انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 38 از 119:  « پیشین  1  ...  37  38  39  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
نسخه‌ی 34 مرورگر کروم به‌همراه ویژگی‌های جدید برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر شد

کروم
چند روز پیش گوگل نسخه‌ی 34 مرورگر خود برای ویندوز، لینوکس و مک منتشر ساخت. این نسخه با قابلیت‌هایی جدیدی همراه شده است که از جمله‌ی آن می‌توان به Responsive Image، نسخه‌ی غیرپیشوندی Web Audio API و ایمپورت‌کردن کاربران نظارت‌شده را نام برد. هم‌اکنون می‌توانید این نسخه را از طریق خود مرورگر یا از لینک زیر دانلود کنید.
اولین ویژگی برای توسعه‌دهندگان وب قرار داده شده است. برنامه‌نویسان وب می‌توانند با استفاده از ویژگی "srcset" تصویر واحدی را در رزولوشن‌های مختلف قرار دهند. این قابلیت منجر به بالارفتن سرعت لود صفحات شده و با استفاده‌‌ی صحیح از پهنای باند کاربر در ابزار‌های مختلف، تصاویر با اندازه‌ی مناسب را نمایش می‌دهد. با استفاده از این ویژگی، کاربران به نسبت ابزاری که از آن برای وب‌گردی استفاده می‌کنند -که می‌تواند شامل لپ‌تاپ، تلویزیون، تبلت یا تلفن‌هوشمند باشد-، تصاویر با رزولوشن مناسب را مشاهده خواهند کرد.
ویژگی دیگر که در نسخه‌ی جدید مرورگر کروم گنجانده شده،بکارگیری قابلیت پشتیبانی از API نسخه‌ی غیرپیشوندی Web Audio ‌است. گوگل این ویژگی را در جهت پیاده‌سازی استانداردهای W3C در نسخه‌ی جدید مرورگر خود تعبیه کرده است. گوگل با انتشار این نسخه از توسعه‌دهندگان وب درخواست کرده است تا این نسخه را به جای Web Audio پیشوندی مورد استفاده قرار دهند؛ چراکه نسخه‌ی پیشین در نسل آتی کروم حذف خواهد شد.

در ادامه می‌توانید لیست تغییراتی را که در نسخه‌ی 34 گوگل اعمال شده است، مشاهده می‌کنید:
تصاویر ریسپانسیو و پشتیبانی از نسخه‌ی غیرپیشوندی Web Audio
قابلیت انتقال کاربران نظارت شده
اضافه شدن API‌های جدید برای اپلیکیشن‌ها و افزونه‌ها
اضافه‌شدن قابلیت‌هایی که منجر به پایداری و افزایش کارایی این مرورگر شده‌اند


ویژگی کاربران نظارت شده برای اولین بار در نسخه‌ی بتای کروم 32 توسط گوگل عرضه شده بود که در این نسخه با رفع مشکلات و آزمایشات مختلف در قالب یک ویژگی در کروم قرار گرفته است. کاربران نظارت شده قابلیت وب‌گردی را دارند؛ اما اصلی‌ترین ویژگی این کاربران، امکان نظارت بر صفحات آدرس‌هایی است که این نوع کاربران به آن ها مراجعه کرده‌اند. این ویژگی قابلیت همگام‌سازی اطلاعات کاربران نظارت شده را در ابزار‌های مختلف را نیز دارد.
برای دسترسی به این ویژگی می‌توانید در منوی تنظیمات کروم در نوار ابزار مرورگر، روی Add new user کلیک کنید؛ سپس در پنجره‌ی باز شده Import an existing supervised user را کلیک کنید. با انتخاب کاربر مورد نظر د لیست موجود، کلید Import Supervised user را فشار دهید تا اطلاعات این کاربر همگام ‌گردد.
همچون نسخه‌های پیشین نیز گوگل این نسخه را همراه با بهبودهایی در زمینه‌ی کارایی و همچنین پایداری عرضه کرده است. از جمله‌ی مواردی که بهبود داده شده، رفع باگ‌های امنیتی موجود در نسخه‌های پیشین است که در این نسخه بهبود یافته است. گوگل برای یافتن مشکلات امنیتی، مبلغی برابر 29,500 دلار را به عنوان جایزه برای یابندگان مشکلات پرداخت کرده است. این مشکلات در نسخه‌ی 34 رفع شده؛ از این رو مهاجرت به این نسخه از منظر امنیتی نیز به نفع کاربران است.


http://zurl.ir/424789
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
آمریکا فیسبوک را وادار به حفاظت از حریم‌خصوصی کاربران سرویس واتس‌اپ می‌کند

http://postimage.org/
زمانی که فیس‌بوک بزرگترین شبکه اجتماعی جهان، سرویس محبوب واتس‌اپ را خریداری کرد، بسیاری از کاربران این سرویس پیام‌رسان نگران این موضوع شدند که احتمال دارد اطلاعات خصوصی آن‌ها به دست دیگران افتاده و دیگر در فضایی امن و غیر قابل دسترس نگهداری نشود.
اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که نگران به خطر افتادن حریم‌خصوصی خود هستند، خبر خوش این است که کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) اعلام کرده که در صورتی قرارداد 19 میلیارد دلاری خرید واتس‌اپ توسط فیس‌بوک را به رسمیت می‌شناسد که هر دو کمپانی، توافق‌نامه حریم‌خصوصی مورد تأیید کاربر نهایی واتس‌اپ را به رسمیت بشناسند.
«جسیکا ال. ریچ»، مدیر حمایت از کاربران FTC عنوان کرده که اگر واتس‌اپ در مورد قوانین و قراردادهای حمایت از حریم‌خصوصی کاربران مرتکب خطا شود، زاکربرگ و کمپانی فیس‌بوک با جرم زیر پا گذاشتن پنچ قانون اساسی این کمیسیون مواجه خواهند شد و به شدت مجازات می‌شوند.
به هر حال با توجه به جنجال اخیر آژانس امنیت ملی آمریکا و در پی آن فاش‌شدن این موضوع که بسیاری از اطلاعات خصوصی کاربران فیس‌بوک توسط این آژانس مورد استفاده قرار گرفته، کاربران واتس‌اپ حق دارند نگران اطلاعات شخصی خود باشند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دوربین فوق‌العاده‌ی A7s سونی، در تاریکی مطلق چه خواهد کرد؟

http://postimage.org/
حسگر فول‌فریم ابعاد بالایی دارد و وقتی روی دوربین 12 مگاپیکسلی DSLR سونی قرار می‌گیرد، جذب نور فوق‌العاده‌ی خود را نشان می‌دهد. A7s در ادامه‌ی راه A7 و A7r معرفی شده که هر دو دوربین‌های بسیار خوبی بودند. ولیکن A7s با داشتن حرف s در انتهای نام خود، Sensitivity یا حساسیت بالای خود را نشان می‌دهد. در واقع این محصول هم مثل دوربین D4S نیکون در فضای مطلقاً تاریک هم عکاسی می‌کند و البته قیمت پایین‌تری نسبت به رقیب خود دارد.
وقتی حساسیت نورسنجی بالاتر باشد، طبیعتاً نویز بیشتری در تصویر به وجود می‌آید؛ ولیکن A7s سونی نسبت به دوربین‌های حرفه‌ای دیگر، نویز نسبتاً کمی دارد که فراتر از انتظارات است و لذا در بررسی‌ها امتیاز فوق‌العاده‌ای به دست می‌آورد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ کارت حافظه‌های SD سری استاندارد، EVO و PRO را روانه‌ی بازار می‌کند

قیمت حافظه‌های NAND به سرعت رو به کاهش است و ظرفیت کارت‌های حافظه مرتباً افزایش می‌یابد. بنابراین طبیعی است که بازار کارت‌های SD داغ باشد. مخصوصاً که در گوشی‌ها و تبلت‌ها استفاده از این نوع حافظه‌های کوچک بسیار مفید و حیاتی است. سامسونگ هم دست به کار شده و در کنار دیگر تولیدکنندگان بزرگ کارت‌های حافظه، کارت‌های جدید SD و microSD خود را در سه دسته رونمایی کرده است. در ادامه مطلب با مشخصات این کارت‌های حافظه آشنا می‌شویم.
سامسونگ هم به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع وسایل ذخیره‌سازی، مجموعه‌ی کارت‌های SD خود را در سه دسته‌ی مختلف رونمایی کرده است. سری Standard، EVO و سری حرفه‌ای PRO. جالب است که در نام‌گذاری این سه دسته مثل SSDهای 840، پسوند EVO و PRO مورد استفاده قرار گرفته تا شکل و شمایل کلی محصولات، مشخص و آشنا باشد.
معمولاً کارت‌های حافظه را با کلاس آن معرفی می‌کنند. به عنوان مثال کارت حافظه‌ی کلاس 10 باید حداقل سرعت خواندن و نوشتن مشخص شده در استاندارد را دارا باشد. شاید سامسونگ با این اقدام خود قصد برندسازی دارد و شاید تصمیم گرفته که نام کارت‌های حافظه را ساده‌تر کند تا مشتری به راحتی محصولات را از هم تمیز دهد.
هر یک از سری‌های معرفی شده رنگی خاص دارند. سری استاندارد فیروزه‌ای رنگ است (سبزآبی)، سری EVO نارنجی و سری PRO مشکی است.
مشخصات مدل‌های معرفی شده در جدول زیر خلاصه می‌شود:



http://postimage.org/

هر سه دسته علاوه بر ابعاد SD، در ابعاد microSD هم عرضه می‌شوند؛ گرچه ظرفیت‌های عرضه شده، یکسان نیست. بسته‌ی خرده‌فروشی محصولات به همراه آداپتور SD و همچنین USB نیز عرضه می‌شود.
دسته‌ی PRO از کلاس 10 است و سرعت انتقال داده در آن به 90 مگابایت بر ثانیه هم می‌رسد. در بیشتر کاربردها چنین سرعتی لازم نیست؛ ولیکن در مورد فیلم‌های 4K که تدریجاً در گوشی‌ها و تبلت‌ها و دوربین‌ها متداول می‌شوند، چنین سرعتی الزامی است. بسیاری از افراد حرفه‌ای که دوربین‌های DSLR امروزی را تهیه می‌کنند، به دنبال سریع‌ترین کارت‌های SD هستند تا از بابت سرعت انتقال و مشکلات آن خیالشان راحت باشد.
در ساختار کارت‌های حافظه از حافظه‌های NAND استفاده می‌شود؛ ولیکن تمام حافظه‌های NAND کارایی مشابه ندارند؛ به طوری که تنها بخشی از این حافظه‌ها، برای تهیه‌ی SSDها شرایط لازم را دارند. حافظه‌های NAND با کیفیت پایین‌تر در محصولاتی مثل فلش درایو‌ها و کارت‌های حافظه‌ی مختلف به کار می‌روند؛ چرا که در این موارد، داشتن کارایی و دوام بالا، اهمیت کمتری دارد.
در سری استاندارد و EVO، از حافظه‌های NAND با سلول‌های سه سطحی یا TLC (مخفف Triple-Level Cell) استفاده شده و در سری PRO از سلول‌های چندسطحی یا MLC (مخفف Multi-Level Cell) بهره گرفته شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بلومبرگ گزارش داد: NSA از دو سال پیش از وجود باگ موسوم به خونریزی قلبی آگاه بوده و از آن استفاده کرده است

http://postimage.org/
براساس اطلاعات ارائه شده توسط دو فرد آگاه، این باگ بنابر خواسته‌ی NSA مخفی نگاه داشته شده تا این آژانس امنیتی از این طریق، رمز‌های عبور و اطلاعات مدنظر خود را به دست آورد. براین اساس گویا NSA در سال 2012 میلادی خونریزی قلبی را کشف کرده است و در طول دوران حیات آن تا هفته‌ی پیش از آن برای مقاصد خود که شنود اطلاعات و دریافت اطلاعات کاربران بوده، استفاده کرده است.
این ضعف امنینی مطمئناً برای حمله به سرویس‌های متعددی به کار گرفته شده‌اند که پیش از اعمال پچ ارائه شده آسیب‌پذیر بوده‌اند. از جمله‌ی این سرویس‌ها می‌توان به جیمیل و وب‌سرویس‌های آمازون اشاره کرد که مصون‌بودن آن از باگ خونریزی قلبی به هفته‌ی پیش و پس از اعمال بسته‌ها امنیتی برمی‌گردد. این باگ امکان دسترسی به اطلاعات دو سوم از سرورهای رمزگذاری شده را در اختیار آژانس امنیت ملی آمریکا قرار داده است. براساس گزارش Open Source آژانس امنیت ملی آمریکا لیستی از باگ‌های این چنینی را در دست داشته و خونریزی قلبی تنها نمونه‌ای از این باگ‌ها است. NSA در جستجوهای جاسوسی خود این اطلاعات را به دست آورده است.
اما آژانس امنیت ملی با انتشار بیانیه‌ای تمامی موراد مورد بحث درباره‌ی اطلاع از این باگ را تکذیب کرده و اعلام کرده که تا زمان اعلام عمومی مبنی بر وجود چنین مشکلی از وجود آن بی‌اطلاع بوده است. کاخ سفید نیز به گزارش منتشر شده واکنش نشان داده و تمامی موارد مطرح شده مرتبط با NSA را تکذیب کرده است. کاخ سفید در بیانیه‌ی خود چنین اظهار نظر کرده است:
در صورتی که دولت فدرال که شامل نهادهای اطلاعاتی است، از وجود این باگ اطلاعاتی داشته و وجود آن را پیش از این کشف کرده بودند، مطمئناً آن را فاش کرده و عموم کاربران و همچنین سرویس‌دهندگان در فضای وب را از چنین باگی مطلع می‌ساختند.
اما NSA از ساختار لازم برای یافتن چنین باگ‌های برخوردار است؛ چراکه این نهاد امنیتی با صرف هزینه‌ای 1.6 میلیارد دلاری بصورت سالیانه به پردازش اطلاعات و استخراج داده‌ها می‌پردازد که این بودجه چندین برابر بودجه‌ای است که سالانه جذب پروژه‌ی OpenSSL می‌شود. این گمانه‌زنی‌ها و گزارش‌های منتشر شده در کنار تکذیب اطلاع‌داشتن از این باگ در کنار موارد پیشین مربوط به شنود اطلاعات توسط این آژانس امنیتی، تا حدودی نظرها را نسبت به NSA بیش از پیش منفی کرده؛ بطوریکه تمام جامعه‌ی آی‌تی را رودرروی NSA قرار داده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی با انتشار بیانیه‌ای از دارندگان مدل VAIO Fit 11A خواست تا لپ‌تاپ‌های خود را برای تعمیر یا تعویض رایگان در اختیار سونی بگذارند

http://postimage.org/
همانطور که می‌دانید سونی با فروش کسب و کار لپ‌تاپ‌های وایو، از تولید پی‌سی کنار رفته است. این کمپانی سابقه‌ی تولید لپ‌تاپ‌هایی با بهترین کیفیت را دارد؛ اما انتشار گزارش‌هایی در مورد ایجاد مشکل برای باتری یکی از جدیدترین نمونه‌های این لپ‌تاپ‌ها، می‌تواند ذهنیت کاربران در مورد محصولات با برند وایو از کمپانی سونی را خدشه‌دار کند.
اخیراً گزارشی توسط وال‌استریت‌ژورنال منتشر شده است که حکایت از بالا‌رفتن حرارت در باتری VAIO Fit 11A دارد که امکان آتش‌گرفتن این مدل را افزایش می‌دهد؛ از این رو کمپانی سونی از کاربران درخواست کرده است که تا استفاده از Fit 11A را متوقف کنند. سونی 25,905 دستگاه از این نمونه را به فروش رسانده است که بخش عمده‌ای از آن در اروپا در اختیار کاربران قرار گرفته است.
این کمپانی ژاپنی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که تمامی پی‌سی‌های مورد نظر را بدون دریافت هزینه‌ای تعویض کرده یا با بازگردانی مبلغ دریافت شده، فرصت خرید محصول دیگری را به کاربران خود خواهد داد. درخواست برای بازگرداندن نمونه‌های فروخته شده، مطمئناً راه‌حل پایانی برای این کمپانی پس از تکمیل فرآیند واگذاری بخش تولید لپ‌تاپ‌های وایو به JIT است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گویا هر دو کمپانی اپل و گوگل علاقمند به خرید Square برای پیشبرد سیستم‌های پرداخت از طریق ابزار‌های قابل حمل هستند

http://postimage.org/
انجام پرداخت‌ها با استفاده از ابزار‌های قابل حمل هر روز وارد فاز جدیدی شده و دامنه‌ی استفاده از این سرویس‌ها روز به روز گسترش می‌یابد. افزایش استفاده از این سرویس با رقابت سرویس‌هایی چون Google Wallet، LevelUp، PayPal و Square همراه است. پیش از این نیز در زومیت خواندید که اپل درصدد ورود به بازار پرداخت از طریق ابزار‌های قابل حمل است و یکی از آخرین گمانه‌ها در مورد نحوه‌ی ورود اپل حکایت از خرید Square دارد.
شایعه‌‌ی اخیری که حکایت از احتمال خرید Square توسط اپل دارد، پای کمپانی دیگری را نیز به جریان این خرید باز کرده و از علاقه‌ی غول جستجوگر اینترنتی دنیا، گوگل برای این کمپانی پرده برداشته است؛ هرچند به نظر می‌رسد هیچ‌یک از این کمپانی‌ها قادر به خرید Square نباشند.

تحلیل‌گران هنوز مطمئن نیستند که آیا یک کمپانی می‌تواند با ارائه‌ی پیشنهاد مالی مناسب هیئت‌مدیره‌ی Square را راضی به فروش نماید یا خیر؟ در آخرین ارزش‌گذاری انجام شده، ارزش Square مبلغی قریب به ۵ میلیارد دلار برآورد شده است. تصور غالب در مورد این کمپانی احتمال ورود آن به تالار بورس و عرضه‌ی عمومی سهام این کمپانی از طریق بورس است. Square تا این لحظه اقدامی در جهت فروش نداشته، اما این رفتار سایر کمپانی‌ها را از ارائه‌ی پیشنهاد برای خرید بازنداشته است. در صورت فروش این کمپانی گوگل از شانس بیشتری برای تصاحب آن برخوردار است.
یکی از عمده‌ترین مشکلات گوگل برای تصاحب این کمپانی، جک‌دورسی موسس و مدیرعامل Square است، که احتمالا احساس خوشایندی برای فروش کمپانی خود به گوگل ندارد. دورسی تجربه‌ی خوبی در مراوده با گوگل برای فروش کمپانی دیگر خود، توئیتر به دست نیاورده است، از این‌رو در این مورد نیز دورسی علاقه‌ی چندانی برای فروش کمپانی خود به گوگل نخواهد داشت. در مورد اپل نیز نمی‌توان به سهولت اظهار نظر کرد.
اخیرا شایعاتی در مورد راه‌اندازی سیستم پرداخت با استفاده از بستر موجودی که مبتنی بر تلفن‌های‌هوشمند آیفون، آیتونز و پلتفرم آی‌بیکون است، مطرح شده بود. تیم‌کوک نیز مهر تاییدی بر توسعه‌ی چنین سیستمی زده است. در نتیجه شکی در فعالیت اپل برای راه‌اندازی این سیستم پرداخت وجود ندارد. مطمئنا خرید Square اپل را در رشد سریع‌تر و راه‌اندازی هرچه بهتر خود یاری خواهد کرد، اما برخی از متخصصان احتمال این خرید را ضعیف می‌دانند. براساس نظرات این افراد اپل به دنبال سیستم یکپارچه‌ای است تا با پلتفرم خود هماهنگ باشد، از این‌رو شاید ساختار Square چنین امکانی را کاملا در اختیار اپل قرار ندهد.
اما اصلی‌ترین نکته در مورد Square که در مورد اغلب استارت‌آپ‌ها صادق است، قیمت بالای این کمپانی‌ها است. براساس آخرین شنیده‌ها Square در آمدی 100 تا 200 میلیون دلاری داشته و همکاری این کمپانی با استارباکس منجر به از دست دادن منابع مالی و ضرردهی برای این کمپانی شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فریم‌ور Gear Fit بروز رسانی شد؛ با امکانات جدید دستبندهای هوشمند سامسونگ آشنا شوید

http://postimage.org/
بروزرسانی از سیستم‌عامل‌ها و فریم‌ورهای گجت‌های هوشمند یکی از استراتژی‌های مهمی است که می‌تواند علاوه بر ارائه تجربه‌هایی نو، کاربران بیشتری را به سمت محصولات جدید جذب کند. در همین راستا، اکنون سامسونگ نسخه‌ جدیدی از فریم‌ور مخصوص دستبندهای هوشمند خود را ارائه نموده که در این مقاله تعدادی از ویژگی‌های جدید آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.


اضافه شدن حالت عمودی:

حالا با اضافه شدن حالت عمودی به GearFit، بدون نیاز به چرخاندن دستتان می‌توانید به راحتی نمایشگر دستبند را مشاهده کنید. همچنین به نظر می‌آید که این قابلیت در تمامی بخش‌های دستبند از جمله اطلاع‌رسانی‌ها نیز قابل استفاده باشد.


پیگیری دوره خواب:

حالت جدید دیگری در دستبند، اطلاعات خواب شما را ردیابی و ثبت می‌کند. ویژگی که پیش از این، آن را در دستبندهای هوشمند دیگری همچون دستبند Jawbone Up یا Shine شاهد بودیم.


رابط‌های گرافیکی بیشتر برای نمایش زمان:

یکی دیگر از ویژگی‌های نسخه جدید دستبند سامسونک، اضافه شدن رابط‌های گرافیکی برای نمایش زمان است. رابط‌کاربری‌های که خصوصا در نمایش بهتر زمان در حالت عمودی به کار می‌روند و جلوه بیشتری را به دستبند می‌بخشند.


شخصی سازی دستبند به کمک اپلیکیشن پیغام‌رسان:

حالا شما می‌توانید چینش آیکون‌ها را اضافه و کم نمایید و همچنین تصاویر خودتان را به پشت زمینه دستبند بیفزایید.


افزایش قابلیت‌های حالت مربی:

با انتخاب این حالت، اکنون قابلیت‌هایی بیشتری در هنگام دویدن در اختیارتان قرار خواهد گرفت. برای نمونه می‌توانید آگاهی از ضربان قلب خود را بر روی حالت اتوماتیک قرار دهید.


همسان‌سازی قدرتمندتر با اپلیکیشن S Health:

همچنین در این بروزرسانی دیگر خبری از همسان‌سازی‌های نصفه و نیمه و عملکرد متوسط اپلیکیشن سامسونگ در استفاده از دستبند نخواهد بود و مشکلات نسخه قبلی برطرف شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایسوس سرور حرفه ای جدیدی برای کاربرد های گرافیکی و انیمیشن معرفی نمود

http://postimage.org/
ایسوس اخیرا سرورهای حرفه‌ای جدیدی را برای مصارف High Performance Computing شامل کاربردهای گرافیکی و ساخت انیمیشن معرفی نموده که از ویژگی‌هایی چون کار در دمایی پایین‌تر، راندمانی بالاتر و پشتیبانی از کارت‌های توسعه‌دهنده بیشتر برخوردار هستند. در ادامه به تشریح این محصولات می‌پردازیم.


ASUS ESC4000G2S

ایسوس به تازگی سرور جدیدی با نام ESC4000 G2S را معرفی نموده که مشخصات آن نشان دهنده کارایی این سرور برای کاربرد های حرفه ای گرافیکی و انیمیشن است. این سرور که در سایز 2U ارائه شده دارای دو سوکت پردازنده با قابلیت پشتیبانی از پردازنده های Intel Xeon E5-2600 v2 است. همچنین این سری از یک طراحی برتر در سیستم خنک کننده خود بهره می برد که در نتیجه آن، بورد و قطعات نصب شده در آن در دمایی مناسب‌تر کار می‌کنند.
این سرور دارای 6 محفظه SATA 2.5 اینچ با قابلیت تعویض سریع و آسان و همچنین 9 رابط PCI Express 3.0 با سرعت 16x می باشد. با توجه به این ویژگی‌ها و همچنین قابلیت‌های دیگری همچون کاهش چشم‌گیر مصرف انرژی، این سرور به یک انتخاب مناسب آل برای کاربرد های موسوم به High-performance computing) HPC) تبدیل می‌گردد.


طراحی حرفه‌ای بورد برای افزایش جریان هوا و کاهش هزینه‌ها

برای رسیدن به بهترین HPC سرور ESC4000 G2S دارای محفظه های HDD به صورت عمودی است. این طراحی هوشمندانه باعث خواهد شد تا فضای بیشتری در بین این محفظه‌‌ها وجود داشته باشد و در نتیجه جریان هوای بیشتری در این سرور برقرار می‌گردد که این موضوع باعث خواهد شد تا پردازنده های گرافیکی و دیگر قطعات نصب شده در این سرور خنک‌تر شده و مصرف انرژی کاهش و عمر قطعات افزایش یابد که به معنای کاهش هزینه های جاری است. علاوه بر این سیستم خنک کننده این سرور گرما را سریع‌تر جذب و دفع نموده و در نتیجه دمای بورد کاهش می یابد. همچنین فن‌هایی که در این سرور برای خنک نمودن کارت‌های توسعه مانند پردازنده‌های گرافیکی تعبیه شده‌اند، دمای G2S را در مقایسه با مدل های قبلی تا 10% (9 درجه سانتیگراد) خنک تر می نمایند.
اما سرور های سری ESC4000 G2S از استاندارد معروف PLUS® Platinum-certified 1+1 redundant power supplies بهره می برند که تا 94% از راند مان انرژی برخوردار هستند و در نتیجه مصرف و هزینه انرژی کاهش می یابد.


پشتیبانی از پردازندههای گرافیکی و کارت‌های توسعه‌دهنده

سرورهای سری ESC4000 G2S ایسوس از محدوده وسیعی از کارت های توسعه شامل جدیدترین نسخه کارت‌های Intel Xeon Phi 7120P,5110P و سری 3100 ،کارت‌های NVidia Tesla و خانواده GRID GPU و همچنین کارت های گرافیکی AMD FirePro پشتیبانی می نمایند. همانطور که پیشتر بدان اشاره شده سرورهای سری ESC4000 G2S از 8+1 پورت PCIe 3.0 X16 بهره می برند که 8 تای آنها کارت های توسعه و یک عدد برای ASUS PIKE در نظر گرفته شده‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی در مسابقۀ طراحی Red Dot 2014 برنده چندین جایزه مهم شد

http://postimage.org/
جوایز طراحی Red Dot که اکنون شصت و یکمین سال خودش را پشت سر می‌گذارد، یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مسابقه‌های طراحی محصول در جهان است. این جوایز که برای بزرگداشت بهترین‌های طراحی از سراسر جهان برگزار می‌گردد، با برنده شدن سونی در محصولات متنوعی همراه شد. هم تلفن هوشمند Xperia Z Ultra و هم سری دوربین‌های لنز مانند QX برای تلفن‌های هوشمند، جایزۀ «بهترین‌ بهترین‌ها»ی Red Dot امسال را دریافت کردند.
نائوئه کانه‌تا و تاکاهیرو تسوگه دو طراح Xperia Z Ultra و سری QX در این خصوص اظهار نظر کردند.
نائوئه کانه‌تا گفت:
من بسیار خوشنودم! خلق این محصول تجربۀ ثمربخشی برای من و همۀ کسانی بود که برروی آن کار کردند. با این جایزه، ما توانمندی‌های سری Xperia را به عنوان یک مفهوم طراحی به معنای واقعی برجسته کردیم. من بسیار خرسندم که این مدل برندۀ چنین جایزۀ مهمی شد و برای همۀ دست‌اندرکاران آن خوشحالم.
تاکاهیرو تسوگه گفت:
طراحی سری QX علی‌رغم داشتن شکل سادۀ استوانه‌ای شکلش، چالش بزرگی بوده و این موفقیت به لطف افراد بسیاری به دست آمده است. افتخار دریافت این جایزه نصیب همۀ کسانی می‌شود که در این کار مشارکت داشتند.
شرکت‌کنندگان جوایز سال ۲۰۱۴ از ۵۳ کشور بودند و تنها ٪۱٫۵ از کل شرکت‌کنندگان در این مسابقه جوایزی را که به آنها چشم داشتند، دریافت کردند. فهرست کامل جوایز دریافت شده توسط Sony به این شرح است:

Red Dot: بهترین‌های بهترین‌ها

DSC-QX10 / QX100
Xperia Z Ultra


Red Dot

HDR-MV1 ضبط‌کنندۀ نماهنگ
HMZ-T3W / HMZ-T3 نمایشگر متصل‌شونده به سر
ILCE-7 / ILCE-7R دوربین با لنز تعویض‌پذیر
NW-W274S - Walkman®‏ ورزشی ضدآب
NW-ZX1 Walkman®
SH800 / SP6800Cell Sorter / Spectral Analyzer
VAIO® Fit 13A
VAIO® Tap 11
XperiaTM C
XperiaTM M
XperiaTM Z1


Red Dot: تقدیر ویژه

Smartwatch 2
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 38 از 119:  « پیشین  1  ...  37  38  39  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA