انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 43 از 192:  « پیشین  1  ...  42  43  44  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
مجتبی جباری از تیم ملی خداحافظی کرد!/ناراحتی کروش از شماره 8: چرا به من نگفت؟

خبر آنلاین : مجتبی جباری از تیم ملی خداحافظی کرد! حالا در رزومه شخصی او باید نوشت؛ شروع بازی های ملی سال 84 و پایان بازی های ملی سال 93.
همزمان با فرا رسیدن سال جدید، مجتبی جباری هم یکی از غافلگیر کننده ترین تصمیمات زندگی خود را گرفت. او که در خردادماه سال گذشته در کنار تیم ملی ایران موفق شد به جام جهانی صعود کند، ترجیح داد پیش از سفر به برزیل، انصراف خود را اعلام کند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ این تصمیم غیرمنتظره زمانی از سوی مجتبی گرفته شد که روزنامه های ایران در تعطیلی محض بودند و خبرگزاری ها هم تنها به انعکاس اخبار روزانه می پرداختند. جباری از اواخر سال 92 به فکر خداحافظی از تیم ملی افتاد. تقریبا بعد از اردوی آخر تیم ملی و بازی های دوستانه با کویت و گینه. روزهایی که مجتبی کمتر در جمع هم تیمی هایش حاضر می شد و تقریبا جایگاه همیشه ثابتش در تیم هم با مدعیان جدیدی روبرو بود. این بازیکن بی آنکه کارلوس کروش سرمربی تیم ملی را در جریان بگذارد، پس از سنجیدن تا کردن شرایط، تصمیم گرفت تا از بازی های ملی خداحافظی کند. این پیغام هم با واسطه به سرمربی تیم ملی منتقل شد. یعنی خبر بی آنکه تماسی بین کروش و مجتبی باشد به سرمربی رسید و مجتبی تقریبا در آستانه بازنشستگی از تیم ملی فوتبال قرار گرفته است. بدین ترتیب مجتبی با 28 بازی و 3 گل، پرونده بازی های ملی خود را می بندد. نزدیک به 9 سال قبل، وقتی او در بازی تشریفاتی ژاپن و ایران در راه مقدماتی جام جهانی 2006 به میدان رفت و خوش درخشید، ژاپنی ها لقب «زیدان آسیا» را به جباری دادند. مجتبی خیلی زود تبدیل به یکی از امیدهای ایران در جام جهانی شد اما پارگی رباط صلیبی در فاصله دو هفته مانده به شروع رقابت ها او را خانه نشین کرد. جباری حتی پس از بازگشت دیگر آن بازیکن سابق نشد. حضور در تنها 28 بازی ملی هم نشان می دهد این بازیکن در تیم ملی هیچگاه نتوانست فروغ باشگاهی را داشته باشد. آخرین حرکت درخشان جباری در عرصه ملی به بازی قطر در خرداد سال گذشته بازمی گردد که با قوچان نژاد پاس گل برتری ایران را داد. جباری که تا به حال افتخار حضور در جام جهانی را نداشته و در جام ملت های آسیا هم افتخاری با ایران به دست نیاورده، حالا خود را از حضور در جام جهانی برزیل هم محروم کرده است.


مشکل زانو یا دوری از ترکیب؟!

اما علت کناره گیری ناگهانی مجتبی جباری از تیم ملی چیست؟ دو فرضیه وجود دارد. اول اینکه کارلوس کروش نمی خواهد از این بازیکن در ترکیب ثابت تیم ملی استفاده کند. او ظاهرا از همین حالا تغییرات را در ترکیب ذهنی خود ایجاد کرده است. در این ترکیب، مجتبی جباری باید روی نیمکت بنشیند تا بازیکنی چون دژاگه به جای او بازی کند. دوم اینکه جباری برای تمام نشدن فوتبال خود کنار کشیده است. زانوی جباری تحمل فشار زیاد را ندارد اما این فشار در راه آماده سازی تیم ملی، ایجاد می شود. کروش برای هفته های پایانی جام جهانی بدنساز سختی را در نظر گرفته و جباری معتقد است در صورت حضور در این بدنسازی، شاید بعد از جام جهانی مجبور به خداحافظی شود. این بازیکن در سال های گذشته همواره تلاش کرده تا بدنسازی نکند. نزدیکان او می گویند، مجتبی بیش از همه از وضعیت پای خود خبر دارد و بهتر از هرکس دیگری می تواند در این زمینه تصمیم بگیرد. جباری دو سال دیگر قرارداد خود را با الاهلی تمدید کرده و در شرایط فعلی ترجیح می دهد بیشتر آینده بازیگری خود را تضمین کند. او می خواهند همچنان به بازیگری ادامه دهد و گویا آن را در گرو دور ماندن از تیم ملی و روزهای سخت پیش از جام جهانی می بیند. جباری احتمالا با خود دو دو تا کرده که در صورت حضور در بدنسازی و شایعات نیمکت نشینی اش، بهتر است انصراف دهد تا اینکه با ریسک به برزیل برود.


ناراحتی کروش از جباری

موضع کارلوس کروش در مقابل جباری دقیقا مشابه همان موضعی است که درباره فرهاد مجیدی، علی کریمی، مهدی رحمتی و... داشت. او پس از شنیدن خبر خداحافظی این بازیکن گفته است: «ما به کار خودمان ادامه می دهیم. برای جباری آرزوی موفقیت می کنم.» اما در عین حال، شایعات از دلخوری کروش از جباری خبری می دهند. کروش پس از خداحافظی موقت رحمتی گلر استقلال از این موضوع شاکی بود که چرا او را در جریان نگذاشته است. جباری هم در یک سال گذشته پیش از تمام تصمیمات خود از کارلوس کروش مشاوره می گرفت اما پیش از چنین تصمیم مهمی حتی سرمربی تیم ملی را در جریان نگذاشت. این موضوع دلخوری کروش را در پی داشته است. جباری قرار است در هفته جاری به ایران بیاید و هیچ بعید نیست به دیدار سرمربی تیم ملی برود. اما بی شک حتی این دیدار هم نمی تواند از دلخوری کروش از مجتبی بکاهد.



موافقت بابک زنجانی با واگذاری راه‌آهن

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت از موافقت مالک این باشگاه با واگذاری آن خبر داد.
صادق رئیسی‌کیا با اعلام خبر موافقت بابک زنجانی با واگذاری باشگاه راه‌آهن سورینت، اظهار کرد: پیرو موافقتی که دادستانی کل کشور برای واگذاری باشگاه اعلام کرده بود توانستیم موافقت بابک زنجانی، مالک باشگاه را هم بگیریم. از همین رو مذاکراتمان را با دو خریدار آغاز کردیم ولی ادامه آن به بعد از بازی با استقلال خوزستان موکول شد. خوشبختانه با توجه به نتیجه‌ اخیر تیم و پیروزی مقابل استقلال خوزستان ماندن راه‌آهن در لیگ تقریبا قطعی شده بود و از امروز (شنبه) ادامه مذاکرات را آغاز می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با بیان این که زنجانی تنها با کلیات واگذاری موافقت کرده و هنوز توافقی بر سر قیمت و نحوه پرداخت صورت نگرفته است، گفت: خریدارهایی که پیشنهاد داده‌اند از بخش صنعتی و ساختمانی هستند. آنها نیز علاقه دارند پرونده‌ واگذاری زودتر بسته شود و کارشان را برای فصل آینده شروع کنند. زمان زیادی هم نداریم و بسیاری از تیم‌ها از هم اکنون در حال بستن تیم‌هایشان هستند. فکر می‌کنم کارگشاترین راه این است که امور واگذاری به سرعت انجام شود. اگر تیم با این هجمه از این بدهی‌ها بخواهد در فصل آینده شرکت کند، با مشکل روبرو خواهد شد. با این حال زمان اتمام واگذاری و بسته شدن این پرونده‌ به روند مذاکرات بستگی دارد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا خریدارها با پرداخت بدهی یازده میلیاردی باشگاه موافقت کرده‌اند یا نه؟ تصریح کرد: ما رقم بدهی را واقعی اعلام کردیم. بخش‌هایی از دیون باشگاه مربوط به مالیات است و پرداخت آن مربوط به سازمان خصوصی سازی می‌شود. به همین دلیل ما برخی دیون را در بدبینانه‌ترین حالت در نظر گرفتیم تا خریدار بتواند بهتر تصمیم بگیرد. البته علت انباشته شدن بدهی‌ها این است که در فصل جاری تنها 30 درصد از قراردادها را پرداخت ‌کرده‌ایم.
رئیسی کیا در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که آیا شروطی برای خریداران در زمینه حفظ نیروی انسانی باشگاه از جمله کادر فنی بازیکنان داشته است یا نه؟ بیان کرد: فعلا به این مرحله نرسیده‌ایم و در این زمینه باید در آینده مذاکراتی داشته باشیم.
تیم فوتبال راه‌آهن سورینت در هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر فردا (یکشنبه) به مصاف پرسپولیس می‌رود. دیداری که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان با توجه به شرایط راه‌آهن در جدول می‌تواند به سود سرخپوشان تمام شود. این در حالی است که مدیرعامل باشگاه اعتقاد دیگری دارد و می‌گوید راه‌آهن می‌خواهد با شکست پرسپولیس تاثیرگذارترین تیم در فصل امسال نام بگیرد.
رئیسی‌کیا با بیان این که باشگاه راه‌آهن در فصل جاری یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌هایی بوده که ایجاد ارزش کرده است، افزود: ما کمترین پرداختی‌ها را به بازیکنان داشتیم اما هیچ اعتراضی نشد و کسی حرف از اعتصاب نزد. ما در پنج بازی اخیر بدون یک ریال پرداخت یازده امتیاز گرفتیم. آرمان قاسمی با کمتر از پنج میلیون تومان دریافتی بازیکن ثابت تیم است. یک بار کم کاری و اعتراض از جانب بازیکنانمان دیده نشده است. مطمئن باشید که چنین تیمی تا دقایق آخر، آخرین بازی برای پیروزی می‌جنگند و مقابل پرسپولیس هم با همین انگیزه وارد میدان می‌شود به خصوص این که پرسپولیس یکی از تیم‌های بزرگ بوده و بازیکنانمان برای نشان دادن ارزش‌های خود بازی می‌کند. از طرفی نیز موقعیتمان در جدول طوری است که خطر حضور در پلی‌آف را احساس می‌کنیم و نیاز به سه امتیا‌ز بازی فردا داریم. به همین دلیل سعی می‌کنیم با شکست پرسپولیس مسیر قهرمانی را تغییر دهیم و تاثیرگذار ترین تیم در لیگ امسال لقب بگیریم.
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در پایان از ایجاد کمپین آزادی مرزبان‌های به اسارت گرفته شده خبر داد و گفت: با همکاری سازمان لیگ پیشنهاد باشگاه راه‌آهن برای ایجاد این کمپین به ثمر نشست و در یک حرکت گروهی قرار است این اتفاق در بازی فردای راه‌آهن با پرسپولیس بیفتد تا به آزادی مرزبان‌های ایرانی منتهی شود.



حمید استیلی : با آبرویم بازی شده/ من بازداشت نشده‌ام

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: حالا که با آبروی من بازی شده از طریق مجامع قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنم.
حمید استیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شایعه بازداشتش که امروز در چند رسانه مطرح شده بود، گفت: من در حال حاضر در دبی هستم و بازداشت نشده‌ام و یک ساعت پیش این خبر را شنیدم. من فردا به ایران می‌آیم و حتما از مراجع قانونی پیگیر این شایعه‌سازی می‌شوم. من در مدتی که در پرسپولیس بودم حتی یک ریال هم از این تیم نگرفتم چرا که خودم را همیشه مدیون پرسپولیس می‌دانم.
وی ادامه داد: من از تیم‌های زیادی پیشنهاد داشتم اما در پرسپولیس باقی ماندم. من هیچگاه اهل شکایت نبودم اما حالا که می‌بینم به این راحتی با آبروی افراد بازی می‌کنند این موضوع را تا انتها پیگیری می‌کنم. اگر روزنامه یا سایتی می‌خواهد چنین خبری را منتشر کند باید منبع خیلی قوی داشته باشد نه اینکه به این راحتی با آبروی افراد بازی کنند.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ‌نمی دانم چرا این شایعات درباره من ساخته شده اما تا زمانی که من و آقای رویانیان در پرسپولیس بودیم صادقانه خدمت کردیم. من 18 سال در سمت‌های مختلف در پرسپولیس بودم و همیشه خودم را مدیون این تیم می‌دانم. حالا هم که با آبروی من بازی شده از طریق مجامع قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نکونام دوباره در استقلال!/ الکویت با کاپیتان تیم ملی تمدید نمی‌کند

به گفته یک سایت عربی کاپیتان تیم ملی پس از پایان این فصل لیگ کویت، دوباره به استقلال بازخواهد گشت.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت الکوره، جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی و بازیکن سابق استقلال که در تعطیلات نیم فصل به تیم الکویت کویت پیوست، قصد دارد پس از پایان این فصل لیگ کویت دوباره به تیم سابق خود در ایران بازگردد.
البته گفته می‌شود مدیریت باشگاه الکویت نیز قصد ندارد قرارداد این بازیکن را در آستانه 34 سالگی تمدید کرده تا به این ترتیب قرارداد کوتاه مدت و 5 ماهه نکونام با الکویت که با مبلغ 500 هزار دلار به امضا رسیده بود پس از این مدت به پایان برسد.



زنی‌ که‌ با 160700000000 تومان‌ وارد فوتبال‌ ایران‌ شد

160میلیارد و 700 میلیون تومان. این رقمی است که قرار است در ازای آن، تبلیغات محیطی دوفصل آینده لیگ برتر ایران به یک شرکت مجری تبلیغات سپرده شود. شرکتی که در راس آن، یک زن قرار دارد.
ورود یک میلیاردر دیگر به فوتبال ایران. این بار اما نه صحبت از خرید تیم و بازیکن است و نه خبری از خیرین فوتبال دوست است که بازیکنی را از لیگ های عربی به تیم های داخلی بیاورند.
این بار قرار است یک زن، انحصار تبلیغات محیطی لیگ برتر فوتبال ایران را به دست بگیرد. آن هم با رقمی نجومی و غیر قابل تصور. 160 میلیارد و 700 میلیون تومان برای دو فصل لیگ برتر. آن هم در حالی که در قرارداد سه ساله گذشته سازمان لیگ با مجریان تبلیغات، رقم تبلیغات محیطی در سال اول تا سوم به ترتیب 14، 16 و 18 میلیارد تومان بود.
این یعنی با احتساب نیمی از رقم جدید برای یک فصل، می توان گفت که رقم پیشنهادی برای انحصار تبلیغات در قرارداد جدید، حدود 4.5 برابر شده است.
«مریم شفیعی» مدیرعامل شرکتی است که قرار است انحصار تبلیغات دوفصل آینده لیگ برتر را در اختیار بگیرد. شرکتی تبلیغاتی که کمپین ها، بیلبوردها و تیزرهای فعلی یک بانک، چند کمپانی خودروسازی، اپراتورهای تلفن همراه و ... را در کارنامه دارد و خود را بزرگترین آژانس تبلیغاتی در ایران می داند.
این البته اولین بار نیست که نام این شرکت در فوتبال ایران مطرح می شود. چرا که پیش از این نیز نام این شرکت در تبلیغات محیطی مسابقات فوتبال، بسیار زیاد به چشم می خورد و حتی هزینه های اسپانسرینگ مسابقه فوتبال پرسپولیس - میلان ایتالیا که در استادیوم آزادی برگزار شد هم به عهده خانم مدیرعامل و شرکتش بود. تبلیغات و حمایت مالی که البته خبرساز هم شد و حاشیه هایی هم پیش از بازی این دو تیم به وجود آورد که بازی را تا مرز لغو هم پیش برد.
اما چه طور شد که به یکباره، رقم مزایده سازمان لیگ به این رقم نجومی رسید و خانم مدیر عامل را وارد گود فوتبال کرد؟ روایت «مهدی تاج» رئیس سازمان لیگ از این مزایده خبرساز را بخوانید: «کف مبلغ مزایده برای تبلیغات محیطی امسال 30 میلیارد تومان برای سال اول و 36 میلیارد تومان برای سال دوم در نظر گرفته شد.
پیش‌بینی ما این بود که مزایده، ارقام پیشنهادی را بالا می‌برد که همین طور هم شد. از میان این 26 شرکت، 11 شرکت یک درصد مبلغ پایه مزایده یعنی 300 میلیون تومان را واریز کردند و با گرفتن اسناد مزایده در آن شرکت کردند.
پس از باز شدن پاکت‌ها، در حضور رییس فدراسیون، نماینده سازمان بازرسی، تمامی اعضای هیات رییسه سازمان لیگ و مسئولان حراست وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال که جمعا تعدادشان 17 نفر بود، 4 شرکت مبالغ بیشتری نسبت به بقیه داشتند که آن‌ها را به عنوان برنده اعلام کردیم.»
رقم های این 4 شرکت عبارت بود از 158 میلیارد و 800 میلیون تومان، 159 میلیارد تومان، 160 میلیارد تومان و 160.7 میلیارد تومان.
قرار است فردا در مراسمی رسمی از مجری انحصاری تبلیغات محیطی لیگ برتر در دو فصل آینده رونمایی شود تا به این ترتیب، پای یک زن دیگر به فوتبال ایران باز شود و این بار «مریم شفیعی» به عنوان مدیرعامل شرکت مجری تبلیغات لیگ برتر فوتبال ایران، پای قرارداد با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را امضا کند.
به این ترتیب «مریم شفیعی» را باید سومین زنی دانست که پایش به جمع میلیاردرهای فوتبال ایران باز می شود. «مهرناز جاودانی تبریزی» که به عنوان مدیرعامل یک شرکت واردکننده خودرو قرار بود حامی مالی تیم ملی فوتبال باشد که البته این قرارداد خبرساز و پرحاشیه لغو شد.
«زینب امیرکمالی» هم دی ماه 1391 به عنوان مالک جدید باشگاه «نساجی قائم شهر» معرفی شد و البته خیلی زود هم جای خود را به مالک جدید داد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هفت بازیکن در انگلیس به اتهام "تبانی موردی" دستگیر شدند

free image uploading
هفت بازیکن دسته‌های پایین فوتبال انگلیس امروز پنج‌شنبه (چهارده فروردین، سوم آوریل) بعلت تبانی موردی (spot-fixing) دستگیر شدند. تبانی موردی به این گفته می‌شود که بازیکن بر یک جزء مسابقه تاثیر می‌گذارد نه در نتیجه آن؛ مثلا عمدا کارت زرد می‌گیرد یا تن به کرنر می‌دهد.
به گفته اداره ملی مبارزه با جرم، این بازیکنان بین ۱۸ تا ۳۰ سال سن دارند. این اداره همچنین اعلام کرد شش بازیکن دیگر که به دلیل احتمال "تبانی موردی" حدود چهار ماه پیش دستگیر و سپس آزاد شده بودند دوباره بازداشت شده‌اند.
این شش نفر قرار بود پس از پرداخت وثیقه تا پنج روز دیگر آزاد باشند.
در حال حاضر بازجوییِ پلیس از تمام این ۱۳ نفر به اتهام رشوه و پولشویی در جریان است.
اداره ملی مبارزه با جرم گفت: "این تحقیقات پس از دریافت اطلاعات از روزنامه ساندی سان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در این مرحله نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری ارائه کنیم."
یکی از سخنگویان سازمان لیگ (دسته‌های پایین‌تر از لیگ برتر) انگلیس گفت "این سازمان از تعدادی دستگیری در ارتباط با تحقیقات پلیس مطلع شده‌ است. ما اطلاعات کامل را در این باره در اختیار مقامات مربوطه خواهیم گذاشت."
در بیانیه‌ای که فدراسیون فوتبال انگلیس صادر کرد آمده "این فدراسیون از پیشرفت‌ تحقیقات فعلی اداره ملی مبارزه با جرم از جمله چند دستگیری مطلع شده است و ما در این باره با مقامات همکاری خواهیم کرد."
روزنامه ساندی سان انگستان ۱۷ آذر، نهم دسامبر سال گذشته در گزارشی، چند مورد تبانی را در فوتبال انگستان افشا کرد.

پس از آن اداره ملی مبارزه با جرم، دی‌جی کمبل بازیکن سابق لیگ برتر انگستان و سام سوجی بازیکن سابق پورتسموث و تیم ملی نیجریه را بعلاوه چهار بازیکن دسته‌های پایین‌تر فوتبال این کشور دستگیر کرد.
هویت چهار نفر دیگر فاش نشده است.
به گفته کارشناسان افزایش مراکز شرط‌بندی در سال‌های اخیر "تقلب موردی" را بسیار آسان کرده است.
بعلاوه تغییر نتیجه مسابقه کار سختی است چون باید با همکاری تعدادی زیادی از بازیکنان و حتی داورها را جلب کرد اما برای یک کارت قرمز یا یک پنالتی فقط همکاری یک نفر کافیست.
در بریتانیا همواره این باور وجود داشته که فوتبال در این کشور از فساد و تبانی در امان است اما در چند هفته اخیر موارد تبانی هر چه بیشتر به سطح اول فوتبال یعنی لیگ برتر نزدیک شده است.
اما به گفته الکس هورن دبیرکل فدراسیون فوتبال انگلیس "تبانی موردی" در این کشور شیوع وسیعی ندارد و در حال حاضر معضلی بزرگ نیست.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
لالیگا؛ رقابت فشرده بارسا، رئال و آتلتیکو در بالای جدول

مسابقات هفته سی و دوم لالیگا، از یک سو ادامه رقابت فشرده سه باشگاه صدرنشین برای تثبیت موقعیت خود در بالای جدول بود و از سوی دیگر هشدار برای باشگاه‌هایی بود که در انتهای جدول در خطر سقوط به لیگ دسته دوم اسپانیا ( لیگ آدلانته) قرار دارند.
اتلتیکو مادرید، صدرنشین فعلی و تیم معجزه گر این فصل با ۷۶ امتیاز، یک امتیاز بیشتر از بارسلونا و سه امتیاز بیشتر از رئال مادرید، در خانه خود استادیوم ویسنته کالدرون میزبان ویارئال بود.

اتلتیکو بدون دیگو کوستا مهاجم اصلی خود که امسال پس از رونالدو دومین گلزن لیگ بوده و بدون آردا توران بازیکن ترک تبار خط میانی که در حملات این تیم نقش مهمی ایفا می کند به زمین رفت. این دو بازیکن کلیدی هر دو در بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا مقابل بارسلونا آسیب دیده اند.
ویا رئال با ۴۹ امتیاز در رتبه هفتم جدول، یکی از سرسخت ترین تیم های فصل جاری بوده و همه پیش بینی می کردند که اتلتیکو مادرید در برابر زردپوشان این تیم مسابقه دشواری را در پیش رو خواهد داشت.
آتلتیکو مادرید در غیاب دو بازیکن مهم با تقویت دفاع خود به زمین رفت. ولی دیه گو سیمونه مربی آرژانتینی این تیم برگ های برنده دیگری در آستین خود داشت. یکی از آنها پاس های بلند و بهره برداری از ضربه های آزاد روی دروازه حریف بود که روی همین برنامه به گل رسید.
در همان اوایل نیمه اول بازی رائول گارسیا بازیکن بلند قد اتلتیکو مادرید در دقیقه ۱۴ توانست روی یک پاس بلند از نقطه کرنر با ضرب سر توپ را وارد دروازه ویارئال کند. در ادامه مسابقه هر دو تیم تقریبا از نظر کنترل توپ و تعداد حملات به دروازه حریف در موقعیت برابری بودند.
اتلتیکو مادرید با اتکا به خط دفاعی مستحکم خود توانست نتیجه یک بر صفر را حفط کند و با کسب سه امتیاز دیگر در مجموع با ۷۹ امتیاز از ۳۲ بازی در صدر جدول رده بندی لالیگا باقی بماند.
مسابقه دوم روز شنبه، بین رئال بتیس و بارسلونا در ورزشگاه کمپ نو برگزار شد. این مسابقه رویارویی دو تیم بالا و پایین جدول بود. بارسلونا با ۷۵ امتیاز، در مقام دوم و رئال بتیس با ۲۲ امتیاز آخرین تیم رده بندی لالیگا است.
پیروزی بارسلونا در این بازی قطعی بود ولی درعین حال پیش بینی می شد که رئال بتیس، تیمی که چیزی برای از دست دادن ندارد، با چنگ و دندان در برابر آبی اناری های بارسلونا خواهد جنگید.
بارسلونا در هفته های اخیر به خاطر مسایل حاشیه ای فوتبال، که تازه ترین مورد آن نقض مقررات فیفا در زمینه نقل و انتقال بازیکنان زیر ۱۸ سال بود، به شدت تحت فشار قرار گرفته است.
مواردی نظیر محرومیت این باشگاه از نقل و انتقال بازیکن و دو ماه دور بودن لئو مسی از فوتبال در نیم فصل اول، باعث شده که این باشگاه در موقعیت متزلزل به رقابت برای کسب صدرجدول ادامه دهد.
بارسلونا اما مقابل رئال بتیس، با اعتماد به نفس و آرامش بازی می کرد و به نظر می رسید که غیبت ویکتور والدس دروازه‌بان اول این تیم و جرالد پیکه مدافع تاثیری روی عملکرد آبی اناری پوشان نداشت.
بازیکنان بارسلونا در کمپ نو بهترین بازی خود را ارائه ندادند. با مروری به عملکرد این تیم در ماه های اخیر به نظر می رسد که این تیم فقط در رویارویی های مهم و در برابر حریفان بزرگ می تواند حداکثر ظرفیت خود را نشان دهد.
مسابقه در نهایت با نتیجه سه بر صفر به نفع باسلونا به پایان رسید. گل اول را لیونل مسی در دقیقه ۱۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، گل دوم در دقیقه ۶۷ گل به خودی جوردی فیگوئراس مدافع رئال بتیس نتیجه را دو بر صفر کرد و مسی در دقیقه ۸۶ بار دیگر از روی نقطه پنالتی نتیجه را سه بر صفر کرد.
بارسلونا با پیروزی مقابل رئال بتیس ۷۸ امتیازی شد، این تیم با یک امتیاز کمتر از اتلتیکو مادرید، در رده دوم جدول قرار دارد.
دیگر مسابقه مهم روز شنبه، بین رئال مادرید و رئال سوسیه داد در استادیوم آنوئتا این باشگاه در شهر سن سباستین واقع در شمال اسپانیا برگزار شد. رئال سوسیداد با ۵۰ امتیاز در مقام ششم جدول قرار دارد و چندی پیش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از این رقابت ها حذف شد.
در مقابل ریال مادرید بدون کریستیانو رونالدو گلزن برتر این فصل، به زمین رفت که به خاطر درد از ناحیه زانو و با نظر کارلو آنجلوتی مربی تیم استراحت کرد تا در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بتواند مقابل بوروسیا دورتموند بازی کند.
در نیمه اول این مسابقه رئال مادرید خوب عملکردمناسبی نداشت و در مقابل حریف کنترل بیشتری روی بازی داشت اما لحظاتی پیش از پایان نیمه اول اییارامندی بازیکن سابق رئال سوسیه داد که در آغاز فصل جاری به رئال مادرید پیوست، توانست گل اول مسابقه را وارد دروازه تیم سابق خود کند.
در نیمه دوم رئال سوسیداد تلاش زیادی برای برای نزدیک شدن به دروازه رئال مادرید کرد و در مقابل رئال با ضد حمله قصد داشت دروازه این تیم را باز کند. رئال مادرید با تمرکز در زمین خود و اتکا بر ضد حملات که بیشتر شبیه الگوی باشگاههای ایتالیایی است توانست در نهایت تیم میزبان را شکست دهد.
گرت بیل توانست در دقیقه ۶۵ گل دوم را برای رئال مادرید به ثمر رساند و پس از این گل بازی از کنترل خارج شد و در دقیقه ۸۵ په په مدافع پرتغالی روی ضربه کرنر و در دقیقه ۸۸ موراتا مهاجم جوان و ذخیره رئال مادرید گل‌های سوم و چهارم را وارد دروازه رئال سوسیداد کردند.
مادرید با ۷۶ امتیاز مقام سوم خود را در جدول رده بندی لالیگا حفظ کرد و رئال سوسیداد کماکان با ۵۰ امتیاز در مقام ششم جدول است. در دیگر مسابقات هفته سی و دوم لالیگا رایو وایکانو، یکی از تیم های حومه شهر مادرید، تیم سلتا ویگو را سه برصفر شکست داد. هر دو تیم با ۳۶ امتیاز در رده های ۱۲ و ۱۳ جدول قرار دارند.
سویا تیم پنجم جدول توانست اسپانیول، باشگاه دوم شهر بارسلون، را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد. والنسیا تیم هشتم جدول در برابر رئال وایادولید که در خطر حذف قرار دارد با نتیجه صفر بر صفر متوقف شد. مالاگا تیم یازدهم جدول چهار بر یک باشگاه گرانادا را شکست داد.
لچه با پیروزی یک بر صفر بر باشگاه ختافه این تیم را یک گام دیگر به خطر حذف از لیگ برتر نزدیک تر کرد که اکنون در رده هجدهم قرار می گیرد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
بارسلونا به سختي از سد بيلبائو گذشت


شاگردان تاتا سرانجام پس از سه شکست پياپي و از دست رفتن دو جام قهرماني برابر تيم رده چهارمي بيلبائو با نتيجه 2-1 و به سختي به پيروزي رسيدند تا همچنان اميد هاي خود را براي قهرماني در رقابت هاي لاليگا زنده نگاه دارند.

بارسا که هنوز در شوک از دست دادن 2جام به سر مي برد خوب بازي نمي کرد تا اينکه بيلبائو روي اشتباه مدافعان بارسا توسط آداريز در دقيقه 50 به گل رسيد، اين گل اعتراض تماشاگران بارسا را به همراه داشت،آنها نارضايتي‌شان را با تکان دادن پرچم هاي سفيد به بازيکنان و کادر فني نشان دادند. در ادامه بارسا بهتر بازي کرد تا اينکه در فاصله دو دقيقه توانست توسط پدرو (72) و مسي (74) به گل برسند.

بارسا خوش شانس بود که دقيقه 90 با دفاع جانانه ماسچرانو توانست پيروز اين بازي حساس باشد.

     
  
مرد

 

اتلتيکو مادريد-چلسي؛ بازگشت مورينيو به مادريد

دور رفت نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با انجام يک ديدار آغاز مي‌شود که در آن اتلتيکو مادريد در ورزشگاه ويسنته کالدرون از چلسي پذيرايي مي‌کند.

اتلتيکو مادريد با هدايت ديگو سيمئونه آرژانتيني فصل رويايي را پشت سر مي‌گذارد و در حالي در صدر جدول رده‌بندي ليگا قرار دارد که در آغاز فصل کمتر کسي با وجود دو تيم پرستاره رئال مادريد و بارسلونا شانسي براي اين تيم قائل بود. اتلتيکو مادريد در آغاز هفته سي و چهارم ليگا با دو گل الچه را از پيش رو برداشت تا يک گام ديگر به کسب عنوان قهرماني نزديک‌تر شود و جايگاه خود را در صدر جدول رده‌بندي تثبيت کند.

اتلتيکو مادريد با پشت سر گذاشتن تيم پرستاره اما در حال افول بارسلونا به نيمه‌نهايي راه يافت. شاگردان سيمئونه موفق شدند در ديدار رفت يک چهارم نهايي بارسلونا را با نتيجه يک بر يک در نوکمپ متوقف کنند تا کار آنها در ويسنته کالدرون راحت شود. آنها در ديدار برگشت هم با ارائه يک بازي خوب و منطقي آبي - اناري‌ها را با يک گل شکست دادند تا صعود خود را به نيمه نهايي مسجل کنند و اين تيم در آستانه يک موفقيت ديگر با ديگو سيمئونه قرار گيرد.

اما چلسي تيم قدرتمند و پرستاره پاري سن ژرمن را از پيش رو برداشت. شاگردان آقاي خاص در ديدار رفت يک چهارم نهايي در فرانسه ضعيف ظاهر شدند و با نتيجه سه بر يک تن به شکست دادند تا کار اين تيم براي صعود به نيمه نهايي سخت شود اما آبي‌پوشان لندن در ديدار برگشت با دو گل به پيروزي رسيدند تا پاي به نيمه‌نهايي معتبرترين رقابت باشگاهي بگذارند.

بازيکنان چلسي بر خلاف اتلتيکو مادريد در شرايط روحي بدي پاي به ديدار سه‌شنبه شب مي گذارند،؛ چرا که شاگردان آقاي خاص در هفته سي‌وپنجم ليگ جزيره در ميان ناباوري همگان با نتيجه دو بر يک برابر تيم قعرنشين ساندرلند تن به شکست دادند تا نخستين شکست چلسي با مورينيو در رقابت‌هاي ليگ برتر در استمفوردبريج رقم بخورد و شانس اين تيم براي کسب عنوان قهرماني بسيار کم شود.

اين ديدار براي يک بازيکن از جذابيت زيادي برخوردار است و او فرناندو تورس، مهاجم اسپانيايي چلسي است. تورس در اتلتيکو مادريد بود که نامي براي خود دست و پا و خود را به عنوان مهاجمي گلزن و موقعيت شناس معرفي کرد. نکته جالب اين که تورس با ديگو سيمئونه سرمربي اتلتيکو مادريد در ويسنته کالدرون همبازي بود و حتي بازوبند کاپيتاني را هم در مقطعي با وجود سيمئونه باتجربه به بازو بست. بازگشت تورس به ويسنته کالدرون مي‌تواند لحظات رمانتيکي را به‌وجود آورد؛ ورزشگاهي که براي نخستين بار لقب ال‌نينو را به تورس داد. البته احتمال دارد که اين او در اين ديدار بازي نکند؛ چرا که از دوران اوج خود بسيار دور است.

اين ديدار براي يک بازيکن ديگر هم مي‌تواند جذاب باشد و آن کورتوآ سنگربان بلژيکي اتلتيکو مادريد است. کورتوآ با چلسي قرارداد دارد اما چند سالي است که به صورت قرضي در مادريد بازي مي‌کند. او در اين چند سال حضورش در اتلتيکو مادريد به ويژه در فصل جاري نمايش بسيار خوبي داشته است و توجه چند تيم سرشناس اروپايي را جلب کرده است. او حتي ستايش ژوزه مورينيو سرمربي کنوني چلسي را هم برانگيخته است. پيش از اين باشگاه چلسي اعلام کرد که کورتوآ نمي‌تواند در ديدار حساس سه شنبه شب به ميدان رود چرا که او بازيکن چلسي است و اتلتيکو مادريد بايد براي استفاده از او 5 ميليون يورو به باشگاه چلسي بدهد اما اتحاديه فوتبال اروپا اعلام کرد که کورتوآ بدون هيچ مشکلي مي‌تواند برابر چلسي به ميدان رود؛ بدون آن که اتلتيکو مادريد مجبور به پرداخت مبلغي شود.

دو تيم اتلتيکو مادريد و چلسي دو سال پيش در سوپر جام اروپا برابر هم به ميدان رفتند که در آن ديدار اتلتيکو مادريد چلسي را تحقير کرد و با نتيجه سه بر يک به پيروزي رسيد البته در آن ديدار هدايت چلسي را ژوزه مورينيو برعهده نداشت.

چلسي در حالي برابر اتلتيکو مادريد به ميدان مي‌رود که ژوزه مورينيو سرمربي اين تيم بارها در ورزشگاه ويسنته کالدرون با رئال مادريد به مصاف اتلتيکو مادريد است. مورينيو چهار بار با رئال برابر اتلتيکو ديگو سيمئونه صف آرايي کرده است که سه بار پيروز و تنها يک بار طعم شکست را چشيده است. آخرين رويارويي دو تيم در فينال جام حذفي سال گذشته بود که آتلتيکو توانست رئال‌مادريد را شکست دهد و اين بازي مي‌تواند فرصتي باشد تا مورينيو از سيمئونه انتقام بگيرد.

ديگو سيمئونه بارها در مصاحبه‌هاي خود به ستايش از مورينيو پرداخته و او را مربي بزرگ و صاحب سبک دانسته است. او حتي اعتراف کرده است که وقتي مورينيو هدايت اينتر را برعهده داشته سرتمرين اين تيم مي‌رفت تا نحو تمرين دهي مورينيو را از نزديک نگاه کند.

بزرگترين نگراني چلسي در ديدار برابر اتلتيکو مادريد وضعيت آسيب ديدگي ادن هازارد جناح بلژيکي اين تيم است. هازارد در ديدار رفت برابر پاري سن ژرمن آسيب ديد و از بازي بيرون رفت. او تا الان نتوانسته است به ترکيب تيمش برگردد و حضورش در ديدار برابر اتلتيکو مادريد در هاله‌اي از ابهام است. اما خبر خوش براي اتلتيکو مادريد رهايي ديگو کاستا مهاجم برزيلي تبار اين تيم از دوران آسيب ديدگي است. کاستا در ديدار اتلتيکو مادريد برابر الچه هم به ميدان رفت و گل دوم تيمش را در دقايق پاياني از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

کاستا در فصل جاري بازيهاي بسيار خوبي را براي اتلتيکو مادريد به نمايش گذاشته و جاي خالي فالکائو را پرکرده است. عملکرد خوب او در اتلتيکو مادريد باعث شده است تا چند تيم سرشناس اروپايي به دنبال جذب او باشند. يکي از تيم‌هاي که به طور جدي به دنبال جذب کاستا است همين تيم چلسي است البته شايد خبر علاقه چلسي به کاستا از همان جنجال‌هاي رسانه‌اي ژوزه مورينيو باشد که اتفاق جديدي براي او به شمار نمي آيد.

بازي سه شنبه شب از جذابيت بسيار بالايي برخوردار است. از يک طرف مورينيو با چلسي مي خواهد سومين فينال خود در ليگ قهرمانان اروپا را تجربه کند و با قهرماني در اين رقابت‌ها نخستين مربي باشد که با سه تيم متفاوت قهرماني در اين رقابت ها را به دست آورد از طرف ديگر هم اتلتيکو مادريد با مربي جوان و پرانرژي خود در پي آن است که نخستين قهرماني خود را در ليگ قهرمانان اروپا کسب کند.
     
  
مرد

 

کي‌روش گزينه سرمربيگري منچستريونايتد

به گزارش ديلي استار، کي‌روش که دستيار سر الکس فرگوسن در منچستر بود، مدعي شد که پيش از اينکه منچستر يونايتد با ديويد مويس قرارداد ببندد، به وي پيشنهاد داده بود اما اکنون گزارش‌ها حاکي از اين است که او شانس ديگري براي هدايت منچستر خواهد داشت.

کي‌روش در حال حاضر هدايت تيم ملي ايران را در دست دارد و انتظار مي‌رفت روز گذشته مربي بعدي شياطين سرخ نام بگيرد اما با تأمين بودجه بيشتر براي اين باشگاه شانس کي‌روش براي سرمربيگري شياطين سرخ از 66.1 به 11.2 کاهش پيدا کرد.

همچنين گزارش شده است که يورگن کلوپ، رايان گيگز، فان خال و فرگوسن نيز گزينه‌هاي جانشيني مويس در صورت برکناري وي باشند.

منچستريونايتد در اين فصل يازده شکست داشته و در مکان هفتم جدول ليگ برتر انگليس قرار گرفته است.
     
  
مرد

 


گابي:اتلتيکو اشتياق‌بيشتري نسبت به‌چلسي دارد

اتلتيکو مادريد که پس از پيروزي دو بر صفر مقابل الچه در صدر جدول لاليگا قرار گرفته است و آبي‌پوشان لندن پس از شکست دور از انتظار دو بر يک در استمفورد بريج مقابل ساندرلند که در رده بيستم جدول ليگ برتر انگليس قرار دارد، خودشان را براي دور رفت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا آماده مي‌کنند.

گابي پيش از اين بازي اظهار داشت: نمي‌دانم که آيا توانايي ما بيشتر از چلسي است يا خير اما مطمئنا ما اشتياق بيشتري داريم و بايد تلاش کنيم و از آن بهره ببريم.

وي ادامه داد: بايد از اينکه بازي رفت در خانه ما انجام مي‌شود، استفاده کنيم که نشان داده نقش تعيين کننده‌اي پيش از بازي برگشت دارد. ما در روز سه‌شنبه مي‌توانيم گام بزرگي رو به فينال برداريم اما بايد اين کار را در زمين خودمان انجام دهيم.
     
  
مرد

 

نبرد پپ و کهکشاني‌ها؛ فينال زودرس ليگ قهرمانان

دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با يک ديدار حساس به پايان مي‌رسد. رئال‌مادريد و بايرن‌مونيخ در حالي در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو به ديدار هم مي‌روند که با توجه به شرايط دو تيم، مي‌شود از اين ديدار به فينال زود‌رس اين رقابت ها تعبير کرد.

رئال مادريد در حالي پاي به اين ديدار مي گذارد که روحيه اين تيم با کسب قهرماني در جام حذفي اسپانيا بالا رفته است. آنها هفته گذشته در فينال جام حذفي اسپانيا موفق شدند بارسلونا را با نتيجه 2 بر يک شکست دهند تا اولين قهرماني خود در اين فصل را کسب کنند. اين تيم در رقابت هاي ليگاي اسپانيا با يک بازي کمتر نسبت به بارسلونا در رده سوم قرار دارد و اميدوار است با لغزش آتلتيکو‌مادريد بتواند به قهرماني در رقابت‌هاي اين فصل دست يابد. البته کميته رقابت‌هاي ليگا به دليل حضور رئال مادريد در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان، بازي اين تيم برابر وايادوليد را که قرار بود روز يکشنبه برگزار شود به تعويق انداخت تا قوهاي سفيد مادريد در شرايطي خوب به ديدار بايرن‌مونيخ بروند.

رئال مادريد در مرحله قبل اين رقابت‌ها موفق شد بوروسيا دورتموند را حذف کند تا هم انتقام شکست سال قبل را از تيم آلماني بگيرد و هم حضورش را در مرحله نيمه نهايي اين فصل قطعي کند. البته رئاليها در بازي برگشت متزلزل ظاهر شدند و با 2 گل از بوروسيا دورتموند شکست خوردند. با اين وجود به لطف پيروزي 3 بر صفر در بازي رفت به مرحله بعد ليگ قهرمانان راه يافت.

بايرن مونيخ در طرف مقابل در شرايطي پاي به اين مسابقه مي‌گذارد که قهرماني خودش را در رقابت‌هاي بوندسليگا قطعي کرده است. باواريايي‌ها در حال حاضر 81 امتيازي هستند و خيالشان بابت قهرماني در ليگ راحت است. اين تيم در آغاز هفته سي و يکم موفق شد با 2 گل اينتراخت براونشوايگ را شکست دهد. بايرن‌مونيخ در مرحله نيمه نهايي جام حذفي آلمان نيز موفق شد با برتري پرگل 5 بر يک برابر کايزرس‌لاترن حريف بوروسيا دورتموند در ديدار فينال شود. پپ گوآرديولا اميدوار است بتواند کار بزرگ يوپ هاينکس در دوره قبل را تکرار کند و سه‌گانه را براي تيم آلماني کسب کند.

بايرن‌مونيخ در مرحله قبل اين رقابت‌ها موفق شد منچستر‌يونايتد را در مجموع دو ديدار شکست دهد. ديدار دو تيم در بازي رفت با تساوي يک بر يک به پايان رسيد اما اين تيم موفق شد در بازي برگشت با نتيجه 3 بر يک منچستر‌يونايتد را شکست دهد تا با برتري 4 بر 2 در مجموع دو ديدار راهي مرحله بعد شود.

بايرن در هفته سي ام بوندس ليگا با سه گل از دورتموند شکست خورد و گوارديولا اين وضع را خطرناک توصيف کرد.

دو تيم در شرايطي به مصاف هم مي روند که همه نگاه ها به کريستيانورونالدو است . آقاي گل اين فصل ليگ قهرمانان اروپا به دليل مصدوميت ديدار برگشت تيمش برابر دورتموند را از دست داد و در چند بازي گذشته تيمش در رقابت‌هاي ليگا نيز غايب بوده است اما رونالدو مشکلي براي بازي برگشت ندارد و مي تواند تيمش را همراهي کند.

مانوئل نوير نيز که در يکي دو بازي تيمش با مشکل مصدوميت روبرو بوده، مي‌تواند چهارشنبه شب برابر رئال‌مادريد به ميدان برود.

پپ گوآرديولا سرمربي بايرن‌مونيخ درباره بازي اين تيم با رئال‌مادريد در ليگ قهرمانان اروپا گفت: در صورتي که ما به شيوه سه ديدار آخر بوندس ليگا بازي کنيم نبايد انتظار رسيدن به فينال را داشته باشيم .بازي با رئال بسيار نزديک خواهد بود و قطعا جزئيات سرنوشت آن را رقم خواهد زد. رئال‌مادريد تيم بزرگ و قدرتمندي است و شانس هر دو تيم 50-50 است.

کارلو انچلوتي سرمربي رئال‌مادريد نيز درباره بازي با بايرن‌مونيخ در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا گفت: مقابل رقيب پيچيده اي قرار خواهيم گرفت اما مطمئنيم که عملکرد خوبي ارائه خواهيم کرد. بايد در هر دو ديدار نگرش خوبي از خود نشان دهيم و روي حمايت هواداران در برنابئو حساب کنيم.
     
  
مرد

 

مورينيو: سيمئونه بهتر از من نيست

ديدار تيم‌هاي اتلتيکو مادريد و چلسي در چارچوب مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) و از ساعت 23 و 15 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه ويسنته کالدرون برگزار مي‌شود.

در کنفرانس مطبوعاتي اين ديدار از مورينيو در مورد اينکه سرمربي تيم حريف بهتر از او است سوال شد که با واکنش سرمربي پرتغالي چلسي همراه بود. مورينيو در اين خصوص گفت: با اين موضوع موافق نيستم. مقايسه مربيان کار سختي است. فکر مي‌کنم انجام چنين کاري عادلانه نيست. مقايسه دو مربي که يکي از آنها 15 سال پيشينه مربيگري دارد با مربي ديگري که تجربه کمتري دارد درست نيست.

فرناندو تورس پس از آنکه در سال 2007 از اتلتيکو مادريد جدا شد و به ليورپول پيوست براي نخستين بار است که به ويسنته کالدرون بازمي‌گردد.

مورينيو در مورد اين موضوع هم گفت: همه دوست دارند در اين ديدار به شکل ثابت به ميدان بروند. آنهايي که در ترکيب قرار مي‌گيرند بدون شک خوشحال و آنهايي که خارج از ترکيب اصلي هستند نيز ناراحت مي‌شوند. نمي‌خواهم بگويم فرناندو تورس از ابتدا در ترکيب قرار مي‌گيرد بلکه مي‌خواهم بگويم او هيچ وقت نخواسته مقابل اتلتيکو به ميدان نرود. او يک هوادار بزرگ اتلتيکو مادريد است. همه اين را حس مي‌کنند. ما هر روز در مورد فوتبال اسپانيا با هم حرف مي‌زنيم. او يک حرفه‌اي است. مي‌دانم او در تمام دقيقه‌هايي که در ترکيب چلسي حضور پيدا کند بدون شک تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا تيمش را به برتري برساند.

دوره نخست حضور مورينيو در چلسي همراه با شکست او در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل ليورپول بود. آقاي خاص تاکيد کرد آن شکست‌ها به هيچ وجه انگيزه مضاعفي براي تيمش نخواهد بود.

وي در اين خصوص گفت: کار ناتمامي با چلسي در ليگ قهرمانان اروپا ندارم. همواره بيشترين تلاشم را به کار گرفته‌ام اما يک بار شکست مي‌خوريد و يک بار هم پيروز مي‌شويد. ديدارهايي که من در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا باختم يا با پنالتي بوده و يا با گلي بوده که توپ آن هرگز از خط دروازه رد نشده است. (اشاره به ضربه‌اي که لوييس گارسيا به توپ وارد کرد اما از خط دروازه رد نشد اما داور آن را گل اعلام کرد). فوتبال همين است.
     
  
صفحه  صفحه 43 از 192:  « پیشین  1  ...  42  43  44  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA