انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 44 از 119:  « پیشین  1  ...  43  44  45  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
تیم‌کوک: ابزارهای جدید اپل به زودی معرفی می‌شوند

http://postimage.org/
هم‌اکنون مدت‌های مدیدی است که اخبار فراوانی در مورد عرضه‌ی طیف جدیدی از محصولات توسط اپل به گوش می‌رسد، بطوریکه تیم‌کوک وعده‌ی معرفی و عرضه‌ی این محصول را در سال 2014 داده است. تیم‌کوک یکی از دلایل تاخیر در عرضه‌ی چنین محصولی را پروسه‌ی تولید خوانده و به این نکته اشاره کرده که اپل درصدد تولید یک محصول خوب و کاربردی است، از این‌رو چنین تاخیری اجتناب‌ناپذیر است. وی در مورد کیفیت این محصول اطمینان خاطر داده است.
تیم کوک در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:
انجام یک کار به نحوا احسن، کمی زمان‌بر است. مطمئناً نمونه‌های بسیاری در بازار وجود دارند که این محصولات کیفیت خوبی نداشته و به‌واقع کاربردی نیستند.
هرچند تیم‌کوک به صراحت به محصول مورد نظر خود اشاره‌ای نکرد، اما می‌توان چنین استنباط کرد که وی در مورد ساعت‌‌های‌هوشمند سخن به میان آورده است. براساس شنیده‌ها اپل درصدد عرضه‌ی یک ساعت‌هوشمند با قابلیت‌هایی در زمینه‌ی سنجش فاکتورهای سلامتی است.
هرچند تیم‌کوک وعده‌ی عرضه‌ی محصول جدید را برای چندمین بار اعلام کرده است، اما همچون دفعات گذشته اشاره‌ای به زمان مشخص عرضه‌ی چنین محصولی نکرد. یقیناً مخاطب بخشی از سخنان وی سهامداران هستند که بی‌صبرانه به‌دنبال عرضه‌ی یک محصول جدید توسط اپل و در نتیجه فروغ هرچه بیشتر و بالا رفتن اعداد و ارقام در گزارش‌های مالی این کمپانی است.
کوک در مورد عرضه‌ی سرویس‌های پرداخت از طریق موبایل نیز مورد سوال واقع شد که آیا اپل درصدد ارائه‌ی این سرویس به‌عنوان محصولی جدید به بازار است یا نه؟ تیم‌کوک پیش از این نیز در مورد علاقه‌ی اپل به عرضه‌ی سرویس پرداخت از طریق موبایل سخن به میان آورده بود. یقیناً وجود سنسور اثر انگشت در آیفون 5S نیز یکی از بهترین فرصت‌ها برای اپل به‌منظور پیاده‌سازی چنین بستری است. تیم کوک در مورد فعالیت در حوزه‌ی پرداخت از طریق ابزار‌های قابل حمل چنین پاسخ داد:
پرداخت از طریق ابزار‌های قابل حمل، زمینه‌ای است که هنوز راهکاری اساسی برای آن ارائه نشده است. برخی از کمپانی‌های در این زمینه در حال انجام فعالیت‌هایی هستند، اما تا زمانی که کیف پول در جیب کاربران باشد، نمی‌توان این سیستم را موفق خواند.
نسل جدید اپل‌ تی‌وی نیز محصول دیگری است که شنیده‌های بسیاری در مورد عرضه‌ی آن به بازار به گوش رسیده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایسر خبر از اولین ساعت هوشمند خود با نام Liquid Leap داد

http://postimage.org/
دنیای فناوری با سرعت وصف نشدنی در حال حرکت است، یک چشم بر هم زدن کافی است تا چند رویداد مهم را از دست بدهید.امروز ایسر رویداد ویژه‌ای را برگزار نمود و علاوه بر معرفی تبلت‌های جدید این شرکت، خبر از ساعت هوشمند بسیار باریک خود با نام Liquid Leap داد.
امروز رویداد ایسر در نیویورک برگزار شد. این کمپانی اعلام کرد که تلفن هوشمند جدید ایسر امسال عرضه می‌شود. هنوز اطلاعات زیادی در باره ساعت مچی Liquid Leap در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این ساعت بسیار باریک خواهد بود و بند آن نیز ۱۷ میلی‌متر ضخامت دارد. ساعت هوشمند ایسر، زن‌ها و مردها را هدف قرار داده است و طراحی آن به شکلی خواهد بود که همه قادر به استفاده از آن باشند.
ایسر گفته است که ساعت هوشمند این شرکت قابلیت تشخیص و ضبط اطلاعات مربوط به حرکات ورزشی کاربر را دارد و علاوه بر آن قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند دیگر، همچون نمایش اعلانیه‌ها را نیز دارا است.
احتمالا ایسر قصد دارد تا همراه تلفن‌های هوشمند سری Liquid J، ساعت هوشمند خود را نیز عرضه کند تا به عنوان مکمل این تلفن در اختیار کاربران قرار گیرد.
ایسر قصد دارد ابتدا ساعت هوشمند خود را وارد بازار آسیا کند و پس از آن به بازارهای دیگر فکر کند.
وقتی همه تولیدکنندگان مطرح تلفن و تبلت، نسبت به طراحی و تولید ساعت هوشمند اقدام کرده‌اند حالا به نظر می‌رسد ایسر نیز به تکاپو افتاده است، تا شاید بتواند بخشی از این بازار را تحت کنترل خود بگیرد. انتظار می‌رود این ساعت هوشمند نیز همچون ساعت هوشمند موتورولا و ال‌جی از سیستم‌عامل Android Wear بهره ببرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نسخه جدید فایرفاکس با طراحی نو و قابلیت‌های تازه منتشر شد

http://postimage.org/
موزیلا امروز نسخه جدید مرورگر فایرفاکس را با طراحی تازه و شکل و شمایلی متفاوت منتشر نمود. موزیلا نزدیک به دو سال بر روی این نسخه از مرورگر خود کار کرده است و تمرکز اصلی آن‌ها بر روی شخصی‌سازی بیشتر و استفاده آسان از مرورگر بوده است.
نسخه جدید فایرفاکس بیش از پیش به کروم گوگل شبیه شده است. در فایرفاکس ۲۹ منوها و تب‌ها دستخوش تغییر شده‌اند. حالا کاربر می‌تواند منوها را براساس سلیقه خود تغییر دهد و مثلا یک افزونه یا قابلیت خاص را به نوار ابزارها اضافه نماید. بوک‌مارک‌ کردن صفحه‌های وب نیز تنها با یک کلیک میسر شده است.
موزیلا طی ماه‌های اخیر انرژی زیادی بر روی ابزارهای موبایل صرف کرده و اولین گام اساسی این شرکت در نسخه ۲۹ فایرفاکس نمود پیدا کرده است. در این نسخه از مرورگر موزیلا، هم‌گام سازی اطلاعات به شکل بهتر و ساده‌تری بین مرورگر دسکتاپ و موبایل انجام می‌شود. کاربران برای استفاده از این قابلیت باید یک اکانت فایرفاکس ایجاد کنند تا اطلاعات آن‌ها در حساب مربوط به خودشان ذخیره شود. کاربران می‌تواند رمزهای عبور، بوک‌مارک‌ها، تاریخچه وب‌سایت‌های بازدید شده و غیره را بین مروگر فایرفاکس تحت اندروید یا مرورگر مخصوص کامپیوترهای شخصی همگام کنند.
برای بروز رسانی به نسخه جدید فایرفاکس به منوی About این مرورگر مراجعه کنید و یا از طریق وب سایت موزیلا آن را دانلود نمایید.


http://www.mozilla.org/
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل، مایکروسافت و فیس‌بوک به‌همراه شماری دیگر از کمپانی‌ها برای مقابله با خطرات احتمالی حفره‌هایی چون خونریزی قلبی، پروژه‌ای 3.6 میلیون دلاری را کلید زدند

http://postimage.org/
همانطور که می‌دانید، در هفته‌های اخیر کشف یک حفره‌ی امنیتی موسوم به خونریزی قلبی در ساختار OpenSSL منجر به ایجاد هیاهوی فراوانی در فضای وب شد. با کشف این حفره‌ی امنیتی علاوه بر آشکار شدن ضعف موجود در ساختار امنیتی سرورهای کمپانی‌های مختلف، کم توجهی به این نرم‌افزار و توسعه‌ی آن در جهت بهبود امنیت آشکار شد. از این‌رو کمپانی‌های بزرگی چون فیس‌بوک، گوگل و مایکروسافت درصدد همکاری با یکدیگرند تا چنین مشکلاتی در آینده تکرار نشده و در صورت وجود باگ امنیتی، پیش از متحمل شدن آسیب از آن ممانعت به عمل آورند.
پروژه‌ی مورد نظر توسط بنیاد لینوکس و با نام Core Infrastructure Initiative بنا نهاده شده است و هدف از آن تغذیه‌ی مالی توسعه‌دهندگان به منظور رفع ایرادات امنیتی و زیربنایی موجود در ساختار این نرم‌افزار است تا از این طریق در آینده شاهد چنین مشکلاتی نباشیم. جیم‌زِملین، مدیر اجرایی این پروژه لزوم اعمال تغییرات در ساختارها را پس از کشف خونریزی قلبی مهم تلقی کرده است.
پس از اعمال بروزرسانی به‌منظور رفع باگ امنیتی موجود و تغییر گواهی‌های مورد استفاده، مرحله‌ی بعدی چیست؟ برای ممانعت از تکرار چنین مشکلی باید چه کنیم؟ با نگاه به گذشته باید به این نکته اذعان کرد که کاش اقدامات کنونی را در گذشته به آنجا می‌رساندیم.
براساس توضیحات زِملین، بنیاد لینوکس وظیفه‌ی سرمایه‌گذاری با صرف کردن این پول را ندارد، بلکه این بنیاد این مبالغ را نگه‌داری می‌کند تا در حوزه‌هایی که اعضای پروژه تصمیم می‌گیرند، صرف شود. اعضای این بنیاد کمپانی‌های نرم‌افزاری بزرگی چون فیس‌بوک، گوگل و مایکروسافت هستند که در کنار کمپانی‌های فعال در حوز‌ه‌ی سخت‌افزار چون اینتل و فوجیتسو و همچنین سرویس‌های ابری چون Rackspace و آمازون به مقابله با خطرات احتمالی آتی خواهند پرداخت. هر یک از این کمپانی‌ها متعهد شده‌اند تا در سه سال آینده مبلغی را برای مقابله با تهدیدات امنیتی و کشف مشکلات موجود پرداخت نمایند. براساس توافقات صورت گرفته هر کمپانی در هر سال حداقل 100,000 دلار به این بنیاد پرداخت خواهد کرد. با احتساب 12 کمپانی حاضر در این پروژه، این بنیاد با سرمایه‌ای 3.6 میلیون دلاری در سه سال آینده به کار خود ادامه خواهد داد.
به‌دلیل کشف باگ امنیتی خونریزی قلبی، OpenSSL در ابتدای لیست جا گرفته است، اما تیم مورد نظر به سراغ ModSSL، PGP و OpenCryptolab نیز خواهد رفت تا خطرات احتمالی و حفره‌های موجد را کشف و مورد بازیابی قرار دهند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش عملکرد مالی مایکروسافت در سه ماهه اول ۲۰۱۴: سود ۶.۹۷ میلیارد دلار از درآمد ۲۰.۴ میلیارد دلار

مایکروسافت گزارش مربوط به عملکرد مالی این شرکت در سه ماه سوم سال مالی ۲۰۱۴ که معادل سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ میلادی است را منتشر کرد. درآمد کلی مایکروسافت در این فصل ۱ درصد کاهش یافته تا به رقم ۲۰.۴ میلیارد دلار برسد اما این شرکت همچنان استوار و پایدار در مسیر درست گام بر می‌دارد.
درآمد مایکروسافت در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ برابر ۲۰.۴۰۳ میلیارد دلار بوده است که در مقایسه با درآمد ۲۰.۴۸۹ میلیارد دلاری این کمپانی در همین فاصله زمانی در سال ۲۰۱۳ نزدیک به ۱ درصد کاهش یافته است. سود عملیاتی یا غیرخالص این شرکت در فصل آغازین ۲۰۱۴ برابر ۶.۹۷۴ میلیارد دلار اعلام شده که در مقایسه با سود ۷.۶۱۲ میلیارد دلاری این شرکت در سال گذشته، کاهش ۸ درصدی را شاهد بوده است.



http://postimage.org/

درآمد بخش ابزارها شامل فروش ویندوز به تولیدکنندگان سخت‌افزاری حدود ۴ درصد رشد داشته است. که نشان دهنده بازنشسته شدن ویندوز XP و موفقیت نسبی مایکروسافت برای تشویق کاربران به ارتقاء سیستم‌عامل به ویندوز ۸ است.
در بخش سخت‌افزار نیز مایکروسافت خوب عمل کرده و درآمد بخش ایکس‌باکس این شرکت رشد ۴۱ درصدی را شاهد بوده است. در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی ۱.۲میلیون دستگاه کنسول بازی ایکس‌باکس وان و ۸۰۰ هزار دستگاه ایکس‌باکس ۳۶۰ به فروش رسیده است. فروش تبلت سرفیس این شرکت نیز تا ۵۰ درصد رشد داشته است و درآمد این بخش نیز از مرز ۵۰۰ میلیون دلار گذشته است. البته مایکروسافت همچنان از اعلام دقیق میزان فروش تبلت‌های سرفیس خودداری می‌کند و احتمالا دلیل آن نیز میزان فروش به مراتب پایین‌تر آن در مقایسه با رقبای اندرویدی و آیپد است.
هرچند درآمد مایکروسافت رشد قابل ملاحظه‌ای داشته، اما حاشیه سود این شرکت حدود ۳۴ درصد کاهش یافته است. که احتمالا دلیل اصلی آن تولید ایکس‌باکس وان و هزینه‌های مربوط به آن است.
در بخش آخر گزارش مایکروسافت به درآمد مجموعه سرویس‌های Office 365، موتورجستجوی Bing و شبکه Xbox Live اشاره شده است. این مجموعه ۱۸ درصد از درآمد مایکروسافت را شامل می‌شود. آفیس ۳۶۵ این شرکت حالا ۴.۴ میلیون کاربر اشتراکی دارد. درآمد موتور جستجوی بینگ ۳۸ درصد و شبکه ایکس‌باکس لایو حدود ۱۷ درصد افزایش یافته است.
بخش مرموز در گزارش سه ماهه ابتدای سال ۲۰۱۴ مایکروسافت مربوط به ویندوز فون است. فروش تلفن‌های لومیا نوکیا در فصل پیش با کاهش قابل ملاحظه‌ای روبرو شده بود.
همچنین ممکن است که جریمه اتحادیه اروپا به دلیل انحصارطلبی مایکروسافت موجب کاهش سود این شرکت شده باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مدیر ارشد بخش گوگل پلاس، کمپانی را ترک کرد

http://postimage.org/
ویک گونداترا که وظیفه شکل گیری شبکه اجتماعی گوگل را برعهده داشت، اعلام نموده که در حال ترک گوگل پس از ۸ سال فعالیت در این شرکت است.
گوانداترا در پستی که در شبکه اجتماعی گوگل پلاس درج نموده، اعلام کرده است که «حالا نوبت به سفر جدید رسیده است» او سعی نموده تا جزییات بیشتری را در این باره ذکر نکند و در عوض گفته است که «برای آینده هیجان زده است.»
گوانداترا در سال ۲۰۰۷ به گوگل ملحق شد و به این کمپانی کمک کرد تا وارد فضای موبایل شود. او مدیریت بخش موبایل و برقراری ارتباط با تیم توسعه‌دهندگان را برعهده داشت. او پس از شکل گیری پروژه Google+ و کنار زدن Buzz، مدیریت بخش شبکه اجتماعی گوگل را عهده‌دار شد.
هنوز مشخص نیست که گوانداترا به کدام شرکت خواهد پیوست و دلیل او برای ترک غول جستجوگر اینترنتی دنیا که هنوز در دنیای شبکه‌های اجتماعی موفق نشده، چه بوده است. برخی شایعه کرده‌اند که گوانداترا به مایکروسافت/نوکیا خواهد پیوست. گفته می‌شود که دیو بسبریس،‌ مدیر ارشد بخش مهندسی گوگل پلاس جانشین گوانداترا خواهد شد.
لری‌پیج مدیرعامل گوگل نیز از طریق پستی در گوگل پلاس ضمن تشکر از تلاش‌های گوانداترا، خروج او را تایید کرده است و گفته ما به تلاش خود برای خلق تجربه‌ای تازه ادامه می‌دهیم تا طرفداران بیشتری را جذب گوگل پلاس کنیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش عملکرد مالی اپل در سه ماهه اول 2014: سود خالص 10.2 میلیارد دلاری ارمغان درآمد 45.6 میلیارد دلاری

http://postimage.org/
آخرین گزارش مالی اپل از سه‌ماهه‌ی اول سال‌ جاری میلادی شامل اعداد و ارقام رویایی برای میراث‌داران استیو جابز بود. اپل به‌واسطه‌ی فروش بالای آیفون نتیجه‌ فراتر از انتظارات تحلیل گران وال‌استریت را به‌دست آورده است.
کمپانی اپل در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی موفق به فروش 6.3 میلیون دستگاه آیفون بیشتر در مقایسه با مدت مشابه سال پیش شده است. در حالی که فروش آیپدهای این کمپانی در مقایسه با سال پیش شاهد کاهشی 2 میلیون دستگاهی بوده است.
گزارش مالی اپل برای سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی حکایت از درآمدی 45.6 میلیارد دلاری دارد که سود خالص 10.2 میلیارد دلاری را برای اپل رقم زده است که برابر سودی 11.62 دلاری به ازای هر سهم است. این ارقام به مراتب بالاتر از درآمدهای این کمپانی در مدت مشابه سال گذشته است. کارشناسان پیش‌بینی سودی 10.19 دلاری را به ازای هر سهم در کنار درآمدی 43.5 میلیارد دلاری داشتند. ساعاتی پس از انتشار گزارش مالی اپل، ارزش هر سهم این کمپانی در بازارهای بورس به 564.47 دلار رسید که شاهد افزایشی 39.72 دلاری یا 7.57 درصدی بود.
اما یکی از مهم‌ترین نکات در گزارش مالی اپل، حاشیه سود ناخالص است. درصد حاشیه سود ناخالص این کمپانی در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری 39.36 درصد بوده است که در مقایسه با 36.7 درصد رقم خورده در سه‌ماهه‌ی منتهی به سال 2014 و 37.5 درصد مدت مشابه سال پیش، افزایش یافته است. دو سال پیش اپل درصد حاشیه‌ی سود ناخالصی برابر 47.4 درصد را به ثبت رسانده بود که این میزان در فاصله‌ی یک سال به میزان ده درصد کاهش یافته است، حال شاهد افزایش این فاکتور در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی هستیم، هرچند هنوز با آمار ثبت شده در دو سال گذشته فاصله دارد.


در ادامه به تفکیک میزان فروش ابزار‌های این کمپانی را مشاهده می‌کنید:

فروش 44 میلیون دستگاه آیفون در مقابل 37.4 میلیون دستگاه در مدت مشابه سال گذشته
فروش 16 میلیون دستگاه آیپد در مقابل فروش 19.5 میلیون دستگاه آیپد در سال گذشته
فروش .14 میلیون دستگاه مک که در مقایسه فروش 3.9 میلیون دستگاه سال گذشته، افزایش یافته است.
فروش 2.76 میلیون دستگاه آیپاد


یکی از نکات منفی موجود در گزارش مالی اپل، کاهش فروش آیپد‌های این کمپانی است. فروش تبلت‌های اپل در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال پیش در حدود 16 درصد کاهش داشته است. براساس پیش‌بینی‌های انجام شده توسط فعالین بازار در وال‌استریت، پیش‌بینی فروش 20 تا 22 میلیون دستگاه به عمل آمده بود. لوکامائستری، مدیر مالی شرکت اپل، میزان کاهش فروش آیپدهای اپل را در یک مقایسه‌ی سال به سال در حدود ۳ درصد عنوان کرد که بخشی از آن را می‌توان در اثر ایجاد تغییرات در شبکه‌ی فروش عنوان کرد. تیم‌کوک نیز با مقایسه‌ی آمار فروش آیپدهای این کمپانی با سایر محصولات اپل، افق‌های روشنی را برای تبلت اپل پیش‌بینی کرد.
کوک در این مورد چنین اظهار نظر کرد:
ما در حدود 210 میلیون دستگاه آیپد به فروش رسانده‌ایم که هیچ‌کس پیش‌بینی فروش این تعداد تبلت را در این مدت نکرده بود. تعداد آیپدهای فروخته شده در مقایسه با آیفون‌های به فروش رفته در این مدت جالب توجه است، چراکه اپل دو برابر آیفون‌های به فروش رفته، آیپد فروخته است.
یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش‌روی آیپد، وظیفه محول شده به آن است. اپل این محصول را به عنوان جایگزینی با کامپیوترهای سنتی روانه بازار کرده است. این محصول در ابتدا با استقبال خوبی از جانب کاربران روبرو شد بطوریکه میزان فروش آن مک‌های اپل را پشت سر نهاد، اما رفته رفته از میزان فروش آیپدها کاسته شد. یکی از دلایل این کاهش که در گزارش IDC منتشر شده ست، اشباع بازار آمریکا است.
همچنین اپل اعلام کرد که بخشی از سهام موجود در بازار بورس را به ارزش 90 میلیارد دلار خریداری خواهد کرد. اپل سال گذشته خبر از خرید یک بسته‌ی سهام 60 میلیارد دلاری داده بود که امسال افزایش یافته است. همچنین این کمپانی برای تقسیم سهام خود برنامه‌ریزی کرده است. در دوم ماه ژوئن، هر یک از سهام‌داران با تقسیم هر سهم به هفت قسمت، از شش سهم بیشتر بهره‌مند خواهند شد. اپل پیش از این نیز در سال‌های 2005، 2000 و 1987 اقدام به تقسیم سهام کرده بود.
هرچند اپل اقداماتی در جهت جلب رضایت سهام‌داران به انجام رسانده است، اما کاهش فروش و رشد درآمد در کنار نبود محصولات جدید نگرانی‌هایی را برای سهام‌داران ایجاد کرده است.
یکی از بزرگ‌ترین امیدواری‌های سهام‌داران و کارشناسان فعال در وال‌استریت شکوفایی مجدد آمار و ارقام در اثر معرفی محصولات جدید، مخصوصا در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
آیا با راه‌یافتن سیری به اپل‌تی‌وی، رؤیای استیو جابز برای کنترل تلویزیون با دستورات صوتی محقق خواهد شد؟

http://postimage.org/
دستورات صوتی سهولت استفاده از ابزارهای هوشمند را بالا برده است. هم‌اکنون هر سه پلتفرم پرطرفدار موجود در بازارهای ابزار‌های قابل‌حمل دستیار صوتی خود را داشته و درصدد تعمیم این قابلیت کاربردی به سایر تولیدات خود نیز هستند. برای مثال می‌توان از اپل نام برد که درصدد استفاده از سیری در اپل تی‌وی است.
براساس اطلاعاتی که از بررسی کیت توسعه‌ی iOS 7.1 به دست آمده است، اپل درصدد ایجاد امکان استفاده از سیری در سایر ابزار‌های تولیدی خود، ازجمله ست‌تاپ باکس این کمپانی یعنی اپل تی‌وی است. در مستندات منتشر شده برای توسعه‌دهندگان، از ابزار‌هایی چون آیفون، آیپاد تاچ و آیپد با شماره‌های 1 و 2 یاد شده است. اما در آخرین بروزرسانی انجام شده شاهد اضافه شدن عدد 3 به مجموعه‌ی ابزارهای پشتیبانی کننده از سیری هستیم. این بدیم معنی است که در آینده شاهد استفاده از دستور صوتی در محصول دیگری از این کمپانی نیز خواهیم بود. هرچند احتمال تعلق این عدد به ابزار‌های مختلفی چون ساعت‌هوشمند این کمپانی منتسب به iWatch وجود دارد، اما اپل پیش از این نیز از این عدد برای مشخص‌کردن اپل تی‌وی استفاده کرده است.
ایده‌ی استفاده از دستورات صوتی برای کنترل تلویزیون را پیش‌تر در کتاب زندگی‌نامه‌ی استیو جابز به قلم والترآیزاکسون خوانده بودیم. در این کتاب استیو جابز از ایده‌ی خود برای استفاده از یک ریموت با قابلیت اجرای دستورات صوتی کاربران پرده برداشته بود که از نظر جابز می‌تواند تحول شگرفی را در صنعت تلویزیون ایجاد نماید؛ امری که تاکنون محقق نشده است. ست‌تاپ باکس کنونی اپل فاقد میکروفون است که جزء اصلی‌ترین شروط برای استفاده از سیری است. درصورت استفاده از سیری در اپل‌ تی‌وی، شاید شاهد عرضه‌ی یک ریموت مجهز به میکروفون باشیم که امکان استفاده از سیری را نیز برای کاربران ممکن ساخته است. احتمالاً برخی از شایعات که هم‌اکنون در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل WWDC 2014 مشخص شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
محققین کره‌ای روش جدیدی برای شارژ بی‌سیم از فاصله‌ی زیاد معرفی کردند

http://postimage.org/
شارژ بی‌سیم یکی از چالش‌های نوین در دنیای وسایل همراه و حتی سایر وسایل خانگی، ماشین‌ها و دیگر ابزارهاست. باتری‌ها ظرفیت بالایی ندارند و استفاده از پریز و سیم برق برای شارژ کردن بسیار از وسایل مورد استفاده، مشکل است. محققین کره‌ای روش جدیدی برای شارژ بی‌سیم معرفی کرده‌اند که بازدهی بالاتری دارد و می‌توان با استفاده از آن وسایل داخل یک اتاق بزرگ را هم به صورت هم‌زمان شارژ کرد. در ادامه ببینیم روش کار چگونه بوده است.
محققین دانشگاه MIT در سال 2007 برای یافتن یک روش شارژ بی‌سیم که در فاصله‌ی زیاد هم موثر باشد، تلاش زیادی کردند و در نهایت روشی به نام CMRS را معرفی نمودند. Couple Magnetic Resonance System یا سیستم تشدید مغناطیسی جفتی، روشی است که در آن دو سیم پیچ در فاصله‌ی نسبتا زیاد قرار می‌گیرد تا اثر میدان مغناطیسی سیم پیچ اصلی توسط سیم پیچ دوم در نقاطی از فضای اطراف، تقویت یا در واقع تشدید شود.
محققین موسسه‌ی علم و تکنولوژی کره روی این روش کار کرده‌اند و آن را توسعه داده‌اند. روش جدیدی که تکامل‌یافته‌ی CMRS است، DCRS نام دارد. Dipole Coil Resonant System یا سیستم تشدید شده‌ی پیچه‌های دوقطبی در عمل برای فواصل طولانی‌تر هم موثر عمل می‌کند و همچنین بازدهی آن بالاتر است.
رئیس تیم تحقیقاتی، Chun Rim بر این باور است که روزی بالاخره شارژ بی‌سیم آن قدر متداول می‌شود که درست مثل نقاط اتصال به شبکه‌های بی‌سیم یا Wi-Fi، در مکان‌های عمومی مثل رستوران‌ها و خیابان‌ها مکان‌هایی برای استفاده از Wi-Power یا پاور بی‌سیم را ببینیم.
DCRS در عمل نتیجه‌ی خوبی داشته است چرا که با استفاده از آن می‌توان یک تلویزیون بزرگ LED را به همراه 3 فن 40 واتی که در فاصله‌ی 5 متری قرار گرفته‌اند، روشن کرد. حداکثر توان خروجی در فاصله‌ی 3 متری به 1400 وات می‌رسد که بسیار زیاد است.
بازدهی این روش هم مثل سایر روش‌های شارژ بی‌سیم که مبتنی بر القای الکترومغناطیسی هستند، با افزایش فاصله کاهش می‌یابد. در این روش جدید وقتی فاصله 5 متر باشد، توان خروجی 209 وات با فرکانس 20 کیلوهرتز به دست آمده که برای شارژ کردن هم‌زمان 40 گوشی کافی است.
البته برای عمومیت پیدا کردن شارژ بی‌سیم باید مدت‌ها صبر کرد چرا که هنوز هم مسائل و مشکلات زیادی برای تحقیق و توسعه‌ی بیشتر در این عرصه وجود دارد. مثلاً در این روش اگر کسی با کارت بانکی وارد اتاق شود، احتمال پاک شدن کامل کارت وجود دارد چرا که در کارت‌های بانکی هم معمولاً از روش مغناطیسی برای ذخیره کردن اطلاعات استفاده می‌شود.
مشکلی مهم‌تر اثر این میدان مغناطیسی قوی روی موجودات زنده و به خصوص انسان است. باید مشخص شود که آیا این موج الکترومغناطیسی قوی روی انسان کوچکترین اثری دارد یا خیر.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رشد درآمد کمپانی ARM در سه ماهه اول 2014 آهسته شد

http://postimage.org/app.php
رشد درآمد کمپانی آرم به دلیل کاهش تقاضا برای تلفن‌های هوشمند در سه ماهه ابتدای سال ۲۰۱۴، روند آهسته‌ای را دنبال کرده است. از طرفی آرم بخش بسیار بزرگی از بازار تراشه‌های موبایل را تحت کنترل خود دارد و از این رو کسب سهم‌بازار بیشتر نیز برای آن‌ها غیرممکن به نظر می‌رسد.
آرم همان کمپانی است که ۹۵ درصد از SoCهای دنیای موبایل تحت گواهی این کمپانی تولید می‌شوند. تفاوتی نمی‌کند که تراشه تلفن هوشمند شما ساخت کوالکام، اپل، سامسونگ، هواوی، مدیاتک یا صدها شرکت دیگر باشد، تمام این تراشه‌ها تحت گواهی شرکت ARM تولید می‌شوند. آرم خود تولید کننده تراشه نیست و تنها معماری پردازنده‌ها را تحت گواهی خاصی در اختیار شرکای تجاری خود قرار می‌دهد.
استقبال از تلفن‌های هوشمند در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۴ کاهش یافته است و شاید مهم‌ترین دلیل آن انتظار کاربران برای عرضه نسل جدید گوشی‌های هوشمند بوده باشد. از طرفی از آنجایی که آرم در حال حاضر حدود ۹۵ درصد از بازار پردازنده‌های موبایل در اختیار دارد کسب سهم بازار بیشتر نیز، دشوار خواهد بود. در واقع آرم راه سختی را برای حفظ این سهم بازار در پیش خواهد داشت چرا که اینتل با سرمایه گذاری بزرگی که در این زمینه انجام داده سعی می‌کند تا از این بازار پر رنق سهم بیشتری را از آن خود کند.
با این وجود درآمد کمپانی آرم ۱۰ درصد رشد داشته تا به رقم ۳۰۵.۲ میلیون دلار برسد. مدیر ارشد مالی این شرکت درباره درآمد و آینده این شرکت این گونه اظهار نظر نموده است:
ما به آینده بسیار امیدوار هستیم. ما انتظار داریم رشد درآمد شرکت بابت حق امتیاز استفاده از معماری آرم در آینده به مانند دو یا سه سال اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه کند.
درآمد آرم از بابت ارائه گواهی استفاده از معماری این شرکت در سه ماهه ابتدای سال جاری ۳۷ درصد رشد داشته تا به رقم ۱۲۹.۹ میلیون دلار برسد. این کمپانی همچنین گواهی تازه‌ای را برای پردازنده‌های سازگار با گجت‌های پوشیدنی تعریف کرده است که انتظار می‌رود در رشد درآمد این شرکت در آینده نزدیک تاثیر گذار باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 44 از 119:  « پیشین  1  ...  43  44  45  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA