انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 25 از 119:  « پیشین  1  ...  24  25  26  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
کامپیوتر جمع و جور Chromebox: محصول مشترک ایسوس و گوگل

یکی از مدیران گوگل در مورد کروم باکس ایسوس گفته: "این محصول توانسته سادگی، امنیت، و سرعت سیستم عامل کروم را در جمع و جورترین حالت ممکن و در قالب یک مینی دسکتاپ ارائه دهد...این محصول برای استفاده در خانه، مدارس، و حتی محیط‌های اداری بسیار مناسب است.... کروم باکس دقیقاً برای زندگی امروزی طراحی شده."
کروم باکس ایسوس در سه مدل مختلف تولید خواهد شد. در این مدل‌ها از پردازشگرهای core i3، core i7 و Celeron استفاده خواهد شد. اما به طور حتم برخی مدل‌ها تنها به بازارهای خاصی راه پیدا می‌کنند. از مشخصات کروم باکس ایسوس می‌توان به 2 یا 4 گیگابایت رم DDR3، پردازشگر گرافیکی اینتل، 16 گیگابایت حافظه SSD، صد گیگابایت حافظه ابری در Google Drive، و وای-فای 802.11 a/b/g/n اشاره کرد.
این کامپیوتر کوچک ابعادی معادل 12.4 در 12.4 در 4.19 سانتیمتر دارد. این باکس کوچک را به راحتی می‌توان به پشت بسیاری از نمایشگرهای موجود در بازار سوار کرد. ایسوس بر روی بدنه کروم باکس، 4 درگاه USB 4.0، درگاه HTMI، و درگاه اتصال به نمایشگر را تعبیه کرده. نسخه های core این کروم باکس‌ها قابلیت اتصال به نمایشگرهای 4K را دارند. از سوی دیگر در همه مدل‌ها می‌توان از دو نمایشگر HD به صورت همزمان استفاده نمود.
درست مانند کروم بوک ها، کروم باکس ساخت شرکت ایسوس نیز به راحتی و به طور خودکار از طریق اینترنت به‌روزرسانی می‌شوند. قابلیت چندکاربری هم در این دستگاه به سادگی و زیبایی هر چه تمام‌تر تعبیه گردیده. تنها کاربران لازم است از حساب کاربری گوگل خود برای ورود به سیستم استفاده کنند. از لحاظ نرم افزاری نیز کاربران از طریق Chrome Web Store به هزاران اپلیکیشن مختلف دسترسی خواهند داشت. نسخه Celeron این محصول 179 دلار قیمت گذاری شده. احتمالاً کروم باکس‌های ایسوس تا یک ماه دیگر به بازارهای جهانی عرضه می‌شوند.
     
  
مرد

 
پر ظرفیت‌ترین حافظه microSD دنیا توسط SanDisk معرفی شد

این کارت می‌تواند در کلیه دستگاه‌هایی که از استاندارد microSDXC پشتیبانی می‌کنند مورد استفاده قرار گیرد. این کارت حافظه ظرفیت دو برابری نسبت به بهترین‌های موجود در بازار فراهم کرده است. دو برابر کردن ظرفیت ذخیره سازی کار آسانی نبوده و نخبگان شرکت SanDisk توانسته‌اند تا شانزده لایه حافظه که هر کدام از موی انسان نازک‌تر هستند را در یک کارت حافظه کوچک microSD جای دهند، که این خود یک شاهکار در زمینه مهندسی به حساب می‌آید. حالا با وجود این کارت حافظه می‌توانید از ذخیره سازی ویدئو های HD و عکس‌های با کیفیت بدون نگرانی از پر شدن فضای ذخیره سازی خود لذت ببرید.
     
  
مرد

 
ریزر قوی‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ دنیا را با صفحه نمایش QHD و کارت گرافیک GTX 870M معرفی کرد

ریزر بلید
ریزر، تولیدکننده مطرح تجهیزات مخصوص بازی که عموما محصولات این شرکت برای گیمرهای حرفه‌ای عرضه می‌شوند یک لپ‌تاپ جدید را با مشخصات سخت‌افزاری خارق‌العاده معرفی کرده است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ از رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و کارت گرافیک آن ۳ گیگابایت حافظه رم GDDR5 دارد.
با توجه به مشخصات فنی لپ‌تاپ Razer Blade می‌توان عنوان قوی‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ دنیا را به آن داد. این لپ‌تاپ مجهز به صفحه نمایش ۱۴ اینچ با رزولوشن 3200 در 1800 پیکسل است. این صفحه نمایش از نوع لمسی ۱۰ انگشتی است و از فناوری‌های IGZO.IPS پشتیبانی می‌کند که مصرف انرژی را تا حد زیادی نسبت به صفحه نمایش‌های معمولی کاهش می‌دهد.
ابعاد لپ‌تاپ جدید ریزر برابر ۳۴۵ در ۲۳۵ در ۱۷.۹ میلی‌متر است و از این نظر نیز، باریک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ دنیا به شمار می‌رود. ریزر-بلید برخلاف لپ‌تاپ‌های گیمینگ که عموما وزن بالای ۳ کیلوگرم دارند، تنها ۲ کیلوگرم وزن دارد و بدنه آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است.

صفحه کلید این لپ‌تاپ قابل برنامه‌ریزی است و کاربر می‌تواند بخش بخش آن را براساس نیاز خود برنامه ریزی کند تا در بازی‌های مختلف، کارایی مورد نظر کاربر را برآورده کند. کاربر می‌تواند نور پس زمینه کلیدها را نیز براساس میل خود تغییر دهد.
لپ‌تاپ Razer Blade از پردازنده Core i7 4702HQ با چهار هسته ۲.۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد که در کنار آن ۸ گیگابایت حافظه رم DDR3L با باس 1600MHz و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD قرار داده شده است. اگر سر کیسه را بیشتر شل کنید قادر خواهید بود تا Razer Blade را با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت خریداری کنید. مهم‌ترین بخش سخت‌افزاری برای گیمرها، کارت گرافیک است و ریزر نیز به این بخش از سیستم توجه ویژه داشته و از یک کارت گرافیک GTX 870M با ۳ گیگابایت حافظه رم GDDR5 بهره برده است. این کارت گرافیک از فناوری‌های اختصاصی انویدیا شامل ShadowPlay, GameStream و Battery Boost پشتیبانی می‌کند.

این لپ‌تاپ همچنین به یک رادیو دو بانده 7260HMW تجهیز شده است که از استاندارد پرسرعت b/g/n/ac پشتیبانی می‌کند.
لپ‌تاپ Razer Blade به همراه نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۸.۱ و طول عمر باتری حدود ۶ ساعت روانه بازار جهانی می‌شود و قیمت 2,199 دلار برای آن در نظر گرفته شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایسوس اولترابوک‌های UX32LA و UX32LN از سری زن‌بوک را معرفی کرد

ایسوس
ایسوس در سکوت دو اولترابوک جدید 13 اینچی را به خانواده زن‌بوک خود افزود که یکی از آنها مدل ارزان‌قیمت‌تری با نمایشگری با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل است و مدل دیگر که کمی قیمت بیشتری دارد دارای رزولوشن full HD و کارت گرافیک انویدیا است.
هر دوی این لپ‌تاپ‌ها مجهز به پردازنده هسول اینتل هستند. هنوز مشخص نیست که آیا این نوت‌بوک ها در بازارهای دیگری نیز ارائه می‌گردند یا خیر ولی قیمت آنها در بازار آلمان به ترتیب 700 و 900 یورو خواهد بود.


زن‌بوک UX32LA

این مدل که یکی از ارزان قیمت‌ترین اعضای خانواده زن‌بوک ایسوس است، دارای رزولوشن تصویر نسبتا پایین 1366 در 768 پیکسل است.
ولی این مدل ارزان قیمت برخی ویژگی‌های اختصاصی اولترابوک های سری زن‌بوک را به ارث برده است. این لپ‌تاپ از اسپیکرهای مجهز به تکنولوژی Bang & Olufson، کیبورد دارای نور پس‌زمینه و یک بدنه باریک با ضخامت کمتر از 18 میلی‌متر بهره‌مند است. این نوت‌بوک تقریبا 1.45 کیلوگرم وزن دارد.

این اولترابوک مجهز به 3 درگاه USB 3.0، درگاه HDMI و mini DisplayPort است. همچنین یک کارت‌خوان SD، وای‌فای، بلوتوث نسخه 4.0 از دیگر اتصالات این دستگاه محسوب می‌گردند. باتری دستگاه 50 وات‌ساعت ظرفیت دارد و در سه مدل با پردازنده‌های Core i3، i5 و i7 نسل چهارم اینتل عرضه می‌گردد. از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری UX32LA می‌توان به حافظه رم 4 گیگابایتی و امکان انتخاب حافظه داخلی (از 128 گیگابایت SSD تا یک ترابایت دیسک سخت) اشاره نمود.


زن‌بوک UX32LN

ابعاد و شکل ظاهری این مدل با مدل قبلی تفاوتی ندارد، ولی این لپ‌تاپ علاوه بر پردازنده هسول اینتل با پردازنده گرافیکی مجتمع HD 4400 اینتل، از یک کارت گرافیک GeForce GT 840M انویدیا نیز بهره‌مند است.

همچنین نمایشگر UX32LN دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. باقی مشخصات مثل درگاه‌های ورودی/خروجی، ظرفیت باتری و... تفاوتی با مدل UX32LA ندارند، ولی به خاطر کارت گرافیکی مجزا و نمایشگر full HD قیمت این مدل حدودا 200 یورو بیشتر از مدل قبلی است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
استیو جابز گفته که اپل تلویزیون تولید نخواهد کرد

http://postimage.org/
براساس نوشته‌های درج شده در کتاب «اپراتوری خالی از سکنه: اپل پس از استیو جابز» که توسط یوکاری کین به رشته تحریر در آمده، استیو جابز در جمع مدیران و کارمندان اپل گفته است که این کمپانی قصد ندارد تا تلویزیون تولید کند.
مدت‌ها است که شایعه مربوط به تلویزیون اپل با نام iTV به گوش می‌رسد حتی مدیر عامل فعلی این شرکت، تیم کوک نیز سال گذشته چند بار اعلام نمود که صنعت تلویزیون برای این کمپانی جذاب است. اما براساس نوشته‌های یوکاری کین، گزارشگر سابق وال‌استریت‌ژورنال،‌ استیو جابز در جشن معرفی ۱۰۰ کارمند و مدیر برتر اپل در سال ۲۰۱۰ در پاسخ به این پرسش که آیا اپل وارد صنعت تلویزیون خواهد شد یا خیر، پاسخ منفی داده است.
جابز در پاسخ به این پرسش گفته است که:
تجارت تلویزیون وحشناک است. حاشیه سود آن افتضاح است و آن‌ها بدنبال تغییر آن نیستند.
البته در بیوگرافی استیو جابز که در سال ۲۰۱۱ توسط والتر ساکسون منتشر شد، اطلاعات متفاوتی در این باره درج گردید و در آن عنوان شد که استیو جابز امیدوار است تا بتواند صنعت تلویزیون را تغییر دهد. او بدنبال تغییر مشابه آنچه در صنعت موسیقی، کامپیوتر و ارتباطات ایجاد کرده، برای صنعت تلویزیون نیز بوده است.
حال باید منتظر ماند و دید آیا اپل وارد صنعت تلویزیون خواهد شد و محصولی انقلابی را معرفی خواهد کرد یا ترجیح می‌دهد تا تمرکز بیشتری بر روی ابزارهای پوشیدنی و موبایل داشته باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل قیمت اشتراک سرویس ابری خود را به شدت کاهش داد

http://postimage.org/
سرویس Google Drive برای رقابت با سرویس‌های بی‌شماری همچون دراپ‌باکس، باکس, وان‌درایو و غیره عرضه شد، اما قیمت‌ طرح‌های مختلف این سرویس آن‌چنان رقابتی نبودند تا دیگر رقبا را از میدان به در کند. حال گوگل تصمیم گرفته تا سرویس خود را به شدت ارزان‌ نماید تا رقبا توان رقابت با داریو را نداشته باشند. گوگل بابت ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی تنها 10 دلار در نظر گرفته است.
گوگل شروع قیمت استفاده از سرویس Drive خود را از ۱.۹۹ دلار برای ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری آغاز کرده است و بابت ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی تنها ۹.۹۹ دلار در ماه دریافت می‌کند. اگر به بیش از این فضا نیاز داشته باشید می‌توانید سرویس ۱۰ ترابایتی گوگل داریو را به مبلغ ماهیانه ۹۹.۹۹ دلار دریافت نمایید. قیمت گذاری جدید گوگل باعث می‌شود تا شرایط کار برای رقبای این شرکت به شدت دشوار شود.
جالب است بدانید که دراپ‌باکس برای ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۹.۹۹ دلار در ماه و سرویس SugarSync نیز ۶۶ دلار برای یک ترابایت فضای ذخیره سازی دریافت می‌کند. سرویس وان‌درایو مایکروسافت نیز ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی را به قیمت ۲۵ دلار در سال در اختیار کاربران قرار می‌دهد که باز هم گران‌تر از مبلغ ۲ دلار در ماه برای ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی گوگل است. همچنین استفاده از سرویس ابری iCloud اپل، ۱۰۰ دلار در سال برای ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی هزینه دارد.

قیمت گذاری جدید گوگل برای سرویس ابری Drive باعث می‌شود تا دیگر رقبای فعال در این حوزه نیز مجبور به کاهش قیمت شوند در غیر اینصورت احتمالا با مشکلات جدی در حفظ مشتریان خود دچار خواهند شد.
برخی بر این باورند که قیمت گذاری جدید گوگل، زیر قیمت تمام شده یا در بهترین حالت بدون حاشیه سود است و گوگل با این اقدام خود بدنبال تحت فشار قرار دادن رقبای خود است.
اما اگر گوگل از این نوع قیمت گذاری سودی به جیب نمی‌زند چه دلیلی برای این کار دارد؟ گوگل با این اقدام خود می‌تواند کاربران رقبا را جذب اکوسیستم خود کند و علاوه بر این،‌ مشتریان سرویس‌های رقبا را نیز جذب سرویس خود نموده و با ارایه سرویس‌های دیگر به آن‌ها، سود بدست آورد.
از طرفی گوگل درایو صرفا، یک سرویس ذخیره سازی ابری نیست و این کمپانی نرم‌افزاری مختلف اداری را در کنار آن در اختیار کاربر قرار می‌دهد و علاوه بر آن می‌توان از این فضا در سرویس‌های دیگر همچون جیمیل نیز بهره برد.
حال باید منتظر ماند و عکس‌العمل رقبا در مقابل این اقدام گوگل را به نظاره نشست.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جانی آیو می‌گوید که ما امروزه با انبوهی از دستگاه‌های بی‌کیفیت و ناشناخته روبرو هستیم

جانی آیو
مغز متفکر طراحی‌های بی‌نظیر محصولات کمپانی اپل، در مصاحبه‌ای که اخیرا داشته درباره متدهای طراحی محصولات جدید در اپل سخن گفته است. وی همچنین شرکت‌هایی که طرح‌های اپل را کپی می‌کنند، به باد انتقاد گرفته است.
جانی آیو، نایب رئیس بخش طراحی اپل طی مصاحبه‌ای از روش کار خود و شیوه کار اپل برای تولید محصولاتش سخن گفته است. این طور که پیدا است کلیت پروسه به این شکل است که جاناتان آیو یک محصول جدید را در ذهن و خیال خود می‌پروراند و شکل و شمایل و کارایی آن را نیز در ذهن خود می‌سازد. سپس این فرآیند وارد مرحله طراحی ظاهری می‌گردد. در مرحله طراحی ایده‌های متنوعی که با الهام از چیزهای مختلف (از یک تولیدکننده شکلات گرفته تا یک کارگاه فلزکاری در شمال ژاپن) طی ماه‌های متمادی خلق می‌شوند، مورد بررسی قرار می‌گیرند. نکته جالب این است که آیو برای اولین بار برخی از جزئیات فرایند طراحی محصولات اپل را بیان می‌کند.
وی معتقد است که محصول خوب ارزش هزینه کردن را دارد. آیو می‌گوید: «ما امروزه با انبوهی از محصولات کیفیت پایین و ناشناخته مواجهیم که باعث می‌شود تصور کنیم خریداران آنها، همچون تولیدکننده آن محصولات اهمیتی به کیفیت نمی‌دهند». اما به عقیده وی اپل از این رویه تبعیت نمی‌کند. وی معتقد است که برای تولید یک محصول نوآورانه و خلاقانه هزینه هنگفتی خرج شده و طبیعتا قیمت نهایی محصول نیز چندان کم نخواهد بود.
آیو می‌گوید:
موفقیت ما فقط به خاطر زیبایی‌شناسی ما در طراحی محصولات نیست، بلکه توفیق‌های ما به معنای پیروزی خالص بودن، یکپارچگی محصولات و سرویس‌ها و... است.
وقتی از وی پرسیده شد که نظرش راجع به این موضوع که از زبان طراحی و ایده‌های اپل در محصولات دیگر کمپانی‌ها استفاده می‌شود چیست، وی قاطعانه پاسخ داد که «این یک سرقت است! چیزی که کپی شده در واقع طراحی نشده است. طراحی یک محصول نیاز به هزاران هزار ساعت تفکر و مباحثه دارد... شاید سال‌ها سرمایه‌گذاری و سال‌ها تحمل رنج».
سپس از وی درباره تلویزیون و ساعت هوشمند اپل پرسیده شد و وی در پاسخ گفت: «در مورد این موضوع حرف نمی‌زنم. بازی که شروع کردید مثل بازی شطرنج است، این طور نیست؟»
وی در ادامه مصاحبه درباره موضوعات مختلف شخصی سخن گفت. از جمله این که ریاضیاتش افتضاح است!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت با انتشار OneNote برای سیستم‌عامل مک، این نرم افزار را رایگان کرد

OneNote
امروز رسما مایکروسافت این نرم‌افزار را برای سیستم‌عامل اپل منتشر کرد. این نرم‌افزار برای یک دهه است که به‌عنوان قوی‌ترین نرم‌افزار ردموندی‌ها برای مرتب‌سازی اسناد شناخته می‌شود.
پیش از این نیز شاهد عرضه‌ی این نرم‌افزار برای اندروید و iOS بودیم که گویا مایکروسافت با رضایت از بازخورد دریافت شده، نسخه‌ی مربوط به OS X را نیز در اختیار علاقمندان قرار داده است. نکته‌ی جالب توجه در مورد عرضه‌ی این نرم افزار، رایگان بودن آن است که منجر به عدم دریافت هزینه‌ی در قبال دانلود آن شده است. مایکروسافت کاربران سیستم‌عامل خود را نیز از یاد نبرده و استفاده از این نرم‌افزار را برای کاربران ویندوز رایگان کرده است. نسخه‌ی طراحی شده از این اپلیکیشن که برای محیط متروی ویندوز 8 در دسترس است، برای مدتی است که بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد، اما همچنان باید برای استفاده از نسخه‌ی موجود در مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس، هزینه‌ای را پرداخت کرد، چراکه این نسخه از قابلیت‌های چون پشتیبانی از SharePoint و همچنین امکان یکپارچگی با نرم‌افزار Outlook بهره می‌برد.
علاوه بر عرضه‌ی رایگان این نرم‌افزار، قابلیت‌های جدیدی نیز همراه این نسخه عرضه شده است که از جمله‌ی مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انتشار API‌این نرم‌افزار اشاره کرد که امکان توسعه‌ی سرویس‌های جانبی را در بستر این سرویس ممکن ساخته است. همچنین می‌توان به افزونه‌های این نرم‌افزار نیز اشاره کرد که برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اینترنت‌اکسپلورر منتشر شده، اشاره کرد. همچنین این اپلیکیشن قادر است تا با سرویس‌هایی چون Feedly، IFTTT، Genius Scan و شماری دیگر از سرویس‌ها ارتباط برقرار کند که مطمئنا در جذب کاربران بیشتر به وان‌نوت نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
علاوه بر این نرم‌افزار، ردموندی‌ها امروز اپلیکیشن Office Lens را نیز منتشر ساختند. این اپلیکیشن متعلق به اکوسیستم ویندوزفون بوده و می‌توان با استفاده از آن دوربین تلفن‌هوشمند را همچون اسکنر مورد استفاده قرار داد و با ثبت تصویر اسناد، آن‌هارا در قالب فایل‌هایی ذخیره کرد. مایکروسافت با این اپلیکیشن‌ قابلیت OCR یا شناسایی کاراکترها از طریق تصویر را وارد اکوسیستم خود کرده و رقیبی را برای سایر سرویس‌های موجود چون Evernote وارد رقابت کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رییس بخش ایکس‌باکس، مایکروسافت را ترک کرد

مارک ویتمن
ایکس‌باکس وان مایکروسافت تا اینجای کار بد عمل نکرده، اما حداقل در مقابل پلی‌استیشن سونی مغلوب شده است. حال در این شرایط مدیر ارشد بخش ایکس‌باکس نیز کمپانی را ترک کرده و در شرکت تولید کننده اسپیکرهای‌ بی‌سیم Sonos به عنوان مدیر محصول مشغول به کار شده است.
مارک ویتمن، مدیر بخش ایکس باکس مایکروسافت، این شرکت را ترک کرده است. طی هفته‌های اخیر و پس از بر روی کار آمدن مدیرعامل جدید مایکروسافت‌، این کمپانی دست‌خوش تغییرات مختلفی شده است. مدیر سابق بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، دان ماتریک نیز در ماه جولای این شرکت را ترک کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید دان ماتریک نزدیک به ۱۵ سال در بخش ایکس‌باکس مایکروسافت فعالیت داشته است.
ظاهرا فعلا مدیریت بخش ایکس‌باکس مایکروسافت به تری مریسون که در حال حاضر مدیر تجارت خارجی ویندوز فون، ویندوز و ایکس‌باکس را برعهده دارد، واگذار شده است.
این موضوع با شروع کنفرانس اختصاصی GDC 2014 همزمان شده است،‌ کنفرانسی که انتظار می‌رود مایکروسافت از برنامه آینده ایکس‌باکس وان و طرح‌های این شرکت برای توسعه DirectX 12 اطلاعاتی ارایه شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت 7 فروردین ماه کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد؛ احتمالا آفیس برای آیپد معرفی خواهد شد

اهالی مایکروسافت!
مایکروسافت برای تاریخ 27 مارس که مقارن 7 فروردین ماه سال آتی است، کنفرانسی مطبوعاتی را ترتیب داده است که براساس آن مدیرعامل جدید این کمپانی، ساتیانادلا از استراتژی ردموندی‌ها در زمینه‌ی سرویس‌های ابری و همچنین ابزارهای قابل حمل پرده خواهد برداشت.
براساس متنی که توسط مایکروسافت ارسال شده است، این کنفرانس خبری در سن‌فرانسیسکو انجام شده و حول معرفی سیاست‌های جدید این کمپانی نرم‌افزاری در زمینه‌ی ابزارهای قابل حمل و سرویس‌های ابری مایکروسافت برگزار خواهد شد.
احتمالات و گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد موضوعات مطرح شده در این کنفرانس بیان شده است که از جمله‌ی آن می‌توان به معرفی رسمی آفیس برای آیپد، تشریح افق‌های در نظر گرفته شده برای وان‌نوت یا به استراتژی‌های مدنظر در مورد ابزار‌ها و خدمات ارائه شده پس از تصاحب نوکیا اشاره کرد.
معرفی مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس برای آیپد تایید شده است و براساس شنیده‌ها و گزارشی که در ورج منتشر شده است، ظاهر و رابط‌کاربری آن تا حدودی شبیه نسخه‌ی آیفون است.
گفته شده که مایکروسافت قصد دارد در زمینه پردازش ابری برای ابزارهای موبایل نیز سرویس‌ جدیدی را معرفی کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 25 از 119:  « پیشین  1  ...  24  25  26  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA