انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 6 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

موثرترين راه برای تقويت تخم ها و كمر


مرد

 
اولا که نباید خودارضایی کنی ؛ چون کمرت خیلی شل میشه و هرچی بیشتر این کاروکنی بیشتر شل میشه
با اثر ترین خوراکی واسه تقویت کمر , بیضه های گوسفنده , یا به قول خودمون , دنبلان .
انقدر قوی و موثره که تا چند روز بعد از مصرفش , هرشب جنب میشی
شدید کمر و پر میکنه
حتما حتما استفاده کنین
فوق العاده اس
برین به فلسفه هنر به هرچه بود و هست و نیست . برین به دین برین بدین نگو نپرس چند
http://postimg.org/image/prdpo8iul/
     
  
مرد

 
آقایون: رژیم غذایی مناسب جهت بهبود باروری
تغذیه تاثیری مستقیم بر توانایی اسپرم دارد. تحقیقات نشان می دهد که داشتن عادات بد غذایی، برای مثال مصرف مکرر مشروبات الکلی، می تواند باعث پایین آوردن کیفیت و مقدار اسپرم شده و لقاح تخم را دشوارتر می کند. و از آنجا که ناباروری به همان اندازه که جزء مشکلات خانم هاست، مشکل آقایون نیز به حساب می آید—تقریباً %40 از ناباروری ها به مردها برمی گردد—داشتن تغذیه سالم احتمال بچه دار شدن شما را بالا خواهد برد.

باروری تنها دلیل ایجاد تغییر در رژیم غذایی نیست. تحقیقات نشان می دهد که پدرهایی که در ماه قبل از لقاح تخم، زیاد از مشروبات الکلی استفاده می کنند—تقریباً دو نوشیدنی الکلی در روز—نوزادانشان تقریباً 200 گرم کمتر از نوزادان دیگر وزن دارند. وزن کم در هنگام تولد مشکلی بسیار جدی است که می تواند بر سلامت فیزیکی و ذهنی کودک شما در ادامه زندگیش، تاثیر بگذارد.

اینکه نوشیدن قهوه به قدرت باروری شما صدمه می زند یا آن را تقویت می کند، چندان روشن و آشکار نیست. گرچه برخی تحقیقات نشان می دهد که قهوه باروری آقایون را مختل می کند، اما یک تحقیق برزیلی نشان داد که اسپرم مردانی که قهوه مینوشند، قدرت شناوری بیشتری داشته که می تواند باعث تقویت قدرت باروری شود. مطمئن ترین کار این است که مصرف قهوه را تا یک تا دو فنجان در روز محدود کنید.

کدام مواد مغذی از اهمیت بیشتری برخوردارند؟

رژیم غذایی شما باید به اندازه رژیم غذایی همسرتان متعادل، متنوع، و مغذی باشد. چند توصیه مفید برای پدران آینده:

به اندازه کافی از موادغذایی سرشار از ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان ها استفاده کنید. این موادمغذی به جلوگیری از نقص و عیب اسپرم کمک کرده و جنبندگی آن را افزایش می دهد. یک لیوان آب پرتقال در روز تقریباً 124 میلیگرم ویتامین C در خود دارد. خوب است که در روز حداقل 90 میلیگرم یا بیشتر و اگر سیگار می کشید حداقل 125 میلیگرم استفاده کنید.

به اندازه کافی روی (zinc) مصرف کنید. تحقیقات بسیاری نشان می دهد که حتی کمبودهای کوتاه مدت روی می تواند حجم نطفه و سطح تستوسترون را کاهش دهد. منابع عالی که می توانید مقدار توصیه شده روزانه یعنی 11 میلیگرم روی را از آن مصرف کنید شامل صدف خوراکی (8 عدد صدف متوسط تقریباً حاوی 16 میلیگرم روی است)، گوشت پشت مازو گاو (85 گرم حاوی 4.8 میلیگرم روی است)، لوبیا پخته (یک فنجان از آن حاوی 3.5 میلیگرم روی است، و قسمت های سیاه گوشت مرغ (2.38 میلیگرم روی در هر 85 گرم) می شود.

اسید فولیک مصرف کنید. تحقیقات نشان میدهد که مردانی که سطح ویتامین B در بدنشان پایین است، اسپرم کمتری دارند. می توانید 400 میکروگرم مورد نیاز روزانه تان را با خوردن سیریال های صبحانه، سبزیجات، و آب پرتقال تامین کنید اما مصرف مکمل اسید فولیک یا مولتی ویتامین برای اطمینان بیشتر می تواند به شما صدمه بزند.
مقدار کلسیم و ویتامین D مصرفیتان را بالا ببرید. طبق تحقیقی که در دانشگاه ویسکونسین در مدیسون انجام گرفت، مصرف 1000 میلیگرم کلسیم و 400 IU (ده میکروگرم) ویتامین D در روز می تواند قدرت باروری را در مردان بالا ببرد. منابع خوب کلسیم عبارتند از شیر کم چرب (یک لیوان از آن حاوی 302 میلیگرم کلسیم است) و ماست (یک فنجان از آن حاوی 415 میلیگرم کلسیم است). ویتامین D مصرفی خود را نیز می توانید از شیر (یک لیوان شیر حاوی 98 IU ویتامین D است) و ماهی آزاد (85 گرم از آن حاوی 360 IU ویتامین D است) تامین کنید.

تا می توانید از نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید. تحقیقات نشان میدهد که مصرف مشروب می تواند مقدار تستوسترون و اسپرم را در شما پایین آورده و مقدار اسپرم های غیرطبیعی را درانزال شما بیشتر می کند.

میوه ها و سبزیجات باروری را در مردان تقویت می کند :

تحقیقات جدید عنوان می کند، مردانی که می خواهند قدرت باروری خود را افزایش دهند، ممکن است به خوردن بیشتر میوه ها و سبزیجات روی بیاورند. محققان در نشست انجمن پرشکی باروری، اعلام کردند که هرچه مصرف میوه ها و سبزیجات در مردان بیشتر باشد، اسپرم آنها نیز جنبندگی بیشتری می یابد.

48 مرد نابارور و 10 مرد بارور که در سال گذشته صاحب فرزند شده بودند، پرسشنامه ای را در رابطه با رژیم غذاییشان تکمیل کردند. نتایج نشان داد که 83 درصد از مردان نابارور مقدار بسیار کمی از میوه ها و سبزیجات استفاده می کردند، یعنی کمتر از 5 وعده در روز.

به طور کلی مردانی که کمترین مقدار میوه و سبزیجات را مصرف می نمودند، کمترین میزان جنبندگی اسپرم را داشتند.

دکتر ویویان لوئیس، پروفسور زنان و زایمان در دانشگاه روچستر، نیویورک در این زمینه می گوید، "تصور می کنیم که کیفیت اسپرم تا حد زیادی به مصرف آنتی اکسیدان در رژیم غذایی بستگی دارد."

او در ادامه صحبت های خود می گوید، آنتی اکسیدان ها، مثل آنچه در میوه ها و سبزیجات وجود دارد، می تواند به جلوگیری از آسیب رسیدن به اسپرم که باعث میشود کند و تنبل شوند و توانایی بارور کردن تخم را از دست دهند، کمک می کند.

به ویژه، آنتی اکسیدان های گلوتاتیون و کریپتوکسانتین، که بیشتر در سبزیجات، گوجه فرنگی، فلفل و پرتقال وجود دارد، قدرت و سلامت اسپرم را تضمین می کند.

دکتر لوئیس توصیه می کند که مردهایی که می خواهند بچه دار شوند، بهتر است از انواع و اقسام میوه ها و سبزیجات، حداقل 5 وعده در روز، استفاده کنند.

همچنین مردها بهتر است از خوابیدن طولانی مدت در وان آب داغ و کشیدن سیگار و ماریجوانا که همه به اسپرم آسیب می رساند، خودداری کنند.


تاثیر تلفن همراه بر ناباروری در مردان :

تحقیق دیگری نشان می دهد که استفاده از تلفن همراه با آسیب رسیدن به اسپرم در ارتباط است اما محققان و سایر متخصصین می گویند این تحقیق چندان پیشرفته نیست که براساس نتایج آن بتوانیم به مردان توصیه کنیم برای تقویت قدرت باروری خود، کمتر از تلفن همراه استفاده کنند.

دکتر ربکا سوکول، پزشک زنان و زایمان در دانشگاه کالیفرنیا جنوبی در لوس آنجلس می گوید، "فقط می تواینم بگوییم استفاده از تلفن همراه با این مسئله در ارتباط است. اما نمی توانیم نتیجه گیری کنیم که استفاده از آن منجر به ناباروری می شود."


در تحقیقی که روی 361 مرد که تحت آزمایش ناباروری قرار گرفتند انجام شد، محققان دریافتند که هرچه مقدار زمانی که مردها در روز از تلفن همراه استفاده می کنند، بیشتر باشد، اسپرم آنها ناسالم تر خواهد بود. برای مثال، مردانی که بیش از 4 ساعت در روز با تلفن همراه صحبت می کنند درمقایسه با دسته ای که از تلفن همراه استفاده نمی کنند، مقدار اسپرم در آنها کمتر بوده، جنبندگی اسپرم در آنها کمتر بوده و اسپرمشان غیرعادی تر بوده است. این تفاوت بین 30 تا 50 درصد بوده است.

دکتر آشوک آگاروال اعتقاد دارد، "میدان الکترومگنتیکی که تلفن همراه ایجاد میکند میتواند باعث اسیب رسیدن به اسپرم شود." اما وی خاطر نشان می کند که این مسئله شامل استفاده از کامپیوتر های نوت بوک، PDA ها و سایر ابزارهایی که EMF دارند، نمی شود و البته نیاز به تحقیقات گسترده تری است.

جوزف فارن، گوینده CTIA—انجمن بی سیم—که نماینده صنعت تلفن همراه است، درعلیه نتایج این تحقیق به مباحثه پرداخت. او می گوید، "یک تحقیق، همانطور که محققان اذعان دارند، دلیل بر این نیست که استفاده از تلفن همراه مقدار اسپرم را در مردان کاهش می دهد."
برین به فلسفه هنر به هرچه بود و هست و نیست . برین به دین برین بدین نگو نپرس چند
http://postimg.org/image/prdpo8iul/
     
  

 
ehsan198000: قرص ویتامین E از داروخانه بخر و تاثیرشو ببین
البته ذرت هم خوبه
scarlett: میوه انبه و آب انبه هم خیلی کمک می کنه
دارچین وزنجبیل دم کن بخور یا پیازرو خورد کن تو روغن زیتون بعد تخم مرغ بزن توش نیمرو کن بخور حجم منی تو زیاد میکنه،خوردن آب نخود که ۲۴ ساعت تو آب خیس خورده با کمی عسل هم خیلی خوبه.

malisajoon: مشروبات الکلی و مصرف اب زیاد هم موثره
تازگی متوجه شدم که الکل نقرص رو تشدید میکنه و مثه اینکه من نقرص داشتمو خبر نداشتم،دوروز نمیتونستم راه برم،حیف اون عرق کشمشی که خودم گرفتم.
سه جمله براي موفقيت:ا دانستن بيش از ديگران - كار كردن بيش از ديگران - انتظار كمتر از ديگران ......... ويليام شكسپير
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
بررسی مردان نابارور با حجم منی اندک

screen shot on pc
حدود 10 درصد زوجها نابارور هستند به عبارت دیگر دارای مشکل در فرزند دار شدن می باشند. در 50 درصد موارد مشکل در مرد و در 50 درصد موارد مشکل در خانم می باشد. ناباروری در مردان بیش از دهها علت دارد. پزشک باید به تمام جنبه های ناباروری در مردان نابارور آشنائی داشته باشد تا در مدت زمان کوتاه و با هزینه اندک به تشخیص برسد. اساس درمان موفقیت آمیز تشخیص درست است.

مردان نابارو را می توان به چهاردسته بزرگ تقسیم کرد:
· مردانیکه در آنها اسپرم وجود دارد ولی تعداد، شکل و حرکت اسپرم مشکل دارد. خود این مردان به سه دسته بزرگ تقسیم می شوند: دارای مشکل خفیف، متوسط و شدید. مثلا مردیکه دارای یک میلیون اسپرم فاقد حرکت است مشکل وی خیلی شدید است و بررسیهای مخصوص به خود را لازم دارد.
· مردانیکه فاقد اسپرم یا به عبارت دیگر آزواسپرمی دارند.
· مردانیکه کلا موقع نزدیکی دچار انزال نمی شوند یعنی مایع منی بیرون نمی آید.
· مردانیکه حجم مایع منی آنها اندک است.

هر گروه از بیماران فوق بررسی مخصوص به خود لازم دارند. یک گروه مهم از مردان نابارور مردانی هستند که حجم مایع منی آنها همیشه اندک است. باید توجه داشت که اگر تعداد نزدیکیها آنقدر زیاد باشد که بدن فرصت تولید نداشته باشد، حجم مایع منی بطور طبیعی اندک خواهد بود. علاوه از آن تشخیص حجم مایع منی اندک با آزمایشگاه است و اینکه فردی تصور خاصی از خودش داشته باشد صحیح نیست.
برای انتقال اسپرم به داخل دستگاه تولید مثل در خانمها و ایجاد لقاح، نیاز به حجم مایع منی کافی می باشد. بنابراین یکی از پارامترهای مهم در آزمایش تجزیه مني، اندازه گیری حجم آن است. اسپرم در بیضه ها تولید می شود و در راه انتقال به بیرون مایع منی که از پروستات و کیسه های منوی ترشح می شود، به آن اضافه شده و جمعا مایع انزال را تشکیل می دهند. در حالت طبیعی فقط یک درصد حجم مایع منی را اسپرمها تشکیل می دهند، بنابراین اگر مردی فاقد اسپرم باشد فقط آزمایشگاه می تواند آنرا تشخیص دهد. وظیفه مایع منی انتقال اسپرم به داخل دستگاه تولید مثل زنانه و ایجاد محیط مناسب برای زنده ماندن اسپرمها می باشد.
میزان شیوع مردان (بارور و نابارور) با حجم مایع منی اندک بطور دقیق مشخص نیست.

علل حجم مایع منی اندک کدامها هستند؟

· اشتباه آزمایشگاه: برای انجام این آزمایش توصیه می شود که مرد سه روز انزال نداشته باشد و روز چهارم آزمایش انجام دهد. اگر این مدت رعایت نشود، حجم مایع منی اندک می شود. علاوه از آن موقع جمع آوری نمونه باید دقت کرد که کل مایع منی در ظرف مخصوص جمع آوری شود و از ریخته شدن آن به بیرون جلوگیری شود.
· مسائل روانی، مثلا مشکل در رسیدن به ارگاسم.
· بیماریهای مختلف: بیماریهائیکه سبب کاهش حجم مایع منی می شوند، بسیار زیاد هستند، مهمترین آنها عبارتند از:
o انزال پسگرد: به هر دلیلی اگر گردن مثانه آسیب ببیند، سبب انزال پس گرد می شود. گاهی آن کامل است و تمام منی به مثانه می ریزد و گاهی نیز ناقص است و مقداری از منی به مثانه و مقداری دیگر به بیرون می ریزد. علاوه از آن پدیده انزال بشدت به سالم بودن سیستم عصبی وابسته است، هر نوع اختلال در عصب گیری دستگاه تناسلی و گردن مثانه می تواند منجر به انزال پسگرد شود.
o انسداد مجاری انزالی
o انسداد مجرای کیسه منوی
o عفونت مزمن در پروستات و سیستم انزالی
o فقدان یا عدم تشکیل کیسه های منوی: 60-50 درصد حجم منی ار پروستات و 40-30 درصد آن از کیسه های منی ترشح می شود بنابراین اگر فردی فاقد کیسه های منوی باشد حجم مایع منی وی تقریبا نصف می شود.
o فقدان یا عدم تشکیل پروستات
o کم کاری غدد جنسی: در کم کاری غدد جنسی میران هورمون تستوسترون کاهش پیدا می کند. برای تولید مایع منی هورمون تستوسترون لازم است.
· مصرف بعضی از داروها: این یکی از مهمترین دلایل کاهش حجم مایع منی می باشد. بعضی از داروها میزان تولید اسپرم را کم می کنند و بعضی داروها سبب اختلال در انزال می شوند.

درمان

بستگی به علت حجم مایع منی اندک در مردان نابارور می توان درمان انجام داد:
· اگر علت مصرف داروی به خصوصی است، باید آنرا با داروی دیگر توسط پزشک معالج جایگزین کرد.
· اگر علت مسائل روانشناختی است باید درمانهای مناسب انجام شوند.
· اگر علت انزال پسگرد است می توان با تجویز داروهای مقلد سمپاتیک مشکل بیمار را حل کرد. اگر انزال پسگرد با دارو درمان نشود می توان با روشهای خاص نسبت به جمع آوری اسپرم از ادرار پس از انزال بیمار اقدام و سپس لقاح مصنوعی انجام داد.
· اگر علت انسداد مجاری انزالی است، می توان از طریق مجرای ادرار و با عمل جراحی بسته نسبت به باز کردن مجاری انزالی اقدام کرد.
· اگر بیمار دارای کم کاری غدد جنسی است، باید درمان مناسب با جایگزینی هورمونها انجام شوند.
· اگر هیچکدام از روشهای فوق منجر به باروری نشوند بناچار باید توسط جراحی اسپرم از بیضه تهیه و سپس لقاح مصنوعی انجام داد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
1- انزال زودرس به انزال زودتر از دو دقیقه پس از دخول که در بیش از 90 درصد روابط زناشوئی اتفاق بیفتد اطلاق می شود.

2- زود انزالی، انزال مستمر و عود كننده با حداقل تحريك جنسي قبل ، هم زمان يا بلافاصله بعد از دخول و پيش از زمان دلخواه شخص مي باشد و به عبارتی دیگر انزال زود رس يعني به تأخير انداختن انزال بيشتر از 30 ثانيه بعد از ورود به مَهبَل امكان پذير نباشد.

3- به طور معمول ، طول مدت نزديكي در انسان ، پس از دخول آلت ، در صورتي كه حركات رفت و برگشت كمر ادامه يابد 2 دقيقه طول مي كشد .بايد بدانيم كه مدت رسيدن به اوج لذت در مرد 2 تا 4 دقيقه و در زنها از 4 تا 10 دقيقه است. )دانستني هاي زناشويي ،ص 199)

4- و طبق تعریفی دیگر: انزالی که بر خلاف میل شخص و بدون کنترل او انجام میگیرد را انزال زود رس گویند که بر طبق آن فرد از زمان انزال و کیفیت رابطه ناراضی است و این نارضایتی میتواند یک طرفه یا دو طرفه باشد ، به طوریکه حتی اگر شریک جنسی فرد از زمان انزال ناراضی باشد ، انزال را زود رس گویند . ( مثلا اگر مرد در 4 دقیقه ارضاء میشود و زن در 6 دقیقه ، انزال را زود رس گویند اما اگر مرد در 6 دقیقه ارضاء شود و زن در 4 دقیقه ، مورد را مربوط به انزال زود رس نمیدانند )

می توان گفت تمامی تعاریف بالا صحیح هستند و به عبارتی هر کدام بخشی از این بیماری صعب العلاج را توصیف کرده اند.

انزال زودرس شایعترین اختلال جنسی در مردان است. تقریبا از هر 3 نفر مرد، یکی از آنها دچار انزال زودرس می باشد. انزال زودرس می تواند ضمن ایجاد مشکل شدید در روابط زناشوئی، تبعات اجتماعی و خانوادگی شدید نیز به همراه داشته باشد.

در حال حاضر بیشترین داروهائیکه برای درمان داروئی انزال زودرس در طب نوین تجویز می شوند، از خانوادة داروهای هستند که میزان سروتونین در مغز را بالا می برند. مورد استفادة اصلی این داروها در درمان افسردگی است که با مقادیر و رژیم درمانی متفاوت در بیمارن مبتلا به انزال زودرس تجویز می شوند. ضمن اینکه انواع و اقسام مختلف از این داروها در بازار وجود دارند، هر بیماری بسته به شرایط بالینی، از یک نوع بخصوص از آنها سود خواهد برد و اگر به نحو صیحح تجویز و استفاده نشوند، می توانند منجر به عوارض ناخواستة زیان بار گردند.

عوارض این نوع داروها: شایعترین عارضه این دسته از داروها عوارض جنسی است؛ مانند کاهش میل جنسی و تاخیر در رسیدن به اوج لذت جنسی و ... از این رو مصرف این دست از داروها توصیه نمی شود زیرا علاوه بر عوارض مذکور اثرات درمانی قابل توجهی هم ندارد.!!
ashkbaran
     
  
مرد

 
بهبود عملکرد جنسی با غذا

امگا- ۳ نوعی اسید چرب غیر اشباع با چندین پیوند دوگانه است.

تغذیه و رژیم غذایی نقش مهمی در عملکرد جنسی و قدرت باروری هر دو جنس دارد. الگوی تغذیه مناسب و دریافت مقادیر کافی ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین های گروه B، ویتامینE ،A و عناصر روی، منیزیم، سلنیوم و ... نقش مهمی در سلامت سیستم تناسلی، حفظ و بهبود قدرت باروری، تولید هورمون های جنسی، رشد و نمو دیواره رحم، تولید اسپرم و تشکیل سلول تخم دارند.

بر اساس مطالعه ای که در نشریه طب جنسی به چاپ رسید مشخص شد که مصرف غذاهای دریایی توسط زنان مبتلا به دیابت موجب می شود که این زنان عملکرد جنسی بهتری داشته باشند. مصرف غذاهای دریایی در مردان نیز موجب بهبود توانایی نعوظ در آنان می شود. متخصصان معتقدند که پیروی از رژیم غذایی مدیترانه ای که سرشار از میوه ها، سبزیجات، روغن زیتون و ماهی می باشد، عملکرد جنسی را در هر دو جنس بهبود می بخشد. از سوی دیگر مصرف کافئین، الکل، سیگار و بی تحرکی موجب بروز اختلال در عملکرد جنسی می گردد.

بر اساس مطالعات ترکیب اسیدهای چرب موجود در اسپرم یکی از عوامل مهم و موثر بر باروری به شمار می رود.تحقیقات اخیر نشان می دهند که غلظت اسیدهای چرب امگا-۳ موجود در اسپرم مردان نابارور کمتر از سایر مردان است. همچنین در مردان بارور نسبت اسیدهای چرب امگا- ۳ به امگا- ۶ بالاتر می باشد. بنابراین اسیدهای چرب امگا- ۳ می توانند در مردان ناباروری که دچار اختلال در تعداد، حرکت و شکل اسپرم هستند، به درمان ناباروری کمک کنند.

امگا- ۳ نوعی اسید چرب غیر اشباع با چندین پیوند دوگانه است. این اسیدهای چرب در هر مرحله از زندگی ضروری اند و در تنظیم کلیه عملکردهای فیزیولوژیک بدن از جمله در سیستم قلبی – عروقی، تولید مثل، ایمنی، عصبی، بینایی، پوست و اسکلت به کارمی روند. سه اسید چرب معروف از خانواده امگا- ۳ عبارتند از: آلفالینولنیک اسید (ALA)، ایکوزاپنتانوئیک اسید (EPA)و دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA).

ماهی ها به ویژه ماهی های چرب و روغنی، تخم کتان و گردو منابع غذایی امگا- ۳ به شمار می روند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چرا میل جنسی کم می شود؟

برخی از افراد هرچند که استرس داشته باشند، می‌توانند کارهایی را به خوبی انجام دهند ولی برقراری رابطه‌ی جنسی شامل این موارد نمی‌شود.رابطه‌ی جنسی تاثیر بسیار زیادی در زندگی زناشویی شما دارد به همین دلیل کشف دلایل کاهش میل جنسی می‌تواند قدم بزرگی در رفع مشکلات زندگی به حساب بیاید.

دلایل زیادی وجود دارد که میل جنسی شما را کاهش می‌دهد که برخی از آنها آشکار نیستند. استرس، مشکلات عاطفی در رابطه، مشروبات الکلی، کم خوابی، بچه‌دار شدن، مصرف برخی از داروها، نارضایتی از ظاهر، اختلال نعوظ، سطح پایین هورمون تستوسترون، افسردگی، یائسگی و عدم صمیمیت از دلایل مهم و بارز کاهش میل جنسی به شمار می‌روند.

برخی از افراد هرچند که استرس داشته باشند، می‌توانند کارهایی را به خوبی انجام دهند ولی برقراری رابطه‌ی جنسی شامل این موارد نمی‌شود. استرس در محل کار، خانه و یا در رابطه می‌تواند برای هر کسی اتفاق بیفتد. ولی اینکه چگونه قادر باشید استرس خود را کنترل کنید می‌تواند کمک بزرگی باشد. شما خودتان می‌توانید نقش مهمی را در این فرایند ایفا کنید و یا از یک مشاور یا پزشک کمک بگیرید.

وجود مشکل با همسر جزء مهمترین دلایل برای کاهش میل جنسی است. برای خانم‌ها، احساس صمیمت و نزدیکی بخش مهمی از احساس نیاز جنسی محسوب می‌شود. برای هر دو گروه خانم‌ها و آقایان مشاجره، ارتباط ضعیف، احساس خیانت و یا موضوعات دیگری که به اعتماد مربوط است، دلایلی برای کاهش میل جنسی به حساب می‌آید.
هرچند که تصور می‌شود مشروبات الکلی می‌تواند در ابتدا میل شما را افزایش دهد، ولی مصرف آن نتیجه‌ی عکس خواهد داشت؛ مست بودن شما همسرتان را دلسرد خواهد کرد.

اگر شور و شوق جنسی شما از بین رفته شاید به خاطر این است که دچار کم خوابی شده‌اید. آیا خیلی دیر وقت می‌خوابید و یا خیلی زود از خواب بیدار می‌شوید؟ هر مشکلی که خواب کافی و مناسب شما را مختل کند می‌تواند تاثیری منفی در روابط جنسی داشته باشد. سعی کنید روی عادات خواب خود کار کنید و اگر حل نشدند حتما با یک پزشک مشورت کنید.

شما به محض اینکه بچه‌دار می‌شوید میل خود را از دست نمی‌دهید بلکه واقعیت این است که زمان کمی برای نزدیکی دارید. سعی کنید زمان خود را مدیریت کنید و اگر امکانش برای شما وجود دارد از کسی کمک بگیرید که در نگهداری نوزادتان شما را یاری کند.

بعضی از داروها وجود دارند که میل جنسی شما را به شدت کاهش می‌دهند. برخی از این داروها شامل موارد زیر می‌شود :

  • داروهای ضد افسردگی
  • داروهای مخصوص فشار خون
  • داروهای ضد بارداری
  • شیمی درمانی
  • داروهای ضد HIV

زمانی که شما از ظاهر خود راضی هستید، میل جنسی بالاتری هم خواهید داشت. روی تصور خود از فیزیکتان کار کنید و سعی کنید آن را همانطور که هست بپذیرید. داشتن احساس خوب در مورد خودتان خلق و خوی شما را مثبت می‌کند و میل جنسی‌تان را افزایش می‌دهد. اگر همسر شما هم اعتماد به نفس کمی دارد سعی کنید به او اطمینان بدهید که برای شما جذاب است.

مردانی با اختلال نعوظ اغلب اوقات نگران عملکرد خود در حین برقراری رابطه‌ی جنسی هستند. اختلال نعوظ قابل درمان است و زوج‌ها باید مراقب باشند این مشکل تاثیری منفی بر روی رابطه‌ی آنها نداشته باشد.هورمون تستوسترون سوخت میل جنسی به حساب می‌آید. به مرور که سن آقایان بالا می‌رود، سطح این هورمون در آنها کمی کاهش می‌یابد ولی همه‌ی آنها میل جنسی خود را از دست نمی‌دهند. موارد بسیار دیگری -از رابطه تا وزن- می‌تواند در میزان میل جنسی و سطح تستوسترون موثر باشد.

افسرده بودن، می‌تواند شور و شوق را در هر موردی مثل رابطه‌ی جنسی از بین ببرد. برای حل این مشکل حتما باید از متخصصین کمک گرفت. اگر فرآیند درمان شما شامل مصرف دارو می‌شود، حتما در مورد سطح میل خود با پزشکتان صحبت کنید به این دلیل که اکثر داروهای مخصوص افسردگی سطح میل به برقراری رابطه‌ی جنسی را کاهش می‌دهند.

برای بسیاری از خانم‌ها، میل جنسی نزدیک یائسگی و در حین آن به مرور کاهش می‌یابد. بخشی از دلیل این موضوع می‌تواند در مورد نشانه‌هایی نظیر خشکی واژن و درد در حین برقراری رابطه‌ی جنسی باشد. ولی هر زنی متفاوت است و ممکن است کسی با وجود رابطه‌ی خوب، اعتماد به نفس بالا و سلامت جسمی و روحی مناسب، رابطه‌ی جنسی خیلی خوبی بعد از یائسگی خود داشته باشد.

رابطه‌ی جنسی بدون احساس صمیمیت می‌تواند میل را به شدت کاهش دهد و در واقع صمیمیت بیشتر از خود رابطه‌ی جنسی مهم است. سعی کنید زمان بیشتری را به صمیمیت و باهم بودن اختصاص دهید. راه‌هایی را بیابید که بتوانید عشق خود را به هم ابراز کنید، به هم نزدیکتر شوید و میل جنسی خود را افزایش دهید
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
۸ ماده غذایی افزاینده میل جنسی , اگر مـیـل جنسی نداریـد، بخـوانیـد!

آیا تا به حال شنیده‌اید که مصرف گوشت و تخم کبوتر می‌تواند باعث تقویت قوای جنسی مردان و افزایش قدرت نگهداری نعوظ در آنها شود؟! گوشت و تخم کبوتر، سرشار از پروتئین، انواع ویتامین‌ها، آهن و عناصر معدنی دیگری است که تمام این عوامل می‌توانند در تقویت و حفظ قوای جسمی و جنسی مردان و حتی زنان مفید و موثر باشند. به همین دلیل شاید خوردن یک شام سبک که با گوشت یا تخم?کبوتر تهیه شده باشد، بتواند نویدبخش داشتن یک رابطه زناشویی لذت‌بخش در طول شب برای همسران باشد! به جز گوشت کبوتر، خوراکی‌های دیگری هم هستند که می‌توانند باعث افزایش میل جنسی شوند...
برای آشنایی بیشتر با این خوراکی‌ها، می‌توانید نگاهی به این ۸ ماده غذایی بیندازید که بیشترین تاثیر را دارند!


۱ ماهی سالمون

ماهی سالمون که این روزها در تمام فروشگاه‌های مواد غذایی کشورمان هم به راحتی پیدا می‌شود، سرشار از یک ماده معدنی به نام سلنیوم است. بدن مردان بدون وجود سلنیوم، نمی‌تواند به اندازه کافی، اسپرم تولید کند. به علاوه، آنتی‌اکسیدان‌های فراوان موجود در ماهی سالمون، از حمله و رهاشدن رادیکال‌های آزاد فراوان در بدن مردان جوان پیشگیری می‌کند. نکته دیگر این است که ماهی سالمون، امگا۳ زیادی دارد و این اسید چرب می‌تواند به حفظ سلامت قلب کمک کند و چون داشتن قلبی سالم یکی از پیش‌شرط‌های داشتن یک رابطه زناشویی لذت‌بخش است بنابراین می‌توان سالمون را از این نظر هم انتخاب مناسبی برای بالا بردن میل جنسی دانست!


۲ شکلات تلخ

آیا تا به حال به این نکته فکر کرده‌اید که چرا در روز عشق‌ورزی و محبت، تمام فروشگاه‌ها پر می‌شوند از بسته‌های رنگارنگ شکلات تلخ؟! بهتر است بدانید که شکلات تلخ حاوی مقادیر بسیار زیادی از انواع آنتی‌اکسیدان‌ها و کافئین است و همین مواد تشکیل‌دهنده می‌توانند باعث افزایش جریان خون و رسیدن خون بیشتر به اندام‌های تناسلی و حفظ بیشتر و بهتر نعوظ در مردان شوند. به علاوه، فنیل‌تیلامین و سروتونین موجود در شکلات تلخ هم می‌توانند میل و هیجان جنسی را در افراد افزایش دهند و باعث لذت‌بخش‌تر شدن رابطه زناشویی در آنها بشوند.


۳ ژله

یکی از لازمه‌های داشتن یک رابطه زناشویی سالم و رضایت‌بخش، سالم بودن اندام‌های مختلف بدن به‌خصوص استخوان‌ها و مفاصل است. پژوهشگران دانشگاه بال‌استریت ثابت کرده‌اند که مصرف به اندازه و مناسب ژلاتین در ژله می‌تواند دردهای مفصلی ناشی از برقراری روابط زناشویی را تا حد قابل‌قبولی کاهش دهد و انگیزه همسران را برای بیشتر کردن تعداد دفعات برقراری رابطه زناشویی، بالا ببرد.


۴ بلغور جو

بلغورجو بو داده که ممکن است در ترکیب بسیاری از انواع غلات صبحانه‌ هم وجود داشته باشد، یکی از خوراکی‌های مفید برای بالابردن کیفیت روابط زناشویی است. مصرف میزان مناسبی از بلغورجو می‌تواند انرژی کافی برای برقراری روابط زناشویی را در بدنتان تامین کند و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عوارض ناشی از آن، مانند سردمزاجی را در شما یا همسرتان کاهش دهد. به علاوه، بلغورجو سرشار از منگنز و سلنیوم است که این ۲ ماده مغذی می‌توانند در ترشح و تنظیم مقدار هورمون‌های جنسی، نقش بسیار پررنگی داشته باشند.


۵ موز

این میوه خوشمزه، سرشار از پتاسیم است و مصرف آن می‌تواند انرژی کافی برای برقراری روابط زناشویی و از بین بردن خستگی‌های روزانه‌تان را در پی داشته باشد. به علاوه، فولات فراوان موجود در موز به برقراری بهتر گردش خون در بدن و اندام‌های تناسلی‌تان در طول روابط زناشویی کمک می‌کند و باعث می‌شود که پس از رسیدن به ارگاسم، دوباره و با فاصله کمی انرژی و میل جنسی‌تان را به دست بیاورید.


۶ فلفل قرمز تند

وقتی که شما غذاهای تند حاوی فلفل قرمز را می‌خورید، فعالیت‌های متابولیک درونی بدنتان افزایش پیدا می‌کند و میل و هیجان جنسی‌تان هم بالاتر می‌رود. به علاوه، سردرد یا بدن‌دردهای ناشی از برقراری روابط زناشویی هم با خوردن غذاهای تند و تیز تا حد چشمگیری کاهش پیدا می‌کنند!


۷ میگو

مصرف مداوم میگو و گنجاندن آن در رژیم غذایی هفتگی می‌تواند باعث افزایش میل جنسی شود. میگو سرشار از پروتئین، ویتامین‌های گروه B، روی، آهن، کلسیم و فسفر است و تمام این موادمغذی می‌توانند انگیزه و کیفیت روابط زناشویی را در افراد تا حد زیادی بالا ببرند.


۸ مرکبات

انواع مرکبات منابع بسیار خوب و مناسبی از آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین C و اسیدفولیک هستند که این مواد در حفظ سلامت جنسی مردان نقش به‌سزایی دارند. گنجاندن مرکبات در رژیم روزانه مردان نیز می‌تواند در حفظ مناسب نعوظ و کمک به انزال دیرتر در آنها موثر باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دوستان قرص سلنیوم.همراه ویتامین ای.قرص سلنیوم.یک قرص ماننند زینک و اهن از املاح کمیاب زمینه که برای تقویت اسپرم معجزه میکنه..من خودم تست کردم..عالیه..صد البته اگه ویگی ریکس هم بخورید که دیگه هیچ..یک نره اسب میشه با دلی پر زه اب ..فقط خطرش اینکه اگه نزدیک منتطقه خطر باریزید امکان داره بچه ها برن تو جاشون و پدر بشید...مثل فراری میمونه برا اسپرماتون بخرید
فکر کن ..ازادمرد باش ..دروغ نگو..سکس.فقط..خشن..البته نه با هر کس
     
  
مرد

 
من جنسینگ با عسل استفاده کردم تا ۴۰ درصد کمک میکنه پیازم واس پر کردن کمر تاثیر خوبی داره ولی تمرکزموقع سکس و زود هیجان زده نشی و بتونی خودتو کنترل کنی و همچنین تمرینات کگل تاثیر چشم گیری داره حتما امتحان کنیید.

tehran55: منم همین جوری بودم سری ارضا می شدم ولی رفتم دکتر بهم قرص فارماتون داد الال آلی شده کمر شده توپ
Metalic: با ورزش میشه انزال رو قوی تر کرد و با ورزش های خاصی که داره , میشه کمر رو سفت تر کرد تا انزال طولانی بشه
منم خودم تجربه کردم هیچ چیزی مثله ارامش و محیط ارام دوری از هیجان و استرس نمیتونه بهتون کمک بکنه شاید واس دفعه های اول نشه ولی بعد از چن بار سکس با این روش حتما جواب میگیرید دنبال دارو هم نرید هکه ضرر دارن در بلند مدت.

lunaluna: لطفا يه اسپري تاخيري معرفي كنيد كه بشه حداقل بدون ترس از ارضا شدن نيم ساعت تلمبه زد.خواهشا ادمين جان طرز استفاده اونو هم بگو يا بچه هايي كه ميدونن بگن.
لیدوکائین ، بیست دقیقه قبل از شروع عشق بازی و سکس ، سه پاف روی آلت تناسلی بزن بعد برو حالشو ببر ، همه داروخانه ها دارن فقط به سر آلت نزن که بیچاره میشی.
گفت تا ابد تنهایت نمیگذارم ... ابدش چه زود عفو خورد...!
     
  
صفحه  صفحه 6 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

موثرترين راه برای تقويت تخم ها و كمر

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA