انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
پرسش های وابسته به انجمن
  
صفحه  صفحه 2 از 30:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  27  28  29  30  پسین »

شکایت از مدیران


مرد

 
bamdad_2014: خوشحال شدم که بالاخره اعتراضتون رو در تاپیک مربوطه اعلام کردید.
از همون اول هم قصدتون از ثبت نکردن نظرات بنده به تنگ آوردن من بود که بیام حتما شکایت کنم از شما..؟؟ چه خوشحالی و افتخاری داره آخه این..؟

bamdad_2014: اما نه در هر تاپیکی که نظم تاپیک ها رو بهم بزنید
ببین خواهش میکنم دفعه آخرت باشه که از این لفظ استفاده میکنی.. چرا برچسب میزنی..؟ همه منو میشناسن که هیچوخ شخصیت رادیکال و افراطی نبودم پس لطفا احترام خودتونو نگه دارین و با الفاظ بازی نکنید.. شده مثه اتهاماتی که حکومت جمهوری اسلامی به افراد میزنه.. مثه "تشویش اذهان عمومی" !
bamdad_2014: من با شما موافقتی در این زمینه نداشتم که در هر تاپیکی که خودتون دوس دارین بحث کنید
دوست عزیز شما حداقل میتونستید همونجا که بودید بگید اگه خلافی هست ما دیگه ادامه ندیم.. شما فقط گفتی مراقب حرفاتون باشید که محترمانه باشه و درباره تهدید ما درباره افشای مستندات شخصی گفتید که مطالب شخصی رو نگید که ما هم چیزی از پیامهای خصوصیمون نگفتیم.. بعدش کل این قضایا دیدیم بعد اون همه بحث همه چیز پاک شده..
bamdad_2014: شروع به جنگ و جدل و اهانت به هم کردین و از پیام های خصوصی و همچنین رابطه خارج از انجمنتون گفتید،در صورتی که پست هاتون نمی باید در تاپیک کافه رنگین کمان ارسال بشه،بنده دوباره در تاپیک کافه رنگین کمان به شما تذکر دادم تا رعایت کنید،اما متاسفانه شما تذکر بنده رو تفسیر به رای خود کردید و ادامه دادید.
bamdad_2014: تخلفات شما در تاپیک کافه رنگین کمان شامل :

پست نامربوط به موضوع تاپیک.
فحاشی و اهانت و تیکه انداختن به همدیگه.
بازگو کردن پیام های خصوصی در تاپیک.
اشاره به روابط بیرون انجمن در تاپیک.

برادر من عزیز من شما همه اینها رو تو اون موقع نمیدونستی؟ شما نمیتونستی همون موقع که اخطار دادی بگی که ما ادامه ندیم..؟ اخطار شما در اوج صحبت های ما این بود:
IDin
سعی کنید با احترام صحبت کنید

gaman1122
از گفتن مسائل شخصی دوری کنید

که بنده هم گفتم احترام رو بصورت متقابل نگه میدارم و درباره گفتن مستندات شخصی گفتیم باشه چیزی نمیگیم و نگفتیم..
بعد یهو چی شد چه اتفاقی افتاد که شما بعد از ۲۴ ساعت تمام این تخلفات به یادتون میاد و بعد از اون همه وقت گذاشتن{بیش از سه روز} کامنتها رو پاک کردین..؟؟؟ شما خودتون میدونستید هدف از بحث ما رفع سوء تفاهمات هستش چون ازقبل از اون دوستمون دعوت به بحث و از شما دعوت به همکاری کرده بودم.. اخطار ندادن شما به منزله رضایت شما از بحث بود.. یا حداقل اگر مخالف بودید میتونستید بگید که ما ادامه ندیم.. شما فقط گفتید بی احترامی نکنید{در ادامه بحثمون} و مسائل خصوصی رو نگید که ما هم نکردیم و نگفتیم.. اصن رضایت من از مشارکت شما در حدی بود که حتی بنده هم قشنگ از شما تشکرکردم که کمال همکاری رو با بحث ما داشتید.. بعد که بحث به پایان رسید بعد از ۲۴ ساعت و حدود چهار پنج روز بحث مستمر چی شد که کامنتها پاک شد..؟؟؟

IDin bamdad_2014: دوست عزیز بنده به عنوان یک مدیر ملزم به رعایت قوانین انجمن هستم و طبق قوانین انجمن عمل کردم،بیشتر تاپیک های تالار همجنسگرایان،تاپیک نظرسنجی هس و گفتگوی توی تاپیک های نظرسنجی خلاف قوانین هس،این که کاربران تالار همجنسگرایان به دلیل اینکه پست های خلافشون پاک شده و یا به تاپیک مربوطه منتقل شده گلایه مندن از بنده،در حقیقت به قوانین انجمن معترض هستن و نه به من،شما وقتی که عضو انجمن شدید،موافقتتون رو با قوانین اعلام کردین و ثبت نام کردین،حالا اگه قانون شکنی صورت بگیره وظیفه مدیران انجمن هس که با متخلف برخورد کنن.
شما بشدت اغراض شخصیتونو در تایید یا پاک کردن نظرات تاثیر میدین.. بنظرم با گفتن این جملات قشنگ پرینس نمیتونید برای خودتون دلیل موجهی بتراشید..
bamdad_2014: در مورد تغییر نام تاپیک (کافه رنگین کمان)،این مورد بر میگرده به
خودکامگی و تک رای بودن شما که در همین مورد هم این بنده بودم که پیشنهاد رفراندوم دادم. چون با پیش زمینه ای که از شما داشتم میدونستم شما به همین سادگی در مقابل بازگشت نام تاپیک کوتاه نمیاین.. درنهایت هم آرای جمع مخالف با کار شما بود..
bamdad_2014: پس نمیشه آمار کاربران فعال در تالار همجنسگرایان رو از اون نظرسنجی متوجه شد.
خب بدتر..!!!! با این حساب ناراحتی یا جدا شدن ۵ نفر از بین ۸-۷ نفر یک فاجعه برای سایت و بخش هستش.. ما چند نفر نماینده یک قشر از جامعه هستیم.. از مدیران خواهشمندم رسیدگی کنن و مانع رکود بخش بشن و نشاط قبلی رو به همجنسگرایان برگردونن..
bamdad_2014: دوستانی که از بنده شکایت دارن بیان شکایتشون رو مطرح کنن تا من پاسخگوشون باشم و اگه بنده دچار تخلف شدم توسط مدیران ارشد با من برخورد لازم بشه.
بنده اصن انتظار هم نداشتم که هیچ کدام از حرفهامو قبول کنین چون قبلا هم دیدم که هیچ وقت حاضر به کوتاه اومدن و پذیرفتن بعضی اشکالاتتون نبودید.. و از اول هم قصدم صحبت کردن با شما نبوده، نیست و نخواهد بود{چیزی که شما خیلی بهش علاقه مندید انگار} بنده اعتراضاتم رو گفتم شما هم دفاعیاتتون رو.. الان دوست دارم مدیران ارشد ادامه رسیدگی ها رو انجام بدن چون فکر کنم به اندازه کافی مسئله گویا و واضح هستش.. شما یه سری کامنتها رو بدون دلیل پاک کردین یه سری رو بدون دلیل تایید نکردین.. درباره بقیه دوستان چیزی نمیگم و نگفتم و دوست دارم خودشون بی رودربایستی بیان کنن..
درنهایت مطالبات و پیشنهادات بنده هم از مدیران محترم ارشد:
- بازگشت تمام پستهای بنده که بدون دلیل و هیچگونه مغایرت با قوانین پاک شده یا تایید نشدند..
- برقراری رفراندوم درباره مدیریت بخش(ابقا، اصلاح یا برکناری)

bamdad_2014: شروع به جنگ و جدل و اهانت به هم کردین
bamdad_2014: و از پیام های خصوصی و همچنین رابطه خارج از انجمنتون گفتید
جنگ و جدل و اهانت؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پیام خصوصی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
bamdad_2014: اما متاسفانه شما تذکر بنده رو تفسیر به رای خود کردید و ادامه دادید.
کار من تفسیر به رایه خوده یا این کار شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
bamdad_2014: علی رقم تذکر بنده که در تاپیک تاپیك گلایه ها،انتقادات و پیشنهادات تالار همجنسگرایان بهتون دادم
bamdad_2014: بنده دوباره در تاپیک کافه رنگین کمان به شما تذکر دادم تا رعایت کنید
آقا چرا مغلطه سفسته میکنید دوست عزیز؟؟؟؟ چرا الکی مباحث نامربوط رو به نفع خودتون تفسیر میکنید؟؟؟؟ اصلا شما همون بحثی هم که در قسمت "تاپیك گلایه ها،انتقادات و پیشنهادات تالار همجنسگرایان" مطرح شد همونو هم پاکش نکردین.. اصن چرا اونو به این ربط میدین.. اون تذکر یه چیز دیگه ای بود این هم یه چیز دیگه.. من حتی نفهمیدم اونو کی پاکش کردین..؟ شاید بعد یکی دو هفته.. اصن اون بحث و تذکر هیچ ربطی به این نداشت.. چرا الکی میخاین نشون بدین که به ما تذکرات لازم رو دادین و با ادامه مخالفت نداشتین..؟؟؟؟
:::::: >>>>> چترها را باید بست <<<<< ::::::
::::: <<<<<< زیر باران باید رفت >>>>>> :::::
     
  

 
     
  
مرد

SexyBoy
 
IDin: آقای سکسی_بوی هم گزارشات شما رو ملاک قرار دادند..

اینها نه تنها خواسته بنده که مطالبات خیلی دیگر از کاربران هست که بخاطر مسائل شخصی نتونستند بیان و صحبت کنن..بنده هم وکیل اونها نیستم و فقط در جهت بهبود بخش همجنسگرایان و بازگشت نشاط قبلی به این بخش دارم اعتراض خودمو ابراز میکنم.
بنده کماکان منتظر جواب مدیران ارشد هستم و با شما صحبتی ندارم..
باتشکر
همه اینارو به کنار بذاریم جریمت بخاطر توهین به مدیر در خصوصی و عمومی نابخشودنیه بهتر بود قوانینو میخوندی تا به اینجا نمیرسیدی
این آخرین جواب بود
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

 
SexyBoy: بخاطر توهین به مدیر در خصوصی و عمومی نابخشودنیه
بحث بخشودن من نیست.. بحث تخلفات مدیر و پاک کردنهای نابجا و وقت و بی وقت و نابجای ایشون و تایید نکردن غرض مندانه ایشونه.. من حتی حاضرم بن بشم ولی به تخلفات این مدیر رسیدگی بشه.. چراکه ایشون عامل اصلی به رکود کشیده شدن بخش ما هستن.. آقای سکسی بوی وقتشه رفاقتها رو کنار بذارید و بعنوان قاضی به اختلافات ایشون رسیدگی کنید..
من کماکان منتظر تصمیم مدیران ارشد هستم..

IDin: درنهایت مطالبات و پیشنهادات بنده هم از مدیران محترم ارشد:
- بازگشت تمام پستهای بنده که بدون دلیل و هیچگونه مغایرت با قوانین پاک شده یا تایید نشدند..
- برقراری رفراندوم درباره مدیریت بخش(ابقا، اصلاح یا برکناری)
باتشکر..

درضمن پیام من برمیگرده به بعد از پاک شدن نابجای پستهام..یعنی بعد از تخلف ایشون.. دلیل بر بخشوده شدن ایشن نیست.. این آقا ما رو به ستوه آورده.. به تنگمون آورده.. پیامی که تو بخش عمومی دادم فقط گفتم "این سایت با این مدیراش".. چیزی هم که تو خصوصی گفتم مربوط به خودمون میشه و کسی که کارش رو اشتباه انجام میده که جواب منو هم نداد و هنوز هم جوابم رو نگرفتم و تا وقتی ندونم که چرا پستهای قانونی رو که کاملا زیر نظر ایشون بود رو پاک کرد عقب نمیشینم..

sheydalove891: SexyBoy عزیز اگه همه ی مشکلات ما توی قوانین توضیح داده شده میتونم بپرسم لقب معاون انجمن چرا به شما داده شده. موضوع اینه که توی قوانین ریز مشلات توضیح داده نشده
ببخشید، این تاپیک رو برای قشنگی یا برای گول زدن بازرسان دیدبان حقوق بشر که نزدین؟ قرار نیست که چونکه ما رعیت شما هستیم حق هیچ اعتراضی به مدیران نداشته باشیم و به اعتراضاتمون هیچ رسیدگی نکنید و فقط اینجا اعتراض کنیم و حرفامون فقط خاک بخورن.. اگه شما بعنوان معاون انجمن نمیخاید به شکایت ما رسیدگی کنید ناچارا مسئله رو برای دادخواهی بهتر به پرینس و پرینسس ارجاع میدم.. اینجا باید عدالت رعایت بشه در حق همه.. چه مدیران چه کاربران..
تمام بچه ها از عملکرد بد و نابجای این مدیر اعتراض دارن.. تماما بخش رو تحریم کردن و لوتی همجنسگراها سوت و کور شده.. بایستی درباره عملکرد ایشون نظرخواهی صورت بگیره.. بایستی استیضاح بشن ایشون..


lonely_guy: همین جوری شده که یه نفرم تو بخش ما نیس و همه معترضن و تو ده روز قبل یه تاپیکم زده نشده.
پرنده هم پر نمیزنه مهدی جان.. انگار فایده ای نداره.. اعتراض بی فایده اس.. من بیش از یک روزه نظرمم حتی ثبت نشده.. ما چون تعدادمون کمه انگار اینجا هم مثه جامعه از هیچ حقوقی برخوردار نیستیم.. آخه ما دردمونو به کی بگیم..؟
lonely_guy: کسایی که دردشونو میان اینجا میگن و مثل بقیه نیسن که ببخشیدا دنبال کون و کیرن. میان در مورد مشکلات همجنسگرایی تو جامعه و حل اون، درد دل و گرفتن کمک و سوالاتشون و بعضا رفع کدورتها بحث میکنن بجای اینکه تشویق کنین مشکلات رفع بشه بیشتر بهش دامن میزنین.
همین چند نفر معدود نماینده یک قشر از جامعه هستن.. ما نماینده همجنسگراها هستیم.. هیچکدوم از ما نشده که توی قسمتهای سکسی سایت باشیم یا ببخشید عکس ******* بذاریم.. ما اینجا فقط از درد عشق میگیم و دنبال عشقیم.. از مشکلات و عشقهای نافرجاممون میگیم و غمخوار همدیگه هستیم.. عشقی که تو جامعه واقعی سرکوبش میکنن. اینجا رو دیگه برامون جهنم نکنید با این مدیریت..
توی همین بخشه که ما صحبت میکنیم.. عاشق میشیم.. دل میبندیم.. توی همین بخشه که معشوق من برام خودکشی میکنه و پنج روز تو کما بسر میبره و تا لب مرگ میره و برمیگرده.. تو همین بخشه که گیمن از عشق به سیرت حرف میزنه.. عشق از رو احساس.. یه عشق پاک واقعی.. نه چیزی که برای شهوت باشه.. نه چیزی که از رو دیدن چند تا عکس سکسی باشه.. چیزی فراتر از درک خیلیها.. عشق از رو صحبت و همدلی.. اینجاست که لونلی برای جلوگیری از خودکشی عشقش از ما مشورت میگیره.. اینجاست که خود مدیر دل میبنده به هم نوعش.. اینجاست که همیشه توش عشق جاری و ساری بوده و هست.. اینجا رو به ما برگردونید لطفا..

_________________
رعایت کن تالار عمومیه
سکسی بوی
:::::: >>>>> چترها را باید بست <<<<< ::::::
::::: <<<<<< زیر باران باید رفت >>>>>> :::::
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
مرد

SexyBoy
 
IDin

مگه نمیخوای پرنس و پرنسس به مشکلت رسیدگی کنن؟
پس صبر داشته باش
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  

 
lonely_guy: سلام. من یه گلایه ای از مدیر بخش همجنسگرا داشتم. ایشون گفتن شما وقتی تو لیست رفتی که من نبودم و ایشون زحمت کشیدن و گفتن شما اومدی بیرون اما بعدش با لحن بسیار بد گفتن اگه یه بار دیگه تکرار بشه همیشه تو لیست میری!!!!

دوست عزیز پیش از در اومدن از لیست پیشگیری،تذکر لازم همراه با لینک قوانین انجمن رو توی این پست به شما دادم،تا نه تنها در تالار همجنسگرایان بلکه در هیچ تالاری از انجمن تخلف پیشینتون (توهین و اهانت به کاربران) رو تکرار نکنید و عواقب تکرار تخلفتون رو بهتون گوشزد شدم.
     
  
زن

Princess
 
Wonder70: سلام من از مدیریت شاکی هستم بنده ۲ساله عضو هستم و فعال تو این دو سال هیپ وقت خلافی نکردم
اما یکبار فقط نمیدونستم فیلم گذاشتم زیر ۱۸ بود نمیدونستم اما سریع منو بن کردید خب بار اول تذکرتون کجا رفت اقای مدیر من این همه وقت زحمت کشیدم اینجا فعال شدم الان منو بن کردید خواهش میکنم جواب منو بدید
همین که میگید ۲ سال عضو بودید و قوانین رو نمیدونستید خودش اشتباه بزرگی هست که مرتکب شدید
یادتون باشه پذیرش عضویت شما در انجمن به معنی پذیرش قوانین انجمن هست
شما حتی اینبار هم که عضو شدید به خودتون زحمت ندادید که یک نگاه به قوانین بکنید
که اگر خونده بودید قوانین رو حالا این شکایت رو نمیکردید
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

 
سلام خانوم پرنسس
من از این سکسی بوی اعتراض دارم همش به من میگه مماغو
"آموخته ام.....
زندگی همیشه عالی و کامل نیست

اما همیشه همانی است که تو میسازی......

پس آن را به یادماندنی بساز

و هرگز اجازه نده کسی خوشبختی تو را از تو بگیرد.

‎‌‌
     
  ویرایش شده توسط: girl_moon   
زن

Princess
 
girl_moon: سلام خانوم پرنسس
من از این سکسی بوی اعتراض دارم همش به من میگه مماغو
دروود بر شما

الان این شکایت شما جدی هست؟
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

 
Princess: الان این شکایت شما جدی هست؟
نه عزیزم برا مزاح بود
دیدم اینجا خیلی بی روح شده گفتم روحم در اینجا بدمد
"آموخته ام.....
زندگی همیشه عالی و کامل نیست

اما همیشه همانی است که تو میسازی......

پس آن را به یادماندنی بساز

و هرگز اجازه نده کسی خوشبختی تو را از تو بگیرد.

‎‌‌
     
  
صفحه  صفحه 2 از 30:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  27  28  29  30  پسین » 
پرسش های وابسته به انجمن

شکایت از مدیران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA