انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 41 از 119:  « پیشین  1  ...  40  41  42  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
ایجاد یک الگوی شناسایی با استفاده از پلتفرم LogAnalysis و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به تلفن‌همراه مجرمان

http://postimage.org/
این موضوع چندان عجیب نیست که در بسیاری از کشورهای دنیا استفاده از داده‌های ثبت شده موبایل مجرمان برای بررسی فعالیت‌های این گروه، قانونی تلقی می‌گردد. حال محققان با استفاده از پلتفرم نرم‌افزاری به نام LogAnalysis، از پیشرفته‌ترین الگوریتم‌ها استفاده نموده‌اند تا با استفاده از داده‌های خام و اولیه، مکان و چگونگی ارتباط مجرمان با یکدیگر را بررسی نمایند.
این پلتفرم توسط «امیلیو فِرِرا» و تیم وی در دانشگاه ایندیانا ساخته و توسعه داده شده است. این پلتفرم نرم‌افزاری، داده‌هایی را که بر اساس ارتباطات سیار مجرمان با یکدیگر به دست آمده، همراه با دیگر اطلاعات ترکیب کرده و با استفاده از تئوری شبکه‌ی اجتماعی، یک نقشه کاربردی تهیه می‌نماید.
برای راهنمایی افرادی که برای اولین بار نقشه‌ی تولید شده توسط این نرم‌افزار را مشاهده می‌نمایند باید گفت، افرادی که بیشترین تماس‌ها را برقرار می‌کنند در پایین نقشه و افرادی که تمایل چندانی به برقراری تماس تلفنی ندارند در بالای نقشه مشخص شده‌اند.
نحوه کار LogAnalysis این است که ابتدا تمامی داده‌ها به صورت دست‌نخورده و خام وارد سیستم می‌گردند و پس از حذف اطلاعات به‌درد نخور و بلا‌استفاده، نرم‌افزار به صورت خودکار اقدام به تحلیل وضعیت نموده و در انتها نیز یک نقشه را تولید می‌نماید.
طی یک نامه، فررا و دیگر محققان شاغل در این پروژه توضیح داده‌اند که این نرم‌افزار چگونه به پردازش اطلاعات تماس گروهی که متهم به سرقت، فروش مواد مخدر و زورگیری هستند می‌پردازد.
با تحلیل اطلاعات مربوط به دسته‌های جرم از قبیل زمان و تاریخ برقراری تماس و همچنین ردگیری شماره‌ها می‌تواند به راحتی مشخص نماید که کدام افراد در دسته‌های گانگستری معین شده فعالیت می‌نمایند. همچنین داده‌ها به طور کلی به 14 زیرگروه مختلف تقسیم می‌گردند، و بر همین اساس امکان مشخص‌نمودن این موضوع که چه فردی در کدام گروه تبهکاری مشغول به فعالیت است ساده‌تر خواهد شد. بر اساس گزارشی که در مجله بررسی فناوری دانشگاه MIT منتشر شده، بسیاری از داده‌هایی که در اختیار این گروه برای تحقیق و بررسی قرار داده شده است متعلق به گروه‌های تبهکاری سیسیلی هستند و بنابراین به احتمال زیاد اکثر این داده‌ها از کشور ایتالیا آمده‌اند. اگر این اطلاعات صحت داشته‌ باشند، اکنون می‌توان به خوبی متوجه شد که کدام گروه تبهکاری از کدام کشور مشغول انجام چه نوع فعالیت مجرمانه هستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با فروش 7 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4، سونی فراتر از پیش‌بینی‌های خود به پیش می‌رود

http://postimage.org/
پس از عرضه‌ی نسل جدیدی کنسول‌های بازی در آذر ماه سال گذشته، شاهد انتشار اخباری در مورد شکسته شدن رکوردهای فروش هستیم. سونی با پلی‌استیشن 4 در حال فتح قله‌های جدیدی است که فروش هفت میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 تا امروز از جمله‌ی مهم‌ترین آن ها است.
پس از گذشت مدت کوتاهی از اعلام گذر از فروش پنج میلیون دستگاه پلی‌استیشن یک ماه پیش از موعد پیش‌بینی شده توسط این کمپانی ژاپنی، سونی بهانه ی بهتری برای جشن گرفتن و گرامی داشتن دارد. سونی با انتشار گزارشی اعلام کرده است که این کمپانی تا ۶ آپریل یعنی 17 فروردبن ماه جاری، موفق به عرضه‌ی پلی‌استیشن ۴ در بیش از 72 کشور جهان شده است که ارمغان آن دستیابی به فروش 7 میلیون دستگاهی است. این کمپانی اعلام کرده است که فروش بازی‌ها نیز با شتاب بالایی در حال ادامه است، بطوریکه از زمان عرضه‌ی این کنسول 20.5 میلیون نسخه از بازی‌های عرضه شده برای پلی‌استشن ۴ از فروشگاه‌ها خریداری شده یا دانلود شده‌اند. ضمناُ در این مدت کاربران 135 میلیون بار کلید Share روی دسته‌ی بازی را فشار داده‌اند.
کمپانی سونی از آخرین اعلام فروش کنسول مایکروسافت توسط ردموندی‌ها چندین بار آمار فروش خود را اعلام کرده است، اما مایکروسافت اطلاعاتی در این‌باره ارائه نکرده که می‌توان آن را به حساب فروش پایین آن نسبت به پلی‌استیشن 4 دانست، هرچند ایکس‌باکس وان نیز فروش خوبی داشته و با قدرت در بازار حاضر شده است. علی‌رغم عدم ارائه‌ی آمارهای فروش، مایکروسافت بروزرسانی‌هایی را برای ایکس‌باکس وان منتشر ساخته است که منجر به اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی به کنسول خود شده، در مقابل سونی نیز اعلام کرده است که بروزرسانی بزرگی برای پلی‌استیشن در راه است که امکان استفاده از درایوهای خارجی، HDCP off و شماری دیگر از فناوری‌ها را ممکن می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
P55T اولین لپ‌تاپ توشیبا با رزولوشن 4K به زودی از راه می‌رسد

http://postimage.org/
رزولوشن صفحه نمایش گوشی‌ها و تبلت‌ها تدریجاً بالا می‌رود، رزولوشن تلویزیون‌ها، نمایشگرهای پی‌سی و لپ‌تاپ‌ها هم به همین صورت روند افزایشی دارد. لذا توشیبا به عنوان یکی از کمپانی‌های پیشرو، لپ‌تاپ‌های جدیدی با رزولوشن 3840 در 2160 رونمایی کرده است که در ادامه‌ی مطلب به معرفی آن می‌پردازیم.
یک هفته پس از اینکه اولین لپ‌تاپ‌های 4K توشیبا در انگلستان رونمایی شده، توشیبا اعلام می‌کند که در آمریکا هم محصولات جدید روانه‌ی بازار شده‌اند. لپ‌تاپ P55T به صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن فوق‌العاده بالای 4K مجهز شده است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش آن 282 پیکسل بر اینچ می‌شود که رکورد 220 پیکسل بر اینچی مک‌بوک پروی اپل با صفحه نمایش رتینا را پشت سر گذاشته است.
برای پردازش این تعداد پیکسل از کارت گرافیک مجزای R9 M265X با 2 گیگابایت حافظه‌ی DDR5 که محصولی از AMD است استفاده می‌شود. پردازنده‌ی نسل چهارم Core i7 اینتل هم در کنار 16 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR3L مسئول امور پردازشی است.
ویژگی دیگری که کیفیت رنگ و استاندارد بودن صفحه نمایش را تضمین می‌کند، گواهی Technicolor است. برای دریافت این گواهی باید هر نمایشگر IPS به خوبی کالیبره باشد.
نرم‌افزار Adobe Lightroom 5 که مطلوب دوست‌داران عکاسی و طراحی است هم به همراه لپ‌تاپ ارایه می‌شود.
تنها بخشی که جذاب نیست، هارد دیسک 1 ترابایتی با سرعت دورانی 5400 دور بر دقیقه است که اگر با یک درایو SSD سریع جایگزین میشد، سرعت این لپ‌تاپ رده اول را تا حد قابل توجهی افزایش می‌داد.
زمان عرضه‌ی محصول 22 آوریل است و قیمت آن 1500 دلار خواهد بود که در مقایسه با چند لپ‌تاپ 4K دیگری که در بازار وجود دارد، مناسب به نظر می‌رسد.
توشیبا لپ‌تاپ 15.6 اینچی Satellite S55، مدل 17.3 اینچی S75 و در نهایت E45 کوچک با صفحه نمایش 14 اینچی را هم عرضه می‌کند که صفحه نمایش همگی نهایتاً 1080p است و جزء محصولات رده متوسط هستند. پردازنده‌ی Core i7 و i5 برای همه‌ی مدل‌ها قابل سفارش است که در مورد S55 پردازنده‌ی A10 ای‌ام‌دی هم به این مجموعه اضافه می‌شود. 16 گیگابایت حافظه‌ی رم، 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی نیز از دیگر مشخصات است.
مدل‌های لمسی S55t و E45t هم به زودی روانه‌ی بازار می‌شوند. قیمت E45t از 650 دلار شروع می‌شود.
در نهایت لپ‌تاپ‌های همه‌کاره‌ی C55، C75، L55 و L75 هستند که صفحه‌نمایش 15.6 و 17.3 اینچی دارند. با توجه به قیمت پایین‌تر، رزولوشن صفحه نمایش این دو سری محصولات توشیبا هم کمتر است. صفحه نمایش لمسی نیز تنها روی مدل L55 قابل سفارش است.
پردازنده‌ی اینتل یا AMD، نهایتاً 12 گیگابایت حافظه‌ی رم و 1 ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از مشخصات این محصولات است. سری C از 400 دلار به بالا و سری L از 330 دلار به بالا هزینه دارند. همه‌ی مدل‌ها از 22 ژوئن عرضه می‌شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل با معرفی الگوریتم شناسایی کد CAPTCHA، مرزهای موجود برای تشخیص انسان از نرم‌افزار را در فضای وب از میان برداشت

http://postimage.org/app.php
مطمئنا تا حال برای ورود به حساب‌های کاربری خود، انجام پرداخت‌های اینترنتی و شماری دیگر از سرویس‌ها نیاز به ورود اصطلاحاتی بی‌معنا شده‌اید که CAPTCHA خوانده می‌شود. این اصطلاحات امنیتی به‌منظور ممانعت از انجام حملات توسط روبات‌های نرم‌افزاری تعبیه شده‌اند که از این طریق کاربر انسانی از یک روبات مخرب تمیز داده شود. حال گوگل با انتشار مقاله‌ای اعلام کرده که الگوریتمی مبتنی بر شبکه‌های عصبی و بینایی ماشین توسعه داده و از طریق آن نرم‌افزارها قادرند همچون انسان‌ها حروف موجود در کپچاها را تشخیص داده و در کارد مربوطه وارد نمایند.
الگوریتم توسعه داده شده توسط گوگل قادر است تا تمامی کپچاهای مورد استفاده‌ی این کمپانی را که در سرویس‌های گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرد، تشخیص داده و شناسایی کند. براساس اطلاعاتی که گوگل منتشر کرده است، این کارکرد این سیستم دارای صحتی 99.8 درصدی است. پیش از این نیز در زومیت خواندید که گوگل درصدد توسعه‌ی سیستمی هوشمند است تا تصاویر ثبت شده توسط دوربین‌های Google Street View را دریافت کرده و بصورت هوشمند و بدون نیاز به عامل انسانی قادر به نشخیص نمادها، کلمات و اعداد باشد تا از این طریق گوگل بتواند بدون نیاز به انسان‌ها پلاک منازل، شماره‌ی خیابان‌ها و هرآنچه که نیاز دارد، بصورت خودکار از تصاویر استخراج کند.
هرچند این سیستم در مورد تشخیص و شناسایی کپچاها حتی دقیق‌تر از انسان‌ها عمل می‌کند، اما در مورد شناسایی حروف، اعداد و نمادهای ثبت شده در تصاویری که توسط دوربین‌های Street View ذخیره شده، عملکرد پراشتباه‌تری دارد، بطوریکه صحت عملکرد آن در این مورد به 96 درصد تقلیل می‌یابد.
یقیناً اصلی‌ترین هدف گوگل از توسعه‌ی چنین سیستمی، پیاده‌سازی راهکاری خودکار برای شناسایی اعداد و حروف موجود رد تصاویر ثبت شده توسط دوربین‌های Street View است، هرچند گوگل اعلام کرده که از این سیستم برای بالا بردن استحکام و تقویت سرویس کپچای خود بهره خواهد گرفت. وینای‌شت، مدیر پروژه‌ی reCAPTCHA در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:
به واسطه‌ی توسعه‌ی این سیستم به این نتیجه رسیده‌ایم که اطمینان به تعدادی حروف و اعداد که با الگویی نامنظم چیده شده‌اند، چندان مناسب نیست. وی بخشی از موفقیت این پروژه را مرهون آنالیز نحوه‌ی برخورد کاربران و عوامل انسانی با کدهای کپچا خوانده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش مالی سه‌ماهه اول گوگل در سال 2014 نشان از درآمد 15.4 میلیارد دلاری برای این کمپانی دارد

http://postimage.org/
با وجود مفهوم گوشی‌هوشمند ماژولار، پروژه‌ی اینترنت از طریق بالون، خبرهای مربوط به روبات‌ها و پهپادهایی که از گوگل می‌بینیم زاویه‌ی اصلی تجارت این کمپانی یعنی جستجو و تبلیغات به سادگی فراموش می‌شود. گوگل امروز گزارش مالی خود طی سه‌ماهه‌ی اول 2014 را منتشر کرد که البته در آن چندان به موضوعات داغ ذکر شده در خط اول یا واگذاری ناتمام موتورولا به لنوو پرداخته نشده است (برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه‌های جاه‌طلبانه‌ و جذاب گوگل لازم است تا کنفرانس I/O گوگل در ژوئن منتظر بمانیم).
دو تن از مقام‌های اجرایی گوگل به نام‌های پاتریک پیچت و نیکش آرورا در پاسخ به پرسش‌های مطرح شده از سوی یک تحلیل‌گر به ضرورت ایجاد تحول در نتایج جستجو اشاره کردند و مسیر گوگل را به شکلی بیان کردند که به‌جای ارائه‌ی لینک به تنهایی، اطلاعات و داده‌های مورد نیاز با توجه به نیاز روزافزون به آن‌ها تحت سرویس و وب‌سایت خود گوگل ارائه شوند. این موضوع همچنین ارتباط تنگاتنگی با تلاش برای تقویت سرویس Google Now در راستای ارائه داده‌ها و اطلاعات مرتبط بر روی دسکتاپ و موبایل، حتی پیش از درخواست کاربر دارد. پیچت در اشاره‌ی کوتاهی که به دانگل کروم‌کست داشت این دستگاه 35 دلاری را یک موفقیت خواند که از زمان ارائه‌ی کیت‌ توسعه‌دهندگان اختصاصی آن، شاهد اعلام آمادگی سه هزار توسعه‌دهنده برای ارائه اپلیکیشن بر روی این پلتفرم بوده‌ایم.
درآمد 15.4 میلیارد دلاری گوگل در سه‌ماهه‌ی اول 2014 شامل 12.19 میلیارد دلار درامد خالص است. همچنین سود 6.27 دلاری در ازای هر سهم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 19 درصدی روبرو بوده که البته با توجه به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته انتظارات موجود اندکی فراتر از این رقم و برابر با 15.6 میلیارد دلار درآمد، دریافتی خالص 12.3 میلیارد دلار و سود 6.42 دلار در ازای هر سهم بود. در چنین رقم‌های بالایی، اختلاف چندصد میلیون کمتر چندان به چشم نیامده و از منظر عموم بعنوان خطای محاسباتی در نظر گرفته می‌شود اما در دل این تفاوت اندک نگرانی‌های عمده‌ای در خصوص ارزش تبلیغات کلیکی که منبع درآمد عمده‌ی گوگل محسوب می‌شود وجود دارد. در حقیقت تعداد کلیک‌های صورت گرفته بر روی تبلیغات ارائه شده توسط شبکه‌ی گوگل با رشد 26 درصدی نسبت به سال پیش روبرو بوده اما مبلغ در ازای کلیک بدست آمده به میزان 9 درصد در سه‌ماهه‌ی اول و در ادامه‌ی شیب 11 درصدی سه‌ماهه‌ی پیشین کاهش داشته است. این افزایش کلیک‌ها در نتیجه‌ی ارائه‌ی گسترده‌تر تبلیغات در موبایل و نیز شبکه‌ی گسترده‌تر تبلیغات ارائه شده در یوتیوب بوجود آمده است. افزایش ایجاد شده در حجم کلیک‌ها و در عین حال کاهش صورت گرفته در مبلغ درآمدی بدست آمده از هر کلیک چندان غافلگیر کننده نیست اما نگرانی‌هایی را در خصوص اینکه گوگل به چه نحو آن‌ها را جبران خواهد نمود مطرح می‌کند. به نظر نمی‌رسد پروژه‌های بلندپروازانه‌ی گوگل بتواند این فاصله‌ی بوجود آمده را پر کند چرا که در بهترین حالت، این پروژه‌های سرمایه‌بر همچنان در مرحله‌ای به سر می‌برند که سود چندانی را عاید غول جستجو نخواهند کرد.
به نظر می‌رسد گوگل نیز با همان مشکل رقبا نظیر فیسبوک در حفظ موفقیت خود تحت فضای دسکتاپ و متقاعد کردن همزمان کاربران برای کلیک بر روی تبلیغاتی که بر روی گوشی و تبلت‌ آن‌ها فرستاده می‌شود روبرو است. در هر حال به نظر می‌رسد با توجه به این مساله که تجارت پرداخت در ازای کلیک سیستم تبلیغاتی گوگل بخش اعظمی از سرمایه و درآمد این شرکت را تامین می‌کند، از منظر سرمایه‌گذاران وضعیت این بخش مساله‌ای به مراتب مهم‌تر از تعداد گوگل گلس‌های فروش رفته در روز پیش است.
در هر حال به نظر می‌رسد گوگل پلی در مقایسه با مدت‌زمان مشابه سال پیش، چهار برابر سودآوری بیشتری را برای توسعه‌دهندگان داشته و کروم‌کست نیز یک نقطه‌ی موفقیت محسوب می‌شود. جای تردید نیست که گوگل معمولا قادر است با ارائه سرویس‌های خلاقانه‌ی جدید و استراتژی‌های حساب شده، منبع درآمدی جدیدی را برای جایگزینی کاهش سود تبلیغات ایجاد نماید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اولین شکلک، خیلی قبل‌تر از آنچه تصور می‌کنید استفاده شده است

http://postimage.org/
امروزه در مسنجرها، سیستم نظرات وب‌سایت‌ها، انجمن‌ها، ایمیل‌ها و حتی در دست نوشته‌ها نیز از شکلک‌ها یا علایم مربوط به آن‌ها استفاده می‌شود. شاید شما هم مانند من فکر می‌کردید که شکلک‌ها، اولین بار احتمالا با پیدایش مسنجرهای اینترنتی شکل گرفته‌اند؛ اما ظاهرا پیش از این‌ها در سال ۱۶۴۹ میلادی، «رابرت هریک» در شعر The Fortune از شکلک یا اسمایل استفاده نموده است.
یک منتقد ادبی به نام لی‌و استاهل اخیرا متوجه شده است که احتمالا خیلی قبل‌تر از آنچه فکرش را می‌کردیم، از علامت برای نمایش لبخند استفاده شده است. بر اساس یافته او، رابرت هریک در شعر «خوشبختی» خود از عبارت (smilling yet ) بهره برده است.
این عبارت در دست نوشته رابرت هریک توسط دانشگاه آکسفورد منتشر شده و کسی در آن تغییری ایجاد نکرده است. پیش از این رکورد استفاده از علایم مرتبط با شکلک‌ها مربوط به متن سخنرانی ایب لینکون در سال ۱۸۶۲ یعنی حدود ۲۰۰ سال پیش بود.
مجله علمی New Atlantis که در زمینه دانش و فناوری فعالیت می‌کند در این باره نوشته است که احتمالا هریک از اسمایل‌ها برای نوشته‌های داخلی خود و نمایش حالت‌های خویش در زمان سرایاندن شعر استفاده می‌کرده. چراکه وقتی این شعر در قرن نوزدهم منتشر شده فاقد شکلک بوده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
حافظه فوق‌سریع microSD توشیبا، عکاسی حرفه‌ای در دوربین‌های معمولی را میسر می‌کند

http://postimage.org/
یافتن یک حافظه پرسرعت برای دوربین‌های حرفه‌ای، کار آسانی است، اما اگر بخواهید سرعت نوشتن تصاویر در دوربین بدون آیینه، جیبی، موبایل یا تبلت خود را افزایش دهید به یک کارت حافظه سریع microSD نیاز خواهید داشت. اینجاست که گزینه‌های خوب بسیار کم خواهند شد. حال توشیبا یک حافظه پرسرعت میکرو SD را رونمایی کرده است که از آن می‌توان در تلفن‌های هوشمند یا دوربین‌ها استفاده نمود.
توشیبا از حافظه پرسرعت microSD که در شاخه UHS-IIها قرار می‌گیرد، پرده برداشته است. به این ترتیب این حافظه‌‌های کوچک قادر خواهند بود تا از نظر سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات به حافظه‌های تمام سایز SD برسند. حافظه جدید میکرو SD توشیبا از نظر سرعت انتقال اطلاعات نزدیک به ۸ برابر سریع‌تر نسل قبلی حافظه‌های microSD این شرکت است.
این حافظه به دوربین‌های عکاسی و تلفن‌های هوشمند، امکان تصویر برداری پشت سر هم (Burst Mode) سریع‌تر و همچنین فیلم‌برداری آسان‌تر 4K را می‌دهد. توشیبا این حافظه را در ظرفیت‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت ارایه می‌کند و هر ابزاری که بتواند از استاندارد UHS-II پشتیبانی کند قادر به استفاده از آن‌ها است. با این حافظه امکان تصویر برداری در روزلوشن 4K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه میسر می‌شود. حداکثر سرعت خواندن اطلاعات در حافظه ۶۴ گیگابایتی جدید توشیبا ۲۶۰ مگابایت در ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن اطلاعات نیز ۲۴۰ مگابایت در ثانیه است. این اعداد و ارقام در حافظه ۳۲ گیگابایتی کمتر و برابر ۱۴۵ مگابایت در ثانیه برای خواندن اطلاعات و ۱۳۰ مگابایت در ثانیه برای نوشتن اطلاعات است.
دستاورد جدید توشیبا می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای در ارتقاء تصویر برداری در ابزارهای کوچک از جمله در تلفن‌های هوشمند و دوربین‌های بدون آیینه جمع و جور داشته باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایکس‌باکس وان به آمار فروش 5 میلیون دستگاه از زمان عرضه دست یافت

http://postimage.org/
گزارش گروه NPD برای ماه مارس میلادی منتشر شد که حاوی اطلاعاتی در مورد میزان فروش کنسول‌های بازی است. سونی با فروش 7 میلیون دستگاه کنسول پلی‌استیشن 4 ، فراتر از پیش‌بینی های خود حرکت کرده است. اما وضعیت برای ایکس‌باکس وان مایکروسافت چگونه است؟
ردموندی‌های به واسطه‌ی انتشار بازی Titanfall، ماه گذشته را با آمار درخشانی به پایان برده‌اند، بطوریکه کسب عنوان پرفروش‌ترین بازی ماه گذشته را می‌توان گواهی بر این ادعا عنوان کرد. هرچند مایکروسافت موفق به فروش پنج میلیون دستگاه ایکس‌باکس وان شده است، اما این میزان فروش هنوز در پس پلی‌استیشن ۴ سونی با آمار فروش ۷ میلیون دستگاهی قرار گرفته است.
براساس گزارش منتشر شده توسط NPD، در ماه مارس مایکروسافت موفق به فروش 311,000 کنسول در آمریکا شده است که در مقایسه با ایکس‌باکس 360 با آمار فروش 111,000 نسخه در مدت مشابه، رقم فوق‌العاده خوبی است. این آمار نشان از افزایش فروش ایکس‌باکس وان به میزان ۶۰ درصد است. با احتساب فروش بازی‌های هر دو کنسول، 4.1 میلیون بازی به فروش رسیده است که 1.4 میلیون از این بازی‌ها به ایکس‌باکس وان تعلق دارد.
ایکس‌باکس وان در ماه مارس چهار عنوان از بهترین بازی‌های عرضه شده را در میان بازی‌های کنسول به خود اختصاص داده است که شامل Cal of Duty: Ghosts، Plants vs. Zmbies: Garden Warfare، Metal Gear Solid V: Ground Zeroes و Titanfall است. در مورد بازی Titanfall، سونی نیز شانس بهره‌برداری از این بازی را به‌عنوان یک بازی اختصاصی داشت، اما بنا به دلایلی این فرصت را از دست داد و ردموندی‌ها به نحو احسن از این فرصت استفاده کردند.
یوسف‌ مهدی، قائم‌مقام بخش بازاریابی، استراتژی و تجارت ایکس‌باکس در اظهار نظری از استقبال بی‌نظیر از این بازی حیرت زده شده است:
تیم توسعه‌دهنده‌ی ایکس‌باکس به‌همراه من این شانس را داشتیم تا در آستین تگزاس حضور داشته و در زمان عرضه‌ی بازی Titanfall‌درکنار هواداران باشیم. استقبال از این بازی بی‌نظیر بود و علاقه و اشتیاق بازی‌کنندگان برای خرید این بازی بسیار حیرت انگیز بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم عامل اندروید ویر تا پایان سال 2014 عرضه می‌شود

http://postimage.org/
گجت‌های پوشیدنی به شدت به عرصه‌ای برای رقابت غول‌های فناوری تبدیل شده‌اند. پس از اعلام ال‌جی و موتورولا حالا سامسونگ هم بدنبال عرضه ساعت هوشمند خود با سیستم عامل اندروید ویر است.
یکی از مدیران ارشد سامسونگ در مصاحبه با خبرگذاری رویترز اعلام کرد که گوشی هوشمند سامسونگ با سیستم عامل تایزن تا آخر امسال به بازار عرضه می‌شود. او همچنین به ساعت هوشمند جدید سامسونگ نیز اشاره کرد که طبق اعلام وب‌سایت The Verge از اندروید ویر استفاده خواهد کرد.طبق این گزارش سامسونگ تایید کرده است که ساعت اندرویدی خود را قبل از پایان سال 2014 عرضه خواهد کرد اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری نموده است. Android Wear نسخه اندرویدی که مخصوص گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شود، ماه گذشته به عنوان افزونه‌ای برای اندروید معرفی شد. پیش از این ال‌جی و موتورولا خبر از عرضه ساعت هوشمند اندرویدی خود به ترتیب با نام‌های G Watch و Moto 360 تا پایان سال داده بودند.
البته امسال سامسونگ سه گجت پوشیدنی Gear 2، Gear 2 Neo (هر دو با سیستم عامل تایزن) و Gear Fit را با سیستم عامل Real Time معرفی کرده است که در ادامه باید منتظر بمانیم تا ببینیم ساعت Android Wear سامسونگ چه قابلیت‌هایی را به رخ رقیبان خود خواهد کشید؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اسکایپ سرویس چت ویدیویی گروهی را برای برخی پلتفرم‌ها رایگان کرد و بقیه نیز در آینده‌ی نزدیک رایگان می‌شوند

http://postimage.org/app.php
یکی از ویژگی‌های سرویس‌های چت و گفت‌وگو، چت ویدیویی است که ممکن است به صورت گروهی انجام شود. در حال حاضر برخی سرویس‌ها مثل هنگ‌اوتس گوگل، سرویس چت گروهی به صورت ویدیویی را رایگان ارائه می‌کنند؛ ولیکن برخی رقبای بزرگ هنوز هم این نوع چت را به صورت رایگان ارائه نکرده‌اند. اسکایپ یکی از این سرویس‌هاست که از امروز چت ویدیویی گروهی را روی چند پلتفرم به صورت رایگان ارائه می‌کند. در ادامه‌ی به جزئیات این خبر می‌پردازیم.
از امروز کاربران ویندوز، OS X و کنسول بازی Xbox One می‌توانند به صورت رایگان به چت ویدیویی گروهی بپردازند. اسکایپ اعلام کرده که در آینده‌ی نزدیک بقیه‌ی پلتفرم‌ها هم به صورت رایگان می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند.
Philips Snalune مدیر بخش بازاریابی محصولات مصرف‌کننده در اسکایپ به این موضوع اشاره کرده که به زودی اپلیکیشن اسکایپ برای واسط گرافیکی ویندوز 8 یا همان مترو، ویندوز‌فون، اندروید و iOS هم از چت ویدیویی گروهی به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند؛ ولیکن تاریخ مشخصی را ذکر نکرده است.
در مورد تعداد کاربران چت ویدیویی گروهی اسکایپ، آماری در دست نیست؛ ولیکن تاکنون برای استفاده از آن حداقل یکی از کاربران مجبور بود حساب کاربری Premium که هزینه‌ی یک روز آن 4.99 دلار و هزینه‌ی یک ماه آن 8.99 دلار است را تهیه کند.
روی دسکتاپ‌ها و مک‌ها می‌توان چت ویدیویی را با حداکثر 10 کاربر انجام داد؛ در کنسول ایکس‌باکس وان، این تعداد به 4 کنسول محدود می‌شود. در مورد سایر پلتفرم‌ها عددی اعلام نشده؛ اما کمترین تعداد کاربران طبیعتاً 3 نفر به بالا خواهد بود.
فیلیپ اسنالون در مورد تاریخ اعلام این خبر می‌گوید:
اسکایپ می‌خواهد بهترین تجربه‌ی ارتباطی را ارائه کند. تقاضا برای چت ویدیویی گروهی بسیار زیاد بوده به همین علت در قدم بعدی توسعه‌ی اسکایپ، تصمیم گرفتیم طبق تقاضای کاربران، GVC را به صورت رایگان ارایه کنیم.
از او در موردگوگل هنگ‌اوت و ارائه‌ی رایگان GVC در سال‌های اخیر سؤال شده که آیا در این تصمیم‌گیری اثری داشته یا نه. فیلیپس تنها پاسخ داده که این تصمیم بر اساس خواسته‌ی کاربران اتخاذ شده است.
لازم به ذکر است اسکایپ که مدتی است مایملک کمپانی مایکروسافت محسوب می‌شود، تاکنون سرویس چت ویدیویی دو نفره را ارائه می‌کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 41 از 119:  « پیشین  1  ...  40  41  42  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA