انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 40 از 119:  « پیشین  1  ...  39  40  41  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
دراپ‌باکس سرویس جدید Carousel را برای ذخیره و مدیریت تصاویر و ویدیوها معرفی کرد

http://postimage.org/
دراپ‌باکس که تا پیش‌ از این در زمینه ارایه سرویس ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری فعال بود، سرویس جدیدی را با نام Carousel رونمایی نموده است تا کاربران از طریق آن امکان ذخیره و مدیریت تصاویر و ویدیوهای خود را بیابند. این سرویس از فناوری‌های Snapjoy که چندی پیش به تصاحب دراپ‌باکس درآمد، قدرت گرفته است.
این نرم‌افزار نفوذ دراپ‌باکس در بین کاربران را افزایش می‌دهد و احتمالا ارزش سهام این شرکت را موجب می‌شود.
دراپ‌باکس در رویدادی که امروز در سان‌فرانسیسکو برگزار نمود، سرویس Carousel را برای مدیریت تصاویر و ویدیوها گرفته شده با دوربین تلفن‌های اندرویدی و آیفون‌ها، معرفی کرد. در این برنامه کاربر می‌تواند بین تصاویر خود که براساس بازه‌های زمانی مختلف دسته بندی‌ شده‌اند، اسکرول کند. دراپ‌باکس از این نرم‌افزار به عنوان مکانی که تمام خاطرات کاربر را گرد هم می‌آورد، یاد می‌کند.
نرم‌افزار کاروسل طوری طراحی شده است تا کاربر به آسانی بتواند تصاویر و ویدیوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. کاربر به آسانی می‌تواند چندین تصویر را انتخاب نموده و برای افراد موجود در لیست دفترچه تلفن خود ایمیل کند.
اخیرا کمپانی‌های مطرح حوزه فناوری مانند فیس‌‌بوک، توییتر یا گوگل نیز تمرکز ویژه‌ای را بر روی سرویس‌های مبتنی بر عکس داشته‌اند و حالا دراپ‌باکس نیز سعی دارد تا از یک سرویس تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات کاربران، خارج شود و مخاطبین خود را از طریق سرویس Carousel افزایش دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دراپ باکس نرم‌افزار ایمیل Mailbox را برای اندروید و کامپیوترهای شخصی عرضه کرد

http://postimage.org/app.php
دراپ‌باکس در کنفرانس ویژه خود علاوه بر معرفی نرم‌افزار جدید ذخیره و مدیریت تصاویر و ویدیوهای Carousel، نرم‌افزار Mailbox که برای مدیریت ایمیل‌ها استفاده می‌شود را برای اندروید و کامپیوترهای شخصی معرفی نمود.
دراپ‌باکس که محبوب‌ترین سرویس ابری دنیا به شمار می‌رود و حتی گوگل برای رقابت با آن مجبور به کاهش جدی قیمت‌ سرویس‌ درایو شد، امروز کنفرانس ویژه‌ای را برگزار نمود و در آن خبر از عرضه نرم‌افزار Mailbox برای اندروید و کاربران دسکتاپ داد.
نرم‌افزار Mailbox پیش از این برای کاربران iOS ارایه شده بود و حالا کاربران اندروید نیز قادر هستند تا از طریق آن ایمیل‌های خود را کنترل کنند و به دریافت و ارسال نامه الکترونیکی بپردازند. این نرم‌افزار به خوبی از ژست‌های لمسی پشتیبانی می‌کند تا کاربر به راحتی قادر به مدیریت ایمیل‌ها، ارسال و دریافت نامه‌ها و همچنین دسته‌بندی‌ آن‌ها باشد.
این نرم‌افزار امکانات متنوع از جمله قابلیت زمان‌بندی ارسال نامه در زمان مشخص و تعیین شده، را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
دراپ‌باکس نسخه مخصوص کامپیوترهای رومیزی نرم‌افزار Mailbox را به نمایش گذاشت که قرار است در آینده نزدیک عرضه شود.


http://www.mailboxapp.com/
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دراپ‌باکس مدیریت اسناد شخصی و کاری را با لینک کردن اکانت‌ها به یکدیگر میسر کرد

http://postimage.org/
اگر شما هم جزو آن دسته از کاربران هستید که تمایل دارید از دراپ‌باکس برای استفاده شخصی و همچنین کاری استفاده کنید، تا به امروز مجبور بودید تا دو اکانت مختلف بسازید و هر بار با یکی از این دو اکانت لاگین کنید. اما امروز دراپ‌باکس قابلیت جدیدی را معرفی کرد که این مشکل را رفع می‌کند.
دراپ‌باکس امروز اعلام کرد که کاربران این سرویس ابری، قادر خواهند بود تا دو حساب مختلف دراپ‌باکس را به یکدیگر متصل نموده و بین آن‌ها یک لینک ایجاد کنند. به این ترتیب کاربران می‌توانند دراپ‌باکس شخصی و کاری خود را به یکدیگر متصل نموده و تنها با ورود به یکی از آن‌ها به اطلاعات دیگری نیز دسترسی داشته باشند. این قابلیت در حال حاضر تنها به صورتی آزمایشی در اختیار کاربران محدودی قرار گرفته است، اما به زودی کلیه کاربران دراپ‌باکس قادر به استفاده از آن خواهند بود.
قابلیت دیگری که کاربران دراپ‌باکس به زودی به آن دسترسی خواهند داشت، امکان کار گروهی بر روی اسناد موجود در دراپ‌باکس است. به زودی کاربران قادر خواهند بود مشترکاً و به صورت همزمان نسبت به ویرایش اسناد اقدام کنند. این قابلیتی است که از مدت‌ها قبل در سرویس درایو گوگل و همچنین وان درایو مایکروسافت وجود داشته و حالا دراپ‌باکس نیز قصد دارد سرویس مشابه آن را در اختیار کاربران سرویس خود قرار دهد. دراپ‌باکس در کنفرانس امروز خود برای نشان دادن این قابلیت، یک فایل پرزنتیشن پاورپوینت را نشان داد که دو شخص مختلف بصورت همزمان در حال ویرایش آن بودند. کاربران این سرویس حتی امکان چت نمودن با یکدیگر در هنگام ویرایش اسناد را نیز خواهند داشت.
دراپ‌باکس امکان ویرایش همزمان بر روی اسناد را Project Harmony نامیده و اعلام کرده، این سرویس تا انتهای سال جاری آماده نخواهد شد.
دراپ‌باکس علاوه بر این، از سرویس‌‌ جدید ذخیره تصاویر و ویدیوهای Carousel و همچنین اپلیکیشن Mailbox برای اندروید رونمایی کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دوربین J4 نیکون با قابلیت عکاسی پی‌در‌پی 20 تصویر در ثانیه

http://postimage.org/app.php
وقتی یک پردازشگر تصویر سریع درون یک دوربین قرار داده شود، این امر یک ویژگی مناسب برای خریداران محسوب می‌گردد و این دقیقا همان اتفاقی است که در مدل جدید و متوسط J4 افتاده است.
با استفاده از موتور پردازش تصویر Expeed 4A و حسگر CX این دوربین قادر است تا در حالت عکاسی پی‌در‌پی 20 عکس در ثانیه به همراه AutoFocus مداوم بیا‌‌ندازد که طبق ادعای نیکون، سریع‌ترین دوربین میان رده (همراه با دوربین گران‌قیمت V3) در جهان است.
این مدل در مقایسه با مدل J3 که در سال گذشته عرضه شد، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. استفاده از حسگر 18.4 مگاپیکسلی به‌جای حسگر 14.2 مگاپیکسلی مدل قبل، امکان ضبط ویدیو با کیفیت 1080p و نرخ 60 فریم در ثانیه در مدل جدید، صفحه لمسی متفاوت و همین‌طور وای فای داخلی از جمله بهبود‌های این مدل نسبت به مدل پیشین هستند.
یکی از مواردی که شاید چندان به مذاق خریداران خوش نیاید استفاده از کارت حافظه MicroSD به‌جای کارت حافظه SD استاندارد است، اما نکته مثبت این است که J4 نسبت به J3 سبک‌تر و کوچک‌تر شده است.
این دوربین در رنگ‌های سیاه، سفید، نقره‌ای و نارنجی عرضه خواهد شد؛ اما هنوز اخباری در مورد زمان و مکان عرضه همچنین قیمت آن منتشر نشده‌ است. البته سال گذشته مدل قبلی با قیمت 600 دلار به بازار عرضه شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رشد جهانی فروش کامپیوتر با سقوط 4.4 درصدی روبرو شد

بازار پی‌سی تحت تأثیر بحران اقتصادی و رشد روزافزون بازار گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها قرار دارد و در دو سال اخیر اوضاع بر وفق مراد تولیدکنندگان نبوده است. اولین فصل سال 2014 هم پایان یافته و نوبت به انتشار گزارشات عمومی توسط سازمان بین‌المللی آمار و اطلاعات رسیده و در ادامه‌ی مطلب نگاهی به آمار منتشر شده داریم. ببینیم کدام بازارها و کدام تولیدکنندگان وضعیت بهتری داشته‌اند و دلیل اصلی رشد تا نزول چه بوده است.
در اولین فصل سال 2014 فروش جهانی پی‌سی باز هم روند نزولی خود را ادامه داده و با 4.4 درصد سقوط نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شده است. بنا بر گزارش IDC . با وجود اینکه فروش کامپیوترها روند نزولی دارد، به دلیل بهتر شدن وضعیت برخی بخش‌های بازار، سقوط 5.3 درصدی پیش‌بینی شده، محقق نشد.
منظور از فروش پی‌سی، مجموعه‌ی دسکتاپ و لپ‌تاپ است. دسکتاپ در مقابل کامپیوترهای قابل حمل یعنی لپ‌تاپ، اولترابوک و نوت‌بوک قرار می‌گیرد.
علت اصلی بهبود نسبی وضعیت، بخش‌هایی پیشرفته‌ی بازار و همچنین بخش‌هایی که بروزرسانی شده‌اند، است. اخیراً با پایان یافتن پشتیبانی از ویندوز XP اوضاع برخی بازارها مثل ژاپن رو به بهبود رفته است. علاوه بر این، بازار تبلت شیب کمتری به خود گرفته و مستقیماً روی فروش نوت‌بوک‌ها که با شیب تندتری رو به کاهش بود، تأثیر گذاشته است. به هر حال روند نزولی فروش پی‌سی در بازارهای رو به رشد، روند نزولی خود را طی کرده و البته در کشورهای آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه به غیر از ژاپن، رشد منفی بیشتر از فصول قبلی شده که علت آن علاوه بر اوضاع بد اقتصادی، نفوذ بیشتر تبلت‌هاست.



http://postimage.org/app.php

فروش جهانی کامپیوتر در حال حاضر برای هشتمین فصل متوالی با کاهش همراه است. رشد بازار گوشی و تبلت که در کاربردهای ساده‌ی روزمره، روز به روز توانمندتر از قبل ظاهر می‌شوند از یک طرف و اوضاع بد اقتصادی که خود شامل درصد بالای جمعیت بی‌کار، پایین بودن درآمد و بودجه، رشد پایین اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌های کمتر و نوسان قیمت ارزهای مختلف است، موجب شده که روند نزولی همچنان گذشته تکرار شود. عامل مثبت هم ویندوز XP بوده که می‌بایست توسط ویندوزهای جدیدتر، جایگزین میشد. البته این امر موقتی است و جلوی کاهش فروش پی‌سی را نمی‌گیرد. حتی در کشورهایی مثل آمریکا که اوضاع کمی بهتر بوده هم رشد منفی به مثبت تبدیل نشده است.
آمریکا: بازار آمریکا به سمت پایداری بیشتر و صفر شدن رشد حرکت می‌کند. کل فروش 14.3 میلیون پی‌سی در فصل اول 2014 بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال 2013، حدود 0.6 درصد کاهش نشان می‌دهد. فروش بخش دسکتاپ بهتر بوده و رشد 3.5 درصدی دارد ولیکن کامپیوترهای قابل حمل، با استقبال کمتری روبرو شده‌اند. نکته قابل توجه، کاهش سهم اپل از فروش پی‌سی نسبت به مدت مشابه سال قبل در بازار امریکا بوده است در حالی که اچ‌پی و دل با رشد فروش و سهم بازار در این کشور روبه‌رو بوده‌اند. اگر این موارد را در کنار کم شدن سهم اپل از بازار گوشی‌های هوشمند و تبلت قرار دهیم، به نظر می‌رسد که این شرکت در حال از دست دادن تدریجی سهم خود از بازار امریکا و جهان است است.
EMEA: بازار اروپا، خاور میانه و آفریقا در مجموع به سمت پایداری بیشتر رفته و فراتر از انتظارات ظاهر شده است. فروش بخش تجاری و موسسات بزرگ مثل گذشته خوب بوده و با اتمام پشتیبانی رسمی از ویندوز XP و نیز بهتر شدن اوضاع کلی اقتصاد، در برخی کشورها نسبت به پیش‌بینی‌های قبلی بهتر بوده است.
اوضاع بازار مصرف‌کننده هم پایدارتر شده و حتی نشانه‌هایی از بهبود وضعیت دیده می‌شود. اما در هر صورت هنوز هم رشد کلی منفی است. موسساتی که قصد نوسازی داشته‌اند، فروش را بهتر کرده‌اند و سازمان‌های تجاری هم با توجه به نوسانات ارزی و موجودی بالا، مشکل روبرو شده‌اند و بازار مربوطه در برخی کشورها، وضعیت خوبی نداشته است.
ژاپن: پیشرفت اقتصادی به بازار ژاپن کمک کرده تا بار دیگر صعود دو رقمی را تجربه کند. حجم بازار مصرف‌کننده هم کمی قبل از افزایش مالیات بر ارزش افزوده (VAT) در ماه آوریل، با جهش مواجه شده است. تمام کمپانی‌های اصلی رشد قابل توجهی در فروش خود داشته‌اند و در مجموع سهم ژاپن از فروش بین‌المللی پی‌سی به بالای 7 درصد رسیده که در سال‌های اخیر و به طور دقیق از اوایل سال 2006 بی‌سابقه بوده است.
آسیا و اقیانوسیه (به جز ژاپن): بیشتر بازارها دچار مشکل تقاضای کم هستند. موجودی بیشتر فروشندگان بیش از حد ایده‌آل است گرچه خورده‌فروشی‌ها علایم کوچکی از بهتر شدن اوضاع را مشاهده می‌کنند. با وجود اینکه فروش به ارقام پیش‌بینی شده نزدیک بوده، روند نزولی دو رقمی حفظ شده و رکورد دو ساله‌ی وضعیت بد، همچنان ادامه پیدا کرده است.


وضعیت فروشندگان بزرگ

لنوو: هنوز هم علی‌رغم کاهش فروش در چین که به دلیل شروع سال جدید است، در صدر باقی مانده است. در سایر بازارها روند صعودی این کمپانی ادامه دارد گرچه در مورد آمریکای لاتین، رشد خوب سال گذشته تکرار نشد.
HP: این کمپانی هم جایگاه دوم را حفظ کرده و نسبت به سال گذشته حدود 5 درصد پیشرفت داشته که در دو سال قبلی بی سابقه بوده و بیشتر به خاطر بازار EMEA است. فروش در بازار آمریکا و کانادا هم مزید بر علت شده است.
Dell: حدود 9 درصد پیشرفت در فصل اول 2014 بهترین نتیجه‌ایست که پس از فصل اول سال 2011 حاصل شده بود و در ضمن سومین سالی است که وضعیت رو به رشد ادامه یافته است.
ایسر: این فصل بر خلاف فصل قبلی، فروش بهتر محقق نشده است. رقابت دیگر کمپانی‌ها و حرکت به سمت تبلت‌های تبدیل شدنی عامل اصلی کاهش فروش ایسر است.
ایسوس: در بازار آمریکا فروش خوبی حاصل شده ولیکن در بازارهای نوظهور، رشد فروش ایسوس به این خوبی نبوده است. در بازار EMEA و آسیا و اقیانوسیه که بزرگ‌ترین بازارهای ایسوس به شمار می‌روند، رشد فروش خوب نبوده ولیکن در آمریکای لاتین، اوضاع به خوبی پیش رفته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
مشخصات کارت گرافیک GTX 880، قوی‌ترین کارت گرافیک تک‌هسته‌ای انویدیا منتشر شد

http://postimage.org/
مکسول معماری جدید تراشه‌های گرافیکی انویدیاست که در آن برای بهینه کردن مصرف انرژی، واحد‌های پردازشی CUDA در گروه‌های کوچک‌تری دسته‌بندی شده‌اند تا کنترل توان مصرفی بخش‌ها به شکل ظریف‌تر و بهینه‌تری امکان‌پذیر باشد. لذا در درجه‌ی اول، مکسول بازدهی بالاتری نسبت به معماری متداول فعلی در سری 700 یعنی Kepler دارد. اما مکسول از نظر کارایی هم کمی بالاتر از کپلر است.
پرچم‌دار فعلی سری 800 انویدیا که ممکن است بعدها جای خود را به مدل‌های کمی سریع‌تر بدهد، محصولی به نام GeForce GTX 880 است. این کارت گرافیک بر اساس سیلیکون‌های جدید GM204 ساخته می‌شود. تفاوت این سیلیکون با GK104 درست مثل تفاوت GK110 (به کار رفته در GTX 780) با GK104 (به کار رفته در GTX 680) است و تفاوت کارایی زیادی ایجاد می‌کند. البته نمی‌توان GM204 را بزرگ‌ترین و قوی‌ترین تراشه‌ی مکسولی دانست چرا که هنوز تا رونمایی کامل از تمام خانواده‌ی سری 800 زمان زیادی باقی مانده است.
فعلاً آنچه معلوم شده این است که GM204 از نظر بازدهی و کارایی به راحتی GK110 را مغلوب می‌کند.
تراشه‌ی GTX 880 از واسط نرم‌افزارنویسی DirectX 12 پشتیبانی می‌کند و به جای گروه‌های SMX در کپلر، از گروه‌های چندپردازشی استریم به نام SMM بهره می‌گیرد. گروه‌هایی که پیش‌تر اشاره کردیم، کوچک‌تر از SMX بوده و مصرف انرژی را دقیق‌تر و بهتر مدیریت می‌کنند. SMX قبلاً در دو کارت گرافیک GTX 750 و 750 Ti به کار رفته و اثر خود را نمایان کرده است. در GTX 880 از همان ساختار 128 واحدی SMX که قبلاً در دو کارت گرافیک مکسولی شاهد بودیم، استفاده شده با این تفاوت که تعداد SMXها بیشتر است و حافظه‌ی کش بزرگی در کنار آن قرار می‌گیرد چرا که با یک کارت گرافیک رده اول مواجه هستیم.
به مشخصات اصلی کارت گرافیک GTX 880 توجه کنید و آن را با تایتان بلک انویدیا که در سری 700 به عنوان سریع‌ترین محصول قرار گرفته و البته یک کارت گرافیک رده اول با قیمت بسیار بالاست، مقایسه کنید:

سیلیکون GM204 با لیتوگرافی 20 نانومتری
7.9 میلیارد ترانزیستور روی تراشه (7.1 میلیارد در GTX Titan Black)
3200 واحد پردازشی یکپارچه‌ی CUDA (2880 عدد در GTX Titan Black)
200 واحد بافت (240 عدد در GTX Titan Black)
32 واحد خروجی رندر (48 عدد در GTX Titan Black)
قدرت پردازشی محاسبات ممیز شناوری با دقت واحد برابر با 5.7 ترافلاپس (5.1 ترافلاپس در GTX Titan Black)
حافظه با پهنای باس 256 بیت و از نوع GDDR5 (پهنای باس 384 بیتی در مورد GTX Titan Black)
4 گیگابایت حافظه در حالت استاندارد
فرکانس موثر حافظه‌ی GDDR5 برابر با 7.4 گیگاهرتز (7 گیگاهرتز در مورد GTX Titan Black)
پهنای باند 238 گیگابایت در ثانیه (336 گیگابایت در ثانیه برای GTX Titan Black)
سرعت کلاک حالت پایه و بوست به ترتیب 900 و 950 مگاهرتز (در مورد GTX Titan Black به ترتیب 889 و 980 مگاهرتز)
توان طراحی حرارتی یا TDP برابر با 230 وات (250 وات در GTX Titan Black)



تخمین اولیه در مورد GTX 880

با توجه به مشخصات ذکر شده به این نتیجه می‌رسیم که GTX 880 از نظر قدرت خام پردازشی حدود 12 درصد سریع‌تر از تایتان بلک است و این در حالی است که توان مصرفی آن 9 درصد کمتر است. البته این شروع سری 800 است.
در سری 700 ابتدا پرچم‌داری به نام GTX Titan مجهز به 2688 واحد CUDA رونمایی شد که با قیمت 1000 دلاری خود، به نظر بسیار گران‌قیمت می‌رسید.
بعدها GTX 780 با 2304 واحد CUDA و به دنبال آن کارت گرافیک رده اول AMD به نام R9 290X که در ابتدا 550 دلار هزینه داشت رونمایی شدند. سپس GTX 780 Ti با 2880 واحد CUDA و قیمت 700 دلار روانه‌ی بازار شد. 780 Ti و Titan Black هر دو نسبت به تایتانی که در ابتدا معرفی شده بود، بهینه‌تر و سریع‌تر بودند.
لذا در مورد سری 800 هم احتمالاً مدل‌هایی با بیش از 3200 واحد CUDA معرفی می‌شود و قیمت‌ها کاهش خواهد یافت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چرخ‌های هوشمند Copenhagen دوچرخه‌های هوشمند را به خانه شما می‌آورد

http://postimage.org/
این روزها درد دل هر شهروندی از شهرهای بزرگ و پر رفت و آمدسرتاسر دنیا را که می شنوی، از ترافیک و قیمت بالای بنزین ناله می‌کند. اما استفاده از چرخ‌های هوشمندی که با کمک تلفن‌های هوشمند کار می‌کنند، خصوصا در کشورهای پیشرفته که مسیرهای ویژه‌ای برای دوچرخه دارد راه حل مناسبی برای رهایی از شر این مشکلات است. با ما برای معرفی چرخ هوشمند کوپن‌هیگن همراه شوید.
این روزها همه چیز در حال هوشمند شدن و تشکیل اکو سیستم با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هاست. از ساعت‌ها بگیر تا دوچرخه‌ها ولباس‌های هوشمند و شاید در آینده‌ای نزدیک دمپایی‌ها و کفش‌های هوشمند نیز معرفی شوند.
چرخ‌های هوشمند مهندسین MIT، راه حل مناسبی را برای لذت بردن از دوچرخه سواری با تلفن‌ هوشمند در اختیار شهروندان ناراضی از ماشین سواری‌ها یا پیاده روی‌های طولانی می‌گذارد. اولین پیش فروش این چرخ‌ها، فروش 1000 عدد از آن‌ها را در زمانی اندک و با قیمتی نزدیک به 700 دلار به همراه داشت. اما حالا درب‌های تولید تجاری به روی چرخ‌های هوشمند باز شده و از تابستان امسال با قیمتی نزدیک به 799 دلار فروش خود را آغاز خواهند نمود.
چرخ‌های کوپن‌هیگن با استفاده از بلوتوث 4 به تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های شما متصل می‌گردند و از طریق اپلیکیشن مخصوص می‌توانید مسیرهای مرتفع یا ترافیک را با دقت بیشتری طی کنید. این اپلیکیشن‌ همچنین امکان قفل کردن چرخ‌ها را برای جلوگیری از دزدیده شدن آن‌ها فراهم می‌آورد. انرژی مورد نیاز برای شارژ باطری‌های چرخ کوپن‌هیگن نیز از طریق پدال زدن یا حرکت سرازیری فراهم می‌آید.
موتور 350 وات برای پیمودن مسافت با سرعت 20 مایل بر ساعت کافی به نظر می‌رسد و وزن کل آن نیز چیزی در حدود 13 پوند است. مدیریت چرخ‌ توسط تلفن هوشمند صورت می‌پذیرد و همچنین نیازی به تعویض کل دوچرخه برای استفاده از آن ندارید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ پتنت دیگری برای عینک هوشمند خود ثبت کرد: شباهت به عینک گوگل بیشتر شد

http://postimage.org/
گوگل گلس یا عینک گوگل با امکانات و قابلیت‌های جالب خود توجه بسیاری از کمپانی‌های بزرگ را به خود جلب کرده است. آینده‌ی صنعت لوازم همراه، به نوعی با نمایشگرها و دیگر تجهیزات پوشیدنی مثل ساعت‌های هوشمند که هر از گاهی، در مورد رونمایی مدل‌های جدید توسط سازندگان بزرگ می‌شنویم، پیوند خورده است. سامسونگ هم برای رقابت با دیگر بزرگان مشغول به کار شده و اخیراً یک پتنت جدید هم در برابر گوگل گلس ثبت کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.
سامسونگ کره‌ای اخیرا پتنتی ثبت کرده که به نظر پاسخی به گوگل و پروژه‌ی گوگل گلس است. در این پتنت از ابزاری به نام Earphone صحبت شده که شامل ایرفون (هدفون‌های درون گوش) و نمایشگر روی صورت می‌شود.
مشخصات محصول جدید درست شبیه به عینک هوشمندی است که سامسونگ قبلاً معرفی کرده بود. ابزاری شبیه به عینک گوگل با امکانات مشابه است. در طرح قبلی سامسونگ، عینکی شامل دو لنز و دوربین در جلو، با یک کابل به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شد. بنابراین با نداشتن گوشی و همچنین ارتباط بی‌سیم، طرحی در حد عینک گوگل نبود.
طرح جدید شباهت بیشتری به عینک گوگل دارد چرا که حالا گوش دادن به صدا و نمایشگر به آن اضافه شده است.
سامسونگ علاوه بر این پتنت، یک پتنت دیگر هم برای تبدیل کف دست به صفحه کلیدی که با انگشتان می‌توان از آن استفاده کرد، ثبت کرده که در حقیقت صفحه کلید AR یا واقعیت افزوده را به ابزارهای پوشیدنی اضافه می‌کند.
شایعات قبلی خبر از رونمایی عینک هوشمند سامسونگ در سپتامبر (شهریور 93) در IFA 2014 در برلین می‌دهند. بنابراین فعلاً بایدمنتظر باشیم تا اخبار رسمی در رابطه با عینک هوشمند سامسونگ منتشر شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل هم با خرید کمپانی تایتان، به استفاده از پهپادها روی می‌آورد

http://postimage.org/
چند هفته پیش گوگل در ساحل سان فرانسیسکو شناور بزرگی را مخفی کرده بود. ساختمان بزرگی روی آن قرار داشت و شایعات مختلفی در مورد آن مطرح شده بود و فعلاً معلوم نیست که گوگل چه هدفی داشته است. بالن‌های گوگل برای ارایه‌ی اینترنت هم معروف هستند و مدت‌هاست که در نقاط مختلف دیده می‌شوند. اما یک عرصه‌ی دیگر هم به فعالیت‌های این کمپانی بزرگ اضافه شده است. جدیدترین فعالیت گوگل در زمینه‌ی هواپیماهای بدون خلبان است که در ادامه‌ی مطلب توجه شما را به آن جلب می‌کنیم.
آمازون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای، قرار است بسته‌های کالا را از طریق هواپیماهای بدون خلبان (پهپاد مخفف پرنده‌ی کنترل‌پذیر از راه دور) ارسال کند. البته این پهپادها بیشتر شبیه به ربات هستند و به راحتی مسیر حرکت خود را طی می‌کنند. بنابراین جای تعجب نیست که گوگل هم در کنار پروژه‌های دیگر خود، به تحقیق در زمینه‌ی هواپیماهای بدون سرنشین بپردازد.
گوگل با خرید کمپانی Titan Aerospace در این عرصه وارد شده است. البته ممکن است هدف اصلی تمسخر و رقابت با فیس‌بوک باشد چرا که فیس‌بوک هم به عنوان یک شبکه‌ی اجتماعی محبوب با Titan مذاکراتی کرده تا احتمالاً مثل گوگل، اینترنت را از طریق پهپادها در اختیار همه قرار دهد.
با توجه به اینکه گوگل قبلاً در چنین زمینه‌هایی کار کرده، تکنولوژی‌های کمپانی تایتان برای گوگل بسیار مفید خواهد بود. گوگل مپ (نقشه‌ی گوگل) و پروژه‌ی لون یا همان بالن‌های گوگل با استفاده از پهپادها می‌توانند کامل‌تر شوند. حتی می‌توان خدمات موبایل را از طریق پهپادها ارایه کرد.
تکنولوژی به کار رفته در پهپادها تحسین برانگیز است. سطح فوقانی پوشیده از سلول‌های خورشیدی است که علاوه بر تأمین انرژی مورد نیاز در روز، با ذخیره کردن بخشی از انرژی الکتریکی در باتری‌هایی با ظرفیت مناسب، انرژی مورد نیاز برای ساعات بدون خورشید شب را هم فراهم می‌کند. لذا تقریباً مدت زمان پرواز چنین پهپادهایی بی‌نهایت است. البته تایتان اعلام کرده که مسافت پرواز پهپادها حدود 2.5 میلیون مایل یا معادل 4 میلیون کیلومتر است. چنین مسافتی برای 100 بار سفر روی مدار استوا به دور زمین کافی است! ارتفاع پرواز پهپادها نهایتاً 12 مایل معادل 20 کیلومتر است.
با توجه به اینکه فیس‌بوک مبلغ پیشنهادی 60 میلیون دلار را عنوان کرده، احتمالاً گوگل مبلغی بیش از آن را به تایتان پیشنهاد داده است. حالا گوگل به دنبال دیگر کاربردهای این صنعت خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پتنت گوگل استفاده از دوربین در لنز چشمی ساخت این کمپانی را تأیید می‌کند

http://postimage.org/
چند ماه گذشته، گوگل لنز چشمی هوشمند خویش را معرفی نمود. هدف از طراحی و ساخت این محصول تشخیص میزان گلوکز در افراد مبتلا به دیابت است و می‌تواند سطح قند خون را در چند مرحله اندازه‌گیری نماید. اما نبوغ این کمپانی به همین‌جا ختم نمی‌شود. پتنت مربوط به این ابزار نشان دهنده‌ی این موضوع است که این لنزهای چشمی پیشرفته مجهز به دوربین نیز هستند.
در این پتنت که اخیراً منتشر شده، یک دوربین بسیار کوچک در هر یک از این لنزهای هوشمند تعبیه شده که به کاربر اجازه می‌دهد با استفاده از یک الگوی خاص که بر اساس پلک‌زدن کاربر تعریف شده، اقدام به تهیه عکس نماید. نکته جالب در این بین این است که برای عکاسی نیازی به لمس لنز یا انجام کار سخت دیگری نبوده و به راحت‌ترین شکل ممکن می‌توان عکاسی نمود.
دیگر نکته‌ی جالب دراین رابطه، این است که دوربین به کار رفته در این لنز می‌تواند جهت حرکت چشم کاربر را دنبال کند و منطقه‌ای که وی به آن خیره شده را صرف نظر از حرکت افقی یا عمودی چشم تحت نظر داشته باشد و به سرعت دستورات لازم را اجرا نماید. همچنین نکته‌ی دیگر در مورد این فناوری این است که امکان استفاده همزمان از بیش از یک دوربین در این لنز چشمی وجود دارد.
این سیستم می‌تواند همچنین به عنوان سیستم بینایی برای افرادی که نابینا یا کم‌بینا هستند نیز مورد ستفاده قرار گیرد. به عنوان مثال چنانچه این لنز را از طریق بی‌سیم به تلفن هوشمند متصل نماییم، می‌توان از قابلیت تشخیص چهره آن استفاده نمود و تشخیص داد که کاربر اکنون در حال گفتگو با چه فردی است. البته این یکی از ده‌ها یا شاید هم صد‌ها قابلیتی است که می‌توان با استفاده از این محصول به دست آورد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 40 از 119:  « پیشین  1  ...  39  40  41  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA