انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 47 از 192:  « پیشین  1  ...  46  47  48  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 


ژکو: رقيب اصلي ما نيجريه است نه ايران

جام جهاني 2014 برزيل کمتر از دو ماه ديگر آغاز مي‌شود.

به نقل از ايسنا، ادين ژکو مهاجم گلزن بوسنيايي درباره ارزيابي‌اش از گروه اين تيم در جام جهاني گفت: به نظرم آرژانتين تيم اول گروه خواهد بود. آنها پتانسيل زيادي دارند. ايران نيز تيم خوبي است اما فکر مي‌کنم بتوانيم آنها را شکست دهيم. در واقع رقابت اصلي در اين گروه بين ما و نيجريه است. نبايد در بازي رودررو برابر نيجريه شکست بخوريم زيرا قطعا در روز پاياني امتيازهاي آن ديدار تاثير زيادي در صعود يکي از اين دو تيم به مرحله بعد خواهند داشت.

بوسني در اولين ديدار خود در جام جهاني برابر آرژانتين صف‌آرايي خواهد کرد.
     
  
مرد

 


[b]واکنش مسي نسبت به درگذشت ويلانووا[/b]

ليونل مسي ستاره آرژانتيني بارسلونا درگذشت سرمربي خود تيتو ويلانووا را تسليت گفت.

وي در صفحه اجتماعي اش عکسي را از خودش و ويلانووا منتشر کرده و نوشته است: فردي که فراموش کردن او واقعاً کار سختي است. تيتو هميشه در خاطر من مي‌ماند. عشق و علاقه زياد براي خانواده ويلانوواي عزيز.
     
  
مرد

 


کاسياس: ويلانووا نماد شهامت بود

تيتو ويلانووا سرمربي سابق تيم فوتبال بارسلونا روز گذشته در سن 45 سالگي درگذشت تا فوتبال اسپانيا در غم فرو برود.

بر اين اساس تعداي از بازيکنان رئال مادريد نسبت به درگذشت اين مربي اسپانيايي پيام تسليت دادند و به ابراز همدردي با خانواده او پرداختند.

ايکر کاسياس کاپيتان و دروازه‌بان تيم ملي اسپانيا و باشگاه رئال مادريد گفت: ويلانووا نماد شجاعت و شهامت بود و قطعاً امروز روز غمگيني براي فوتبال جهان خواهد بود.

سرخيو راموس هم ويلانووا را نمادي از تلاش دانست و به ابراز همدردي با خانواده او پرداخت.

ژاپي آلونسو با پيامي تحت عنوان «روحت شاد تيتو» به خانواده ويلانووا تسليت گفت.
     
  
مرد

 


کونته: ويلانووا الگويي براي همه ما بود

کونته سرمربي يوونتوس در واکنشي کوتاه در اين خصوص گفت: " از مرگ ويلانوا بي اندازه ناراحتم. او الگويي بي مثال چه در داخل و چه در خارج از زمين براي همه ما بود. بدون شک دلتنگش خواهيم شد ".
     
  
مرد

 
تغییرات گسترده در هیئت مدیره پرسپولیس؛ پروین رفت، استیلی آمد

وزارت ورزش و جوانان ایران، حمید استیلی و محمدرضا زادمهر از بازیکنان سابق باشگاه پرسپولیس، علی‌اصغر مونسان مدیر عامل منطقه آزاد کیش، حمیدرضا سیاسی، مصطفی سلیمی، حسین کاظم‌پور و مهدی خواجه وند را به عنوان اعضای هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی کرد.
اعضای تازه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جایگزین علی پروین، محمد جمشیدی، محمدصادق اکبری، محمد حسن نامی و محمد رویانیان در هیئت مدیره باشگاه سرخ پوشان شدند. در میان افرادی که به تازگی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شده اند، تنها حمید استیلی و علیرضا زادمهر سابقه ورزشی دارند که هر دو از بازیکنان سابق این تیم بودند.
به گزارش رسانه‌های ایران، حمیدرضا سیاسی که به عنوان یکی از اعضای جدید هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شده "تاجر و کارخانه دار" است.
حسین کاظم پور اردبیلی یکی از اعضای جدید هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در دولت محمدعلی رجایی وزیر بازرگانی بوده و در دولت میرحسین موسوی معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه و معاونت وزیر نفت را بر عهده داشته است. آقای کاظم پور اردبیلی همچنین ۱۵ سال نماینده ایران در اوپک بوده است.
دیگر عضو تازه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس علی اصغر مونسان، فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف است. آقای مونسان معاون اجرایی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بوده، او مسئولیت‌های اجرایی مختلفی در فاز اول پروژه پارس جنوبی و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس داشته و عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آتی ساز (بنیاد مستضعفان) و مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران بوده است.
در میان اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس نام مصطفی سلیمی شهردار منطقه ۲۱ تهران نیز به چشم می‌خورد، آقای سلیمی پیش از این مسئول ارزشیابی و کنترل عملکرد وزارت کشور، مسئول رسیدگی به شکایات وزارت کشور و مدیر کل حراست شهرداری تهران بوده است.
امیر رضا خادم، معاون وزیر ورزش درباره انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفته است: "بر خلاف بسیاری از دوره‌های گذشته، در این دوره در ترکیب هیئت رئیسه باشگاه پرسپولیس حتی یک چهره سیاسی هم دیده نمی‌شود."
آقای خادم گفت: "بخشی از اعضای هیئت مدیره جزو اهالی باشگاه پرسپولیس هستند و به نوعی بخش فنی آن محسوب می‌شوند. بخش دیگر چهره‌های اقتصادی هستند که توانمندی آن‌ها بررسی و تضمین شده است و در نهایت بخش سوم هم شامل ترکیبی است که به بخش حقوقی این باشگاه با توجه به مشکلات و معضلاتی که برایش پیش آمده مربوط می‌شود و می‌توانند به کمک سازمان خصوصی سازی به حل آن‌ها بپردازند."
اولین جلسه هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس قرار است فردا دوشنبه برگزار و در آن مدیرعامل و سرمربی فصل آینده این تیم مشخص شود. گفته می‌شود که علیرضا رحیمی مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان و رئیس سابق فدراسیون هندبال گزینه اصلی مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
علی کفاشیان بار دیگر نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال می‌شود

علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران ضمن اینکه از نامزدی خود را برای دوره بعدی انتخابات این فدراسیون خبر داد گفت که شرایط اردوی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی خوب است.
ایسنا، خبرگزاری دانشجویان ایران از قول او نوشته: "همه شرایط رضایت‌بخش است و این اردو با تعدادی از بازیکنان تیم ملی در حال برگزاری است. بازیکنان، تمرین‌های بدنسازی را پشت سر گذاشته و بازی‌های تدارکاتی هم انجام داده‌اند و چند روز دیگر هم این اردو به پایان می‌رسد و بعد از بازگشت به ایران کم کم به اردوی اتریش خواهند رفت."

در همین حال مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال از لغو شدن دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با موزامبیک خبر داده است.
طبق گزارش ایسنا، لغو شدن این دیدار تدارکاتی بر اساس تصمیم کارلوس‌ کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران انجام شده است.
پیش از این قرار بود تیم ملی فوتبال ایران ۱۷ اردیبهشت با موزامبیک بازی کند که این تاریخ بنا بر درخواست ایران به ۱۰ اردیبهشت تغییر پیدا کرد اما طبق برنامه‌ریزی جدید، تیم ایران با سه بازی تدارکاتی دیگر با تیم‌های باشگاهی آفریقای جنوبی کارش را در این اردو به پایان می‌رساند.
این بازی‌ها به ترتیب در روزهای شنبه ششم، سه‌شنبه نهم و پنج‌شنبه یازدهم اردیبهشت انجام می‌شود.
آقای کفاشیان درباره تیم‌هایی که بازیکنانشان را طبق درخواست فدراسیون سر وقت در اختیار تیم‌ ملی نگذاشتند گفت: "قبلا با همه این باشگاه‌ها هماهنگ کرده بودیم که تمام ملی‌پوشان‌شان را در اختیار تیم ملی قرار دهند اما دو باشگاه استقلال و سپاهان این کار را نکردند و کی‌روش هم از این موضوع گله‌مند بود."
هفته گذشته آقای کی‌روش بدلیل اینکه باشگاه سپاهان بازیکنانش را برای اردوی آفریقای جنوبی در اختیار تیم ملی نگذاشتند، تصمیم گرفت شش ملی‌پوش سپاهان را از تیم ملی کنار بگذارد.
اما آقای کفاشیان در پی تصمیم کی‌روش در گفتگویی با ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت که اعضای تیم سپاهان "حذف نشده‌اند و بعد از دیدارهای سپاهان به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند."
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
محمد بنا رفت؛ ناصر نوربخش مربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی

فدراسیون کشتی ایران اعلام کرد پس از ترک اردوی تیم ملی توسط محمد بنا و عدم تمایل او به ادامه فعالیت، با توجه به اینکه کمتر از دو هفته تا جام جهانی مانده، ناصر نوربخش به عنوان مربی ارشد مسئولیت تیم ملی کشتی فرنگی را بر عهده خواهد داشت.
پس از جام جهانی در تهران، تیم ملی کشتی فرنگی ایران باید مهیای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در کره جنوبی و مسابقات جهانی تاشکند شود.
شورای کشتی فرنگی اعلام کرده ترک مسئولیت سرمربیگری محمد بنا بدون هماهنگی و اطلاع قبلی صورت گرفته. با این حال فدراسیون کشتی تصمیم گرفت دستیاران بنا هدایت تیم ملی را تا جام جهانی بر عهده داشته باشند اما آنها نیز از اردو رفته‌اند.
همچنین با توجه به اهمیت رعایت قانون انتخابی تیم‌ ملی برای کشتی‌گیران واجد شرایط در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی، با لحاظ تقاضای عموم علاقه‌مندان به کشتی بر اصل انجام رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان در کشتی فرنگی، این مسابقات در زمان مقرر یعنی بیست و یکم اردیبهشت برگزار خواهد شد.
فدراسیون کشتی اعلام کرده با توجه به دشواری اخذ مجوز میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی در تهران، همچنین علیرغم تنگناهای مالی شدید، در چند ماه گذشته هزینه‌های قابل توجهی برای برگزاری اردوها و اعزام به رقابت‌های بین‌المللی در راستای شرکت در جام جهانی صورت گرفته، به همین خاطر ترک اردو از سوی برخی از کشتی‌گیران بدون هماهنگی و حتی اعلام دلیل، بر خلاف منافع و حیثیت کشتی است.
شورای کشتی فرنگی تاکید کرده در صورت ضرورت از تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران استفاده خواهد شد. حسین ملاقاسمی، رحیم علی آبادی، مهدی هوریا، بهرام مشتاقی، حسن بابک و علیرضا لرستانی اعضای این شورا هستند که همگی سابقه قهرمانی در کشتی فرنگی و مربیگری در تیم ملی را دارند.
محمد بنا بعد از المپیک لندن از سمت خود کناره‌گیری کرد. پس از او رسول جزینی در جام جهانی ۲۰۱۳ کشتی فرنگی به میزبانی تهران هدایت تیم ملی را برعهده داشت اما موفق به حفظ جام نشد و ایران که مقتدرانه فاتح المپیک لندن شده بود، فینال را به روسیه واگذار کرد.
سپس عبدالله چمن‌گلی مسئولیت تیم ملی کشتی فرنگی را به عهده گرفت. او در غیاب حمید سوریان، امید نوروزی، سعید عبدولی، حبیب اخلاقی، قاسم رضایی و بشیر باباجان‌زاده که ملی‌پوشان المپیکی بودند، با تیمی دگرگون شده عازم مجارستان شد و توانست دو نشان طلا کسب کند، اما فیلا طلای فوق سنگین را به خاطر مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ، پس گرفت.
با برکناری حجت‌الله خطیب، ناصر نوربخش هدایت این تیم را پذیرفت. اما عمر سرمربیگری نوربخش هم طولانی نبود و محمد بنا بازگشت. محمد بنا که نوزدهم دی ۱۳۹۱ با صدور بیانیه‌ای از سمت خود استعفا کرده بود، هجدهم آذر ۹۲ به تیم ملی بازگشت تا هدایت کنندگان تیم ملی ایران در مدت یازده ماه، پنج بار با تغییر کنند.
او حالا در اردیبهشت ۹۳ نیز مجدداً از سمت خود کنار رفته تا با انتصاب نوربخش، تیم ملی ایران طی مدتی کمتر از ۱۶ ماه، شش بار دچار تغییر شود، رکوردی کم نظیر در تاریخ کشتی ایران!
حسن بابک مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی درباره اینکه آیا محمد بنا هنگام بازگشت مجدد، شرط قانومندی مسابقه‌های انتخابی را پذیرفته بود، به ایسنا گفت: "بله. آقای بنا روز اول این موضوع را پذیرفت و حتی به صورت مکتوب، تقویم و برنامه‌هایش را اعلام کرد. او زمان مسابقه‌های مرحله نهایی انتخابی را مشخص کرد. تقویم را امضا کرد و به فدراسیون داد تا اجرایی شود و اگر قرار بود کار نکند همان اول باید می‌گفت."
در کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قزاقستان که هر دو تیم تعدادی از ستاره‌ها را نبرده بودند، فرنگی با یک طلا سوم شد و آزاد با شش طلا روی سکوی قهرمانی ایستاد.
خبرگزاری ایسنا در نقد فنی نتایج ضعیف ایران در مسابقات قهرمانی آسیا نوشته: "شاید نیاز باشد کادر فنی در سیستم‌ برنامه‌ریزی و شیوه تمرینات، تامل بیشتری کند.
این در حالی است که بنا دیگر جمشید خیرآبادی و نوربخش را کنارش ندارد. می‌گویند تیمی جوان و بی‌تجربه به قهرمانی آسیا رفت اما اغلب نفرات اعزامی، نفر دوم وزن خود در ایران به حساب می‌آیند و تیمی که میانگین سنی‌اش بیش از ۲۵ سال است نمی‌تواند جوان تلقی شود. تک مدال طلا را هم بهنام مهدی زاده ۲۸ ساله به گردن آویخت."
از کادر فنی محمد بنا فقط رسول جزینی حاضر به انجام مصاحبه شده. او ضمن انتقاد از حسن بابک و معرفی او به عنوان فردی که هیچ سودی ندارد، به فارس نیوز گفته: فدراسیون کسانی را در راس کشتی فرنگی قرار داد که بازدهی ندارند و تنها به مصالح خودشان فکر می‌کنند. آقایان نمی‌توانند بزرگی کشتی فرنگی را هضم کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فینال جام حذفی ایتالیا ۱۰ مجروح بر جای گذاشت

قرار بود فینال جام حذفی باشگاه‌های ایتالیا دیداری تماشایی برای هواداران دو طرف باشد. اما پیش از مصاف فلورانس و ناپولی، خشونت و تیراندازی دست‌کم ۱۰ تن زخمی ‌بر جای گذاشت. نخست‌وزیر ایتالیا هم در ورزشگاه حضور داشت.
تیم فوتبال فلورانس ایتالیا در مسابقه‌ای که خشونت بر آن سایه افکنده بود، فرصت کسب قهرمانی پس از حدود ۱۵ سال را از دست داد. این تیم آخرین بار در سال ۲۰۰۱ جام حذفی را به خانه برده است. شاگردان وینچینزو مونتلا یک بر سه به ناپولی باختند. ناپولی از دقیقه ۷۹ ده نفره به بازی ادامه داد. گوکان اینلر، مدافع سوئیسی (ترک‌تبار) این تیم دو کارت زرد از داور دریافت کرد.
اما حاشیه‌های این دیدار بیش از متن خبرساز شدند. بازی در ورزشگاه مملو از تماشاگر المپیک رم با ۴۵ دقیقه تأخیر آغاز شد. دلیل تأخیر تیراندازی‌ای بود که در جریان آن سه هوادار ناپولی مجروح شدند؛ حال یکی از هواداران وخیم اعلام شد. تیراندازی در یکی از محله‌های رم رخ داد که پیشتر در آنجا بین گروه‌های هوادار دو تیم درگیری پیش آمده بود.
افزون بر این، هواداران دو تیم در برابر ورزشگاه از جمله با وسایل آتش‌بازی به جان هم افتادند. در این درگیری‌ها دست‌کم ۱۰ تن زخمی ‌شدند. هواداران ناپولی پس از درگیری‌ها خواستار لغو مسابقه شدند. مارک هامشیک، کاپیتان اسلواک ناپولی، چند دقیقه‌ای با آنها گفت‌وگو کرد تا نظرشان تغییر کند.
همراه با سیل هواداران ناپولی، چند هولیگان رمی هم وارد ورزشگاه شدند که در ادامه به سمت هواداران و نیروهای امنیتی اشیائی پرتاب کردند؛ موضوعی که به جراحت شدید یک مأمور پلیس انجامید. هولیگان‌ها همچنین یک فرد دیگر را هم کتک زدند.
ماتئو رنزی، نخست‌وزیر ایتالیا و چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور، از جمله تماشاگران دیدار شامگاه شنبه (۳ مه/ ۱۳ اردیبهشت) بودند.
در جدول لیگ برتر ایتالیا ناپولی در پایان هفته ۳۶ با ۶۹ امتیاز در مکان سوم قرار دارد. یوونتوس و رم اول و دوم هستند. فلورانس هم با ۶۱ امتیاز در مکان چهارم است.
این پنجمین جام حذفی بود که ناپولی به خانه برد و همچنین نخستین عنوان قهرمانی این باشگاه پس از قهرمانی در جام حذفی دو سال پیش.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دیوید بکام؛ ستاره دیروز، تاجر همه فن حریف امروز

دیوید بکام با همان سرعتی در دنیای ورزش ترقی کرد که در جهان تجارت پیش رفت. چهره کاریزماتیک و زندگی خصوصی‌اش (از همه مهم‌تر ازدواج با ویکتوریا آدامز، خواننده گروه اسپایس گرلز) برای نوجوانان حسابی جذاب بود و این چیزی نبود که از دید تاجران پنهان بماند. در همان اوج دوارن بازی، چهره تجاری بکام آن‌قدر بزرگ شد که الکس فرگوسن ناچار شد، اجازه رفتن ستاره تیم‎‌اش را بدهد. حالا و پس از بازنشستگی از فوتبال، بکام وقت بیشتری دارد تا از «شمایل تجاری‌اش» استفاده کند.


باشگاه‌داری در میامی

چندی پیش مشخصات و نخستین طرح‌ها از ورزشگاهی که بکام و شرکا قرار است بسازند، منتشر شد. این ورزشگاه ۲۵ هزار نفری که در بندر میامی آمریکا ساخته خواهد شد، شامل رستوران، «نایت کلاب» و یک مرکز ورزشی در کلاس جهانی است. ورزشگاه پلازا قرار است میزبان ۱۷ بازی معمول فصل فوتبال آمریکا به اضافه بازی‌های تدارکاتی و دوستانه باشد.
این ورزشگاه ۲۵ هزار نفری تبدیل به سومین ورزشگاه بزرگ آمریکا خواهد شد. البته ورزشگاه تیم‌هایی مانند «انگلند رولوشن» و «ونکوور وایتکپز» (تیم مهرداد بیت‌آشور) گنجایش بیش‌تری دارند، اما این‌ها ورزشگاه را با تیم فوتبال آمریکایی‌شان هم تقسیم می‌کنند.
ساخته شدن این ورزشگاه همچنین به معنای این خواهد بود که دیگر «میامی هیت»، تیم بسکتبال شهر و فوق ستاره معروف‌اش لبرون جیمز، دیگر مهم‌ترین پایگاه ورزش‌دوستان نخواهد بود.
بکام در پاسخ به این که چرا میامی را انتخاب کرد، گفت:«حالا چرا نه؟ از شوخی گذشته، می‌خواستم تیمی بسازم که از ابتدایی‌ترین مرحله کنارش باشم. این لحظه‌ای هیجان انگیز برای من، خانوداه و دوستانم است و واقعاً می‌خواهم که این شور را به میامی بیاورم. این‌جا تیمی با ۱۰ سال سابقه هم وجود داشت، اما می‌خواستم یک تیم کاملاً شخصی بسازم. خیلی‌ها می‌خواهند بدانند که ما چه می‌کنیم و برای چه وارد این کار شده‌ایم. فقط بگویم که من برای پول درآوردن این‌جا نیامده‌ام.»


رقابت با همسر

با این که دیوید بکام چندی پیش به مناسبت تولد چهل سالگی بیش از ۸۰ هزار دلار خرج کرد و برای همسرش یک دستبند الماس خرید، اما او به زودی وارد رقابت با ویکتوریا بکام در زمینه پوشاک مردانه خواهد شد.
تنها چند هفته پس از این که خواننده سابق گروه «اسپایز گرلز» که حالا یک طراح لباس معروف است، اعلام کرد خط تولید لباس‌های مردانه‌اش را راه می‌اندازد، خبر رسید که دیوید ۳۸ ساله نیز با «Li & Fung»، شرکت توزیع لباس هنگ کنگی، قرارداد بسته است.
یکی از منابع آگاه به موضوع در مصاحبه با روزنامه «نیویورک دیلی نیوز» آمریکا گفت:«دیوید در حال حاضر داغ‌ترین کالای صنعت مد است. همکاری موفق او با شرکت «H&M» سروصدای زیای به پا کرد و عجیب نبود که «Li & Fung» هم بخواهد با او کار کند. آن‌ها به توافقی رسیده‌اند که ۲۰ میلیون دلار نصیب دیوید می‌کند؛ مبلغی که برای یک غول صنعت لباس چیزی نیست.»
فروش ١٠ میلیون دلاری لباس زیرهایی که بکام تبلیغ کرد با ده برابر شدن شهرت جهانی «H&M» و پنچ برابر شدن درآمد این شرکت همراه بود.
بکام در حال حاضر علاوه بر «H&M» با آدیداس و «Belstaff»، شرکت انگلیسی لوکس تولید لباس، نیز همکاری می‌کند، با این که گفته می‌شود درآمد هرکدام از این زوج در سال آتی به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار می‌رسد، اما دیوید پس از امضای قرارداد جدید‌اش نمی‌تواند به عنوان مدل لباس‌هایی که همسرش تولید می‌کند را بپوشد و تبلیغ کند.


مشتری منچستریونایتد

بکام و رفقایش به نوشته روزنامه «سان» همچنین به دنبال خرید باشگاه منچستریونایتد نیز بوده‌اند. به نوشته این روزنامه، بکام به همراه شماری از هم‌دوره‌هایش (رایان گیگز، برادران نویل، نیکی بات و پل اسکولز) در منچستر یونایتد که به «کلاس ۹۲» معروف هستند، به دنبال نتایج ضعیف این فصل به دنبال خرید باشگاه از خانواده گلیزر هستند. ارزش تجاری نام بکام و رفقا به اندازه‌ای است که تنها همین شایعه‌ به نوشته روزنامه «دیلی میل» موجب شد تا قیمت سهام باشگاه ۱۳۵ میلیون دلار بالا‌تر برود.


الگوی نامناسب برای بچه‌ها

اما همه فعالیت‌های تجاری بکام هم با استقبال هوادارنش روبرو نشده. کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس چندی پیش قراردادی با شرکت دیاجیو (بزرگترین تولیدکننده نوشیدنی‌های تقطیری) برای تبلیغ یک ویسکی جدید به نام «Haig Club» امضا کرد.
گرچه بکام ۳۸ ساله در کنار آن برنامه‌ای هم برای تبلیغ در مورد «نوشیدن معقول» داشت، اما به گفته منتقدان این کار بکام «تصویر تر‌ و تمیز او را خدشه‌دار کرده» و «پیغامی گمراه‌کننده» برای بچه‌هایی که این بازیکن پیشین را به چشم الگویشان نگاه می‌کنند، می‌فرستد.
امیلی رابیسنون، رئیس یکی از انجمن‌های خیریه حمایت از بچه‌ها در گفت‌و‌گو با روزنامه «مترو» چاپ لندن گفت:«دیدن دیوید بکام که یک نماد محبوب جهانی برای بچه‌ها است و استفاده او از چهره ورزشی‌اش برای تبلیغ مشروب، واقعآً نا‌امید کننده بود. بکام با این کار برای بچه‌هایی که او را ورزشکاری با زندگی سالم می‌دانند، پیغامی گمراه‌کننده در مورد ضررهای مصرف الکل می‌فرستد.»
هرچند که بکام در بیانیه‌ای با اشاره به سابقه تاریخی این شرکت گفت افتخار می‌کند با شرکتی که صاحب میراثی ۴۰۰ ساله است، همکاری کند.
بدون شک می‌توان بازیکنان زیادی را نام برد که در زمین فوتبال نمایشی درخشان‌تر از دیوید بکام داشته‌اند، اما در زمینه تجاری کم‌تر چهره‌ای توانایی رقابت با او را دارد و به همین دلیل هم هست که از تیم‌داری و دنیای مُد گرفته تا تبلیغ لباس و مشروب، هرکجا که دیوید بکام پا می‌گذارد، موفقیت تجاری هم همراه‌اش وارد می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
برزیل شانس اول قهرمانی/ ایران در ته جدول قرار دارد!

تیم فوتبال برزیل از سوی کاربران یکی از سایت‌های شرط‌بندی بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کاربران یکی از سایت‌هایی که مجوز رسمی برای شرط‌بندی را دارد شانس قهرمانی تیم محبوب خود را در جام جهانی اعلام کردند که در این بین تاکنون برزیل شانس اول قهرمانی را از سوی شرط‌بندان دارد.
از هر سه کاربر یک نفر قهرمانی تیم فوتبال برزیل را پیش‌بینی کرده‌اند. تیم فوتبال آرژانتین در رده دوم قرار دارد که از هر 9 کاربر 2 نفر به این تیم رای داده‌اند. آلمان و اسپانیا در رده‌های بعدی قرار دارند که از 11 کاربر 2 نفر به آلمان و از هر 13 کاربر 2 نفر به اسپانیا رای داده‌اند.
دو تیم فوتبال هندوراس و ایران از هر 1500 کاربر تنها یک نفر رای به قهرمانی این دو تیم داده است.
رده‌بندی این نظرسنجی به شرح زیر است:

1- برزیل

2- آرژانتین

3- آلمان

4- اسپانیا

5- بلژیک

6- فرانسه

7- ایتالیا

8- اروگوئه

9- کلمبیا

10- هلند

11- انگلیس

12- پرتغال

13- شیلی

14- روسیه

15- مکزیک

16- سوئیس

17- آمریکا

18- اکوادور

19- ساحل‌عاج

20- کرواسی

21- ژاپن

22- بوسنی‌

23- غنا

24- یونان

25- نیجریه

26- کره‌جنوبی

27- استرالیا

28- کامرون

29- الجزایر

30- کاستاریکا

31- هندوراس

32- ایران
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 47 از 192:  « پیشین  1  ...  46  47  48  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA