انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 30 از 119:  « پیشین  1  ...  29  30  31  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
کوالکام تایید کرد: استفاده از پردازنده‌های اسنپ‌دراگون در ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Android Wear

http://postimage.org/
اگر در چند روز اخیر، اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال کرده باشید به اهمیت ابزارهای پوشیدنی و سرمایه‌گذاری عظیم همکاران گوگل در این زمینه پی برده‌اید. گوگل با معرفی رسمی سیستم عامل خود برای ساعت‌های هوشمند، بعد از معرفی Google Glass قدم دیگری در تکمیل نمودن پازل ابزارهای پوشیدنی برداشت. حال کوالکام نیز اعلام کرده که قرار است با SoC های بهینه خود، گوگل را در ساخت این ساعت‌ها یاری نماید.
در معرفی سیستم‌عامل Android Wear گوگل از شرکت‌هایی همانند سامسونگ، اچ‌تی‌سی و اینتل به‌عنوان همکاران خود در تولید سخت‌افزار ویژه این سیستم‌عامل نام‌برد. همچنین گوگل و موتورولا نیز زودتر از دیگران، ساعت‌های خود مبتنی بر این سیستم‌عامل را در معرض دید قرار دادند. کوالکام نیز با درج پستی بر روی وب‌سایت خود، از همکاری این شرکت با گوگل و OEM‌ها در قالب ساخت پردازنده‌های سری کوالکام برای ساعت‌های هوشمند خبر داد. البته کوالکام از درج نام کمپانی‌هایی که قرار است در تولیدات خود از اسنپ‌دراگون‌های کوالکام استفاده کنند خودداری کرد اما بدون شک در آينده‌ای نزدیک شاهد استفاده گسترده از SOC های این شرکت در ابزارهای پوشیدنی خواهیم بود.
گوگل و کوالکام سال‌ها است که روابط تجاری خوبی با یکدیگر دارند و این همکاری را می‌توان از گوشی هوشمند نکسوس وان به‌یاد آورد. کوالکام به کمک دانش فنی خود در ساخت SoC‌های کامل و کم حاشیه توانسته است کمک شایانی در پیشرفت اکو سیستم اندروید داشته باشد و بدین ترتیب گوگل به‌واسطه قدرت زیادی که پردازنده‌های اسنپ‌دراگون در اختیارش قرار می‌دهند توانسته است امکانات مهم و جذابی را به اندروید دوست‌داشتنی اضافه کند.
در حالی که هنوز سوالات جواب داده نشده بسیاری از اکوسیستم Android Wear و نحوه شراکت همکاران تجاری گوگل در ذهن باقی مانده است، هنوز اطلاع نداریم که کوالکام ساعت هوشمند خود که Toq نام داشت و در سال قبل معرفی گردید را به این سیستم عامل مجهز خواهد نمود یا نه. همچنین واضح نیست که کوالکام به عرضه و تولید ساعت هوشمند خود مبادرت خواهد کرد یا اینکه قرار است به تولید قطعات مصرفی برای دیگر کمپانی‌های سازنده ساعت‌های هوشمند اکتفا کند. به‌ هرحال در ساخت پردازنده‌های ویژه ابزارآلات هوشمند، کوالکام رقیب قدری همچون اینتل را در کنار خود می‌بیند که باید رقابت تنگاتنگی را نیز بر سر این قطعات با آن تجربه کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی از Android Wear در ساعت‌های هوشمند آینده خود استفاده نخواهد کرد

http://postimage.org/app.php
سونی قرار نیست یکی از شرکای تولیدکننده ابزارهای پوشیدنی مبتنی بر پلتفرم Android Wear باشد؛ حداقل نه در آینده‌ی نزدیک. رئیس بخش عملیات موبایل ایلات متحده سونی، آقای روی نوکالا در مصاحبه‌ای به خبرنگار CNET گفته است که کمپانی متبوع وی، ترجیح می‌دهد همچنان به توسعه و استفاده از سیستم‌عامل اندروید استفاده شده در ساعت‌های هوشمند Smartwatch و Smartwatch 2 خود بپردازد و تمایلی برای پیوستن به جرگه‌ی شرکای پلتفرم جدید گوگل یعنی Android Wear ندارد.
سیستم‌عامل Android Wear هم‌اکنون در دو ساعت هوشمند تولید شده توسط کمپانی‌های موتورلا و ال‌جی مورد استفاده قرار گرفته و سامسونگ نیز بعنوان یکی از تولیدکنندگان رسمی در لیست همکاران گوگل برای ارائه این پلتفرم قرار دارد. عدم حضور نام سونی در این لیست به وضوح حس می‌شد که اکنون اطلاعات بدست آمده از این مصاحبه دلیل آن را آشکار می‌سازد. نوکالا گفته است که با توجه به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته توسط سونی بر روی پلتفرم مبتنی بر اندروید اختصاصی خود، این کمپانی ژاپنی ترجیح می‌دهد بجای تغییر جهت به یک انتخاب جدید، مسیر انتخابی و پیشین خود را در پیش گیرد.
این موضوع به این معنا خواهد بود که توسعه‌دهندگانی که تا کنون بر روی سیستم‌عامل و SDK ساعت‌های هوشمند سونی کار کرده‌اند لازم نیست نگران خارج شدن تلاش‌های خود از مدار پشتیبانی باشند؛ همچنین بر اساس آنچه تا کنون از Android Wear ارائه شده، به نظر می‌رسد که سیستم‌عامل اندرویدی توسعه‌داده شده توسط سونی برای Smartwatchها، خودمختاری و خودمحوی بیشتری نسبت به پلتفرم ابزارهای پوشیدنی گوگل دارد که در حقیقت بیشتر در نمایش دادن اعلانیه‌های ارسال شده از اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند خلاصه می‌گردد و کمتر در آن به اجرای برنامه‌های مستقل پرداخته شده است.
اطلاعات بدست آمده نشان می‌دهد که سونی در فروش ساعت‌های هوشمند خود چندان موفق عمل نکرده و در طی سال 2013 کمتر از 2 میلیون دستگاه SmartWatch فروخته است. پبل نیز که رقیبی برای ساعت‌ هوشمند غول ژاپنی محسوب می‌شود طی اولین سال عرضه‌ی دستگاه خود، رقم فروش 400 هزار واحد را ثبت نمود. نتیجه آنکه این تصمیم سونی کمک چندانی به اقبال مصرف کنندگان نخواهد کرد اما به نظر می‌رسد هزینه‌های توسعه‌ی خود سونی یکی از فاکتورهای اساسی دخیل در این تصمیم‌گیری محسوب می‌شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
انویدیا کارت گرافیک 2 هسته‌ای GTX TITAN Z را با 2x2880 واحد CUDA و 12 گیگابایت حافظه و قیمت 3000 دلار رونمایی کرد

http://postimage.org/
کارت گرافیک TITAN مدت‌ها پیش پا به عرصه‌ی ظهور گذاشت و انویدیا با معرفی نسخه‌ی کامل‌تر و قوی‌تر آن در فوریه‌ی 2014 یا بهمن 92، نام تایتان را به عنوان یک پردازنده‌ی گرافیکی فوق‌العاده زنده نگه داشت. امروز نسخه‌ی دیگری از تایتان در نشست سالانه‌ی تکنولوژی‌های مرتبط با GPU یا به اختصار GTC 2014 معرفی شده که یک محصول 3000 دلاری فوق‌العاده سریع است و در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.
GTC 2014 هم مثل هر سال شاهد رونمایی از آخرین دستاوردهای مرتبط با کارت گرافیک و پردازنده‌های گرافیکی است. انویدیا به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی پردازنده‌های گرافیکی کارت گرافیک GTX TITAN Z را در این نشست سالانه رونمایی کرده که ترکیبی از دو پردازنده‌ی گرافیکی با معماری Kepler است.
معماری کپلر در تراشه‌های گرافیکی کارت گرافیک‌های سری 700 انویدیا به کار گرفته شده و نامی کاملاً آشنا است اما دو کپلر که هر یک دارای 2880 هسته‌ی پردازشی CUDA باشند و 12 گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 با فرکانس موثر 7 گیگاهرتز، دور از ذهن است.
برای روشن شدن موضوع بیشتر توضیح می‌دهیم، کارت گرافیک تک هسته‌ای GTX 780 Ti و همچنین GTX TITAN Black که حدود 2 ماه از رونمایی آن گذشته، هر دو به عنوان سریع‌ترین کارت گرافیک‌های تک‌هسته‌ای انویدیا شناخته می‌شوند. هر دو دارای 2880 واحد CUDA بوده اما در فرکانس هسته و حافظه متفاوت هستند. به هر صورت، تایتان جدید یا TITAN Z یک کارت گرافیک 2 هسته‌ای است و در عمل اگر درایور عرضه شده توسط انویدیا به شکل خوبی بهینه باشد، کارایی آن حدود 2 برابر یک GTX 780 Ti خواهد بود که البته در عمل ممکن است به 1.5 برابر هم محدود شود.
اما به جزئیات بیشتر در مورد فرکانس کاری و دیگر پارامترهای مهم این کارت گرافیک توجه کنید. انویدیا مدعی است که تایتان زد بگونه‌ای بهینه شده که با همان سرعت کلاک یک کارت گرافیک تک‌هسته‌ای کپلر کار کند و توازن توان مصرفی بین دو پردازنده‌ی گرافیکی هم به شکل پویا تغییر می‌کند تا هیچ کدام از هسته‌ها در عملکرد خود با گلوگاه مواجه نشوند.
با استفاده از این کارت گرافیک قدرتمند می‌توان بازی‌های سنگین را به راحتی و روانی اجرا کرد، مثلاً یک بازی مبتنی بر موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در رزولوشن 5K هم احتمالاً به خوبی روی این کارت گرافیک اجرا می‌شوند. توجه کنید برای اجرا در این رزولوشن به چند مانیتور نیاز است.
قیمت محصول 3000 دلار اعلام شده که 3 برابر بیشتر از تایتان بلک و حدود 4 برابر GTX 780 Ti است، آن هم در حالی که قدرت پردازشی آن حدود 2 برابر است. بنابراین روشن است که این محصول برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده و عموم کاربران به آن نیازی ندارند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آمار جدید از فیسبوک: 1 میلیارد کاربر موبایل فعال، 200 میلیون حساب اینستگرام

فیسبوک
آمار و ارقام جدید حکایت از رشد فزاینده فعالیت کاربران فیسبوک از طریق موبایل دارند. مارک زاکربرگ اعلام کرده که تعداد کاربران موبایل فعال این شبکه اجتماعی از مرز یک میلیارد نفر گذر کرده است. همچنین تعداد کاربران اینستگرام به 200 میلیون نفر رسیده است.
مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک، طی جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران این کمپانی اعلام نمود که تعداد کاربران موبایل این شبکه اجتماعی به بیش از یک میلیارد نفر رسیده است. در سه‌ماهه چهارم سال گذشته میلادی این رقم چیزی حدود 945 میلیون کاربر فعال بود و در فاصله کوتاهی که از سال نوی میلادی می‌گذرد 55 میلیون کاربر موبایل جدید به این شبکه اجتماعی اضافه شده‌اند.
همچنین شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس اینستگرام که به تصاحب فیسبوک درآمده نیز در بلاگ رسمی خود اعلام نموده که تعداد کاربران آن از رقم 200 میلیون تجاوز کرده است که تقریبا یک چهارم آنها تنها طی شش ماه اخیر اضافه شده‌اند. اینستگرام همچنین اعلام کرده که کاربرانش از زمان معرفی این اپلیکیشن تا کنون بیش از 20 میلیارد عکس بر روی این شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری نموده‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فیس بوک، Oculus VR را به مبلغ 2 میلیارد دلار تصاحب کرد

http://postimage.org/
مارک‌ زاکربرگ در ادامه‌ی خرید‌های خود و پس از خرید WhatsApp، این بار سراغ کمپانی دیگری رفته است. براساس اخبار منتشر شده، فیس‌بوک کمپانی اکولوس را که در زمینه‌ی فناوری واقعیت افزوده در حال فعالیت است، به مبلغ 2 میلیارد دلار که ترکیبی از سهام و پول نقد است، از آن خود کرده است.
براساس پستی که زاکربرگ در حساب‌کاربری فیس‌بوک خود منتشر کرده است، به تفصیل در مورد اهمیت این خرید و همچنین سیاست‌های فیس‌بوک در جهت تبدیل پلتفرم اکولوس به پلتفرمی نو و تجربه‌ای جدید سخن به میان آورده است، وی حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای را از ابتدایی‌ترین موارد در این زمینه عنوان کرده است. وی مثال‌هایی را نیز از آنچه که در نظر دارد ارائه داده که از جمله‌ی آن می‌توان به انجام بازی‌های رایانه‌ای بصورت فیزیکی در محیطی بزرگ، حضور در کلاس درس بصورت مجازی با استفاده از واقعیت افزوده و همچنین مراجعه به پزشک در هر مکانی عنوان کرد.
واقعیت افزوده رفته‌رفته اهمیت فراوانی پیدا می‌کند، به‌طوری که سونی نیز به طور جدی وارد این حوزه شده است. فعالیت در این حوزه توسط سونی، نشان از پیدا شدن رقیبی کهنه‌کار برای اکولوس دارد، اما پس از تصاحب این کمپانی توسط فیس‌بوک باید به انتظار بنشینیم تا نحوه‌ی استفاده از پتانسیل کاربران فیس‌بوک را برای موفقیت اکولوس مشاهده کنیم.
پالمرلاکی، موسس کمپانی اکولوس، محصول خود را دو سال پیش در قالب یک استارت‌‌آپ و در کیک‌استارتر به عموم معرفی کرد و از آن پس برای پیشرفت کمپانی خود و همچنین محصول آن، نهایت تلاش خود را انجام داده است. تیم توسعه‌ی دهنده‌ی اکولوس با اطمینان خاطر از درک صحیح فیس‌بوک از پتانسیل بالای این محصول، از پیشرفت این محصول مطمئن هستند. زاکربرگ پیش از این در مورد ورود به حوزه‌ی تولید سخت‌افزار نگرش متفاوتی داشت، اما تصاحب اکولوس نشان از تغییر دیدگاه‌ها در تیم مدیریت فیس‌بوک دارد.
زاکربرگ در کنفرانس مطبوعاتی مربوط به اعلام رسمی این خرید، از عدم اختلاط در فعالیت فیس‌بوک و اکولوس همچون سایر خرید‌های این کمپانی پرده برداشت. وی موج بعدی تحولات در دنیای فناوری را مربوط به واقعیت افزوده خواند و اعلام کرد که پس از پی‌سی‌ها و ابزارهای قابل حمل چون تلفن‌های‌هوشمند، دنیای فناوری شاهد ظهور ابزار‌های جدیدی با محوریت واقعیت افزوده خواهد بود. وی امکان برقراری ارتباطات مجازی، خرید کالاهای مجازی و شماری دیگر از کاربردها را در صدر مواردی عنوان کرد که در آینده باید شاهد آن باشیم.


http://host3.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/362/b7cef34dac45caefed528ad3ee2ffea31083236.mp4
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
توشیبا هارد دیسک خود-رمزنگار جدید خود را با استانداردهای امنیتی فدرال روانه بازار کرد

http://postimage.org/
اینکه امکانات امنیتی یک محصول تا چه میزان موثر است در حالی که کاربر هیچ استفاده‌ای از آن نداشته باشد هیچ اهمیتی نخواهد داشت. برای سال‌ها، این برنامه‌های نرم‌افزاری بودند که به اشخاص امکان رمزنگاری و ایمن‌ نمودن نسبی اطلاعاتی که بر روی یک دیسک سخت نوشته می‌شد را فراهم می‌کردند. در چنین حالتی، مشکل اصلی این بود که کاربران در اغلب اوقات زمانی برای مراحل رمزنگاری داده‌ها صرف نکرده و فایل‌ها را آسیب‌پذیر رها می‌کردند. برای حل این معضل، دیسک‌های سخت خودرمزنگار ارائه شدند که بدون نیاز به هیچ‌گونه مداخله از سوی کاربر تمامی داده‌های نوشته شده بر روی دیسک را رمزنگاری می‌کنند. توشیبا به تازگی از مجموعه‌ی جدیدی از HDDهای خودرمزنگار با نام MQ01ABUxxxBW پرده برداشته است.
این درایوها با ضخامت 7 میلی‌متری خود به اندازه کافی نازک هستند که بتوان از آن‌ها در بسیاری نوت‌بوک‌هایی که با اهداف امنیتی تولید می‌گردند یا سیستم امنیتی یکی از فاکتورهای مهم ساخت آن‌ها بوده استفاده نمود. توشیبا می‌گوید که این سری اولین هارد دیسک‌های خودرمزنگار ارائه شده توسط این شرکت است که توانسته استانداردهای FIPS 140-2 را بدست آورد.
این درایو به گونه‌ای طراحی شده که بتواند گواهی‌های امنیتی زیرطبقه‌بندی Trusted Computing Group و نیز استاندارد سطح 2 گواهی FIPS 140-2 را بدست آورد. توشیبا می‌گوید که درایو جدید خود را به آزمون اعتبارسنجی ماژول رمزنگاری NIST سپرده تا بتواند تاییدیه پردازش اطلاعات دولت فدرال ایالات متحده را بدست آورد که به معنی مجاز بودن استفاده از این HDD در سیستم‌های ذخیره‌سازی دولتی با داده‌های حساس است. توشیبا همچنین یک عملکرد پاکسازی حفاظت‌شده را نیز در دل محصول جدید خود جای داده است. اطلاعاتی در خصوص قیمت این HDD ارائه نشده اما عرضه رسمی آن هم‌اکنون آغاز شده است و می‌توان منتظر مشاهده آن در بازار بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
توشیبا هارد دیسک خود-رمزنگار جدید خود را با استانداردهای امنیتی فدرال روانه بازار کرد

http://postimage.org/
اینکه امکانات امنیتی یک محصول تا چه میزان موثر است در حالی که کاربر هیچ استفاده‌ای از آن نداشته باشد هیچ اهمیتی نخواهد داشت. برای سال‌ها، این برنامه‌های نرم‌افزاری بودند که به اشخاص امکان رمزنگاری و ایمن‌ نمودن نسبی اطلاعاتی که بر روی یک دیسک سخت نوشته می‌شد را فراهم می‌کردند. در چنین حالتی، مشکل اصلی این بود که کاربران در اغلب اوقات زمانی برای مراحل رمزنگاری داده‌ها صرف نکرده و فایل‌ها را آسیب‌پذیر رها می‌کردند. برای حل این معضل، دیسک‌های سخت خودرمزنگار ارائه شدند که بدون نیاز به هیچ‌گونه مداخله از سوی کاربر تمامی داده‌های نوشته شده بر روی دیسک را رمزنگاری می‌کنند. توشیبا به تازگی از مجموعه‌ی جدیدی از HDDهای خودرمزنگار با نام MQ01ABUxxxBW پرده برداشته است.
این درایوها با ضخامت 7 میلی‌متری خود به اندازه کافی نازک هستند که بتوان از آن‌ها در بسیاری نوت‌بوک‌هایی که با اهداف امنیتی تولید می‌گردند یا سیستم امنیتی یکی از فاکتورهای مهم ساخت آن‌ها بوده استفاده نمود. توشیبا می‌گوید که این سری اولین هارد دیسک‌های خودرمزنگار ارائه شده توسط این شرکت است که توانسته استانداردهای FIPS 140-2 را بدست آورد.
این درایو به گونه‌ای طراحی شده که بتواند گواهی‌های امنیتی زیرطبقه‌بندی Trusted Computing Group و نیز استاندارد سطح 2 گواهی FIPS 140-2 را بدست آورد. توشیبا می‌گوید که درایو جدید خود را به آزمون اعتبارسنجی ماژول رمزنگاری NIST سپرده تا بتواند تاییدیه پردازش اطلاعات دولت فدرال ایالات متحده را بدست آورد که به معنی مجاز بودن استفاده از این HDD در سیستم‌های ذخیره‌سازی دولتی با داده‌های حساس است. توشیبا همچنین یک عملکرد پاکسازی حفاظت‌شده را نیز در دل محصول جدید خود جای داده است. اطلاعاتی در خصوص قیمت این HDD ارائه نشده اما عرضه رسمی آن هم‌اکنون آغاز شده است و می‌توان منتظر مشاهده آن در بازار بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
انویدیا کیت توسعه‌دهندگان Jetson را معرفی کرد: اولین ابررایانه موبایل دنیا

http://postimage.org/
کمپانی انویدیا در نمایشگاه MakerFaire یک بورد توسعه‌دهندگان جدید به نام جتسون را معرفی نمود. این بورد که معماری مشابه ابررایانه تایتان داشته و مبتنی بر Tegra K1 است، کوچک‌ترین سوپرکامپیوتر دنیا لقب گرفته است. از این ابزار می‌توان در روباتیک پیشرفته، خودروهای بدون سرنشین، روبات‌های پرنده و... استفاده نمود.
خوره‌های تکنولوژی همیشه آرزوی داشتن یک ابررایانه شخصی را داشته‌اند! خبر خوش این که احتمالا به زودی شما قادر خواهید بود یک نسخه کوچک از این غول‌های بی‌شاخ و دم را داشته باشید (البته چیزی شبیه به آن)!
انویدیا امروز در کنفرانس فناوری GPU خود از Jetson TK1، کیت توسعه‌دهندگان 192 دلاری مبتنی بر Tegra K1 پرده برداشت. این ابزار از همان معماری بهره می‌برد که در ابررایانه‌های Titan در لابراتوارهای ملی اوک ریج به کار رفته است. مدیرعامل انویدیا، جن هسون هوانگ، جتسون را «کوچک‌ترین ابررایانه دنیا» نامیده و به این موضوع اشاره کرده که این ابزار می‌توان هر چیزی که تایتان اجرا می‌کند را اجرا کند، ولی با سرعتی بسیار کمتر!
این کیت برای استفاده در روباتیک پیشرفته، خودروهای بدون راننده و کامپیوترهایی که تلاش می‌کنند درک انسان از اشیا اطراف را شبیه‌سازی کنند طراحی شده است، ولی اصلا بعید نیست که کاربردهای جدیدی برای آن به وجود آمده و پروژه‌هایی برای ساخت موجودات افسانه‌ای عجیب و غریب کلید بخورند! جدا از شوخی انویدیا روی این موضوع تاکید دارد که جتسون یک بورد توسعه‌دهنده سطح بالا است که با بوردهای مشهور دیگر چون آردوئینو و Raspberry Pi تفاوت‌های آشکاری دارد. این بورد می‌تواند 326 گیگافلاپ را انتقال دهد و برای روبات‌های پرنده، ماشین‌های فراصوتی و خودروهای بدون راننده بسیار کاربردی‌تر و بهتر است. با توجه به قیمت مناسب 192 دلاری این بورد اصلا بعید نیست که در نمایشگاه MakerFaire سال آتی پروژه‌های جدید بیشتری که مبتنی بر جتسون هستند را شاهد باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت کد منبع MS-DOS و Word را برای عموم منتشر کرد

http://postimage.org/
موزه تاریخ کامپیوتر با همکاری مایکروسافت کد منبع سیستم‌عامل قدیمی MS-DOS نسخه‌های 1.1 و 2.0 و نرم‌افزار Microsoft Word 1.1a را منتشر نموده است. هدف از این اقدام آشنایی بهتر نسل‌های آتی با ریشه‌های صنعت نرم‌افزار و کامپیوترهای شخصی اعلام شده است.
مایکروسافت معتقد است که کودکان، آینده ما هستند و برای اثبات این مدعا با موزه تاریخ کامپیوتر همکاری کرده و کد منبع دو برنامه قدیمی و قدرتمند خود را در اختیار عموم قرار داده است: MS-DOS و Word برای ویندوز. روی لوین، مدیر بخش تحقیق و پژوهش مایکروسافت، در بلاگ خود از این معامله سخن گفت و اعلام نمود که مایکروسافت اجازه انتشار کد منبع نسخه‌های 1.1 و 2.0 سیستم عامل MS-DOS و Microsoft Word 1.1a را به این موزه داده است تا به قول خود لوین «...فعالان حوزه فناوری در نسل‌های آینده بتوانند با ریشه‌های کامپیوترهای شخصی بیشتر آشنا شوند.»
MS-DOS که در ابتدا با نام رمز Chess شناخته می‌شد، در سال 1980، وقتی IBM از مایکروسافت خواست که یک سیستم‌عامل برای کامپیوترهایش تولید کند، شکل گرفت. Word for Windows در سال 1989 طی 4 سال تولید شد و بنا به ادعای لوین نیمی از درآمد بازار پردازش واژه را در زمان خود تصاحب نمود.
هر دو برنامه نه تنها برای مایکروسافت، بلکه برای کل صنعت PC موفقیت‌های بزرگی به حساب می‌آمدند. رئیس این موزه، لن شاستک در مورد این اقدام می‌گوید:
ما فکر می‌کنیم که حفظ و نگهداری کدهای منبع تاریخی مثل این دو برنامه مایکروسافت، برای شناخت تحول دنیای نرم‌افزار و تبدیل آن از ریشه‌های اولیه به یکی از پایه‌های اساسی تمدن امروزی، امری ضروری است.
به نظر می‌رسد که به مرور چنین حرکت‌هایی را بیش از پیش مشاهده کنیم. این موزه اوایل سال گذشته میلادی کد منبع نسخه سال 1989 نرم‌افزار فوتوشاپ را نیز منتشر کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ال‌جی لامپ‌های LED هوشمندی که به صورت بی‌سیم از طریق وسایل همراه کنترل می‌شوند را روانه‌ی بازار می‌کند

http://postimage.org/
با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، ایده‌ی وسایل خانگی که با وسایل همراه کنترل می‌شوند دیگر یک موضوع جدید نیست. در حقیقت پیشرفت تکنولوژی‌های بی‌سیم یا وایرلس، موجب شده‌اند که تولیدکنندگان بیش از پیش برای معرفی وسایل خانگی که از طریق گوشی یا تبلت کنترل می‌شوند، تلاش کنند. این بار هم کره‌ای‌ها شدیداً مشغول کار هستند و ال‌جی در این راستا، لامپ‌های هوشمندی معرفی کرده که به صورت بی‌سیم کنترل می‌شوند
کمپانی ال‌جی به تازگی اعلام کرده که روی لامپ‌های LED هوشمند کار می‌کند، لامپ‌هایی که با استفاده از بلوتوث یا WiFi می‌توان آنها را کنترل کرد. روشن کردن و خاموش کردن تنها امکان مفید نیست، حتی می‌توان نور لامپ را هم تنظیم کرد.
روشن و خاموش کردن لامپ LED هوشمند هم با لامپ‌های معمولی فرق می‌کند، می‌توان آن را طوری تنظیم کرد که به صورت خودکار در برخی ساعات روز روشن شده و پس از مدتی خاموش شود. حتی می‌توان روشن و خاموش شدن آن را با زنگ گوشی همگام‌سازی کرد.
روشن ماندن لامپ تا مدتی معین پس از خروج از منزل هم امکان‌پذیر است، لذا می‌توان وانمود کرد که هنوز در منزل هستیم.
ویژگی اندرویدی دیگر همگام‌سازی با موسیقی است، به این صورت که لامپ متناسب با موسیقی، به صورت چشمک‌زن روشن و خاموش شود.
اپلیکیشنی که برای کنترل لامپ معرفی شده، با اندروید 4.3 و iOS 6.0 به بالا سازگار است.
در مورد عمر مفید لامپ بنابر اعلام ال‌جی، اگر روزانه 5 ساعت روشن باشد، 10 سال کار خواهد کرد. لامپ هوشمند ال‌جی در کره با قیمت 35 هزار ون روانه‌ی بازار شده که معادل 32 دلار است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 30 از 119:  « پیشین  1  ...  29  30  31  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA