعت‌هوشمنداپل دارد. به نظر می‌رسد iWatch اپل نه‌تنها یک ساعت‌هوشمند، بلکه وسیله‌ای برای سنجش سلامت و نظارت بر فاکتورهای پزشکی بدن افراد و همچنین ذخیره‌ی آن‌ها خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
LinkedIn با پرداخت 120 میلیون دلار سرویس کاریابی Bright را تصاحب نمود

این شبکه‌ی اجتماعی، سرویس کاریابی Bright را به قیمت 120 میلیون دلار به تصاحب خود درآورد. این مبلغ به شکل 73 درصد سهام و 27 درصد نقد پرداخت می‌گردد.
لینکداین یک شبکه‌ی اجتماعی برای صاحبان مشاغل و نیز افراد متخصص محسوب می‌شود که در سال 2003 فعالیت خود را آغاز نمود. افراد در این شبکه، با به اشتراک‌گذاری رزومه‌ی کاری و تخصص‌های خود از دیگر آشنایان و همکاران تایید دریافت می‌نمایند که فرآیند یافتن کار، کارمند و ایجاد ارتباطات کاری را به میزان قابل توجهی تسهیل می‌نماید.
پس از اجرایی شدن این قرارداد که طی سه‌ماهه جاری صورت خواهد گرفت، تعدادی از اعضای تیم Bright به کارمندان لینکداین خواهند پیوست که از جمله آن‌ها می‌توان به اعضای بخش مهندسی و تولید اشاره نمود. کاربران سرویس Bright تا 28 فوریه فرصت دارند که به اطلاعات خود در وب‌سایت این سرویس دسترسی داشته باشند.
بنیان‌گذار سرویس Bright، آقای ادواردو ویواز در بیانیه‌ای اظهار داشته است که این معامله به دلیل «دیدگاه مشابه لینکداین با این سرویس و اهمیت یکسان استفاده از داده‌ها و الگوریتم‌ها به منظور ایجاد ارتباط میان انتظارات کاری و کارفرمایان برای این شبکه» انجام گرفته است. به نظر می‌رسد مشکل اساسی که این تیم با سرویس Bright خود داشته، ناتوانی آن‌ها در تغییر مقیاس این سامانه بوده است. آن‌ها با دانش و استعداد بالای خود توانسته‌اند محصول مد نظر خود را ساخته و میلیاردها داده را نیز محاسبه نمایند؛ اما این شرکت قادر به وارد کردن و تطبیق دادن سرویس خود با بازارهای بسیار بزرگ‌تر نبوده است.
آنگونه که ویواز اظهار می‌کند، ممکن است از این پس تیم این شرکت کمتر دیده شوند و اسمی از آن‌ها در میان نباشد اما در ازای آن، کاربران بیشتر اثرات کار آن‌ها را درک کرده و تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت. اگر با سرویس Bright آشنایی ندارید، لازم است بدانید که این سرویس که در سال 2011 فعالیت خود را آغاز نموده، با بهره گیری از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، موقعیت‌های شغلی مناسب را به افراد جویای کار توصیه می‌نمود. این سرویس همچنین از تکنولوژی انطباق مبتنی بر داده، به منظور اطمینان از عدم ارائه لیست‌های کاری بی‌ربط استفاده می‌کند. این سرویس در طی مدت کوتاهی مورد توجه قرار گرفت و میلیون‌ها رزومه کاری و جویای کار را تحت پردازش‌های خود قرار داد.
120 میلیون دلاری که لینکداین برای خریداری Bright هزینه کرده، سنگین‌ترین خرجی است که این شرکت تا کنون متحمل شده است. خریدهای قبلی که لینکداین تا کنون انجام داده است شامل Slideshare با 119 میلیون دلار و Pulse به قیمت 90 میلیون دلار می‌شود. مسلما مشاهده‌ی رشد چشمگیر عضویت در پیاده‌سازی Bright در لینکداین جالب توجه خواهد بود. با توجه به این مساله که این شبکه‌ی اجتماعی، بخش عظیمی از درآمد خود را از طریق گروه Talent Solutions بدست می‌آورد، خریداری این سرویس اقدام بسیار مناسبی برای لینکداین خواهد بود. طی سال‌های گذشته، این شبکه‌ی اجتماعی آپدیت‌ها و ویژگی‌های جدید بسیاری را به منظور بهبود فرآیند کاریابی به مرحله‌ی اجرا گذاشته است و اکنون ترکیب سرویس Bright با راه‌کارهای قعلی ممکن است این بهبودها را به اوج خود برساند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
موزیلا سرانجام نسخه بتای مرورگر فایرفاکس برای ویندوز 8 لمسی را ارائه کرد

سرانجام موزیلا، یک نسخه‌ی بتا از مرورگر فایرفاکس خود برای ویندوز هشت را منتشر نمود که کاربران می‌توانند نسبت به دانلود و آزمایش آن و نیز ارائه بازخورد و گزارش باگ‌ها اقدام کنند. این نسخه‌ی بتا، از یک صفحه‌ی شروع کاشی‌محور بهره می‌برد که سایت‌های برتر، تاریخچه و بوک‌مارک‌ها را با یک لمس در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
این نسخه همچنین از اشاره‌ها و حرکات لمسی نظیر زوم دو انگشتی و انتقال‌ از طریق کشیدن انگشت و نیز گزینه‌های نمایش گوناگون بر روی ویندوز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید تعیین کنید که برنامه در حالت تمام صفحه، پر کردن فضای خالی یا با اشغال بخش باریکی از صفحه‌ اجرا گردد.
ویژگی‌ها و امکانات پایه‌ای فایرفاکس نظیر Awesome Bar نیز در این برنامه‌ی بتا در دسترس و قابل استفاده هستند. فایرفاکس برای رابط کاربری ویندوز 8، ابتدا در فوریه 2012 معرفی شد که قرار بود در کنار فایرفاکس 26 و در تاریخ 10 دسامبر عرضه شود؛ ولی این برنامه به همراهی با فایرفاکس 27 یعنی در تاریخ 21 ژانویه موکول شد و حال به نظر می‌رسد بر اساس برنامه جدید موزیلا، نسخه نهایی این اپلیکیشن در 18 مارس در دسترس خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل به دنبال کاهش ۸ درصدی ارزش سهام این شرکت، ۱۴ میلیارد دلار از سهام خود را بازخرید کرد

پس از اعلام گزارش عملکرد مالی اپل در سه ماه چهارم سال ۲۰۱۳، ارزش سهام این شرکت نزدیک به ۸ درصد کاهش یافت و در همین راستا مدیرعامل اپل، دستور باز خرید سهام فروخته شده اپل به میزان ۱۴ میلیارد دلار را داده است. این بازخرید در نوع خود یک رکورد بی‌سابقه محسوب می‌شود.
تیم‌کوک در گفتگو خود با وال‌استریت‌ژورنال اعلام نموده که بابت کاهش ۸ درصدی ارزش سهام اپل متعجب شده است. این کاهش ارزش سهام بلافاصله پس از ارایه گزارش مالی مربوط به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ اتفاق افتاده است. از این رو او به سرعت تصمیم گرفته تا ۱۴ میلیارد دلار از سهام فروخته شده این شرکت، یکجا توسط خود اپل خریداری شود. این میزان سهام در سال ۲۰۱۳ حدود ۴۰ میلیارد دلار ارزش داشته است.
تیم کوک می‌گوید: «این بدین معنا است که ما روی اپل شرط می‌بندیم، به این معنا است که ما به آنچه در حال انجام آن هستیم و برنامه‌هایی که در سر داریم، اعتماد کامل داریم. ما فقط صحبت نمی کنیم و این موضوع را در عمل نیز نشان می‌دهیم.»
اپل در آپریل ۲۰۱۳ از برنامه خود برای بازگرداندن ارزش سهام اپل از طریق باز خرید ۶۰ میلیارد دلار از سهم فروخته شده تا سال ۲۰۱۵ خبر داد.
تیم‌کوک همچنین به این موضوع اشاره نموده که اپل طی ۱۵ ماه اخیر ۲۱ کمپانی مختلف را خریداری کرده، اما هزینه خرید هیچ کدام از این شرکت از ۱ میلیارد دلار تجاوز نکرده است.
تیم‌کوک در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره نموده که ما به دنبال سرمایه‌گذاران طولانی مدت هستیم نه بورس بازان کوتاه مدت. «ممکن است ما فردا، کمپانی‌های بزرگی را تصاحب کنیم، که تاثیر غیرقابل پیش‌بینی را بر بازار بورس داشته باشد.»
تیم‌کوک درباره‌ی خریدهای اخیر این شرکت نیز صحبت کرده است. «ما برای انتخاب کمپانی‌هایی که قصد تصاحب آن‌ها را داریم با دقت شرایط مختلف را مدنظر قرار می‌دهیم و از ۱۰ گزینه احتمالی یکی را انتخاب می‌کنیم تا پول خود را هدر ندهیم. او همچنین اعلام نموده که مانعی برای تصاحب کمپانی‌های بیشتر و حتی کمپانی‌های بزرگ چند میلیارد دلاری وجود ندارد.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 23 از 119:  « پیشین  1  ...  22  23  24  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA