انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 32 از 119:  « پیشین  1  ...  31  32  33  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
ال‌جی از صفحه‌ی نمایش OLED منعطف خود در ساخت چراغ‌های رومیزی بهره گرفته است

http://postimage.org/
ال‌جی فناوری بسیار جالب توجه و پیچیده‌ای را برای ساخت اولین تلفن‌هوشمند خمیده‌ی خود به کار گرفته است. ال‌جی برای نمایش کاربردهای دیگری صفحات نمایش منعطف و خمیده تلاش‌های دیگری را نیز به انجام رسانده است که از جمله‌ی آن‌ می‌توان به استفاده از صفحه‌ی نمایش OLED برای ساخت چراغ اشاره کرد.
ال‌جی در نمایشگاه Light+Building فرانکفورت آلمان نمونه‌ای از چراغ‌های ساخته شده توسط صفحات نمایش OLED را به نمایش گذارده است که پتانسیل بالای این فناوری برای استفاده در کاربردهای مختلف را نشان می‌دهد. نام این محصول یا به بیان بهتر پیش‌ نمونه‌ی تولید شده، لامپ رومیزی OLED گذاشته شده است. ال‌جی با استفاده از صفحات نمایش خمیده در این چراغ رومیزی بدعت‌ گذاری کرده و صفحه‌ی نمایش OLED خمیده را برای تامین روشنایی به کار برده است.
همانطور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، می‌توان این چراغ زیبا با نقوش قرمز رنگ را با استفاده از تلفن‌هوشمند یا تبلت کنترل کرد. کنترل این چراغ شامل حالت‌هایی چون استراحت و فیلم می‌شود که روشنایی چراغ را براساس انتخاب کاربر تغییر می‌دهد. هنوز اطلاعات قابل استنادی در مورد احتمال تولید و فروش چنین محصولی توسط ال‌جی منتشر نشده است، اما استفاده از پنل OLED‌ مورد استفاده در تلفن‌های‌هوشمند بسیار جالب توجه است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ادیسون، کامپیوتر مینیاتوری اینتل به‌دلیل استفاده از تراشه‌ی اتم بزرگ‌تر خواهد شد

http://postimage.org/
اینتل یک پی‌سی مبتنی بر لینوکس بسیار کوچک را با نام ادیسون معرفی کرد که قابلیت ارتباط از طریق بلوتوث و همچنین وای‌فای را داشته و از کارت حافظه‌ی میکرو SD ‌نیز به عنوان حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند. بزرگترین مزیت این پی‌سی اندازه‌ی بسیار کوچک آن است که گویا به موجب تغییر تراشه‌ی مورد استفاده در آن، شاهد بزرگ‌تر شدنش خواهیم بود.
تنها چند ماه پیش از عرضه‌ی رسمی کامپیوتر مینیاتوری ادیسون، به‌نظر می‌رسد اینتل درصدد تغییر اصلی‌ترین بخش تشکیل دهنده‌ی این پی‌سی است. اینتل پیش از این وعده‌ی استفاده از تراشه‌ی کوارک خود را روی این پی‌سی داده بود که اصلی‌ترین تراشه‌ی اینتل برای تعبیه در گجت‌های پوشیدنی و همچنین استفاده از آن به‌عنوان هسته‌ی پردازشی اینترنت اشیا است. اینتل در نظر دارد تا تراشه‌ی اتم خود را که هم‌اکنون در شماری از تبلت‌های ویندوز به کار گرفته می‌شود، مورد استفاده قرار دهد.
درصورت استفاده از تراشه‌ی اتم در ادیسون این کامپیوتر مینیاتوری از قابلیت‌های بیشتری نسبت به کوارک بهره خواهد برد، اما مطمئنا اندازه‌ی آن همچون مدلی که در آن از کوارک استفاده شده است، کوچک نبوده و نمی‌توان ادعای جا شدن آن در درگاه میکرو SD‌را پذیرفت. در نتیجه اولین کامپیوترهای ادیسون ارائه شده توسط اینتل با تراشه‌ی اتم آنقدرها هم کوچک نخواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل مجموعه نرم‌افزاری iWork را برای iOS, OS X و iCloud بروز رسانی کرد: بهبودهای گرافیکی و پشتیبانی از رتینا، امکانات جدید

http://postimage.org/
اپل امروز مجموعه نرم‌افزارهای اداری iWork برای iOS و OS X را بروز رسانی نمود و بهبودهای بسیاری را در آن‌ها اعمال کرد. سه نرم‌افزار Pages, Numbers و Keynote بروز رسانی شدند تا به شکل بهتری از صفحه نمایش‌های رتینا پشتیبانی کنند.
اپل پشتیبانی از صفحه نمایش‌های رتینا را به نرم‌افزارهای iWork اضافه کرد و علاوه بر این، تغییرات ظاهری متفاوتی را در آن‌ها اعمال کرد. بخش ویرایش متون در این نرم‌افزارها تغییر کرده و قابلیت به اشتراک گذاری محتوا نیز در آن‌ها بهبود یافته است. کاربر حالا می‌تواند اسناد مورد نظر خود را بصورت فقط‌خواندنی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد تا دیگران از طریق سرویس iCloud قادر به مشاهده آن‌ها باشند.
در نرم‌افزار KeyNote (رقیب پاورپیونت مایکروسافت)، کاربران می‌توانند نمودارها را در خود پرزنتیشن ویرایش کنند و نیازی نیست برای ویرایش آن‌ها به منبع نمودار مراجعه نمایند. در نرم‌افزار Numbers (رقیب اکسل مایکروسافت) منوهای پاپ‌آپ بهبود یافته‌اند و در نرم‌افزار Pages (رقیب ورد مایکروسافت) قابلیت‌های بیشتری برای ویرایش متون اضافه شده و قالب‌های از پیش طراحی شده نیز متنوع‌تر شده‌اند. در Pages نیز می‌توان مستقیما نمودارها را ویرایش نمود.
تمام این تغییرات در نسخه تحت وب و مبتنی بر فضای ابری iCloud نیز ایجاد شده‌اند و کاربران می‌توانند از طریق سرویس iCloud.com به آن‌ها دسترسی داشته‌ باشند.
اپل چند روز پس از انتشار آفیس مایکروسافت برای آیپد نسبت به بروز رسانی رقیب آفیس، iWork اقدام کرده است. مجموعه نرم‌افزاری iWork بصورت مجانی در اختیار کاربران iOS و OS X قرار می‌گیرد و از این رو کاربران آیفون، آیپاد تاچ، آیپاد و کامپیوترهای مک می‌توانند به راحتی بسته بروز رسانی جدید را از طریق App Store دریافت کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت فروشگاه‌ اپلیکیشن‌های ویندوز و ویندوزفون را ترکیب کرد

http://postimage.org/
علاوه بر عواملی چون سخت‌افزار قدرتمند و همچنین کارایی سیستم‌عامل در یک اکوسیستم، موارد دیگری نیز در موفقیت و محبوبیت یک اکوسیستم دخیل هستند که از جمله‌ی آن می‌توان به وجود تعداد و تنوع بالایی اپلیکیشن‌های تحت آن پلتفرم اشاره کرد. ویندوزفون نیز در ماه‌های اخیر شاهد افزایش تعداد اپلیکیشن‌ها در فروشگاه خود بوده است و براساس آخرین تحلیل‌ها تعداد اپلیکیشن‌های سومین اکوسیستم بزرگ ابزار‌های قابل حمل به 400,000 عدد رسیده است. حال گزارش شده که مایکروسافت درصدد ادغام دو فرشگاه ویندوزاستور و ویندوزفون استور است.
ساعاتی پیش از آغاز کنفرانس بیلد 2014 مایکروسافت، NeoWin تصویری از محل برگزاری این مراسم منتشر ساخته است که در آن تصاویر پوسترها واستندهای این مراسم قابل مشاهده است. این مراسم در سن‌فرانسیسکوی ایالات متحد برگزار خواهد شد. براساس تصویری که منتشر شده است، می‌توان به این نتیجه رسید که مایکروسافت درصدد ترکیب فروشگاه اپلیکیشن‌های ویندوز و ویندوزفون است. این استند تبلیغاتی حکایت از افزایش تعداد اپلیکیشن‌های این فروشگاه به 400,000 هزار عدد دارد.
آخرین آمارها حکایت از وجود 150,000 هزار اپلیکیشن در فروشگاه ویندوز داشت که با یک جمع و تفریق ساده می‌توان به این نتیجه رسید که این میزان برای ویندوزفون 250,000 عدد بوده است.
پس از این ترکیب، ردموندی‌ها می‌توانند ادعای دانلود روزانه‌ی 14 میلیون اپلیکیشن را داشته باشند که خبر خوشی برای کاربران و همچنین توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های ویندوزی و ویندوزفونی است.
ویندوزفون در سال‌های اخیر رشد خوبی را به خود دیده و خود را به‌عنوان سومین اکوسیستم محبوب دنیای موبایل مطرح ساخته است، اما هنوز فاصله‌ی بسیار زیادی با دو ابرقدرت این عرصه، یعنی اندروید و iOS دارد. این دو اکوسیستم هریک از وجود یک میلیون اپلیکیشن در فروشگاه‌های خود بهره می‌برند. ویندوزفون در حال حاضر حدود 250,000 اپلیکیشن را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
مایکروسافت از آفیس سازگار با صفحه لمسی برای سیستم‌عامل ویندوز رونمایی کرد

http://postimage.org/
از زمان عرضه ویندوز ۸، کاربران این سیستم‌عامل منتظر آفیس سازگار با محیط لمسی مترو یا مدرون بودند تا بدون نیاز به مراجعه به محیط دسکتاپ، امکان ایجاد یا ویرایش اسناد را داشته باشند. امروز مایکروسافت در نطق اصلی کنفرانس BUILD 2014 علاوه بر معرفی ویندوز فون ۸.۱ و بسته بروز رسانی ویندوز ۸.۱ از آفیس لمسی نیز رونمایی کرد.
به زودی استفاده از نرم‌افزارهای اکسل، پاورپوینت، ورد،‌ اوت‌لوک و دیگر ابزارهای آفیس مایکروسافت در ابزارهای مجهز به صفحه لمسی به مراتب ساده‌تر خواهد شد.
نسخه لمسی آفیس برای ویندوز از نظر ظاهری شباهت‌های بسیاری به آفیس برای آیپد دارد که هفته گذشته منتشر شد. در نسخه جدید آفیس دکمه‌ها بزرگ‌تر شده‌اند و ارتفاع نوار منوها و تولبارها کمتر شده تا فضای بیشتری به اسناد اختصاص یابد.
نوار ابزار معروف مایکروسافت که از آن با نام Ribbon UI یاد می‌شود در نسخه جدید آفیس نیز وجود دارد، اما تغییراتی در آن اعمال شده تا انتخاب ابزارها از طریق لمس صفحه به آسانی میسر شود. در نسخه جدید آفیس کاربر قادر خواهد بود با لمس دو انگشتی صفحه و دور و نزدیک کردن انگشت‌ها به یکدیگر، بزرگنمایی یا کوچک نمایی در اسناد را اعمال نماید.
از آنجایی که هسته تمام پلتفرم‌های مایکروسافت یکی شده است، مجموعه نرم‌افزاری آفیس لمسی برای تمام سیستم‌عامل‌های ویندوز شامل، ویندوز ۸، ویندوز RT و ویندوز فون منتشر خواهد شد.
متاسفانه مایکروسافت هنوز زمان نهایی شدن آفیس لمسی و عرضه آن به بازار را مشخص نکرده است و تنها اعلام نموده که امسال آن را منتشر خواهد نمود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت ویندوز را برای ابزار‌هایی با صفحه‌ی نمایش کوچک‌تر از 9 اینچ رایگان کرد

http://postimage.org/
ردموندی‌های ساعاتی پیش و در جریان برگزاری کنفرانس بیلد پرده از سیاست جدید و بسیار جالب خود برای افزایش سهم اکوسیستم ویندوز در میان ابزار‌های قابل حمل برداشتند که مطمئنا تاثیر قابل ملاحظه‌ای در روند توسعه و افزایش سهم این اکوسیستم بین سایر رقبای موجود در بازار خواهد داشت. این سیاست عرضه‌ی رایگان سیستم‌عامل ویندوز برای ابزار‌هایی با صفحه‌ی نمایش کوچک‌تر از 9 اینچ است.
ردموندی‌ها از این سیاست در جریان معرفی قابلیت امکان توسعه‌ی اپلیکیشن‌های واحد برای اکوسیستم ویندوز که شامل ویندوز و ویندوزفون است، پرده برداشتند. توسعه‌دهندگان از این پس قادر خواهند بود تا برای سیستم‌عامل‌های ویندوز 8.1 و ویندوزفون 8.1 اپلیکیشن‌های واحدی را توسعه دهند و نیازی به توسعه‌ی چندباره‌ی یک اپلیکیشن برای ویندوز و ویندوزفون ندارند که مطمئنا با استقبال توسعه‌دهندگان روبرو شده و منجر به افزایش تعداد اپلیکیشن‌های این اکوسیستم خواهد شد.
مایکروسافت اخیرا در اقدامی قیمت گواهی ویندوز برای برخی از تولیدکنندگان ابزارهای مبتنی بر ویندوز را به میزان 70 درصد کاهش داد تا این سیستم‌عامل یاری رقابت با رقبای موجود در بازار همچون کروم‌بوک‌ها را داشته باشد. مایکروسافت با این اقدام در تلاش برای رقابت با محصولاتی است که زیر 250 دلار قیمت دارند. به این ترتیب نزدیک به ۵۰ دلار از هزینه تولید تبلت‌های ویندوزی زیر ۹ اینچ که تولیدکنندگان مجبور به پرداخت به مایکروسافت بابت گواهی استفاده از ویندوز بودند کاسته می‌شود و احتمالا به زودی شاهد عرضه تبلت‌های ویندوزی با قیمت مناسب‌تر و تنوع بیشتر خواهیم بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت با افزودن کاشی‌های زنده به منوی کلاسیک استارت ویندوز 8.1، به آن طراوتی تازه بخشید

http://postimage.org/
مایکروسافت با عرضه ویندوز ۸ سعی بر تمرکز بیشتر بر روی صفحات لمسی داشت و با همین رویکرد رابط کاربری مدرن خود را ارائه کرد و همراه با آن تغییرات بنیادی در منوی استارت ایجاد کرد که منجر به سردرگمی و در نتیجه نا رضایتی بسیاری از کاربران خود شد، حال مایکروسافت با تلفیق کردن رابط کاربری مدرن با منوی استارت سنتی، رنگ و بوی جدیدی به آن بخشیده است.
در یکی از بخش‌های کنفرانس Build 2014، مایکروسافت از بسته بروز رسانی جدید ویندوز ۸.۱ پرده برداشت. یکی از تغییرات جالب توجه در این نسخه از ویندوز مربوط به منوی استارت است که به زودی در قالب یک بسته بروز رسانی در اختیار کاربران ویندوز ۸.۱ قرار می‌گیرد. منو استارت ویندوز ۸.۱ ظاهری شبیه به استارت منوی سنتی دارد که اغلب کاربران سال ها آن‌را تجربه کرده‌اند، ولی با این تفاوت که منوی استارت این بار همراه با کاشی‌های زنده‌ مشابه ویندوز ۸ و ویندوز فون ۸ خواهد بود.
تری مریسون در کنفرانس امروز مایکروسافت به چگونگی اجرای برنامه در محیط پنجره و همینطور در Xbox پرداخت و در باره منوی استارت نیز گفت:
اگرچه کاربران مشتاقانه منتظر برگشت دوباره منوی استارتی هستند که سال‌ها با آن اخت گرفته‌اند، با این حال هیچ زمان دقیقی درباره زمان عرضه این بروز رسانی اعلام نکرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آمازون از ست‌تاپ باکس Fire TV پرده برداشت؛ پردازنده‌ی چهارهسته‌ای، حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی در کنار امکان جستجوی محتوا

http://postimage.org/
ساعاتی پیش آمازون در جریان برگزاری کنفرانس خود پرده از ست‌تاپ‌باکس Amazon Fire TV برداشت. انتظار می‌رود این محصول به یک رقیب جدی برای اپل‌تی‌وی و همچنین رکو تبدیل شود.
پیترلارسن از آمازون با پرده‌برداری از این محصول در مورد آن چنین اظهار نظر کرد:
ما به دنبال ساخت محصولی برای سهولت استفاه‌ی کاربران بوده‌ایم. هم‌اکنون یکی ازنقاط ضعف سایر محصولات موجود در بازار وجود مشکلاتی چون جستجو، کارایی و همچنین یک اکوسیتسم جمع وجور است که ما تمامی این ویژگی‌ها را در این محصول گردهم آورده‌ایم. سخت‌افزار جدید آمازون این قول را به کاربران می‌دهد تا هیچ‌یک از مشکلات سایر محصولات را نداشته باشد.
این محصول دارای مشخصات فنی جالب توجهی است که از جمله‌ی آن می‌توان به یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و حافظه‌ی رم دو گیگابایتی اشاره کرد که به گفته‌ی لارسن اثری از لگ یا تاخیر را برجای نخواهد گذاشت. آمازون ادعا کرده است که این ست‌تاپ‌باکس از منظر سرعت پردازشی و اجرا سه‌برابر سریع‌تر از محصولات مشابه کنونی تولید شده توسط اپل و رکو است. آمازون با همکاری برخی از شرکا سعی در کاهش انتقادات انجام شده مبنی بر بهره‌گیری از یک اکوسیستم بسته دارد.
Hulu، Netflix، YouTube، Vimeo، MLB.tv و NBA از جمله اپلیکیشن‌هایی است که برای Fire TV ‌در دسترس خواهند بود. از بعد هزینه‌ی پرداختی، فایر تی‌وی جزو گران‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است، اما آمازون به این نکته اشاره کرده است که سعی دارد تا کاربران را در یافتن بهترین و کم‌هزینه‌ترین شبکه برای تماشای ویدئوهای مدنظر خود یاری دهد. این ویژگی در نتیجه‌ی استفاده از سیستم جستجوی خاصی است که پس از ارائه فقط توسط کاربران Amazon Instant Video و Hulu Plus ‌در دسترس خواهد بود. آمازون علاوه برموارد فوق ویژگی‌های دیگری را نیز به‌همراه محصول خود ارائه خواهد کرد که آن را یک سر و گردن بالاتر از رقبا قرار می‌دهد. اپلیکیشن نمایش تصاویر تمامی تصاویری را که شما ثبت کرده و در سرویس ذخیره‌ی ابری آمازون قرار می‌دهید، نمایش می‌دهد.
پیش از این شایعات فراوانی در مورد عرضه‌ی اپلیکیشن Amazon Instant Video برای سایر اکوسیستم‌ها به گوش رسیده بود که آمازون با عرضه‌ی اکوسیستم خود، خط بطلانی به تمامی شایعات و گمانه‌زنی‌ها کشید.
مطمئنا با ورود بازیگران بیشتری به دنیای ابزار‌های پخش استریم ویدئو شاهد پیشرفت این حوزه و عرضه‌ی امکانات بیشتر در کنار کاهش قیمت بیش از پیش خواهیم بود که به نفع کاربران تمام خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
امکان اجرای نرم‌افزارهای ویندوز در ایکس‌باکس وجود دارد؛ به شرطی که تأیید مایکروسافت را داشته باشند

http://postimage.org/app.php
مایکروسافت در کنفرانس BUILD 2014 که نطق اصلی آن شب گذشته شروع شد، درباره سیستم یکپارچه تولید نرم‌افزار با نام Universal Windows App توضیح داد و اعلام کرد که تولیدکنندگان می‌توانند بصورت همزمان نرم‌افزارهای جدید خود را برای تمام پلتفرم‌های مایکروسافت شامل ویندوز،‌ ویندوز فون و ایکس‌باکس توسعه دهند.
مایکروسافت همچنین اعلام کرد که تولید کنندگان به سادگی می‌توانند یک نرم‌افزار ویندوز فونی را در کنسول بازی ایکس‌باکس اجرا کنند. به عنوان مثال بازی‌های تحت ویندوز فون به آسانی برای ایکس‌باکس قابل تبدیل هستند.
مایکروسافت در کنفرانس روز گذشته خود اعلام کرد که از نظر فنی امکان تبدیل سریع اپلیکیشن‌های ویندوز ۸ و ویندوز فون برای ایکس‌باکس وجود دارد، اما توسعه دهندگان برای سازگاری محصولات خود به پلتفرم ایکس‌باکس باید تایید مایکروسافت را بگیرند.
مایکروسافت با ارایه سیستم Universal Windows App تلاش می‌کند تا توسعه دهندگان را به تولید نرم‌افزار در تمام پلتفرم‌های این شرکت تشویق کند. به این ترتیب هزینه تولید نرم‌افزار برای توسعه دهندگان کاهش می‌یابد و تولیدکنندگان نیز به سادگی قادر خواهند بود نرم‌افزار خود را برای چند پلتفرم بصورت همزمان تولید و ارایه کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اینتل تراشه‌ی ۶۴ بیتی Braswell را با لیتوگرافی 14 نانومتری برای استفاده در ابزار‌های اندرویدی و کروم‌بروک‌ها معرفی کرد

http://postimage.org/app.php
در جریان برگزاری فروم توسعه‌دهندگان اینتل که در شن‌ژن چین برگزار می‌شود، این کمپانی بزرگ پرده از تراشه‌ی جدید خود که مبتنی بر لیتوگرافی 14 نانومتری است، پرده برداشت. براساس اطلاعات ارائه شده در این نشست، اینتل این تراشه را جایگزین پردازنده‌های بی‌تریل مبتنی بر لیتوگرافی 22 نانومتری خود خواهد کرد.
این تراشه‌ی جدید Braswell نام گرفته است و هدف اینتل از عرضه‌ی آن به بازار، همراه ساختن آن با ابزار‌های ارزان‌قیمت اندرویدی و همچنین ابزار‌های مجهز به سیستم‌عامل کروم است. اینتل محصولات رده بالای بازار را نیز از یاد نبرده است و همانطور که می‌دانید، این کمپانی تراشه‌های Broadwell را شهریور ماه گذشته معرفی کرد که این تراشه‌ها نیز مبتنی بر لیتوگرافی 14 نانومتری بوده و قادر به انجام پردازش‌های 64 بیتی هستند. برادول (Broadwell) در واقع جایگزین هسول (Haswell) و برسول (Brasewell) جایگزین Bay Trail می‌شود. براساس آخریم شنیده‌ها، عرضه‌ی این تراشه‌ها به تعویق افتاده است و باید برای تجربه‌ی کار با آن‌ها تا نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی به انتظار بنشینیم.
انتظار می‌رود تراشه‌های Brasewell در تبلت‌های ویندوزی و اندرویدی و همچنین لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت کروم مورد استفاده قرار گیرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
صفحه  صفحه 32 از 119:  « پیشین  1  ...  31  32  33  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA