انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 31 از 119:  « پیشین  1  ...  30  31  32  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
انویدیا نسل جدید تراشه‌های تگرا را معرفی کرد؛ اریستا با پردازنده‌ی گرافیکی مبتنی بر فناوری مکسول عرضه خواهد شد

http://postimage.org/app.php
همانطور که می دانید، انویدیا در دی ماه سال گذشته و در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2014 پرده از آخرین تراشه‌ی خود با نام تگرا کی‌وان برداشت که قدرت پردازشی آن لرزه بر اندام رقبا انداخت. این کمپانی در کنفرانس فناوری‌های پردازنده‌های گرافیکی GTC 2014 نیز دست به اقدامی غیرمنتظره زد و نسل جدید تراشه‌‌های تگرا را با کد Erista معرفی کرد.
انویدیا در نام‌گذاری تراشه‌های خود از نام قهرمانان داستان‌های مصور الگوبرداری می‌کند. نسل پیشین و در واقع آخرین نسل از تراشه‌های این کمپانی را که با نام تگرا کی‌وان می‌شناسیم، کد Logan را به خود گرفته بود. اریستا نیز در ادامه‌ی لوگان قرار گرفته است که نشان‌دهنده‌ی جدیدترین نسل تراشه‌های این کمپانی است. در دنیای داستان‌های مصور نیز اریستا فرزند لوگان است.
زمان عرضه‌ی این تراشه سال 2015 ذکر شده است و به‌عنوان جایگزینی برای انویدیا پارکر در نظر گرفته شده است. انویدیا پیش از این اعلام کرده بود که پارکر با بهره‌گیری از پردازنده‌ی دنور که شامل دو هسته‌ی 64 بیتی است، عرضه خواهد شد. این کمپانی اطلاعاتی را در مورد هسته‌های پردازشی این تراشه ارائه نکرده و فقط به فناوری به‌کار برده شده در پردازنده‌ی گرافیکی این محصول بسنده کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط انویدیا، اریستا نیز مبتنی بر فناوری مکسول توسعه داده خواهد شد.
انویدیا پردازنده‌ی گرافیکی مکسول معرفی شده در GTC 2013 را تغییر داده است و هم‌اکنون این تراشه قادر است تا از DirectX 12 نیز پشتیبانی نماید. این کمپانی تغییراتی را نیز در نقشه‌ی راه پردازنده‌های گرافیکی خود ایجاد کرده است. این تغییرات شامل به تعویق افتادن پروژه‌ی پردازنده‌های گرافیکی Volta و تولید محصولات مبتنی بر معماری پردازنده‌های گرافیکی Pascal پس از Maxwell‌ است. پاسکال بسیاری از ویژگی‌های ولتا را همچون 3D Memory و Unified Memory به عاریه گرفته است. همچنین کارت‌های گرافیکی مبتنی بر فناوری پاسکل جزو اولین محصولاتی خواهند بود که به جای استفاده از PCI با بهره‌گیری از NVLink به بازار عرضه خواهند شد که هدف از آن بالا بردن نرخ انتقال اطلاعات است.
انویدیا اعلام کرد که کمپانی خودروسازی آئودی نیز در خودروی خود از تراشه‌های تگرای این کمپانی استفاده خواهد کرد. این کمپانی خودروساز محصولی را نیز تولید کرده است که بصورت هوشمند رانندگی می‌کند. نکته‌ی بارز این خودروی هوشمند استفاده از تراشه‌ی تگرا کی‌وان به‌عنوان هسته‌ی پردازشی است.
انویدیا درصدد عرضه‌ی محصول خود در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی است، اما تاکنون نام بزرگی در دنیای فناوری برای استفاده از این تراشه پیش قدم نشده است. رقابت در دنیای فناوری در مورد تراشه‌ها بصورت جدی دنبال می‌شود، بطوری که کمپانی‌هایی چون اپل و سامسونگ که همیشه از مشتریان شرکت‌هایی چون انویدیا، کوالکام، ایمجینیشن و... بوده‌اند نیز به دنبال تولید تراشه‌های مورد نیازشان در خانه خود هستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تصاویری از کینکت برای ویندوز منتشر شد

http://postimage.org/app.php
با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی رسمی کینکت برای ویندوز، تصاویری از این حس‌گر منتشر شده است که جزئیات بیشتری را از این محصول در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.
همانطور که در این تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، سنسور کینکت برای ویندوز دقیقا مشابه کینکتی است که به‌همراه ایکس‌باکس وان عرضه شده، اما یکی از تفاوت‌های ظاهری مشهود روی آن، وجود واژه‌ی Kinect به تنهایی روی پنل جلویی دستگاه است. همچنین برخلاف نسخه‌ی مخصوص ایکس‌باکس که کلید پاور آن به شکل علامت شناخته‌ شده‌ی ایکس‌باکس است، این نسخه از کلید و در واقع نشان‌دهنده‌ی ساده‌‌ای بهره می‌برد.
علاوه بر خود سنسور، شاهد لوازم جانبی موجود روی آن نیز هستیم. مایکروسافت سعی در جای‌دادن همه‌ی موارد در یک هاب داشته است، بطوریکه خروجی USB 3.0 برای اتصال به پی‌سی، ورودی از دستگاه و همچنین ورودی برق برای تامین انرژی این هاب جای داده شده است. در تصویر زیرین نیز آداپتور اصلی دستگاه را ملاحظه می‌کنید که انرژی مورد نیاز برای کار سنسور را تامین می‌کند.
همانطور که گفتیم انتشار چنین تصاویری نشان‌دهنده‌ی نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی این سنسور برای کاربران ویندوز است. اگر کینکت برای ویندوز همچون نسخه ایکس‌باکس موفق عمل کند، احتمالا شاهد پشتیبانی بازی‌های ویندوزی مختلف از این سنسور خواهیم بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مدیرعامل مایکروسافت از موفقیت زودهنگام آفیس برای آیپد می‌گوید

http://postimage.org/
ساتایا نادلا، مدیرعامل جدید مایکروسافت که یکی از گام‌های بزرگ این شرکت را روز گذشته برداشت و آفیس را برای آيپد عرضه نمود،‌ امروز در توییتر خود به قرار گرفتن چهار نرم‌افزار جدید این شرکت در لیست برترین‌های اپ‌استور اشاره کرد و از آن به عنوان موفقیت زودهنگام یاد کرد.
نرم‌افزارهای ورد،‌ اکسل، پاورپوینت و وان‌نوت مایکروسافت در لیست‌ برترین «نرم‌افزارهای مجانی در حال رشد» قرار گرفته‌اند. مدیرعامل مایکروسافت از این موضوع به عنوان موفقیت زود هنگام مجموعه آفیس آیپد یاد کرده است.
مجموعه نرم‌افزاری آفیس برای آيپد به صورت پیش‌فرض مجانی است، اما از طریق آن تنها می‌توان اسناد ساخته شده با آفیس را مشاهده کرد و امکان ساخت و ویرایش اسناد وجود ندارد مگر آنکه اشتراک ماهیانه یا سالانه آفیس ۳۶۵ را تهیه کنید. این بدین معنا است که درست است که کاربران آیپد نسبت به دریافت نسخه مجانی آفیس اقدام کرده‌اند اما هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها عضو آفیس ۳۶۵ نیز شده‌اند یا خیر.
روزی که آفیس برای آیپد عرضه شد، مدیرعامل اپل، تیم‌کوک طی یک پست در توییتر، ساتایا نادلا را مخاطب قرار داد و به او خوش‌آمد گفت و متقابلا نادلا نیز از تیم‌کوک تشکر کرد. شاید این بدین معنا باشد که با تغییر مدیریت در مایکروسافت ارتباط بین دو رقیب قدیمی یعنی اپل و مایکروسافت بهتر از پیش شود.
حال باید منتظر ماند و دید چه تعداد از کاربرانی که نسبت به دانلود نرم‌افزار مجانی آفیس در آيپد اقدام کرده‌اند مایل به خرید آفیس ۳۶۵ نیز خواهند بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
وسترن‌دیجیتال اولین درایو پرتابل ۴ ترابایتی تاندربولت را معرفی کرد

http://postimage.org/
وست‌ترن دیجیتال اولین هارد دیسک اکسترنال پرتابل با ظرفیت ۴ ترابایت را رونمایی کرده که از درگاه تاندربولت پشتیبانی می‌کند. دیسک‌‌سخت‌های ۲.۵ اینچی محدودیت ظرفیت ۲ ترابایت را دارا هستند، از این رو وسترن‌دیجیتال دو دیسک سخت را در کنار دیگر و در یک قاب جای داده است.
از آنجایی که دیسک‌سخت‌های ۲.۵ اینچی حداکثر ۲ ترابایت ظرفیت دارند، وسترن دیجیتال برای رسیدن به ظرفیت ۴ ترابایت، دو دیسک سخت را در کنار یکدیگر قرار داده و با یکی از دو RAID 0 یا RAID 1 به یکدیگر متصل نموده تا در قالب یک درایو در اختیار کاربر قرار گیرند.
در RAID 0 شما می‌توانید بیشترین بازده را در کنار ظرفیت کامل ۴ ترابایت در اختیار داشته باشید. اما در RAID 1 شما نیمی از ظرفیت درایوها یعنی ۲ ترابایت را در اختیار خواهید داشت و در عوض اگر یکی از دیسک‌سخت‌های درون درایو آسیب ببیند اطلاعات شما از طریق دیسک سخت دوم در دسترس خواهند بود. این بدین معنا است که یکی از دیسک‌سخت‌ها تنها به عنوان پشتیبان دیگری عمل می‌کند. وسترن دیجیتال یک نرم‌افزار به نام Backup Plus Fast را به همراه درایوهای My Passport ارایه می‌کند که از طریق آن می‌توان نوع RAID را تغییر داد یا از اطلاعات موجود در درایو پشتیبان تهیه کرد.
هر چند این محصول به دلیل پشتیبانی از درگاه تاندربولت برای کاربران مک جذاب به نظر می‌رسد، اما به دلیل عدم پشتیبانی از درگاه USB برای بسیاری از کاربران PC که کامپیوتر آن‌ها فاقد تاندربولت است،‌ ناکارآمد خواهد بود. درگاه تاندربولت از طریق یک کابل، انتقال اطلاعات و تامین انرژی مورد نیاز درایو را برعهده می‌گیرد.
وسترن دیجیتال قیمت ۲۹۹ دلار را برای حافظه ۲ ترابایتی My Drive Pro و قیمت ۴۲۹ دلار را برای حافظه ۴ ترابایتی در نظر گرفته است. اگر درایو ۴ ترابایتی با RAID 0 بکار گرفته شود سرعت انتقال اطلاعات در آن به ۲۳۰ مگابایت در ثانیه می‌رسد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پس از عدم همکاری کمپانی‌های ساعت‌سازی سوئیسی با اپل، این کمپانی در پی استخدام متخصصان آنها است

http://postimage.org/app.php
براساس آخرین شنیده‌ها در مورد پروسه‌ی تولید ساعت‌هوشمند اپل که به iWatch منتسب است، گویا این کمپانی درصدد همکاری با متخصصان کار کشته‌ی کمپانی‌های ساعت‌سازی سوئیس است. به‌نظر می‌رسد اپل در نظر دارد تا از طریق همکاری با متخصصان زبده‌ی ساخت ساعت در کمپانی‌های نام آشنای سوئیسی، هنر دست و همچنین ظرافت موجود در ساعت‌های سوئیس را در iWatch به کار گیرد.
کمپانی‌های ساعت‌سازی سوئیس علاقه‌ای چندانی به همکاری با اپل ندارند. براساس گزارشی که در فایننشال‌تایمز منتشر شده است، این کمپانی‌های به دلیل عدم اعتقاد به موفقیت ساعت‌های‌هوشمند علاقه‌ای به همکاری با اپل ندارند. در میان مخالفان پر و پا قرص این نظریه، می‌توان به نیک‌هایک، مدیرعامل کمپانی سواچ اشاره کرد که بارها اعلام کرده است که محدودیت‌های موجود بر سر راه ساخت چنین ساعت‌هایی، این حوزه از فعالیت را کاملا از بین خواهد برد و دیگر شاهد تولید محصولی در حوزه‌ی ساعت‌های‌هوشمند نخواهیم بود.
ما تاکنون با بسیاری از فعالین حوزه‌ی ساخت ساعت‌های‌هوشمند مذاکره کرده‌ایم، اما در نتیجه ماحصل تمامی گفتگوها عدم وجود دلیلی منطقی برای ورود کمپانی‌های ساعت‌سازی به پروسه‌ی تولید ساعت‌های‌هوشمند و در نتیجه همکاری با این کمپانی‌ها است. برای ارتباط با ساعت‌های‌هوشمند با دو دست درگیر شوند یا برای ممانعت از این کار، باید از سیستم هوشمند شناسایی صدا به‌منظور دریافت دستورات استفاده شود، که این امکانات نیازمند انرژی بالایی است که تامین آن با توجه به وجود فضای اندک در ساعت، تاحدودی غیرممکن است.
از این‌رو، به‌نظر می‌رسد اپل در نظر دارد تا مستقیما به استخدام متخصصان این حوزه اقدام کند، چراکه این کمپانی‌های علاقه‌ای به همکاری با اپل و سایر تولیدکنندگان ساعت‌های‌هوشمند ندارند. براساس سخنان جین‌کلاد بایور، یکی از متخصصان هلدینگ LVMH-Luis Vuitton with Moet Hennessy که برندهای معروف بین‌المللی را زیر نظر خود تولید می‌کنند، اپل اخیرا تلاش‌های فراوانی را برای جذب متخصصان برند ساعت‌سازی Hublot و سایر کمپانی‌های سوئیسی LVMH به کار بسته است. بایور اعلام کرده است که هیچ‌یک از کارکنان این کمپانی‌ها حاضر به ترک محل کار خود به منظور حضور در اپل نشده‌اند.
هنوز مشخص نیست که اپل چرا به تخصص این افراد نیاز دارد. گمانه‌ها حکایت از این دارند که اپل درصدد ساخت محصولی با ساختار ترکیبی ساعت‌های‌هوشمند و مکانیکی است. همچنین گمانه‌زنی‌های دیگری نیز نشان از برنامه‌های اپل برای تولید یک آلیاژ سبک‌وزن‌تر برای تولید ساعت‌هومند خود دارد که از این‌رو این کمپانی در پی استخدام متخصصات ساعت سازی است.
ساخت‌یک ساعت‌هوشمند با ساختار ترکیبی که به مشتمل بر یک ساعت‌هوشمند مکانیکی و بخشی هوشمند باشد، محتمل‌تر از سایر موارد است که استخدام متخصصان ساعت‌سازی سوئیس را منطقی جلوه می‌دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با Street Blaster آشنا شوید

http://postimage.org/
به نظر شما این عکس متعلق به چیست؟ یک موتور جت با صدایی وحشتناک یا سلاحی مرگبار متعلق به فیلم‌های علمی تخیلی؟ شاید هم یک موشک‌انداز؟! عکسی که می‌بینید یک boombox است که البته ظاهر آن بیشتر به هسته‌ی مرکزی سفینه‌ی USS Enterprise در سری فیلم‌های جنگ ستارگان شباهت دارد. در ادامه با ما باشید تا با مشخصات این boombox قرن بیست و یکمی بیشتر آشنا شوید.
با قدرتی معادل 1000 وات و وزن بسته‌بندی شده‌ای معادل 9.8 کیلوگرم، می‌توان انتظار داشت که در صورت استفاده از آن هیچ مشکلی برای شنیدن (یا شناندن!) صدای موسیقی خود به دیگران نخواهید داشت. ابعاد این دستگاه نیز 62 در 25 در 25 سانتی‌متر است که با توجه به وزن بالای آن معقول به نظر می‌رسد. این boombox از قابلیت‌های مربوط به بلندگوهای قرن کنونی، یا به بیان واضح تر امکان اتصال به وسیله‌ی اینترنت بی‌سیم نیز برخوردار است؛ بنابر این برای پخش موسیقی خود نیازی به اتصال سیمی دست و پاگیر نخواهید داشت.
البته امکان استفاده از فیش‌های 3.5 میلی‌متری نیز وجود دارد؛ ولی احتمالاً شما هم پخش موسیقی به صورت مستقیم از طریق بلوتوث را به استفاده از سیم ترجیح می‌دهید. این ابزار قابلیت اتصال بلوتوثی به دستگاه‌های اندرویدی، iOS و رایانه‌های شخصی را دارا است؛ همچنین می‌توان آن را با کمک NFC به دستگاه‌های اندرویدی نیز جفت کرد.
شرکت Pyle همچنین امکان استفاده از میکروفون و اتصال گیتار خود به آن و انجام تنظیمات حرفه‌ای باس، اکو و... را برای دستیابی به صدای دلخواه برایتان فراهم کرده است. تقویت‌کننده‌ی دیجیتالی درون آن نیز به راحتی از پس نیازهای شما برمی آید؛ ضمن اینکه به کمک LEDهای قرار گرفته بر روی آن، از جلوه‌های بصری زیبایی آن نیز لذت خواهید برد.
به جای استفاده از باتری‌های موقت در هنگام دور بودن از منبع برق اصلی، Street Blaster از باتری‌های قابل شارژی استفاده کرده است که تا 4 ساعت پخش مداوم شما را همراهی می‌کنند؛ ضمن اینکه به کمک نشانگرهای قرار‌گرفته بر روی آن، می‌توانید به راحتی از وضعیت باتری آگاه شوید. همچنین در مواردی که از برق شهری دور هستید، می‌توانید از باتری‌های قدرتمند آن برای شارژ‌کردن تلفن همراه خود با استفاده از شارژر USB استفاده کنید.
قیمت این ابزار قدرتمند 249 دلار است و از هم‌اکنون نیز برای خرید در دسترس عموم قرار گرفته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
یاهو در حال توسعه‌ی سرویسی مشابه یوتیوب برای رقابت با گوگل است

http://postimage.org/
براساس اطلاعات ارائه شده توسط آلکسا، یوتیوب سومین وب‌سایت پربازدید جهان پس از فیس‌بوک و گوگل است. اما گویا این سرویس اشتراک‌گذاری ویدئو در ماه‌های آتی شاهد ظهور رقیب نوپایی خواهد بود. گویا کمپانی یاهو نیز درصدد راه‌اندازی سرویسی مشابه یوتیوب است.
براساس گزارش منتشر شده در Re/Code که به نقل از مدیرعامل یاهو، مریسا‌ مِیِر تهیه شده است، گویا این کمپانی درصدد راه‌اندازی یک وب‌سایت مشابه با سرویس یوتیوب گوگل است و در این راستا نیز یاهو به‌دنبال شبکه‌های پرطرفداری است که ویدئوهای خود را در سرویس ویدئویی رقیب به اشتراک می‌گذارند. براساس اطلاعاتی که توسط منابع آگاه در اختیار Re/Code قرار گرفته است، به نظر می‌رسد یاهو در نظر دارد تا با پیشنهادات مالی اغوا کننده و در اختیار گذاردن شرایط مالی بهتری، فیلم‌سازان و مالکان استریم‌های پرطرفدار یوتیوب را وارد تیم توسعه‌ی خود نماید.
گویا متخصصان یاهو با برقراری تماس با تولیدکنندگان ویدئو و مالکان شبکه‌ها پیشنهادات مالی بهتری را در مقایسه با آنچه که آن‌ها هم اکنون از یوتیوب دریافت می‌کنند، ارائه داده‌اند. از جمله‌ی این پشنهادات تشویقی می‌توان به افزایش درآمد از طریق تبلیغات یا حتی تضمین دریافت درجه‌ی خاصی از تبلیغات برای شبکه‌ی مورد نظر اشاره کرد. بسته‌ی پیشنهادی یاهو بسیار گسترده است، بطوری که این کمپانی امکان استفاده از صفحه‌ی خانگی یاهو را نیز در این پیشنهادات گنجانده است. مالکان شبکه‌های سرویس ویدئویی یاهو قادر خواهند بود تا هم‌ارز با سیاست‌های بازاریابی یاهو، خود نیز در زمینه‌ی تبلیغات به فعالیت بپردازند.
سیاست‌های مدنظر مِیِر با روند کاری یوتیوب نیز متفاوت است. برخلاف یوتیوب که یک سرویس رایگان بوده و هر کابری قادر است تا با ایجاد یک حساب‌کاربری ویدئوی مورد نظر خود را در این سرویس قرار دهد، میر در نظر دارد تا سرویس ویدئویی یاهو را یک وب‌سایت مختص به کاربران شناخته شده و شبکه‌های اختصاصی تبدیل کند. در حال حاضر یاهو به‌دنبال راه‌اندازی سرویس مدنظر خود است، اما در ادامه این کمپانی در پی جذب کاربران یوتیوب و مخصوصا کاربران بزرگ این سرویس خواهد بود. شاید پیشنهادات مالی و همچنین وعده‌ی اختصاص فضا در صفحه‌ی اصلی وب‌سایت یاهو، بخشی از کاربران یوتیوب را جذب یاهو نماید.
در حال حاضر یوتیوب 45 درصد از درآمد تبلیغاتی را از آن خود کرده و در مقابل تضمینی نیز در اختیار شبکه‌ها در خصوص جریان داشتن همیشگی این درآمد نمی‌گذارد. در صورتی که کاربران شناخته‌شده‌ی یوتیوب در مقابل پیشنهادات یاهو قرار بگیرند مطمئنا شاهد مهاجرت آن‌ها به یاهو خواهیم بود که در اینصورت این مهاجرت همچون یک دومینو رفته‌رفته منجر به مهاجرت خیل عظیمی از کاربران خواهد شد. این شرایط دقیقا خواسته‌ی مریسا‌میر است که در راس هرم مدیریت یاهو قرار دارد.
مطمئنا رقابت با سومین وب‌سایت پربازدید وب کاری بس دشوار خواهد بود که یاهو مشکلات و سختی‌های رقابت با آن را به جان خریده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایسر با انتشار دعوت‌نامه‌ای وعده‌ی برگزاری مراسم معرفی محصولات را در تاریخ 9 اردیبهشت ماه داد

http://postimage.org/
به‌نظر می‌رسد کمپانی ایسر نیز در تدارک برگزاری یک مراسم برای معرفی محصولات جدیدی است. گواه این ادعا ارسال دعوت‌نامه‌هایی با مضمون برگزاری یک مراسم در تاریخ 9 اردیبهشت ماه است. این مراسم با نام A Touch More Connected به منظور معرفی سری جدید ابزار‌های این کمپانی برگزار خواهد شد.
این مراسم در شهر نیویورک برگزار خواهد شد و لقب اولین کنفرانس بزرگ این کمپانی پس از انتساب جیسون‌چم به‌عنوان ریاست این کمپانی را به خود اختصاص داده است که از این‌روباید شاهد معرفی محصولات و نوآوری‌هایی از کمپانی ایسر باشیم.
انتظار می‌رود در این مراسم شاهد معرفی ابزار‌های دید چون طیف جدید تبلت‌های این کمپانی باشیم که تا پایان سال جاری به بازار عرضه خواهند شد. همچنین احتمالا تلفن‌هوشمندی نیز از این کمپانی معرفی شود. در این بین نباید کروم‌بوک‌های تولید شده توسط این کمپانی را از یاد برد و قاعدتا باید شاهد معرفی سری جدید این محصولات باشیم. به احتمال فراوان یکی از تبلت‌های معرفی شده در این مراسم تبلت ۷ اینچی ایسر آیکونیا خواهد بود که جزو تبلت‌های ارزان قیمت است. شاید تلفن‌هوشمند این کمپانی نیز با نام Acer Liquid E3 نیز در این مراسم رسما به بازار معرفی شود.
همانطور که در تصویر این دعوت‌نامه نیز ملاحظه می‌کنید، ایسر از این مراسم با هیجان خاصی یاد می‌کند. همچنین وعده‌ی ارائه‌ی اطلاعات بیشتری نیز در این دعوت‌نامه داده شده است که امکان اطلاع از جزئیات مراسم را در هفته‌های آتی و تا آغاز مراسم به ذهن متبادر می‌کند. شاید هیجان ایسر در مورد این کنفرانس به موجب معرفی یک گجت پوشیدنی باشد، هرچند تمای موارد ذکر شده تنها گمانه‌زنی‌هایی است که نمی‌توان تا زمان تایید رسمی یا آغاز کنفرانس در مورد آن‌ها به قطعیت سخن گفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل زندگی کارمندانش را تا صد سال آینده دنبال می‌کند

http://postimage.org/
کار، یکی از بنیادی‌ترین بخش های زندگی بشر را شکل می‌دهد. بخشی که زندگی روزمره تمامی انسان‌ها را به خود اختصاص داده است. اما دنیای شاغلان در شرکت‌های بزرگ چگونه است؟ این سوالی است که گوگل می‌خواهد با پیگیری زندگی کارمندان خود تا 100 سال آینده، پاسخی در خور آن ارائه کند
نایب رئیس ارشد پروژه People Operations گوگل، می‌گوید که آن‌ها می‌خواهند زندگی کارمندانشان را تا یک قرن آینده زیر نظر بگیرند. آن هم به صورت مخفیانه و به اصطلاح جاسوس‌وار! کلید پروژه gDNA گوگل از تحقیقات دانشگاه ماساچوست که در 65 سال پیش شروع به کار کرده بود، الهام گرفته است. تحقیقات طولانی که برای فهمیدن کار، یکی از اصلی‌ترین ارکان زندگی برنامه‌ریزی و اجرا شد. برای اجرای تحقیقات گوگل، این شرکت 4000 نفر از کارمندان خود را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند و با انجام تست‌ها و آزمایش‌هایی که به صورت اختیاری و همراه با پرسش‌های شخصی است، احساسات آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. این پرسشنامه‌ها عمدتا نگرش این کارمندان به مسائل متفاوتی از جمله فرهنگ، پروژه‌های کاری و کار تیمی را تحت پوشش قرار می‌دهد. بعد از اتمام این آزمایش، محققین تاثیر این موارد را بر روی یکدیگر و تعامل آن با مولفه‌های شخصیتی دیگر همچون وظیفه، علاقه و کارآیی فرد مورد بررسی قرار می‌گیرد.
در دو سالی که از عمر پروژه جالب توجه گوگل می‌گذرد، این شرکت به نتایج مهمی دست یافته است. نتایجی که نشان دهنده آن است که در حال حاضر از هر سه کارمند این شرکت، دو نفر کار را در هنگامی که در خانه هستند ترجیح می‌دهند در حالی که 31 درصد از آن‌ها از توانایی جدا کردن زندگی شخصی از کار و شغلشان بی‌بهره‌اند. این تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که نیمی از این افراد، در هنگام خروج از اداره ترجیح می‌دهند که دیگر به کار فکر نکنند و باقی ساعت‌هایشان را مشغول به فکر کردن در رابطه با آن باشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ال‌جی از صفحه‌ی نمایش OLED منعطف خود در ساخت چراغ‌های رومیزی بهره گرفته است

http://postimage.org/
ال‌جی فناوری بسیار جالب توجه و پیچیده‌ای را برای ساخت اولین تلفن‌هوشمند خمیده‌ی خود به کار گرفته است. ال‌جی برای نمایش کاربردهای دیگری صفحات نمایش منعطف و خمیده تلاش‌های دیگری را نیز به انجام رسانده است که از جمله‌ی آن‌ می‌توان به استفاده از صفحه‌ی نمایش OLED برای ساخت چراغ اشاره کرد.
ال‌جی در نمایشگاه Light+Building فرانکفورت آلمان نمونه‌ای از چراغ‌های ساخته شده توسط صفحات نمایش OLED را به نمایش گذارده است که پتانسیل بالای این فناوری برای استفاده در کاربردهای مختلف را نشان می‌دهد. نام این محصول یا به بیان بهتر پیش‌ نمونه‌ی تولید شده، لامپ رومیزی OLED گذاشته شده است. ال‌جی با استفاده از صفحات نمایش خمیده در این چراغ رومیزی بدعت‌ گذاری کرده و صفحه‌ی نمایش OLED خمیده را برای تامین روشنایی به کار برده است.
همانطور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، می‌توان این چراغ زیبا با نقوش قرمز رنگ را با استفاده از تلفن‌هوشمند یا تبلت کنترل کرد. کنترل این چراغ شامل حالت‌هایی چون استراحت و فیلم می‌شود که روشنایی چراغ را براساس انتخاب کاربر تغییر می‌دهد. هنوز اطلاعات قابل استنادی در مورد احتمال تولید و فروش چنین محصولی توسط ال‌جی منتشر نشده است، اما استفاده از پنل OLED‌ مورد استفاده در تلفن‌های‌هوشمند بسیار جالب توجه است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 31 از 119:  « پیشین  1  ...  30  31  32  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA