انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 29 از 119:  « پیشین  1  ...  28  29  30  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
پردازنده‌‌های حرفه‌ای اینتل در ۲۰۱۴: CPU آنلاک با گرافیک Iris Pro به سری Broadwell اضافه می‌شود

http://postimage.org/
اینتل روز گذشته کنفرانس ویژه‌ای را ترتیب داد تا در آن، محصولات جذابی که قرار است وارد بازار کند را اطلاع رسانی نماید. اینتل در این کنفرانس از تکنولوژی‌های جدیدی که به گفته این شرکت براساس بازخورد مشتریان ایجاد شده‌اند صحبت کرد و در آن حرفه‌ای‌ها را مخاطب قرار داد.
هرچند اینتل در این کنفرانس اطلاعات جالبی را ارایه کرد، اما با معرفی تکنولوژی‌های جدید سوالات بسیاری را نیز در ذهن کارشناسان شکل داد که هنوز پاسخی برای آن‌ها وجود ندارد.
اینتل در این کنفرانس پردازنده آنلاک شده با گرافیک سری Iris Pro را معرفی نمود که قرار است سوکت آن تغییر کرده و برای پلتفرم آینده این شرکت با نام Broadwell (نسل پنجم پردازنده‌های اینتل جانشین هسول) عرضه شود. از آنجایی که سوکت این پردازنده تغییر کرده می‌توان از آن در کامپیوترهای کوچک مانند iMac یا Brix Pro گیگابایت بهره برد. این بدین معنا است که کامپیوترهای کوچک که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند قادر خواهند بود تا یک پردازنده قدرتمند با گرافیک کارآمد از سری Iris Pro را در خود جای دهند. البته هنوز مشخص نیست که از GPUهای جدید Iris Pro در این پردازنده استفاده خواهد شد یا همان Iris Pro HD 5200 با آن مجتمع شده است.
مورد دوم در باره پردازنده آن است که هسته‌های این CPU بطور کامل آنلاک هستند و کاربر می‌تواند آن را اورکلاک کند.
هنوز زمان عرضه این پردازنده و حتی قیمت آن مشخص نیست، اما به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک کامپیوترهای کوچک قدرتمندی روانه بازار شوند تا در مصارف مختلف از آن‌ها استفاده گردد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت وعده بازی‌های بیشتر با رزولوشن 1080p را برای ایکس‌باکس وان داد

http://postimage.org/
بدون شک یکی از مهم‌ترین اختلاف‌ نظرها در مورد نسل جدید کنسول‌های بازی، رزولوشن بازی‌ها است. بر هیچ‌کس پوشیده نیست که حداقل تا اینجای کار، از نظر قدرت پردازش گرافیکی، پلی استیشن ۴ قوی‌تر از ایکس‌باکس وان است. در همین راستا طی ماه‌های اخیر تصاویر بسیاری از بازی‌ها در دو کنسول مایکروسافت و سونی منتشر شد تا گرافیک یکی را بر دیگری برتر بدانند. حال مایکروسافت دست بکار شده و وعده بازی‌های خوش آب و رنگ‌تری را به کاربران خود داده است.
طی ماه‌های گذشته وب‌سایت‌های بسیاری بازی‌های یکسان در دو کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان را مورد بررسی و مقایسه قرار دادند و در اکثر موارد ایکس‌باکس وان از نظر رزولوشن و متقابلاً جزئیات تصویر در سطح پایین‌تری نسبت به پلی استیشن ۴ قرار گرفت.
این موضوع در کنار قیمت بالاتر ایکس‌باکس وان نسبت به پلی استیشن ۴، به پاشنه آشیل ردموند‌ها بدل گردید تا مدیر توسعه ایکس‌باکس اینگونه اظهار نظر کند:
پردازنده‌های گرافیکی نسل جدید بسیار پیچیده شده‌اند. تا زمانی که موتورهای مخصوص تولیدکنندگان بازی مانند Frostbyte نتوانند از تمام قدرت GPU بهره ببرند، استودیوهای بازی‌سازی نیز نمی‌توانند بازی‌هایی بسازند که از کل قدرت پردازشی ایکس‌باکس وان استفاده کنند.
او در ادامه گفته است «هر زمان که توسعه‌دهندگان بتوانند تمام توان پردازنده ایکس‌باکس وان را بکار گیرند، آن‌وقت اجرای بازی‌ها در رزولوشن 1080p عادی خواهد شد.» به اعتقاد او تنها کمی زمان لازم است تا اختلاف قدرت بین ایکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ محو شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
۴۰۰ هزار دستگاه از ساعت هوشمند پبل به فروش رفته است

پبل
گوگل در هفته گذشته از سیستم‌عامل Android Wear که برای ساعت‌های هوشمند و دیگر گجت‌های پوشیدنی طراحی شده، پرده برداشت و همزمان با آن ال‌جی و موتورولا نیز ساعت‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل را رونمایی کردند. اما با وجود اینکه تولیدکنندگان مطرحی همچون سامسونگ و سونی پیش از این نسبت به تولید و عرضه ساعت‌های هوشمند اقدام کرده‌اند، موفق‌ترین محصول در این حوزه، ساعت هوشمند Pebble، محصول یک استارتاپ کوچک است.
ساعت‌های هوشمند متنوع و بسیاری روانه بازار شده‌‌اند حتی برخی از آن‌ها محصول شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ و سونی هستند. با این وجود موفق‌ترین محصول در این بازار Pebble است. روز گذشته کمپانی پشت این محصول اعلام کرد که ۴۰۰ هزار دستگاه از ساعت هوشمند خود را در سال ۲۰۱۳ به فروش رسانده است. این آمار شامل فروش اولیه ساعت در کیک‌استارتر و همچنین سری جدید Pebble Steel می‌شود.
این میزان فروش برای کمپانی تازه‌ تاسیسی که با حمایت کیک‌استارتر شروع به کار نموده، خارق‌العاده است. چراکه پبل به ابزارهای تولید انبوه‌ای که سامسونگ‌، ال‌جی، سونی یا موتورولا در اختیار دارد، دسترسی نداشته و با سرمایه نسبتا کمی شروع به کار کرده است.
اما حالا این پرسش مطرح می‌شود که آیا پبل با وجود ابزارهایی همچون Gear 2، Gear Fit و ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Android Wear مانند موتو ۳۶۰ باز هم توان رقابت را خواهد داشت؟ شاید تنها دلیلی که بتوان از آن به عنوان برتری پبل یاد کرد، عرضه ‌زودتر محصول و متقابلا شکل گیری فروشگاه اختصاصی برای اپلیکیشن‌های تحت این پلتفرم باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دستیار صوتی Google Now رسما به کروم اضافه شد

http://postimage.org/
گوگل از چندی پیش مرکز اعلانیه‌ها را به مرورگر کروم اضافه کرد تا افزونه‌ها و وب‌سایت‌ها بتوانند اعلانیه‌ها و به عبارتی نوتیفیکیشن‌ها را در یک مکان واحد به نمایش درآورند و به بهترین شکل در اختیار کاربر قرار دهند. امروز نیز در نسخه جدید کروم دستیار صوتی Google Now اضافه شده است.
اگر از مرورگر محبوب گوگل برای وب‌گردی استفاده می‌کنید از امروز می‌توانید از جستجوی صوتی و دستیار گوگل لذت ببرید. نسخه دسکتاپ همچون نسخه موبایل کار می‌کند و در آن نتایج جستجو بصورت کارتی نمایش داده می‌شوند.
کاربر می‌تواند از طریق میکروفون کامپیوتر خود، دستورات مدنظر را بصورت صوتی ارسال کند تا سرورهای گوگل به واسطه سرویس Google Now آن‌ها را پردازش نموده و نتایج منطبق با درخواست کاربر را در قالب‌ کارت‌های حاوی اطلاعات نمایش دهد.
از طریق بخش اعلانیه‌ها در مرورگر کروم قادر خواهد بود تا به جستجوی صوتی، یادآوری‌ها، رویدادهای موجود در تقویم و بسیاری موارد دیگر دسترسی داشته باشید. حتی می‌توانید به امکانات مشابه آنچه در اندروید تجربه کرده‌اید در کروم نیز دسترسی داشته باشید و به عنوان مثال اطلاعات مربوط به منطقه فعلی خود را مشاهده کنید. مثلا می‌توانید به گزارش وضعیت آب و هوا در منطقه‌ای که در آن حضور دارید دسترسی داشته باشید یا از گوگل بخواهید تا رستوران‌های اطراف محل فعلی‌تان را لیست کند. جالب اینجاست که برخی از اطلاعات نمایش داده شده براساس محلی که تلفن شخصی شما در آن قرار دارد نمایش داده می‌شوند نه لپ‌تاپ یا کامپیوترتان. البته معمولا هر جا که شما حضور دارید تلفن‌تان نیز همراهتان است و از این نظر گوگل از ابزارهای موقعیت‌يابی دقیق تلفن شما برای دسترسی به موقعیت دقیق‌تان استفاده می‌کند تا اطلاعات صحیحی را در اختیارتان قرار دهد.
برای استفاده از سرویس Google Now در کامپیوتر خود، تنها کافی است جدیدترین نسخه مرورگر کروم را نصب نموده و سپس با اکانتی که در تلفن‌خود نیز لاگین کرده‌اید در مروگر کروم لاگین کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
موزیلا مخترع جاوااسکریپت را به عنوان مدیرعامل Firefox OS انتخاب کرد

برندان ایچ
فایرفاکس از بدو تولد به عنوان مرورگر جایگزین شناخته می‌شود و همواره طرفداران خاص خود را داشته است. کمپانی موزیلا که توسعه دهنده فایرفاکس است از چندی پیش با معرفی سیستم‌عامل Firefox OS وارد دنیای موبایل شد تا با سیستم‌عامل‌هایی همچون اندروید در بخش خاصی از بازار رقابت کند. حال این کمپانی یک مدیرعامل جدید اما باسابقه را استخدام نموده تا بر روی این سیستم‌عامل متمرکز شود.
موزیلا با ارایه سیستم‌عامل Firefox OS قصد دارد بازار تلفن‌‌های هوشمند ارزان قیمت را که در کشورهای در حال توسعه محبوب هستند تحت کنترل خود بگیرد. جایی که اندروید در آن چندان قوی‌ نیست و ویندوز فون نیز سهم زیادی ندارد و فضا برای کار در آن وجود دارد. البته گوگل نیز به این بخش از بازار توجه ویژه‌ای داشته و با ارایه اندروید ۴.۴ کیت‌کت سعی نموده تا پشتیبانی از سخت‌افزارهای ضعیف را بهبود بخشد. اما با این وجود ساختار ساده و سبک فایرفاکس باعث می‌شود تا این مرورگر سریع‌تر از دیگر سیستم‌عامل‌ها بر روی ابزارهای مجهز به سخت‌افزار ضعیف اجرا شود.
موزیلا مدیر سابق بخش فناوری خود، برندان ایچ را به عنوان مدیرعامل سیستم‌عامل Firefox OS انتخاب کرده است. به این ترتیب تمرکز اصلی موزیلا از مرورگر این شرکت به سیستم‌عامل موبایل فایرفاکس تغییر مسیر می‌دهد. چرا که اگر موزیلا در این صنعت جایی برای خود باز کند سود سرشاری را بدست خواهد آورد.
برندان ایچ یکی از فنی‌ترین اعضاء موزیلا بوده است او در سال ۱۹۹۵ جاواسکریپت را خلق نمود تا دنیای وب را به طور کامل متحول کند. او جزو اولین توسعه دهندگان فایرفاکس و نت‌اسکیپ بوده و از همان ابتدای کار در موزیلا حضور داشته است.
او از آگوست سال ۲۰۰۵ به عنوان مدیر ارشد فنی موزیلا مشغول به کار بوده است و حالا به عنوان مدیرعامل سیستم‌عامل فایرفاکس به کار خود ادامه خواهد داد.
او در مصاحبه خود به اهمیت ویژه سیستم‌عامل Firefox OS برای موزیلا اشاره نموده و گفته است که هدف آن‌ها تولید تلفن‌های هوشمند ۲۵ دلاری مجهز به این سیستم‌عامل است.
حال باید منتظر ماند و دید موزیلا در این راه تا چه حد موفق خواهد بود و محصولات مبتنی بر این سیستم‌عامل تا چه محبوب خواهند شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل API سرویس‌های خود را برای NET. عرضه کرد: منتظر سرویس‌های گوگل در ویندوز فون و ویندوز ۸ باشید

http://postimage.org/
گوگل بی‌سر و صدا هفته گذشته اعلام کرد که API سرویس‌های خود را برایNET. عرضه می‌کند. این بدین معنا است که به زودی سرویس‌های گوگل راه خود را به سیستم‌عامل ویندوز فون باز می‌کنند و توسعه دهندگان نیز می‌توانند از آن‌ها در محصولات خود بهره ببرند.
گوگل اعلام نموده که API سرویس‌های خود را در قالب یک پروژه متن باز برایNET. ارایه کرده و آن‌ها را بر روی NuGet میزبانی می‌کند.
ارایه APIهای گوگل برایNET Framework. موجب می‌شود تا تولیدکنندگان نرم‌افزارهای دسکتاپ، تحت وب یا ویندوز فون بتوانند از سرویس‌های گوگل در برنامه‌های خود استفاده کنند. این مجموعه شامل ۵۰ کتابخانه از سرویس‌های مختلف از جمله یوتیوب، Analytics، تقویم و بسیاری از سرویس‌های دیگر می‌شود.
گوگل پیش از این از ارایه سرویس‌های خود برای پلتفرم‌های ویندوز فون و ویندوز ۸ اجتناب می‌کرد و دلیل این موضوع را نیز در عدم محبوبیت و تعداد کم کاربران این سیستم‌عامل‌ها بیان می‌نمود. مایکروسافت و گوگل در این باره مناقشات بسیاری را پشت سر گذاشتند. اما حالا می‌توان انتظار داشت که به زودی اپلیکیشن‌های مختلفی برای پلتفرم‌های مختلف مایکروسافت تولید شوند تا سرویس‌های گوگل را به ویندوز فون و ویندوز ۸ اضافه نمایند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل از تولیدکننده عینک‌های ری‌-بن کمک گرفته تا عینک هوشمند خود را شبیه به عینک‌های رایج و با نام برند آن‌ها عرضه کند

http://postimage.org/
گوگل پیش از این با یک شرکت ایتالیایی تولید کننده عینک‌های اپتیکال به نام لوکسوتیکا قرارداد همکاری را امضاء کرد تا به این کمپانی در زیبا سازی عینک هوشمند گوگل گلس کمک کند. حال گزارش شده که ممکن است است لوکسوتیکا عینک گوگل را تحت برند‌های زیرمجموعه خود شامل ری‌-بن، اوکلی، میو میو یا آرمانی وارد بازار کند.
گوگل تلاش می‌کند با تغییر ظاهر گوگل گلس و شبیه نمودن آن به عینک‌های رایج بازار، مشتریان مختلف را به سمت کامپیوتر پوشیدنی خود جذب کند.
گوگل و لوکسوتیکا یک سال گذشته را بر روی طراحی جدید عینک گوگل کار کرده‌اند، اما هنوز اطلاعاتی در باره نتیجه پروژه در دست نیست و نمی‌دانیم قرارداد این دو شرکت نهایتا به چه طرحی ختم می‌شود. حتی هنوز تاریخ دقیق عرضه محصول نهایی گوگل نیز مشخص نیست.
گوگل به تک‌کرانچ گفته است که همکاری خود با لوکسوتیکا را ادامه می‌دهد و فریم‌های مختلف و طراح‌های گوناگون عینک را آزمایش می‌کند تا نهایتا محصول نهایی با طراحی قابل قبولی روانه بازار شود.
اگر گوگل بتواند عینک هوشمند خود را در قالب عینک‌های معمولی بازار عرضه کند، استفاده از آن‌ ساده‌تر می‌شود و کمتر جلب توجه می‌کند. از طرفی علاقمندان مُد نیز علاقه بیشتری نسبت به خرید این محصول از خود نشان خواهند داد.
شواهد نشان می‌دهند که گوگل امسال نسخه نهایی گوگل‌گلس را روانه بازار مصرف می‌کند. با این وجود باید منتظر ماند و دید لوکسوتیکا نهایتا چه طرح‌ یا طراح‌هایی را برای عینک گوگل ارایه خواهد کرد و آیا این محصول تحت برند‌های آشنایی عینک عرضه خواهند شد یا خیر.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تصاویر جدید ساعت هوشمند Moto 360 اشاره به مدل‌های مختلف بند و جنس بدنه این دستگاه دارد

Moto 360
هم‌اکنون نیز تصاویر نسبتا خوبی از ساعت هوشمند زیبای موتورولا دیده‌ایم؛ حداقل بیشتر از آنچه از G Watch ال‌جی تا کنون مشاهده کرده‌ایم. با این وجود هرچه ال‌جی به سمت ارائه جزئیات بیشتر پیش می‌رود موتورولا نیز برای نمایش دادن نتیجه‌ی زحماتش حریص‌تر می‌شود. اکنون می‌توانیم ساعت هوشمند Moto 360 را با جزئیات بیشتر، از جمله مدل‌های متنوع بند تولید شده برای آن شاهد باشیم.
موتورولا تا کنون چندین بار ذکر کرده که در ساخت ساعت هوشمند 360 خود از تجربه بدست آمده طی تولید و عرضه MOTOACTV بهره برده که البته در موارد متعددی این امر به وضوح دیده می‌شود. Moto 360 به روشنی بسیار زیباتر و ظریف‌تر است که البته ممکن است با مقایسه یک محصول با اهداف ورزشی و محصولی که کاملا حیطه‌ی مد و فشن را هدف قرار داده، بهبود بوجود آمده بسیار بدیهی به نظر رسد. همچنین احتمال می‌رود که امکان شخصی‌سازی ساعت Moto 360 فراتر از انتخاب‌های موجود برای بند آن نیز فراهم باشد چرا که قاب پشتی این دستگاه از جنس پلاستیک‌های رنگی ساخته شده است. با توجه به تصاویر، این دستگاه در طرح‌های مختلفی با فلز تیره (شاید از جنس تیتانیوم) روشن (نقره یا کروم)، بند چرم، فلزی و لاستیکی عرضه خواهد شد.
نکته جالب توجه دیگری که از تصاویر بدست آمده استنباط می‌گردد، پیستون کناری ساعت است که می‌تواند همچون ساعت‌های کلاسیک عادی چرخیده و به تنظیم دستگاه بپردازد. موتورولا گفته است که این کمپانی، در تلاش بوده که دستگاهی را طراحی نماید که برای دوست‌داران ساعت‌های مچی کاملا آشنا و راحت به نظر رسد. در عین حال حدس این مساله که یک پیچ چرخان در کنار ساعت هوشمند دقیقا چه عملکردی را فراهم خواهد کرد دشوار است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تصویر تبلیغاتی جدیدی از ساعت هوشمند G Watch ال‌جی منتشر شد

G Watch
همانگونه که از تصویر اول نیز حدس زده بودیم، G Watch از طراحی مستطیلی بهره گرفته است و از منظرهای گوناگون شباهت زیادی به ساعت‌های هوشمند فعلی موجود در بازار دارد. حتی اگر کمی قوه‌ی قیاسی خود را تحریک کنیم می‌توان چنین گفت که ساعت هوشمند ال‌جی در مقابل Moto 360 موتورولا از منظر هنر طراحی و مهندسی ساخت بسیار کسل‌کننده به نظر می‌رسد.
از آنجا که اغلب کسانی که به پوشیدن ساعت اهمیت می‌دهند دهه‌ها است که به قرارگیری یک صفحه‌ی کاملا مدور و گرد بر روی دست خود عادت کرده‌اند، طراحی دایره‌وار یک ساعت هوشمند می‌تواند فاکتور بسیار مهمی در جایگیری آن در بازار بوده و باعث اقبال بیشتر به آن گردد؛ این در حالی است که احتمالا اغلب خریداران ساعت‌های هوشمند مربع-مستطیل اهمیت چندانی به جنبه‌ی اصلی یک ساعت که همان مد و استایل است نداده و تنها کارایی را در نظر می‌گیرند که نتیجه‌ی آن قشر کوچکتر خریداران خواهد بود. البته ساعت‌های معمولی مربع-مستطیل بسیاری نیز وجود دارند اما اقبال به ساعت‌های صفحه‌گرد همیشه بیشتر بوده و در اصطلاح "کلاسیک‌تر" به نظر می‌رسند.
متاسفانه تصویر اول پست تنها نشانه‌ی جدید از ساعت G Watch ال‌جی بوده و هنوز صحبتی در خصوص مشخصات و قیمت یا زمان عرضه به میان نیامده است؛ بنابراین در حال حاضر بایستی به تصویر منتشر شده اکتفا کرده و همچنان منتظر جزئیات بیشتر بمانیم. تا آن زمان اجازه دهید ما و سایر خوانندگان نیز از تحلیل‌ها و نظرات ارزشمند شما در این خصوص بهره‌مند شویم
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پاناسونیک با HX-A500 فناوری 4K را به دوربین‌های تصویربرداری پوشیدنی خود می‌آورد

http://postimage.org/
اگر دوست دارید تا لذت تصویربرداری با کیفیت 4K را در ابزاری پوشیدنی تجربه کنید، پاناسونیک برای شما محصولی را ارائه نموده که قابلیت ضبط ویدئوی 4K در نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد. HX-A500 ضدآب و ضد گروغبار است.
HX-A500 اولین دوربین دوربین پوشیدنی دنیا لقب گرفته که قابلیت ضبط ویدئو در رزولوشن 4K را دارد. این ابزار کاربرانی را هدف گرفته که قصد دارند تصویر را از نمای اول شخص بر روی زمین یا درون آب، بدون استفاده از دستان‌شان ضبط کنند. پیش از این در نمایشگاه CES 2014 کیفیت فوق‌العاده تصویر این دوربین را شاهده بودیم و حالا این محصول قرار است روانه بازار مصرف کننده شود.
این ابزار ضدآب و ضد گردوغبار می‌تواند سه متر زیر آب، به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. این محصول دارای دو قسمت است، یک واحد لنز 31 گرمی و یک واحد بدنه 119 گرمی، که با استفاده از یک کابل به هم متصل شده‌اند.
دوربین 4K پاناسونیک می‌تواند به لباس، کلاه یا آستین شما متصل گردد. مثلا می‌توانید لنز دوربین را دور گوش‌تان قرار دهید یا دوربین را بر روی گونه خود بچسبانید تا بتواند هر آنچه می‌بینید را ضبط کند. ابزارهای جانبی فراوانی برای قرار دادن لنز بر روی شانه، کوله پشتی یا فرمان دوچرخه و... وجود دارند. در این ابزار بخشی برای حذف صداهای مزاحم، مثل صدای باد در هنگام اسکی و... نیز تعبیه شده است.

بخش بدنه دارای یک نمایشگر 1.5 اینچی LCD برای نمایش ویدئوی ضبط شده و یک ماژول NFC برای اتصال به وای‌فای از طریق یک تلفن هوشمند یا هر دستگاه موبایل دیگر است.
این دوربین می‌تواند مواقعی که لنز دوربین دچار تلاطم و حرکت‌های شدید می‌شود را تشخیص داده و ویدئوی نهایی را با توجه به حرکت‌های دوربین تصحیح کند تا بیننده در هنگام تماشای ویدئو دچار سرگیجه نگردد. همچنین این ابزار می‌تواند تار بودن و ماتی تصویر را به صورت اتوماتیک کاهش دهد.
HX-A500 می‌تواند ویدئوی صحنه آهسته را با نرخ‌های 200، 100 یا 50 فریم بر ثانیه ضبط کند. یک اپلیکیشن یکپارچه می‌تواند ویدئوی ضبط شده را برای پوشش زنده به سرویس استریمینگ UStream بفرستد.
دوربین 4K پاناسونیک در واقع نسخه جدید HX-A100 است که از رزولوشن تصویر پایین‌تری برخوردار بود و در CES 2013 از آن رونمایی شد.
بنا به بیانیه مطبوعاتی پاناسونیک، HX-A500 در ماه می (اردیبهشت) در اروپا با قیمت 380 یورو (626 دلار) عرضه خواهد شد.
کمپانی ژاپنی طی بیانیه‌ای مجزا از ارائه این محصول به بازار ایالات متحده در ماه جولای (تیرماه) خبر داده است. سخنگوی این کمپانی در دفتر توکیو اعلام نمود که از ارائه قیمتی دقیق برای بازار ایالات متحده معذور است.
برچسب قیمت 626 دلار به شکل قابل ملاحظه‌ای از دوربین فیلم‌برداری 4K با نرخ 15 فریم بر ثانیه GoPro Hero 3+ که تنها 400 دلار قیمت دارد، بیشتر است. محصول رقابتی GoPro فقط 74 گرم وزن و به همراه بدنه ضد آب، 1365 گرم وزن دارد. وزن پایین و قیمت رقابتی می‌تواند آن را به رقیبی دردسرساز برای HX-A500 پاناسونیک تبدیل کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 29 از 119:  « پیشین  1  ...  28  29  30  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA