انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 8 از 40:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  39  40  پسین »

خبرنامه رنگین کمان



 
ساخت گزارش از وضعیت تراجنسی های ایرانی با همکاری شبکه بی ان ان هلند

یک گروه از خبرنگاران شبکه بی ان ان هلند از تاریخ سی ام بهمن لغایت ششم اسفند به تهران سفر کرده و برای تهیه گزارش از وضعیت تراجنسی های ایرانی حاضر هستند

فعالیت این گروه کاملا قانونی و زیر نطر وزارت ارشاد اسلامی و دارای مجوزهای لازم است. از این رو شبکه بی ان ان هلند با همکاری محتا از شما دعوت می کند برای این گزارش همکاری کرده و برای رساندن صدای تراجنسی های ایرانی به جوامع بین الملل همکاری کنید

اگر شما در تاریخ سی ام بهمن لغایت ششم اسفند در تهران حضور دارید می توانید از ...


برای خواندن خبر به صورت کامل،لطفا به لینک منبع خبر مراجعه نمایید.

منبع : محتا
     
  

 
زیر پوست اورشلیم

«درگ کویین‌»های(Drag Queens)‌ فلسطینی و اسراییلی اورشلیم در لباس‌های رنگارنگ خود، برسیاست و عرف‌های اجتماعی تاخته، با عاشق هم ‌شدن،مهر باطلی بر چهره تیره جامعه اورشلیم می‌زنند.

به شهر «سدوم» و «گمورا»ی مدرن خوش آمدید و به مفهوم عمیق‌تری که در آن، این جماعت جدا شده را بر خلاف رسوم، به دور هم جمع کرده است؛ کسانی که گاه روی طرد شدن از سوی خانواده‌هایشان و حتی جان‌شان ریسک می‌کنند تا آن گونه باشند و برقصند که خود را می‌بینند.

این مجموعه توسط تونیا هابجوکا Tanya Habjouqa بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ گرفته شده است.


برای دیدن تصاویر بیشتر از این مجموعه،لطفا به لینک منبع خبر مراجعه نمایید.

منبع : ایران وایر
     
  

 
بازداشت Vladimir Luxuria فعال حقوق همجنسگرایان در المپیک پارک سوشی.

این قانونگزار و عضو سابق پارلمان ایتالیا و مبارز مشهور برای حقوق فراجنسیتی که بک تراجنسگرا است در حالی که لباسی به رنگ رنگین کمان پوشیده بود و با موهای آرایش شده به نقش رنگین کمان , قصد ورود به استادیوم Shayba محل برگزاری مسابقه هاکی روی یخ را داشت , سریعا توسط پلیس بازداشت شد .

او روز دوشنبه با گروهی از خبرنگاران در حالی که توجه تماشاگران را جلب می کرد در اطراف پارک المپیک قدم می زد و برخی از طرفداران روسی نیز با او عکس می گرفتند. لباس های رنگی او باعث واکنش منفی زیادی نشد , به جز گروهی از جوانان روسی که روبروی دوربین های تلویزیونی با انگلیسی دست و پا شکسته فریاد می زدند که ترنس بودن خوب نیست.

او قبل از شروع مسابقه به محل کنترل بلیط رسید و پس از عبور از کنترل هنگامی که به سمت صندلی خود راهنمایی می شد ۴ مرد که هیچ گونه علامت برای هویت خود نداشتند او را محاصره کردند و فریاد می زدند او را دور کنید .

او بعد از دستگیری توسط ۴ پلیس درحالی که از استادیوم Shayba دور می شد فریاد می زد که من بلیط دارم و سپس در پارکینگ به ماشینی که آرم المپیک را داشت منتقل شد .

او به اسوپسیتد پرس گفت که بعد از اینکه به مدت ۱۰ دقیقه در ماشین نگه داشته شد , او را از محل تجمع تماشاگران دور کردند و در حومه شهر آزاد نمودند و در پایان به هتل خود بازگشت و اعلام نمود که صبح ۳ شنبه روسیه را ترک می کند.

Luxuria گفت " آنها چیزی نمی گویند فقط افرادی بودند که مجبور به انجام این کار شدند "

این دومین بار است که Luxuria به دلیل تبلیغ همجنسگرایی در سوشی بازداشت می شود.

او یک روز قبل نیز در عصر یک شنبه در حالی که یک پرچم با شعار " Gay Is OK" در دست داشت به مدت ۲ ساعت قدم زنان اطراف پارک المپیک سوشی به زبان روسی و انگلیسی فریاد می زد که همجنسگرایی مساله ای ندارد و خوب است که همجنسگرا باشیم.

او گفت که پلیس به من اعلام کرد که نباید لباس هایی با شعار حمایت از حقوق همجنسگرایان پوشید . پلیس روسیه نیز بازداشت او را انکار می کند.

او اضافه کرد که برای من مهم است که برای حقوق گی ها و لزبین ها و تراجنسگرایان در سراسر جهان ایستادگی کنم.

هنوز به طور واضح مشخص نشده است که چرا Luxuria بازداشت شده بود.


منبع : ایرکو
     
  
↓ Advertisement ↓

 
واکنش‌ها به ویدیوی گوگوش در حمایت از هم‌جنس‌گرایی

«رهام» یک هم‌جنس‌گرای مرد ایرانی می‌گوید وقتی ویدیوی جدید گوگوش را در حمایت از اقلیت‌های جنسی دیده، احساس کرده زندگی خودش را در آینه تماشا می‌کند:«ویدیو محوم کرد. دقیقا زندگی خودم بود. اولین چیزی که به ذهنم آمد، این بود که حالا گوگوش با حمله‌هایی که به او خواهد شد، چه می‌کند؟»


جمعه‌ گذشته گوگوش هم‌زمان با روز «ولنتاین» که به روز «عشاق» معروف است، ویدیو-کلیپی را به نام «بهشت» در صفحه‌ فیس‌بوک خود به اشتراک گذاشت که آشکارا درباره عشق بین دو هم‌جنس‌گرای زن یا به اصطلاح «لزبین» صحبت می‌کند. «آزادی عشق ورزیدن برای همه»، شعار این ویدیو است.


«فران» یک لزبین ایرانی ساکن کانادا است که به‌زودی زندگی مشترک خود را با زن دلخواهش شروع می‌کند. او مشغول خوردن صبحانه بود که دوستی لینک «بهشت» را در فیس‌بوک به اشتراک گذاشت. می‌گوید که همیشه آرزو داشته یک روز خواننده محبوبش، «داریوش» برایش از هم‌جنس‌گرایی بخواند اما از این که گوگوش پا پیش گذاشته، خیلی هم خوشحال شده است: «تا شنيدم و ديدم، صبحانه‌ام را به زور بلعیدم؛ از بغض و اشک پر بودم. بلافاصله روی اینترنت موسیقی را خریدم تا توی ماشين و در تمام مسير، آن را گوش کنم


«الاهه» ساکن ترکیه، پناه‌جو و منتظر است تا به کشور سوم منتقل شود. شرایط ایران، او را از عشق زندگی‌اش دور کرده و حالا آن‌ها دور از هم و در آرزوی با هم بودن، روزها را می‌گذرانند. الاهه وقتی «بهشت» را گوش داده، گریه کرده است. می‌گوید مسن‌ترها عاشق گوگوش هستند و اگر دایی، بابا، مامان و بقیه بزرگ‌ترهای دوست‌دخترش این ویدیو-کلیپ را ببینند، احتمالا روی آن‌ها تاثیر بگذارد.


«موضوعی که همه با شک و تردید با آن روبه‌رو می‌شوند و برخورد می‌کنند؛ درستی یا نادرستی نحوه‌ برخورد با این موضوع. من خودم با تردید به این موضوع نگاه می‌کنم. با این‌که به عشق آزاد احترام می‌گذارم ولی هضم این موضوع برایم خیلی خیلی سخت است. این ویدیو من را دوباره به فکر واداشت


این‌ها را خواهری می‌گوید که مرز چند سرزمین، او را از خواهر لزبینش جدا کرده است. خواهر کوچک‌تر لینک ویدیوی جدید گوگوش را برای خواهر بزرگ‌تر می‌فرستد. خواهر بزرگ‌تر با وجود این‌که حتا نوشتن کلمه «هم‌جنس‌گرا» هم برایش سخت است ولی درباره این موضوع می‌نویسد: «امروز با دیدن این کلیپ فکر کردم که شاید ما در سطحی هستیم که نمی‌توانیم هضم و درک کنیم


متن ترانه‌ «بهشت»، اثری است از «روزبه بمانی»؛ آهنگ‌سازی و تنظیم کار را هم «علی‌رضا افکاری» برعهده داشته و «نوید اخوان»، کارگردان ویدیویی اثر بوده است.این ویدیو-کلیپ تاکنون با اقبال بالای کاربران اینترنتی روبه‌رو شده و بیش از 800هزار بازدید کننده در «رادیو جوان» و نزدیک به 80 هزار بازدید کننده در صفحه‌ یوتیوب، آن را تماشا کرده‌اند.


این ویدیوکلیپ موجی از نظرهای مثبت و منفی را برانگیخته است؛ «کوروش» در صفحه رسمی گوگوش، در فیس‌بوک می‌نویسد: «این یک معضل و یک تهدید برای جامعه بشری است و باید دنبال ریشه‌یابی و حل این مشکل و تا حد امکان مداوای این افراد بود. نه این که خانمی که داعیه فرهنگی و هنری داره و سن و سالی ازش گذشته، بخواد این مشکل رو به ‌رشد جامعه انسانی رو توجیه کنه و با ریختن اشک و نشان دادن احساسات مصنوعی و ارایه کلیپ، صورت مساله رو پاک و این پدیده غیر متعارف با فیزیولوژی انسانی رو توجیه و تایید کنه

و...


برای خواندن این گزارش به صورت کامل،لطفا به لینک منبع خبر مراجعه نمایید.

منبع : ایران وایر
     
  
مرد

 
رئیس جمهوری اوگانادا درباره همجنس‌خواهان از آمریکا کمک خواست

در صورت تصویب قوانین جدید همجنس‌خواهان اوگاندایی می‌توانند با مجازات حبس ابد روبرو شوند
یوری موسونی، رئیس جمهوری اوگانادا، از آمریکا خواسته تا با مشورت دادن به این کشور، ریاست جمهوری را در برخورد با قوانین همجنس‌خواهی یاری کند. آقای موسونی در حال بررسی امضای قوانین جدیدی است که مجازات بیشتری برای همجنس‌گرایان اوگاندایی تعیین می‌کند.

سخنگوی آقای موسونی گفته رئیس جمهوری منتظر دریافت نظرات دانشمندان در این باره خواهد ماند و تا پیش از دریافت این مشاوره‌ها، قوانین سختگیرانه جدید را امضاء نخواهد کرد.

این در حالی است که وی هفته گذشته، اعلام کرده بود آماده امضای قوانین "ضد همجنس‌گرایی" است که به تازگی در مجلس این کشور به تصویب رسیده است.

هفته گذشته و همزمان با انتشار این خبر، کاخ سفید که بزرگترین کمک‌های مالی را به اوگاندا می‌کند، اعلام کرده بود سختگیری بیشتر برای همجنس‌خواهان می‌تواند بر روابط میان دو کشور تاثیر بگذارد.

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا هم این قوانین را خطری برای جامعه همجنس‌گرایان اوگانادا ارزیابی کرده بود و آنها را "توهین آمیز" خوانده بود.

همجنس‌گرایی در اوگاندا جرم محسوب می‌شود و در صورت تصویب قوانین جدید همجنس گرایان می‌توانند با مجازات حبس ابد روبرو شوند. همچنین در صورت قوانین جدید، چنانچه شهروندان فرد همجنس‌گرایی را بشناسند و او را به مقام‌ها معرفی نکنند، کاری خلاف قانون مرتکب شده‌اند.

یوری موسونی، در ابتدا از امضای قوانین جدید سر باز زد و گفت که مجازات کسانی که از نظر او به طور مادرزادی "ناهنجار" متولد شده‌اند درست نیست. اما پس از آن، گروهی از دانشمندان اوگاندایی در نامه‌ای به رئیس جمهوری اعلام کردند که از نظر آنها همجنس‌خواهی یک انتخاب رفتاری است و نه یک خصیصه مادرزادی.

اکنون به گفته سخنگوی رئیس جمهوری اوگاندا، آقای موسونی امضای قوانین جدید را موکول به زمانی کرده که آمریکا به دانشمندان اوگاندایی کمک کند تا ریشه مادرزادی بودن یا نبودن همجنس‌گرایی را بیابند و نتیجه را به او اعلام کنند.

با وجود این، گزارشگر بی‌بی‌سی در اوگاندا می‌گوید، آقای موسونی تلاش می‌کند تا ضمن راضی نگه داشتن جناح محافظه کار در کشورش، دول خارجی که از این کشور حمایت مالی می‌کنند را هم نرنجاند.


منبع : بی بی سی
     
  
مرد

 
مجازات همجنسگرایی و افشای نام دگرباشان در اوگاندا
روز دوشنبه ۲۴ فوریه (پنجم اسفند) یووری موسوینی، رئیس جمهور اوگاندا، لایحه مجازات همجنسگرایان در این کشور را امضا کرد و به این ترتیب افرادی که با همجنس خود رابطه جنسی دارند، به حبس ابد محکوم می شوند.

همزمان با رسمی شدن قانون ضد همجنسگرایان، روزنامه "رد پپر" (فلفل قرمز) فهرستی از ۲۰۰ نفر از همجنسگرایان این کشور را با عنوان "افشاگری" منتشر کرد. پیش از این، در آوریل ۲۰۰۹ و در اکتبر ۲۰۱۰، اسامی و تصاویر زنان و مردان همجنسگرای اوگاندایی، توسط رسانه‌های این کشور منتشر شده بود. آشکارسازی گرایش جنسی فعالان حقوق همجنسگرایان با عکس و درج آدرس محل زندگی آن‌ها، در ۲۶ ژانویه ۲۰۱۱، به قتل دیوید کاتو، فعال همجنسگرا در اوگاندا انجامید.

همزمان با رسمی شدن قانون ضد همجنسگرایان، روزنامه "رد پپر" (فلفل قرمز)
فهرستی از ۲۰۰ نفر از همجنسگرایان این کشور را با عنوان "افشاگری" منتشر کرد


پیش از این، کمیسیاریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، گروه‌های حقوق بشری و مقامات آمریکایی و اروپایی در مورد خطر قانونی شدن خشونت به همجنسگرایان در اوگاندا هشدار داده بودند.

وزیر خارجه آمریکا، جان کری، در مورد امضای روز دوشنبه قانون ضد همجنسگرایان توسط توسط یووری موسوینی، ابراز تاسف و نگرانی کرده است: "امروز روز غم‌انگیزی برای اوگاندا و برای همه کسانی است که به مسئله حقوق بشر اهمیت می‌دهند."

جان کری تاکید کرده است که واشنگتن در حال بازبینی روابط خود با اوگانداست و اطمینان داد که تمام ابعاد تعامل آمریکا با این کشور، از جمله برنامه‌های حمایتی، مورد بازبینی قرار خواهد گرفت.

لایحه ضد همجنسگرایی در اوگاندا که پیش از تصویب "لایحه همجنسگرایان را بکشید"، در رسانه ها مطرح شد، اعدام همجنسگرایان را پیشنهاد می‌داد. در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۳، پارلمان این کشور، لایحه یادشده را با کاهش مجازات اعدام به حبس ابد و حبس‌های طولانی مدت، به تصویب رساند. مفاد این لایحه بالاخره در ۲۴ فوریه با امضای رئیس جمهور، قانون رسمی کشور اوگاندا شد.

این قانون، نه تنها روابط جنسی همجنس با همجنس را جرم انگاری کرده، بلکه از فضای قضائی کشور اوگاندا هم فرا‌تر رفته است و تاکید می‌کند که هر شهروند اوگاندایی که در خارج از این کشور مرتکب همجنسگرایی شود، برای مجازات به اوگاندا برگردانده خواهد شد. همچنین این قانون، افراد، وکلای مدافع، رسانه‌ها و سازمان‌های غیر دولتی را که هم همجنسگرایانی را می‌شناسند و هم از حقوق آن‌ها حمایت می‌کنند، مجرم می‌داند و آنان را مجازات می‌کند.

پیش از قانون جدید مجازات همجنسگرایی، رفتارهای همجنسگرایانه در اوگاندا بر اساس قانونی که میراث دوران استعمار این کشور توسط انگلستان بود، جرم‌انگاری شده بود. بر اساس قانون دوران استعمار، روابط همجنس با همجنس در مورد مردان یا هر نوع "رابطه جنسی غیر طبیعی"، می‌توانست به ۱۴ سال حبس منجر شود.

در قانون جدید مجازات همجنسگرایی در اوگاندا (۲۰۱۴)، همجنسگرایی صرف نظر از رضایت طرفین، نوعی تجاوز به عنف تلقی می‌شود و بین این گرایش و بیماری ایدز و ویروس اچ‌آی‌وی نوعی ارتباط مستقیم داده شده است. تمامی همجنسگرایان به محض دستگیری، توسط پزشکی قانونی معاینه می شوند و از آنها آزمایش اچ‌آی‌وی می گیرند. اگر چنانچه مبتلا به ویروس اچ‌آی‌وی باشند، مجازات آنها تشدید می‌شود. در مجازات مربوط به رابطه جنسی با همجنس، فرد متهم اگر ازدواج کرده باشد، یا شریک جنسی زیر سن ۱۸ سال باشد، با افزایش مجازات رو به رو می‌شود.

در روز امضای قانون مجازات همجنسگرایی، موسوینی تاکید کرد که غرب می‌خواهد همجنسگرایی را در آفریقا ترویج کند و به همین دلیل وجود این قانون حیاتی است. موسوینی گروه‌های حقوق بشری بین‌المللی را به مداخله در امور داخلی اوگاندا متهم کرد و گفت: "آن‌ها تلاش می‌کنند تا کودکان اوگاندا را به همجنسگرایی جذب کنند."

ناوانتم پیلایو، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد و حقوقدان اهل آفریقای جنوبی، نسبت به تبعیض نهادینه در قانون مجازات همجنسگرایی در اوگاندا هشدار داد و گفت این قانون می‌تواند آزار و اذیت و خشونت نسبت به همجنسگرایان را تشویق کنند. در همین زمینه، برخی از وکلا و فعالان اوگاندا گفته‌اند که آن‌ها قانون مجازات همجنسگرایی را خلاف قانون اساسی می‌دانند و ارزش قانونی آن را در دادگاه به چالش خواهند کشید.


منبع : رادیو زمانه
آنکه عشق ميکارد اشک درو ميکند...
     
  
مرد

 
محرومیت فوتبالیست‌های زن ایرانی به بهانه 'رفتار مردانه'

"موی خیلی کوتاه٬ لباس پسرانه و تیپ اسپرت در اردوهای تیم ملی فوتبال زنان ممنوع است و اگر یکی از این موارد را داشته باشیم، حتما ما را برای تست تعیین جنسیت می‌فرستند."

این سخنان شیرین٬ فوتبالیستی است که در لیگ دسته اول زنان بازی می‌کند.

احمد هاشمیان٬ رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ایران از محرومیت هفت بازیکن زن به دلیل "ابهام جنسیتی" خبر داده است. در پی انتشار این خبر، بسیاری از رسانه‌ها با تیترهای جنجالی مبنی بر "حضور مردان و افراد دوجنسیتی‌ در میان فوتبالیست‌های زن ایرانی" این مساله را پوشش دادند، اما بازیکنان تیم‌های فوتبال و فوتسال زنان می‌گویند که آنچه اغلب موجب اخراج بازیکنان زن می‌شود٬ "رفتار و ظاهر متفاوت با تعاریف معمول زنانگی" و رعایت نکردن "مرزهای جنسیتی مرسوم" است.

بر اساس گزارشی که شش‌رنگ (شبکه لزبین‌ها و ترنس‌جندرهای ایرانی) به تازگی منتشر کرده٬ بسیاری از محرومیت‌های اعمال شده علیه ورزشکاران زن در سال‌های اخیر، "گزینشی و بدون وجود هیچ مقررات واحدی" بوده و مسئولان حراست فدراسیون در صورت احراز ترنس‌سکشوال بودن یا شک به همجنسگرا بودن فرد، بلافاصله او را از تیم اخراج کرده‌اند.

مسوولان فدراسیون فوتبال ایران٬ دلیل این سخت‌گیری‌ها و انجام آزمایش تعیین جنسیت را اطمینان از "زن" بودن ورزشکاران و "یکسان بودن توان جسمی" آنها عنوان می‌کنند.

زهره هراتیان، افسر كمیته ضد دوپینگ فیفا در مصاحبه با روزنامه اعتمادگفته است که بحث بر سر هورمون‌های مردانه و "زیر سوال رفتن فیر پلی" است و اینکه "تمام بازیكنان از نظر توان جسمی در یك سطح باشند."

و...


برای خواندن متن کامل خبر،لطفا به منبع خبر مراجعه کنید.

منبع : بی بی سی
     
  

 
فرماندار آریزونا قانون ضد همجنس گرایی را نپذیرفت.

آریزونا، در جنوب غربی آمریکا، به طور سنتی، از جامعه ای راست گرا، محافظه کار و اغلب حامی حزب جمهوریخواه تشکیل شده است

جن بروئر، فرماندار آریزونا لایحه جدیدی که 'ضد همجنس‌گرایی' توصیف شده بود را وتو کرد.

این قانون درخواست می‌کرد به کاسبان و تجار این ایالت اجازه داده شود با استناد به باورهای مذهبی خودشان از ارایه خدمات به مشتریان همجنس‌گرا سر باز زنند.

خانم بروئر، روز چهارشنبه (۲۶ فوریه – هفتم اسفند) با وتوی این قانون پیشنهادی که از سوی محافظه‌کاران حزب جمهوریخواه حمایت می‌شد، به بحث های چند هفته گذشته پیرامون تبعات اجرایی شدن چنین قانونی پایان داد.

او همزمان با اعلام خبر وتوی خود گفت: "من تا به حال در آریزونا نشنیده ام که کاسبی بگوید به حقوق و آزادی‌های مذهبی او تعدی شده است."

بسیاری از تحلیلگران هشدار داده بودند که در صورت اجرایی شدن چنین قانونی، ممکن است گروه‌های اقتصادی برای سرمایه گذاری و ارایه خدمات در ایالت آریزونا تمایل نشان ندهند.

آریزونا، در جنوب غربی آمریکا، به طور سنتی، از جامعه ای راست گرا، محافظه کار و اغلب حامی حزب جمهوریخواه تشکیل شده است.

با این حال، گزارش شده که همزمان با اعلام وتوی این قانون از سوی فرماندار، در ساختمان کپیتول شهر فونیکس، جایی که نهاد قانونگذاری و ایالتی آریزونا در آن مستقر است، فریاد شادی سر داده شده است.


منبع : ایرکو
     
  

 
گزارش حقوق بشر آمریکا: تمرکز بر تبعیض علیه دگرباشان جنسی
دولت آمریکا روز پنجشنیه در فراگیرترین بیانیه حقوق بشر خود اعلام کرد که شیوه رفتار با همجنسگرایان معیاری کلیدی برای سنجش حقوق بشر در سرتاسر جامعه جهانی است. افراد همجنس‌خواه و تراجنسیتی در ۸۰ کشور دنیا مورد تبعیض و بدرفتاری قرار می گیرند. تبعیضی که دولت‌ها نیز از آن پشتیبانی می‌کنند.

واشنگتن پست گزارش داد روز پنجشنبه، بررسی سالانه وزارت امور خارجه آمریکا از فعالیت‌های حقوق بشری در جهان انتشار یافت. در این گزارش حقوق افراد لزبین، گی، دوجنس‌خواه و تراجنسیتی‌ در کنار معیار‌های سنتی دیگر همچون آزادی بیان، آزادی‌های سیاسی و آزادی‌های مذهبی مورد نظر قرار گرفته است.

جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در معرفی یک به یک کشورها گفت: "از نیجریه و روسیه تا ایران و ۸۰ کشور در سراسر جهان، جامعه دگرباشان جنسی(LGBT) با قوانین و رفتارهای تبعیض‌آمیزی مواجه است که اصول اولیه کرامت انسانی را نقض و امنیت آن‌ها را تضعیف می‌کند."

این گزارش سال ۲۰۱۲ را پوشش می‌دهد، پیش از آن‌که یوری کاگوتا موسونی، رئیس‌جمهور اوگاندا که مورد حمایت آمریکا بود، قانون گسترده جرایم همجنس‌خواهی را امضا کند.

جان کری از قوانین و تبعیض‌های مشابه رسمی انتقاد کرد و آن را بخشی از روند رو به افزایش خشونت و تبعیض عیله اعضای جامعه دگرباشان جنسی و حامیان‌ آن‌ها خواند.

کری با اشاره به این دسته از قوانین تبعیض‌آمیز گفت: "آن‌ها توهین به هر وجدان عقلانی‌ هستند."

جان کری تأکید کرد "ایالات متحده در کنار خواهران و برادران جامعه دگرباشان جنسی خواهد ایستاد، همان‌گونه که برای آزادی، عدالت و برابری همه مردم در سرتاسر دنیا ایستاده است."

یک روز پیش از این، جان کری تصویب قانون ضدهمجنسگرایی در اوگاندا را چیزی شبیه به قوانین تبعیض‌آمیز در دوره آلمان نازی و آپارتاید آفریقای جنوبی خوانده بود.


وزیر امور خارجه آمریکا، روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگار به آلمان دهه ۳۰ و آپارتاید آفریقای جنوبی در دهه ۵۰ و ۶۰ اشاره کرد و گفت وقتی قانون تأکید خود را بر همجنس‌خواهان می‌گذارد، شبیه همان قوانینی است که بر سیاهان و یهودی‌ها تمرکز کرده بود. در حالی که هر دوی آن‌ها به‌طرز وحشتناکی اشتباه بودند.

کری افزود سفیران آمریکا را هدایت می‌کند تا چگونه با چالش‌های حقوق بشر در سطح جهانی روبه‌رو شوند.

قانون جدید در اوگاندا مجازات همجنس‌گرایی را تا حبس ابد افزایش داده است.

آمریکا طی گفت‌وگوهایی طولانی‌ از موسونی، رئیس‌جمهور اوگاندا خواسته بود تا این قانون را رد کند.

کاخ سفید این تصمیم دولت اوگاندا را "نفرت‌انگیز" خواند و عنشانه‌ای دانست که می‌تواند کمک‌های آمریکا به اوگاندا را کاهش دهد.

اکنون دست‌کم سه کشور اروپایی نیز تصمیم دارند تا میلیون‌ها دلاری را که به‌طور مستقیم برای پشتیبانی از موسوینی پرداخته بودند از این کشور خارج کنند.

گزارش سالانه حقوق بشر آمریکا وضعیت جنگ داخلی سوریه را نیز "فاجعه حقوق بشر" توصیف می‌کند.

همچنین این گزارش از شرکای دیپلماتیک آمریکا مانند روسیه، ترکیه، عربستان سعودی و مصر دعوت می‌کند تا برای مقابله با سرکوب، بدرفتاری با زندانیان و تبعیض دست به کار شوند.

بیشتر این انتقادها همچون گزارش‌های پیشین، شرایط لازمی است که توسط کنگره برای کمک‌های آمریکا در نظر گرفته شده است.

با این حال تمرکز بر حقوق همجنسگرایان برجسته‌تر از سال گذشته بود.

افغانستان به‌عنوان دولت مورد حمایت آمریکا، به علت تبعیض‌های اجتماعی مانند نژاد، مذهب، جنسیت، گرایش‌ جنسی و وضعیت بد آچ ای وی و ایدز اولین کشوری است که در این گزارش مورد انتقاد قرار گرفته است.

در آخر این فهرست زیمباوه قرار دارد. این کشور با در نظر گرفتن تحریم‌های سنگین به علت تبعیض علیه افراد معلول، اقلیت‌های قومی و نژادی، همجنس‌خواهان، دوجنس‌خواهان و جامعه تراجنسیتی‌ و افراد مبتلا به اچ آی وی و ایدز به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

این گزارش چندین موضوع را در سال ۲۰۱۲ برجسته می‌کند و بر همین اساس از ادامه خشونت علیه گروه‌های آسیب‌پذیر و به حاشیه راندن اقلیت‌ها همچون قومی و مذهبی، همجنسگرایان و زنان انتقاد می‌کند.


منبع : رادیو زمانه
     
  

 
اطلاعیه در خصوص تغییر قوانین پناهجویی ترکیه

در ارتباط با تغییرات در روند بررسی وضعیت پناهندگی در ترکیه، ایرکو تایید می‌کند که روند بررسی پناهندگان در ترکیه در حال تغییر است و این قوانین جدید از آپریل ۲۰۱۴ (فروردین و اردیبهشت ۹۳) به اجرا در خواهند آمد. با توجه به این، تصمیم گیری قطعی در این مورد در ماه آپریل از سوی دفتر اداره مهاجرت ترکیه و کمیسیون عالی پناهندگان در ترکیه انجام و اعلام خواهد شد. آنچه در این اطلاعیه بدان اشاره می‌شود در موارد بسیار، هنوز قطعی نیست و برای اطلاع کسانی که در همین روزها قصد خروج از کشور را دارند، بیان می‌شود. لازم است این افراد پیش از عزیمت این اطلاعیه را مطالعه نمایند و حتما از طریق سایت سازمان ایرکو از آخرین اطلاعات در خصوص قوانین جدید پناهجویی در ترکیه آگاه شوند.

بر همین اساس، در قوانین جدید، پرونده‌های ‌پناهجویان از پلیس امنیت (Yabanci Polis or Emniyet) به اداره مهاجرت ترکیه (DGMM) منتقل خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد انتظار می‌رود که این تغییرات، تاثیرات منفی بر پرونده پناهجویان و پناهندگان ساکن ترکیه که پیش از این توسط UNHCR و پلیس امنیت بررسی می‌شد و در مراحل مختلف تصمیم‌گیری و بازاسکان هستند، نداشته باشد. نقش کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) در مرحله ثبت‌نام، مصاحبه و تصمیم‌گیری (RSD) در روند جدید هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد این سازمان در این مرحله با اداره مهاجرت ترکیه همکاری خواهد داشت. اطلاعات دقیق‌تر در این خصوص تا ماه آپریل منتشر خواهد شد و به محض انتشار اطلاع‌رسانی خواهد شد. اما همچنان در مرحله بازاسکان در کشور سوم، این کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) خواهد بود که تصمیم‌گیری خواهد کرد و پناهنده را به کشور سوم می‌فرستد.

مجموع آنچه گفته شد بدین معناست که در مرحله ثبت‌نام، مصاحبه و تصمیم‌گیری تغییراتی رخ خواهد داد که گرچه به احتمال بسیار زیاد همچنان از افراد آموزش دیده همانند دوره کنونی، بعنوان مصاحبه‌گر استفاده خواهد شد و تغییر بزرگی قابل انتظار نیست، اما ناشناخته بودن این تغییرات لزوم وجود چنین اطلاعیه‌ای را ایجاد می‌کند تا افراد تازه وارد در برابر خبر غافلگیر‌کننده‌ای قرار نگیرند؛ بنابراین در مجموع جای نگرانی، بخصوص برای افرادی که در حال حاضر در ترکیه بعنوان پناهجو یا پناهنده بسر می‌برند وجود ندارد.


منبع : ایرکو
     
  
صفحه  صفحه 8 از 40:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  39  40  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

خبرنامه رنگین کمان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA