انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 27 از 119:  « پیشین  1  ...  26  27  28  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
ساعت هوشمند Moto 360 موتورولا به روش مرموزی شارژ می‌شود

Moto 360
ساعت هوشمند موتورولا از نظر طراحی و شکل و شمایل ظاهری بیشتر شبیه به ساعت‌های معمولی است تا ابزارهای پوشیدنی. موتورولا حتی درگاه میکرو USB را نیز از این ساعت حذف کرده است تا این سوال در ذهن همه شکل بگیرد که Moto 360 به چه شکل شارژ می‌شود؟
عموما ساعت‌های هوشمند بیشتر شبیه به تلفن‌های بسیار کوچک هستند و از نظر شکل و شمایل با ساعت‌های مچی فعلی، متفاوت هستند. اما موتورولا سعی نموده تا طراحی کلاسیک ساعت‌های مچی را در ساعت هوشمند خود حفظ کند و تا جای ممکن آن را با مد روز هماهنگ سازد. از این رو حتی درگاه مربوط به میکرو USB نیز از آن حذف شده است. اما اگر درگاه USB وجود نداشته باشد، ساعت چطور شارژ می‌شود؟
هنوز پاسخ این پرسش مشخص نیست و موتورولا نیز از ارایه بسیاری از جزییات مربوط به ساعت هوشمند خود شامل قیمت، زمان عرضه، میزان تولید و مناطقی که ساعت در آن‌ها توزیع خواهد شد، خودداری کرده است.
اما دو حالت برای شارژ ساعت مچی هوشمند Moto 360 محتمل است. حالت اول امکان شارژ بی‌سیم ساعت است که در این روش کاربر مجبور است تا ساعت خود را بر روی سطح شارژر بی‌سیم قرار دهد تا امکان شارژ آن میسر شود. حالت دوم نیز امکان استفاده از روش شارژ جنبشی است که در برخی از ساعت‌های کلاسیک نیز استفاده می‌شود و در آن با تکان خوردن ساعت در حرکت‌های دست، ساعت به نوعی کوک و شارژ می‌شود. اما حالت دوم بعید به نظر می‌رسد چراکه انرژی حاصل از این روش برای روشن نگاه داشتن یک کامپیوتر کوچک (ساعت‌های هوشمند) کافی نیست.
موتورولا گفته است که در حال حاضر روش شارژ ساعت Moto 360 یک راز است و این کمپانی فعلا قصد فاش نمودن آن را ندارد. اما چند ماه دیگر و پیش از عرضه این محصول، نحوه شارژ آن مشخص خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کارمند سابق مایکروسافت به دلیل لو دادن نسخه‌‌ای از ویندوز ۸ دستگیر شد

http://postimage.org/
یکی از کارمندان مایکروسافت به دلیل انتشار کپی زود هنگام ویندوز ۷ و ویندوز ۸، دستگیر شد. براساس گزارش سیاتل پی‌آی، یکی از مهندسین نرم‌افزار مایکروسافت به نام آلکس کیباکالو،‌ اسناد محرمانه این شرکت شامل نسخه آزمایشی ویندوز ۸ را با نام جعلی یک بلاگر فرانسوی در اختیار عموم قرار داده است.
گزارش شده که کیباکالو به این دلیل اسناد مایکروسافت را فاش نموده که نمره ضعیف را از نظر بازده عملکرد کاری در این شرکت کسب کرده است و برای ابراز ناراحتی خود سعی نموده به مایکروسافت آسیب وارد کند.
معمولا جزییات مربوط به نسخه ویندوز ۷ و ویندوز ۸ در طول توسعه نرم‌افزار به بیرون درز می‌کنند. آلکس کیباکالو سعی نموده با ساخت یک هویت جعلی آنلاین خود را با نام مستعار از طریق بلاگ فرانسوی ناشناخته نگاه دارد.
کیباکالو محکوم شده که علاوه بر دزدیدن ویندوز این شرکت، کیت نرم‌افزاری «Activation Server Development Kit» را نیز ربوده است. این کیت برای محافظت از کپی غیر قانونی و به نوعی کرک شدن ویندوز، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بلاگر فرانسوی این کیت نرم‌افزاری را در بلاگ خود منتشر نموده تا هکرها بتوانند حتی پیش از عرضه عمومی سیستم‌عامل ویندوز، عملیات کرک کردن ویندوز و آفیس را آغاز کنند.
اما مایکروسافت چطور توانسته آلکس کیباکالو را شناسایی کند؟ وقتی که کیباکالو با یکی از کارمندان دیگر مایکروسافت از طریق ایمیل تماس گرفته، او را شناسایی کرده است. کیباکالو روز گذشته و پس از یک سال تجسس دستگیر شد و به زودی محاکمه خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت Moto 360 موتورولا به صفحه نمایش ۱.۸ اینچ همه-جهته مجهز شده است

Moto 360
هر روز اطلاعات بیشتری در باره ساعت‌های هوشمند معرفی شده در کنفرانس گوگل، منتشر می‌شود. یکی از این محصولات، Moto 360 است که به لطف استفاده از سیستم‌عامل Android Wear در کنار طراحی کلاسیک، ترکیبی از زیبایی،‌ مد و قابلیت‌های ابزارهای هوشمند را ارایه می‌کند. روز گذشته اطلاعاتی در مورد نحوه شارژ باتری موتو ۳۶۰ منتشر کردیم و حالا جزییات مربوط به صفحه نمایش آن منتشر شده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
هنوز قیمت و زمان عرضه موتو ۳۶۰ مشخص نشده است. اما جیم ویکس در حساب گوگل پلاس خود جزییات بیشتری از این ساعت هوشمند ارایه کرده است. او گفته است که ساعت موتو ۳۶۰ نه خیلی بزرگ است و نه کوچک. قطر صفحه نمایش این ساعت ۴۶ میلی‌متر است که معادل ۱.۸ اینچ خواهد بود. او اعتقاد دارد که استفاده از صفحه نمایش گرد با قطر ۱.۸ اینچ باعث می‌شود کارایی در کنار زیبایی حفظ شود. اگر سایز صفحه نمایش ساعت، بزرگ‌تر از این باشد ممکن است به استخوان‌های مچ دست برخورد کند و آزار دهنده شود و اگر کوچک‌تر از این شود امکان قرار گیری قطعات مورد نیاز ساعت هوشمند در دستگاه با مشکل روبرو خواهد شد.
ساعت موتو ۳۶۰ طوری طراحی شده است تا در مقابل نفوذ مایعات به داخل ساعت جلوگیری کند. اما هنوز مشخص نیست که ساعت هوشمند موتورولا تا چه حد در برابر نفود مایعات مقاوم است.

جیم‌ویکس تایید کرده که ساعت موتو ۳۶۰ فاقد دوربین است و موتورولا نیازی برای اضافه کردن آن به ساعت مچی احساس نکرده است.
موتو ۳۶۰ فاقد درگاه micro USB برای شارژ دستگاه است و موتورولا نیز روش شارژ این ساعت را فاش نکرده و آن را یک راز عنوان کرده است.
موتو ۳۶۰ قرار است با تمام ابزارهای اندرویدی مجهز به نسخه ۴.۳ به بالا جفت شود و کاربران مختلف قادر به استفاده از آن باشند.
صفحه نمایش ۱.۸ اینچ موتو ۳۶۰ طوری طراحی شده که به هر جهتی که بچرخد، ساعت یا تصویر را منطق بر آن بچرخاند تا کاربر همواره بهترین دید را نسبت به صفحه داشته باشد، چیزی شبیه به حالت افقی و عمودی در تلفن‌ها و تبلت‌ها اما در تمام زاویا.
کاربر همچنین می‌تواند بند ساعت موتورولا را عوض کرده و براساس سلیقه خود از یک بند مناسب بهره ببرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اچ‌پی از برنامه خود برای ورود به بازار چاپگرهای سه‌بعدی خبر داد

http://postimage.org/
اچ‌پی که جزء کمپانی‌های مطرح در حوزه چاپ به شمار می‌رود و انواع چاپگرهای این شرکت در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند،‌ حال قصد ورود به بازار چاپگرهای سه‌بعدی را دارد تا این بخش از بازار را نیز از دست ندهد.
مگ ویتمن، مدیرعامل اچ‌پی اعلام نموده که این کمپانی در ماه ژوئن (اوایل تابستان سال جاری) از جزئیات استراتژی این شرکت برای تولید چاپگرهای سه‌بعدی پرده بر خواهد داشت.
چاپگرهای مختلف اچ‌پی در منازل و ادارات بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما این کمپانی تا اینجای کار در بازار چاپگرهای سه‌بعدی، حرفی برای گفتن ندارد. بازاری که به شدت در حال رشد است و از این فناوری در صنعت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مدیرعامل اچ‌پی در این باره گفته است که HP قصد دارد تا دو مشکل مهم چاپگرهای سه‌بعدی را برطرف کند. او معتقد است که چاپگرهای سه‌بعدی فعلی، آهسته عمل می‌کنند و آن‌ها را «شبیه تماشای آب شدن یخ» دانسته است. ویتمن وعده داده که اچ‌پی سرعت چاپ سه‌بعدی را افزایش خواهد داد و از طرفی کیفیت و دقت چاپ در آن‌ها را نیز بهبود خواهد بخشید. پس انتظار می‌رود HP در ماه ژوئن از چاپگرهایی رونمایی کند که از نظر دقت و سرعت چاپ سه بعدی نسبت به رقبا در سطح بالاتری قرار بگیرند.
همچنین گزارش شده که اچ‌پی برای چاپگرهای سه‌بعدی خود کاربران خانگی را هدف قرار نداده است و محصولات این شرکت برای کمپانی‌ها طراحی شده‌اند. از این رو می‌توان پیش‌بینی کرد که چاپگرهای سه بعدی‌ اچ‌پی گران‌قیمت خواهند بود.
حال باید منتظر ماند و دید محصولات جدید اچ‌پی توان رقابت با چاپگرهای سه‌بعدی فعلی را خواهند داشت یا خیر.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هم‌گام سازی بهتر و سفارشی‌کردن منو‌ها در تازه‌ترین نسخه از فایرفاکس

فایرفاکس
در تازه ترین نسخه بتا از فایرفاکس روند همگام‌سازی اطلاعات بین ابزارهای مختلف ساده‌تر شده و امکان سفارشی‌کردن بهترمنوها نیز افزوده شده است. اگر از امکان همگام‌سازی فایرفاکس ناامید شده‌اید، این تغییرات ممکن است موجب خوشنودی شما شود.
در نسخه جدید آزمایشی از فایرفکس به‌نظر می‌رسد که روند ذخیره‌کردن تنظیمات در میان دستگاه‌‌های مختلف ساده‌تر شده است.
ساده‌ شدن چیدمان منوی راه‌اندازی هم‌گام ‌سازی و کم‌شدن مراحل تنظیمات برای ساخت حساب‌کاربری و همچنین بهبود تجربه کاربری بین دستگاه‌های مختلف، جزء بارزترین ویژگی‌هایی هستند که در نسخه جدید بتا از فایرفاکس نمایان شده‌اند.
همچنین از طریق منوی جدیدی می‌توان به سفارشی ساختن برخی از منوها پرداخت. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که با گرفتن و ول‌کردن ویژگی دلخواه، افزونه یا ابزار را در هر جایی از مرورگر که می‌خواهید قرار دهید. از طریق این منو می‌توان به ابزارهایی همچون کپی/ پیست، چاپ، ذخیره‌کردن و غیره دسترسی داشت. علاوه بر این بلافاصله پس از دانلود یک افزونه، می‌توان آن را در این منو اضافه کرد.


http://zurl.ir/434359
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت قصد دارد تا تجربه بازی بر روی پی‌سی و موبایل را با DirectX 12 ارتقا بخشد

http://postimage.org/
ردموندی‌ها نسخه جدید API گرافیکی خود، DirectX 12 را رونمایی کردند و خبر از ارائه آن در آینده نزدیک دادند. DX12 دسترسی کمتری به سخت‌افزار را به توسعه‌دهندگان می‌دهد و برای بهبود عملکرد گرافیکی در تمام پلتفرم‌های مایکروسافت ارائه خواهد شد.
مایکروسافت، امروز در GDC از جدیدترین نسخه APIهای گرافیکی خود، یعنی DirectX 12 پرده برداشت. برخی از توسعه‌دهندگان بازی‌ها مدتی بعد می‌توانند به صورت آزمایشی با این APIها کار کنند. مدیر توسعه گرافیک مایکروسافت، آنوج گوسالیا از ارائه DX12 در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اعلام نمود که این API در کنار سایر بهبودهای گرافیکی اعمال شده، منجر به بهبود قدرت گرافیکی در تمام پلتفرم‌های مایکروسافت، شامل ایکس‌باکس وان و ویندوز فون خواهد شد.
ویندوز فون روز به روز با سرویس Xbox Live یکپارچه‌تر می‌گردد. Polygon گزارش می‌دهد که DirectX 12 باید میزان منابع مورد نیاز برای اجرای این بازی‌ها را بهبود بخشیده و تبدیل محتوای طراحی شده برای کنسول‌ها و پی‌سی‌ها به محتوای قابل استفاده در دستگاه‌های موبایل را ساده‌تر سازد.
در بخش پی‌سی‌ها، توسعه‌دهندگان بازی برای این دستگاه‌ها دسترسی کمتری به سخت‌افزار خواهند داشت، تا عملکرد گرافیکی تا حد ممکن سریع باقی بماند.
API جدید برای پردازش وظیفه‌ها هوشمندتر عمل کرده و از پردازنده‌های چندهسته‌ای به شکل بهینه‌تری استفاده می‌کند تا هیچ‌یک از آنها بلااستفاده باقی نماند. اگر شما به شکل حرفه‌ای اهل بازی هستید و از یک پی‌سی مخصوص بازی بهره می‌برید، احتمالا نیازی به ارتقا سخت‌افزار نخواهید داشت، چرا که مایکروسافت اعلام نموده که 80 درصد پی‌سی‌های مخصوص بازی موجود در بازار با بازی‌های مبتنی بر DirectX 12 سازگار خواهند بود. البته فعلا صحبت از بازی‌های مبتنی بر API گرافیکی جدید مایکروسافت بسیار زود است و احتمالا در فصل تعطیلات سال 2015 شاهد ارائه این عناوین به بازار باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مدیرعامل گوگل بدنبال دستیابی به کامپیوترهایی است که قادر به درک کاربران خود باشند

لری پیج
لری پیج مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران گوگل، در مصاحبه‌ای با چارلی رُز طی یک جلسه پرسش و پاسخ در TED، دیدگاه خود در خصوص آینده را با جمعیت حاضر به اشتراک گذاشت. در خلال دیدگاه پیج در خصوص آینده، بخشی نیز مربوط به کامپیوترهایی بود که قادر به درک و فهمیدن و نیز انجام کارهایی هستند که صاحبان آن‌ها در انجام آن چندان خوب نیستند.
"دنیای پردازش به نحوی شبیه به یک آشفته‌بازار است" این جمله، تعریف لری پیج از صنعتی بود که گوگل نقش کمرنگی در آن ندارد. مشکل اصلی در میان سایر مسائل این است که کامپیوترها نسبت به کاربران خود آگاهی ندارند. نهایت فهم یک کامپیوتر از کاربر خود در یافتن موقعیت جغرافیایی خلاصه می‌گردد؛ اما اگر بدنبال درک کاری که شخص در حال انجام آن است، یا نیازهای شخص چیست و سایر مسائل نظیر این‌ها باشید، کامپیوترها کوچکترین ایده‌ای در این خصوص نخواهند داشت. هدف لری پیج که به نحوی می‌توان آن را هدف گوگل نیز به حساب آورد، افزایش آگاهی کامپیوترها نسبت به موارد مذکور است؛ به گونه‌ای که بتوان از این موجودات دیجیتال انتظار همراهی و کمک بیشتری داشت.
برای دست‌یافتن به این مهم، گوگل تاکنون ابتکارهای متعددی را ارائه کرده است. برای نمونه به ارائه Android Wear توسط این کمپانی برای سلطه بر بازار ابزارهای پوشیدنی توجه کنید. یا اگر بدنیال نشانه‌ای نزدیک‌تر به این هدف باشیم، تصاحب کمپانی هوش مصنوعی DeepMind توسط گوگل در اوایل سال جاری نشانه‌ای بارز بر این مدعا است. به کارگیری تشخیص گفتار در یک سیستم که مجموعه عظیم ویدئوهای یوتیوب را برای یافتن اطلاعات مربوط به گربه‌ها بصورت کاملاً مستقل و با درک ماهیت این حیوان مورد جستجو قرار می‌داد نیز گوگل را یک قدم به ادراک بشری در سیستم‌های کامپیوتری نزدیک‌تر کرده است. و در نهایت نمی‌توان تاخت‌‌و‌تاز این کمپانی در صنعت اتومبیل را نیز نادیده گرفت که لری پیج در آن خودروی بدون راننده گوگل را در مراحل پایانی توسعه دانسته و به آمار حرکت 100 هزار مایلی آن اشاره می‌کند.
اما این مبحث هوش کامپیوتری خواه ناخواه مسءله مورد توجه همگان را دوباره مطرح می‌کند: امنیت و حریم شخصی. در هر حال گوگل در این زمینه آنچنان هم خوشنام نیست. در هر صورت لری پیج نا امیدی و تأسف خود برای دولت را بخاطر همه سر و صدا و جنجال‌های مرتبط با NSA ابراز کرده است. البته اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، لری پیج از اینکه دولت آن‌ها و سایر کمپانی‌های تأثیرگذار تکنولوژی را در این مسأله دخیل نکرده است اظهار تأسف نموده و چنین بیان داشته است که گوگل قادر نیست کاربران خود را در مقابل دولت بر سر چیزی که حتی از وجود آن اطلاعی ندارد محافظت کند. البته ذکر این مسأله کاملاً ضروری است که یکی از وکلای NSA به تازگی گفته است که گوگل و سایر کمپانی‌های همکار، کاملاً از اقدام این آژانس امنیتی در خصوص داده‌کاوی کاربران اطلاع داشته‌اند.
با توجه به این همه پروژه‌های گوناگون و گاهی بی‌ربط به یکدیگر که گوگل در حال تلاش برای توسعه آن‌هاست، ممکن است گاهی تصور کنیم که این کمپانی در حال از دست‌دادن بینش خود در مورد هدف اصلی -تطبیق تمام دانش و اطلاعات بشری و قابل جستجو نمودن آن- بوده و در راه منحرف‌شدن از برنامه قدم برمی‌دارد. از منظر لری پیج، جستجو همچنان بعنوان قلب نگرش گوگل مطرح است؛ اما برای دستیابی کامل به این هدف، کامپیوترها باید قادر باشند که به واقع جهان را درک کنند. از این منظر گوگل همچنان پس از 15 سال فعالیت، راه درازی در پیش خواهد داشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
10 مدیرعامل برتر شرکت‌های فناوری به گزارش Glassdoor معرفی شدند

به نظر می‌رسد مارک زاکربرگ دیگر نفر اول لیست برترین مدیرعامل بر اساس بازخورد کارمندان نیست. Glassdoor که اطلاعات مرتبط با محل‌های کار را نگهداری می‌کند به تازگی لیست جدید خود را از 50 مدیرعامل برتر کمپانی‌ها را بر اساس بازخورد بدست آمده از کارمندان آن‌ها منتشر کرده است. در سال 2013، مدیرعامل سرشناس فیسبوک یعنی مارک زاکربرگ با درجه تایید 99 درصدی کارمندان صدرنشین این جدول بود اما امسال با چند پله سقوط به جایگاه چهارم نزول کرده است
جای خالی برخی نام‌های بزرگ مانند جف بزوس مدیرعامل آمازون و مریسا میر مدیرعامل یاهو به وضوح حس می‌شود. این دو به ترتیب در رده سیزدهم و چهاردم لیست سال پیش بودند و مریسا میر تنها زنی است که خود را به لیست 50 مدیرعامل برتر وارد کرده است. در ادامه شاهد معرفی ده مدیرعامل برتر فناوری خواهیم بود که به گزارش Glassdoor تا کنون بر سال 2014 حکم‌رانی کرده‌اند.


1- جف وینر (LinkedIn)

جف وینر
جایگاه نخست به جف وینر مدیرعامل شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکداین تعلق دارد که توانسته تایید 100 درصدی را به خود اختصاص دهد. وینر از سال 2008 در این کمپانی بوده و از کارمندان سابق که ترجیح داده‌اند ناشناس باقی بمانند اظهار نظرها و نقدهای فوق‌العاده‌ای دریافت کرده است. یک توسعه‌دهنده وب مشغول در لینکداین گفته است که "مدیرعامل کسی است فرهنگ سازمانی را گسترش می‌دهد. و او [وینر] بر فرهنگ تاکید دارد".


2- پول جیکوبز (Qualcomm)

پول جیکوبز
در لیست کلی، جیکوبز در حقیقت جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده اما با محدود کردن جدول به کمپانی‌های تکنولوژی، جایگاه دوم به مدیرعامل غول تولیدکننده تراشه‌های پردازشی و ارتباطی تعلق می‌گیرد. پول جیکوبز با بدست آوردن 95 درصد تایید از سوی کارکنانش مواجه بوده است. متخصص ارشد یادگیری و توسعه کوالکام در خصوص مدیرعامل این کمپانی می‌گوید:
[او] مدیری با بینش، با سابقه و توان فعالیتی عالی در زمینه تکنولوژی و توانمند در ارائه موقعیت‌های مناسب برای کار است.
به نقل از گزارش Glassdoor لازم به ذکر است که "پاول جیکوبز در زمان تهیه این گزارش و اجرای عملیات تحقیق مدیرعامل وقت کوالکام بوده است؛ بنابراین مدیرعامل جدید این کمپانی یعنی استیو مولنکف شرایط لازم را برای ارزیابی در این لیست نداشته است".



3- برد اسمیت - (Intuit)

برد اسمیت]
اسمیت در مجموع در جایگاه ششم قرار دارد اما در لیست تکنولوژی، رتبه سوم را از آن خود نموده است. کارمندان Intuit، به مدیرعامل این کمپانی نرم‌افزاری که از سال 2008 تا کنون بر این صندلی تکیه زده است 94 درصد تایید اختصاص داده‌اند. یکی از کارمندان ناشناس این مجموعه در خصوص برد اسمیت می‌گوید:
در بالاترین حالت، برد اسمیت و تیمش مورد احترام هستند و فعالیت‌ها را در جهت مناسبی به پیش می‌رانند.



4- مارک زاکربرگ (Facebook)

مارک زاکربرگ
در سال 2013، زاکربرگ با تایید 99 درصدی کارکنانش مدیرعامل برتر مجموع لیست بود. امسال اما، چهره‌ی اصلی فیسبوک با تایید 93 درصدی به جایگاه چهارم جدول تکنولوژی و شماره نهم لیست کلی سقوط کرده است. یک تحلیلگر مسائل فیسبوک می‌گوید:
مارک یک رهبر فوق‌العاده است که می‌خواهد دنیا را به جای بهتری برای زندگی بدل نماید. و من نیز عاشق کار کردن برای ماموریتی هستم که به آن اهمیت می‌دهم.



5- لری پیج (Google)

لری پیج
پیج در رتبه‌بندی کلی در جایگاه دهم قرار دارد اما مدیرعامل و بنیان‌گذار گوگل با دریافت 93 درصد تایید، در لیست فناوری میانه‌دار میدان است. برخلاف سلطه همه‌جا حاضر غول جستجو، لری پیج چندان تلاش نمی‌کند خبرساز باشد. یک مهندس نرم‌افزار ناشناس از گوگل می‌گوید:
لری از ما می‌خواهد روحیه یک استارت‌آپ را حفظ کنیم حتی با وجود این حقیقت که گوگل دیگر یک استارت‌آپ چالاک نیست



6- مارک بنیوف (Saleforce)

مارک بنیوف
بنیوف سمت‌های متعددی را در Saleforce.com عهده‌دار است. او مدیرعامل، بنیان‌گذار و رئیس هیئت مدیره این کمپانی پردازش ابری بوده که در لیست کلی جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داده است. اما 93 درصد تایید از سوی کارمندان، او را در مکان ششم لیست شرکت‌های تکنولوژی قرار می‌دهد. یکی از کارمندان ناشناس سیل‌فورس درباره مارک بنیوف چنین می‌گوید:
مارک بطور قطع بهترین مدیرعامل در این صنعت است. مسلما متفاوت به‌نظر می‌رسد اما در عین حال بهترین است.



7- جری کنلی (Riverbed Technologies)

جری کنلی
جری کنلی عدد شانس 13 را در لیست کلی بدست آورده است! اما در لیست تکنولوژی جایگاه هفتم را کسب نموده. رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Riverbed که یک کمپانی با محوریت عملکرد اپلیکیشن است و در سال 2002 تاسیس شده، توانسته 93 درصد تایید از سوی کارکنان را به خود اختصاص دهد. یکی از کارمندان فروش ریوربد در این خصوص می‌گوید:
جری با مجموعه عظیم اشتیاق و انرژی خود، یک مدیرعامل بی‌نظیر است. او بسیار باشخصیت بوده و بسیار به کمپانی و افراد خود اهمیت می‌دهد. امکان ندارد که بنی بشری بتواند این کمپانی یک میلیارد دلاری را بهتر از جری کنلی اداره کند.



8- تیم کوک (Apple)

تیم کوک
وارث تاج و تخت استیو جابز در رتبه‌بندی کلی هفدهم است اما توانسته در لیست مرتبط با فناوری جایگاه هشتم را از آن خود نماید. کوک در مجموع 92 درصد تایید را از کارکنان خود دریافت داشته که نسبت به میزان 93 درصدی سال پیش با اندکی کاهش روبرو بوده است. یک مهندس Front-end در اپل می‌گوید:
شما [تحت مدیریت تیم کوک] احساس می‌کنید که هر کاری که انجام می‌دهید دارای تاثیری مستقیم بوده و شما مسئول آن هستید. مدیرعامل و معاونانش خود را از دیگران جدا نمی‌کنند. بسیار متداول است که آن‌ها را در حال خوردن ناهار با سایر کارمندان ببینیم.



9- جان دوناهو (eBay)

جان دوناهو
مدیرعامل و رئیس eBay از سال 2088 تا کنون، در لیست کلی رتبه 19 را ار آن خود نموده اما جان دوناهو در لیست تکنولوژی وضعیت به مراتب بهتری داشته و با با کسب 91 درصد تایید مکان نهم را بدست آورده است. یک مدیر داخلی در eBay می‌گوید:
مدیرعامل این کمپانی باهوش، باشخصیت و صمیمی است. جان دوناهو رهبری عالی بوده و یکی از دستیافتنی‌ترین (صمیمی و قابل نزدیک‌ شدن) مدیرعامل‌هایی است که من تا کنون دیده‌ام.



10- فرانک دسوزا (Cognizant Technology Solutions)

فرانک دسوزا
دسوزا پاسبان جایگاه بیست و چهارم لیست کلی و جایگاه دهم لیست فناوری است. او که 90 درصد تایید را از سوی کارمندان خود بدست آورده از سال 2007 تا کنون مدیر اجرایی برتر در Cognizant بوده است که او را در سن 38 سالگی، به جوان‌ترین مدیرعامل یک کمپانی فناوری میلیارد دلاری بدل کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
احتمال می‌رود ساعت هوشمند Moto 360 موتورولا به پوشش یاقوت کبود و شارژ القای مغناطیسی مجهز گردد

Moto 360
در طی یک پرسش و پاسخ با طراح ارشد پروژه Moto 360 در Hangouts گوگل پلاس، اطلاعاتی در خصوص مکانیسم شارژ ساعت هوشمند موتورولا بدست آمده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. طراح ارشد این پروژه به این نکته اشاره کرده که این ساعت هوشمند از پورت خاصی برای شارژ بهره‌مند نیست و ممکن است موتورلا از چیزی که در حال حاضر "راز" محسوب می‌شود به این منظور بهره برده باشد.
قطار شایعات، کلمه‌ی راز را گرفته و با سرعت به پیش می‌رود. در همین خصوص تا کنون حدس‌هایی از امکان شارژ خورشیدی تا شارژ جنبشی برای این ساعت هوشمند مطرح شده است اما شایعات جدید نشان می‌دهند که شاید قضیه به آن جالبی که تصور می‌کنیم نباشد. یک منبع چینی مدعی است که Moto 360 از مکانیسم شارژ القای مغناطیسی بهره خواهد برد که پایه‌ای برای همان شارژ بیسیم Qi موجود است. ایده‌هایی در میان بوده که ممکن است موتورولا به این منظور به تکنولوژی شارژ بیسیم Rezence روی آورده باشد اما بدلیل استفاده این تکنولوژی از رزونانس مغناطیسی با اطلاعات بدست آمده از منبع چینی که از القای مغناطیسی سخن به میان آورده همخوانی نخواهد داشت. البته به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی‌رسد که چرا موتورولا باید شارژ القایی Qi که هم‌اکنون در دستگاه‌های فراوانی استفاده شده را یک "راز" نگاه دارد.
شایعات موجود همچنین ایده‌هایی را نیز در خصوص صفحه‌نمایش Moto 360 مطرح می‌نماید. ما می‌دانیم که صفحه‌نمایش این ساعت بصورت مدور بوده و از قطر دارای اندازه‌ای حدود 1.81 اینچ است. همچنین گفته می‌شود که این صفحه‌نمایش زیبا از نوع OLED بوده و با پوششی از یاقوت کبود محافظت می‌شود. OLED بودن این صفحه‌نمایش از آنجا که مربوط به ساعت هوشمند و نیز موتورولا می‌شود معقول به نظر می‌رسد چراکه این کمپانی از تکنولوژی مذکور تا کنون بخوبی در Active Display گوشی هوشمند Moto X بهره برده است. پوشش یاقوت کبود نیز مسلما در زمره‌ی "مواد با کیفیت" قرار می‌گیرد که به گفته خود موتورولا در این ساعت هوشمند استفاده شده است. البته پوشش یاقوت کبود که برای محافظت از صفحه‌نمایش دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد همیشه منجر به پیچیده شدن فرآیند تولید می‌گردد که البته صحبت‌هایی نیز در خصوص مشکلاتی که موتورولا برای تولید انبوه ساعت خود با آن‌ها مواجه شده به گوش می‌رسد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بعد از ربودن اطلاعات جیمیل و یاهو توسط NSA، گوگل کل جیمیل را رمزگذاری می‌کند

جیمیل
گوگل در حال بالا بردن امنیت جیمیل در سطحی جدید است که از نامه‌های کاربران در برابر چشم‌های سارقین محافظت کند. غول بزرگ دنیای وب پنج شنبه اعلام کرد از این پس جیمیل همیشه هنگام ارسال و دریافت از ارتباط رمزگذاری شده استفاده خواهد کرد. جیمیل همواره از ارتباط امن https پشتیبانی می کرده و در سال ۲۰۱۰ این تنظیم را بصورت پیش فرض برای همه کاربران فعال کرد، ولی هنوز انتخابی وجود داشت که ازطریق آن امکان غیرفعال کردن https وجود داشت. از حالا به بعد جمیل فقط با ارتباط امن https کار می‌کند، به این معنی که دیگر به شما اجازه فعال کردن ارتباط نا امن http را نمی‌دهد.
این تغییر باعث می شود که هیچ کس نتواند به پیغام‌های دریافتی و ارسالی شما تا سرور جیمیل دستبرد بزند. طبق گفته مهندس ارشد امنیت جیمیل، نیکولاس لیدزبرسکی اهمیتی هم ندارد که از یک شبکه بیسیم عمومی، کامپیوتر شخصی، تلفن یا تبلت استفاده می کنید.
یکی از دلایلی که باعث استفاده از http می‌شود سرعت کمتر https بود. ولی به گفته گوگل چند وقتی است که بر روی مشکل سرعت عملکرد https کار شده و این مشکل در حال حاضر برطرف شده و تفاوتی از لحاظ عملکرد بین http و https نباید احساس شود. از جایی هم که اکثر کاربرها پیش از این از https استفاده می‌کردند این می‌تواند آخرین قدم این تحول محسوب شود.
علاوه بر این گوگل گفته، تمامی پیغام‌های دریافتی و ارسالی درونی که در بین سرورهای گوگل نقل و انتقال دارند نیز رمزگذاری می‌شوند. بدین معنا که تنها ارتباط رایانه شخصی شما تا سرور گوگل رمزگذاری نمی‌شود بلکه اگر قرار است پیغامی بین دو یا چند مرکز داده گوگل جابجا شود نیز رمزگذاری خواهد شد.
این تغییری بوده که گوگل بعد از افشایی که در تابستان قبل صورت گرفت (گزارشی که در آن NSA را متهم ربودن نام‌های الکترونیکی کاربران گوگل و یاهو در هنگام جابجایی بین مرکز داده‌هایشان می‌کرد) جزو بالاترین اولویت‌های خود قرار داده بود.
در این میال همچنین گوگل گزارشی از ضریب اطمینان سرویس جیمیل در سال قبل را ارائه داده که طبق آن جیمیل ۹۹.۹۷۶ درصد در دسترس بوده، که نتیجه آن کمتر از ۲ ساعت خارج از دسترس بودن جیمیل برای هر کاربر در هر سال می باشد.
لیدزبرسکی اذعان کرد، بارزترین تعهد ما ایمن ساختن و ایجاد پایداری بیشتر نامه‌های الکترونیکی کاربرانمان است و همواره بطور پایدار جهت بهبود آن تلاش خواهیم کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 27 از 119:  « پیشین  1  ...  26  27  28  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA