انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 5 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

اموزش ساختن کاردستی


زن

 
کلاژ کودکانه


green shot


1- پایه کار از مقوای طرح دار مثل اشتنباخ و... است

2-کلاژ از تیکه پارچه های رنگی برش داده شده است

3- حتما تیکه ها را قبل از وصل نهایی اتو کاری کنید

4- برای طرح از هر طرح ساده که دوست دارید استفاده کنید

5- تیکه های برش داده شده روی کار به صورت امتحانی بچنید

6- بهترین انتخاب برای مکان تیکه ها را پیدا کرده و آنها را با چسب روی مقوا بچسبانیدو

هدیه زیبا را برای دیوار کوب شده به یک پاپیون وصل کنید

این کار را می تونید برای درست کردن کارت تبریک هم استفاده کنید
     
  
زن

 
     
  ویرایش شده توسط: anna_nemati   
زن

 
زیر لیوانی رنگارنگ

فقط باید با چسب دکمه ها را از کناره به هم وصل کرد شما کافیه یک طرح اولیه توی ذهنتون باشه تا در نهایت کاری زیبا بدست بیاد


how to screen capture



screenshot tool



برای اینکه کار استحکام بیشتری داشته باشه می تونید زیرش از مقوای نازک یا پارچه کتان استفاده کنید ودکمه ها را به اون بچسبونید یا بدوزید
     
  
زن

 
     
  ویرایش شده توسط: anna_nemati   
زن

 
     
  
زن

 
     
  
زن

 
زیر بشقابی بازیافتی

برای این کاردستی زیبا با توجه به اندازه دلخواهتون مثلا26 20x سانتی متر نیاز داریم به 11 برش کاغذی 5x25 سانتی و 14 برش 5x20 سانتی


image post

حالا باید این برش ها را تا کنید به این صورت از هر طرف یک تای یک ونیم سانتی متری که در نهایت یک تیکه کاغذ 2 سانتی بدست بیاید.....

برای زیبایی کار می توانید تا ها را اتو کنید (البته با اتو با حرارت کم یا سرامیکی یا با یک لایه محافظ پارچه ای) یا اینکه یک دوخت با چرخ خیاطی بزنید


screen capture software

حالا باید نوارهای کاغذی آماده را کنار هم بگذارید بعد به صورت حصیری ببافید تا یک صفحه زیر بشقابی زیبا بدست آید


screenshot windows 8
     
  
زن

 
استفاده از وسائل قدیمی منزل

از فویل های کوچک و خوش فرم کیک برای ریسه کشی جشن تولد یا مهمانی کودک تان استفاده کنید. این فویل ها معمولا در رنگ ها و طرح های متنوعی وجود دارند. فرم ستاره و قلب آن ها بهترین اشکال برای ریسه کشی چراغ های مینیاتوری و رنگارنگ است.



از کارت پستال های قدیمی برای ساخت کارت هدیه استفاده کنید. بخش بدون نوشته کارت پستال را به صورت مربع یا مستطیلی کوچک ببرید و با کمک پانچ یک سوراخ روی آن ایجاد کنید و با کمک روبان آن را به کادو وصل کنید.



با کمک کارت پستال های سال های گذشته که برای تبریک سال نو دریافت کرده اید می توانید زیر لیوانی برای میزتان تهیه کنید. این کار جلوه ای زیبا به میزتان می بخشد.



با کمک گیره رخت های قدیمی و یک روبان سفید می توانید به راحتی آلبومی دیواری از عکس ها و خاطرات تان را به دیوار اتاق تان بچسبانید. بدون آن که به دیوار اتاق تان آسیب وارد کنید.



همیشه یک تا ۲ جعبه کفش مقوایی را در انباری خانه نگه دارید و از آن ها برای نگهداری از ریسه ها، لامپ ها و دیگر ابزار الکتریکی خود استفاده کنید.



اگر قندان های قدیمی و تکی دارید که از سرویس آن وسیله ای باقی نمانده، از آن ها به عنوان جاشمعی های کلاسیک و قدیمی استفاده کنید.



اگر شیشه عطر یا ادکلن شما طراحی خاص و زیبایی دارد پس از تمام شدن آن از شیشه آن برای نگهداری گل های خشک استفاده کنید و از آن برای تزئین میز آرایش خود بهره بگیرید.
     
  
زن

 
ساخت شمع ژله‌ای پر از حباب


screenshot windows

مواد و لوازم مورد نیاز :



- آکواریوم یا ظرفی بزرگ و شیشه‌ای

- فنجان‌های اندازه‌گیری

- شن آبی‌رنگ مصنوعی

- گوش‌ماهی‌های کوچک

- قابلمه

- دماسنج گیره‌دار

- موم ژله‌ای شمع

- ملاقه

- ماهی‌های شیشه‌ای یا دیگر حیوانات دریائی

- نخ خیاطی

- میله‌ای از چوب بامبو

- نوار چسب

- میله فلزی

- حوله کاغذی

- فتیله



● روش ساخت:

۱. ظرف موردنظر (آکواریوم) را از آب پر کنید و با پیمانه اندازه‌گیری مقدار ژل مورد نیاز را حساب کنید. شمع بزرگی که در این طرح می‌بینید تقریباً یک گالون ژل (۲ کیلوگرم) لازم دارد، سپس ظرف را خالی کنید و خوب خشک نمائید.

۲. یک لایه از شن‌های آبی مصنوعی را در کف ظرف (آکواریوم) قرار دهید و گوش‌ماهی‌های رنگی کوچک را روی شن قرار دهید.

۳. قابلمه را روی حرارت پائین قرار دهید، و به مقدار کافی ژل برای پر کردن ظرف داخل قابلمه بریزید و ذوب کنید، دماسنج را به بدنه قابلمه وصل کنید (دقت کنید که روی بسته‌های ژل میزان درجه حرارت داده شده) بنابراین ژل را تا همین درجه حرارت دهید، و سعی کنید که ژل زیاد داغ نشود سپس با استفاده از ملاقه یک لایه از ژل حدود ۵/۲ سانتی‌متر ضخامت روی شن بریزید و آن را درزگیری کنید و بگذارید تا ژل به‌طور کامل سرد شود.

۴. زمانی‌که ژل در حال سرد شدن است، هر یک از ماهی‌های شیشه‌ای را در ارتفاع مختلف به یک رشته نخ ببندید و داخل ظرف مقابل دیواره قرار دهید و سر دیگر نخ را به میله چوبی بامبو ببندید میله را سرتاسر ظرف (آکواریوم) قرار دهید و آن را روی بیرون لبه ظرف با نوارچسب محکم کنید.

۵. بقیه ژل را دوباره داخل قابلمه بریزید و تا درجه معین حرارت دهید و یا ملاقه ژل داغ را داخل آکواریوم بریزید دقت کنید که ژل را سریع و طوری در ظرف بریزید که ماهی‌ها در جای خود قرار گرفته باشند و جابه‌جا نشوند.

۶. با میله ژل را هم بزنید تا تعداد حباب‌ها کم شوند اطراف آکواریوم را حوله بپیچید تا مرحله سرد شدن آهسته و آرام انجام شود. وقتی‌که ژل تقریباً سرد شد فتیله را قرار دهید.



▪ نکته طرح:

یک آکواریوم بزرگ برای ساخت شمع ژله‌ای نیاز به تعداد زیادی ماهی‌های کوچولو دارد بنابراین آنها را باید محکم کنید و برای این‌کار هم باید صبر و حوصله به خرج دهید تا ماهی‌ها به حالت طبیعی قرار داده شوند.



▪ نکات ایمنی:

دیواره‌های این آکواریوم یا پلاستیک حاشیه داده شده است بنابراین نمی‌توانید آن را در فر قرار داده و حرارت دهید تا حباب‌های آن کمتر شوند، اگر می‌خواهید که شمع شما عاری از حباب باشد (حبابی داخل آن دیده نشود) از یک ظرف تمام شیشه‌ای استفاده کنید تا بتوانید آن را در فر قرار دهید تا حباب‌ها از بین بروند و همانطور که ذکر شد یک آکواریوم به این اندازه بیش از ۳ کیلوگرم ژل لازم دارد و دقت کنید که آن را روی یک زمینه محکم قرار دهید.
     
  
زن

 
شرشره کاغذی


print screen windows xp

مواد مورد نیاز

1- کاغذهای صاف و براق

2- قیچی

3- رنگ

4- چسب



مرحله ی اول:

ابتدا یک برگه کاغذ بردارید، اندازه ی هر ضلع آن باید 22 سانتی متر باشد. کاغذ را به صورت اریب تا کنید. مثلثی همانند شکل ها ایجاد می شود.



green shot



مرحله ی دوم:

به کمک قیچی برش هایی در مثلث ایجاد کنید. اما باید دو نکته را حتماً به خاطر داشته باشید:



- برشه ها نباید به ضلع دیگر مثلث برسد.



- برش ها باید در هر دو سمت انجام شوند.



free screen capture


مرحله ی سوم:

حالا، مثلث را باز کنید و دومی را با رنگی دیگر همانند اولی درست کنید.



مرحله ی چهارم:

به گوشه های هر دو برگه ای که درست کردید کمی چسب بزنید و آن دو را به هم بچسبانید.



مرحله ی پنجم:

حالا، مرکز کاغذها را به آرامی بگیرید و آن را به سمت بیرون بکشید.


شرشره

شما یک زنجیره ی زیبا خواهید داشت. دوازده زنجیره به روش بالا درست کنید و آن را در مکان های مناسب آویزان کنید.

     
  
صفحه  صفحه 5 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
خانه و خانواده

اموزش ساختن کاردستی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA