انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 40 از 192:  « پیشین  1  ...  39  40  41  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
تساوی آرسنال و منچستریونایتد درشب طوفانی انگلستان

photo sharing
در شب طوفانی انگلستان، آرسنال و منچستریونایتد در ورزشگاه امارات بدون گل مساوی شدند و لیورپول با گل استیون جرارد سه بر دو فولام را شکست داد. دو بازی اورتون – کریستال پالاس و منچسترسیتی-ساندرلند به دلیل طوفان به زمان دیگری موکول شد.
آرسنال با توجه به تساوی ۱-۱ روز گذشته چلسی می‌توانست در صورت پیروزی مقابل منچستریونایتد به صدر جدول باز گردد اما در نهایت در یک بازی پر برخورد با منچستریونایتد مساوی کرد.


هر دو تیم پیش از قرار گرفتن مقابل یکدیگر نتایج خوبی در لیگ انگلستان کسب نکرده بودند، آرسنال در ابتدای هفته پنج بر یک مقابل لیورپول شکست خورده بود و منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد برابر تیم ته جدولی فولام ۲-۲ متوقف شده بود.
در این بازی به غیر از موقعیت‌های مناسب گلزنی که دو تیم در ابتدای و انتهای بازی داشتند، هم آرسنال و هم منچستریونایتد بیشتر سعی در نباختن داشتند.
رابین فان پرسی در همان دقایق ابتدایی روی اشتباه میکائیل آرتتا فرصت باز کردن دروازه را داشت ولی ضربه آرام او را ویشخ شزنی دروازه‌بان آرسنال به راحتی در اختیار گرفت، دروازه‌بان تیم میزبان همچنین در دقایق پایانی مسابقه ضربه سر این بازیکن سابق آرسنال را با واکنشی به موقع دفع کرد.
در طرف دیگر، اولیور ژیرود یکی از بهترین موقعیت‌های آرسنال را روی ضربه کرنر از دست داد، این بازیکن روی ارسال کازولا در شرایطی ایده‌آل توپ را با ضربه سر به بیرون زد.
دیوید دخیا دروازه‌بان منچستریونایتد در اواخر بازی با دو واکنش عالی مانع از گلزنی سانتی کازولا شد تا در نهایت نتیجه بازی بدون گل، مساوی به پایان برسد.
دیوید مویز که در دوران مربیگری خود تا به حال در ورزشگاه امارات نتوانسته آرسنال را شکست دهد، قصد داشت با پیروزی مقابل آرسنال برای اولین بار فاصله خود را با لیورپول کمتر کند.
در دیگر بازی امشب، لیورپول میهمان فولام بود. هر دو تیم پس با توجه به نتایجی که در ابتدای هفته به دست آورده بودند، امید‌های زیادی برای کسب نتیجه داشتند.
فولام که با گل دقایق پایانی دارن بنت در ورزشگاه اولدترافورد ۲-۲ با منچستریونایتد مساوی کرده بود، امیدواری زیادی داشت تا در بازی خانگی مقابل لیورپول نتیجه مناسبی به دست بیاورد.
برخی معتقدند لیورپول با شکست سنگین پنج بر یک آرسنال در آنفلید، به یکی از شانس‌های قهرمانی در این فصل لیگ برتر تبدیل شده، این تیم برای حفظ فاصله خود با نزدیک ترین تیم تعقیب کننده یعنی تاتنهام نیاز به پیروزی در این بازی داشت.
فولام خیلی زود روی گل به خودی کولو توره مدافع لیورپول، در دقیقه ۸ یک بر صفر از سرخ پوشان لیورپول پیش افتاد اما پیش از پایان نیمه اول دنیل استورج بازی را ۱-۱ مساوی کرد.
اما فولام بار دیگر در دقیقه ۶۳ بازی با ریچاردسون از لیورپول پیش افتاد ولی تنها ده دقیقه بعد فلیپ کوتینیو بازی را ۲-۲ مساوی کرد.
لیورپول در دقایق پایانی بازی در حالی که به نظر می‌آمد بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد روی حرکت استورج به داخل محوطه جریمه و خطای مدافع فولام بر روی او یک پنالتی به دست آورد که استیون جرارد با گل کردن پنالتی باعث پیروزی لیورپول شد.
تاتنهام هم در یکی دیگر بازی امشب چهار بر صفر نیوکاسل را در ورزشگاه سنت جیمزپارک شکست داد و اختلاف امتیازش با لیورپول به سه رساند.
دو بازی امشب لیگ برتر انگلستان یعنی منچسترسیتی-ساندرلند و اورتون- کریستال پالاس به دلیل وزش بادهای شدید و طوفان به زمان دیگری موکول شد.
در پایان بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلستان، چلسی با ۵۷ امتیاز در صدر، آرسنال با ۵۶ امتیاز دوم و منچسترسیتی با ۵۴ امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه سوم قرار دارد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
نلو وینگادا، نامزد اصلی هدایت تیم ملی المپیک ایران

image search
نلو وینگادا، دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای سرمربیگری تیم ملی المپیک این کشور، با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده است.
این مربی پرتغالی ضمن اعلام این خبر در گفتگویی با ایسنا، خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: "مذاکره خوبی با فدراسیون داشتم و بعضی تخفیف‌ها را پذیرفتم تا آماده سرمربیگری تیم ملی المپیک ایران باشم."


نلو وینگادا پس از مذاکره با علی کفاشیان، رییس و محمد هادی آیت‌اللهی، نایب‌رییس فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی المپیک، روز گذشته (پنج‌شنبه) ایران را ترک کرد.
او درباره نتایج این مذاکره که روز چهارشنبه انجام شد گفت: "جلسه خوبی را برگزار کردیم. من پس از آن جلسه، با رییس فدراسیون نیز به مدت یک‌ ساعت گفت‌وگوی خصوصی داشتم و فکر می‌کنم نتایج روشنی داشت."
وینگادا ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه‌های نزدیک او با مسئولان ورزشی ایران گفت: "من به شکل‌گیری یک توافق خوب با فدراسیون فوتبال ایران خوش‌بین هستم. رییس فدراسیون در بعضی از بخش‌ها تخفیف‌هایی را می‌خواست که نهایتا من آنها را پذیرفتم."
در صورتی که دو طرف بر سر همه جزئیات قرارداد به توافق برسند، وینگادا دو دستیار با خود به ایران خواهد آورد؛ یک مربی تمرین دهنده و یک مربی بدنساز.
عقد قرارداد رسمی احتمالا تا هفته دیگر و پس از فراهم کردن مقدمات کار و برنامه‌های تیم المپیک انجام خواهد شد.
نلو وینگادا سرمربی سابق تیم پرسپولیس، با پیشنهاد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، از خرداد ۱۳۹۲ برای آماده سازی ایران در مقدماتی جام جهانی برزیل دستیار سرمربی شد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
گاردین: بیش از پانصد کارگر هندی در دو سال جان خود را در قطر از دست دادند

windows 7 screenshot
روزنامه گاردین چاپ لندن می‌گوید از ابتدای سال ۲۰۱۲ تا کنون بیش از ۵۰۰ کارگر مهاجر هندی در قطر جان خود را از دست داده‌اند.
طبق گزارش این روزنامه، سفارت هند در قطر با تایید تعداد افرادی که در قطر جان خود را از دست دادند از ارائه اطلاعات بیشتر در مورد مرگ این افراد خودداری کرد.
اما دولت هند گفته که مرگ برخی از شهروندان هندی در چند سال گذشته علت طبیعی داشته است.
سید اکبرالدین سخنگوی وزارت امور خارجه هند در گفتگو با بی‌بی‌سی گفت جامعه هندی‌های ساکن قطر یکی از بزرگترین جوامع قطر بوده و آمار مرگ و میر سالانه این گروه هر ساله عدد ثابتی است.
وزارت کار قطر گفته است که این آمار، شامل افرادی که به مرگ طبیعی و یا در حوادث رانندگی و محل کار درگذشته‌اند نیز می‌شود.
به نظر می‌آید تعدادی زیادی از مرگ و میر کارگران مهاجر هندی، بر اثر حوادثی مرگبار در پروژه‌های مرتبط با جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بوده است.
پیش از این هم گزارش‌هایی در مورد مرگ بیش از ۱۸۵ کارگر ساختمانی نپال در سال گذشته بر اثر حوادث مرتبط با محیط کار در قطر منتشر شده بود.
یک هفته پیش برگزارکنندگان جام جهانی قطر پس از فشار فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا در رابطه با تغییر شرایط کاری کارگران در قطر "منشور حقوق کارگران" را منتشر کردند.
آیین نامه ۵۰ صفحه‌ای جدید کارگری قطر با مشارکت سازمان بین‌المللی کار تدوین شده است.
به غیر از مرگ این افراد، به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی در محیط کار و فشار زیاد کاری بسیاری دیگر از کارگران هم مجروح شده‌اند.
علاوه بر شرایط محیط کار، بسیاری از کارگران از شرایط زندگی در قطر شکایت داشته‌اند. اتحادیه‌های کارگری و گروه‌های حقوق بشری از شیوه استخدام کارگران در قطر که به آن شیوه "کفیلی" گفته می‌شود به شدت انتقاد کردند.
در این شیوه، کارگر مهاجر در اختیار شرکتی است که با حمایت او به قطر آمده است، این کارگران برای خروج از کشور نیاز به تایید آن شرکت دارند در غیر این صورت برای آنها خروجی صادر نمی‌شود.
در آئین نامه جدید که " استاندارد رفاهی کارگران" نام گرفته، جزئیاتی درباره کارهایی که کمیته اجرایی جام جهانی قطر قصد دارد انجام دهد مطرح شده است.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
قهرمان جام حذفی با سه گل مغلوب راه آهن تهران شد

capture
در دومین روز از هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران، دو بازی انجام شد. تراکتور‌سازی، قهرمان جام حذفی، در خانه مغلوب راه آهن شد و سپاهان در مقابل میزبان ته جدولیش متوقف شد.

تراکتور‌سازی تبریز که در ورزشگاه یادگار امام این شهر میزبان راه‌آهن تهران بود، با سه گل مغلوب حریف شد. قرمزپوش‌های تبریزی در حالی این شکست را پذیرا می‌شوند که هنوز جشن قهرمانی جام حذفی را برگزار نکرده‎‌اند.
رامین رضائیان در دقیقه ۱۰ گل اول بازی را زد و مهمان میدان را جلو انداخت .
چهار دقیقه بعد از گل اول، بهادر عبدی گل دوم راه آهن را زد و کار را برای تراکتورسازی سخت‎تر کرد. نیمه اول بازی با نتیجه دو بر هیچ به آخر رسید.
در نیمه دوم این بازی، حامد نورمحمدی با زدن گل سوم راه آهن در دقیقه ۵۴ پیروزی پیروزی این تیم را مسجل کرد.
نتیجه این بازی تغییری در موقیت تراکتورسازی بوجود نیاورد اما راه آهن را به رده دوازدهم ارتقا داد.
بازی دیگر امروز به میزبانی مس کرمان و مقابل سپاهان اصفهان انجام شد.
این بازی بی‌گل سپاهان را با ۴۷ امتیاز در رده ششم نگه داشت و تغییری در ته‌نشینی مس کرمان با ۱۹ امتیاز بوجود نیاورد.
در ادامه بازی‌های این هفته، فردا جمعه دوم اسفند، پرسپولیس تهران در خانه میزبان صبای قم خواهد بود.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
نکته مهم صحبتهای کی روش با خبرنگاران برزیلی/ او با ایران تمدید می کند

وقتی کارلوس کی روش گفته هدفش قهرمانی با ایران در جام ملتهای آسیاست یعنی مشکلی برای ادامه همکاری با تیم ملی ندارد
- کارلوس کی روش بعد از جام جهانی هم سرمربی تیم ملی خواهد بود. مسئولان فدارسیون فوتبال طی یکی دو هفته گذشته بارها این خبر را رسانه ای کرده اند و گفته اند در صورتی که با مربی پرتغالی بر سر مسائل مالی به توافق برسند، قطعا او تا جام جهانی 2018 روی نیمکت تیم ملی می نشیند. با اینکه علی کفاشیان در مصاحبه جدیدش با خبرگزاری فارس، اعلام کرده که به جز بحث پول باید بر سر دستیار ایرانی هم با کی روش به توافق برسد( رئیس فدراسیون فوتبال گفته که ترجیح او استفاده کی روش از مربی ایرانی به عنوان دستیار اولش است) اما به نظر می رسد خود کی روش دوست دارد در ایران به کارش ادامه می دهد. سرمربی تیم ملی در مصاحبه دیروزش با خبرنگاران برزیلی درباره موضوعی صحبت کرده که حاکی از ادامه همکاری او با تیم ملی است. کی روش گفته که می خواهد از جام جهانی به عنوان پلی برای قهرمانی تیمش در جام ملتهای آسیا استفاده کند و هدفش گرفتن عکس یادگاری با جام قهرمانی، در استرالیا است. او که طرفداران خاص خودش را در فوتبال ایران دارد، دوست دارد با تیم ملی به افتخارات زیادی برسد البته به شرطی که آقایان منتقد اجازه دهند
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
جام ملت‌های ۲۰۱۶؛ هم گروهی آلمان، ترکیه و جمهوری چک

imgurl
مرحله مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۱۶ فرانسه در شهر نیون سوئیس قرعه کشی شد و دریکی از دشوارترین گروه‌ها تیم‌‌های آلمان، لهستان، گرجستان، جمهوری ایرلند، اسکاتلند و جبل‌الطارق برای راهیابی به مرحله نهایی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
جام ملت‌های ۲۰۱۶ اروپا به میزبانی فرانسه برگزار خواهد شد؛ به غیر از فرانسه که به دلیل میزبانی به صورت مستقیم به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافته، ۵۳ تیم دیگر حاضر در مرحله مقدماتی برای کسب یکی از ۲۴ سهمیه مرحله پایانی با یکدیگر رقابت‌ خواهند کرد.


آخرین جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۱۲ به میزبانی مشترک اوکراین و لهستان با حضور ۱۶ تیم در مرحله پایانی این مسابقات برگزار شد ولی با تصمیم یوفا تعداد تیم‌ها در جام ملت‌های ۲۰۱۶ فرانسه ۲۴ تیم خواهد بود.
دو تیم اول هر گروه و همچنین بهترین تیم سوم نه گروه به صورت مستقیم به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه پیدا می‌کنند. هشت تیمی که در گروه‌های خود سوم شوند به دو بازی رفت و برگشت با یکدیگر روبرو خواهند شد تا تکلیف چهار تیم دیگر صعود کننده به جام ملت‌های ۲۰۱۶ اروپا مشخص شود.
افزایش تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی باعث شده برخی از کشورهایی که در چند سال اخیر در صعود به این مسابقات ناکام بودند شانس بیشتری برای صعود داشته باشند.
در مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها منطقه جبل الطارق که به تازگی عضویتش به عنوان یکی از اعضای یوفا پذیرفته شده، ابتدا بر اساس قرعه با اسپانیا در گروه D همگروه شد ولی برای جلوگیری از درگیری‌های سیاسی اسپانیا و بریتانیا، گروه آن تغییر پیدا کرد.
ارمنستان و آذربایجان هم به دلایل مشابه پس از اینکه در قرعه کشی کنار هم قرار گرفتند، جدا از هم در گروه‌های دیگری جای داده شدند.
قهرمان فعلی جام ملت‌های اروپا یعنی اسپانیا به همراه اوکراین، اسلواکی، بلاروس، مقدونیه و لوکزامبورگ در گروه C این رقابت‌ها قرار گرفته است.
فراسنه میزبان رقابت‌ها تنها به منظور حفظ آمادگی، در مسابقات مقدماتی شرکت خواهد کرد این تیم در گروه I با پرتغال، دانمارک، صربستان، ارمنستان و آلبانی هم‌گروه خواهد بود. فرانسه هر نتیجه‌ای که در مسابقات مقدماتی به دست آورد تاثیری در میزبانی‌اش نخواهد داشت.
بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا از هفت سپتامبر ۲۰۱۴ آغاز خواهد و در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۵ به پایان خواهد رسید. بازی‌های حذفی هم در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ برگزار می‌شود. مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا رو ۱۲ دسامبر برگزار خواهد شد.
گروه ‌های نه گانه مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۱۶ فرانسه:

گروه ۱: هلند، چک، ترکیه، لتونی، ایسلند، قزاقستان
گروه ۲: بوسنی‌وهرزگوین، بلژیک، اسرائیل، ولز، قبرس، آندورا
گروه ۳ :اسپانیا، اوکراین، اسلواکی، مقدونیه، بلاروس، لوکزامبورگ
گروه ۴: آلمان، ایرلند، لهستان، گرجستان، اسکاتلند، جبل‌الطارق
گروه ۵: انگلستان، سوئیس، اسلوونی، لیتوانی، استونی، سن‌مارینو
گروه ۶: یونان، مجارستان، رومانی، ایرلندشمالی، فنلاند، جزایر فارو
گروه ۷: روسیه، سوئد، اتریش، مولداوی، مونته‌نگرو، لیختن‌اشتاین
گروه ۸: ایتالیا، کرواسی، نروژ، آذربایجان، بلغارستان، مالت
گروه ۹: پرتغال، دانمارک، صربستان، ارمنستان، آلبانی
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
شکست استقلال و تساوی فولاد در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا

image url

استقلال تهران در اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، یک بر صفر مقابل الشباب عربستان شکست خورد و فولاد خوزستان در قطر با الجیش بدون گل مساوی کرد.
استقلال تهران که در گروه اول این رقابت‌ها با الجزیره امارات، الشباب عربستان و الریان قطر هم گروه است در اولین بازی خود در این رقابت‌ها در ورزشگاه آزادی تهران میزبان الشباب عربستان بود.

آبی پوشان استقلال بازی را با حمله روی دروازه سفیدپوشان الشباب آغاز کردند ولی نتوانستند خطر جدی روی دروازه نماینده عربستان ایجاد کنند.
الشباب با وجود اینکه تیم میزبان از همان ابتدای مسابقه بازی را در کنترل خود داشت، در دقیقه ۹ می‌توانست دروازه استقلال را باز کند؛ ضربه پر قدرت عماد مهاجم الشباب از پشت محوطه جریمه را مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال با واکنشی مناسب دفع کرد.
استقلال در ادامه مسابقه بار دیگر بازی را در میانه زمین در دست گرفت. تیم میزبان در دقیقه ۱۸ حنیف عمران زاده روی ضربه ایستگاهی ایمان مبعلی و اشتباه مدافعان الشباب، می‌توانست دروازه این تیم را باز کند ولی این بازیکن نتواسنت ضربه آخر را به توپ بزند.
محمد قاضی در اواسط نیمه اول پس از فرار به موقع آرش برهانی به داخل محوطه جریمه الشباب پاس زیبابی را برای مهاجم استقلال آماده کرد ولی ضربه برهانی را دروازه‌بان الشباب به راحتی در اختیار گرفت.
در دقیقه ۳۷ بازی استقلال روی ضربه کاشته ایمان مبعلی دروازه تیم میهمان را باز کرد ولی داور به دلیل برخورد توپ با سر حنیف عمران زاده که در موقعیت آفساید قرار داشت گل را مردود اعلام کرد.
محمد قاضی در دقایق پایانی نیمه اول، فرصت باز کردن دروازه الشباب را داشت ولی ضربه سر شیرجه‌ای این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در نیمه دوم هر دو تیم در ده دقیقه اول مسابقه بازی را بیشتر در میانه زمین دنبال کردند و هیچ کدام نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه دیگری ایجاد کنند.
الشباب در دقیقه ۵۶ بازی روی حرکت نفوذی فرناندو منگازو این تیم و پاس در عرض او به عماد به گل رسید. استقلال پس از دریافت گل حملات زیادی را روی دروازه الشباب انجام داد ولی نتوانستند دروازه تیم میهمان را باز کنند.
الشباب پس از حملات همه جانبه استقلال روی ضد حمله می‌توانست گل دوم را در دقیقه ۶۸ بازی به ثمر برساند ولی ضربه آخر عماد مهاجم این تیم از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.
بازیکنان استقلال در دقیقه ۷۹ بازی، پس از لگد مدافع الشباب به شکم محمد قاضی در محوطه جریمه اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند ولی داور چینی مسابقه، این حرکت را پنالتی تشخیص نداد.
استقلال در ادامه نیمه دوم برای جبران گل خورده حملات مختلفی روی دروازه الشباب طراحی کرد ولی نتوانست دروازه این تیم را باز کند.
آبی پوشان استقلال در اولین بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر مقابل الشباب شکست خوردند، این تیم در دومین بازی خود در گروه یک لیگ قهرمانان آسیا باید روز بیست اسفند مقابل الریان قطر قرار گیرد.
فولاد خوزستان دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، در اولین بازی خود میهمان الجیش قطر بود که در نهایت این بازی بدون گل به پایان رسید. این تیم به همراه الجیش قطر، فتح عربستان و بنیادکار ازبکستان در گروه دوم این مسابقات قرار دارد.
تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان دو نماینده دیگر در لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه مقابل لخویای و السد قطر بازی خواهند کرد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
استقلال و پرسپولیس زیر چوب حراج

screenshot studio
رئیس سازمان خصوصی‌سازی جمهوری اسلامی از زیر چکش حراج رفتن دو باشگاه بزرگ فوتبال تهران خبر داده است. بگفته او، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پیش از پایان لیگ برتر به مالکان جدید واگذار خواهد شد.

تصمیم به فروش استقلال و پرسپولیس، در پی نشست محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان و علی طیب نیا، وزیر اقتصاد جمهوری اسلامی، گرفته شد.
بر پایه این تصمیم، استقلال و پرسپولیس چوب حراج می خورند، و هر کس پول بیشتری بدهد، [با شرائطی] مالک آن ها خواهد شد.

سپاه پاسداران میداندار ورزش ایران

باشگاه های عمده ورزشی، بخصوص باشگاه های فوتبال در ایران پس از انقلاب، دربست در اختیار دولت یا نهادهای حکومتی، و وابستگان به آن بوده است. در سال های اخیر نیز سپاه پاسداران، دور از هر گونه خصم و جبهه ای، در این زمینه یکه تازی و میدان داری کرده است.

شماری از تحلیلگران می گویند: حساسیت مسابقات فوتبال، که گهگاه با واکنش های سیاسی تماشاگران آن همراه می شود، جمهوری اسلامی را به محکم در دست گرفتن زمام فوتبال ایران واداشته است.

با این حال، عبدالله پورحسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر این که از "انجام دادن این کار نگرانی نداریم"، گفته است: "فوتبال ایران در استقلال و پرسپولیس خلاصه نمی‌شود و اگر به بخش خصوصی واگذار شوند هیچ اتفاقی نمی‌افتد."

بگفته شماری از کارشناسان، این گفته می تواند بدین معنی باشد که اگر استقلال و پرسپولیس از میان هم رفتند، دولت در نبود آن ها اشکی نخواهد ریخت، و ای بسا شادمانی هم خواهد کرد.

از همین رو، هواداران استقلال و پرسپولیس بیمناک اند که باشگاه های محبوبشان با حذف یاری های دولتی مانند برف در آفتاب مرداد ماه آب شود، و اثری از آن ها بر جای نماند.

سرخابی های تا گلو در قرض

تحلیلگران ورزشی نیز یادآوری می کنند که در اوضاع کنونی، کمتر کسی از سرمایه گذاران حاضر است سرمایه اش را، بی دریافت تضمین های دولتی، در راه خرید این دو باشگاه به خطر بیندازد، بخصوص که استقلال و پرسپولیس، با توجه به سوء مدیریت دولتی و حکومتی آن ها، هم اکنون تا گلو در قرض فرو رفته اند.

این ضعف مالی، در ماه گذشته، به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس انجامید، و آن ها زمانی به اعتصاب خود پایان دادند که علی پروین مدیر عامل جدید این باشگاه، به آن ها وعده داد که بزودی به درخواست آن ها رسیدگی خواهد شد.

بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفته اند که تا پایان زنگ تنفس در مسابقات لیگ برتر در فصل جاری، روی این وعده و قول علی پروین حساب کنند.

فروش تا دو برابر قیمت پایه

در چنین شرائطی، عبدالله پورحسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، امیدوار است که استقلال و پرسپولیس شصت تا یکصد درصد بالای قیمت پایه [آن ها] به فروش برسد.

آقای پورحسینی یادآور شده است:

"همه کارها برای واگذاری این دو باشگاه باید قبل از ۲۱ فروردین ۹۳ انجام شود، و روز مزایده قبل از پایان سال ۹۲ خواهد بود، و تا قبل از پایان لیگ برتر، استقلال و پرسپولیس را به مالکان جدید واگذار می‌کنیم."

البته آنچنان که آقای پورحسینی می گوید، خریداران این دو باشگاه باید "نگرانی ها در این زمینه را رفع کنند"، و نیز "متعهد شوند این دو باشگاه را حد اکثر تا پنج سال وارد بورس کنند. البته می‌توان تعهدات دیگری هم در نظر گرفت."

رئیس سازمان خصوصی سازی چند و چون این "تعهدات و تعهدات دیگر" را روشن نساخته است.

دائی: آقای وزیر! رفقای من خریدارند

بتازگی علی دائی، سرمربی پرسپولیس، که از وفا نشدن به وعده های داده شده به بازیکنانش سخت خشمگین است، خطاب به وزیر ورزش جمهوری اسلامی گفته: آقای وزیر! اگر نمی خواهید به مسوولیتتان در قبال پرسپولیس عمل کنید، دوستان من آماده اند پرسپولیس را بخرند.

به این پیشنهاد آقای دائی تا کنون مستیقماً پاسخی داده نشده اما علی طیب نیا، وزیر اقتصاد و دارایی کابینه حسن روحانی، در نشست مربوط به خصوص سازی سرخابی های پایتخت ایران، گفته است:

" باید دید خریدار کیست، و هدفش از این خرید چیست؟ بنابراین، باید اهلیت خریدار دقیقاً مورد بررسی قرار گیرد تا پیامد‌های آن متوجه دولت نشود."

در نتیجه، خریدار آینده این دو باشگاه، هم باید بالاترین میزان پول را برای این کار بدهد، و هم «اهلیت» داشته باشد. این «اهلیت» که تعریف جامع و مانعی از آن داده نشده، تا کنون تنها در چهره های وابسته به نهادهایی مانند سپاه پاسداران جلوه گر بوده است.

باشگاه های ورزشی در ایران پیش از انقلاب مانند تاج (استقلال کنونی)، شاهین و سپس پرسپولیس، و دارایی، همگی متعلق به بخش خصوصی بودند، و همزمان، نهادهایی مانند نیروی هوایی نیز باشگاه های خودشان را داشتند، همانند باشگاه «عقاب» که به نیروی هوایی شاهنشاهی، و «پاس» که به شهربانی کل کشور وابسته بودند.

چهار دست و پا، زمین خوردن دارد

پرسپولیس را یکی از کارآفرینان دوستدار ورزش، علی عبده، نیم قرن پیش بنیاد نهاد.

بنیادگذار تاج نیز افسری جوان (سپهبد بعدی) بنام پرویز خسروانی بود که ۶۸ سال پیش این باشگاه را در آغاز با نام «دوچرخه سواران» براه انداخت و پس از چندی نام آن را «تاج» گذاشت. «تاج» در دوران پیش از انقلاب بی گمان مجهزترین و نیرومند ترین باشگاه ورزشی در سراسر غرب آسیا بود.

سپهبد خسروانی، پیش از انقلاب، تمامی دارایی های این باشگاه ثروتمند و پولساز را وقف مردم کرد. اما به فرمان انقلاب، «تاج» به تصرف حکومت درآمد، و نام آن را به استقلال تغییر دادند.

تاج و پرسپولیسی که درآمدزا و کارساز بودند، امروز، با سابقه ای ۶۸ و پنجاه ساله، با یاری دولت چهار دست و پا راه می روند، تا جایی که بر پایه تازه ترین خبرها، هم اکنون حساب های بانکی پرسپولیس مسدود شده است و هیاتی گرم رسیدگی به قروض این باشگاه پر هوادار است.

یکی از دوستداران ورزش در ایران راز فرو نیفتادن و زمین نخوردن این دو باشگاه را در همین می داند که "وقتی چهار دست و پا پیش بروی، زمین نمی خوری، ولی همیشه باید به روی چهار دست و پا راه رفتن بسنده کنی."
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
پیروزی ایران مقابل کویت با گل دقایق اضافه کریم انصاری فرد

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی خود در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا سه بر دو کویت را در ورزشگاه انقلاب کرج شکست داد، هر دو تیم ایران و کویت پیش از این مسابقه صعود خود را به مرحله نهایی این مسابقات در استرالیا قطعی کرده بودند.
کارلوس کی‌‌روش، سرمربی تیم ملی، در آخرین بازی ایران در مقدماتی جام ملت‌های اروپا، از بازیکنان جوان‌تری مثل پیام صادقیان، یعقوب کریمی، کریم انصاری فرد و رضا حقیقی استفاده کرده بود.
تیم ملی ایران خیلی زود و در دقیقه یک بازی دروازه کویت را باز کرد؛ یعقوب کریمی پس از مهار پاس بلند مهرداد جماعتی با ضربه پای چپ دروازه گل اول ایران را به ثمر رساند.
بازیکنان کویت پس از این گل با کنترل میانه زمین حملات خطرناکی را روی دروازه تیم ایران طراحی کردند. سیف الحشم بازیکن خط میانی کویت، در دقیقه ۱۰ از پشت محوطه جریمه شوت خطرناکی را به سمت دروازه ایران زد که با اختلاف کمی از بالای دروازه رحمان احمدی دروازه‌بان ایران به بیرون رفت.
کویت سرانجام در دقیقه ۱۸ بازی روی اشتباه خط دفاعی ایران گل تساوی را وارد ایران کرد، پس از چند پاس متوالی در داخل زمین ایران، توپ به الشمالی بازیکن کویت در گوشه چپ محوطه جریمه ایران رسید و ضربه زمینی این بازیکن پس از برخورد با پای محسن بنگر تغییر مسیر داد و وارد دروازه ایران شد.
بازیکنان جوان تیم ملی ایران در دقیقه ۲۲ روی حرکت رضا نوروزی فرصت مناسبی برای باز کردن دروازه کویت برای بار دوم داشتند، مهاجم باشگاه نفت تهران پس از جا گذاشتن دو مدافع کویت وارد محوطه جریمه شد و پاس در عرضی را به بختیار رحمانی داد که شوت این بازیکن در موقعیتی ایده‌آل با فاصله کمی از دروازه به بیرون رفت.
بختیار رحمانی هافبک بازی‌ساز تیم فولاد خوزستان در دقیقه ۳۰ بازی روی یک ضربه کاشته بار دیگر فرصت گلزنی داشت که ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در اواخر نیمه اول کویت روی حرکت و ضربه فیصل النزی می‌توانست گل دوم را وارد دروازه ایران کند که رحمان احمدی با واکنشی مناسب توپ را با نوک انگشتانش به کرنر فرستاد.
نیمه اول بازی با وجود موقعیت‌های مناسب هر دو تیم برای باز کردن دروازه‌ یکدیگر با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. تیم کویت بازی را بهتر از ایران آغاز کرد و در دقیقه ۴۹ بازی ضربه کاشته بازیکن این تیم از کنار دروازه رحمان احمدی به بیرون رفت.
احسان حاج صفی چند دقیقه بعد از ضربه کاشته کویت، از فاصله سی متری شوت خطرناکی را به سمت دروازه کویت زد. در نیمه دوم حرکات نفوذی پیام صادقیان بارها مدافعان کویت را به زحمت انداخت.
در دقیقه ۶۰ حرکت صادقیان بازیکن تیم پرسپولیس در گوشه محوطه جریمه کویت و پاس رو به بیرون او با اشتباه مدافع کویت همراه شد و او به اشتباه توپ را وارد دروازه کرد.
پس از این گل تیم ایران با در اختیار گرفتن میانه زمین و به خصوص حضور موثر رضا حقیقی بازی بهتری ارایه داد. در دقیقه ۷۳ روی فشار بازیکنان خط حمله ایران روی مدافعان کویت، پیام صادقیان داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد ولی خروج دروازه‌بان کویت مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.
در برگشت کریم انصاری فرد با دریبل دروازه‌بان توپ را برای بختیار رحمانی فرستاد که در یک رفت و برگشت با دروازه‌بان کویت درگیر شد و همین بازی را چند دقیقه متوقف کرد.
کویت در دقیقه ۸۹ بازی روی اشتباه مدافعان ایران گل مساوی را وارد دروازه ایران کرد ولی تنها کریم انصاری فرد که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، در دقایق اضافه بازی با ضربه سری زیبا گل سوم را وارد دروازه کویت کرد و باعث پیروزی ایران در این مسابقه شد.
تیم ملی ایران روز چهارشنبه در یک بازی تدارکاتی مقابل گینه قرار خواهد گرفت که در آن بازی به نظر می‌رسد بازیکنان اصلی تیم ملی در برابر این تیم قرار گیرند. ایران در پایان رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا با ۱۶ امتیاز در صدر گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت و به همراه کویت به جام ملت‌های آسیا استرالیا صعود کرد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
تیم های حاضر درجام ملت های آسی مشخص شدند
[bتيم ملي فوتبال عراق با پيروزي برابر چين در انتخابي جام ملت‌هاي آسيا 2015 صعودش را به اين رقابت‌ها نهايي کرد.] [/b]
در انتخابي جام ملت‌هاي آسيا 2015 استراليا هفت ديدار از گروهاي مختلف برگزار شد که در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها تيم ملي فوتبال عراق موفق شد با نتيجه سه بر يک چين را از پيش رو بردارد و با 9 امتياز صعودش را به مرحله گروهي نهايي کند. در اين گروه عربستان با 13 امتياز صعود خود را به عنوان تيم نخست نهايي کرده است. چين هم به عنوان بهترين تيم سوم به دور بعد راه يافت. در آخرين ديدار اين گروه هم تا ساعاتي ديگر عربستان به مصاف اندونزي مي‌رود. اين ديدار براي هر دو تيم جنبه تشريفاتي دارد.

گروه A

در ديدار نخست اين گروه عمان موفق شد با نتيجه سه بر يک سنگاپور را از پيش رو بردارد. در ديگر ديدار اردن با نتيجه دو بر يک سوريه را از پيش رو برداشت. در اين گروه عمان با 14 امتياز و اردن با 12 امتياز به ترتيب به عنوان تيم هاي اول و دوم به مرحله نهايي راه‌ يافتند.

گروه E

در اين گروه دو ديدار برگزار شد. در ديدار نخست جدال دو تيم امارات و ازبکستان با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. در ديگر ديدار برگزار شده از اين گروه ويتنام موفق شد با نتيجه سه بر يک هنگ هونگ را از پيش رو بردارد. در اين گروه امارات با 16 امتياز به عنوان تيم نخست به مرحله نهايي صعود کرد. ازبکستان هم با 11 امتياز به عنوان تيم دوم به مرحله گروهي راه يافت.

گروه D

در نخستين ديدار اين گروه يمن در ورزشگاه خانگي خود با نتيجه دو بر يک برابر مالزي تن به شکست داد. در ديگر ديدار اين گروه قطر در دوحه به مصاف بحرين رفته است که نيمه نخست اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيده است. در اين گروه بحرين با 13 امتياز و قطر با 12 اميتاز صعود خود را به دور نهايي مسجل کرده‌اند.

پيش از اين هم ايران و کويت صعود خود را از گروه B به دور نهايي مسجل کردند.
تو میتونی به هر چیزی که میخوای برسی؛بشرطی که فکرتو روش بکار بندازی
__________________________
بی ثمرترین روز روزی است ک نخندیده باشی
     
  ویرایش شده توسط: mahdi1367111   
صفحه  صفحه 40 از 192:  « پیشین  1  ...  39  40  41  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA