انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 36 از 119:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
دوربین بدون آینه، فول فریم و حرفه‌ای Alpha 7S سونی با فیلم‌برداری 4K معرفی شد

Alpha 7S
سونی در NAB 2014 در لاس وگاس آمریکا یک دوربین فول‌فریم و بدون آینه به نام Alpha 7S معرفی کرده که قادر است فیلم‌های اولترا اچ‌دی تهیه کند و با بهره‌مندی از حسگر فول‌فریم، کیفیت عکاسی فوق‌العاده‌ای دارد. در عین حال به خاطر بدون آینه بودن، وزن دوربین نسبتاً کم است. در ادامه با این دوربین سبک و با کیفیت بیشتر آشنا می‌شویم.
سونی در یک نشست مطبوعاتی در لاس وگاس از Alpha 7S رونمایی کرده است. دوربینی بدون آینه که قادر به فیلم‌برداری با رزولوشن QFHD یا 3840 در 2160 پیکسل با سرعت 24 و یا 30 فریم بر ثانیه می‌باشد. دوربین‌های بدون آینه در مقایسه با دوربین‌های SLR که در ساختار خود دارای آینه هستند، حجم کمتری داشته و نیز سبک‌تر هستند. از نظر کیفی نیز قرابت زیادی دارند؛ ولیکن وزن و حجم کمتر، موجب محبوبیت این نوع دوربین‌ها شده؛ به طوری که در سال‌های اخیر، مدل‌های مختلفی توسط سازندگان بزرگ دوربین معرفی شده است.
حسگر دوربین از نوع Exmor CMOS است؛ نوعی از حسگرهای CMOS که در دوربین‌های سونی متداول بوده و روزولوشن تصاویر آن 12.2 مگاپیکسل است. البته مراقب باشید که این رزولوشن را با گوشی‌ها مقایسه نکنید؛ چرا که برای تهیه‌ی عکس از حسگر فول‌فریم استفاده شده؛ حسگری که از نظر اندازه با فیلم‌های 35 میلی‌متری قدیمی برابری می‌کند. لذا اندازه‌ی آن چندین برابر بیشتر از سنسورهای کوچک گوشی‌ها و دوربین‌های رده پایین است.
نکته‌ی جالب توجه در مورد حسگر آلفا 7 اس سونی این است که تنها حسگر فول فریمی می‌باشد که عرض کامل آرایه‌ی پیکسل‌ها را می‌خواند و برای فیلم‌برداری از انبار‌کردن پیکسل‌ها پرهیز می‌نماید.
منظور از انبار‌کردن پیکسل‌ها این است که برای فیلم‌برداری با رزولوشن 4K، معمولاً اطلاعات چند پیکسل مجاور با هم ترکیب می‌شود و فریم‌هایی که نسبت به رزولوشن کامل دوربین در حالت عکاسی کوچک‌تر هستند، یک به یک ایجاد شده و پشت سر هم قرار می‌گیرند. اما آلفا 7 اس این روش را به کار نمی‌گیرد؛ بلکه تمام پیکسل‌ها را می‌خواند.
برای کسانی که به عکاسی در شب علاقه دارند هم باید گفت که حرف S در پایان نام دوربین حرفه‌ای سونی، به حساسیت یا Sensitivity بسیار بالا اشاره دارد؛ چرا که این دوربین از حساسیت نورسنجی یا ISOی 50 الی 409600 پشتیبانی می‌کند. لذا در نور بسیار کم هم می‌توان به عکس‌های باکیفیت امیدوار بود. در محیط‌های داخلی و ورزش‌ها که به سرعت بالای شاتر نیاز است تا لرزش و حرکت حذف شود هم حساسیت بالای آلفا اس 7 خودی نشان می‌دهد و عکس‌هایی با نویز کم و نور مناسب به دست می‌آید. سونی چنین شرایطی را به عنوان نقطه قوت آلفا اس 7 عنوان کرده است.
با توجه به اینکه آلفا اس 7 حجم کمی دارد، برای فیلم‌برداری با رزولوشن 4K به ضبط‌کننده‌ی جانبی که از طریق HDMI متصل شده، نیاز است. دوربین روی کارت حافظه‌های مشخص شده که حداقل سرعت را داشته باشند قادر به فیلم‌برداری با رزولوشن فول اچ‌دی و سرعت 60 فریم بر ثانیه نیز هست.
برای فیلم‌برداری با سرعت 120 فریم بر ثانیه می‌توان از روش برش در ابعاد یک حسگر APS-C استفاده کرد که در این حالت رزولوشن ویدیو به 720p تقلیل پیدا می‌کند.آلفا 7 اس از گامای S-Log2 نیز پشتیبانی می‌کند که محدوده‌ی دینامیکی را به 1300 درصد افزایش می‌دهد و سایه‌ها و همچنین بخش‌های روشن، کمتر می‌شوند و جزئیات تصویر افزایش پیدا می‌کند.
در مورد اتصالات جانبی می‌توان به WiFi و همچنین NFC اشاره کرد که انتقال بی‌سیم عکس‌ها به گوشی و تبلت را امکان‌پذیر می‌کند. اضافه‌کردن آداپتور میکروفون XLR سونی یعنی XLR-K1M به این آلفای جدید سونی هم امکان‌پذیر است.
محدوده‌ی سرعت شاتر آلفا 7 اس، 8000/1 ثانیه الی 30 ثانیه است. سیستم فوکوس خودکار دوربین از 25 نقطه استفاده می‌کند. وزن محصول نیز 446 گرم است که وزن مجموعه‌ی جداگانه‌ی لنز به آن اضافه می‌شود؛ چرا که این نوع دوربین‌ها دارای لنز تعویض‌شدنی هستند.
هنوز زمان عرضه و قیمت آلفا 7 اس توسط سازنده اعلام نشده است. توجه کنید که دو مدل قبلی سونی Alpha 7 با رزولوشن 24.3 مگاپیکسل و قیمت 1700 دلار و Alpha 7R با رزولوشن 36.4 مگاپیکسل و قیمت 2300 دلار بوده که خبر از بالا‌بودن قیمت این مدل حرفه‌ای می‌دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مؤسس کمپانی Waze تصاحب کمپانی خود را توسط گوگل با پرداخت مبلغ 1.15 میلیارد دلار را تأیید کرد

http://postimage.org/app.php
به نظر می‌رسد گوگل کمپانی Waze را از آن خود کرده است؛ اما نکته‌ی جالب توجه در مورد این خرید، مبهم‌بودن جزئیات آن می‌باشد. هنوز میزان مبلغ پرداخت شده توسط گوگل برای خرید ویز و همچنین شرایط خرید به روشنی مشخص نیست. اما چیزی که مشخص است الحاق این کمپانی به گوگل است، در حالی که ویز هیچ‌گاه رفتن زیر پرچم گوگل را تایید نکرده است.
امروز نوام‌باردیام، مؤسس و مدیرعامل کمپانی ویز، با انتشار پستی در حساب‌کاربری LinkedIn خود، تا حدودی خوانندگان و دنبال‌کنندگان را در جریان تصاحب کمپانی خود توسط گوگل قرار داد. براساس اطلاعات ارائه شده پیش از شفاف‌سازی توسط باردیام، مبلغ پرداخت‌شده توسط گوگل برای در اختیار‌گرفتن این کمپانی 1.1 تا 1.3 میلیارد دلار تخمین زده می‌شد، اما مؤسس ویز در پست خود رقم دقیق رد و بدل شده را عنوان کرده است که مبلغی برابر 1.15 میلیارد دلار است. وی پرده از جزئیات مربوط به روش پرداخت این مبلغ برنداشت و معلوم نیست که آیا گوگل فقط به پول نقد اکتفا کرده یا سهام را نیز در کنار آن ارائه کرده است.
ارزش ویز برای گوگل کاملا مبرهن است؛ اما باردیام در پست خود از الفاظی استفاده می‌کند که نشان از علاقه‌ی تیم توسعه‌دهنده‌ی ویز برای کار بصورت مستقل دارد. وی عنوان کرده است که شاید بهتر بود این کمپانی نیز همچون سایر نمونه‌های موجود، بصورت مستقل به فعالیت پرداخته و تبدیل به کمپانی بزرگی می‌شد.
در سال 2008 این کمپانی با جذب سرمایه‌ای 12 میلیون دلاری آغاز به کار کرد؛ هرچند این مبلغ بسیار خوب بود، اما 20 درصد از کل سرمایه‌ی جمع‌آوری شده توسط این کمپانی در سال 2011 میلادی می‌شد. اما گویا میلغ پرداخت‌شده توسط گوگل به اندازه‌ای خوب بوده که تیم مدیریتی را برای فروش به گوگل تحت فشار سهامداران قرار داده و آن‌ها را مجاب به فروش کمپانی کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
میس‌تیبل، میزی برای تعامل سه‌بعدی که از مه برای ایجاد تصاویر سه بعدی استفاده می‌کند

http://postimage.org/
مه و گرد‌و‌غبار با تابش نور از جهات مختلف، گاهاً حالات سه بعدی جالبی ایجاد می‌کنند. محققین با استفاده از همین ساختار دستگاهی به شکل میز ساخته‌اند که قادر است تصاویر را به صورت دو‌بعدی و سه‌بعدی نمایش دهد و امکان تعامل با محتوای سه‌بعدی هم در آن وجود دارد.
چه کسی فکر می‌کرد که یک روز مه عنصر کلیدی در پیوند تعامل و تکنولوژی باشد؟ به ویدیویی که در ادامه برایتان آماده کردیم نگاه کنید تا موضوع برایتان روشن شود. MisTable ترکیب Mist به معنی مه و Table به معنی میز است و توسط پروفسور Sriram Subramanian و دکتر Diego Martinez Plasencia از دانشکده‌ی علوم کامپیوتر دانشگاه بریستول ساخته شده است. سطح فوقانی میز جایی است که مه و یک سیستم تعاملی ساده با هم ترکیب می‌شوند تا به تصاویر دو بعدی، جان بخشیده و می‌توان آنها را به صورت سه‌بعدی دستکاری کرد.
با توجه ویدیوی منتشر شده، پرده‌ای از مه سطح روی میز را پوشانده است. کاربر با انگشت خود کاری می‌کند که تصویر مدل میز که به صورت دو بعدی روی مه تشکیل شده، به سطح روی میز منتقل شود. صفحات شخصی و دو بعدی شفاف هستند و می‌توان از طریقشان علاوه بر دیدن سوژه، به آن دسترسی هم پیدا کرد.
از امکانات تعاملی این میز می‌توان به اشتراک محتوا با کاربر دیگر، اشتراک محتوا روی میز، تعامل سه‌بعدی برای دستکاری مستقیم و غیرمستقیم محتوا اشاره کرد.
بنابر اظهارات سازندگان، جنبه‌ی شفافیت میز اجازه‌ی استفاده‌ی شخصی از تصویر را به کاربر می‌دهد و جنبه‌ی دسترسی به این معنی است که شخص می‌توان تصاویر را از صفحه‌ی شخصی به روی میز منتقل کند و روی میز برای دیگران نمایش دهد. اگر کمی گیج‌کننده به نظر می‌رسد به ویدیو دقت کنید تا موضوع روشن شود.
MisTable می‌تواند مدل سه بعدی اجسام واقعی را تولید کند و عمق تصاویر سه‌بعدی را قابل درک نماید. این پروژه در ACM CHI 2014 که به زودی برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. بنابراین باید منتظر نمایشی از یک ابزار تعاملی جالب که شاید در آینده عمومیت پیدا کند، باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پنج فناوری که صنعت خودروسازی را متحول خواهند کرد

http://postimage.org/
اخیراً خودروسازان علاقه‌ی وافری به استفاده از فناوری‌های نوین و رایانه‌ای در محصولات خود نشان داده‌اند. بسیاری از خودروسازان درصدد عرضه‌ی سیستم‌های رانندگی هوشمند خود حداکثر تا سال 2020 میلادی هستند. مطمئناً از لحاظ ظاهری خودروها سیر پیشرفت طبیعی خود را طی می‌کنند؛ اما احتمالاً در ده سال آینده دیگر نیازی به رانندگی در خوردرو نداشته باشیم؛ چراکه خودروها با استفاده از فناوری‌های چون رابطه با یکدیگر، سیستم‌هوشمند رانندگی، نقشه‌خوانی و غیره، خود رانندگی کرده و ما را به مقصد خواهند رساند. در ادامه به بررسی پنج فناوری برتر صنعت خودروسازی خواهیم پرداخت که پتانسیل تحول این حوزه‌ از صنعت را در صورت بکارگیری خواهند داشت.


سوئیچ مدرن بی‌ام‌دبلیو i8

کمپانی باواریایی بی‌ام‌دبلیو با معرفی خودروی مفهومی i8 خود، صنعت خودروسازی را با مفاهیم جدید از ترکیب فناوری‌های نوین و خودروها آشنا کرد. این نمونه‌ی مفهومی، دارای ویژگی‌هایی چون صرفه‌جویی در مصرف سوخت و فناوری‌های ارتباطی است؛ اما یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های استفاده از فناوری‌های روز ابزار‌های قابل‌حمل در سوئیچ این خودرو است که کاربردهای دیگری را به آن اضافه کرده است. این سوئیچ علاوه بر برخورداری از قابلیت‌های همیشگی یک سوئیچ، قادر است تا راننده‌ی خودرو را بدون نیاز به بودن در داخل خودرو، از میزان سوخت و انرژی الکتریکی باقی مانده آگاه سازد. همچنین با استفاده از امکانات تعبیه شده می‌توان به برخی از قابلیت‌های خودرو دسترسی یافته و آن‌ها را بدون نیاز به بودن در خودرو تغییر داده و مورد استفاده قرار داد.


سیستم اطلاع‌رسانی چراغ‌های راهنمایی آئودی

براساس اطلاعات منتشر شده در مورد این سیستم، رانندگان پیش از رسیدن به چراغ راهنمایی آتی، می‌توانند از وضعیت آن مطلع شده و در نتیجه سرعت خود را با توجه به آن تنظیم نمایند. این سیستم از طریق اتصال به شبکه‌ی چراغ‌های راهنمایی شهر تغذیه شده و اطلاعات کافی در مورد چراغ راهنمایی پیش رو را با توجه به مسیر در حال حرکت برای راننده نمایش می‌دهد. این سیستم قادر است تا زمان قرمز بودن چراغ را در قالب یک زمان‌سنج کاهش برای راننده نمایش دهد تا از این طریق رانندگان در مسیر یا پشت چراغ قرمز قادر به مدیریت سرعت و زمان مورد نیاز برای گذر از مسیر، به رانندگی بپردازند.


سیستم‌های ارتباط با خودروی مایکرسافت و اپل با نام Microsoft in the Car و Apple CarPlay

اخیراً برخی از کمپانی‌ها همچون انویدیا و کوالکام، به عرضه‌ی تراشه‌هایی مخصوص استفاده در خودروها پرداخته‌اند، اما این همه‌ی ماجرا نبوده و اپل و مایکروسافت نیز سیستم‌هایی را به منظور اتصال ابزار‌های قابل‌حمل مبتنی بر سیستم‌‌عامل‌های خود برای استفاده در خودروها عرضه کرده و نمایش داده‌اند. از این پس کاربران باید با منوهای پیچیده و گیج‌کننده‌ی حال حاضر مورد استفاده در خودروها خداحافظی کرده و رابط‌کاربری مشابهی را شبیه آنچه که در تلفن‌های‌هوشمند خود استفاده می‌کنند، در خودروها می‌ببینند. خودروها نیز همچون تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها، از دستورات لمسی مشابهی بهره برده و با استفاده از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های شناخته شده، خطرات ناشی از استفاده از سیستم رایانه‌ای خودرو را کاهش می‌دهند. همچنین علاوه بر این مورد، کاربران فادر خواهند بود تا براحتی تلفن‌هوشمند خود را به خودرو متصل کرده و از قابلیت‌ها ابزارهوشمند خود به سهولت استفاه نمایند؛ از این‌رو می‌توان با استفاده از سیستم‌هایی نظیر ارسال پیامک با گفتار، خواندن پیامک‌های دریافت شده و بسیاری از ویژگی‌های دیگر، خطرات ناشی از برهم‌خوردن تمرکز در رانندگی را کاهش داد.


استفاده از چراغ‌های لیزری در خوردروها

خودروها در سال‌های اخیر از فناوری‌های مختلفی برای سیستم روشنایی بهره برده‌اند که می‌توان به لامپ‌های معمولی، چراغ‌های زنون و اخیراً انواع ال‌ای‌دی اشاره کرد. اما گویا خودروسازان در سال‌های آتی چراغ‌های ال‌ای‌دی را نیز با نمونه‌هایی که از اشعه‌ی لیزر استفاده می‌کنند، جایگزین خواهند کرد. اشعه‌های لیزر سفید رنگ، علی‌رغم روشنایی بیشتر، در حدود 30 درصد بهینه‌تر از چراغ‌های ال‌ای‌دی بوده و انرژی کمتری را مصرف می‌کنند. چراغ‌های لیزری قادرند تا به شعاع 550 متر را روشن نمایند. در مورد احتمال ایجاد مزاحمت برای سایر خودروها به دلیلی روشنایی بیش از حد نیز، این سیستم از وجود دوربینی بهره می‌برد که با احتساب فاکتورهایی چون ترافیک جاده و نحوه‌ی حرکت خودروها، قدرت و زاویه‌ی نور تابیده شده را محاسبه می‌کند.


سیستم ارتباطی خودرو-به-خودرو

این سیستم یکی از بهترین و کاربردی‌ترین سیستم‌های ارتباطی است که صنعت خودروسازی شاهد استفاده از آن خواهد بود. ساختار این سیستم بدین گونه است که خودروهای در حال حرکت در یک مسیر، شبکه‌ای ارتباطی را با یکدیگر ایجاد کرده و هر یک از خودروها با خودروهای مجاور ارتباط برقرار می‌نمایند. از طریق این شبکه، اطلاعاتی کاربردی در مورد مسیر، ترافیک خودروها و فاکتورهایی چون سرعت و مسافت به رانندگان یا سیستم‌هوشمند هدایت خودرو منتقل می‌شود و از این طریق رانندگان قادر خواهند بود تا پیش از به خطر‌افتادن موقعیت خود، از خطرات پیش رو آگاه شوند. مؤسسه‌ی ملی امنیت بزرگراه‌های ایالات متحده پیش‌بینی کرده است که استفاده از این سیستم می‌تواند 80 درصد از تصادفات را کاهش دهد. خودروسازان در نظر دارند این سیستم را تا سال 2017 پیاده‌سازی نمایند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل، اندروید کیت‌کت مخصوص عینک خود را از نظر عمر باتری و موارد دیگر بهینه‌سازی کرده است

http://postimage.org/
مدت زمان کمی تا عرضه رسمی عینک گوگل باقی‌مانده و در این زمان اندک، کمپانی گوگل جدیدترین بروزرسانی سیستم‌عامل خود یعنی اندروید کیت‌کت که به طور ویژه برای استفاده در عینک هوشمند ساخت این کمپانی بهینه شده را معرفی نموده است.
گوگل عنوان کرده که جدیدترین بروزرسانی عرضه شده برای عینک هوشمندش عبارت است از استفاده از آخرین و جدیدترین نسخه از سیستم عامل همراه این شرکت یعنی اندروید کیت‌کت. البته نسخه مورد استفاده در عینک‌هوشمند با نسخه‌ مخصوص موبایل و تبلت متفاوت بوده و از نظر عملکرد نیز متفاوت است. اما به طور کلی بسیاری از ویژگی‌های این سیستم‌عامل را به ارث برده است. در ادامه می‌توانید لیست بروزرسانی‌هایی را که گوگل بر روی این سیستم‌عامل به منظور عملکرد درست در عینک‌هوشمند خود، اعمال کرده را مطالعه نمایید:
کیت‌کت: در این نسخه مخصوص از اندروید، عملکرد طول عمر باتری بهتر از قبل شده است. همچنین استفاده از سیستم‌عامل اندروید در این محصول این امکان را می‌دهد تا دریافت بروزرسانی‌ها سریع‌تر از قبل اتفاق بیفتد و توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را برای استفاده در این پلتفرم با استفاده از کیت توسعه نرم‌افزاری اندروید توسعه دهند.
بسته‌ی جامع عکس و فیلم: با استفاده این قابلیت، تمامی عکس‌ها و فیلم‌ها در یک مجموعه گردآوری می‌شوند و انتخاب یکی از موارد درخواستی، بسیار ساده‌تر از گذشته صورت می‌گیرد. بسته‌ی جامع عکس و فیلم عملکردی مشابه با گالری در اندروید دارد؛ با این تفاوت که برای استفاده در عینک گوگل بهینه شده است.
پاسخ‌های تصویری در هنگ‌اوتس: کافی است گزینه Reply یا پاسخ را در اپلیکیشن هنگ‌اوتس انتخاب کرده سپس یک عکس بگیرید. با این کار، تصویر گرفته شده به مخاطب شما در هنگ‌اوتس ارسال خواهد شد. همچنین، می‌توان با انتخاب گزینه Send یا ارسال، عکس گرفته شده را به روش‌های گوناگون ارسال نمود.
ارسال بازخورد کاربران: برای ارسال بازخورد و اظهار نظر به گوگل کافی است در بخش تنظیمات، اطلاعات دستگاه را انتخاب نمایید. با این کار می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، بازخورد خود را به گوگل ارسال نمایید.
مرتب‌سازی دستورات صوتی: هنگامی که بدنه عینک را لمس می‌کنید یا فرمان "Ok Glass" را به زبان می‌آورید، دستورات صوتی پیشین، بر اساس چینش جدیدترین به قدیمی‌ترین دستور، مرتب می‌شوند. همچنین الگوی صوتی دستورات نیز ذخیره خواهند شد تا پس از تشخیص الگوی صوتی دریافتی توسط کاربر، مناسب‌ترین الگو انتخاب شود.
تماس‌های ویدیویی: پشتیبانی از برقراری تماس‌های ویدیویی در عینک گوگل احتمالاً فعلا امکان‌پذیر نیست. دلیل این‌کار نیز عدم تناسب این موضوع با استانداردهای گوگل عنوان شده است. بر اساس تحقیقی که گوگل به عمل آورده، کمتر از 10 درصد از کاربران عینک‌هوشمند این کمپانی، مایل به برقراری تماس ویدیویی با استفاده از این محصول هستند.
گوگل عنوان کرده که نسخه بروزرسانی شده اندروید کیت‌کت برای عینک‌هوشمند، اواخر این هفته منتشر خواهد شد. در مجموع، این موضوع می‌تواند خبری بسیار خوب برای علاقه‌مندان به این محصول شگفت‌انگیز باشد و نوید‌دهنده این موضوع است که حضور این محصول در بازار زودتر‌ از پیش‌بینی‌ها صورت می‌گیرد.
حال که می‌دانیم نسخه مخصوص و بروزرسانی شده کیت‌کت برای عینک گوگل به زودی منتشز خواهد شد، آیا شما مایل به خرید این محصول هستید؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کوچکترین شارژر لپ‌تاپ دنیا توسط FINsix عرضه شد

http://postimage.org/app.php
چندی پیش بود که شرکت FINsix در جریان رویداد CES 2014 کوچکترین شارژر 65 وات برای ‌لپ‌تاپ‌ها را معرفی نمود. حالا و پس از گذشت چیزی نزدیک به 3 ماه، این محصول جذاب که حالا با نام Dart شناخته می‌شود، در Kickstarter به قیمت 79 دلار به فروش می رسد.
این شارژر 4 برابر کوچک‌تر و 6 برابر سبک‌تر از سایر شارژرها است که دارای یک درگاه 2.1A USB است. فناوری مورد استفاده در این شارژر یک مبدل انرژی با فرکانس بسیار بالا بوده و همان‌طور که انتظار می‌رود با اکثر لپ‌تاپ‌ها سازگار است؛ همچنین یک ورژن ویژه برای مک‌بوک هم ارائه شده است.
این محصول برای 1000 مشتری اولی که از طریق Kickstarter اقدام به خرید می‌کنند به قیمت 79 دلار عرضه می گردد و افراد بعدی باید مبلغ 89 دلار بپردازند و این در حالی است که بر خلاف انتظارها فروش Dart در فروشگاه‌ها از پاییز امسال میسر خواهد بود که البته قیمت خرده فروشی آن 119 دلار اعلام شده‌است.
همچنین قیمت Dart برای مک‌بوک نیز اعلام شده است. 500 دستگاه اول به قیمت 148 دلار و 1500 Dart بعدی به قیمت 168 دلار عرضه خواهند شد که طبق اعلام شرکت FINsix این اختلاف قیمت زیاد بین شارژرهای معمولی و شارژرهای مک‌بوکی بعلت خرید شارژرهای اصلی مک‌بوک به قیمت 79 دلار و تغییر رابط‌های MagSafe و 2 MagSafe برای Dart است. البته شرکت FINsix درصدد است تا با عقد یک قرارداد کاری بلند‌مدت با شرکت اپل، شارژرهای مک‌بوک را با قیمت کمتری عرضه نماید.
این محصول در رنگ‌بندی متنوع عرضه می شود و به طور استاندارد از مدل دو‌شاخه‌های مورد استفاده در ایالات متحده امریکا استفاده می نماید؛ البته سایر مصرف‌کنندگان در سراسر دنیا می توانند با استفاده از یک رابط از Dart استفاده ‌نمایند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت اپلیکیشن‌های آفیس آنلاین را برای استفاده در کروم منتشر کرد

http://postimage.org/
آفیس از جمله‌ی قوی‌ترین محصولات مایکروسافت است که قابلیت‌های کاربردی و قدرتمند آن کلید گشایش هر اکوسیستمی برای پذیرایی از این مجموعه‌ی نرم‌افزاری است. ردموندی ها پس از عرضه‌ی آفیس برای آیپد، این مجموعه‌ی نرم‌افزاری را برای تلفن‌های‌هوشمند رایگان اعلام کردند. اما گویا این همه‌ی ماجرا نبوده و شاهد انتشار اپلیکیشن آفیس برای کروم نیز خواهیم بود.
براساس اطلاعات ارائه شده توسط وبلاگ آفیس، مایکروسافت درصدد اعمال تغییراتی در نسخه‌ی آنلاین آفیس است. اولین مرحله از این تحولات عرضه‌ی اپلیکیشن‌های آفیس برای کروم و در دسترس قرار گرفتن آن‌ها از طریق فروشگاه اپلیکیشن‌های کروم است. از این پس می‌توان به راحتی و تنها با کلیک روی اپلیکیشن اکسل در مرورگر کروم یا سیستم‌عامل کروم، به این اپلیکیشن تحت وب دسترسی داشته باشید. گویا ردموندی‌ها عداوت با کروم را کنار گذاشته‌اند، زیرا عمده‌ترین دلیل عدم ارائه‌ی چنین اپلیکیشن‌هایی برای کروم مخالفت با پشتیبانی از کروم‌بوک بود.
همچنین این اپلیکیشن‌ها با بروزرسانی‌ها و اضافه شدن قابلیت‌هایی نیز همراه بوده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به امکان پرینت اسناد در اپلیکیشن وب وان‌نوت اشاره کرد. همچنین امکان ثبت توضیحات در اکسل نیز فراهم شده است. متن‌ها در پاو‌رپوینت به درستی نمایش داده شده و امکان ثبت پاورقی در اپلیکیشن تحت وب تسهیل شده است. در صورتی که یکی از دلایل شما برای عدم استفاده از حساب‌کاربری آفیس 365 عدم وجود پشتیبانی از کروم و اپلیکیشن‌های مورد نیاز بود، هم‌اکنون می‌توانید از این سرویس براحتی استفاده کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
iWatch اپل مجهز به صفحه نمایش منعطف از نوع OLED خواهد بود

iWatch؟
آخرین شایعه در مورد ساعت هوشمند اپل موسوم به iWatch، این بار از کشور ویتنام به بیرون درز کرده است. بر طبق این خبر، این ساعت هوشمند مجهز به یک صفحه نمایش منعطف از نوع OLED است که فقط توسط ال‌جی تامین خواهد شد. در واقع ال‌جی تنها تامین کننده این قطعه توسط اپل تعیین شده است. همچنین اذعان شده که این محصول شهریورماه امسال رسماً معرفی خواهد شد.
فردی که ادعا کرده از چند و چون ماجرا خبر دارد گفته که که ساعت هوشمند اپل در دو نسخه معرفی خواهد شد. یکی مجهز به صفحه نمایش 1.3 اینچ و دیگری مجهز به صفحه نمایش 1.5 اینچ خواهد بود. همچنین بر طبق این گزارش اپل پیش‌بینی کرده حداقل 9 میلیون دستگاه از این محصول را تا پایان سال جاری میلادی به فروش رساند.
اخیراً نیز صحبت‌هایی پیرامون وجود این محصول مطرح شده بود. برخی بر این باور هستند که ساعت اپل وجود خارجی ندارد و عده‌ای دیگر معتقدند به مرحله تولید رسیده اما تنها نسخه اولیه و نمایشی آن ساخته شده است. نکته‌ی دیگری که کارشناسان بر آن تاکید دارند این است که آیا به راستی اپل تمایل دارد به بازار ساعت‌های هوشمند ورود پیدا کند یا خیر؟ تا کنون بر اساس اطلاعات کسب شده پاسخ این سوال مثبت بوده است.
مشکلی که برای اپل در مورد این محصول وجود دارد این است که هر چقدر تاخیر در روند معرفی و عرضه ساعت هوشمند این کمپانی صورت گیرد، انتظارات مخاطبان و طرفداران این کمپانی بیشتر و بیشتر می‌گردد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پاورپات: ظرفی برای تهیه‌ی آب جوش و شارژ کردن هم‌زمان گوشی در سفر

http://postimage.org/
تولید انرژی الکتریکی راه‌های بسیاری دارد که اکثراً در مقیاس کوچک مقرون به صرفه نیستند. شاید به جز باتری‌های خورشیدی و پاوربانک‌ها نتوان وسایل دیگری برای تأمین انرژی الکتریکی لازم برای یک گوشی یا تبلت، با قیمت مناسب پیدا کرد. به همین منظور کمپانی Power Practical دست به کار شده و با استفاده از یک راه حل ساده‌ی قدیمی در یک محصول کاربردیبه یاری کاربران در مسافرت‌ها آمده است. در ادامه‌ی مطلب با ظرفی که می‌تواند گوشی شما را شارژ کند، آشنا می‌شویم.
در روزهای تعطیل و مسافرت‌ها، یکی از ناگوارترین اتفاقات، تمام شدن شارژ گوشی همراه است. علاوه بر اینکه نمی‌توان تماس تلفنی برقرار کرد، عکاسی از مناظر و لحظات مهم و خاطره‌انگیز هم غیرممکن می‌شود. کمپانی پاور پِرَکتیکال برای حل مشکل ظرفی به نام PowerPot رونمایی کرده که با داشتن یک پورت USB، می‌تواند وسایل مختلفی که از این طریق شارژ می‌شوند را شارژ کند. روش کار این ظرف بسیار ساده است. الکتریسیته به دلیل تفاوت دمای بین آب داغ داخل ظرف و آتشی که آن را گرم می‌کند، تولید می‌شود. هر چه تفاوت بیشتر باشد، الکتریسیته‌ی تولیدی هم بیشتر است. بنابراین علاوه بر شارژ، آب جوش و حتی یک سوپ داغ هم نصیب دارنده‌ی آن می‌شود.
اگر 20 دقیقه با پاور‌پات، ابزار همراه خود را شارژ کنید، برای 2 ساعت استفاده، کافی خواهد بود.
قیمت محصول ممکن است نظر شما را عوض کند چرا که 149 دلار برای یک شارژر، مبلغ کمی نیست. با این حال مارک کیوبن در نشستی که در Venture Capital برگذار شده می‌گوید «پاورپات یک راه حل عالی برای بازار جدید شارژرها است».
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت مشغول کار بر روی قابلیت اسکن 3 بعدی صورت در ویندوزفون است

http://postimage.org/
با استفاده از قابلیتی که Skynet UI نام دارد، تیم تحقیق مایکروسافت مشغول کار بر روی پروژه‌ای است که با استفاده از آن می‌توان به اسکن 3 بعدی چهره افراد با استفاده از دوربین‌های معمولی موجود بر روی ابزارهای مبتنی بر ویندوزفون پرداخت.
پروسه‌ی تبدیل اشیاء فیزیکی و واقعی به مدل‌های 3 بعدی به 3D Reconstruction یا نوسازی 3 بعدی معروف است و هدف از توسعه‌ی Skynet UI نیز انجام کل این پروسه به صورت کاملا ساده و راحت است تا کاربران عادی نیز بتوانند از آن استفاده نمایند.
بر اساس ویدیویی که مایکروسافت در این راستا منتشر نموده، به وضوح مشاهده می‌گردد که می‌توان صورت یک انسان را با استفاده از یک گوشی ویندوزفونی به طور کامل اسکن نمود. برای انجام این کار کافی است یک تصویر 360 درجه از صورت تهیه شود. با استفاده از برنامه مخصوص انجام این کار که بر روی گوشی نصب می‌شود، می‌توان این کار را به راحتی انجام داد. تنها لازم است مسیر و زمان اسکن چهره را که توسط برنامه تعیین می‌شود به طور دقیق به مشخص کنید تا در نهایت تصویر 3 بعدی صورت را در اختیار داشته باشید. ماهیت این برنامه شباهت بسیاری به اپلیکیشن‌های تهیه تصاویر پانوراما دارد که امروزه بر روی بسیاری از گوشی‌های هوشمند وجود دارند.
پس از اسکن صورت، می‌توان نمونه 3 بعدی را حرکت داد و آن را بررسی نمود. حتی این امکان وجود دارد تا با اتصال برنامه به یک چاپ‌گر 3 بعدی، یک نمونه کاملا طبیعی از صورت خود یا دوستان‌تان را داشته باشید!
در حال حاضر قابلیت تهیه مدل 3 بعدی از صورت افراد در بین کاربران عادی و معمولی چندان رایج نیست، اما در آینده این احتمال وجود دارد که این قابلیت در اکثر گوشی‌های رده متوسط نیز وجود داشته باشد.
نمونه سازی 3 بعدی قابلیتی است که با استفاده از آن می‌توان مدل‌های کاملا طبیعی از فروشگاه‌ها برای استفاده در وب‌سایت‌ها و مراکز فروش آنلاین تهیه نمود. همچنین می‌توان برای طراحی دکوراسیون منزل و همچنین طراحی معماری نیز از آن بهره جست.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 36 از 119:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA