انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 39 از 192:  « پیشین  1  ...  38  39  40  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
علی کریمی : امتیاز ملوان را برگردانید / جهانبازی اضافه وزن دارد

علی کریمی ستاره تراکتورسازی با استقبال خوبی از سوی هواداران ملوان مواجه شد . او بعد از بازی با خبرنگاران به گفت و گو نشست که ایسنا حرفهای اور ا روی خروجی خود قرار داده است:


تساوی ملوان؟


بازی خوبی بود و در شرایط آب و هوایی خوبی برگزار شد. تیم ملوان چون میزبان بود، از امتیاز میزبانی‌اش خوب استفاده کرد و در دقایق اولیه روی دروازه ما فشار زیادی وارد کرد و به گل رسید ولی در نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشتیم و به گل هم رسیدیم. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند ولی با بی‌دقتی از دست رفت. به کادرفنی ملوان و هواداران خوبش تبریک و خسته نباشید، می‌گویم.

اعتراض به داوری؟


در صحنه‌ای که گل اتفاق افتاد، در شرایط مسابقه بود و در این شرایط فشار و استرس زیادی روی بازیکنان است. صحبت‌ها و حرف‌هایی رد و بدل می‌شود که ناشی از آن فشارهاست ولی در این باره باید کارشناسان نظر دهند.به هر حال آقای جهانبازی اضافه وزن دارند و فکر نمی‌کنم ایشان شرایط داوری در لیگ برتر را داشته باشند. آقای جهانبازی از داوران باتجربه لیگ هستند ولی اگر شرایط آرمانی داشته باشند می‌توانند قضاوت‌های بهتری داشته باشند.

جو ورزشگاه انزلی ؟

جو امروز خیلی عالی بود. هر وقت که من به شمال می‌آیم، همشهریانم به من لطف دارند و شرایط امروز خوب بود.
امتیازات کسر شده ؟


من فکر می‌کنم که این امتیازهایی که از تیم‌ها کسر شد، جو ورزشگاه‌ها را متعادل‌تر کرد و تیم‌ها چون نمی‌خواهند کسر امتیاز شوند، کارهای خوبی در روی سکوها انجام داده‌اند اما اگر فدراسیون بتواند شرایطی مهیا کند که تیم‌هایی که از آنها امتیاز کسر شده، نظارت خوبی روی بازی‌های آنها باشد و نوع برخورد هواداران آنها عوض شده باشد، خوب است که امتیاز آن‌ تیم‌ها را برگردانند. البته هر تیمی که حقش باشد و این استحقاق را داشته باشد. چون این یک امتیاز خیلی در جدول تاثیرگذار است.

تی قُربان بشوم
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
داماش به گرند: انتقالی دیگر در راه است؟!



به نظر می رسد توافقات اولیه عابدینی و شرکت گرند صورت گرفته و پیشنویس قرارداد هم امضا شده. با وجود بی پولی داماش و عدم حمایت مسئولیت استانی داماش چاره جز انتقال به مشهد ندارد



نام باشگاه :گرند مشهد

رنگ لباس باشگاه : بنفش

محل باشگاه : مشهد مقدس



اینها مشخصات تیمی است که گویا فصل آینده در لیگ برتر حضور خواهد داشت . پس از اطلاعیه شرکت هلدینگ گرند با توجه به اینکه تنها یک تیم لیگ برتری وجود دارد که به دنبال خریدار هست و اعلام توافق اولیه با عابدینی ، با یک محاسبه ساده به نظر می رسد که امسال آخرین سال حضور داماش در لیگ برتر است و اگر هم بتواند خودش را در لیگ حفظ کند باید فصل بعد را با نام گرند و در مشهد بازی کند . ظاهرا یکی از دلایل برکناری ناظمی این بوده که مدیران گرند فقط امتیاز لیگ برتری می خواهند و عابدینی تلاش می کند هر طور که هست این تیم را در لیگ برتر حفظ کند . حتی بوسیله برکناری یار قدیمی اش عبدالله مرغوب و برکناری مربی موفق داماش در نیم فصل اول و قرار دادن علی نظر به عنوان سرمربی که به علت تجربه کم حتما به راهنمایی های عابدینی نیاز خواهد داشت . همچنین به گفته شاهدان علی نظر چهارشنبه به دفتر باشگاه سابقش ملوان رفته تا برای نجات داماش با مربی سابقش نصرت ایراندوست مشورت نماید که با توجه به حساسیت های بین دو باشگاه کمی غیر معمول است. به نظر می رسد توافقات اولیه عابدینی و شرکت گرند صورت گرفته و پیشنویس قرارداد هم امضا شده. با وجود بی پولی داماش و عدم حمایت مسئولیت استانی داماش چاره جز انتقال به مشهد ندارد . آیا ورزشگاه ثامن مشهد در فصل آینده لیگ برتر پخش زنده خواهد داشت ؟


اطلاعیه رسمی یکی از بزرگترین شرکت های هلدینگ کشور :
"به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گرند ،کمتر از دو ماه از مصاحبه مدیر عامل شرکت نگذشته بود که این بار مجید طلایی میزبان خبرنگاران و اصحاب ورزشی استان بود تا خبر جدیدی از مذاکرات جدی هولدینگ متبوعش جهت ورود به لیگ برتر کشور اعلام کند.

بنابر این گزارش،مدیر عامل گروه شرکتهای گرند در این کنفرانس خبری با اشاره به این که گروهی متشکل از مشاوران عالی خود را همراه پیشکسوتان ورزش فوتبال استان در حال رایزنی برای خرید امتیاز در لیگ برتر فوتبال کشور هستند،افزود مذاکرات اولیه در این خصوص باچند باشگاه معتبر انجام شده و انشاا.. به زودی پایتخت معنوی ایران دارای نماینده ای از استان در لیگ برتر کشور خواهد بود.

وی هدف از این اقدام بزرگ را پاسخ به نیازهای ورزش استان در حوزه سلامت و اشتغال بیان داشت و افزود،سرمایه ها و استعدادهای فراوان بومی استان ذخایر عظیمی هستند که فردای استان و کشورمان به دست آنان رقم می خورد و قطعا جوانان این مرز و بوم که در عرصه ورزش ساخته و تربیت شده اند،میتوانند سهم خود را در آبادانی ایران عزیزمان ایفاء کنند و سرمایه گذاری گرند در این زمینه یک احساس تعهد و وظیفه نسبت به آتیه جوانان استان و ایجاد شور و شوق است و امری خطیری است که ما اقدام به انجام آن نمودیم.

مجید طلایی در مصاحبه قبلی خود ،در دوم آذرماه سال جاری با روزنامه سراسری خبر ورزشی از اعلام آمادگی برای خرید تیم لیگ برتر سخن گفته بود که مورد استقبال فراوان جامعه ورزشی استان قرار گرفت.وی هم چنین ابراز امیدواری نمود تا با همراهی خوب مسئولان ومردم ورزش دوست،فوتبال استان به روزهای گرم و اوج خود بازگردد.

منتظر خبرهای بعدی ما باشید.. "


جدا از همه ی حواشی بازی های داماش با ملوان این تیم رو بخوان انتقال بدن واسه فوتبال گیلان فاجعه هست.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کی‌روش: در ذهن داشتم می‌شود دایی را به تیم ملی دعوت کرد یا نه!/ اینکه مجبور کردند نکونام ایران را ترک کند شرم‌آور بود/ اگر برنامه شفافی داشته باشیم می‌توانیم صعود کنیم/ اگر قراردادم تمدید شود تمام زبان‌های ایرانی را یاد می گیرم!!

می‌خواهیم عملکردی در برزیل داشته باشیم که مردم ایران احساس غرور کنند. البته در این راه نیاز به حمایت داریم
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان امروز با رادیو جوان مصاحبه ای انجام داد و در آن عنوان کرد هدفش در جام حضور در دور بعدی مسابقات است. کی روش در این باره ادامه داد: می‌خواهیم عملکردی در برزیل داشته باشیم که مردم ایران احساس غرور کنند. البته در این راه نیاز به حمایت داریم و باید خودمان را صد در صد آماده کنیم.

کارلوس کی‌روش که به سوالات مجری برنامه پاسخ می‌داد، در پاسخ به این پرسش که آیا علی کریمی هنوز شانس حضور در تیم ملی و بازی در جام جهانی را دارد یا نه گفت: درهای تیم ملی به روی کریمی باز است.

سرمربی تیم ملی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مهدی رحمتی در نهایت به اردوی تیم ملی ایران دعوت می‌شود یا خیر، اظهار کرد: من کسی بودم که همواره قدردانی فراوانی از زحمات رحمتی داشته و دارم. او احتمالا بهترین دروازه‌بان حال حاضر ایران است. اما لازم است مطلبی را که پیش از این هم گفته بودم را تکرار کنم. برخی بازیکنان نگرشی اشتباه دارند که فکر می‌کنند لباس تیم ملی متعلق به آن‌هاست. چیزی که سعی کردم به بازیکنانم بگویم این است که قدر پیراهن و لباس مقدس ملی را بدانید و این لباس مال هیچ کس نیست. من هیچ گاه دستاوردها را فراموش نمی‌کنم. اما این مسئله، یک مسئله شخصی نیست.

او در پاسخ به این سوال که پس با این اوصاف رحمان احمدی و دانیل داوری دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی خواهند بود، گفت: بله، اما تا زمانی که لیست تیم ملی اعلام نشود و تا زمانی که به برزیل نرویم این سوال شما پاسخش مشخص نخواهد بود.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره پیشنهاد آفریقای جنوبی گفت: این‌ها کاملا گمانه‌زنی رسانه‌هاست.

کی‌روش در پاسخ به اینکه پیشنهادهای برخی باشگاه‌های اروپایی گفت: من نمی‌توانم این پیشنهادها را تکذیب کنم و خوشحالم که این پیشنهادها به من داده می‌شود اما من ذهنم متمرکز بر روی جام جهانی و صعود ایران به مرحله دوم است. بعد از آن می‌توانم درباره این پیشنهادها فکر کنم.

وی همچنین درباره کریستیانو رونالدو و پیشرفت فوق‌العاده این بازیکن پرتغالی توضیح داد: چند سالی است که روی رونالدو کار شده و الان همه جوان‌ها نام او را می‌برند. اما آیا این بازیکن از ابتدا به همین شکل تمرین می‌کرده است؟ ما باید خودمان را دائما تغییر دهیم. پیامی که برای فوتبال ایران دارم این است که ما باید این تغییر را به وجود آوریم و تحت نظر آن کار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین درباره آمادگی تیمش در جام جهانی تصریح کرد: بازیکنان همه تیم‌ها در جام جهانی 10 تا 12 کیلومتر می‌دوند اما این آمار برای ایرانی‌ها 7 تا 8 کیلومتر است. همچنین زمان فعال بازی‌ها در طول 90 دقیقه 64 دقیقه خواهد بود، این در حالی است که میانگین زمان فعال بازی در جام قهرمانان آسیا 52 دقیقه است. چه کسی باید این اختلاف را جبران کند. باید به نبی یا تدارکات 72 ساله تیم بگویم که این 12 دقیقه را بدود؟ مشخص است که بازیکنانی مثل جواد، آندو و منتظری باید این 12 دقیقه را جبران کنند.

کی‌روش همچنین با اشاره به اینکه بیشتر بازیکنان تیم‌های هم‌گروه ایران در جام جهانی در لیگ‌های مطرح دنیا بازی می‌کنند، گفت: بازیکنان نیجریه، بوسنی و آرژانتین در لیگ‌هایی مثل جزیره، بوندسلیگا، لالیگا و سری A بازی می‌کنند اما بهترین‌های ما کجا هستند؟ در قطر و کویت! آیا این‌ها بازیکنان بدی هستند؟ به هیچ وجه این طور نیست. تمام مربیانی که به تیم ملی آمدند گفتند بازیکنان خوبی داریم اما آماده نیستند در سطح ما بازی کنند. سوال من این است آیا مربیان ایتالیا، انگلیس، فرانسه، آلمان مربیان احمقی هستند که بازیکنان‌شان را از غنا، سومالی و حتی اتیوپی و گینه انتخاب کرده اما ایران را فراموش می‌کنند؟ آیا احمق هستند؟ می‌خواهم بگویم ما احتیاج به کار کردن داریم. اما اگر زیر سایه درخت پسته بنشینیم، به هیچ جایی نخواهیم رسید.

سرمربی پرتغالی تیم ملی همچنین در بخش دیگری از گفت‌وگویش با رادیو جوان اظهار کرد: اگر قراردادم با ایران ادامه پیدا کند تمام زبان‌های ایرانی را یاد خواهم گرفت و به زبان فارسی، ترکی و عربی مسلط می‌شوم.

سرمربی سابق رئال مادرید همچنین در ارزیابی حریفان ایران در جام جهانی با بیان اینکه جام جهانی ایران مقابل نیجریه است، تاکید کرد: هر آنچه در توان داریم مقابل نیجریه خواهیم گذاشت. چون بازی اول‌مان مقابل این تیم است و باید تمام تلاش‌مان را بکنیم. وقتی قرعه‌کشی جام جهانی را دیدم گفتم تمام تمرکزمان را روی نیجریه بگذاریم و به همین دلیل برنامه اصلی‌مان را در محیطی چیدم که شبیه آفریقا باشد. به احتمال زیاد نقطه ضعف برنامه آماده‌سازی ما این است که بازیکنان زیادی نداریم که در لیگ‌های اروپایی حضور داشته باشند ولی این نقطه ضعف‌مان می‌تواند به نقطه قوت‌مان تبدیل شود، چون فوتبال امروز یک بازی گروهی است و چون 70 درصد بازیکنان‌مان در داخل کشور هستند، می‌توانیم آن‌ها را در زمان بیشتری در اختیار داشته باشیم و هماهنگ‌تر شویم. به همین خاطر عقلانی نیست راجع به قوانین فیفا در ایران صحبت کنیم.

کی‌روش اضافه کرد: آیا فکر می‌کنید فیفا برای موفقیت ایران اهمیتی قائل است. آیا فیفا این قوانین را برای ایران، موزامبیک و سومالی درست کرده است؟‌ این قوانین از طرف آلمان، انگلیس و قدرت‌های جهان تدوین شده تا از خودشان حفاظت کنند. به همین خاطر سعی کردم از این فرصت استفاده کنم و بازیکنان را در محیطی آفریقایی دور هم جمع کنم. باید شفاف بگویم که به این برنامه اعتقاد کامل دارم. هیچ برنامه‌ای را نمی‌خواهم به کسی دیکته کنم.

کی‌روش گفت: بار دیگر تکرار می‌کنم ما با تعهد و تلاش کامل برای تیم ملی کار می‌کنیم تا برای ایران افتخارآفرینی کنیم. امید و آرزویی که در چهره 80 میلیون ایرانی بعد از صعود به جام جهانی دیدم را فراموش نمی‌کنم و امیدوارم آن را پس از موفقیت در جام جهانی هم ببینیم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهد تیم ملی ایران از گروهش صعود کند، اظهار کرد: تا زمانی که یک جواب شفاف برای این نداشته باشم که چه زمانی اردوهایمان برگزار می‌شود نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم. اگر یک برنامه شفاف داشته باشیم، من احتمال زیادی می‌دهم که از گروه‌مان صعود کنیم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست در تیم ملی جوان‌گرایی را آغاز کند و در جام جهانی از جوانان استفاده کند گفت: البته در سال گذشته و در رقابت‌های آسیایی با امثال صادقیان و جوانان دیگر دست به کاری مشابه زدیم. به نظر من جوان‌گرایی به طور کلی چیز خوبی است اما چه بهتر که باشگاه‌های ایرانی در رقابت‌های آسیایی این کار را انجام دهند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اهمیت بالای ایجاد تعادل میان باشگاه‌ها و تیم ملی افزود: ایجاد تعادل در میان باشگاه‌ها و تیم ملی کار بسیار سختی است. من نیمی از تجربه‌ام را در رده ملی و نیمی را در رده باشگاهی کسب کرده‌ام. ما می‌خواستیم یک سیستم خوب برای لیگ برتر داشته باشیم و در نهایت بهترین عملکرد را ارائه دهیم. در آن سیستم باشگاه‌ها و سایر تیم‌ها هم به راه‌شان ادامه می‌دادند. به هر حال این نظر شخصی من است و تصمیم‌گیری در این باره در اختیار من نیست.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است روزی بعد از جام جهانی در یک برنامه رادیویی تنها پاسخگوی سوالات شنوندگان باشد،‌ گفت: بله، چرا که نه. در اروپا و در جهان این یک چیز جا افتاده است و در تمام دنیا این اتفاق می‌افتد.

به نقل از ایسنا، کی‌روش در ادامه این گفت‌وگو در واکنش به برخی نام‌ها، نظراتش را بیان کرد.

جام جهانی: موفق می‌شویم.

مسی: بازیکنی که انسان نیست! او ماورای انسان است.

نیجریه: جام جهانی ما.

کریتسیانو رونالدو: یک بازیکن دیگر که او هم انسان نیست. درباره انسان‌ها صحبت کنید.

فرگوسن: بهترین دوست من و بالاترین شخصی که برایش احترام قائل هستم.

جواد نکونام: کاپیتان عالی و تاثیرگذارترین بازیکن تیم ملی. واقعا شرم‌آور است اتفاقی که برای او افتاد و نکونام به اجبار ایران را ترک کرد.

علی دایی: همیشه یکی از طرفداران بزرگ او بودم. دوران بازی کردنش را در آلمان فراموش نمی‌کنم. او مرد فوتبال نیست بلکه چکیده فوتبال است. دایی هم یکی از خاص‌های دنیاست. در ذهن داشتم آیا می‌شود برای آماده‌سازی تیم ملی در جام جهانی برزیل او را در اختیار داشته باشم!

کفاشیان: رییس فدراسیون، صبورترین و باانگیزه‌ترین فردی است که تاکنون در زندگی‌ام دیده‌ام. واقعا احترام زیادی برایش قائلم. او با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات، کار را به جلو برده است و باورم نمی‌شود که چطور این کار را انجام داده است. فکر می‌کنم این کشور باید از این مدیر بزرگ قدردانی کند.

نبی: او هم در قسمتی برای تیم ما تاثیرگذار است.

تاج: واقعا بیشترین تلاش را برای کمک به ما انجام داده است. اما فکر می‌کنم اگر دیالوگ و ارتباط مناسب‌تری داشتیم می‌توانستیم برنامه بهتری برای لیگ تنظیم کنیم اما شخصا او همیشه از ما حمایت کرده است.

منچستریونایتد: واقعا قسمتی از زندگی من است و اکنون قلبم به خاطر عملکرد بدی که داشته، ناراحت است. تنها تیمی است که به خاطر آن مثل یک هوادار معمولی می‌نشینم و کارش را دنبال می‌کنم.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
فوتبال را مفت کنید مردم می آیند!

اقتصاد کوپنی یا یارانه ای که در دهه ی شصت گفتمان اصلی حاکمیت بود ما را-مردم را به این عادت داده که از مفت بودن کالا، فیلم، فوتبال، زمین، بنزین لذت ببریم.
سال ها اهالی سینما از کارگردان و بازیگر می نشستند و از عدم استقبال تماشاچیان سینما می گفتند. از اینکه مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری مردم را از سینما رانده است.
دولت جدید که آمد روزی را برای سینما کنار گذاشت و اعلام کرد مردم می توانند مجانی به سینما بروند. رفتند روی پله ها پاجمع نشستند روی صحنه خوابیدند. دو یا سه نفری روی صندلی ها نشستند و پایه های شان را شکستند . شیشه ها را خرد کردند. و سر آخر وقت غروب خیلی خوشحال به خانه هایشان رفتند. احتمالا یادشان هم نمی آمد چه فیلمی دیدند. در آن روز کسی فکر کیفیت چیزی که می دید نبود. " مفت " بودن برای مردم این دیار لذتبخش است. هر چیز که می خواهد باشد.
اقتصاد کوپنی یا یارانه ای که در دهه ی شصت گفتمان اصلی حاکمیت بود ما را-مردم را به این عادت داده که از مفت بودن کالا، فیلم، فوتبال، زمین، بنزین لذت ببریم. عادت کرده ایم به جای اینکه مسیر آسانی داشته باشیم تا با هم رقابت کنیم هدف را ارزان کنند تا سر یکدیگر برای خریدنش کلاه بگذاریم. فساد را مشروعیت ببخشیم.
این مقدمه ی طولانی برای فوتبالی است که این روزها از نداشتن تماشاچی می نالد. هر بار که بیست درصد قیمت بلیت ها گران می شود پنجاه درصد تماشاچی ها ریزش می کنند. بهانه ی همه شان هم کیفیت نازل مسابقات است. لیدز یونایتد، نیوکاسل یا منچستر سیتی که تجربه ی سقوط داشته اند بازی های ضعیفشان در آن مقطع چند نفر از تماشاچی مسابقات را کم کرده است. یا منچستر در همین لیگ جاری.
قریب به یقین می توان گفت اگر دولت یک روز فوتبال بگذارد و در استادیوم ها سبد کالا بدهد یا کارت سوخت توزیع کند. استادیوم ها جای سوزن انداختن هم نیست. کیفیت هم دیگر مهم نیست.
به امید روز فوتبال. روزی که استادیوم مفت باشد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
: جباری و منتظری در اردوی تیم ملی ؟ / ماموریت محال کفاشیان و رفقا

از قطر خبر می‌رسد قرار است امسال، جام امیر در این کشور برگزار شود، با حضور تمام تیم‌ها و تمام بازیکنان ریز و درشت شان.
ماجرا از چند هفته پیش کلید خورد، ماجرای اختلاف کروش و امیر قلعه‌نویی. پس از پیوستن جواد نکونام به الکویت بود که امـیـر قـلـعـه‌نـویـی در مـصـاحـبـه‌ای بـا کنایه گفت: «برخی بازیکنان به جای مشورت با او، با سرمربی تیم ملی برای پـیـوسـتـن بـه تیم‌های عـربـی مـشورت کردند» مشخص بود که منظور امیر، جواد نکونام است که رابـطــه بـسـیــار خــوبــی هــم بــا کـروش دارد امـا بـعـدتـر مـشـخــص شــد مـنـظــور اصـلـی قلعه‌نویی، پـژمـان منتظری بود که گفته می‌شود برای پیوستن به ام‌الصلال قطر با امید نمازی و کروش مشورت کرده و آنها هم در این باره نظر مثبتی داشته‌اند. این ماجرا سبب شده نگاه‌ها بـه سـمـت سـرمـربـی تـیـم مـلـی دوخـتـه شـود. کـنـایـه‌هـای قلعه‌نویی این نکته را می‌رساند که کروش، واسطه حضور ملی‌پوشان ایرانی در لیگ‌های عربی است و آن وقت این سوال تکراری پـیــش می‌آید کـه چـرا کــروش بــایــد ایـن واسطه‌گری‌ را انجام دهد؟ جواب ایـن بـود کـه شاید دلیل اصلی، تاریخ پایان لیگ ستارگان قطر است. جوابی که خیلی‌ها تاییدش کردند اما کارلوس کروش نه.
در ابتدا اینطور به گوش کروش رسید که لیگ قطر 27 فروردین‌ماه به پایان می‌رسد و تیم‌های الاهلی و ام‌الصلال که مجتبی جباری و پژمان منتظری را در اختیار دارند، پـس از آن درگیر هیچ تورنمنت آسیایی نیستند. برای کروش خوشحال کننده بود که بداند و مطمئن شود که این بازیکنان به علاوه نکونام که گفته‌بود فقط برای 4 ماه از استقلال دور خواهد شد، به راحتـی می‌توانند تیم ملی را در اردوی اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه همراهی کنند.
ایــن موضوعی بود کــه حتی قلعه‌نویی هـم مقابل دوربین‌های تلویزیونی آن را تأیید کرد اما کروش در نشست چنـد روز قبل خود به شدت آن را نفی و تاکید کرد که حضور ملی‌پوشان ایرانی در لیگ‌های عربی به فـوتبـال آنـهـا ضـربـه مـی‌زنـد و از ایـن بـابـت به هیچ وجه خوشحال نیست. به نظر می‌رسد این فرضیه که پای کروش در انـتـقـال بـازیـکنان ایرانی به لیگ‌های عربی به ویژه قطر در میان است، چندان پایه و اساسی ندارد به خصوص وقـتـی یـک موضوع مهم که از چشم ایرانی‌ها دورمانده را به یاد بیاوریم و آن هم اینکه لیگ ستارگان قـطـر در فـروردیـن‌مـاه تـمـام مـی‌شـود امـا اگـر قطری‌ها بخواهند رسم چندین‌ساله فوتبال خود را بجا بیاورند، در اردیبهشت‌ماه سال آینده، جام امیر قطر برگزار خواهد شد و تیم‌های قطری تا پایان این ماه درگیر این جام خواهند بود.
از قطر خبر می‌رسد قرار است امسال، جام امیر در این کشور برگزار شود، با حضور تمام تیم‌ها و تمام بازیکنان ریز و درشت شان. یعنی اینکه پژمان منتظری و مجتبی جباری باید در ترکیب الاهلی بمانند و تیم‌های شان را در این جام همراهی کنند. این نکته‌ای است که چندان به مذاق کروش خوش نیامده و باعث شده تا او از مسوولان فدراسیون فوتبال درخواست جدیدی داشته باشد. درخواستی برای آزاد شدن این دو بازیکن مهم تیم ملی در اواخر فروردین ماه و پیوستن به اردویی که قرار است در اروپا برگزار شود.
گفته می‌شود فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون قطر مذاکره کرده تا این دو بازیکن پس از پایان لیگ، مجوز حضور در تیم ملی را بگیرند. علی کفاشیان از حل این مشکل خبر داده و می‌گوید: «با رییس فدراسیون قطر در خصوص مجتبی جباری و پژمان منتظری صحبت کردم که امیدوارم بعد از لیگ قطر جباری و منتظری در اردوی تیم ملی حاضر شوند. قرار شده اگر ممکن باشد، این بازیکنان در کاپ قطر که بعد از مسابقات لیگ این کشور برگزار می‌شود، شرکت نکنند.»
کفاشیان با قاطعیت از موافقت فدراسیون فوتبال قطر صحبت می‌کند اما به نظر نمی‌رسد باشگاه‌های الاهلی و ‌ام‌الصلال به این راحتی‌ها رضایت بدهند که در یک جام مهم، این دو بازیکن کلیدی شان را در اختیار نداشته باشند. این معضل، معضل جدیدی است برای تیم ملی و کروش در راه آماده‌سازی. بازیکنانی که با انتقال به قطر، دیگر همراه استقلال در لیگ قهرمانان نخواهند بود اما حالا باید تا اواسط اردیبهشت ماه در جام امیر قطر بازی کنند. البته در صورتی که فدراسیون نتواند رضایت آنها را از باشگاه‌های‌شان بگیرد
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
تراکتورسازی و مس در فینال جام حذفی؛ ناکامی استقلال در روز برفی

screen shot capture
در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تراکتورسازی تبریز همزمان با بازگشت تونی اولویرا سرمربی سابق این تیم، یک بر صفر فولاد خوزستان را شکست داد. مس کرمان نیز با پیروزی دو بر یک مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، حریف تراکتورسازی در فینال شد.
استقلال و مس کرمان در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی در شرایطی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بارش برف در تهران روی بازی دو تیم تاثیر گذاشته بود. در جدول لیگ برتر ایران، استقلال صدرنشین و مس کرمان قعرنشین است.
لوکا بوناچیچ سرمربی سابق ذوب آهن، کمتر از دو هفته پیش و در پی استعفای پرویز مظلومی، هدایت تیم مس کرمان را برعهده گرفته بود پیش از مسابقه، بازی با استقلال را چندان مهم ندانسته بود.
مس کرمان بازی را بهتر از آبی پوشان استقلال آغاز کرد و خیلی زود از روی ضربه کاشته دروازه تیم میزبان را باز کرد؛ لوسیانو ادینهو با یک ضربه فنی از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را در دقیقه ۷ باز کرد.
بعد از گل مس، استقلال موقعیت‌های مناسبی روی دروازه این تیم به وجود آورد و در دقیقه ۱۴ گل تساوی را وارد دروازه مس کرمان کرد؛ امیرحسین صادقی با ضربه سر روی ارسال آندرانیک تیموریان گل تساوی را به ثمر رساند.
در ادامه نیمه اول، مس کرمان با توجه حملات همه جانبه استقلال روی دروازه این تیم، روی ضد حمله موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه استقلال به‌وجود آورد. در اواخر نیمه اول به دنبال حرکت ادینهو، ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه را مهدی رحمتی به سختی دفع کرد و در نهایت این نیمه ۱-۱ به پایان رسید.
در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول، دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند ولی در دقیقه ۸۶ بازی ادینهو گل پیروزی مس را وارد دروازه استقلال کرد. این بازیکن برزیلی مس روی پاس اشتباه علیرضا نیکبخت واحدی دروازه استقلال را باز کرد.
در دیگر بازی نیمه نهایی جام حذفی، تراکتورسازی تبریز در اولین روز بازگشت تونی اولیویرا سرمربی سابق این تیم، میزبان فولاد خوزستان بود. هواداران تیم تراکتور سازی با وجود سرمای منفی هشت درجه شهر تبریز برای دیدن بازی تراکتورسازی تبریز به ورزشگاه یادگار امام این شهر رفته بودند.
تراکتورسازی با در اختیار داشتن بیشتر توپ، حملات زیادی را از جناح راست انجام داد، حضور میلاد فخرالدینی، علی کریمی و کریم انصاری فر در این قسمت از زمین باعث شد این تیم موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه فولاد به وجود آورد.
از سوی دیگر فولاد خوزستان هم قصد داشت روی ضد حملات سریع دروازه تراکتور را باز کند. در نیمه اول، کریم انصاری فرد فرصت‌های خوبی را برای باز کردن دروازه تیم میهمان به دست آورد ولی در نهایت نتوانست از آنها استفاده کند.
در نیمه دوم حملات تراکتورسازی ادامه پیدا کرد. انصاری فرد باز هم در این نیمه فرصت‌های مناسبی برای گلزنی داشت ولی در زدن ضربات آخر بی دقت بود.
تراکتورسازی سرانجام در دقیقه ۷۶ بازی به گل رسید؛ سعید دقیقی ارسال علی کریمی را با ضربه سری زیبا تبدیل به تک گل تیم میزبان کرد.
در پانزده دقیقه باقیمانده، تلاش‌های بازیکنان فولاد خوزستان برای زدن گل تساوی بی نتیجه بود و در نهایت بازی دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.
تراکتورسازی تبریز و مس کرمان روز ۲۵ بهمن بازی فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
گل، گل، گل کلید می‌خورد؛ گلزنان برتر دهه 60 انتخاب می‌کنند

این برنامه ورزشی که در 15 قسمت تهیه می‌شود به تهیه‌کنندگی آسمانی از شبکه خبر پخش می‌شود. کارشناسان این برنامه گلزنان برتر دهه 60 فوتبال ایران و تهران هستند.

یکی از برنامه‌های ویژه ورزشی در ایام نوروز برنامه‌ای به نام گل، گل، گل است که به انتخاب 15 گل برتر مسابقات لیگ سیزدهم حرفه‌ای و 15 گل برتر تاریخ فوتبال ایران می‌پردازد. آنچنان که گفتیم این برنامه ورزشی که در 15 قسمت تهیه می‌شود به تهیه‌کنندگی آسمانی از شبکه خبر پخش می‌شود. کارشناسان این برنامه گلزنان برتر دهه 60 فوتبال ایران و تهران هستند. 10 ستاره‌ای که فوتبال ایران خاطرات آنها را از یاد نمی‌برد، نفرات چون:

1. حمید علیدوستی

2. هادی آهنگران

3. کوروش لرستانی

4. عبدالعلی چنگیز

5. غلامرضا فتح‌آبادی

6. ناصر محمدخانی

7. مرتضی یکه

8. فرشاد پیوس

9. کریم باوی

10. اصغر مدیرروستا


یکی از مهمترین ویژگی‌های این 10 نفر این است که در هیچ کدام از تیم‌های لیگ فعالیت نمی‌کنند و بر این اساس کارشناسان بی‌طرفی برای انتخاب این گل‌ها هستند. کارشناسی و گزارش گل‌های برتر فوتبال و گل‌های تاریخ فوتبال ملی به انتخاب و به اجرای همکار رسانه‌ای ما مهدی حدادپور انجام می‌شود.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
درگیری مارادونا با یک ایتالیایی در شهر دوبی

یک شخص ایتالیایی که به دوبی سفر کرده بودوقتی با مارادونا روبرو شد، به اودرمورد بدهی مالیاتی اش به دولت ایتالیا یادآوری کرد ودن دیگو از کوره دررفته وتاآستانه کتک کاری با او پیش برود
دیگو آرماندو مارادونا سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین که روز شنبه در یکی از مراحل توردوچرخه سواری دوبی حضور یافته بود، با دردسر جدیدی مواجه شد. او که به همراه روسیو اولیوا، نامزد جوان آرژآنتینی اش به تماشای تور رفته بود، با شخصی ایتالیایی روبرو شد که به او توهین کرد و از او خواست تا قرض و بدهی مالیاتی ای که به دولت ایتالیا دارد را بپردازد.

ماجرا از این قرار است که مارادونا بدهی ای 40 میلیون یورویی به دولت ایتالیا دارد و این ماجرا به مالیات های پرداخت نشده او در طول دوران حضورش در ناپولی برمی گردد. مارادونا رو درروی این فرد ایتالیایی گفت:« پولش را خودت بده. من توی روی تو این پول را پرداخت خواهم کرد.» قبل از آنکه کار به کتک کاری کشیده شود، افرادی که در آن نزدیکی بودند، مارادونا را از او این فرد ایتالیایی جدا کردند.

حالا روزنامه گاتزتا دلوسپورت در نسخه دیجیتالی اش ویدئویی از این برخورد را بازتاب داده
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
جام جهانی ۲۰۲۲؛ تدوین منشور حمایت از حقوق کارگران در قطر

مسئولان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تدوین "لایحه منشور کارگری" سعی در حمایت از حقوق کارگران مهاجر به این کشور را دارند. براساس گزارش‌ها نزدیک به ۲۰۰ نپالی سال گذشته بر اثر فشار بیش از اندازه کار، در پروژه‌های عمرانی قطر جان باختند.
کنفدراسیون بین‌المللی اتحادیه‌های کارگری گفته اگر قانون فعلی کار در قطر پابرجا بماند تا سال ۲۰۲۲ یعنی زمان برگزاری جام جهانی قطر بیش از ۴۰۰۰ از کارگران جان خود را از دست خواهند داد.

قطر تا روز ۱۲ فوریه امسال فرصت دارد تا درباره نحوه تغییرات قانون کار در این کشور گزارشی را به فدراسیون بین المللی فوتبال ارایه کند.
آیین نامه ۵۰ صفحه‌ای جدید کارگری قطر با مشارکت سازمان بین‌المللی کار تدوین شده است. علاوه بر مرگ ۱۸۵ نفر در سال گذشته بر اثر عدم وجود موارد ایمنی در محیط کار و فشار زیاد کاری بسیاری دیگر از کارگران هم بر اثر این شرایط مجروح شده‌اند.
علاوه بر شرایط محیط کار، بسیاری از کارگران از شرایط زندگی در قطر شکایت داشته‌اند. اتحادیه‌های کارگری و گروه‌های حقوق بشری از شیوه استخدام قطر در کارگران که به آن شیوه "کفیلی" گفته می‌شود به شدت انتقاد کردند.
در این شیوه، کارگر مهاجر در اختیار شرکتی است که با حمایت او به قطر آمده است، این کارگران برای خروج از کشور نیاز به تایید آن شرکت دارند در غیر این صورت برای آنها خروجی صادر نمی‌شود.
در آئین نامه جدید که " استاندارد رفاهی کارگران" نام گرفته، جزئیاتی درباره کارهایی که کمیته اجرایی جام جهانی قطر در صورت تصویب آن قصد دارد انجام دهد مطرح شده است.
این کمیته در صورت قانونی شدن این لایحه می‌تواند شرکت‌های طرف قرارداد خود را که در ساخت پروژ‌ه‌های اصلی جام جهانی قطر نقش دارند را ملزم به اجرای آن کند.
در این لایحه از به طور مشخص از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نام برده شده تا موارد زیر به صورت اجرایی در آید:
سلامت و ایمنی – تلاش و ترویج برای برقراری فرهنگ سلامت و ایمنی در سطح جهانی
شرایط استاندارد اشتغال- پیروی از درخواست‌های کمیته عالی در رابطه با استاندارد‌های استخدام و قوانین مرتبط قطر
برابری- با همه کارگران باید بدون توجه به جنس، دین، ملیت، قومیت و نژاد به صورت برابر و عادلانه رفتار شود.
شان و منزلت- باید شان و منزلت کارگران را در طول زمان استخدام حفظ و به آن احترام گذاشته شود.
کارغیرقانونی- ممنوعیت کار کودکان، کار اجباری و قاچاق انسان
شرایط کار و زندگی- ایجاد شرایط امن و سلامت کار و همچنین شرایط استاندارد زندگی
دستمزد- پرداخت به موقع حقوق کارگران
شکایات- هرگونه برخورد با کارگرانی که از کمیته عالی برگزاری جام جهانی قطر درخواست‌های قانونی درباره استانداردهای اشتغال و سایر قوانین قطر دارند، ممنوع است.
دسترسی به اطلاعات- فراهم آوردن دسترسی راحت به اطلاعات دقیق درباره استاندارد و حقوق کارگران که کمیته عالی آن را تدوین کرده و یا بر اساس قوانین مرتبط قطر
آموزش- برگزاری دوره‌های آموزشی لازم برای کارگران که شامل دوره‌های سلامت و امنیت می‌شود.
حسن الذوادی، مسوول برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پس از مطرح شدن این انتقادات علیه کشورش گفته بود قطر به موضوع مشکلات کارگران توجه دارد. او گفته بود: "جام جهانی روی خون بی‌گناهان ساخته نخواهد شد، این موضوع برای هیچکس قابل قبول نخواهد بود، ما این مشکل را در قطر ریشه کن خواهیم کرد."
تئو سوانزسیگه یکی از اعضای بلند پایه کمیته اجرایی فیفا قرار است آخرین تغییر و تحولات درباره برنامه قطر درمورد بهبود وضعیت کارگران را بررسی کند. پس از تصمیم ماه اکتبر مبنی بر تایید برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، سپ بلاتر قول داد که مسئله حقوق کارگران در این کشور را در دیدار خود با امیر قطر مطرح کند.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
ایران در تازه ترین رده بندی فیفا در رده سی و هشتم قرار گرفت

imgur
در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا که امروز پنجشنبه ۱۳ فوریه اعلام شد، تیم ملی ایران با چهار پله سقوط، در رده سی و هشتم جهان و هم رده مصر قرار گرفته است.
این در حالی است که ایران همچنان با اختلاف ۱۲ پله‌ای نسبت به تیم ملی ژاپن، برترین تیم ملی آسیا است.

در آسیا پس از ایران و ژاپن تیم‌های استرالیا، ازبکستان و امارات در رده‌های سوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.
در رده بندی جهانی نیز تیم ملی اسپانیا، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ و جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲، همچنان در صدر رده بندی فیفا قرار دارد.
بعد از آن آلمان و آرژانتین به ترتیب دوم و سوم هستند.
در این رده بندی بوسنی و هرزگوین یکی از حریفان ایران در جام جهانی با دو پله صعود به رده هفدهم رسیده است.
نیجریه دیگر حریف ایران با شش پله سقوط در رده چهل و هفتم قرار گرفته است.
ده تیم برتر دنیا طبق تازه‌ترین رده‌بندی فیفا

۱- اسپانیا ۱۵۰۶ امتیاز
۲-‌آلمان ۱۳۱۴ امتیاز
۳- آرژانتین ۱۲۵۵ امتیاز
۴- پرتغال ۱۲۱۹ امتیاز
۵- کلمبیا ۱۲۱۱ امتیاز
۶- سوئیس ۱۱۵۹ امتیاز
۷- اروگوئه ۱۱۵۷ امتیاز
۸- ایتالیا ۱۱۳۵ امتیاز
۹- برزیل ۱۱۲۵ امتیاز
۱۰ – هلند ۱۱۲۲ امتیاز
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 39 از 192:  « پیشین  1  ...  38  39  40  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA