انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 33 از 119:  « پیشین  1  ...  32  33  34  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
مایکروسافت بطور شگفت‌انگیزی چند گام مؤثر و صحیح به سوی موفقیت برداشت

ساتیا نادلا
کمتر کسی انتظار معرفی محصول یا سرویس شگفت‌انگیزی را در BUILD 2014 داشت. اما شب گذشته مایکروسافت در نطق اصلی کنفرانس بیلد امسال، از چندین اقدام مؤثر و درست خود پرده برداشت که نشان می‌دهند غول نرم‌افزاری دنیا در مسیر درستی قرار گرفته است.در ادامه مطلب به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.
ابتدا با منوی استارت در ویندوز ۸ شروع می‌کنیم. از همان ابتدای عرضه ویندوز ۸ یکی از مواردی که موجب نارضایتی کاربران ویندوز شد، حذف منوی استارت در محیط دسکتاپ بود. مایکروسافت با این اقدام خود قصد داشت تا کاربران را بیشتر به استفاده از محیط مدرن و لمسی خود تشویق کند، اما هنوز اکثر نیازهای کاربران در محیط دسکتاپ رفع و رجوع می‌شود و از این رو کاربران همواره به دنبال بازگشت منوی استارت بودند. مایکروسافت در ویندوز ۸.۱ دکمه استارت را به سیستم‌عامل بازگرداند؛ اما این دکمه تنها کاربر را به محیط لمسی مترو منتقل می‌کرد. حال مایکروسافت در بسته بروز رسانی جدید ویندوز ۸.۱ که به زودی عرضه خواهد شد، بالاخره پاسخ درستی به درخواست کاربران خود داده است و منوی استارت سنتی ویندوز را با چند تغییر ظاهری ساده، اما حفظ کارایی قبلی،‌ باز گردانده است. حال انتظار می‌رود که کاربران قدیمی ویندوز که به دلیل عدم وجود منوی استارت حاضر به بروز رسانی به نسخه جدید ویندوز نبودند، به ویندوز ۸ مهاجرت کنند. از طرفی مایکروسافت با این اقدام خود به کاربران نشان می‌دهد که هنوز به بازخوردهای کاربران خود، گوش می‌دهد.
گام مثبت بعدی مایکروسافت پشتیبانی از تولیدکنندگان سخت‌افزار در راستای تولید محصولات رقابتی ارزان‌قیمت با صفحه‌نمایش زیر ۹ اینچ بود. مایکروسافت برای اولین بار گواهی استفاده از سیستم‌عامل ویندوز را در ابزارهایی که مجهز به صفحه‌نمایش زیر ۹ اینچ هستند، مجانی کرد. به این ترتیب شرکای سخت‌افزاری مایکروسافت قادر خواهند بود تا تبلت‌های ۷ و ۸ اینچی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز را با قیمت نزدیک به تبلت‌های اندرویدی روانه بازار کنند. انتظار می‌رود با این اقدام مایکروسافت، تولیدکنندگان بیشتری نسبت به تولید تبلت‌های ویندوزی اقدام کنند و نهایتاً بر سهم بازار پلتفرم ویندوز در بازار تبلت‌ها افزوده شود.
مورد بسیار مهم دیگری که مایکروسافت در بیلد ۲۰۱۴ به آن اشاره کرد،‌ فراهم‌نمودن بستری است که توسعه دهندگان نرم‌افزاری قادر خواهند بود از طریق آن، محصولات خود را برای پلتفرم‌های مختلف شامل ویندوز‌فون، ویندوز، ویندوز RT و حتی ایکس‌باکس وان توسعه دهند. به این ترتیب هزینه تبدیل اپلیکیشن‌ها برای پلتفرم‌های مختلف کاهش می‌یابد و از طرفی مایکروسافت می‌تواند تولیدکنندگان بزرگ و قدیمی ویندوز را نسبت به ارائه محصولاتشان برای دیگر پلتفرم‌های این شرکت شامل ویندوزفون و ایکس‌باکس تشویق نماید. این موضوع اقدام ارزشمند و فوق‌العاده مهمی است و احتمالاً به ویندوزفون کمک خواهد کرد تا فاصله خود را از نظر تعداد و تنوع اپلیکیشن‌ها، نسبت به دو رقیب قدرتمند خود یعنی iOS و اندروید کاهش دهد.
هیچ‌کدام از موارد ذکر شده،‌ نمی‌توانند موفقیت مایکروسافت را تضمین کنند؛ اما این اقدامات می‌توانند تأثیر مهمی در آینده این شرکت داشته باشند و از همه مهم‌تر، انعطاف‌پذیری بیشتر مایکروسافت را نشان دهند. فراموش نکنیم که ایده ایجاد پلتفرم مشترک بین ابزارهای مختلف و ایجاد سیستم‌عاملی که هم روی PC کار کند و هم روی تبلت از زمان معرفی ویندوز ۸ شکل گرفت؛ اما کاربران PC نهایتا از این ایده استقبال نکردند و این موضوع باعث شد تا فروش ویندوز ۸ آنطور که مایکروسافت انتظار داشت، پیش نرود. حال که مایکروسافت مجدداً توجه بیشتری را به کاربران PC داشته و از طرفی همچنان رابط کاربری لمسی را برای کاربران تبلت‌ها قوت بخشید، شاید بتواند دیدگاه خود را بین عموم کاربران جا بیندازد. مایکروسافت نشان داد که متوجه شده است برای رقابت در بازار فعلی باید سریع‌تر و سنجیده‌تر عمل کند و نباید کاربران محیط دسکتاپ ویندوز که بصورت انحصاری تحت کنترل ویندوز هستند را فراموش کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل، WWDC از 12 خرداد در سن‌فرانسیسکو آغاز خواهد شد

http://postimage.org/
همانطور که می‌دانید کمپانی اپل هر ساله رویدادی را با عنوان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان یا همان WWDC برگزار می‌کند. این کمپانی اعلام کرد که مراسم سال 2014 از تاریخ 12 تا 16 خرداد ماه سال جاری در مرکز همایش‌های موسکون‌وست سن‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد. اپل وعده داده است تا توسعه‌دهندگان حاضر در این رویداد را با آخرین فناوری‌های موجود آشنا سازد. اما مراسم امسال با سال‌های پیش متفاوت است و این تفاوت در نحوه‌ی انتخاب توسعه دهندگانی است که برای شرکت در این مراسم نام‌نویسی می‌کنند.
اپل اعلام کرده است که توسعه‌دهندگان در طول این مراسم شانس اطلاع از آخرین فناوری‌‌های مرتبط با توسعه‌ی iOS و OS X را داشته و همچنین امکان شرکت در بیش از 100 کارگاه آموزشی را خواهند داشت که در جریان آن چندین متخصص اپل برای آن‌ها به سخنرانی خواهند پرداخت.
برخلاف سال‌های پیش، توسعه‌دهندگان بصورت انتخابی برای شرکت در این مراسم انتخاب خواهند شد. متقاضیان می‌توانند از هم‌اکنون تا تاریخ 17 فروردین برای شرکت در این مراسم نام‌نویسی کنند. وب‌سایت رسمی WWDC ‌نیز با پخش تصاویر زنده‌ی ویدئویی بخش‌هایی از مهم‌ترین نشست‌ها و کنفرانس‌ها را برای کاربران و دوست‌داران نمایش خواهد داد.
به‌نظر می‌رسد تمرکز کنفرانس امسال بیشتر روی اپلیکیشن‌ها و تاثیرگذاری این بخش در میدانی وسیع‌تر است. مطمئنا اپل خود از تاثیر شگرف آیفون بر روند توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها صحبت خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی و فیفا برای پوشش جام‌جهانی با ویدئوهای 4K همکاری خواهند کرد

http://postimage.org/
همانطور که می‌دانید سونی یکی از اسپانسر‌های فیفا است. کمپانی ژاپنی در آخرین توافق خود با فدراسیون جهانی فوتبال، سعی دارد تا گوشه‌هایی از جام‌جهانی فوتبال را که در کشور برزیل برگزار خواهد شد، با تهیه‌ی ویدئوهایی با رزولوشن 4K به تصویر بکشد.
سونی و فیفا در زمینه‌هایی چون تولید فیلم رسمی مسابقات جام‌جهانی 2014 به‌همکاری پرداخته و نسخه‌ای از این ویدئو را نیز با کیفیت 4K‌ در اختیار علاقمندان قرار خواهند داد. همچنین دو تا سه بازی جام‌جهانی نیز با رزولوشن 4K به تصویر کشیده شده و نمایش داده خواهد شد.
جام‌جهانی فوتبال در برزیل، از 22 خردادماه تا 22 تیرماه برگزار خواهد شد و سونی در نظر دارد تا از پتانسیل بازی‌های فوتبال و همچنین جام‌جهانی، برای اشاعه‌ی تجربه‌ی تماشای ویدئوها در رزولوشن 4K استفاده کند. ورزش یکی از مهم‌ترین عواملی است که کاربران به اشتیاق تماشای تصاویر با وضوح بالاتر، تلویزیون‌های خود را تعویض کرده و نمونه‌های بهتری را از آن خود می‌کنند. فیلم رسمی مسابقات جام‌جهانی 2014 که با رزولوشن 4K نیز عرضه خواهد شد، در بردارنده‌ی بخش‌هایی از بازی‌ها و همچنین فینال خواهد بود.
این فیلم توسط فیفا و یک کمپانی پخش فایل‌های ویدئویی که هنوز نام آن فاش نشده است، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. مطمئناً سونی خود یکی از کمپانی‌های منتشر کننده‌ی این فیلم با رزولوشن 4K ‌خواهد بود. همچنین به احتمال قریب به یقین، سونی با بهره‌گیری از تجهیزات فوق مدرن خود، شماری از بازی‌های مهم این مسابقات را در رزولوشن 4k به تصویر خواهد کشید.
سونی برای تحقق انین امر، از تجهیزاتی چون دوربین‌های CineAlta 4K Live، سیستم‌ ذخیره‌ی 4K و تلویزیون‌های 4K استفاده خواهد کرد. این کمپانی تصمیم دارد تا با برپایی غرفه‌هایی در ورزشگاه‌ها، کاربران را از نزدیک با رزولوشن 4K‌و کیفیت بالای نمایش آن آشنا نماید .
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جان کارمک در مورد تصاحب Oculus توسط فیس‌بوک می‌گوید

http://postimage.org/
فیس بوک با پرداخت ۲ میلیارد دلار استارتاپ Oculus VR که هنوز محصول آن‌ها نهایی نشده و وارد بازار نگردیده را تصاحب کرد. Oculus VR در زمینه فناوری واقعیت افزوده فعالیت می‌کند و یکی از مهم‌ترین افراد در تیم توسعه آن، جان کارمک معروف بنیان گذار ID Software است. چندی پیش او در باره تصاحب پر حرف و حدیث Oculus توسط فیس بوک اظهار نظر نموده که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.
اگر اهل بازی و مخصوصا بازی‌های اول شخص باشید حتما کمپانی ID و محصولات فوق‌العاده محبوب آن مانند Doom یا Quake را می‌شناسید، جان کارمک بنیان‌گذار شرکت ID، چند ماه پیش این کمپانی را ترک نمود و به Oculus پیوست. Oculus آنقدر موفق بود که فیس بوک حتی صبر نکرد تا محصول این شرکت نهایی شده و روانه بازار شود. فیس‌بوک ۲ میلیارد دلار برای تصاحب این استارتاپ هزینه کرد. اما این تصاحب باعث عکس‌العمل‌های متفاوتی از جانب خوره‌های بازی و کارشناسان این حوزه شد و بسیاری بر این باور بودند که فیس‌بوک نمی‌تواند تاثیر مثبتی در روند توسعه اوکولس داشته باشد و جان کارمک و یارانش در فروش این استارتاپ عجله کرده‌اند.
جان کارمک در این باره صحبت کرده و گفته است که «ما خود انتظار نداشتیم فیس‌بوک نسبت به تصاحب Oculus اقدام کند». او می‌گوید: «من یک بعد ازظهر را صرف تشریح این فناوری و محصول خود به مارک زاکربرگ کردم و هفته بعد متوجه شدم که زاکربرگ Oculus را خریده است.»
کارمک بر خلاف بسیاری از کارشناسان معتقد است که فیس‌بوک می‌تواند در توسعه بهتر و سریع‌تر Oculus کمک کند. او باور دارد که آن‌ها نمی‌توانستند مانند Valve اکوسیستم خود را همچون Steam از ابتدا پایه گذاری نمایند، چرا که به اعتقاد او، Valve سال‌ها است که خود یک تولیدکننده بزرگ صنعت بازی‌های دیجیتال است. کارمک در ادامه گفته است که سونی نشان داد که واقعیت مجازی اهمیت ویژه‌ای دارد و به زودی کمپانی‌های مطرح برای حضور در این بخش از بازار اقدام خواهند کرد. به اعتقاد کارمک «مساله اصلی آن است که با چه شرکتی شراکت کنیم» این بدین معنا است که به اعتقاد کارمک Oculus برای موفقیت خود حتما نیاز به یک سرمایه گذار بزرگ داشته است و تنها مساله در این باره مربوط به انتخاب سرمایه گذار می‌شود.


خوب چرا کارمک فیس‌بوک را مناسب می‌داند؟

«من فکر می‌کنم کمپانی‌های دیگر، سینرژی فیس‌بوک را در این زمینه ندارند. من باور دارم که فیس‌بوک این قضیه را به خوبی درک کرده و تصویر واضحی از آن متصور است. علاوه بر این فیس‌بوک توان کافی برای حرکت دادن Oculus را دارا است.» اکثر منتقدین تصاحب Oculus توسط فیس‌بوک، می‌گویند که نوع تجارت فیس‌بوک بر روی تبلیغات و جمع‌آوری اطلاعات تمرکز دارد نه بازی‌های دیجیتال و واقعیت مجازی. اما این موضوع برای کارمک اهمیتی ندارد و می‌گوید «این موضوع مانع ادامه کار Oculus نمی‌شود» او باور دارد که فیس‌بوک در کار آن‌ها دخالت نخواهد کرد و مانع پیشرفت آن‌ها نخواهد شد.
البته اگر Oculus به تصاحب یک کمپانی فعال در این حوزه در می‌آمد. جان کارمک و یارانش می‌توانستند از دانش فنی و تجربه آن شرکت نیز در پیشرفت اهداف خود بهره ببرند. اما توان مالی فیس‌بوک خود به تنهایی می‌تواند مشکلات Oculus در راستای عرضه محصول نهایی به بازار را رفع کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل قابلیت جستجو متن در تصویر را به سرویس نوت برداری Keep اضافه کرد

http://postimage.org/app.php
گوگل سرویس یادداشت بردای Keep را بروز نمود تا کاربران بتوانند حتی در متون اسکن شده نیز جستجو کنند. این بدین معنا است که اگر سند یا صفحه‌ حاوی متن را به عنوان یک تصویر در Keep قرار دهید، قادر خواهید بود در متن موجود در آن تصویر نیز جستجو داشته باشید.
گوگل سرویس Keep را برای رقابت با سرویس‌های یادداشت برداری مبتنی بر فضای ابری مانند Evernote عرضه کرد. این سرویس از پلتفرم‌های مختلف از جمله اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند و نسخه تحت وب آن باعث می‌شود تا کاربر بتواند به یادداشت‌ها و تصاویر خود از طریق هر ابزاری که به مرورگر مجهز است،‌ دسترسی یابد.
گوگل در نسخه جدید Keep،‌ سیستم جستجو را بهبود بخشید و امکان جستجوی متن در تصاویر را میسر کرده است. این قابلیت بسیار سریع و دقیق عمل می‌کند، اما متاسفانه از متون اسکن شده فارسی پشتیبانی نمی‌کند.
اورنوت از مدت‌ها قبل چنین قابلیتی را در اختیار کاربران خود قرار داده است و حالا گوگل برای آنکه بتواند، با این سرویس رقابت کند،‌ چنین ویژگی را افزوده است.
در نسخه جدید Keep نحوه نمایش و لیست کردن یادداشت‌های کاربر نیز بهینه گردیده و تغییرات جزیی در ظاهر سرویس اعمال شده است.
برای استفاده از سرویس Google Keep به آدرس زیر مراجعه کنید.


https://drive.google.com/keep/
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
آمازون از کنترلر بازی مخصوص FireTV رونمایی نمود

http://postimage.org/app.php
آمازون از آن غول‌های بزرگی است که قدم در هر راهی که می‌گذارد، با سپاهی از امکانات و ویژگی‌های تازه در کنار قیمت پایین به میدان می‌آید. نمونه‌ای جدید از محصولات آمازون، ست‌تاپ باکس Fire TV است که با انبوهی از امکانات و اپلیکیشن‌های مخصوص ست‌تاپ باکس‌ها به همراه قابلیت‌های کنسول‌های بازی قدم در این عرصه نهاده است.
دسته بازی آمازون که ابزاری جدا از ست‌تاپ باکس محسوب می‌گردد و با تکنولوژی بی‌سیم قابل استفاده است، قابلیت تازه‌ای است که امکان هر چه بیشتر لذت بردن از عناوین ریز و درشت شرکت‌های مشهوری که قصد همکاری با آمازون را در تولید بازی‌‌ها دارند، میسر می‌سازد.
این دسته که از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به دسته Xbox نیز دارد از همان دکمه‌های اصلی ولی با چینش مخصوص بهره‌ می‌برد. همچنین در پایین دسته دکمه‌ای برای پخش و جلو و عقب بردن و همچنین دکمه دیگری برای مشاهده سریع امتیازات دیده می‌شود.
کنترلر بازی آمازون با دو باتری AA در درون خود و به لطف مدیریت انرژی هوشمند، امکان استفاده تا 55 ساعت را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.
دسته بازی آمازون همراه با 1000 سکه مخصوص شبکه‌ آمازون و یک بازی اکشن سوم شخص تولید استودیوهای بازی‌سازی این شرکت با نام sev Zero و تنها قیمتی نزدیک به 40 دلار در کنار ست‌تاپ باکس به فروش خواهد رسید.
نکته جالب توجه دیگر در رابطه با پلتفرم بازی جدید آمازون وجود بیش از 1000 بازی رایگان و همچنین قیمت معادل 1.85 دلار برای هر بازی است. بازی‌هایی که با همکاری ناشران و شرکت‌های بازی‌سازی بزرگی همچون Take-Two و Ubisoft در اختیار دارندگان این محصول قرار خواهد گرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لامپ‌های هوشمند و رقابت فیلیپس، سامسونگ و ال‌جی برای معرفی محصولات جالب‌تر و هوشمند‌تر

http://postimage.org/
لامپ‌های هوشمند محصولاتی جدید هستند که حاصل ترکیب ویژگی‌های هوشمند و یک لامپ با بازدهی بالا به شمار می‌روند. سه سازنده‌ی بزرگ محصولات خانگی در این عرصه رقابت خود را کلید زده‌اند، فیلیپس که از حدود 2 سال پیش شروع کرده، قرار است در مقابل ال‌جی و سامسونگ، دو تولیدکننده‌ی بزرگ و موفق کره‌ای بایستد. البته کمپانی‌های کوچک‌تری هم مشغول کار هستند اما در این مطلب به بررسی لامپ‌های هوشمند سه سازنده‌ی بزرگ در این عرصه می‌پردازیم و ویژگی‌های هر یک را بررسی می‌کنیم.
صنعت لوازم خانگی هم تحت تأثیر دنیای محصولات هوشمند کامپیوتری قرار دارد و روز به روز پیشرفته‌تر و هوشمندتر می‌شود. یک ماشین لباس‌شویی امروزی با محصولاتی که چند سال پیش می‌دیدیم کاملاً متفاوت است و بسیاری از وظایف محوله را بدون دردسر انجام می‌دهد. علاوه بر نحوه‌ی عملکرد، امکانات لوازم خانگی هم به کلی متفاوت شده است. مثلاً LG ماشین لباس‌شویی جالبی عرضه کرده که با ارسال پیامک به کاربر، امکان کنترل از راه دور را فراهم می‌کند.
سامسونگ هم تولیدکننده‌ی بزرگ لوازم خانگی است و یک اکوسیستم کامل از محصولات خود را برای استفاده‌ی هر چه ساده‌تر معرفی کرده و تدریجاً تکامل می‌بخشد.
امروز تلویزیون‌ها، سیستم‌های تهیه مطبوع مثل کولر، یخچال‌ها و دیگر لوازم ساده‌ی منزل، کاملاً متفاوت شده‌اند. اما یکی از لوازم اصلی منزل که کوچک و کم‌اهمیت به نظر می‌رسد کمی از غافله‌ی تکامل عقب افتاده و آن چیزی نیست جز لامپ‌هایی که هر روز و هر شب برای تأمین روشنایی محیط منزل استفاده می‌کنیم.
اخیراً توجه سازندگان لوازم خانگی به این وسیله هم جلب شده و دو کمپانی Lumen و Belkin لامپ‌های هوشمند عرضه کرده‌اند. اما بزرگ‌ترین بازیکن عرصه‌ی تولید لامپ‌های هوشمند، کمپانی فیلیپس است که محصولی به نام سیستم هوشمند روشنایی Hue (هیو تلفظ می‌شود) را معرفی کرده است.
ال‌جی و سامسونگ هم لامپ‌های جدید LED خود را در فاصله‌ی زمانی چند روز معرفی کرده‌اند و مشخص است که رقابت در این بازار نوظهور کاملاً جدی است.


سیستم روشنایی هوشمند هیو واقعاً هوشمندانه منزل را روشن می‌کند

فیلیپس از سال 2012 روی سیستم روشنایی هوشمند برای منازل کار کرده و مجموعه‌ی هیو را رونمایی کرده است. این مجموعه در فروشگاه اپل و به صورت آنلاین فروخته می‌شود. قیمت بسته‌ی هیو که شامل 3 لامپ 60 دلاری می‌شود، 199 دلار است. علاوه بر 3 عدد لامپی که شاید برای یک منزل مسکونی کافی باشد، قطعه‌ی دیگری به نام Bridge یا پل ارتباطی با روتر Wi-Fi هم در این بسته وجود دارد. با اتصال بریج به روتر شبکه‌ی بی‌سیم می‌توان تا 50 لامپ هوشمند هیو را به صورت بی‌سیم کنترل کرد. برای استفاده از این سیستم روشنایی جالب باید ابتدا لامپ‌های 8.5 واتی هیو را در مکان‌های موردنظر مستقر کرد و سپس نرم‌افزار Hue که برای اندروید و iOS عرضه شده، را دانلود و روی گوشی یا تبلت نصب کرد. در این صورت از طریق نرم‌افزار و بریج که به شبکه‌ی بی‌سیم خانگی متصل شده، می‌توان تمام لامپ‌ها را کنترل کرد و در صورت نیاز با اضافه کردن لامپ‌ها، تنظیم نور محیط‌های بزرگ‌تر هم امکان‌پذیر است.
زمانی که لامپ‌های هیو برای اولین بار روانه‌ی بازار شدند، با نرم‌افزار مربوطه امکان کنترل شدت و رنگ نور وجود داشت. 16 میلیون رنگ به راحتی قابل انتخاب بود. با استفاده از تایمر امکان روشن و خاموش کردن لامپ‌ها در زمان لازم وجود دارد، علاوه بر این می‌توان نور محیط را به صورت زمان‌بندی شده انتخاب کرد.
فیلیپس در سال 2013 نرم‌افزار هیو را بروز کرد و آن را هوشمندتر و کامل‌تر از قبل کرد. با استفاده از IFTTT می‌توان لامپ‌ها را طوری تنظیم کرد که به عنوان مثال در هنگام بارندگی، رنگ خاصی داشته باشند و یا زمانی که نوتیفیکیشنی روی گوشی یا تبلت شما نمایش داده شده، چشمک بزنند.
با استفاده از قابلیت‌های مربوط به سیستم تعیین مکان عمومی یا همان GPS، می‌توان لامپ‌ها را به گونه‌ای تنظیم کرد که پس از خروج از منزل به صورت خودکار خاموش شوند. در هنگام بازگشت هم لامپ‌ها می‌توانند از نزدیک شدن شما به منزل مطلع شده و روشن شوند.
برای روشن و خاموش شدن لامپ‌ها در زمانی که به مسافرت رفته‌اید یا به هر علت از خانه دور هستید، قابلیت روشن و خاموش شدن تصادفی لامپ‌ها نیز پیش‌بینی شده تا به نظر برسد که کسی در منزل حضور دارد.
یک ویژگی مهم دیگر سیستم هیو، استفاده از ZigBee LightLink است، سیستمی برای ارتباط هیو با دیگر محصولات هوشمند خانگی که با همان استاندارد سازگاری دارند. هیو با استفاده از LightLink قادر است با حسگر‌های حرکتی ZigBee رابطه برقرار کرده و زمانی که وارد یک اتاق می‌شوید، لامپ آن اتاق را روشن کند. البته توجه داشته باشید که تمام محصولات ZigBee هنوز قادر به برقراری ارتباط با هم نشده‌اند و این موضوع کار سازندگان مختلفی که می‌خواهند با استفاده از این سیستم تمام وسایل را به هم مربوط کنند را دشوار می‌کند.


LG و ایده‌هایش برای لامپ‌های هوشمند

ال‌جی و سامسونگ قصد رقابت با فیلیپس را دارند و نمی‌خواهند سیستم روشنایی هوشمند هیو، همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشد. اولین لامپ‌های هوشمند ال‌جی، Smart Lamp نام دارد، یک لامپ 10 واتی که از طریق نرم‌افزاری اندرویدی یا iOS، کنترل می‌شود. این لامپ از طریق اتصال بلوتوث یا Wi-Fi با گوشی یا تبلت، همگام‌سازی می‌شوند و مثل سیستم روشنایی هیو به قطعه‌ای به نام Bridge نیاز ندارد.
کمپانی ال‌جی در مورد اینکه کنترل کردن چند لامپ به صورت هم‌زمان توسط نرم‌افزار امکان‌پذیر است چیزی نگفته اما برخی قابلیت‌های آن شبیه سیستم هیو است.
مثلاً حالت Securty Mode، حالت امنیتی است و لامپ‌ها در نبود شما به صورت تصادفی روشن و خاموش می‌شود. حالت دیگر Party Mode است که با توجه به موسیقی که از گوشی شما در حال پخش است، نور لامپ‌ها تغییر می‌کند. البته این ویژگی تنها در محصولات اندرویدی قابل استفاده است.
لامپ هوشمند ال‌جی در کره‌ی جنوبی با قیمت 35٫000 ون معادل 32 دلار عرضه خواهد شد و هنوز در مورد اینکه در سایر کشورها چه قدر باید صبر کرد تا به مرحله‌ی فروش در بازار برسد، خبری در دست نیست.


سامسونگ در عرصه‌ی لامپ‌های هوشمند

سامسونگ هم مثل ال‌جی اخیراً دست به کار شده و سیستم روشنایی هوشمندی که به نظر ساده می‌رسد را آماده کرده است. لامپ‌ها در سه مدل 10، 18.3 و 26.7 واتی عرضه می‌شوند و از طریق نرم‌افزار روی گوشی یا تبلت قابل کنترل هستند. تا 64 لامپ را می‌توان به صورت هم‌زمان کنترل کرد. سامسونگ به این موضوع هم اشاره کرده که سازمان‌ها با استفاده از رادیوکنترل ZigBee که در لامپ گنجانده شده، می‌توانند تمامی لامپ‌ها را از یک موقعیت مرکزی کنترل کنند. البته در مورد فراهم بودن این قابلیت برای مشتری‌های عادی خبری منتشر نشده است.
به نظر می‌رسد که سامسونگ از ال‌جی و فیلیپس کمی عقب مانده چرا که حالتی مثل Party Mode ال‌جی یا قابلیت‌های جالب هیو را در محصول خود پیش‌بینی نکرده و تمرکز خود را روی وظیفه‌ی اصلی یک لامپ گذاشته است.


رقابت به نفع کدام سازنده‌ی بزرگ لامپ‌های هوشمند است؟

فیلیپس حدود 2 سال در این عرصه حضور دارد و سیستم هیو از نظر کامل و جامع بودن، نسبت به لامپ‌های هوشمند ال‌جی و سامسونگ که به تازگی معرفی شده‌اند، برتری دارد. اما ال‌جی و سامسونگ روشی را که فیلیپس برای ارتباط با لامپ‌ها انتخاب کرده را کنار گذاشته و از ارتباط بی‌سیم بلوتوث یا Wi-Fi استفاده کرده‌اند. این روش ارتباطی ساده‌تر است چرا که به قطعه‌ای به نام Brige نیازی نیست و محدودیت کنترل 50 لامپ وجود ندارد. البته در مورد ال‌جی و سامسونگ هم محدودیت برقرار است ولیکن می‌توان تعداد بیشتری را به سادگی کنترل کرد. نکته‌ی دیگر این است که با نرم‌افزار هیو نمی‌توان چندین بریج را کنترل کرد. لذا به بیش از 50 لامپ فکر نکنید.
فیلیپس اخیراً یک رونمایی دیگر هم داشته و آن لامپ‌های هوشمند تنها سفیدرنگی به نام Lux Bulb است. هر یک از این لامپ‌ها 39 دلار قیمت دارند. Hue Tap هم دیسکی لمسی است که از طریق آن می‌توان سیستم هیو را تنها با لمس کردن کنترل کرد.
صفحه‌ی مشخصات فنی این لامپ‌ها، اطلاعات زیادی را در خود جای نداده است. مهم‌ترین موضوع عمر مفید است که 15٫000 ساعت ذکر شده، لذا با 5 ساعت روشن کردن در روز، می‌توان تا 10 سال روی چنین لامپ‌هایی حساب باز کرد.
در مقابل تمام مزایای فیلیپس، قیمت لامپ‌های هوشمند ال‌جی و سامسونگ است که مشتری را به سمت این دو سازنده‌ی نوظهور می‌کشاند. به هر حال لامپ‌های هوشمند در ابتدای راه قرار دارند و باید صبر کنیم و ببینیم کدام سازنده در نهایت بهترین لامپ‌های هوشمند را روانه‌ی بازار می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
قیمت لپ تاپ های سامسونگ

Samsung NP270-E5X-INTEL 847-2GB-320GB-INTEL 8,700,000 8,700,000
Samsung NP275-E1-2GB-500GB-ATI 9,400,000 9,500,000
Samsung NP300-B940-2GB-320GB 9,800,000 9,800,000
Samsung NP300E5V-A08AE 10,000,000 10,000,000
Samsung NP300E5V-AOC 9,600,000 9,600,000
Samsung NP300E5V-S05AE 13,900,000 13,900,000
Samsung NP300E5V-S05AE-Core i3-4GB-500GB-1GB 14,200,000 14,300,000
Samsung NP300E5X-A0L 11,200,000 11,200,000
     
  
مرد

 
قیمت لپ تاپ های سونی

SONY D11225CY-Core i7-8GB-256 SSD-INTEL 50,500,000 50,500,000
SONY Duo SVD13213CXB-Core i5-4GB-128GB SSD-INTEL 48,500,000 49,000,000
SONY VAIO T Series- SVT13136CXS-Core i5-6GGB-500GB-INTEL+24 GB SSD 31,700,000 31,990,000
SONY VAIO® Duo 11-SVD1121Q2E 35,300,000 39,900,000
SONY Duo D11223CX-Core i5-6GB-128 SSD-INTEL 39,300,000 39,300,000
SONY F15 213SA-Core i3-4GB-500GB-1GB 21,400,000 21,400,000
SONY F23-B9E-Core i5-4GB-640GB 26,500,000 26,500,000
SONY SVE1112M1E-AMD-E2-4GB-500GB-AMD 7340 1,660,000 1,660,000
SONY SVE11135CXB-AMD-4GB-750GB-AMD 7340 17,600,000 17,600,000
SONY SVE14-E 14 125 23,200,000 23,200,000
SONY SVF15213CD-Core i5-8GB-750GB-INTEL 23,900,000 23,900,000
SONY SVF15414CX-AMD A10-4GB-750GB-INTEL 20,200,000 20,300,000
SONY SVF15415CDB-A10-8GB-1TB- HD 8610G 23,800,000 25,200,000
SONY SVS 13-S13133CA-Core i5-4GB-750GB-1GB-13 INCH 32,400,000 32,700,000
SONY SVT13126CG-Core i5-4GB-128GB SSD -INTEL 28,500,000 30,000,000
SONY SVT13127CGS-Core i7-4GB-256GB SSD 37,300,000 37,500,000
SONY SVT13136CGS-Core i5-4GB-128GB-INTEL 29,300,000 31,500,000
SONY SVT13-136-Core i5-6GB-500GB+24 SSD---TOUCH SCREEN 31,200,000 31,200,000
SONY SVT13137CGS-13.3 inch VAIO T Series 13 37,500,000 37,500,000
SONY SVT14127CGS-Core i7-4GB-500GB+24 SSD 35,800,000 36,700,000
SONY SVT14-127-Core i5-6GB-128SSD-TOUCH SCREEN 32,000,000 32,000,000
SONY VAIO Fit 14-SVF142190X 36,600,000 41,200,000
SONY Vaio SVD11215-Core i5-4GB-128GB SSD 37,500,000 37,500,000
SONY VAIO SVE11-135-AMD-4GB-750GB 15,800,000 15,800,000
SONY VAIO® Duo 11- SVD1121Z9EB-Core i7-8GB-256GB -INTEL 44,800,000 49,900,000
SONY VAIO® Fit 14E-SVF14218SA 23,800,000 24,900,000
SONY VAIO® Fit 15E-SVF15218SG 24,300,000 24,300,000
SONY VAIO® Fit 15E-SVF1521BYGB 14,300,000 15,300,000
SONY VAIO® Fit 15E-SVF1531GSGB 33,100,000 33,500,000
     
  
مرد

 
HP 2000-2d07SE -100M-2GB-500GB-INTEL 9,000,000 9,000,000
HP Pavilion 15-E055-90-91-92 23,700,000 23,700,000
HP 1000-1205TX-Core i3-2GB-500GB-1GB 13,500,000 13,800,000
HP G6-1305-Core i3-2GB-320GB 13,400,000 13,400,000
HP G6-1306-B960-2GB-500GB 13,000,000 13,000,000
HP hp 450-AMD A6-4GB-750GB-8750 15,200,000 15,200,000
HP Pavilion 14-e042tx-Core i7-4GB-500GB- 21,000,000 21,500,000
HP Pavilion 15-e052se-Core i7-4GB-500GB-2GB 21,000,000 21,200,000
HP Pavilion 15-e053se-Core i5-4GB-500GB-2GB 16,700,000 16,700,000
HP Pavilion 15-e072se-Core i3-4GB-500GB-1GB 14,200,000 14,400,000
HP Pavilion 15-n014se-Core i5-4GB-500GB-2GB 17,400,000 17,400,000
HP Pavilion 15-n015se-Core i7-8GB-1TB -2GB 23,200,000 23,200,000
HP Pavilion 15-n021se-A10-4GB-500GB-2GB 16,200,000 16,200,000
HP Pro Book 4540s-Core i5-4GB-500GB-2GB 17,500,000 17,500,000
HP Pro Book 4540s-Core i5-4GB-750GB 17,500,000 21,000,000
HP ProBook 450-Core i5-4GB-750GB-2GB 17,900,000 18,200,000
HP ProBook 450-Core i5-6GB-750GB-2GB 18,800,000 18,800,000
HP ProBook 450-Core i7-4GB-750GB-2GB 23,900,000 23,900,000
HP ProBook 4540s-Core i3-4GB-500GB-INTEL 14,450,000 14,450,000
HP ProBook 4540s-Core i7-8GB-750GB-2GB 22,700,000 24,050,000
     
  
صفحه  صفحه 33 از 119:  « پیشین  1  ...  32  33  34  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA