انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 71 از 99:  « پیشین  1  ...  70  71  72  ...  98  99  پسین »

Cooking | آشپزى


زن

 
این دلمه به 2 روش ساده گیاهی و گوشتی طبخ می شود. در واقع مواد داخل دلمه تغییر می کند که هر 2 نوع را آموزش می دهیم...

طرز تهیه دلمه کاهو
طرز تهیه دلمه کاهو



مواد لازم برای آشپزی

(برای 4 نفر)
گوشتی:
کاهو: ا عدد بزرگ
آب گوشت

: ا تا 2 لیوان
کره: 50 گرم
برنج پخته شده : 400 گرم
رب گوجه فرنگی : 2 قاشق غذا خوری
آب لیمو: 2 قاشق غذا خوری
گوشت چرخ کرده : 500 گرم
سبزی دلمه ( تره، جعفری، شوید، گشنیز، ترخان) : 400 گرم پاک شده و خرد شده
نمک، فلفل،زرد چوبه: به میزان دلخواه
دلمه ساده یا (سبزیجات):
کاهو: 1 عدد بزرگ
روغن هسته انگور، روغن کنجد ، کره یا روغن زیتون: به میزان لازم
برنج پخته شده : 200 گرم
لپه پخته شده : 200 گرم
رب گوجه فرنگی: 2 قاشق غذاخوری
آب لیمو: 2 قاشق غذاخوری
قارچ

: 400 گرم
فلفل دلمه ای قرمز: 1 عدد کوچک
فلفل دلمه ای سبز: 1 عدد کوچک
نمک، فلفل،زردچوبه: به میزان دلخواه طرز تهیه :
ابتدا نوع پیچیدن و پخت دلمه کاهو که در هر دو مشترک است را آموزش می دهیم و سپس به پخت مایه درون دلمه (هر دو نوع) می پردازیم.
ابتدا کاهو را می شوییم، برگ های آن را جدا می کنیم، همان طور که خیس کف قابلمه می چینیم و با کمی آب نمک می گذاریم یکی- دو جوش بزند تا برگ ها نرم شوند.آنها را سپس در آبکش می ریزیم تا آب آن کشیده شود (توجه داشته باشید فقط یکی دو جوش، چون بیشتر از آن، باعث پارگی برگ ها می شود).
بعد برگ ها ی بزرگ را دولا و برگ های کوچک را دوتا دوتا داخل هم قرار می دهیم و از مایه دلمه یک قاشق غذا خوری داخل برگ می ریزیم . 2 طرف برگ ها را ابتدا به داخل و سپس آن را مانند بقچه یا رولی، محکم می پیچیم. سپس دلمه های آماده شده را در قابلمه نزدیک هم می چینیم که فاصله ای بین آنها نباشد تا دلمه ها باز شوند. داخل ظرف را کمی

آب گوشت

یا سبزیجات، کره یا روغن، فلفل و آب لیمو اضافه می کنیم و می گذاریم حدود نیم ساعت بپزد و آبش کشیده شود و حال آنها را می کشیم و به دلخواه تزیین می کنیم. طرز تهیه داخل دلمه (گوشتی)
ابتدا پیاز داغ درست می کنیم. گوشت چرخ کرده را داخل آن سرخ می کنیم و نمک و فلفل و زردچوبه را به میزان دلخواه اضافه می کنیم. حال در ظرف دیگری سبزی دلمه ر اسرخ می کنیم و آن را به گوشت اضافه می کنیم. رب گوجه فرنگی را در اندکی آب حل کرده و به مایه اضافه می کنیم . همچنین لپه پخته شده و برنج پخته را اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا یکدست و کاملاً مخلوط شوند.

طرز تهیه مایه داخل دلمه
فلفل ها و قارچ ها را می شوییم و ریز خرد می کنیم و بعد آنها را در روغن کاملاً تفت می دهیم تا پخته شود رب گوجه فرنگی را نیز اضافه کرده و تفت می دهیم. نمک و فلفل و زردچوبه را نیز اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم؛ حال برنج و لپه پخته شده را اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم. مایه دلمه ما حاضر است.
منبع: نشریه زندگی ایده آل
     
  
زن

 
پاي مرغ ايتاليايي
مواد لازم براي 5 نفر :
فيله مرغ 2 پيمانه، خرد شده
فلفل‌دلمه‌اي سبز يا قرمز يك‌سوم پيمانه، خرد شده
سس گوجه‌فرنگي يك‌دوم پيمانه
پنيرپيتزا يك‌دوم پيمانه، رنده شده
آرد يك‌دوم پيمانه
شير 1 پيمانه
تخم‌مرغ 1 عدد
بيكينگ‌پودر 1 قاشق چايخوري
پياز متوسط 1 عدد، خرد شده
طرز تهيه:
فر را روي حرارت 400 درجه فارنهايت(200 درجه سانتيگراد) گرم كنيد. كف و اطراف يك قالب گرد مخصوص پاي به قطر 5/22 سانتي‌متر را چرب كنيد.
مرغ، فلفل‌دلمه‌اي، سس گوجه‌فرنگي و پياز را در تابه‌اي ريخته و بر روي حرارت تفت دهيد تا نرم شوند، سپس مواد را به طور يكنواخت در قالب مخصوص پاي بريزيد.
پنير پيتزا را بر روي آن‌ها بپاشيد. بقيه مواد را در كاسه كوچكي كاملاً با هم مخلوط كرده و بر روي مواد موجود در قالب بريزيد.
قالب پاي را به مدت 25 تا 30 دقيقه يا تا زماني‌كه اگر چاقويي را در پاي فرو كرديد و بيرون كشيديد، چيزي به آن نچسبد، در فر بپزيد. پس از بيرون آوردن از فر، پاي را 5 دقيقه كنار بگذاريد تا خنك شود، سپس آن را سرو كنيد.
توجه:
ـ مي‌توانيد به جاي مرغ از بوقلمون و يا گوشت گوساله استفاده كنيد.
     
  
زن

 
پوره گوشت و لوبیا
مواد لازم:
گوشت گوسفندي بدون چربي 115 گرم
سيب‌زميني 115 گرم
هويج 115 گرم
لوبيا سبز 75 گرم
سبزيجات معطر خشك (گشنيز و جعفري) به مقدار كم
آب يك‌دوم فنجان
(350 ميلي‌ليتر)
طرز تهيه:
گوشت را پس از شستن، به صورت قيمه‌اي خرد كرده و هر گونه چربي و رگ و ريشه را از آن جدا كرده و دور بريزيد. سيب‌زميني و هويج را پوست كنده و غلاف‌هاي لوبيا سبز را از آن جدا كنيد،‌ سپس همه سبزيجات را خرد كنيد. گوشت را به همراه سيب‌زميني،‌ هويج، سبزيجات معطر خشك و آب در قابلمه كوچكي ريخته و بر روي حرارت قرار دهيد تا مخلوط بجوش بيايد، بعد در قابلمه را گذاشته و اجازه دهيد مواد به آرامي بجوشند تا گوشت و سبزيجات كاملاً‌ بپزند. لوبيا سبز را به مواد افزوده و پس از گذاشتن در قابلمه،‌ اجازه دهيد كه مخلوط به مدت 10 دقيقه ديگر نيز به آرامي بجوشد تا لوبيا‌ها كاملاً‌ نرم شوند(زمان پخت بستگي به پخت كامل لوبيا دارد و ممكن است زمان بيشتري مورد نياز باشد).مخلوط پخته شده را در دستگاه غذاساز ريخته و يا آن را له كنيد تا به صورت پوره‌اي با بافت مورد نظر شما درآيد، سپس با قاشق، مقدار كمي از آن را در كاسه‌اي ريخته و پيش از دادن پوره به كودك،‌ درجه حرارت آن را امتحان كنيد. باقيمانده غذا را در ظرف دربسته ريخته و در يخچال قرار دهيد و آن را حداكثر تا 24 ساعت به مصرف برسانيد.
نكته:
1ـ این دستور دارای 498 کیلوکالری انرژی، 5/17 گرم کربوهيدرات، 35 گرم پروتئین و 32 گرم چربی می‌باشد.
2ـ با اين مقدار مواد،‌ يك و هفت هشتم فنجان (450 ميلي‌گرم) پوره تهيه مي‌شود.
3ـ در پخت اين پوره مي‌توانيد به جاي گوشت گوسفند از گوشت مرغ يا بوقلمون نيز استفاده كنيد همچنين مي‌توانيد به جاي لوبيا سبز از باقلاي بدون پوست استفاده كنيد (البته در صورت عدم حساسيت كودك)
4ـ اين پوره قابل فريز كردن مي‌باشد
     
  
زن

 

خوراك دل مرغ با نان جو
مواد لازم :

دل مرغ 700 گرم
پياز 3 عدد متوسط
شير 1 پيمانه
آرد 2 قاشق سوپخوري
خامه 100 گرم
قارچ درشت 6 عدد
ريحان درشت خرد شده 3 قاشق سوپخوري
پنير پيتزا رنده شده 100 گرم
روغن ، نمك ، فلفل به مقدار كافي
نان جو يك قرص بزرگ

طرز تهيه :
دل مرغ را پاک کرده ، رگ بالای آن را گرفته ابتدا از درازا به دو قسمت و سپس هر قسمت را به دو قسمت کوچکتر برش دهيد . سپس دل خرد شده را شسته و با كمي روغن سرخ كنيد تا بپزد .دو عدد پياز باقي مانده را خلال كرده در 2 قاشق روغن سرخ كنيد و پس از طلايي شدن كنار بگذاريد . با دو قاشق روغن يا كره ، شير و آرد ، سس سفید درست كنيد، به این ترتیب که كره را ذوب كرده ، دو قاشق آرد را در آن تفت داده و سپس شير را به آن اضافه كرده و مرتب هم بزنید تا یکدست شود . در نهایت سس را با كمي نمك و فلفل مزه دار كرده ، از روي حرارت برداريد و خامه را کاملا با مواد مخلوط كنيد . پس از پخته شدن دل قارچ را به قطعات درشت خرد كرده و به آن اضافه كنيد و سس سفيد و خامه آماده را با آن مخلوط كنيد . در این مرحله ا پياز داغ را افزوده ، خوراک را از روي حرارت برداشته و در نهایت ريحان خرد شده و نيمي از پنير رنده شده پيتزا را با مواد مخلوط نمایید .توجه داشته باشيد كه آب خوراک باید کاملا کشیده شود .
نان جو را طوري برش مي دهيد كه بتوان داخل آن را با مواد تهيه شده پر كرد . روي مواد را با باقي مانده پنير رنده شده ، كمي ريحان و يك گوجه فرنگي كوچك تزيين كنيد .
نكته :
هدف از ارائه چنین غذاهایی در شكل هاي جدید و متفاوت ، آشنا کردن ذائقة نسل جوان با موادی است که در عین تأ ثیر شگرفی که در رشد و سلامت آنان دارد ، ناشناخته مانده است وطبعا از چرحة غذایی آنان بیرون است .
     
  
مرد

 
قیمه مخصوص گیاهخواران

http://postimage.org/app.php
مواد لازم

نخود فرنگی پخته ۵۰۰ گرم
پنیر محلی خرد شده ۱۵۰ گرم
گوجه فرنگی خرد شده ۱۰۰ گرم
گشنیز خرد شده نصف پیمانه
پودر زیره و تخم گشنیز نصف قاشق غذاخوری
پودر فلفل قرمز کمتر از یک قاشق چایخوری
نمک به مقدار دلخواه.


موادی که باید با هم آسیاب شوند

پیاز متوسط خرد شده یک عدد
زنجبیل یک تکه یا یک قاشق پودر شده
سیر سه حبه


طرز تهیه:

روغن را در ظرفی حرارت داده، به آن پنیر خرد شده بیفزایید و سرخ کنید تا طلایی شود.
موادی را که با هم آسیاب کرده‌اید به آن بیفزایید و سپس یک پیمانه آب افزوده و پنج دقیقه به هم بزنید.
تمام مخلفات دیگر به اضافه نمک و نخود فرنگی را نیز بیافزایید. سپس یک پیمانه آب افزوده، به مدت پنج دقیقه مخلوط را بجوشانید، برگ‌های گشنیز را روی آن پاشیده و به صورت داغ سرو کنید.


نکات تغذیه ای :

این غذا حاوی گوشت و محصولات گوشتی نیست و در عین حال محتوی نخود سبز و گوجه فرنگی، پیاز و سیر است ، از این رو غذایی مفید برای افراد مبتلا به عوارض قلب وعروق وهمچنین غذایی مناسب است برای افرادی که رژیم لاغری را رعایت می کنند .هر پرس این غذا (در صورتی که میزان های ذکر شده برای چهار نفر مساوی رعایت شود) محتوی 200 کالری است . پس یک غذای بسیار کم کالری است و مصرف آن با 10 قاشق برنج یک وعده غذایی مناسب برای افراد تحت رژیم است .
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کباب ( بیف رول ) ژاپنی

http://postimage.org/
مواد لازم:

· 6 برش گوشت استیک
· 12 شاخه مارچوبه
· 12 عدد پیاز
· 1 عدد هویج
· ربع فنجان سس سویا
· 2 قاشق غذاخوری شکر
· 2 قاشق غذاخوری روغن نباتی
· 40 گرم کره
· 100 گرم قارچ ریز، خرد شده
· پلو برای سرو کنار بیف رول


دستور تهیه:

یک قابلمه آب را بگذارید روی شعله بالا بجوشد. در این حین گوشت ها را از عرض نصف کنید. هر نیمه را بین دو کیسه پلاستیکی بگذارید و با گوشت کوب بکوبید یا با وردنه آنقدر فشار دهید تا ضخامت گوشت 4 میلیمتر شود. این کار را برای بقیه تکه های گوشت تکرار کنید.
مارچوبه و پیاز را خرد کنید و به حالت نوارهای باریک به طول 8 سانت درآورید. هویج را هم به همین شکل از طول ببرید. مارچوبه و هویج را 30 ثانیه در آب جوش فرو کنید. سپس پیازها را اضافه کنید و 30 ثانیه در آب جوش فرو کنید. آب آنها را بگیرید و در آب یخ بیندازید و دوباره آب آنها را بگیرید. روی دستمالی بگذارید تا آب آنها کشیده شود.
برای پیچیدن بیف رول ها، یک تکه بیف را روی سطح صافی بگذارید. یک تکه مارچوبه، یک تکه هویج و یک تکه پیاز روی بیف بگذارید و آن را محکم بپیچید و با خلال دندان محکم کنید تا باز نشود. این کار را برای بقیه سبزیجات و بیف ها تکرار کنید.
سس سویا و شکر را در کاسه ای مخلوط کنید. بیف رول ها را به آن آغشته کنید. 1 قاشق غذاخوری روغن در ماهیتابه بریزید و آن را روی شعله متوسط داغ کنید. حالا رول ها را یکی یکی اضافه کنید و حدود 5 دقیقه همه جای آنها را تفت دهید تا قهوه ای شوند و کمی بپزند. سپس آنها را به بشقاب منتقل کنید و روی آنها را بکشید تا گرم بمانند. برای همه رول ها این کار را تکرار کنید.
ماهیتابه را تمیز کنید و آن را روی شعله گذاشته و کره را اضافه کنید تا آب شود. قارچ های خرد شده را اضافه کنید و حدود 3 دقیقه تفت دهید تا قهوه ای شوند. بقیه مخلوط سس سویا را به آن اضافه کنید و نیمجوش کنید. سپس از روی شعله بردارید.
بیف رول ها را در کاسه های موردنظر تقسیم کنید و روی آنها سس قارچ بچکانید و در کنار پلو سرو کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیراشکی مرغ با خمیر سیب زمینی

http://postimage.org/
مواد لازم :

سینه مرغ آب پز شده و ریش ریش شده: یک پیمانه
پیاز: یک عدد
هویج: یک عدد
رب گوجه فرنگی: یک قاشق غذا خوری
سیب زمینی: ۴ عدد متوسط
تخم مرغ: یک عدد (اگه دوست دارید)
آرد سوخاری: به میزان لازم (به قدری که سیب زمینی خمیری بشه)
نمک و زرد چوبه: به میزان لازم


طرز تهیه پیراشکی مرغ با خمیر سیب زمینی:

اول سیب زمینی ها رو بذارید آب پز شه .
تو اون فاصله ، پیاز رو خرد کنید و تفت بدید .
هویج رو نگینی خرد کنید و با پیاز تفت بدید .
بعد سینه مرغی رو که داشتید رو بهش اضافه کنید و تفت بدید ، آخر سر هم رب گوجه رو بهش اضافه کنید و نمک و فلفل و زرد چوبه هم اضافه کنید .
وقتی که سیب زمینی ها آب پز شد ، اونا رو له کنید ( شبیه به پوره بشه ) .
اونجا که نوشتم تخم مرغ اگه دوست دارید ، واسه اینه که یه جورایی مزه ی کوکو سیب زمینی می گیره اونجوری ، اگه دوست ندارید اون طعم رو بگیره ، تخم مرغ رو اضافه نکنید ، من بدون تخم مرغ درست کردم ، مشکلی هم پیش نیومد .
بعد آرد سوخاری رو به سیب زمینی ها اضافه کنید ، به قدری اضافه کنید که احساس کنید که میتونید از دستتون جداش کنید ( البته سفت نشه ) ( حتما به دست می چسبه ، پس سعی نکنید که آرد سوخاری رو زیاد کنید )
بعد روغن رو بریزید تو ماهیتابه تا گرم بشه .

حالا واسه درست کردن پیراشکی ...
هر بار که می خواید هر پیراشکی رو درست کنید دستتون رو کاملا خیس کنید که نچسبه ...
به اندازه ی ۱ قاشق غذا خوری سر پر از خمیر سیب زمینی بردارید ، یه کمی تو دستتون بازش کنید و از موادی که دارید توش بریزید ، به اندازه ی تقریبا ۱ قاشق مربا خوری ، بعد خمیر رو ببندید و یه کمی فشارش بدید که پهن شه ، بعد بذارید تو روغن تا سرخ شه ( هر جای کار که احساس کردید که خمیر داره می چسبه ، دستتون رو خیس کنید . من یه ظرف آب کنار دستم گذاشته بودم که راحت باشم )
احتیاجی نیست مغز پخت بشه ، چون همه ی موادی که استفاده کردیم پخته شده است ، در حدی باشه که روش طلایی بشه .
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مرغ درسته با سبزیجات

http://postimage.org/
مرغ شکم پر به صورت درسته یکی از انواع غذاهای راحتی است که می‌توانید در ایام نوروز برای مهمانان خود تهیه کنید.


مواد اولیه:

مرغ: یک عدد
زعفران آب‌کرده: سه قاشق سوپخوری
ساقه تازه کرفس: دو عدد
پیاز کوچک: یک عدد
روغن زیتون: یک چهارم پیمانه
هویج: یک عدد
آبلیمو: دو قاشق غذاخوری
فلفل دلمه‌ای: یک عدد
زنجبیل رنده‌شده: یک قاشق چایخوری
کره: 50 گرم
نمک و فلفل: به میزان لازم


طرز تهیه

مرغ را شسته و آن را خشک می‌کنیم، سپس آن را کاملا به روغن زیتون، زعفران، آبلیمو، نمک و فلفل آغشته کرده و از این مواد برای مزه‌دار کردن داخل شکم مرغ هم استفاده می‌کنیم. در مرحله بعد داخل شکم مرغ را با هویج حلقه‌شده، فلفل دلمه‌ای خلالی شده، کرفس خرد شده، پیاز درسته و زنجبیل پر می‌کنیم.
در آخر مرغ را به زعفران آغشته کرده و با کمک دست به آرامی پوست سینه را بلند کرده و در هر طرف سینه مقداری کره می‌گذاریم تا در حین پخت به خورد مرغ برود.
دو تا سه ساعت می‌گذاریم تا مرغ مزه‌دار شده و مواد به خورد آن برود، سپس مرغ را در سینی چرب شده‌ای قرار داده و در طبقه وسط فری که با دمای 180 درجه سانتی‌گراد از یک ربع قبل گرم کرده‌ایم، به مدت دو ساعت می‌گذاریم تا پخت آن انجام شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
زن

andishmand
 
طرز تهیه سالاد گرم سیب زمینی




این سالاد گرم ترکیبی از سیب زمینی های پخته شده و برگ گیاهان خوراکی و با طعم سرکه می باشد.

مواد لازم : برای ۶ تا ۸ نفر

سیب زمینی قرمز متوسط ۳ کیلو
پیاز قرمز بزرگ و تقریبا خرد شده۱ عدد
روغن زیتون سه چهارم پیمانه
سرکه قرمز نصف پیمانه
جعفری تقریبا خرد شده یک سوم پیمانه
پونه کوهی خرد شده یک چهارم پیمانه
نمک و فلفل سیاه به اندازه ی لازم

طرز تهیه :

سیب زمینی ها را قطعه قطعه کرده و دور آن ها فویلی ببندید و به صورت کوره ای بگذارید تا پخته شوند که این کار حدودا ۴۵ دقیقه طول خواهد کشید.

در نهایت آن ها را داخل ظرفی بریزید و سپس مواد دیگر از جمله پیاز، روغن زیتون ، سرکه ، جعفری ، پونه، نمک، و فلفل را در یک کاسه بریزید و آنها را کاملا با هم
ترکیب کنید.
در آخر هم سیب زمینی های پخته شده و داغ را به محتویات ظرف اضافه کنید و این سالاد گرم سیب زمینی را میل کنید و لذت ببرید.
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
زن

 
سالاد مرغ مدیترانه‌ای با سس یونانی

اگر دوست دارید سس یونانی درست کنید، توصیه می‌کنیم این سالاد مدیترانه‌ای را نیز در خانه تهیه کنید و همراه با سس یونانی میل کنید. این سالاد بسیار سریع آماده ‌می‌شود.


تعداد: 4 نفر | زمان تهیه و پخت: 20 دقیقه


مواد لازم

2/3 پیمانه سس سالاد یونانی*
340 گرم فیله مرغ
8 پیمانه برگ‌ ریز سبزیجات سالادی
450 گرم ترشی سبزیجات آبکش شده
نصف پیمانه زیتون سبز خرد شده
نصف پیمانه نان تست مکعبی و برشته شده با طعم پیاز و سیر


طرز تهیه

1- دو قاشق غذاخوری از سس را روی فیله‌های مرغ‌ها بمالید. کمی فلفل سیاه روی آنها بپاشید.
2- کباب‌پز را روشن کنید. سینی روی آن را با روغن چرب کنید و مرغ‌ها را روی آن بچینید. حرارت را روی درجه متوسط تنظیم کنید و فیله‌ها را به مدت 5 تا 7 دقیقه بپزید تا طلایی و برشته شوند. سپس آنها را به مکعب‌های کوچک برش دهید.
3- در یک کاسه بزرگ، سبزیجات را با یکدیگر مخلوط کنید. سپس مرغ، ترشی آبکش شده و بقیه سس را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا همه مواد به خورد هم بروند. روی سالاد کروتون بریزید و سرو کنید. کروتون همان نان تست مکعبی و برشته شده است.
4- برای تهیه سس سالاد یونانی نیز به 1.5 یپمانه روغن زیتون، 1/3 پیمانه پودر سیر، 1/3 پیمانه پودر آویشن، 1/3 پیمانه پودر ریحان، ¼ پیمانه فلفل، ¼ پیمانه نمک، ¼ پیمانه پودر پیاز، ¼ پیمانه پودر خردل و دو پیمانه سرکه قرمز نیاز دارید. همه مواد را داخل مخلوط‌کن بریزید و حسابی با هم مخلوط کنید تا سس یکدستی به دست بیایید.

ارزش غذایی

کالری: 305
چربی: 21 گرم
کلسترول: 49 میلی‌گرم
کربوهیدرات: 9 گرم
پروتئین: 21 گرم
قند: 2 گرم
فیبر: 2 گرم
سدیم: 1517 میلی‌گرم
Dream what you want to dream
Go where you want to go
Be what you want to be
Because you have only one life
And one chance to do all the things
You want to do
     
  
صفحه  صفحه 71 از 99:  « پیشین  1  ...  70  71  72  ...  98  99  پسین » 
خانه و خانواده

Cooking | آشپزى

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA