انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 42 از 192:  « پیشین  1  ...  41  42  43  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
ليورپول پس از ۵ سال اولدترافورد را فتح کرد


ليورپول بعد از ۵ سال موفق شد سرخپوشان منچستر را در ورزشگاه ۷۵ هزار نفري اولدترافورد شکست دهد.
در آخرين شب از هفته بيست‌و‌نهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي انگليس عصر امروز )يک‌شنبه( تيم فوتبال منچستريونايتد در ورزشگاه اولدترافورد پذيراي ليورپول بود. شياطين سرخ که به رهبري ديويد مويس فصلي پرفراز و نشيب را سپري مي‌کنند در اين بازي با نتيجه ۳ بر صفر مغلوب شاگردان برندان راجرز شدند که پس از سال‌ها براي قهرماني در اين رقابت‌ها خيز برداشته‌اند.

به نقل از تسنيم، در اين بازي استيون جرارد، هافبک ملي‌پوش بندرنشينان ۲ بار از روي نقطه پنالتيدر دقايق ۳۴ و ۴۶ و لوئيز سوارز در دقيقه ۸۴ دروازه ميزبان را باز کردند تا ليورپول به اولين پيروزي خود در خانه سرخپوشان منچستر پس از سال ۲۰۰۹ دست يابد. آخرين برد ليورپول مقابل رقيب سنتي‌اش در تئاتر روياها به پيروزي ۴ بر يک اين تيم در سال ۲۰۰۹ باز مي‌گشت.

در اين بازي همچنين نمانيا ويديچ، مدافع صربستاني منچستريونايتد با دريافت کارت زرد دوم در دقيقه ۷۸ از زمين اخراج شد. در همين دقيقه جرارد سومين پنالتي تيمش را به تير دروازه منچستري‌ها زد تا موفق به ثبت هت تريک در بازي حساس هفته ليگ برتر نشود.
تو میتونی به هر چیزی که میخوای برسی؛بشرطی که فکرتو روش بکار بندازی
__________________________
بی ثمرترین روز روزی است ک نخندیده باشی
     
  
مرد

 
قهرماني ايران در جام‌جهاني کشتي در‌خاک آمريکا




تيم ملي کشتي آزاد ايران قهرمان جام جهاني کشتي آزاد شد.

تيم ملي کشتي آزاد ايران در فينال جام جهاني روسيه را قاطعانه و با حساب ۶-۲ شکست داد تا جشن قهرماني حدود ۴ هزار ايراني در سالن مسابقه بر پا شود. اين سومين قهرماني متوالي ايران در جام جهاني بود. اسماعيل‌پور، محمدي، حسين‌خاني، لشگري، يزداني و قاسمي حريفان خود را شکست دادند و رحيمي و اکبري پيکار را به حريفان واگذار کردند.
تو میتونی به هر چیزی که میخوای برسی؛بشرطی که فکرتو روش بکار بندازی
__________________________
بی ثمرترین روز روزی است ک نخندیده باشی
     
  
مرد

 
آزمون: با آرسنالي‌ها صحبت کردم

[b] مهاجم تيم فوتبال کشورمان از پيشنهاد آرسنالي‌ها براي حضورش در اين تيم خبر داد اما در عين حال گفت: رفتنم به اين تيم معلوم نيست.


در اردوي روبين‌کازان استعدادياب‌هاي باشگاه آرسنال انگليس بازي‌هاي دوستانه اين تيم را از نزديک تماشا کردند و صحبتي هم با سردار آزمون داشتند. باشگاه روبين‌کازان اين موضوع را رسانه‌اي نکرد اما آزمون در اين خصوص گفت: قرار نبود اين موضوع رسانه‌اي شود و نمي‌دانم چرا اين اتفاق افتاده است. در اردوي اسپانيا که بوديم استعدادياب‌هاي آرسنال با هماهنگي باشگاه بازي‌هاي ما را تماشا کردند و صحبت کوتاهي هم با خود من انجام دادند.

وي ادامه داد: در صحبتي که داشتيم درباره شرايط سني‌ام، مدت قراردادم با باشگاه روبين‌کازان و وضعيتم پرسيدند. بعد از آن هم صحبت‌هاي‌شان با مسئولان باشگاه بود که نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده و چه حرف‌هايي به هم زده‌اند. آن موقع که اين صحبت‌ها مطرح شد نقل‌وانتقالات زمستاني به پايان رسيده بود و اگر قرار باشد اتفاقي هم رخ دهد، فصل آينده خواهد بود اما خودم در اين باره چيزي نمي‌دانم و رفتنم به آرسنال معلوم نيست.

مهاجم روبين‌کازن در پاسخ به اين سوال که چقدر به حضور در آرسنال و ليگ برتر انگليس علاقه دارد، خاطرنشان کرد: بازي در ليگ برتر انگليس و تيمي چون آرسنال آرزوي هر بازيکني است. آرسنال تيم بزرگي است اما نبايد تصميم عجولانه بگيرم و بايد مراحل پيشرفت را پله پله طي کنم. براي حضور در تيمي چون آرسنال بايد تلاش بيشتري کرد و اميدوارم خدا به من کمک کند تا به موفقيت‌هاي بزرگ برسم.
تو میتونی به هر چیزی که میخوای برسی؛بشرطی که فکرتو روش بکار بندازی
__________________________
بی ثمرترین روز روزی است ک نخندیده باشی
     
  
مرد

 
فهرست خريدهاي تابستاني مارتينو براي بارسا


سرمربي تيم فوتبال بارسلونا براي تقويت اين تيم در فصل آينده فهرستي با ۸ نام مهيا کرده است.
شبکه اي اس پي ان اعلام کرد تاتا مارتينو با توجه به جدايي و يا بازنشستگي کارلس پويول ، خاوير ماسکرانو و خرارد پيکه در پايان فصل تمرکز خاصي روي تقويت خط دفاع تيم خواهد داشت.

روزنامه مارکا نوشت در فهرست مارتينو نام نه ون سوبوتيچ مدافع ۲۵ ساله و ملي پوش صرب تيم بوروسيا دورتموند ، فيليپه لوئيش مدافع کناري ۲۸ ساله و برزيلي تيم آتلتيکومادريد، سانتياگو ورگيني مدافع ۲۵ ساله و آرژانتيني تيم ساندرلند و ماتيوس دوريا ماسدو مدافع ۱۹ ساله برزيلي تيم بوتافوگو براي ترميم خط دفاعي گنجانده شده است.

در خط مياني آردا توران هافبک ۲۷ ساله و ترکيه اي تيم آتلتيکومادريد و ايلکاي گوندوغان هافبک ۲۳ ساله و ملي پوش آلماني تيم بوروسيا دورتموند مد نظر مارتينو هستند و براي تقويت خط حمله اين مربي آرژانتيني از باشگاه خواستار خريد سرخيو آگوئرو گلزن ۲۵ ساله و آرژانتيي تيم منچسترسيتي و ميروسلاو کلوزه مهاجم آلماني و ۳۵ ساله تيم لاتسيو قرار دارد.

در بازار نقل و انتقالات دوريا ۷ ميليون، سوبوتيچ ۱۷ ميليون، آگوئرو ۲۸ ميليون و کلوزه ۲ ميليون يورو ارزش گذاري شده اند.

همچين بارسا براي خريد گوندوغان حاضر به انتقال سسک فابرگاس به تيم آلماني و پرداخت ۲۲ ميليون يورو است.
تو میتونی به هر چیزی که میخوای برسی؛بشرطی که فکرتو روش بکار بندازی
__________________________
بی ثمرترین روز روزی است ک نخندیده باشی
     
  
مرد

 
مورينيو پردرآمدترين مربي جهان است



سرمربي تيم فوتبال چلسي پردرآمد ترين مربي جهان لقب گرفت.

به گزارش پايگاه فرانس فوتبال، اين نشريه معتبر فرانسوي فهرست پردرآمدترين مربيان جهان را اعلام کرد که در آن ، ژوزه مورينيو سرمربي پرتغالي چلسي با ۱۷ ميليون يورو دريافتي در سال در صدر قرار گرفت.

پس از وي پپ گوارديولا سرمربي اسپانيايي تيم بايرن مونيخ دوم است و روبرتو مانچيني سرمربي تيم گالاتاسراي ترکيه بيش از رقم دريافتي خود در منچسترسيتي پول مي گيرد و به رده سوم صعود کرده است.کارلو آنچلوتي سرمربي ايتاليايي تيم رئال مادريد با ۱.۵ ميليون يورو درآمد کمتر نسبت به مانچو در رده چهارم قرار دارد.البته درآمد آنچلوتي به نسبت دوران مربيگري در پاري سن ژرمن ۱.۵ميليون يورو افزايش يافته است.

فابيو کاپلو و مارچلو ليپي ايتاليايي هم پنجم و ششم هستند.

آرسن ونگر سرمربي‌ با سابقه آرسنال تنها کمي بيشتر از نصف دريافتي مورينيو دستمزد مي گيرد.

در اين فهرست خراردو مارتينو سرمربي آرژانتيني بارسلونا با ۵.۴ ميليون يورو دريافتي سالانه در رده ۱۶ قرار دارد.
تو میتونی به هر چیزی که میخوای برسی؛بشرطی که فکرتو روش بکار بندازی
__________________________
بی ثمرترین روز روزی است ک نخندیده باشی
     
  
مرد

 
ثروت فیفا از مرز یک میلیارد یورو گذشت

فدراسیون بین‌المللی فوتبال سود خالص خود در سال ۲۰۱۳ را بیش از ۵۲ میلیون یورو اعلام کرد. با این احتساب ذخایر نقدی فدراسیون به بیش از یک میلیارد یورو رسیده است.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرد، در سال ۲۰۱۳ سود خالصی بالغ بر ۷۲ میلیون دلار (۳ / ۵۲ میلیون یورو) داشته که با احتساب آن ذخایر نقدی فدراسیون به ۴۳۲ / ۱ میلیارد و ۴۳۲ میلیون دلار یا ۱ میلیارد و ۴۱ میلیون یورو رسیده است.
این خبر را دبیر کل فیفا در جریان کنفرانسی خبری پس از نشست دوروزه این فدراسیون در زوریخ اعلام کرد.
از دیگر موضوع‌های محوری این کنفرانس برنامه‌ریزی‌ها و مشکلات سه دوره مسابقات جام جهانی جهانی فوتبال در آینده است که قرار است به ترتیب در برزیل (۲۰۱۴)، روسیه (۲۰۱۸) و قطر (۲۰۲۲) برگزار شود.
سپ بلاتر، رئیس ۷۸ ساله فیفا در این کنفرانس با اشاره به زیر ضرب قرار گرفتن روسیه به دلیل رویکرد این کشور نسبت به بحران اوکراین، تأکید کرد که تصمیم فیفا مبنی بر برگزاری رقابت‌های فوتبال جام جهانی سال ۲۰۱۸ در روسیه کماکان بر قوت خود باقی است و قرار نیست در آن بازنگری صورت گیرد.


قطر‌، میزبان جام جهانی ۲۰۲۲

رئیس فیفا همچنین روشن ساخت که بازی‌های جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲ نیز مطابق تصمیم قبلی در قطر برگزار خواهد شد.
سپ بلاتر با اشاره به اعتراض‌های شدید سازمان‌های حقوق بشری به میزبانی قطر برای رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ گفت، فیفا با سازمان‌های مردم‌نهاد (غیر دولتی) و مقام‌های سیاسی تماسی تنگاتنگ برقرار کرده و قرار است که گفت‌وگوهایی در این زمینه انجام گیرد.
سازمان‌های حقوق بشری به شرایط اسف‌بار کارگران مهاجری که مشغول ساخت و ساز استادیوم‌های جدید قطر هستند معترضند و از فیفا می‌خواهند، با همکاری با سازمان‌های بین‌المللی برای بهبود شرایط کارگران خارجی بر حکومت قطر فشار بیاورد.
ده‌ها کارگر خارجی در جریان ساخت و سازهای مربوط به برگزاری بازی‌های فوتبال جام جهانی سال ۲۰۲۲ تا به‌حال جان خود را در قطر از دست داده‌اند. سازمان‌های حقوق بشری شرایط غیر انسانی را موجب بالا رفتن شمار مرگ و میر کارگران مهاجر می‌دانند.
بلاتر خاطرنشان ساخت: «مسئولیت بر عهده قطری‌ها و شرکت‌هایی است که کارگران را استخدام می‌کنند.» او افزود که فیفا تنها بخشی از مسئولیت را بر دوش می‌کشد و صرفا می‌تواند با کسانی که به‌واقع مسئول این وضعیت‌ در قطر هستند وارد گفت‌وگو شود.
تئو تسوانتسیگر، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال آلمان، که از سوی بلاتر مأمور برقراری گفت‌وگوها در این زمینه شده، در زوریخ گفت: «برداشت من این است که مسئولان تشخیص داده‌اند که بهبود اوضاع در قطر چقدر اهمیت دارد.»
او تصریح کرد، فیفا می‌خواهد راه همکاری را در قطر پی بگیرد و ابراز امیدواری کرد که با این روش امکان بهبود شرایط در آنجا فراهم بیاید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا با قطر، امارات و بحرین همگروه شد

مراسم قرعه کشی جام ملت‌های آسیا در سالن اپرای شهر سیدنی برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران با امارات (فینالیست سال ۱۹۹۶)، بحرین و قطر در گروه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران پس از مراسم قرعه کشی در مورد گروه ایران گفت: "فوتبال یعنی فشار، فشار برای پیروزی در بازی بعدی. من مطمئنم که بعد از جام جهانی تیم ملی تجربه و آمادگی بیشتری خواهد داشت و بازیکنان پرقدرت و قوی جام ملت‌ها را آغاز خواهند کرد."
محمد علی، سرمربی تیم ملی فوتبال امارات هم درباره هم گروهی با سه تیم دیگر از منطقه خلیج فارس گفت: " من دلم می‌خواست که با سه تیم دیگر از این منطقه هم گروه نشویم چرا که در آن صورت شانس بیشتری برای سه تیم دیگر وجود داشت. ما پیش از این اعلام کردیم که می خواهیم جزء چهار تیم برتر آسیا باشیم و امیدوارم به هدفمان برسیم. امیدواریم بتوانیم به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کنیم."
جمال بلماضی سرمربی تیم ملی قطر هم تاکید کرده که تیم‌اش برای قهرمانی به استرالیا می‌رود. او گفت: "ما هیچ محدودیتی برای خود نداریم. به استرالیا می‌آییم تا قهرمان این مسابقات شویم. امیدوارم قطر قدرت و توان لازم را برای راهیابی به مرحله پایانی داشته باشد."
آنتونی هادسون، سرمربی تیم ملی بحرین هم با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد تیم‌اش در جام ملت‌های آسیا در استرالیا گفته است: "خیلی بی سر و صدا کاری که باید را انجام می‌دهیم. ما در حال آماده‌سازی تیم‌مان هستیم. قرار نیست پر سر و صدا کار کنیم اما ما قرار است، با تلاش و آمادگی لازم به این رقابت‌ها بیایم و تا مراحل بالای این رقابت‌ها پیش برویم."
تیم ملی ایران در سه دوره متوالی در سال های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ قهرمان این رقابت‌ها شده است.
استرالیا میزبان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ در یکی از دشوارترین گروه‌های این رقابت‌ها با کره جنوبی قهرمان دو دوره این مسابقات در گروه یک قرار گرفت.
کویت که در سال ۱۹۸۰ با پیروزی مقابل کره جنوبی جام قهرمانی جام ملت‌های آسیا را بالای سر برد به همراه عمان دو تیم دیگر گروه یک این مسابقات هستند.
ژاپن مدافع عنوان قهرمانی که در سال ۲۰۱۱ در فینال استرالیا را در قطر شکست داد به همراه اردن، قطر و قهرمان چلنج کاپ در گروه چهارم قرار گرفت.
ازبکستان که به دلیل امتیازات بالا در فهرست رده بندی فیفا یکی از تیم‌های سید یک در قرعه کشی بود، با عربستان سعودی، چین و کره‌شمالی در گروه دوم حضور دارد.
جام ملت‌های آسیا از ۹ ژانویه ۲۰۱۵ (۱۹ دی) با بازی استرالیا و کویت در شهر ملبورن آغاز خواهد شد.


گروه A

استرالیا، کره جنوبی، عمان و کویت


گروه B

ازبکستان، عربستان، چین و کره‌شمالی


گروه C

ایران، امارات، قطر و بحرین


گروه D

ژاپن، اردن، عراق، قهرمان چلنج کاپ ۲۰۱۴
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
pixy_666: pixy_666

لطفا هر چند تا خبر و پست کوتاه رو تو یه پست قرار بده و ارسال کن
پستای کوتاه پاک میشه . خسه نباشی
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  ویرایش شده توسط: amirhoo3in   
مرد

 
حمله نیلسون به رکورد رحمتی در تاریخ لیگ برتر

نیلسون کوریا دروازه بان برزیلی پرسپولیس در بازی مقابل داماش برای هفدهمین بار دروازه اش را بسته نگه داشت تا به یک رکورد تاریخی در لیگ برتر نزدیک شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در فصل جاری لیگ برتر تیم پرسپولیس که بهترین خط دفاع را دارد، در 17 بازی دروازه اش را بسته نگه داشته و در واقع 61 درصد بازی های خود را بدون گل خورده پشت سر گذاشته است. در همه این بازی ها نیلسون دروازه بان پرسپولیس بوده و در حال حاضر رکورددار کلین شیت در لیگ برتر است.
نیلسون اگر دو بازی آینده را بدون گل خورده پشت سر بگذارد، با بسته نگه داشتن دروازه اش در 63 درصد بازی های فصل یک رکورد تاریخی در لیگ برتر ثبت خواهد کرد. در حال حاضر مهدی رحمتی دروازه بان استقلال در فصل گذشته با 21 کلین شیت در 34 بازی یا بسته نگه داشتن دروازه اش در 62 درصد بازی های فصل رکوردار تاریخ لیگ برتر است.



اتهام بزرگ به علی کریمی

تراکتورسازی تبریز در حالی که با یک گل از فولاد پیش بود، بازی را با نتیجه دو بر یک به این تیم واگذار کرد تا تیم اهوازی گام بلندی به سمت قهرمانی بردارد.
به گزارش انتخاب به نقل از نامه نیوز، پنالتی بحث بر انگیز فولادی ها و خطایی که علی کریمی انجام داد به سوژه ای برای تخریب این بازیکن تبدیل و این اتهام به وی وارد شد که عمدا مرتکب خطای پنالتی شده تا فولاد پیروز شود و شانس قهرمانی پرسپولیس کم شود و دلیل این امر را نیز اختلاف شدید وی با علی دایی عنوان کرده اند.
این اتهام در حالی به کریمی وارد شده که خطای وی بیرون محوطه جریمه رخ داد و داور به اشتباه پنالتی را اعلام کرد.
کریمی پس از مواجهه با این اتهام اعلام کرد که تمام تهمت زنندگان را به خدا واگذار می کند هر چند که معتقد است آنها به خدا اعتقادی ندارند



مصاحبه تاریخی فیروز کریمی/ اسم میلیون، تن فرهاد مجیدی را می‌لرزاند!

بانک ورزش: این روزها و در پی ناکامی‌های استقلال در هر سه جبهه رقابت‌های این فصل، دعوا بین هواداران این تیم حسابی بالا گرفته است. در این میان مخالفان فرهاد مجیدی که از کادر فنی فعلی حمایت می‌کنند نسبت به رفتار این بازیکن در مورد ترک پیش از موعد باشگاه حسابی اعتراض دارند.
در همین راستا اخیرا فیلمی قدیمی بین این گروه از استقلالی‌ها دست به دست می‌شود که مربوط به یکی از مصاحبه‌های فیروز کریمی در لیگ هفتم است.
سرمربی وقت استقلال بعد از تنبیه مجیدی به خاطر اعتراض به تعویضش می‌گوید: «فرهاد را اگر سه جلسه هم محروم کنیم عین خیالش نیست، اما اسم جریمه مالی را که بیاوریم چهار ستون بدنش می‌لرزد. تهدیدش کردیم که اگر در تمرینات بی‌نظمی کند جریمه‌اش می‌کنیم. بعد از آن مجیدی دو ساعت زودتر از همه سر تمرین می‌آید و دو ساعت دیرتر از بقیه می‌رود تا خدای ناکرده جریمه نشود.
خلاصه با همین حربه میلیون اگر بتوانیم فرهاد را نگه داریم، جام حذفی را می‌گیریم. او حساسیت ویژه‌ای به پول دارد.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شغل دوم فردوسی پور چیست؟

به گزارش صبحانه "عادل فردوسی‌پور" گزارشگر ورزشی محبوب این روزهاست که بسیاری از ورزش دوستان، فوتبال را با او می‌شناسند و هر زمان که بحثی جنجالی از دنیای فوتبال مطرح می‌شود، پای او نیز در میان است و خواسته یا ناخواسته نام او نیز مطرح می‌شود.
عادل در ۱۰ مهرماه ۱۳۵۳ در محله‌ شهرآرا در تهران به دنیا آمد.
وی که تهیه کنندگی برنامه پربیننده ۹۰ را برعهده دارد در زمینه‌های دیگر نیز درحال فعالیت است که در ادامه این گزارش به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.
او نه تنها در شبکه سوم سیما بلکه در شبکه ورزش هم برنامه ۱۲۰ را روی آنتن می‌برد و تهیه‌کنندگی و برنامه‌ریزی کامل این برنامه مهیج را انجام می‌دهد.
اما به عنوان مجری در برنامه ۱۲۰ حضور ندارد و ما او را از قاب شیشه‌ای تلویزیون نمی‌بینیم.
عادل فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف است و علاوه بر نویسندگی و تهیه‌کنندگی برنامه‌های ورزشی تلویزیون فعالیتی در زمینه علم و دانش و تدریس نیز دارد.
دانشجویان دانشگاه شریف می‌توانند مجری محبوب برنامه پرطرفدار ۹۰ را در کلاس‌های این دانشگاه برای تدریس درس زبان ببینید.
عادل فردوسی‌پور علاوه بر فعالیت‌های داخلی در حال حاضر با مجله "ورلد ساکر" که یکی از نشریات معتبر دنیای فوتبال به حساب می‌ِآید نیز همکاری می‌کند.
به جرأت می‌توان گفت عادل یکی از شفاف‌ترین افرادی است که در زمینه‌ ورزشی در حال فعالیت است و بدون طرفداری از قشر خاصی درحال پیگیری مسائل و حاشیه‌های اتفاق افتاده در جامعه‌ فوتبال است که اگر همین پیگیری‌های گاه و بی‌گاه او نبود معلوم نیست قطر پرونده‌های حاشیه‌ای فوتبال ایران به کجا می‌رسید وعاقبت تمام فوتبالی‌های کشورمان چه می‌شد؟!
گفتنی است؛ چشم امید بسیاری از مردم ایران به اوست که شاید بتواند روزی در ایران و در برنامه محبوب ۹۰، گره‌ای از هزار گره فوتبال را باز کند تا مسئولان وقت متوجه عملکرد سرد وبی‌روحشان در زمینه‌ ورزش پرطرفدار فوتبال شوند و سطح تفاوت فوتبال ایران با فوتبال دیگر کشورها را کاهش دهند و روحی تازه در کالبد یخ‌زده فوتبال دمیده شود و در ازای این همه سرمایه گذاری‌های هنگفت، به جای اتلاف در وقت و احساس مردم، شاهد یک بازی فوتبال تماشاگر پسند و دلچسب باشیم.
امیدواریم مرد شفاف این روزهای فوتبال ایران از این روند فعالیت فوتبالی‌ها خسته نشود و روز به روز در راه پیشرفت و ترقی فوتبال کشورمان گام‌های موثری بردارد و از محبوبیت برنامه‌اش در راستای تحقق این آرمان بهترین استفاده را کند.



گلزني سردار آزمون در روز شکست روبين‌کازان

هفته بيست‌وسوم ليگ برتر روسيه امروز (يکشنبه) پيگيري شد که طي آن روبين کازان در خانه به مصاف روستوف رفت که اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود تيم ميهمان خاتمه يافت.
در اين ديدار سردار آزمون از ابتدا در ترکيب تيم روبين‌کازان قرار داشت و 90 دقيقه در ميدان حاضر بود که موفق شد در دقيقه 3 بازي نيز دروازه تيم حريف را باز کند. سردار آزمون در دقيقه 26 اين مسابقه هم از داور مسابقه کارت زرد دريافت کرد.
سردار قبل از بازي در صفحه فيس بوک عکسي از خودش منتشر کرده بود و در آن اظهار اميدواري کرده بود که در صورت گلزني بتواند عبارتي که زير پيراهنش چاپ شده را نشان دهد. عبارتي که درخواستي براي آزادي سربازان ايراني بود.
در ادامه تيم روستوف موفق شد 2 بار توسط تيموفي کالاچف (32) و جانو آنانيدزه (44) به گل برسد تا نتيجه اين بازي 2 بر يک به سود تيم ميهمان بشود. در نيمه دوم هم 2 تيم نتوانستند کاري از پيش ببرند و بازي به همين نتيجه به پايان رسيد.
در اين ديدار سرگي ريژکوف دروازه‌بان ياران سردار آزمون در دقيقه 90 از بازي اخراج شد و بيليالدينوف سرمربي روبين‌کازان نسترنکو دروازه‌بان دوم را به جاي کوليک وارد ميدان کرد.
روبين‌کازان با اين شکست همچنان 28 امتيازي و در رتبه نهم جدول رده‌بندي ليگ برتر روسيه باقي ماند و روستوف نيز يک پله بالاتر از اين تيم با 32 امتياز جايگاه خود را مستحکم کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 42 از 192:  « پیشین  1  ...  41  42  43  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA