انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 26 از 119:  « پیشین  1  ...  25  26  27  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
فیس‌بوک با توسعه ی سیستم شناسایی چهره‌ی، صحت عملکرد آن را به به سیستم انسانی نزدیک‌تر کرده است

http://postimage.org/app.php
شناسایی چهره‌ها برای ما انسان‌ها کاری بس سهل و آسان است؛ اما این روند برای رایانه‌ها امری سخت و دشوار است. بطوریکه شناسایی الگوهای شناخت چهره‌ی انسان‌ها یکی از پرطرفدارترین و در عین حال سخت‌ترین شاخه‌های فعالیت در زمینه‌ی پردازش تصاویر است. حال فیس‌بوک اعلام کرده است که روشی را یافته که براساس آن با بکارگیری الگوی شبیه آنچه که انسان‌ها به کار می‌گیرند، می‌تواند دو انسان متفاوت را در یک تصویر از هم تشخیص دهد.
براساس اطلاعاتی که توسط فیس‌بوک ارائه شده است، این روش DeepFace نام دارد و درصد موفقیت این روش 97.25 درصد تخمین زده شده است که در مقایسه با درصد موفقیت عامل انسانی که برابر 97.5 درصد است، چندان هم بد نیست. در این روش الگویی سه‌بعدی از چهره‌ی فرد مورد نظر که تصویر آن در عکس قرار دارد، استخراج می‌شود؛ سپس با استفاده از این الگوی سه بعدی، تصویری دو بعدی با بهره‌گیری از رنگ‌های مختلف در نقاط متعدد روی صورت تهیه می‌شود که این رنگ‌ها برای شناسایی و تفکیک فاکتورهای موجود روی صورت سوژه است. فیس‌بوک اعلام کرده است که با استفاده از تصاویر موجود در شبکه‌ی اجتماعی خود، قادر به شناسایی 4.4 میلیون تصویر صورت شده است که متعلق به 4,030 نفر است. فیس‌بوک از این تصاویر برای آموزش سیستم خود بهره گرفته است.
براساس گزارشی که در MIT Technology Review منتشر شده است، این کمپانی سیستم مورد نظر را پیش از معرفی در کنفرانس بینایی ماشین و شناسایی‌ الگوها IEEE، به عموم معرفی ساخته است تا از این روش بازخورد جامعه‌ی محققین را دریافت کند.
فیس‌بوک برای اولین بار در سال 2010 چنین ویژگی را در شبکه‌ی اجتماعی خود در دسترس کاربران قرار داد. این ویژگی ابتدا برای کاربران ایالات متحده و سپس در سال 2011 برای عموم کاربران فیس‌بوک در دسترس قرار گرفت که با اعتراضاتی در آلمان و ایرلند مواجه شد؛ چراکه براساس نظر معترضان، این شبکه‌ی اجتماعی کاربران را در مورد وجود چنین سیستمی آگاه نکرده است. این اعتراضات در ایالات متحده نیز ادامه یافت؛ هرچند فیس‌بوک اعلام کرد که روزانه ۳۵۰ میلیون تصویر در این شبکه‌ی اجتماعی قرار می‌گیرد و این کمپانی از این سیستم برای تسریع در امر تگ‌کردن بهره گرفته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل سیستم‌عامل Android Wear را برای ساعت‌های هوشمند و ابزارهای پوشیدنی معرفی کرد

http://postimage.org/
به زودی ساعت‌های هوشمند و ابزارهای پوشیدنی بیشتری به سیستم‌عامل اندروید مجهز می‌شوند. گوگل قصد دارد تا سیستم‌عامل اندروید را تا جای ممکن بهینه و سبک‌ کند تا تولیدکنندگان بتوانند از آن در گجت‌های پوشیدنی خود بهره ببرند.
گوگل در بلاگ رسمی خود گفته است که شرکت‌هایی همچون ال‌جی، اچ‌تی‌سی، موتورولا، ایسوس و سامسونگ، شرکای رسمی این شرکت برای استفاده از سیستم‌عامل اندروید در ابزارهای پوشیدنی هستند. علاوه بر این شرکت‌های تولیدکننده مطرح تراشه موبایل مانند برادکام،‌ اینتل، ایمجینیشن،‌ مدیاتک و کوالکام نیز از نسخه خاص اندروید برای ابزارهای پوشیدنی،‌ حمایت خواهند کرد.
گوگل امروز SDK پیش‌نمایش Android Wear را نیز منتشر نموده تا تولیدکنندگان بتوانند کار بر روی تولید اپلیکیشن برای این نسخه از اندروید را آغاز کنند. همانطور که در ویدیو پایین تماشا خواهید کرد، گوگل رابط کاربری اندروید را در Android Wear از نو طراحی نموده تا با صفحه نمایش لمسی کوچک،‌ ساعت‌های هوشمند سازگار شود:

سیستم‌عامل Android Wear قادر است تا از طریق اپلیکیشن، اعلانیه‌های صادر شده از ابزارهای اندرویدی را دریافت کند. بسیاری از اپلیکیشن‌های فعلی اندروید بدون نیاز به هیچ‌گونه‌ تغییری در اندروید وییر قابل اجرا خواهند بود؛ اما بسیاری دیگر نیز باید بهینه شوند.
در سیستم‌عامل اندروید وییر، کاربر می‌تواند با به زبان آوردن عبارت OK Google، دستیار صوتی Google Now را فعال کرده و دستورات مورد نظر خود را بصورت صوتی ارسال کند.
احتمالاً به زودی شاهد استفاده از سیستم‌عامل Android Wear در ساعت‌های هوشمند و دیگر ابزارهای پوشیدنی بازار خواهیم بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت هوشمند G Watch ال‌جی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ عرضه می‌شود

G Watch ؟
ال‌جی در وب‌لاگ رسمی خود اعلام نموده که یک ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل جدید گوگل عرضه خواهد کرد. ساعتی که به لطف استفاده از سیستم‌عامل Android Wear از دستورات صوتی پشتیبانی می‌کند و برخلاف ساعت هوشمند Gear 2 سامسونگ که به سیستم‌عامل تایزن مجهز شده، قادر به جفت شدن با طیف وسیعی از تلفن‌های اندرویدی است.
هنوز اطلاعات بیشتری از ساعت هوشمند G Watch ال‌جی در دست نیست،

ال‌جی وعده داده تا ساعت هوشمند این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ روانه بازار شود، اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
موتورولا ساعت‌هوشمند Moto 360 مبتنی بر Android Wear را معرفی کرد

Moto 360
با نگاهی به این ساعت‌هوشمند می‌توان استنباط کرد که موتورولا تمامی تلاش خود را به کار بسته است تا محصول خود را کاملا شبیه به ساعت‌های کلاسیک موجود در بازار جلوه دهد. موتو 360 از یک طراحی مدور بهره می‌برد که در درون خود پذیرای ساعت‌هوشمند دیجیتالی است که مبتنی بر Android Wear بوده و امکان دسترسی به اعلانیه‌ها را در از طریق ژست‌های حرکتی امکان‌پذیر می‌کند. این ساعت‌هوشمند از ویژگی Google Now ‌نیز بهره خواهد برد، همچنین موتورولا نیز مانند ال‌جی، قابلیت اطلاع از وضعیت آب و هوا، نتایج ورزشی، اطلاعات پرواز را از طریق ذکر جمله‌ی Ok Google در اختیار کاربران قرار داده است.
این ساعت‌هوشمند به واقع زیباترین محصولی است که در این زمینه به بازار عرضه شده است. موتورولا این محصول را در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه خواهد کرد که از جمله‌ی آن می‌توان به مدلی با بند چرمی یا فلزی اشاره کرد. برای اظهار نظر قطعی در این مورد باید به انتظار عرضه‌ی رسمی آن بنشینیم.

http://host13.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/357/719e3809e40a62ed38aa36564b290ea11070117.mp4
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ SDK سیستم‌عامل تایزن مختص ابزار‌های پوشیدنی را منتشر کرد

http://postimage.org/
با عرضه‌ی نسخه‌ی مخصوص ابزار‌های پوشیدنی اندروید توسط گوگل که Android Wear نام گرفته است، گوگل رسما وارد بازار ابزار‌های پوشیدنی شد، اما سامسونگ نیز که پیش از این با عرضه‌ی ساعت‌هوشمند خود در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون که مبتنی بر تایزن است، برای رقبا خط و نشان کشیده بود، حال SDK مخصوص به نسخه‌ی مخصوص ابزار‌های پوشیدنی تایزن را منتشر ساخته است تا برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های این اکوسیستم قادر به عرضه‌ی محصولات خود برای ساعت‌هوشمند سامسونگ باشند.
برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های تایزنی که محصول خود را در این بستر توسعه خواهند داد، تنها قادرند تا اپلیکیشن و سرویس خود را روی سه ابزار سامسونگی که شامل دو ساعت‌هوشمند و یک دست‌بند هوشمند است، در اختیار کاربران قرار دهند. همچنین سامسونگ اعلام کرده است که گلکسی‌گیر نیز در آینده‌ به سیستم‌عامل تایزن بروز خواهد شد و مطمئنا در اینصورت کاربران قادر خواهند بود تا اپلیکیشن‌های موجود برای گیر ۲ و گیر ۲ نئو را در این محصول نیز مورد استفاده قرار دهند.
تایزن از اپلیکیشن‌های توسعه داده شده در بستر HTML 5 بهره می‌برد که از این نظر توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها برای این اکوسیستم را در ابزارهای‌ پوشیدنی قابل حمل سهل‌تر کرده است. با عرضه‌ی نسخه‌ی مختص به ابزار‌های پوشیدنی توسط گوگل یا همان Android Wear، بسیاری از توسعه‌دهندگان به سوی توسعه‌ی اپلیکیشن برای این سیستم‌عامل نیز روی خواهند آورد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ از دوربین بدون آیینه NX Mini رونمایی کرد

NX Mini
سامسونگ امروز یک دوربین بدون آیینه دیگر را به لیست دوربین‌های خود افزود. NX Mini دوربینی است که کمپانی کره‌ای امیدوار است همواره و همه‌جا همراه مشتریانش باشد. این دوربین از نظر ابعاد و سایز آنقدر کوچک است که به راحتی می‌تواند در جیب جا شود و از طرفی به لطف سنسور ۱ اینچی آن کیفیت قابل قبولی را ارایه می‌کند.
لنز ۹ میلی‌متری دوربین NX Mini از f/3.5 (معادر ۲۴ میلی‌متر) بهره می‌برد و سنسور آن نیز ۲۰ مگاپیکسلی است. سامسونگ قیمت ۴۴۹ دلار رابرای این محصول در نظر گرفته است. البته اگر کاربر بخواهد این دوربین را با لنز 24-73 میلی‌متر به همراه فلاش خارجی تهیه نماید باید ۵۴۹ دلار هزینه کند.
دوربین NX Mini مجهز به یک سنسور ۱ اینچ و هم‌سایز RX100 سونی یا سری ۱ نیکون است.
این دوربین در پنج رنگ سفید، مشکلی، قهوه‌ای، سبز و صورتی روانه بازار خواهد شد. سامسونگ یک کیف کوچک مخصوص این دوربین را نیز ارایه کرده است که از طریق آن می‌توان دوربین را به راحتی حمل کرد. از آنجایی که امکان تعویض لنز در این دوربین‌ها وجود دارد کاربر می تواند از لنزهای مختلف ساخت سامسونگ در آن بهره ببرد و براساس نیاز خود لنز دستگاه را تعویض کند.

از آنجایی که صفحه نمایش این دوربین قابلیت چرخش در زوایای مختلف را دارد می‌توان از آن برای عکس‌برداری پرتره از خود نیز استفاده نمود.
این دوربین از اتصال‌های NFC و وای‌-فای نیز پشتیبانی می‌کند و قادر است تصاویر را بدون نیاز به واسطه یا کامپیوتر مستقیما به فلیکر یا دراپ‌باکس آپلود کنید.
اگر دوربین را به شبکه داخلی خود متصل کنید می‌توانید از آن برای کنترل نوزاد خود استفاده کنید و از راه دور و از طریق اپلیکیشن مربوطه در تبلت یا تلفن هوشمند خود دسترسی داشته باشید.
دوربین NX Mini سامسونگ از ماه آینده راهی بازار خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دراپ‌باکس امکان تفکیک فایل‌های شخصی و تجاری را از ماه آتی برای کاربران تجاری فراهم خواهد کرد

http://postimage.org/app.php
براساس گزارش‌های منتشر شده دراپ‌باکس در روزهای آتی ویژگی جدیدی را برای کاربران فراهم کرده است که براساس آن کاربران قادر خواهند بود تا درون حساب‌کاربری خود اکانت‌های مختلفی را برای انجام کارهای مختلف ایجاد کنند و برای استفاده از این اکانت‌ها نیازی به ورود یا خروج مکرر نیست.
این خبر براساس ایمیلی تهیه شده است که به موجب آن دراپ‌باکس وعده‌ی عرضه‌ی چنین سیستمی را برای کاربران تجاری خود تحت ایمیلی تشریح کرده و امکان استفاده از آن را در تاریخ 20 فروردین ماه وعده داده است. دراپ‌باکس پیش‌تر و در آذرماه سال جاری این ویژگی را معرفی کرده بود، اما زمان دقیق عرضه‌ی چنین سیستمی اعلام نشده بود.
دراپ‌باکس در حال ارائه‌ی سرویس‌های جدیدی برای کاربران تجاری خود است تا از این طریق مشترکان تجاری جدیدی را جذب کند. این کمپانی فروردین ماه سال جاری نیز سرویس دراپ‌باکس برای کاربران تجاری عرضه شد که قابلیت‌های جدیدی را برای تسهیل استفاده از این سرویس ابری در اختیار کاربران قرار می‌داد. فروردین ماه سال آتی نیز شاهد عرضه‌ی سرویسی جدید خواهیم بود که برای مثال امکان استفاده‌ی همزمان از دو اکانت مختلف در قالب یک حساب‌کاربری را برای این کاربران فراهم خواهد کرد. برای مثال کاربران قادر خواهند بود تا اکانتی را برای فایل‌هایی با عنوان خانگی و حسابی نیز برای فایل‌هایی با مصارف تجاری و کاری عنوان کرد.
براساس ادعای دراپ‌باکس، بیش از 4 میلیون کاربر از این ویژگی بهره خواهند برد که منجر به ذخیره حجم بالایی از فایل‌ها خواهد شد. دراپ‌باکس عنوان کرده است 97 درصد از کمپانی‌های موجود در لیست ۵۰۰ تایی فوچون، از این سرویس بهره خواهند برد.
علی‌رغم عرضه‌ی چنین سرویس‌هایی، دراپ‌باکس با مشکلات عدیده‌ای در بازار رقابتی موجود روبرو است که از جمله‌ی مسائل پیش روی این کمپانی می‌توان به قیمت بالای خدمات آن اشاره کرد که در مثایسه با رقبا تا حدودی بالا است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تکنولوژی گرافیک جدید ایمجینیشن، نوپردازی طبیعی را به بازی‌های موبایل می‌آورد

Imagination Technologies که یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان هسته‌های پردازش گرافیکی صنعت موبایل محسوب می‌گردد، در معماری جدید خود، ویزارد، تکنیک ردیابی اشعه را پشتیانی می‌کند که منجر به خلق تصاویری واقع‌گرایانه‌تر می‌گردد.
حتی زیباترین و سنگین‌ترین بازی‌های موبایل نیز به نظر گرافیک ضعیفی دارند، چرا که در آنها از افکت‌های نورپردازی ساده و ابتدایی استفاده شده است تا مدام به شما یادآوری کند که فاصله قدرت گرافیکی بین موبایل‌ها و کنسول‌های بازی یا پی‌سی‌ها بسیار زیاد است.
حال به نظر می‌رسد که اگر کمپانی ایمجینیشن بتواند تکنولوژی خود را ارائه کند، بازی‌هایی که همواره در جیبتان همراهتان هستند به واقعیت نزدیک‌تر شده و تصاویر و گرافیک بازی‌ها طبیعی‌تر به نظر خواهند رسید. معماری ویزارد این کمپانی که اخیرا از آن پرده برداشته است، تکنیک ردیابی اشعه (Ray Tracing) که به وسیله آن می‌توان مسیر هر پرتو نور را در یک صحنه سه‌بعدی محاسبه کرد با خود همراه دارد و از آن در هسته‌های پردازش گرافیکی موبایل PowerVR استفاده می‌گردد.
شما می‌توانید نتیجه این بهبود بصری را در تصویر زیر مشاهده کنید. در تصویر اول که در آن از تکنیک جدید استفاده شده، هر نوری منجر به ایجاد سایه شده، شیشه در آن بسیار طبیعی‌تر است و بازتاب‌ها به دقت در فضا ایجاد شده‌اند، اما در تصویر دوم که از روش قدیمی بهره می‌برد و تکنولوژی جدید در آن مورد استفاده قرار نگرفته تصویر بسیار شکل غیرواقعی‌تری دارد.



http://postimage.org/app.php

http://postimage.org/
اولین هسته‌ای که از معماری Wizard بهره خواهد برد، GR6500 خواهد بود که کمپانی‌های مختلف می‌توانند از آن در پردارنده‌های موبایل خود بهره گیرند. ایمجینیشن مشتریان این هسته پردازش گرافیکی را مشخص ننموده است، ولی ما می‌دانیم که اپل و اینتل از مشتریان قطعی این تراشه گرافیکی جدید هستند. بنابراین اگر دیدید که آیفون بعدی یا تبلت‌های ویندوزی که تولید خواهند شد، می‌توانند تجربه‌ای نزدیک به کنسول‌های بازی را ارائه کنند، زیاد تعجب نکنید!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی از پروژه Morpheus، ابزار پوشیدنی واقعیت مجازی برای پلی‌استیشن ۴ پرده برداشت

Morpheus
امروز سونی از ابزار پوشیدنی واقعیت مجازی خود که بر روی سر قرار می‌گیرد و به پلی استیشن ۴ متصل می‌گردد، رونمایی کرد. این پروژه که Morpheus نام‌گذاری شده در واقع به نوعی رقیب Oculus Rift به شمار می‌رود.
سونی از پروژه مورفیس در کنفرانس اختصاصی GDC 2014 در سانفرانسیکو رونمایی کرد. این ابزار پوشیدنی از نمایشگرهای پوشیدنی سری HMZ این شرکت کوچک‌تر است.
مورفیس نسبت به Oculus Rift، به محصول نهایی نزدیک‌تر است. سونی در این کنفرانس، اطلاعات کاملی را در باره پروژه مورفیس ارایه نمود، اما دموی آن را به فردا موکول کرد.
ریچارد مارکس از بخش تحقیق و توسعه سونی در مورد پروژه مورفیس گفته است که این ابزار فراتر از دنیای بازی‌ها است و این کمپانی قصد دارد با همکاری ناسا از آن برای مصارف علمی نیز بهره ببرد.
کاربر زمانی که نمایشگر را به سر می‌زند می‌تواند از طریق کنترلرهای Duakshock 4 یا Move یا PlayStation Eye بازی‌ها را هدایت کند. براساس گفته‌های مارکس، در حال حاضر کنترلر حرکتی Move می‌تواند با دقت مناسبی به عنوان کنترلر واقعیت مجازی مورد استفاده قرار گیرد.

کیت مخصوص توسعه‌دهندگان پروژه مورفیس از رزولوشن 1080p و زاویه دید حدود ۹۰ درجه پشتیبانی می‌کند. مورفیس قادر است تا موقعیت و چرخش سر کاربر را تشخیص دهد و از آن در بازی‌ها بهره ببرد. این بدین معناست که کاربر می‌تواند با حرکت سر خود کارکتر بازی را کنترل کند درست شبیه به آنچه از طریق دکمه‌های کنترلر دسته بازی DualShock قابل انجام است.
سونی در کنفرانس امروز خود اعلام کرد که برخی از تولیدکنندگان بازی کار بر روی ساخت بازی‌های مبتنی بر پروژه مورفیس را آغاز کرده‌اند. از جمله بازی‌هایی که از این ابزار جدید پشتیبانی خواهند کرد می‌توان به Crytek و Epic اشاره کرد. هرچه بازی‌های بیشتری از این ابزار پشتیبانی کنند، موفقیت پروژه مورفیس محتمل‌تر خواهد شد.
نمایشگر پوشیدنی واقعیت مجازی (Virtual Reality) سونی از طریق درگاه‌های HDMI و USBبه پلی استیشن ۴ متصل می‌شود، اما سونی در تلاش است تا این نمایشگر را در نهایت بصورت بی‌سیم به کنسول بازی وصل کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ ممکن است امکان مکالمه تلفنی مستقل را به ساعت هوشمند Gear 2 اضافه کند

Gear 2
ساعت‌های هوشمند سامسونگ به عنوان یک دستگاه مستقل کاربردی جز یک ساعت معمولی ندارند و برای آن که بتوان از قابلیت‌های آنها استفاده کرد باید آنها را از طریق اتصال NFC یا بلوتوث به تلفن گلکسی متصل نمود. نسخه جدیدی از گیر 2 ارائه خواهد شد که سیم‌کارت می خورد و مستقلا می‌توان با آن تماس تلفنی برقرار نمود.
رسانه‌های کره‌ای می‌گویند که کمپانی سامسونگ و شرکت مخابراتی تلکام کره جنوبی در حال مذاکره برای ارائه نسخه‌ای از ساعت هوشمند سامسونگ، Gear 2 هستند که امکان مکالمه تلفنی مستقل از تلفن هوشمند بر رو آن وجود داشته باشد. در حال حاضر گلکسی گیر‌های سامسونگ تنها در حالتی امکان مکالمه تلفنی دارند که به یک تلفن گلکسی متصل باشند.
اما نسخه دوم Gear 2 دارای یک درگاه سیم‌کارت و اتصال 3G خواهد بود. احتمالا اپراتور مخابراتی کره‌ای این محصول را به صورت اختصاصی و فقط با سیم‌کارت‌های خودش ارائه خواهد داد.
یک نماینده از تلکام کره جنوبی تایید نموده که این نسخه از گیر 2 در ابتدا در بازار کره جنوبی ارائه خواهد شد، ولی این احتمال وجود دارد که این محصول در بازارهای جهانی نیز عرضه گردد. به زودی و طی چند هفته پیش‌رو گیر 2، گیر 2 نئو و گیر فیت سامسونگ برای فروش عرضه خواهند شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 26 از 119:  « پیشین  1  ...  25  26  27  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA