انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 35 از 119:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
بالون‌ پروژه‌ی لون گوگل، دور دنیا را تنها در 22 روز طی می‌کند!

http://postimage.org/
یکی از بالون‌های پروژه‌ی لون گوگل به تازگی موفق شد دور دنیا را در مدت 22 روز بپیماید. این موضوع باعث حیرت سران گوگل نیز شده، چرا که پیش از این، زمان 33 روز برای انجام این کار پیش بینی می‌شد. تصویر بالا نقشه پرواز این بالون را به وضوح نشان می‌دهد.
پروژه‌ی لون یکی از جالب‌ترین و در عین حال جاه طلبانه‌ترین پروژه‌هایی است که تا به امروز توسط بشر انجام شده است. هدف کمپانی گوگل که حامی اصلی این پروژه است، فراهم نمودن دسترسی به اینترنت در اقصی نقاط جهان و به خصوص مناطقی است که امکان دسترسی به اینترنت بسیار هزینه بر بوده و یا به طور کلی امکان پذیر نیست.
تیم پروژه لون در صفحه گوگل پلاس خود می‌نویسد:
از ماه ژوئن سال گذشته،ما همواره در حال جمع‌آوری اطلاعات مربوط به انواع و اقسام بادها بوده‌ایم تا مدل‌های پیش‌بینی خود برای انتخاب مسیر مناسب بالون‌ها را بهینه‌تر نماییم. اکنون به لطف این اطلاعات و محاسبات دقیق‌تر، قدرت تعیین مسیر بالون‌ها را دو برابر بیشتر نموده‌ایم. همچنین پمپ‌های نصب شده بر روی بالون‌ها که وظیفه انتقال هوا به درون یا بیرون این وسایل نقلیه را بر عهده دارند، اکنون سه برابر بهتر از قبل کار می‌کنند. لذا، بالون‌های ما اکنون با سرعت بیشتری تغییر ارتفاع می‌دهند تا خود را به جریانات هوایی مناسب برسانند و به مسیر خود ادامه داده و یا احیانا مسیر خود را تغییر دهند. به عنوان مثال، در مورد بالون مورد نظر که موفق شد طی 22 روز کل دنیا را طی کند، بارها و بارها شرایطی پیش آمد که ممکن بود به درون جریان بسیار قدرتمند بادهای قطبی که در ناحیه اسراتوسفر حرکت می‌کنند کشیده شده و از مسیر اصلی خود منحرف شود، اما با استفاده از این قابلیت‌های جدید موفق شدیم بالون را در مسیر خود نگهداشته و آن را به پیش بریم.
محققانی که بر روی پروژه لون کار می‌کنند در ادامه قصد دارند 311,00 اٌمین مایل را با بالون‌های خود طی کنند تا از صحت عملکرد آن‌ها بیش از پیش مطمئن شوند. قطعا اگر گوگل این پروژه را به طور رسمی و کاملا عملی آغاز کند، بسیاری از مناطق جهان قادر خواهند بود به شبکه جهانی اینترنت متصل شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نمایی مجازی از حملات سایبری بر کره زمین

http://postimage.org/app.php
هیچ چیز به اندازه‌ای تکنیک‌های قدیمی ترسناکی که مجبورمان می‌کرد تا آنتی ویروس بر روی کامپیوتر خود نصب کنیم، جواب نمی‌دهد. کسپرسکی در یک آگهی آشکار برای Kaspersky Security Suite یک نقشه مجازی زنده ساخته است که در آن حملات سایبری با به تصویر کشیدن شش سایه، نقاط مختلف جهان را بسته به مقدار آلوده بودنشان نمایش می‌دهد.
پررنگ ترین این سایه‌ها متعلق به روسیه است که بیانگر آلوده‌ترین کشور است بعد از آن ایالات متحده، هند و ویتنام با اختلاف ناچیزی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.
با وجود جذابیت بصری این شبیه سایز، خیلی دقیق نیست، چرا که این اطلاعات از طریق آمارهای درون شبکه کسپرسکی بیرون کشیده شده است، همانطور که می‌دانید نرم افزار کسپرسکی محصول روسیه است و این کاملا طبیعی است که اکثر مردم این کشور از محصول داخلی خود نیز استفاده کنند بنابراین اصلی‌ترین دلیل شناخته شدن روسیه بعنوان آلوده‌ترین کشور، ممکن است ارتباط مستقیم با این فرضیه داشته باشد.
با رجوع به آدرس زیر نمایی رنگارنگ از حملات سایبری را به‌صورت زنده در نقشه جهان که توسط کسپرسکی تهیه شده، مشاهد خواهید کرد.


http://zurl.ir/232396
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپلیکیشن گوگل گلس Emotient قادر است احساسات اشخاص را از چهره‌ی آن‌ها تشخیص دهد

گوگل گلس
پس از صرف هزینه‌های بسیار، کمپانی Emotient که در زمینه‌ی تشخیص چهره فعالیت می‌کند، از نسخه‌ی بتای خصوصی اپلیکیشن خود برای گوگل گلس رونمایی کرد که قادر است احساسات کاربر را بصورت درلحظه تشخیص دهد. پشتیبانی مالی این پروژه بر عهده‌ی بنگاه سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر Handbag بوده است که در مجموع هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیون دلار را متحمل شده است.
تکنولوژی جدید Emotient به‌واسطه‌ی شناسایی الگوهای ظریف تغییر در چهره‌ی شخص فعالیت می‌کند. این نرم‌افزار که می‌تواند به منظور شناسایی حالات احساسی اشخاص بصورت انفرادی یا بصورت جمعی به کار گرفته شود، قادر است تعیین کند که یک شخص در مجموع احساس مثبتی داشته یا نگرشی منفی به موضوع مورد نظر خود دارد یا وارد حالات احساسی دقیق‌تری نظیر احساس لذت، ناراحتی، غافلگیری، خشم، ترس، نفرت یا تحقیر شده است.
اگرچه این کمپانی کاربردهای بسیار وسیعی را برای تکنولوژی جدید خود پیش‌بینی می‌کند، اما یکی از عملکردهای بالقوه‌ی آن را در خرده‌فروشی‌ها می‌داند. با اپلیکیشن گوگل گل Emotient که بزودی در دسترس شرکا و مشتریان از پیش تعیین‌شده قرار خواهد گرفت، کارکنان فروشگاه‌های خرده‌فروشی می‌توانند به خوبی سطح موفقیت یک کمپین یا پیشنهادات تجاری خود به مشتریان را مورد تحلیل قرار دهند. برای حل نگرانی‌های مرتبط با حریم‌خصوصی، کن دنمن مدیرعامل این کمپانی گفته است که آن‌ها داده‌ها را بصورت ناشناس جمع‌آوری کرده و به هیچ عنوان عکس‌ افراد را گردآوری نمی‌کنند. دنمن می‌گوید که در این تکنولوژی اساساً به جمع‌آوری داده‌های پایه‌ای و ترکیب آن‌ها با دیگر اطلاعاتی که از سایر اشخاص گردآوری شده است، پرداخته خواهد شد. این اپلیکیشن می‌تواند به خوبی احساس کاربران را در خصوص محصولات مختلف مورد اندازه‌گیری قرار دهد
یکی دیگر از زمینه‌هایی که Emotient آن را هدف قرار داده، بخش سلامت و مراقبت‌های پزشکی است. ماریان بارتلت، یکی از مؤسسین این کمپانی می‌گوید که با کمک این تکنولوژی می‌توان به بررسی حالات افسردگی در اشخاص پرداخت که یک معضل روز افزون محسوب شده و هزینه‌های سنگینی را بدلیل ارتباط مستقیم با سایر مشکلات سلامت نظیر بیماری‌های قلبی بر جامعه تحمیل می‌کند. او همچنین بیان نمود که بیمارانی که از افسردگی رنج می‌برند، معمولاً دوره‌ی نقاحت طولانی‌تری را پس از انجام اعمال جراحی پیش رو دارند و روند بهبود آهسته‌ای را تجربه می‌کنند. او در ادامه می‌گوید که در صورت امکان، تشخیص و ریشه‌یابی چنین افسردگی‌هایی با اینگونه تکنولوژی‌ها می‌توان به درمان چنین مواردی پرداخت.
اگر بخواهیم بر اساس پتنت‌های ثبت شده قضاوت کنیم، گوگل و اپل نیز بسیار به تشخیص حالات احساسی افراد از طریق آنالیز حرکات و بازخوردهای چشم علاقمند هستند (البته با هدف عمده‌ی ارائه تبلیغات). در خصوص گوگل، غول جستجو علاقه داشت که با استفاده از یک نمایشگر که بر روی سر قرار می‌گرفت، به تحلیل واکنش احساسی افراد نسبت به ارائه تبلیغات مختلف بپردازد و بر اساس آن در ازای خیره شدن افراد به تبلیغات، از مالک تبلیغ مورد نظر هزینه دریافت کند. اینتل نیز بعنوان یکی از مشتریان و سرمایه‌گذاران Emotient، کتابخانه‌های این استات‌آپ را به یک کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری افزوده تا توسعه‌دهندگان بتوانند از آن در اپلیکیشن‌های اختصاصی خود بهره ببرند.
فراتر از خود این تکنولوژی، چنین پروژه‌هایی می‌تواند به شدت به کاربردی‌تر شدن عینک گوگل که عرضه‌ی آن بصورت عمومی چندان هم دور نیست، بیافزاید. حیطه‌ی ابزارهای پوشیدنی روز به روز داغ‌تر شده و خود را بعنوان نسل بعدی دنیای پردازش معرفی می‌کند. حوزه‌های جدید فناوری که بر درک و یادگیری سیستم‌های پردازشی از محیط اطراف خود متکی هستند، روز به روز در حال گسترش هستند و با افزایش توان پردازنده‌ها، مرزهای جدیدی برای ارائه تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر به روی توسعه‌دهندگان باز می شود. پروژه‌ی یادگیری عمیق نیز نمونه‌ی دیگری بر اثبات این مدعاست.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Olympus دوربین کامپکت Style SH-1 را به لرزش‌گیر قدرتمند 5 محوره تجهیز کرد

http://postimage.org/app.php
Olympus یکی از تولیدکنندگان بزرگ دوربین، در سال 2012 اولین سیستم 5 محوره‌ی لرزش‌گیر یا اصطلاحاً پایدارکننده‌ی خود را با OM-D E-M5 معرفی کرد. دوربین 1000 دلاری که در دوران خود یکی از بهترین محصولات بود. اما صنعت دوربین پیشرفت کرده و حالا در دوربین‌های ارزان‌تر هم به سیستم‌های لرزش‌گیر خوب نیاز است و لذا الیمپوس یک دوربین کامپکت ارزان و جالب را رونمایی کرده که در ادامه به بررسی مشخصات اصلی آن می‌پردازیم.
همیشه لرزش دست و دوربین در عکاسی و فیلم‌برداری مزاحم بوده و به سیستم لرزش‌گیر دیجیتال یا اوپتیکال نیاز است. لرزش‌گیر اوپتیکال سخت‌افزاری است که لرزش‌های لنز را تا حدی خنثی می‌کند و انواع مختلفی دارد.
دوربین OM-D E-M5 الیمپوس یکی از دوربین‌هایی است که با بهره‌گیری از یک سیستم 5 محوره‌ی لرزش‌گیر، کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهد. امسال هم الیمپوس یک دوربین ساده‌تر معرفی کرده که به لرزش‌گیر حرفه‌ای 5 محوره مجهز است. Stylus SH-1 یک دوربین «ببین و بگیر» یا کامپکت 400 دلاری است که به تازگی رونمایی شده است.
این دوربین مشخصات جالبی دارد؛ حسگر BSI CMOS آن عکس‌های 16 مگاپیکسلی تهیه می‌کند و لنز آن فاصله‌ی کانونی 25 تا 600 میلی‌متر دارد که بزرگ‌نمایی نوری 24 برابری حاصل آن است. گشادگی دیافراگم بین f/3 الی f/6.9 است. ویژگی دیگر، پردازنده‌ی TruePic VII است که در سری OM-D هم استفاده شده بود.
صفحه نمایش 3 اینچی LCD این دوربین دارای 460 هزار پیکسل است و قادر به فیلم‌برداری با رزولوشن 1080p و سرعت 60 فریم بر ثانیه است. عکاسی سریع دوربین هم سرعتی معادل 11 فریم بر ثانیه دارد.
برای اتصال بهتر از Wi-Fi داخلی استفاده شده است. رنگ دوربین مشکی، سفید و نقره‌ای است و قرار است از ماه می معادل اردیبهشت 93 روانه‌ی بازار شود. با توجه به سیستم نوری جالب و لرزش‌گیر 5 محوره به نظر می‌رسد که با یک دوربین ارزان و موفق روبرو خواهیم شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سافایر کارت گرافیک R9 290 Vapor-X OC را عرضه می‌کند

http://postimage.org/
Sapphire یکی از تولیدکنندگان خوب کارت گرافیک است و معمولاً همکاری نزدیکی با AMD دارد که نتیجه‌ی آن رونمایی از کارت گرافیک‌های کارآمد و قدرتمند است. Radeon R9 290 دومین تراشه‌ی قدرتمند AMD است که سافایر برای آن برد و سیستم خنک‌کاری خوبی تدارک دیده و کارت گرافیک R9 290 Vapor-X OC را رونمایی کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی‌های این کارت گرافیک می‌پردازیم.
سافایر R9 290 Vapor-X هم مثل سایر کارت گرافیک‌های مجهز به تراشه‌ی R9 290 ای‌ام‌دی، دارای 2560 پردازنده‌ی استریم است. 4 گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 با سرعت 1400 مگاهرتز معادل 4.6 گیگابایت در ثانیه روی آن تعبیه شده و سرعت کلاک پردازنده‌ی آن 1030 مگاهرتز است. برای اورکلاک کردن هسته از قطعات با کیفیتی برای ساخت محصول استفاده شده؛ به خصوص مدارات کنترل توان که از کنترل توان دیجیتال و همچنین رگولاتورهای ولتاژ Aero6 بهره می‌برد. Aero6 با استفاده از ترانزیستورهای توان بالای Direct-FET، توان لازم را به پردازنده‌ی گرافیکی، حافظه و مدارات کنترلی می‌رساند.
در نهایت سیستم خنک‌کاری Vapor-X است (وِیپِر ایکس تلفظ می‌شود) که مسئولیت خنک‌کاری بی‌صدا و خوب تراشه و مدارات توانی را برعهده می‌گیرد.
این سیستم خنک‌کاری حرفه‌ای از ساختار سه فنه‌ی سافایر به نام Tri-X بهره می‌برد که خود دارای 5 لوله‌ی حرارتی است. لوله‌ی حرارتی اصلی، 10 میلی‌متری است و دو لوله‌ی 8 میلی‌متری و دو لوله‌ی 6 میلی‌متری دیگر در کنار آن برای انتقال گرما از طریق ماده‌ی فرار، تعبیه شده است.
سه فن 90 میلی‌متری هم از پره‌هایی با طراحی ایرودینامیک استفاده می‌کنند که علاوه بر افزایش جریان هوا، صدای کمی نیز تولید می‌نمایند. هر یک از فن‌ها دارای دو بیرینگ ضد گرد و خاک است.
سیستم خنک‌کاری Vapor-X یکی از کارآمدترین و در عین حال کم‌صداترین سیستم‌های خنک‌کاری برای کارت گرافیک‌هاست و احتمالاً پس از بررسی منتقدین، نمره‌ی خوبی دریافت می‌کند.
رنگ‌بندی محصول هم ترکیبی از آبی و مشکی است که به شکل زیبایی انجام شده است. یک صفحه‌ی فلزی هم روی سطح پشتی کارت گرافیک قرار گرفته که در زیباتر شدن آن بی‌اثر نیست.
یک ویژگی مهم این کارت گرافیک که احتمالاً بسیاری از کاربران حرفه‌ای قرار است از آن در اورکلاک‌کردن محصول استفاده کنند، وجود دو بایوس است. در مواقعی که اورکلاک به درستی صورت نگرفته، تنها با زدن یک کلید می‌توان بایوس اصلی که امکان بروزرسانی آن وجود دارد را جایگزین بایوسی که تنظیمات مناسبی ندارد کرد و مراحل اورکلاک را برای دستیابی به نتیجه‌ی بهتر مجدداً تکرار نمود.
در پایان اضافه می‌کنیم که این کارت گرافیک قدرتمند پهنای باند بسیار بالایی دارد و بهتر است روی مادربوردهایی که به اسلات PCI Express 3.0 مجهز شده‌اند سوار شود؛ گرچه در صورت استفاده روی PCI Express 2.0 هم افت کارایی آن چندان جدی نیست.
قیمت محصول نسبت به کارت گرافیک مرجعی که AMD معرفی کرده، حدود 15 تا 20 درصد بالاتر است و به زودی روانه‌ی بازار می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ شیوه جدیدی را برای تجاری‌سازی گرافن کشف کرد؛ پیش بسوی دستگاه‌های منعطف

http://postimage.org/
سامسونگ امروز اعلام کرد که به یک پیشرفت قابل ملاحظه در روش سنتز گرافن دست یافته که فرآیند تولید انبوه و تجاری‌سازی این ماده‌ی با ارزش در صنایع الکترونیک را سرعت می‌بخشد. گرافن همان نانو ماده‌ای است که انتظار می‌رود بتواند یک انقلاب در صنعت الکترونیک باشد.
سامسونگ و یک آزمایشگاه وابسته به آن اعلام کردند که موفق به تولید گرافن بدون ناخالصی در مقیاس بزرگ شده‌اند که قدم بسیار بزرگی به سمت مقرون به‌صرفه‌سازی این ماده برای استفاده در صنعت الکترونیک به شمار می‌رود. تیمی از محققان دانشکده مهندسی و علوم مواد پیشرفته‌ی دانشگاه سانگ‌کیانکوئن و انستیتو تکنولوژی سامسونگ توانسته‌اند ورق‌های عظیم گرافن را از طریق رشد دادن آن‌ها بر روی لایه‌ای از ژرمانیوم ویژه تولید کنند.
در این شیوه، گرافن رشد خود را از مقطع‌های گوناگون بر روی صفحه آغاز کرده و سرانجام قسمت‌های مختلف آن به هم پیوسته که منجر به همگرایی چند ورقه‌ی کوچک و ایجاد یک ورقه‌ی وسیع می‌گردد. این مساله قدمی است که تا کنون بسیار چالش‌برانگیز محسوب می‌شد.
در این تکنیک اتصال میان ژرمانیوم و گرافن بسیار ضعیف بوده که امکان جداسازی گرافن بعنوان یک ورق کاملا مستقل و استفاده‌ی مجدد از ژرمانیوم را فراهم می‌آورد. نتایج این تحقیق و توسعه در مجله‌ی Science منتشر شده است. گرافن که تنها از یک لایه‌ی اتم‌های کربن تشکیل شده، مقاوم و منعطف بوده و رسانای بسیار خوب گرما و الکتریسیته محسوب می‌شود. در نتیجه‌ی این خواص، سامسونگ و سایر تولیدکنندگان علاقه و توجه فراوانی به بهره‌گیری از این ماده در تولید نسل جدید ابزارهای پوشیدنی و سایر تجهیزات الکترونیکی منعطف نشان می‌دهند. محققان در انستیتو پیشرفته‌ی تکنولوژی سامسونگ می‌گویند:
این یکی از چشمگیرترین پیشرفت‌های حاصل در زمینه‌ی تحقیقات مرتبط با گرافن در تاریخ محسوب می‌شود. ما انتظار داریم این کشف بتواند موجب شتاب بخشیدن به تجاری‌سازی گرافن شود که می‌تواند موانع موجود بر سر راه ورود به دوره‌ی جدید تکنولوژی محصولات الکترونیک مصرفی را از میان بردارد.
گرافن اغلب بعنوان ماده‌ای که می‌تواند جایگزین سیلیکون در تراشه‌های کامپیوتری شده و موجب پردازش سریع‌تر و بهینه‌تر می‌گردد شناخته می‌شود؛ اما لازم به ذکر است که این ماده گزینه‌ی بسیار مناسبی برای استفاده در صفحات نمایش نیز هست که در حال حاضر از اکسید ایدیوم قلع بجای آن استفاده می‌شود. گرافن از آن جهت به گزینه‌ای خوب برای جایگزینی ماده‌ی فعلی در صنعت نمایشگرها بدل می‌شود که تنها به اندازه یک لایه‌ی اتم ضخامت داشته، شفاف بوده و فوق‌العاده سخت است.
پیش از آنکه بتوان از گرافن در صنایع الکترونیک بهره برد، لازم است که امکان تولید ان در مقادیر بالا و هزینه‌ی پایین فراهم آید. تا همین دهه‌ی پیش، محققان برای بدست‌آوردن گرافن از شیوه‌ای طاقت فرسا که در آن به خراشیدن یک لایه‌ی اتمی نازک از روی گرافیت (که بعنوان نوک مداد هم استفاده می‌شود) بهره می‌بردند که از لایه‌های متعدد گرافن تشکیل شده است. از آن زمان تا‌کنون تولید این ماده با تکامل روبرو بوده و طی سال‌های اخیر تولیدکنندگان قادر بودند ورقه‌هایی در اندازه نه‌چندان بزرگ را از این ماده تولید نمایند. اما تلاش‌ها برای تولید ورقه‌های عریض‌تر منجر به ایجاد ناخالصی در این ماده و در نهایت مشاهده‌ی خواص غیر‌معمول از گرافن می‌شد.
پتانسیل‌های مورد انتظار از این نانوماده بی‌پایان است و سامسونگ معتقد است که یکی از استفاده‌های محتمل گرافن می‌تواند در زمینه‌ی تولید صفحات نمایش، ابزارهای پوشیدنی و نسل بعدی تجهیزات الکترونیک مصرفی منعطف تجلی یابد. دخالت غول تجهیزات الکترونیک کره‌ی جنوبی در تجاری‌سازی این ماده بطور قطع می‌تواند منجر به ورود سریع‌تر آن به محصولات شده و امید می‌رود در نهایت گرافن باعث تولید دستگاه‌های واقعا منعطف و نسل جدیدی از تجهیزات الکترونیک شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پروژه‌ی Hera گوگل، مرزهای بین اندروید و کروم را برخواهد چید

http://postimage.org/
همانطور که می‌دانید مایکروسافت هفته‌ی پیش با معرفی رسمی ویندوزفون 8.1 پرده از قابلیت Universal App نیز برداشت که امکان توسعه‌ی یک اپلیکیشن واحد برای سه پلتفرم ایکس‌باکس، ویندوزفون و همچنین ویندوز را ممکن کرده است. کمپانی گوگل نیز پس از خروج اندی‌روبین از رهبری اندروید، سانداری‌پیچای را همزمان به رهبری کروم و اندروید منتسب کرده است که گمانه‌هایی را در مورد وحدت دو پلتفرم اندروید و کروم مطرح ساخته است.
براساس آخرین اخبار منتشر شده گوگل در نظر دارد تا مرزهای بین اندروید و سرویس‌های وب خود را برچیند و در واقع اندروید را با سیستم جستجوی خود ترکیب کند. این گزارش‌های حکایت از این دارند که گوگل در اندروید 4.1 پروژه‌ی Butter، در اندروید 4.4 کیت‌کت پروژه‌ای را با نام Svelte برای این منظور پیش گرفته است. این کمپانی در مرحله‌ی بعدی نیز پروژه‌ای با نام Hera را به اجرا درخواهد آورد.
ایده‌ی مورد نظر در ورای این پروژه ترکیب و استفاده از امکان اجرای اپلیکیشن‌های مبتنی بر HTML5 با اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های متعلق به اندروید است. استفاده از این امکان لایه‌ای میانی از HTML5 را بین اپلیکیشن‌ها و سیستم ایجاد خواهد کرد که منجر به اجرای آنلاین برخی از پردازش‌ها بدون نیاز به اجرای تمامی اپلیکیشن روی اندروید می‌شود.
تسک‌های کاری این HTML5 قادر نخواهند بود تا مستقل از اپلیکیشن‌ها کار کنند، اما در زمان نمایش پنجره‌های مالتی تسکینگ این تسک‌ها بصورت مستقل نمایش داده‌ خواهند شد. هر تسک به‌عنوان یک اپلیکیشن کروم اجرا خواهد شد که در پنجره‌های مالتی تسکینگ بصورت مستقل نمایش داده خواهند شد.
اپلیکیشن‌های تحت وب با استفاده از رابط کاربری واحدی به نمایش درخواهند آمد. این اپلیکیشن‌ها با رنگ واحدی در بالای هر اپلیکیشن نمایش داده خواهد شد. رنگ مورد استفاده برای هدر با نوار ابزار بالای تلفن‌هوشمند نیز ترکیب خواهد شد.
درصورتی که گوگل این سیستم را برای استفاده‌ی عموم عرضه کند، شاهد اندرویدی خواهیم بود که قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های مبتنی بر HTML5 را نیز دارد. بسیاری دیگر از پلتفرم‌های موجود قادرند تا امکان استفاده از HTML5 را نیز با پلتفرم خود ترکیب کنند که از جمله‌ی آنها می‌توان به WebOS و Tizen اشاره کرد. هنوز در مورد استفاده از ماشین مجازی ران‌تایم ART برای استفاده از این قابلیت اشاره نشده است، اما مطمئنا شاهد استفاده از آن نیز خواهیم بود. هم‌اکنون گوگل درپی انتقال قابلیت‌های هرچه بیشتر کروم به اندروید است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
به مناسبت تولد 45 سالگی اینترنت!

http://postimage.org/app.php
به جرات می توان گفت که دنیای امروز ما در حوزه فناوری اطلاعات کاملا وابسته به پدیده ای شده است که آن را اینترنت می نامیم! این پدیده تا به آنجا در زندگی ما وارد شده که حتی کامپیوتر ها و تلفن‌های هوشمند نیز بدون آن برای ما ابزارهای بی‌استفاده ای خواهند بود. آیا شما می توانید یک روز را بدون داشتن اینترنت و خدمات آن تصور کنید؟!
آیا به یاد دارید برای چک کردن یک نتیجه فوتبال که فرصت نکرده بودید در خبر ورزشی تلویزیون تماشا کنید مجبور بودید به دوستان خود زنگ بزنید یا تا روزنامه فردا صبح صبر کنید؟ امروز تنها کافی است یک سایت ورزشی را باز کنید تا نتایج زنده بازی‌ها را مشاهده کنید.
آیا به یاد دارید برای پرداخت یک قبض ساده مجبور بودید ساعت ها در صف بانک ها بایستید؟ امروز در خانه‌تان در عرض چند دقیقه بصورت آنلاین قبض‌ها را پرداخت می‌کنید.
آیا به یاد دارید ، برای یک مطلب کوچک و ساده مجبور بودید روزها و هفته‌ها در کتابخانه‌ها و در میان صفحات کتاب‌ها بگردید؟ امروز تنها یک کلمه در گوگل وارد می‌کنید و با خیل عظیمی از اطلاعات مواجه می‌شوید.
آیا زمانی را به یاد دارید که برای گرفتن خبر از نزدیکانتان که در خارج از کشور بودند مجبور بودید نامه بنویسید و آن را از طریق پست ارسال کنید و مدت ها منتظر می‌ماندید تا نامه شما به مقصد برسد و پاسخ آنرا دریافت کنید؟ امروز از طریق اینترنت بصورت زنده می‌توانید با نزدیکانتان صحبت کنید!
از همه مهم‌تر آیا به یاد دارید برای دنبال کردن اخبار تکنولوژی و عملی مجبور بودید به روزنامه‌ها و ماهنامه‌ها مراجعه کنید؟ حالا با حضور اینترنت می‌توانید به لوتی مراجعه کنید و در لحظه اخبار روز دنیا را مطالعه کنید!
اینترنت امروز پدیده ای است که زندگی نسلی را متحول کرده است و نسلی دیگر زندگی بدون اینترنت را نمی‌توانند درک کنند. 44 سال پیش یعنی 7 آوریل 1969 برای نخستین بار مستندی تحت عنوان RFC منتشر گردید که چهارچوب ها و ساختار اصلی اینترنت را مشخص کرده بود. آنچه ما امروزه تحت عنوان مفاهیم شبکه، پروتکل‌های ارتباطی همانند TCP/IP می شناسیم از همان نقطه آغاز گردید و سرآغاز تحولی بود که امروزه زندگی ما را دگرگون ساخته است.
کسانی که بروی پروژه اینترنت کارکردند و تولد اینترنت را در سال 1969 رقم زدند شاید هیچگاه فرصت استفاده از مزایای آنرا که امروزه ما از آنها بهره می بریم را نیافتند ، امروز را گرامی می داریم به یاد تمام کسانی که زندگی خود را صرف خلق ایجاد اینترنت نمودند تا به زندگی بشر کمک کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لیست کامل عناوین بازی‌هایی که در سال 2014 برای پلی‌استیشن 4 ارائه خواهند شد

http://postimage.org/
در اولین سال حضور پررنگ کنسول جدید سونی در بازار شاهد ارائه عناوین مهمی چون Metal Gear Solid V، Destiny و Watch Dogs خواهیم بود. در ادامه لیست کاملی از عناوینی که در سال جاری برای نسل چهارم کنسول بازی سونی ارائه خواهند شد را گرد هم آورده‌ایم.
«سید هیومن»، مدیر رسانه اجتماعی سونی در وبلاگ پلی‌استیشن لیستی از همه عناوین بازی‌هایی که در سال جاری میلادی برای کنسول پرفروش پلی استیشن 4 این کمپانی ارائه خواهند شد را منتشر نموده است.
این لیست به شش شاخه مختلف تقسیم‌بندی شده است. شاخه Out Now مربوط به بازی‌هایی است که هم‌اکنون به بازار ارائه شده‌اند. در این لیست نام های بزرگی چون Metal Gear Solid V: Ground Zeroes، InFamous Second Son و Tomb Raider: Definitive Edition and Thief دیده می‌شوند. 31 عنوان جدید در بهار سال جاری معرفی خواهند شد که مهم‌ترین آنها عبارتند از: Lego The Hobbit، Wolfenstein: The New Order، Watch Dogs و The Amazing Spider-Man 2 که همگی به زودی معرفی خواهند شد. در تابستان نیز 15 عنوان دیگر ارائه خواهند شد که از بین آنها می‌توان به Destiny از کمپانی اکتیویژن وThe Elder Scrolls Online از کمپانی بتسدا اشاره نمود.
کمپانی اویل در پاییز 6 عنوان بازی را برای کنسول سونی ارائه خواهد نمود که شامل Dragon Age: Inquisition و Hotline Miami 2: Wrong Number می‌گردند. در زمستان نیز خانه‌های طرفداران پلی‌استیشن با بازی جدید Ubisoft، یعنی Assassin's Creed Unity گرم خواهد شد.
سرانجام به شاخه TBA (عناوین با تاریخ نامشخص) می‌رسیم که در بین آنها Driveclub خودنمایی می‌کند. این بازی قرار بود همزمان با عرضه PS4 ارائه گردد که فعلا ورودش به بازار به تعویق افتاده است. از دیگر عناوینی که هنوز تاریخ مشخصی برای ارائه آنها وجود ندارد می‌توان به Middle Earth: Shadow of Mordor، Minecraft، The Order: 1886 و The Division اشاره کرد.
در زیر می‌توانید لیست کامل عناوینی که در سال 2014 برای پلی‌استیشن ۴ ارائه خواهند شد را مشاهده فرمایید.


بهار

  • 1001 Spikes | Nicalis
  • Anomaly 2 | 11 Bit Studios
  • Bound by Flame | Focus Home
  • CastleStorm: Definitive Edition | Zen Studios
  • Cel Damage HD | Finish Line Games
  • Child of Light | Ubisoft
  • Daylight | Atlus
  • Divekick: Addition Edition | Iron Galaxy
  • Final Fantasy XIV: A Realm Reborn | Square Enix
  • Guacamelee! Super Turbo Championship Edition | Drinkbox Studios
  • KickBeat: Special Edition | Zen Studios
  • King Oddball | 10tons Ltd
  • Lego The Hobbit | Warner Bros
  • Mercenary Kings | Tribute Games
  • MLB 14: The Show | SCE
  • Octodad: Dadliest Catch | Young Horses
  • Oddworld: New 'n' Tasty | Oddworld Inhabitants
  • Pure Pool | Ripstone LTD
  • R.B.I. Baseball 14 | MLB AM
  • Ready to Run | Beatshapers
  • Secret Ponchos | Switchblade Monkeys
  • Sportsfriends | Die Gute Fabrik
  • Switch Galaxy Ultra | Atomicon
  • The Amazing Spider-Man 2 | Activision
  • Strike Suit Zero | Born Ready games
  • The Swapper | Curve Studios
  • Titan Attacks | Curve Studios
  • Trials Fusion | Ubisoft
  • War Thunder | Gaijin Network
  • Watch Dogs | Ubisoft
  • Wolfenstein: The New Order | Bethesda

تابستان

  • CounterSpy | SCE
  • Destiny | Activision
  • Final Horizon | Eiconic Games
  • GALAK-Z: The Dimensional | 17 Bit Games
  • Helldivers | SCE
  • Murdered: Soul Suspect | Square Enix
  • OlliOlli | Roll7
  • Pavilion | Visiontrick
  • PixelJunk Shooter Ultimate | Double Eleven
  • Sniper Elite 3 | 505 Games
  • The Elder Scrolls Online | Bethesda
  • The Evil Within | Bethesda
  • Race the Sun | Flippfly
  • Transformers: Rise of the Dark Spark | Activision
  • Velocity 2X | Futurlab

پاییز

  • Alien: Isolation | Sega
  • Dragon Age: Inquisition | EA
  • Evolve | 2K
  • Hotline Miami 2: Wrong Number | Devolver Digital
  • Rocketbirds 2: Evolution | Ratloop
  • The Witness | Thekla, Inc

زمستان

  • Assassin's Creed Unity | Ubisoft
  • Guns of Icarus Online | Muse Games
  • Hyper Light Drifter | Heart Machine
  • Ray's the Dead | Ragtag Studios

عناوین سال 2014 با زمان ارائه نامشخص

  • Assault Android Cactus | Witch Beam
  • Aztez | Team Colorblind
  • Backgammon Blitz | The Fyzz
  • Batman: Arkham Knight | Warner Bros
  • Blast 'Em Bunnies | Nnoo Pty
  • Cosmic Star Heroine | Zeboyd
  • Defense Grid 2 | 505 Games
  • Diablo III: Ultimate Evil Edition | Activision Blizzard
  • #Driveclub | SCE
  • Dying Light | Warner Bros
  • EA Sports UFC | EA
  • Energy Hook | Happion Labs
  • forma.8 | MixedBag
  • Foul Play | Media Tonic
  • Hohokum | SCE
  • Home | Benjamin Rivers Inc
  • Hotline Miami | Devolver Digital
  • Legend of Raven | Nicalis
  • Lords of the Fallen | Bandai Namco Games
  • Mad Max | Warner Bros
  • Middle-earth: Shadow of Mordor | Warner Bros
  • Minecraft | Mojang
  • N++ | Metanet Software
  • NBA 2K15 | 2K
  • Nuclear Throne | Vlambeer
  • The Order: 1886 | SCE
  • Pier Solar and the Great Architects | Watermelon Games
  • Planetside 2 | SOE
  • Putty Squad | Maximum Games
  • Road Not Taken | Spry Fox
  • Rogue Legacy | Cellar Door Games
  • Samurai Gunn | Teknopants/Maxistentialism
  • Savant Ascent | D-Pad Studio
  • Shantae: Half-Genie Hero | WayForward
  • Sherlock Holmes: Crimes & Punishments | Frogwares
  • Starbound | Chucklefish
  • Super Exploding Zoo | Honeyslug
  • The Binding of Isaac: Rebirth | Nicalis
  • The Crew | Ubisoft
  • Tom Clancy's The Division | Ubisoft
  • Transistor | Supergiant Games
  • Tropico 5 | Kalypso Media
  • Valiant Hearts: The Great War | Ubisoft
  • Volume | Mike Bithell
  • Worms Battlegrounds | Team17
  • WWE 2K15 | 2K

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
فیلیپس اولین تلویزیون اولترا اچ‌دی اندرویدی یعنی سری 8800 خود را رونمایی کرد

http://postimage.org/
امسال سال توسعه‌ی بیشتر تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی است که از نظر تعداد پیکسل، 4 برابر بیشتر از تلویزیون‌های فول اچ‌دی دقت دارند. سازندگان مختلف تلویزیون در نمایشگاه CES 2014 مدل‌های جدید خود را معرفی کردند و قیمت‌ها نسبت به گذشته بهتر شده است. فیلیپس هم به عنوان یک تولیدکننده‌ی بزرگ تلویزیون، محصولات جدیدی رونمایی کرده که در میانشان مدل‌هایی با سیستم عامل اندروید هم دیده می‌شود. در ادامه به مشخصات این محصولات می‌پردازیم.
سال گذشته بیشتر تلویزیون‌های بزرگ 4K معرفی شده بود اما امسال در برنامه‌ی فیلیپس تلویزیون‌های کوچک‌تر با امکانات جالب به چشم می‌خورد. سری 8800 شامل مدل‌های اندرویدی جدید می‌شود؛ به عنوان مثال مدل 55 اینچی 8809، رزولوشن فوق‌العاده‌ی 4K را با اندروید ترکیب کرده است. بنابراین در کنار استفاده از نرم‌افزارهای اندرویدی Google Play می‌توان به حساب کاربری خود در Dropbox سر زد. در ضمن یادآور می‌شویم که این تلویزیون اولین تلویزیون 4K است که اندروید را در خود جای می‌دهد.
این تلویزیون از تکنولوژی سه بعدی اکتیو بهره می‌برد و برای بهبود کیفیت از فرکانس 1000 مگاهرتز Perfect Motion Ultra استفاده شده است که البته با فرکانس اصلی پنل متفاوت است و روشی برای افزایش روانی حرکت و وضوح آن به حساب می‌آید. در این محصول برای بهینه کردن کنتراست از کنتراست ناحیه‌ی و میکرودیمینگ پرو استفاده شده که نور LEDهای پس‌زمینه را به صورت پویا کم و زیاد می‌کند.
یک حالت مخصوص بازی هم در این محصول تعریف شده که سرعت پاسخ‌گویی نور را برای حرکات سریعی که در بازی‌های اکشن یا ورزشی وجود دارد، بهینه می‌کند.
در محصولات سری 8800 فیلیپس هم مثل بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند بازار، دوربینی برای تشخیص حرکات وجود دارد. کاربرد این دوربین علاوه بر فراهم کردن استفاده از ژست‌های حرکتی جهت استفاده از تلویزیون، در تنظیم وضوح است. به این صورت که موقعیت شما را تشخیص داده و وضوح بهینه را بسته به فاصله‌ی شما از تلویزیون، تنظیم می‌کند.
استفاده از اندروید در کنار Amblight امکان‌پذیر است. با استفاده از Amblight نوری به رنگ محتوای در حال پخش روی دیوار پشت تلوزیون تابانده می‌شود که در زیباسازی تلویزیون و محیط اطراف بسیار موثر است.
در کنار این محصول، دو تلویزیون 48 و 55 اینچی فول اچ‌دی هم برای اندروید انتخاب شده‌اند. دو سری 8109 و 8209 نام این محصولات است.
اگر به گوگل و محصولاتش علاقه ندارید می‌توانید از سری 7809 در ابعاد 42، 49 و 55 اینچ استفاده کنید که همگی رزولوشن 4K دارند.
تمام مدل‌های سری 7000 و 8000 در نیمه‌ی دوم 2014 وارد بازار اروپا و روسیه می‌شوند اما نسخه‌ی اندرویدی احتمالاً برای برخی بازارها مثل انگلستان عرضه نخواهد شد. قیمت این سری محصولات هنوز مشخص نشده ولیکن نسبت به مدل‌های غول‌آسای 65 و 84 اینچی قیمت مناسب‌تری خواهند داشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 35 از 119:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA