انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 42 از 119:  « پیشین  1  ...  41  42  43  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
اپل نسخه جدید مک‌بوک ایر را با 100 دلار قیمت پایین‌تر و پردازنده قوی‌تر روانه بازار کرد

http://postimage.org/
اگر منتظر بروزرسانی مک‌بوک ایر اپل بودید، می‌توانید نفس راحتی بکشید، چرا که اپل با اعمال تغییراتی جزئی در سخت‌افزار این محصول و البته کاهش قیمت صد دلاری آن، اولترابوک خود را بروز کرده است.
مک‌بوک ایر جدید با مدل سال گذشته تفاوت چندانی ندارد: 4 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه فلش، نمایشگر 1440 در 900 پیکسل، گرافیک مجتمع HD 5000 اینتل و یک بدنه باریک و زیبا که دست نخورده باقی‌مانده است. دور بدنه دستگاه نیز درگاه‌های تاندربولت و USB 3.0 و یک کارت‌خوان SDXC مشاهده می‌گردند.
البته اپل پردازنده این لپ‌تاپ را ارتقا داده است. همچنان تراشه به کار رفته در این دستگاه همان جدیدترین تراشه اینتل، یعنی هسول است؛ ولی مک‌بوک ایر 2014 از یک پردازنده Core i5 با فرکانس کلاک 1.4 گیگاهرتز بهره می‌برد. این بدان معنا است که اولترابوک‌های سری جدید اپل اندکی و فقط اندکی از نسخه سال گذشته آن با فرکانس 1.3 گیگاهرتز قدرت پردازی بالاتری در حالت استفاده معمولی دارند. همان طور که می‌دانید پردازنده‌های جدید اینتل مجهز به فناوری Turbo Boost هستند که در هنگام نیاز فرکانس کلاک را بالا می‌برد تا بتوان توان پردازشی بیشتری از آنها گرفت. پردازنده مک‌بوک ایر جدید در حالت Turbo Boost تا فرکانس 2.7 گیگاهرتز اورکلاک می‌شود، در حالی که این مقدار در نسخه قبلی به 2.6 گیگاهرتز محدود می‌شد.
اما شاید مهم‌ترین تغییر به وجود آمده در نسخه جدید مربوط به قیمت دستگاه باشد. مک‌بوک ایرهای جدید نسبت به نسخه قبلی 100 دلار ارزان‌تر (در بریتانیا 100 پوند ارزان‌تر) ارائه می‌شوند.
اگر منتظر نمایشگر رتینا یا افزایش عمر باتری دستگاه بودید باید بگوییم که اپل فعلا ترجیح داده در این زمینه‌ها تغییری را ایجاد نکند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
مادربوردهای سری 9 گیگابایت، با سرعت بیش از یک گیگابایت در ثانیه، اوایل خردادماه روانه بازار کشور می‌گردد

http://postimage.org/
مادربوردهای سری 9 گیگابایت به زودی وارد بازار کشور خواهند شد. شاید بد نباشد با برخی ویژگی‌های مهم این مادربوردهای قدرتمند مجهز به پردازنده‌های هسول اینتل و پورت‌های متنوع آنها بیشتر آشنا شویم.
شرکت گیگابایت در حال معرفی نسل جدید مادربوردهای خود موسوم به سری 9 است و هر روز مشخصات جدیدی از این سری را منتشر می کند. یکی از این اطلاعات پشتیبانی تمامی مادربوردهای سری Z و بیشتر مادربوردهای سری H گیگابایت از درگاه SATA Express است. این درگاه که به نوعی نسل چهارم SATA به شمار می رود قادر به جابجایی داده ها با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه می باشد. در نسل های قبلی معمولا درگاه های پر سرعت، تنها روی مادربوردهای گران قیمت تعبیه می شد که کاربری های حرفه ای داشتند. اما از آنجایی که حجم انواع فایل های چند رسانه ای و نرم افزاری روز به روز در حال افزایش می باشد، گیگابایت تصمیم بر این گرفته است که قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت بسیار بالا را در اختیار تمامی کاربران خود قرار دهد.
مادربوردهای سری 9 گیگابایت که در اوایل خرداد ماه در کلیه بازارهای داخلی کشور عرضه خواهند شد، قابلیت پشتیبانی از پردازنده های Haswell و Haswell Refresh را دارند و از این رو از راندمان و کارایی بسیار بالایی برخوردارند. همچنین اضافه شدن امکاناتی از جمله SATA Express به این امر کمک شایانی خواهد کرد تا حتی کاربران عادی که از رایانه‌های میان رده استفاده می کنند نیز بتوانند از بالاترین سطح امکانات بهره مند شوند. طبق گفته گیگابایت، مادربوردهای سری 9 این شرکت در سیزده مدل با گارانتی آواژنگ در ایران موجود خواهند شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت و کمک یک میلیارد دلاری به مدارس ایالات متحده برای خرید PC

http://postimage.org/
کمپانی مایکروسافت در راستای برنامه‌های خیرخواهانه خود برای کمک به وضعیت آموزش در آمریکا و سایر نقاط دنیا، برنامه جدیدی را دنبال می‌کند که طی آن به مدارس پول نقد پرداخت می‌کند تا آنها برای مدارسشان پی‌سی‌های ویندوزی تهیه کنند.
خیریه‌های مایکروسافت در زمینه آموزش فقط به پشتیبانی از برنامه آموزش ConnectED کاخ سفید که در آن برای سیستم عامل ویندوز تخفیف‌های ویژه‌ای می‌دهد، محدود نمی‌گردد. مایکروسافت در اقدام جدید عام‌المنفعه خود به مدارس ایالات متحده آمریکا پول نقد مورد نیازشان برای خرید PC را پرداخت می‌کند. غول ردموندی مبلغ یک میلیارد دلار را برای این کار در نظر گرفته تا مطمئن شود دانش‌آموزان آمریکایی به امکانات لازم برای ورود به دنیای آنلاین و فراگیری مهارت‌های حوزه تکنولوژی دسترسی دارند.
این اقدام خیریه در حالی صورت می‌پذیرد که مایکروسافت برنامه قیمت‌گذاری جدیدی را در پیش گرفته تا پی‌سی‌ها با قیمت معقول‌تری به فروش برسند. مثلا اخیرا سیستم‌های ویندوزی با قیمت زیر 300 دلار از سوی ایسر، ایسوس، دل، فوجیتسو، اچ‌پی، لنوو، پاناسونیک و توشیبا راهی بازار شده است.
مایکروسافت از این که اقدامات خیرخواهانه‌اش منجر به نوعی تبلیغ و بازاریابی برای این کمپانی شود، خوشحال می‌گردد. مسئول بخش آموزش این کمپانی، کامرون اوانس به CNET گفته که با این اقدام امیدواریم تا کودکانی که امروز با ویندوز کار می کنند، در آینده نیز به طرفداران این سیستم عامل و اکوسیستم مایکروسافت تبدیل شوند. البته وی در ادامه سخنانش گفت که هر گونه هدف تجاری از این اقدام در رده‌های بعدی اولویت‌ها قرار گرفته و هدف اصلی مایکروسافت کمک به بهبود کیفیت آموزش در آمریکا است.
چنین اقداماتی می‌تواند فاصله بین کودکان این کشور در یادگیری مهارت‌های آنلاین را کاهش داده و به دانش‌آموزان قشر محروم‌تر این امکان را بدهد تا با فناوری‌های نو و دنیای آنلاین بیشتر آشنا گردند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ال‌جی به بزرگ‌ترین تولیدکننده صفحات نمایش بزرگ در جهان تبدیل شد

http://postimage.org/
ال‌جی برخلاف کمپانی هموطن خود که خبر از ضرر مالی در تولید تلویزیون‌ داده، افق‌های روشنی را پیش روی خود ترسیم کرده است. براساس گزارش‌های منتشر شده، ال‌جی درآمد خوبی را در زمینه‌ی تولید تلویزیون‌ها و ابزار‌های سرگرمی برای منازل از آن خود کرده است که بخشی از آن متعلق به تلویزیون‌ها با صفحه‌ی نمایش بزرگ است.
براساس ادعای ال‌جی، این کمپانی کره‌ای هم‌اکنون بیشترین تعداد تلویزیون با صفحه‌ی نمایش بزرگ را در دنیا به فروش می‌رساند. لازم به ذکر است که براساس آخرین آمارها سامسونگ در حدود ۲۷ درصد از بازار تلویزیون‌ها را در اختیار دارد که از این‌رو باید سهم ال‌جی از این بازار را بیشتر از سامسونگ عنوان کرد. ال‌جی اعلام کرده است که در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی از فروش تلویزیون‌ها با صفحه‌ی نمایش بزرگ، فروشی برابر با 13 میلیارد دلار را از آن خود کرده است که نتیجه‌ی آن سود عملیاتی 471 میلیون دلاری است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه برابر شده است.
ال‌جی در بازار تلفن‌های‌هوشمند نیز عملکرد قابل قبولی داشته، به طوری که این کمپانی کره‌ای در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی 12.3 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمد به بازار عرضه کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش 20 درصد افزایش یافته است. یکی دیگر از نکات جالب توجه در مورد آمارهای ارائه شده توسط ال‌جی، افزایش 79 درصدی در فروش تلفن‌های‌هوشمند مجهز به قابلیت ارتباطی LTE است که مهم‌ترین عامل آن افزایش استفاده و پوشش سیستم‌های 4G در اقصی نقاط جهان است. هرچند آمارهای مربوط به تلفن‌های‌هوشمند ال‌جی خوب است، اما به خوبی تجارت تلویزیون‌های این کمپانی نبوده و هنوز ال‌جی در این زمینه سود بالایی ندارد. براساس اطلاعات منتشر شده ال‌جی در سه‌ماهه‌ی آتی نسل جدید پرچمدار خود یعنی جی۳ را عرضه خواهد کرد که یقیناً آمار فروش تلفن‌های‌هوشمند این کمپانی را افزایش خواهد داد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
سیاتل، اولین تراشه‌های 64 بیتی ARM برای سرورها، در فصل آخر 2014 توسط AMD روانه‌ی بازار می‌شود

کمپانی ای‌ام‌دی مدت‌هاست که روی معماری ناهمگن سیستم یا به اختصار HSA مشغول به کار بوده و اخیراً با رونمایی از تراشه‌های Opteron جدید خود که اساساً یک APU هستند، اجرای کدهای HSA روی این محصولات جدید را به نمایش گذاشته است.
کمتر از یک هفته بعد نوبت به رونمایی از تراشه‌های Opteron مبتنی بر معماری ARM رسید. تراشه‌هایی با نام رمز Seattle (سیاتل) که قرار است در آخرین فصل سال 2014 روانه‌ی بازار شوند.
مدیر عامل ای‌ام‌دی از اینکه این کمپانی در کنار تراشه‌های سروری مبتنی بر معماری مجموعه دستورات x86، حالا به نقطه‌ای رسیده که برای اولین بار از تراشه‌های 64 بیتی آرم برای سرورها رونمایی می‌کند، خوشحال است. در واقع ای‌ام‌دی تنها تولیدکننده‌ی سیستم-روی-یک-چیپ یا SoC است که هر دو اکوسیستم آرم و x86 را پوشش داده است.
Opteron A1150 بر اساس هسته‌های Cortex A57 آرم شکل گرفته و 4 یا 8 هسته دارد. 4 مگابایت کش سطح 2 و حداکثر 8 مگابایت کش سطح 3 در کنار هسته‌های 64 بیتی آرم قرار می‌گیرد. 8 انشعاب PCI-Express نسل سوم، دو اترنت 10 گیگابایت در ثانیه‌ای و 8 پورت ساتای 3 نیز از جمله اتصالات اصلی این تراشه‌هاست.
ای‌ام‌دی می‌گوید تراشه‌ی جدید، دارای کنترلر حافظه‌ای است که هم از حافظه‌های DDR3 پشتیبانی می‌کند و هم از حافظه‌های جدید DDR4 که تدریجاً جای خود را در بازار سرورها باز می‌کنند.
Rory Read، مدیر عامل ای‌ام‌دی می‌گوید:
ما موج جدید محصولات سروری را می‌شناسیم و آن را همراهی خواهیم کرد. این بازار در 3، 5 و حتی 10 سال آینده بسیار مهم است.



http://postimage.org/

Lisa Su از مدیران ارشد ای‌ام‌دی می‌گوید:
برای برآورد سود بسیار زود است؛ ولیکن مشتریان به محصولات جدید ای‌ام‌دی علاقه‌ی زیادی دارند و ای‌ام‌دی در کنار مشتریان خود به توسعه‌ی پلتفرم جدید از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌پردازد تا در نهایت اکوسیستم جدید به سرعت توسعه پیدا کند.
وی در ادامه اضافه می‌کند که:
یکی از مزایای در اختیار داشتن بحث تجاری سیستم‌ها، این است که می‌توانیم توسعه‌ی تراشه‌ها و سیستم‌های خود را در کنار هم انجام دهیم. بنابراین برای ما بسیار مهم است که سیاتل در سرورهای SeaMicro به کار گرفته شود.
ای‌ام‌دی تراشه‌های سیاتل را برای سرورهای SeaMicro در آینده در نظر گرفته است. البته قرار نیست سرورهای سی‌مایکرو به محض عرضه‌شدن تراشه‌های سروری سیاتل روانه‌ی بازار شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لپ‌تاپ اندرویدی اچ‌پی با پردازشگر انویدیا

http://postimage.org/
استراتژی گوگل بر استفاده از اندروید برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و سیستم‌عامل کروم برای لپ‌تاپ‌ها و بعضی از کامپیوتر‌های All-In-One است. اما به نظر می‌رسد اچ‌پی قصد دارد تا تغییراتی در این استراتژی گوگل بدهد.
اچ‌پی در حال آماده‌سازی یک لپ تاپ اندرویدی است. این لپ‌تاپ Slatebook نام دارد و از یک صفحه‌نمایش لمسی 14 اینچی با کیفیت 1080p و پردازشگر چهار هسته‌ای ساخت Nvidia بهره می‌برد.
این لپ تاپ از ورژن اندروید مرسوم در تبلت‌ها با همان نوار ابزار‌های معروف اندروید که از بالا و پایین صفحه کشیده ‌می‌شوند، استفاده می‌کند. اگرچه ورژن اندروید مورد استفاده در آن هنوز اعلام نشده، ولی با دقت در ویدیو به نظر می‌رسد Slatebook از اندروید نسخه 4.2 یا 4.3 بهره می‌برد.
با توجه به تصاویری که در دسترس است، دکمه Windows روی صفحه‌کلید جای خود را به دکمه‌های Recent Apps و Home داده است. همچنین دکمه بازگشت به عقب متعلق به اندروید، به ‌جای دکمه Escape قرار گرفته است و در ردیف مربوط به آن دکمه های کاربردی لپ‌تاپ های رایج قرار دارند. تمامی درگاه‌ها نیز در این ویدیو نمایش داده شده‌اند. 3 درگاه USB، یک درگاه برای کابل HDMI، یک جک هدفون و به‌طور ویژه ای یک درگاه برای MicroSD و یک درگاه برای سیم کارت! که مورد آخر بسیار جالب است.
هنوز اطلاعات بیشتری از این لپ‌تاپ در دست نیست؛ ولی یک لپ‌تاپ اندرویدی با پردازشگر Tegra، ترکیب عجیبی را ایجاد می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل در حال کار بر روی یک سرویس Read It Later مشابه Pocket است

http://postimage.org/
Pocket، Instapaper و... سرویس‌هایی هستند که با استفاده از آنها می توانید لینک‌های جذاب را ذخیره کرده و بعداً روی دستگاه‌های مختلفتان آن را مطالعه کنید. به این نوع سرویس‌های Read It Later می‌گویند. حال گوگل نیز قصد ارائه سرویسی مشابه به نام Stars را دارد.
بسیاری از ما به دلایل مختلف نمی‌توانیم مطالب و مقالات را به محض انتشارشان در فضای وب مطالعه کنیم. مثلاً فرض کنید که در تاکسی مشغول وب‌گردی هستید و ناگهان یکی از مقالات بلند زومیت نظرتان را جلب می‌کند؛ ولی فعلاً فرصت خواندن آن را ندارید. سرویس‌های چون پاکت برای همین به وجود آمده‌اند تا با ذخیره لینک‌ها، بتوانیم بعداً در یک رابط‌کاربری ساده و تمیز، مقالات را روی تلفن‌هوشمند، تبلت یا پی‌سی خود مطالعه کنیم. Pocket و بسیاری از سرویس‌های مشابه آن، امکان مطالعه مقالات به صورت آفلاین را نیز فراهم می‌کنند.
حال به نظر می‌رسد که گوگل در حال کار بر روی سرویس Read It Later خود است و احتمال می‌رود که بسیار شبیه به ویژگی بوکمارک‌کردن صفحات وب در مرورگر کروم باشد. این سرویس، Stars نام دارد و فعلاً به طور آزمایشی در اختیار کارمندان گوگل قرار گرفته است.
Stars به کاربر این امکان را می‌دهد تا لینک‌ها را ستاره‌دار کند و برنامه، این لینک‌ها را در لیست‌ها و دسته‌بندی‌های هوشمندی مرتب می‌کند. استارز نسبت به سرویس‌های مشابه کنونی هوشمندتر است. برای این سرویس یک افزونه کروم نیز اضافه خواهد شد تا کاربران به راحتی بتوانند لینک‌های مورد نظر خود را ذخیره نمایند.
با توجه به این که این سرویس هم‌اکنون به صورت آزمایشی در اختیار کارمندان گوگل قرار گرفته، می‌توان گفت که مراحل تولید و توسعه‌اش تکمیل شده و احتمالاً گوگل پس از اعمال بهبودها و رفع باگ‌ها، این اپلیکیشن را طی دو ماه آینده در کنفرانس Google I/O معرفی خواهد کرد.
مسلماً سرویسی یکپارچه‌تر و هوشمندتر از سوی گوگل، می‌تواند رقبایی چون پاکت و اینستاپیپر را دچار مشکل کند. باید تا ارائه این اپلیکیشن منتظر بمانیم و ببینیم گوگل چگونه با این سرویس‌ها به رقابت خواهد پرداخت؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کمپانی‌های بزرگ با شناسایی علایق کاربران، آن‌ها را بصورت هدف‌دار مورد هجمه تبلیغاتی قرار می‌دهند

http://postimage.org/
این روزها اطلاعات حاصل از فعالیت کاربران در فضای وب ارزش بی‌بدیلی دارد که کمپانی‌های بزرگ مشتاقانه در پی جمع‌آوری آن هستند. شاید تصور عموم کاربران این باشد که تنها گوگل در پی قطره قطره‌ی اطلاعات کاربران است، اما کمپانی‌های دیگری نیز در پی بهره‌برداری از اطلاعات شما هستند که شاید تاکنون تصور این امر حتی به ذهن شما خطور نکرده است.
مطمئناً کمپانی‌های چون مایکروسافت، فیس‌بوک، لینکداین و شماری از وب‌سایت‌های پربازدید و محبوب نیز از این روش استفاده می‌‌کنند تا بیش از پیش از علایق و موضوعات محبوب شما مطلع شوند. ردپای کاربران اینترنت برای کمپانی‌ها بسیار ارزشمند شده است. تاکنون مطالب بی‌شماری منتشر شده است که نشان‌دهنده‌ی این است که زمانی که یک آگهی برای شما به نمایش گذاشته می‌شود، مرجع آن اطلاعاتی است که از کوکی‌ها کسب شده و در نتیجه با شناسایی علاقه‌ی شما، به نمایش گذارده می‌شود. هم‌اکنون در دوران دیجیتال قرار گرفته‌ایم و اطلاعاتی آماری از جوامع مجازی، علایق شخصی و گروه‌های کاربری و به‌طور خلاصه شخصیت مجازی کاربران ارزشی برابر با ماهیت فیزیکی آن‌ها در جوامع حقیقی یافته است، چراکه درآمد کمپانی‌ها در گرو شناسایی صحیح شما و در نتیجه هدف‌گیری تبلیغات با درصد پایینی از خطا است. کاربران می‌توانند بی‌توجه به روند حاضر به فعالیت خود ادامه دهند، اما برخی از کاربران با ابراز نگرانی از چنین وضعی سعی در فعالیت بصوورت ناشناخته دارند، اما باید به این نکته توجه داشت که الگوریتم‌های بررسی فعالیت‌های کاربران روز به روز پیچیده تر می‌شود.
برای مثال می‌توان به کمپانی بازی‌سازی Ubisoft اشاره کرد. یوبی‌سافت از یک موتور پردازشی با نام Digital Shadow استفاده می‌کند که در مقایسه با الگوهای مورد استفاده سایر کمپانی بازیچه‌ای بیش نسیت، اما این موتور لقب سگ نگهبان نسل آتی بازی‌های این کمپانی را از ان خود کرده است. در صورتی که این موتور اجازه‌ی ورود و پردازش رایانه‌ یا ابزار‌هوشمند کاربر را کسب کند، شروع به کنکاش یا به بیان بهتر داده‌کاری از بین حساب‌کاربری فیس‌بوک، پست‌های منتشر شده، دوستان در شبکه‌های اجتماعی، اعضای خانواده، تصاویر و شماری دیگر از اطلاعات خواهد کرد که میزان تاثیرپذیری و علاقه‌ی شما به بازی‌های ساخت این کمپانی را خواهد سنجید. یکی دیگر از اصلی‌ترین قابلیت‌های چنین سیستمی، ایجاد تعامل، کسب و اطلاعات و طبقه‌بندی افراد است که می‌تواند در آینده برای بهره‌برداری مورد استفاده قرار گیرد.
به‌نظر می‌رسد مرحله‌ی بعدی برای این کمپانی توسعه‌ی یک اپلیکیشن در بستر فیس‌بوک است که توجه شما را جلب نموده و توسط شما در حساب کاربری پذیرفته می‌شود. این اپلیکیشن با نفوذ به حساب کاربری شما به دریایی بی‌پایان اطلاعات شما دست خواهد یافت و در نتیجه این داده‌ها به کمک سیستم جمع‌آوری اطلاعات برای توسعه بازی‌ها یاری خواهد کرد تا شما نیز به‌ یکی از مخاطبان بازی‌های آتی این کمپانی تبدیل شوید. هرچند این اطلاعات آنچنان حساس نیست تا گویای جزئیات زندگی کاربران باشد، اما به‌هر حال اطلاعاتی در مورد الگوی زندگی مجازی شما ارائه می‌دهد.
براساس اصول موجود درباره‌ی سیاست‌های حفظ حریم شخصی، داده‌های قابل تشخیص در مورد کاربران کاملاً حفاظت می‌شوند، اما سایر داده‌های موجود که نمی‌توان از روی آن کاربران را تشخیص داد، برای استفاده به مقاصد تبلیغاتی یا سایر موارد در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. زاکربرگ، بنیان‌گذار فیس‌بوک با درک ارزش داده‌های موجود در حساب‌های کاربری شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک، پا را فراتر نهاده و اعلام کرد که ورای اخبار و اطلاعات منتشر شده در فیس‌بوک و شبکه‌های اجتماعی، مکالمات و در واقع مراودات میان کاربران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچند زاکربرگ هدف از این کار را تسهیل امر برقراری ارتباط در میان کاربران نام برده، اما یقیناً این اقدامات در جهت بهره‌برداری هر چه بیشتر از داده های موجود و رد و بدل شده میان کاربران و کسب درآمد از آن‌ها است. از این‌رو می‌توان دلیل پرداخت 19 میلیارد دلار بابت تصاحب WhatsApp را منطقی عنوان کرد. مطمئناً پرداخت 38 دلار به ازای هرکاربر برای تصاحب WhatsApp ارزشی بالاتر از مبلغ پرداخت شده دارد که فیس‌بوک به اقدام به آن کرده است.
یکی دیگر از نکات جالب در مورد Pinterest است که درصدد نمایش نتایج صحیح‌تری در مواقعی است که کاربران در میان تصاویر به جستجو می‌پردازند. این سرویس با ذخیره‌ی داده‌های مربوط به تصاویر مورد علاقه‌ی شما در زمان گشت و گذار در این سرویس، سعی در نمایش تصاویر بهتری مطابق با علایق شما در زمان جستجو دارد. براساس اطلاعات کسب شده، Pinterest با عنایت به نتایج موتورهای جستجو در مورد تصاویر و بررسی صحت آن‌ها، در پی آن است تا با توجه به علایق کاربران در زمان گشت و گذار در Pinterest، نتایج بهینه‌تری را نمایش دهد. برای مثال Pinterest قادر است تا از روی تصاویر مورد علاقه‌ی شما، مکان مورد نظر برای سپری کردن تعطیلات آتی کاربر را پیش بینی نماید.
شاید بسیاری از کاربران پس از درک این موضوع حس نامناسبی نسبت به اینترنت داشته باشند و با گشت و گذار در فضای وب احساس ناامنی کنند، هرچند رفته رفته الگوریتم‌های پردازش این اطلاعات نیز پیشرفته‌تر می‌شوند. اصلی‌ترین هدف از پردازش این اطلاعات برای اهداف تجاری و کسب درآمد است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
Gear Fit سامسونگ با استقبال خوب خریداران مواجه شد

http://postimage.org/app.php
Gear Fit سامسونگ که به مراتب از ساعت‌های‌هوشمند سامسونگ سبک‌تر، باریک‌تر و استفاده از آن سهل‌تر است، با استقبال خوب خریداران مواجه گشته و نوید آینده روشن برای گجت های پوشیدنی داده است.
در حالی‌که گجت‌های پوشیدنی هنوز جزو اصلی زندگی مردم نشده‌اند، طبق گزارشات موجود از وب‌سایت کره‌ای MK و بعضی از مراکز صنعتی که نامشان ذکر نشده است به نظر می‌رسد Gear Fit سامسونگ با موفقیت مواجه شده است. در اولین سری از عرضه این محصول، تعداد 200,000 تا 250,000 از Gear Fit تنها طی 10 روز به فروش رفت. (که از این عدد 25000 دستگاه در کشور کره به فروش رفته است).
Gear Fit سامسونگ 199 دلار قیمت دارد و ترکیبی از یک ساعت و دستبند هوشمند است و از سیستم عامل Real Time سامسونگ بهره می‌برد. به لطف استفاده از صفحه نمایش Super AMOLED خمیده 1.84 اینچی با رزولوشن 432 در 128 این محصول از طراحی جذابی برخوردار است. Gear Fit همچنین از یک باتری خمیده ساخت سامسونگ که با شارژ کامل 3 تا 5 روز دوام می‌آورد، بهره می‌برد.
در مورد سازگاری این محصول با سایر محصولات باید گفت که Gear Fit با 12 گوشی هوشمند از سری گلکسی و 8 تبلت از همین سری سازگاری دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
بوش به دنبال ارایه آشپزخانه هوشمند و برقراری ارتباط بین تک‌تک لوازم خانه است

http://postimage.org/
پیش از این بوش از سیستم‌هوشمند HomeConnect خود رونمایی کرده بود، اما در آن زمان این سیستم تنها قادر به روشن و خاموش کردن برخی از لوازم خانه ساخت زیمنس-بوش بود. اما حالا به نظر می‌رسد که این کمپانی در تلاش است تا تمام لوازم خانگی متصل به اینترنت را تحت کنترل خود بگیرد.
بوش در رویدادی که در ترکیه برگزار نمود، از برنامه خود برای پلتفرم HomeConnect پرده برداشت. این پلتفرم قرار است تا کنترل کلیه لوازم آشپزخانه شما را بصورت یکجا در اختیار بگیرد و اصلا مهم نیست که این لوازم خانگی توسط چه کمپانی تولید شده باشند.
این سیستم در حال حاضر تنها قادر به روشن و خاموش کردن لوازم خانگی و ارایه هشدارهای مربوط به مشکلات به وجود آمده در هنگام کار این ابزارها است. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا دیگر تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز با زیمنس و بوش برای ایجاد یک خانه هوشمند همکاری خواهند کرد یا خیر. ممکن است تولیدکنندگان لوازم خانگی راه حل مشابه‌ای را تنها برای کاربران خود ارایه کنند و از این رو امکان اتصال ابزارهای خود به پلتفرم HomeConnect بوش-زیمنس را ندهند. براساس تحقیقاتی که بوش انجام داده است برخلاف تجارت ابزارهای موبایل، کاربران لوازم خانگی، محصولات خود را از برندهای مختلف تهیه می‌کنند و از این رو تولیدکنندگان فعال در این حوزه برای ارایه یک سرویس هوشمند خانگی باید بایکدیگر همکاری کنند.
بوش همچنین اعلام نموده که سیستم HomeConnect از پلتفرم‌ iOS پشتیبانی می‌کند و تا سال ۲۰۱۵ پشتیبانی از ابزارهای اندرویدی نیز اضافه می‌شود.
بوش تنها کمپانی نیست که در زمینه ارایه سرویس‌ خانه هوشمند فعالیت می‌کند. کمپانی‌های مطرح دنیا از جمله سامسونگ و ال‌جی نیز در این زمینه فعال هستند و هر کدام راه‌حل های خاص خود را دارند. اما شاید فعال‌ترین شرکت در این حوزه کوالکام باشد که سیستم اختصاصی خود را با نام Connected SmartHome در CES 2014 رونمایی کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 42 از 119:  « پیشین  1  ...  41  42  43  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA