انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 39 از 119:  « پیشین  1  ...  38  39  40  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
نسخه 3G ساعت هوشمند سامسونگ با نام Gear Solo رونمایی خواهد شد

http://postimage.org/app.php
یک وب‌سایت کره‌ای مدعی است که کمپانی سامسونگ و اپراتور مخابراتی تلکام کره جنوبی در حال مذاکره در خصوص تولید یک نسخه از ساعت هوشمند Samsung Gear 2 با قابلیت تماس تلفنی مستقل و بدون نیاز به جفت شدن با گوشی هستند. گفته می‌شود که دستگاه مذکور که از یک ماژول USIM بهره خواهد برد قرار است Samsung Gear Solo نامیده شود.
در حال حاضر ساعت‌های هوشمند Galaxy Gear و Gear 2 توانایی برقراری تماس را تنها از طریق جفت شدن با یک گوشی گلکسی دارند. در هر حال انتظار می‌رود نسخه‌ی دوم Gear 2 که Gear Solo نامیده می شود با بهره‌گیری از ماژول USIM از یک درگاه سیم‌کارت با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 3G برخوردار باشد. همچنین احتمال این قضیه بسیار زیاد است که اپراتور کره جنوبی این نسخه را بر روی شبکه‌ی مخابراتی خود قفل نماید و شاهد عرضه‌ی آن بصورت آنلاک در مراحل اولیه نباشیم.
نام Gear Solo برای پتنت شدن در اداره مالکیت معنوی کره جنوبی ثبت شده و سامسونگ الکترونیک و SK Telecom برنامه دارند دستگاه مذکور را با همراهی یکدیگر رونمایی کنند. اطلاعات بیشتری در حال حاضر از نسخه جدید ساعت هوشمند سامسونگ در دسترس نیست.
یکی از نمایندگان SK Telecom تایید کرده است که Gear Solo در مرحله‌ی اول تنها در خاک کره‌جنوبی عرضه خواهد شد اما احتمال ورود آن به بازارهای جهانی در مراحل بعدی دور از ذهن نیست. آیا به نظر شما قابلیت مکالمه از روی مچ دست چیزی است که در یک ساعت هوشمند انتظار مشاهده‌ی آن را داشته باشیم؟ آیا این دو کمپانی موفق به جلب نظر مشتریان خواهند شد یا نقشه‌ی راه یک ساعت هوشمند را به اشتباه متوجه شده‌اند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
محصول جدید Raspberry Pi اندازه‌ای برابر با یک کارت حافظه‌ی DDR2 لپ‌تاپ دارد

http://postimage.org/
رسپ‌بری کمپانی تولیدکننده‌ی کامپیوترهایی در قطع بسیار کوچک است که قادر است علی‌رغم سایز کوچک همچون پی‌سی‌ها از سیستم‌عامل پشتیبانی نموده و ابزار‌های مختلفی نیز به آن‌ها متصل شوند. مهم‌ترین ویژگی این محصولات قیمت بسیار پایین آن‌ها است.محصول جدید این کمپانی Compute Module نام داشته و اندازه‌ی آن کوچک‌تر از نسل پیشین و برابر یک کارت حافظه‌ی DDR2 لپ‌تاپ است.
این کمپانی اخیرا محصول جدیدی را با نام Compute Module معرفی کرده که از پردازنده‌‌ی Pi و یک حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایتی بهره می‌برد. کمپانی سازنده این محصول را در اندازه‌ی یک کارت حافظه‌ی DDR2 لپ‌تاپ تولید کرده است. نسخه‌ی جدید یا همان Compute Module در سمت چپ تصویر قرار گرفته است که دلیل کاهش حجم آن در اثر استفاده از رابط‌های ارتباطی استاندارد کوچک‌تری است که امکان ساخت آن را در اندازه‌ای کوچک‌تر برای طراحان ممکن ساخته است. این نسخه به‌همراه یک بورد IO عرضه خواهد شد که خریداران در صورت تمایل قادر خواهند بود تا فقط خود محصول را تهیه کنند. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت این محصول عرضه نشده است، اما رسپ‌بری اعلام کرده است که خریداران عمده همچون مراکز آموزشی و تحقیقاتی می‌توانند 100 دستگاه از Compute Module را به ازای هر دستگاه ۳۰ دلار از آن خود کنند.


http://host13.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/371/062a7670b985456ec4f79aaa25c207151111050.mp4
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
درایو جدید NVMe PCIe SSD سامسونگ قادر است سرعت خوانش پیاپی 3000 مگابیت بر ثانیه را ارائه کند

http://postimage.org/
سامسونگ از درایو SSD فوق‌سریع جدید خود پرده برداشت که عملکرد تأثیرگذاری را ارائه می‌کند. این SSD جدید که SSF-5639 NVMe PCIe SSD نامیده می‌شود، برای اولین بار در سرور DELL PowerEdge R920 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
دل و سامسونگ با ارائه این درایو ذخیره‌سازی، خود را بعنوان اولین سازندگانی که یک PCIe SSD را روانه بازار نموده‌اند که از پروتکل NVMe برای ارائه عملکرد بهتر بهره می‌برد، مطرح کرده‌اند. سامسونگ مدعی است که این SSD جدید قادر است داده‌های تصادفی را در عرض 25 میکروثانیه بنویسد. چنین سرعتی سرور را قادر می‌سازد که در وظایف مربوط به داده‌های سنگین با سرعت بسیار بیشتری فعالیت کند.
این SSD در سه حجم مختلف 400، 800 و 1600 گیگابایتی عرضه می‌شود. این سخت‌افزار با در نظر گرفتن کاربردهای تجاری طراحی شده و استقامت 7 بار نوشتن کلی در طول روز به مدت 5 سال را داراست. سامسونگ این مسأله را نیز ذکر کرده که نسخه‌ی 1.6 ترابایتی این درایو از سرعت خواندن پی‌در‌پی 3000 مگابیت بر ثانیه برخوردار است. این SSD همچنین قادر است خوانش داده‌های تصادفی را با سرعتی معادل 7500 IOPS پردازش نماید. سامسونگ می‌گوید که سطح عملکردی IOPS سه برابر سریع تر از یک دستگاه ذخیره‌سازی SSD با SAS 12Gbps است. همانگونه که می‌دانیم مصرف بهینه‌ی انرژی نیز در دیتاسنترها و اتاق‌های نگهداری سرور بسیار حائز اهمیت است و SSD جدید نیز قادر است تا 25 درصد IOPS بیشتر را در ازای هر وات نسبت به یک SSD از نوع 12Gbps SAS پردازش نماید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سیستم روی یک چیپ کم‌مصرف Dhanush تا یک ماه ابزارهای پوشیدنی را همراهی می‌کند

http://postimage.org/app.php
استارت‌آپ Ineda Systems که متعلق به مدیرعامل سابق موتورلا است اعلام نموده که پردازنده‌ای را برای ابزارهای پوشیدنی توسعه داده که قادر است با یک بار شارژ باتری، تا سی روز را در حالت آماده به کار فعال بماند. Ineda Systems مدعی است این پلتفرم که Dhanush نامیده می‌شود (در زبان هندی به معنای کمان) ده برابر کمتر از پردازنده‌های گوشی‌های هوشمند که هم‌اکنون در اغلب دستگاه‌های پوشیدنی بصورت مجدد مورد استفاده قرار گرفته انرژی مصرف می‌کند.
Dhanush از شیوه‌ی پردازش سلسله‌مراتبی بهره می‌برد که اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌ها و وظایف، تحت بازدهی بهینه‌ از نظر مصرف انرژی و حافظه اجرا شده و به یک سنسور هاب همیشه فعال مجهز می‌باشد که برای استفاده در ابزارهای پوشیدنی مورد بهینه‌سازی قرار گرفته است. این تراشه در چهار مدل مختلف با نام‌های Advanced ،Optima ،Micro و Nano ارائه خواهد شد که هر کدام با هدف نوع خاصی از کاربردها و دستگاه‌ها طراحی شده‌اند. تمامی این چهار مدل به نحوی طراحی و توسعه‌داده شده‌اند که قادر به فعالیت سی‌ روزه با یک بار شارژ باتری باشند که چیزی حدود ده برابر مصرف کمتر نسبت به چیپ‌های کاربردی فعلی را نوید داده و انتظار می‌رود در نقطه‌ی قیمتی مناسبی نیز ارائه شوند.
تولیدکنندگان برجسته نظیر سامسونگ، کوالکام و ایمجینیشن تکنالوجیز تا کنون مجموع 30 میلیون دلار را در زمینه‌ی رسیدن به فناوری مورد نیاز در این زمینه هزینه کرده‌اند. جالب توجه است که یانک سون، مدیر ارشد استراتژی سامسونگ نیز یکی از سمت‌های مدیریت این استارت‌آپ را بر عهده دارد. نسخه‌های آزمایشی مصرفی این چیپ در حال حاضر تحت آزمایشات قرار داشته و انتظار می‌رود نسخه‌های تجاری آن طی شش ماه آینده به بازار مصرف ارائه شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کارت‌های حافظه فلش (UHS-1 (U3 ویژه ابزارهای 4K روانه بازار کشور شدند

http://postimage.org/
سیلیکون پاور کارت‌های حافظه جدیدی با قابلیت‌ها متفاوت و نوین را روانه بازار کشور نموده است. کارت‌های حافظه فلش UHS-1 با قابلیت پشتیبانی از محتوای ویدئویی 4K و سرعت انتقال بالا می‌توانند در دوربین‌ها و تلویزیون‌ها و ابزارهای هوشمند 4K مورد استفاده قرار بگیرند.
با ظهور وسایل پخش فیلم 4K کمپانی سیلیکون پاور نیز که در زمره عرضه کنندگان مطرح محصولات مرتبط با حافظه قرار دارد، از تولید سری جدید کارت‌های حافظه خود برای ذخیره‌سازی فیلم‌های با کیفیت 4K تحت عنوان Superior UHS-1 (U3) SDHC/SDXC خبر داد. وسایل پخش فیلم اولترا HD استاندارد تازه‌ای را در حوزه سرگرمی تعریف کردند و به همین دلیل انتظار می‌رود که در سال 2014 شاهد عرضه روز افزون انواع تلویزیون، دوربین و گوشی هوشمند با قابلیت ضبط فیلم‌های 4K (با رزولوشن 4096x2160) و سرعت انتقال داده 30 مگابایت بر ثانیه باشیم. با استفاده از کارت حافظه U3 کاربران قادر خواهند بود عکس و فیلم‌های فوق‌العاده با کیفیت را از طریق گوشی و تبلت خود ضبط نمایند.
سری جدید کارت‌های حافظه سیلیکون پاور که از جدیدترین استاندارد UHS-1 U3 پشتیبانی می‌کنند، بهبود قابل توجهی را در سرعت انتقال داده ایجاد نموده و ذخیره‌سازی فیلم‌های ویدئویی، عکس‌های دیجیتال و حتی بازی‌های سه‌بعدی با کیفیت را برای کاربران ساده‌تر خواهند کرد. همچنین با استفاده از این کارت‌ها، کاربران می‌توانند تصاویر 4K و 2K را با کیفیت بسیار بالا ذخیره سازی نمایند.
علاوه بر این، سرعت نوشتن یا اصطلاحا Write سری جدید کارت‌های حافظه سیلیکون پاور، به خاطر پشتیبانی از استاندارد Speed Class 3 به 30 مگابایت بر ثانیه رسیده است که با استفاده از آن می‌توان یک فیلم کامل Full HD با کیفیت 1080p را ضبط نمود. کارت حافظه U3 سیلیکون پاور در قالب مدل‌های SDHC، SDXC و microSDHC و در ظرفیت‌های 16، 32 و 64 گیگابایت موجود است و از کلیه دوربین‌های مدل DSLR، دوربین‌های فیلم‌برداری و ابزارهای الکترونیکی دارای نمایشگر 4K پشتیبانی می‌کند که از آن جمله می‌توان به هندی‌کم 4K سونی، گوشی‌های هوشمند ACER Liquid S2، SAMSUNG Galaxy Note 3، تلویزیون‌های جدید شارپ، سونی براویا و تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی 4K ال‌جی اشاره نمود. این محصول با گارانتی لایف‌تایم توسط شرکت داده‌پرداز متین عرضه می‌شود.


مشخصات کلی

امکان ضبط فیلم با کیفیت 4k و 2K
پشتیبانی از کلیه دوربین‌های DSLR ،HD و سه‌بعدی سازگار با کارت‌های SD UHS-1
انتقال سریع داده‌ها متناسب با استاندارد Speed Class 3
سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب برابر با 90/45 مگابایت بر ثانیه
ضبط ویدئو مطابق با استاندارد کلاس 10 (مخصوص مدل‌های UHS 1)
امکان ضبط 180 دقیقه فیلم با کیفیت 4K و نرخ 15 فریم بر ثانیه در انواع 64 گیگابایتی

توجه: نرخ انتقال داده بر حسب نوع پلتفرم سیستم، نرم‌افزار، اینترفیس، و ظرفیت کارت SD می‌تواند متفاوت باشد.


مشخصات مدل Superior UHS-1 (U3) SDHC/SDXC

انواع: SDHC (در ظرفیت‌های 16 و 32 گیگابایت) / SDXC (در ظرفیت 64 گیگابایت)
ابعاد: 24 در32 در 2.1 میلی‌متر
دمای عملکرد: 0 تا 70 درجه سانتیگراد
دمای ذخیره‌سازی: 85- تا 40 درجه سانتیگراد
سازگار با ابزارهای پشتیبانی کننده از کارت‌های SDHC / SDXC UHS-1 (از وسایل و ریدرهای SD پشتیبانی نمی‌کند)


مشخصات مدل Superior UHS-1 (U3) microSDHC

نوع: microSDHC (در دو نسخه 16 یا 32 گیگابایت)
ابعاد کارت: 15 در 11 در 1 میلی‌متر
دمای عملکرد: 0 تا 70 درجه سانتیگراد
دمای ذخیره سازی: 85- تا 40 درجه سانتیگراد
سازگار با ابزارهای الکترونیگی پشتیبانی کننده از کارت‌های microSDHC UHS-1
به همراه آداپتور می‌توان به عنوان یک کارت حافظه SDHC استاندارد آن را مورد استفاده قرار داد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اسناد ادغام Comcast و Time Warner Cable حکایت از توسعه‌ی یک ست‌تاپ باکس جدید توسط اپل دارد

http://postimage.org/
مطمئناً تا حال اخبار بسیاری را از منابع مختلف در مورد نسل جدید اپل تی‌وی شنیده‌اید؛ یکی از محصولات اپل که اطلاعات و افراد فراوانی وجود دارند که توسعه نسل جدید آن را تصدیق می‌کند.
براساس شنده‌ها اپل در حال طراحی و توسعه‌ی نسل جدید اپل تی‌وی است که از قابلیت‌ها و امکانات جدیدی همچون اپ‌استور و گیم‌استور بهره خواهد برد. نشانه‌هایی از وجود اپل‌تی‌وی در iOS 7 نیز وجود دارد که تنها بخشی از شواهد موجود در مورد توسعه‌ی نسل جدید این ابزار توسط اپل است.
در روز‌های اخیر اسنادی متعلق به ترکیب دو کمپانی بزرگ Comcast و Time Warner Cable l موجود در FCC منتشر شده است که لزوم ترکیب این دو کمپانی را تشریح کرده است؛ اما در بخشی از آن، توسعه‌ی یک ست‌تاپ‌باکس توسط اپل عنوان شده که اخبار و شنیده‌های پیشین را تصدیق می‌کند. در ادامه، بخشی از مطالب سند مورد نظر قرار گرفته است:
امروز، گوگل در بسیاری از زمینه‌ها همچون شبکه‌های اینترنتی، ویدئو و سایر فناوری‌ها در حال فعالیت است. برخی از بازارهایی که گوگل اعلام کرده قصد ورود به این بازارها را دارد، در حوزه‌ی فعالیت Comcast و Time Warner Cable است. اپل در تبلت‌های خود امکان استفاده از خدماتی را که کمپانی‌های کابلی ارائه می‌دهند، ممکن ساخته است، همچنین این کمپانی سرویس ویدئوی آنلاین را نیز راه‌اندازی کرده است. این کمپانی در حال توسعه‌ی ست‌تاپ باکس جدیدی است. مایکروسافت نیز با اضافه‌کردن ویژگی‌هایی به ایکس‌باکس خود، پلتفرم جدیدی را برای سرویس‌های ویدئویی ارائه خواهد داد. هفته‌ی گذشته نیز آمازون پرده از ست‌تاپ باکس جدید خود برداشت. این کمپانی نیز ست‌تاپ‌باکس جدید خود را در کنار سایر محصولات و تبلت‌های خود قرار داده است.
همانطور که در بخشی از این متن ملاحظه می‌کنید، به اپل و ست‌تاپ باکس جدیدی از این کمپانی اشاره شده است. این متن بخشی از سندی است که به تشریح علل ترکیب دو کمپانی بزرگ Comcast و Time Warner Cable پرداخته است و ترکیب این دو کمپانی را راهکاری برای مقابله کمپانی‌هایی چون اپل، گوگل و مایکروسافت عنوان کرده که وارد حوزه‌ی فعالیت در زمینه‌ی سرویس‌های ویدئویی شده‌اند. هرچند می‌توان این متن و اشاره به اپل را برخواسته از شایعاتی عنوان کرد که در رسانه‌ها منتشر شده است؛ اخباری نیز منتشر شده بود که نشان از مذاکرات اپل با کمپانی تایم‌وارنر کیبل در جهت توسعه‌ی ست‌تاپ‌باکس داشت.
علاوه بر موراد فوق، گزارش‌ منتشر شده در وال‌استریت‌ژورنال نیز حکایت از مذاکرات اپل با کام‌کست داشت؛ از این‌رو می‌توان به این نتیجه رسید که ترکیب این دو کمپانی بزرگ با یکدیگر و نام‌آوردن از اپل شاید نشان از احتمال همکاری این کمپانی‌ها با اپل در توسعه‌ی ست‌تاپ‌باکس دارد.
اطلاعات موجود، حکایت از احتمال عرضه‌ی این محصول در سال جاری میلادی دارد. با مشخص‌شدن تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل در خرداد ماه، معرفی این محصول در طی برگزاری این کنفرانس بعید به نظر می‌رسد. شاید ترکیب این دو کمپانی نیز عرضه‌ی ست‌تاپ باکس اپل را به تأخیر انداخته باشد؛ چراکه در صورت همکاری اپل با کام‌کست و تایم‌وارنر‌کیبل، اپل باید به انتظار پایان یافتن مقدمات این ادغام بنشیند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت رسماً به پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی پایان داد

http://postimage.org/
مایکروسافت براساس برنامه‌های خود، پشتیبانی از ویندوز ایکس‌پی را به پایان برد. با در دسترس قرار‌دادن بروزرسانی ویندوز 8.1، ویندوز ایکس‌پی از لیست پشتیبانی مایکروسافت رخت بسته و این کمپانی، مونس 12 ساله‌ی شماری از کاربران مخصوصاً در کشورمان را از لیست پشتیبانی خود کنار گذاشت.
عدم پشتیبانی از یک سیستم‌عامل به معنای عدم بروزرسانی و در نتیجه بالارفتن خطر آلودگی ابزار‌های مجهز به این نسخه از سیستم‌عامل است. در کشور ما نیز بسیاری از سازمان‌ها و ادارات به موجب کار با برخی از نرم‌افزار‌ها یا زمان‌بر بودن پروسه‌ی تعویض سیستم‌عامل و آموزش پرسنل، هنوز از سیستم‌عامل ایکس‌پی استفاده می‌کنند. مایکروسافت برای سازمان‌هایی با این شرایط، امکان پشتیبانی از طریق پرداخت مبلغی به‌عنوان حق اشتراک را در نظر گرفته است که در مواقع ضروری و مورد نیاز، با ارائه‌ی پچ‌ها و بروزرسانی‌ها از آن‌ها حمایت خواهد کرد. اما در هر حالت ردموندی‌ها بروزرسانی به نسخه‌های جدیدتر را مناسب‌تر عنوان می‌کنند.
درصورتی که هنوز از نسخه‌ی ایکس‌پی سیستم‌عامل مایکروسافت استفاده می‌کنید، بهتر است سیستم خود را به نسخه‌های جدیدتر بروز کنید. براساس آمار منتشر شده توسط NetMarketShare، در حال حاضر در حدود 25 درصد از کاربران از ویندوز ایکس‌پی استفاده می‌کنند. در این آمار نسخه‌های مورد استفاده در دستگاه‌های ATM احتساب نشده است. در حدود 95 درصد از کل دستگاه‌های ATM ‌مورد استفاده در سراسر جهان از ویندوز ایکس‌پی استفاده می‌کنند.
NCR، کمپانی تولیدکننده‌ی دستگاه‌های ATM اعلام کرده است که در حال بروزرسانی سیستم‌عامل دستگاه‌های ATM بوده و تا امروز حدود 20 درصداز کل تولیدات خود را به نسخه‌ی جدیدتر بروز کرده است. هرچند این میزان بسیار کم بوده و این کمپانی اعلام کرده است که بانک‌ها تمایلی به بروزرسانی نداشته و غالب بانک‌ها تمایل به پرداخت مبلغ تعیین شده به مایکروسافت برای دریافت بروزرسانی‌ها دارند.
همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، بسیاری از دولت‌ها نیز به این نسخه از ویندوز وابسته هستند که از جمله‌ی ان می‌توان به بریتانیا و هلند اشاره کرد. از جمله‌ی بزرگ‌ترین کشورهایی که پروسه ی بروزرسانی برای آن‌ها بسیار وقت‌گیر خواهد بود، کشور چین است که در حدود نیمی از پی‌سی‌های موجود در این کشور از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند.
امروز وقت آن رسیده است تا از ایکس‌پی خداحافظی کنیم. ویندوز ایکس‌پی یکی از سیستم‌عامل‌هایی است که در دوران حیات آن اینترنت به دوران اوج خود رسیده است. شاید بتوان لقب اولین سیستم‌عامل جذاب را به ایکس‌پی داد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
72 درصد از شرکت‌کنندگان در یک تحقیق از عینک گوگل بابت نقض حریم‌خصوصی استقبال نکرده‌اند

http://postimage.org/
طبق یک تحقیق که توسط مؤسسه تحقیقات بازار Tuluna صورت گرفته، مشخص شده که یک دیدگاه منفی عام نسبت به استفاده از عینک گوگل در محافل و مجامع عمومی وجود دارد.
به نظر می‌رسد محصول شگفت‌انگیز گوگل برای رسیدن به یک موفقیت تمام عیار، راه سختی را در پیش داشته باشد.
بر اساس مشاهدات گروه تحقیق بازار تولونا که بر روی بخشی از جامعه آمریکا انجام شده، بسیاری از افراد از عدم رضایت خود مبنی بر استفاده از عینک گوگل در مکان‌های عمومی خبر داده‌اند.
بر طبق همین گزارش چیزی در حدود 72 درصد از افرادی که در این نظر سنجی شرکت‌ کرده‌اند، اعلام نموده‌اند که هرگز این محصول را نخواهند خرید. علت نیز کاملاً مشخص است؛ نقض حریم خصوصی افراد.
بسیاری از این افراد نگران هک‌شدن اطلاعات خود و قرار‌گرفتن به عنوان سوژه در تصاویر و فیلم‌هایی هستند که به صورت مخفیانه توسط این محصول تهیه می‌شوند.
اگر به خاطر داشته باشید، چند ماه پیش فردی که یک عینک گوگل بر روی صورت خود داشت اجازه ورود به یک رستوران در سیاتل را نیافت؛ زیرا رئیس رستوران به شدت به حفظ حریم‌خصوصی مشتریان خود حساس بود.
کمی بعد‌تر نیز فردی که برای تماشای فیلم به سینمایی در ایالت اوهایو رفته بود، به ناگاه متوجه شد که عینک با ارزشش از روی صورت وی ناپدید شده؛ علت این کار دزدی یا اعمال مشابه نبود! بلکه به دلیل منع قانونی استفاده از عینک گوگل در آن ایالت اتفاق افتاده بود.
کمپانی گوگل نیز کم و بیش به این موضوع پی برده که محصول شگفت‌انگیزش آن‌طور که سران این کمپانی به تمجید آن می‌پردازند مورد علاقه عموم جامعه نبوده و از اقبال کمی برخوردار است.
به همین دلیل چندی قبل گوگل اقدام به راه‌اندازی یک وب‌لاگ در این زمینه مبادرت نمود و در آن به تشریح مواردی پرداخت که اغلب افراد به اشتباه آن‌ها را به عینک ساخت این کمپانی نسبت می‌دهند. به عنوان مثال یکی از موارد موجود در این وب‌لاگ به این موضوع پرداخته که عینک گوگل یک ابزار جاسوسی برای تهیه فیلم‌ و عکس به صورت مخفیانه نیست.
این موضوع کمی نگران‌کننده است؛ چرا که اگر گوگل اقدامات و تمهیدات خاصی را در این مورد پیش‌بینی و اجرا نکند، احتمالاً عینک ساخت خودش را باید تا ابد به عنوان یک محصول بلا‌استفاده نزد خود نگهدارد.
یکی دیگر از موارد جالب توجه در این گزارش مربوط به بخشی است که یک سوم از مخاطبان عنوان کرده‌اند که از ترس آن‌که توسط دیگران ترد شده یا مورد توجه دیگر افراد قرار نگیرند از خیر عینک گوگل خواهند گذشت!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت درصدد ارتقاء روبات‌ها برای تعامل دقیق با گروه‌ها و کشیدن نقاشی از روی حافظه است

http://postimage.org/
اغلب انسان‌ها قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر در جمع‌های بیش از دو نفره هستند. همچنین ما می‌توانیم در بسیاری از موارد واکنش‌ها و حرکات افرادی که در گروه هستند را پیش‌بینی نماییم. اما این موضوع در حوزه هوش مصنوعی یکی از بزرگ‌ترین‌ چالش‌های پیش روی بشر بوده که غول نرم‌افزاری جهان، مایکروسافت در صدد غلبه بر آن است.
انجام مکالمه و بر قراری تعامل در شرایطی که روبات با یک فرد از پیش آموزش داده شده طرف است، امریست که تا امروز بشر موفق به انجام آن شده است. اما انجام چنین کاری در شرایطی که چندین انسان در گروه قرار دارند امری کاملاً پیچیده به نظر می‌رسد.
کمپانی مایکروسافت طی سلسله تحقیقاتی که پیرامون این موضوع داشته موفق به طراحی روبات‌هایی شده که با استفاده از چندین حسگر مجزا، نه تنها می‌تواند افراد مختلف را از یکدیگر تشخیص دهد، بلکه قادر به تشخیص اهداف و حتی نقش افراد در گروه نیز است.
برخی از روبات‌ها تعدادی از توانایی‌هایی بشر را تقلید می‌کنند. به عنوان مثال می‌توانند از روی حافظه خود طرحی را انتخاب نموده و آن را به تصویر بکشند. برخی دیگر می‌‌توانند نقش دستیارهای مجازی را تا حد قابل قبولی مانند کورتنا و سیری ایفا نمایند. برخی دیگر می‌توانند با استفاده از علایق و نیازهای شما کارهایی را انجام دهند که مورد پسند شما باشند. تمامی موارد بالا به زودی در دسترس خواهند بود. هدف از توسعه این وسایل هوشمند نیز برقراری ارتباط بهتر و مؤثرتر با انسان‌ها است.
با این اقدام مایکروسافت، قطعاً بشر امروزی قادر خواهد بود روبات‌ها را به شریکی هوشمند‌تر از قبل برای خود بدل نماید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کیبورد جدید لاجیتک با قابلیت تنظیم خودکار نور به کمک افرادی می‌آید که عادت دارند در تاریکی مطلق به تماشای فیلم بپردازند

http://postimage.org/app.php
در تاریکی، پیدا‌کردن کلید تنظیم صدای تلویزیون بر روی ریموت کنترل و یا خود بدنه اصلی، کمی دشوار به نظر می‌رسد. از همه بدتر اینکه برای اعمال تغییراتی از این دست باید چراغ‌ها را روشن نموده و به همین دلیل نیز تمرکز از بین خواهد رفت. حال لاجیتک با معرفی کیبورد جدید خود سعی در رفع این مشکل دارد.
این محصول جدید که برای کامپیوترهای پخش‌کننده فیلم یا تلویزیون‌های متصل به آن‌ها طراحی شده، یک کیبورد بی‌سیم با روشنایی هوشمند است که می‌تواند در هر شرایط نوری، نور مناسب را برای پیدا‌کردن کلید مناسب تنظیم نماید. این کیبورد که با نام K830 روانه بازار شده، همچنین در شرایط عدم‌استفاده پس از 5 ثانیه، چراغ‌های موجود بر روی خود را به صورت خودکار خاموش می‌کند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.
برد عملیاتی این محصول چیزی در حدود 11 متر است که به لطف برقراری ارتباط بی‌سیم در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز امکان‌پذیر شده است.
باید اذعان کرد که نمی‌توان با استفاده از K380 تمامی لوازم الکترونیکی را از راه دور کنترل نمود؛ اما قابلیت استفاده در شرایط کم‌نور، فرصت ایده‌آلی را به کاربران اعطاء می‌نماید.
طبق برنامه‌ریزی قبلی، کمپانی لاجیتک اعلام کرده که طی چند هفته آینده، این کیبورد در منطقه آمریکا و اروپا با قیمت تقریبی 100 یورو عرضه خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 39 از 119:  « پیشین  1  ...  38  39  40  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA