انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 45 از 119:  « پیشین  1  ...  44  45  46  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
AMD امسال پردازنده گرافیکی ۲۰ نانومتری تولید نخواهد کرد

http://postimage.org/
امسال نه تنها انویدیا نسبت به تولید GPU با لیتوگرافی ۲۰ نانومتری اقدام نخواهد کرد، بلکه AMD نیز اعلام نموده خبری از پردازنده گرافیکی با این لیتوگرافی نخواهد بود. به این ترتیب علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری باید به کارت‌گرافیک‌های ۲۸ نانومتری بسنده کنند.
ای‌ام‌دی در جلسه‌ای که اخیرا با سهام‌داران این شرکت جهت ارایه گزارش مالی عملکرد خود در سه ماهه ابتدایی سال جاری داشت، اعلام نمود که در تلاش است تا GPU مبتنی بر لیتوگرافی ۲۰ نانومتری تولید کند، اما این محصولات امسال آماده تولید انبوه نخواهند شد.
هنوز مشخص نیست که آیا امسال AMD نسل جدیدی از پردازنده‌های گرافیکی خود را براساس لیتوگرافی ۲۸ نانومتری عرضه خواهد کرد یا همان نسل فعلی را بهبود خواهد می‌دهد.
این کمپانی اعلام نموده است که در حال طراحی نسل بعدی GPUهای خود با لیتوگرافی ۲۰ نانومتری است و پس از آن به سمت استفاده از FinFET اقدام خواهد کرد. جالب اینجاست که انویدیا نیز تصمیم گرفته که امسال را با کارت گرافیک‌های ۲۸ نانومتری به پایان برساند. احتمالا دو کمپانی رقیب در دنیای گرافیک رایانه‌ای با یکدیگر هماهنگ هستند تا نسل بعدی کارت گرافیک‌های خود را تا سال ۲۰۱۵ راهی بازار نکنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با وجود عینک‌های هوشمند، دیگر نگران رفتار خود با دیگران نباشید

http://postimage.org/
تاکنون روبات‌ها به خوبی توانسته‌اند، مهارت های فیزیکی انسان‌ها را ارتقا دهند، اما مهارت‌های اجتماعی که به احساسات انسان وابسته‌اند چطور؟ یک دکتر ژاپنی، عینکی را طراحی نموده که با بهره‌گیری از سنسورهای متعدد، قادر به نشان دادن احساسات انسان براساس رفتار شخص و شرایط محیط است.
این عینک به گونه‌ای طراحی شده، که علاوه بر پوشاندن چشمان کاربر، موجب کاهش دید او نمی‌شود و به کاربر اجازه انجام کارهای روزمره را می‌دهد. از این عینک می‌توان در بحث‌های گروهی نیز استفاده نمود.
دکتر هیروتاکا اوساوا، نسخه پیشرفته‌ای از این عینک‌ها را با نام AgencyGlass طراحی نموده است. چشم‌های به کار رفته در آن، با توجه به عکس العمل شخص، به حرکت در می‌آیند. برای مثال، با تکان دادن سر، به صورت کاملا طبیعی پلک می‌زند. در زمانی که شما به خواب می‌روید، چشم‌ها به حرکات طبیعی خود ادامه می‌دهند تا فرصت استراحت برای شما ایجاد شود. جابه‌جایی سر توسط یک ژیروسکوپ و شتاب‌سنج، تشخیص داده می‌شود تا حرکات چشم‌ها متناسب با آن صورت گیرد. این عینک تنها به این امکانات محدود نمی‌شود، زمانی که درحال استراحت هستید و سیستم تشخیص دهد که یک نفر در حال نگاه کردن به شما است، جهت چشم‌ها به صورت خودکار به سمت بالا تغییر جهت می‌دهد، تا این شخص متوجه بسته بودن چشم‌های شما نشود. همچنین طراحی این عینک به گونه‌ای صورت گرفته که چهره شما دوستانه‌تر به نظر برسد.
ظاهرا هدف اوساوا از ساخت این نوع عینک، بهبود برخورد‌های اجتماعی و کاهش بار مسئولیت از روی دوش کاربران آن است. به عقیده وی، این وسیله می‌تواند استرس ناشی از توقع دیگران برای داشتن رفتاری خاص را کاهش دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل، پنل‌های خورشیدی را برای استفاده در منازل شخصی عرضه می‌کند

http://postimage.org/
نصب سلول‌های خورشیدی بر روی پشت‌بام منازلی که در بیشتر مدت سال نور مستقیم خورشید را دریافت می‌کنند، بسیار گران‌تر از آن چیزی است که مشتریان فکر می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود کمتر کسی به سراغ این فناوری سبز برود. اما کمپانی گوگل، سعی دارد ترس خریداران را با ارائه محصول جدید خود، آن هم با قیمت مناسب از بین ببرد.
انرژی الکتریسیته در بسیاری از مناطق جهان بسیار گران است و به همین دلیل مردم اقصی نقاط جهان برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود همواره سعی می‌کنند استفاده خود از این انرژی را کمتر کنند.
با ظهور پنل‌های خورشیدی و تجاری‌شدن آن‌ها، این امکان فراهم شد تا با استفاده از نیروی رایگان خورشید به تولید برق پرداخت و به هیچ عنوان نیز طبیعت را آلوده ننمود.
درست است که قیمت پنل‌های خورشیدی زیاد است، اما با کمی محاسبه متوجه خواهیم شد که در درازمدت، نه تنها ضرری نکرده‌ایم، بلکه مبالغ هنگفتی را نیز پس‌انداز نموده‌ایم. با این حال، هزینه زیاد این محصولات همواره یکی از عوامل اصلی صرف‌نظر در خرید آن‌ها از سوی مردم عادی بوده است.
اخیراً کمپانی گوگل با امضای یک مشارکت‌نامه با کمپانی SunPower Corporation، سعی دارد این ذهنیت که استفاده از نور خورشید در تولید برق گران است را از بین ببرد.
هدف این دو کمپانی از انجام چنین مشارکتی، این است که در وهله اول، تمامی منازل مسکونی در ایالات متحده آمریکا به این فناوری مجهز شوند و بتوانند برق خود را از طریق انرژی خورشید تأمین نمایند. کل مبلغ سرمایه‌گذاری شده در این پروژه 250 میلیون دلار است که 100 میلیون دلار آن توسط گوگل و مابقی توسط SunPower Corp تأمین شده است. گوگل سیستم‌های پنل خورشیدی را به صورت یک‌جا و کلی خریداری می‌کند و آن‌ها را به صورت اقساطی به مشتریان واگذار می‌کند. نکته جالب در این مورد این است که گوگل عنوان کرده، هزینه هر قسط از مبلغ کلی این محصولات بسیار کمتر از هزینه ماهیانه‌ای است که افراد برای مصرف برق به شرکت‌های تولیدکننده برق پرداخت می‌کنند.
SunPower موفق به توسعه‌ی یک فناوری شده که طی آن هر پنل خورشیدی بیش از 50 درصد بیشتر از سایر پنل‌های موجود در بازار می‌تواند برق تولید کند. این بدان معنی است که به طور میانگین، برای تولید برق هر خانه، به تعداد کمتری پنل خورشیدی نیاز است.
هنوز زمان عرضه این محصولات و قیمت تمام شده‌ی آن‌ها برای مشتریان مشخص نیست؛ اما، این می‌تواند قدمی مهم و اساسی در راستای استفاده از فناوری پاک در سطح ملی و جهانی محسوب شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ مجموعه‌ای از هدفون‌ها و بلندگوها را با نام Level‌ معرفی کرد

http://postimage.org/app.php
سامسونگ مجموعه‌ای از ابزار‌های صوتی برای تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های خود با نام Level معرفی کرده است. براساس اطلاعاتی که توسط این کمپانی کره‌ای منتشر شده، محصولات صوتی سری Level، یک مجموعه‌ی بهینه‌سازی شده از هدفون‌ها و ابزار‌های پخش صوت است که برای استفاده در تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های ساخت این کمپانی بهینه‌سازی شده و تولید شده‌اند. این مجموعه شامل چهار محصول با نام Level Over، Level On، Level In و Level Box است.
Level Over مجهز‌ترین و در واقع پرچمدار سری محصولات Level است که قابلیت‌های بی‌شمار تعبیه شده در آن، استفاده از این هدفون را تسهیل می‌کند. از جمله‌ی ویژگی‌های این محصول می‌توان به کنترل‌های لمسی، صدای HD مافوق طبیعی، امکان جفت‌شدن از طریق بلوتوث، سیستم حذف نویز و دیافراگم و ساختار 50 میلی‌متری بیوسلولز به‌همراه نئودیمیوم مگنت اشاره کرد. این هدفون 350 گرم وزن داشته و از اپلیکیشن اختصاصی سامسونگ بهره خواهد برد که هم‌‌اکنون در گوگلی‌پلی‌استور و همچنین سامسونگ‌اپز قابل دانلود است.
Level On تا حدودی از Level Over کوچک‌تر است و در حدود 210 گرم است و از یک دیافراگم دو لایه‌ی 40 میلی‌متر بهره می‌برد.
Level Box یک بلندگوی بلوتوث 600 گرمی است که از یک شبکه‌ی فلزی در جلو و همچنین ساختاری تماماً فلزی در کل بدنه بهره برده است. این محصول از دو بلندگوی استریو 56 میلی‌متری با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و NFC بهره می‌برد.
در آخر Level In قرار دارد که یک هدفون سبک‌وزن سه کاناله است که توانایی پخش موسیقی و ایجاد محیطی اولترا سونیک را دارا است.
جی‌کی شین، مدیرعامل بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات سامسونگ در این مورد چنین اظهار‌نظر کرده است:
سامسونگ اهمیت موزیک در زندگی کاربران ابزار‌های قابل‌حمل و هوشمند را درک کرده است. با توجه به این موضوع ما مجموعه‌ای از برترین محصولات صوتی موجود در بازار را برای استفاده به‌همراه ابزار‌های قابل‌حمل با نام Level برای تولید اصوات طبیعی با بهره‌گیری از مدرن‌ترین الگوهای طراحی و کنترل‌های لمسی به‌جهت سهولت استفاده، توسعه داده‌ایم.
هنوز اطلاعاتی از جزئیات قیمت این هدفون‌ها و بلندگوها منتشر نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد این محصولات آنچنان ارزان‌قیمت نیز نخواهند بود. کمپانی کره‌ای اعلام کرده است که این محصولات از ابتدای ماه می (چند روز دیگر) در تمامی نقاط جهان در دسترس کاربران خواهند بود. محصولات سری Level در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهند بود و مطمئناً می‌توان علاوه بر تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های سامسونگ، در سایر محصولات نیز از این مجموعه استفاده کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
داستان عجیب شکست لری پیج در فروش کمپانی 358 میلیارد دلاری گوگل در گذشته!

http://postimage.org/app.php
اینترنتی که ما امروزه می‌شناسیم، بدون موتور جستجوی گوگل وجود خارجی نداشت. اما بیش از 15 سال قبل جریان کاملاً متفاوت از چیزی بود که در حال حاضر شاهدش هستیم. در آن زمان، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل فعلی گوگل یعنی لری پیج، تصمیم گرفته بود کمپانی تازه تأسیس گوگل را به مبلغی بسیار بسیار کمتر از ارزش واقعی برند گوگل بفروشد.
در سال 1997 لری پیج از کمپانی Excite درخواست کرد شرکت گوگل را به قیمت 1.6 میلیون دلار خریداری نماید. در آن زمان موتور جستجوی گوگل، BackRub نام داشت. این موتور جستجو توسط یک تیم از دانشجویان دانشگاه استنفورد به مدیریت لری پیج راه‌اندازی شده بود و در اصل نسل اول موتور جستجوی گوگل شناخته می‌شود. به هر حال، پیج نتوانست تیم مذاکره‌کنندگان Excite را مجاب به پرداخت آن مبلغ نماید. در اصل او در ابتدا مایل بود مبلغ 600,000 دلار را به صورت نقد و 700,000 را به صورت سهام دریافت نموده و مابقی مبلغ یعنی 300,000 دلار را به دانشگاه استنفورد پرداخت نماید.
پیج به سرمایه‌گذار اصلی Excite یعنی آقای «وینود خوسلا» گفت که BackRub پس از سپری‌شدن یک سال خواهد توانست 10 درصد بر میزان ترافیک خود بیافزاید و از طریق کسب درآمدهای مبتنی بر تبلیغات نیز در مدت زمان یکسال بالغ بر 47 میلیون دلار درآمد نسیب این کمپانی خواهد نمود.
خوسلا به پیج پیشنهاد کرد مبلغ 750,000 دلار دریافت نموده و پروژه BackRub را نیز ادامه ندهد. موتور جستجو بیش از حد سریع بود و کاربران را به سرعت از صفحات سایت خارج می‌کرد. Excite ترجیح می‌داد تا کاربران مدت‌زمان بیشتری را در صفحاتش بمانند تا از این بابت ضرری متوجه منافع تجاری ناشی از تبلیغات نشود. در آن زمان کمپانی Excite مایل بود موتور جستجویی در اختیار داشته باشد که دارای 80 درصد ویژگی‌ها و قابلیت‌های موتورهای جستجوی رقیب باشد.
خوشبختانه بخت با پیج و البته شبکه جهانی اینترنت یار بود و پرونده‌ی گوگل در اولین سال تأسیس بسته نشد؛ چرا که بسیاری از زمینه‌های فناوری که این کمپانی امروزه در آن‌ها صاحب نام است نیز هرگز تا این اندازه گسترش نمی‌یافتند. ارزش تقریبی این کمپانی در حال حاضر بیش از 359 میلیارد دلار یعنی تقریبا 190,000 برابر مبلغی است که Excite از پرداختن آن سرباز زد. اگر زمان به عقب بازگردد، قطعاً سران این کمپانی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بتوانند این موتور جستجو را از آن خود نمایند. البته زیبایی جهان هستی در این است که انسان‌ها تنها در لحظه و با استفاده از قدرت تعقل، نبوغ و آینده‌نگری خود، سرنوشت خود و شاید میلیارها نفر در سراسر جهان را تعیین کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش‌ها حکایت از آغاز تولید ساعت‌های‌هوشمند اپل موسوم به iWatch دارد

http://postimage.org/
براساس گزارشی که در رسانه‌های چینی و براساس منابع موجود در چرخه‌ی تولید محصولات منتشر شده ، اپل پس از مدت‌ها انتظار، تولید ساعت‌های‌هوشمند خود منتسب به iWatch را آغاز کرده است. این گزارش حکایت از این دارد که اپل در ساخت این ساعت‌هوشمند، به‌جای استفاده از بوردهای معمولی (PCB)، از System-in-Package بهره برده است. این سیستم مجموعه‌ای از مدارات مجتمع است که در قالب یک ماژول مجتمع قرار گرفته‌اند.
SIP یا سیستم روی پکیج این امکان را در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد تا از فضا کمتری برای تعبیه مدارها و تجهیزات داخلی بهره ببرند. اما استفاده از SIP معایبی نیز دارد که می‌توان به لزوم تعویض کل ساختار داخلی در صورت ایجاد مشکل برای یکی از بخش‌ها اشاره کرد؛ چراکه SIP امکان بررسی و رفع اشکال ساختار داخلی خود را نمی‌دهد. از این‌رو بهره‌وری تولید در ساخت محصولاتی که از SIP بهره می‌برند تا حدودی پایین است. براساس گزارش منتشر شده، محصولات تولید شده توسط کارخانه‌های Kinsus Interconnect Technology، NanyaPCB و ASE Group برای iWatch تولید شده‌اند.
براساس نظر افراد مطلع، اپل در جریان سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی تعداد 2.5 تا 3 میلیون دستگاه ساعت‌هوشمند تولید خواهد کرد. انتظار می‌‌رود این میزان در سه‌ماهه‌ی سوم به 14 تا 15 میلیون دستگاه برسد. برخی از گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارند که اپل قادر است تا در سال 2014 میلادی 65 میلیون دستگاه iWatch به بازار عرضه کند.
احتمالاً اپل ساعت‌هوشمند خود را در جریان مراسم WWDC 2014 و به‌همراه iOS 8 معرفی خواهد کرد. اما به‌‌نظر می‌رسد اپل این ساعت‌هوشمند را در سپتامبر (شهریور ماه) به‌همراه نسل جدید آیفون به بازار عرضه خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آی‌بی‌ام سریع‌ترین پردازنده دنیا را برای غلبه بر انحصار طلبی اینتل در بازار سرورها رونمایی کرد

http://postimage.org/
شرکت IBM از اولین سرور مجهز به پردازنده سری Power8 خود رونمایی کرد. این پردازنده قدرتمند، ۴ میلیارد ترانزیستور را در تراشه‌ای به ابعاد 650 میلی‌متر مربع جای داده است. پردازنده جدید IBM از لیتوگرافی ۲۲ نامتری بهره می‌برد و ۱۲ هسته بسیار سریع را در خود جای داده است. IBM ادعا می‌کند که این پردازنده تا ۱۰۰۰ برابر سریع‌تر از پردازنده‌های x86 اینتل عمل می‌کند.
پردازنده Power8 شرکت IBM، احتمالاً سریع‌ترین CPUای است که تا به حال تولید شده است. آی‌بی‌ام اطلاعات مربوط به معماری Power8 به همراه دیگر اطلاعات فنی مرتبط با آن را از طریق OpenPower Foundation منتشر کرده است تا دیگر کمپانی‌ها بتوانند محصولات مبتی بر این پردازنده را تولید کنند. از طریق این اسناد تولید‌کنندگان می‌توانند GPU یا FPGAهای سازگار با Power8 را طراحی و تولید کنند.
آی‌بی‌ام با معرفی این پردازنده قصد دارد تا بر انحصار‌طلبی اینتل بر بازار سرورها خاتمه دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این راه شرکت‌هایی همچون گوگل، سامسونگ و انویدیا نیز IBM را همراهی می‌کنند و همگی جزئی از گروه OpenPower Foundation به شمار می‌روند.
اما آیا Power8 از پردازنده Xeon اینتل قوی‌تر هستند؟ ظاهرا این پردازنده‌ها به مراتب‌ سریع‌تر از Xeonها عمل می‌کنند. Power8 دارای ۱۲ هسته است که هر کدام ۵۱۲ کیلوبایت حافظه کش L2 SRAM و ۸ مگابایت حافظه سطح سوم کش L3 EDRAM بهره می‌برند که با یک حافظه کلی ۶ مگابایتی سطح دوم کش و ۹۶ مگابایت حافظه سطح سوم کش کامل می‌شوند. این پردازنده از حافظه رم تا سقف ۱ ترابایت و با حداکثر سرعت 230GB/s (گیگابایت در ثانیه) پشتیبانی می‌کند و این اعداد و ارقام حتی در دنیای سرورها نیز خارق‌العاده به نظر می‌رسند.
پردازنده‌های Xeon اینتل قادر به پردازش همزمان دو Thread هستند. این در حالی است که پردازنده Power 7+ آی‌بی‌ام قادر به پردازش همزمان چهار Thread است و حالا آی‌بی‌ام در Power8 تعداد Threadهای هم‌زمان را به ۸ رسانده است. این پردازنده همچنین دارای ۸ دیکودر و ۶ دیپچر در هر کلاک است.
سرعت کلاک پردازنده Power8 تا ۴.۵ گیگاهرتز قابل افزایش است و در این حالت حداکثر مصرف انرژی به ۲۵۰ وات می‌رسد. در این سرعت کلاک پردازنده Power8 بیش از ۶۰ درصد سریع‌تر از پردازنده Power7 عمل خواهد کرد.
آی‌بی‌ام ادعا می‌کند که در برخی شرایط پردازنده Power8 قادر است با سرعت ۵۰ تا ۱۰۰۰ برابر سریع‌تر از بهترین پردازنده مبتنی بر معماری X86 عمل کند. در دنیای پردازش، هزار برابر سرعت‌ بالاتر چیزی نیست که به این آسانی بتوان از کنار آن گذر کرد.
گوگل اعلام کرده که استفاده از سروهای مبتنی بر پردازنده Power8 را آغاز کرده است و انتظار می‌رود بسیاری از دیتاسنترهای دنیا در آینده نزدیک به سمت استفاده از این پردازنده‌های پرسرعت عمل کنند.
جالب است بدانید که پردازنده‌های سری Power آی‌بی‌ام، براساس معماری کلی RISC طراحی شده‌اند؛ همان معماری که پردازنده ARM نیز از آن بهره می‌برند در مقابل پردازنده‌های x86 اینتل براساس معماری پایه CISC طراحی می‌شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
این امن‌ترین کامپیوتری است که تا به‌حال داشته‌اید

http://postimage.org/
از همان لحظه‌ای که کامپیوترتان بوت می‌شود، اقدامات شما رصد می‌شود. همه وب‌سایت‌ها کوکی‌های مخصوص خود را بر روی کامپیوتر شما نصب می‌کنند تا صفحاتی که مرور می‌کنید را ضبط کنند؛ آدرس اختصاصی IP شما نیز در اختیار آن‌ها است. وقتی در فیس‌بوک یا حساب گوگل خود لاگین می‌کنید حتی اقدامات آفلاین شما نیز تحت نظر قرار می‌گیرند. اوضاع وقتی بدتر می‌شود که بدافزارها نیز به سیستم شما راه پیدا کنند و در پس زمینه کامپیوتر اجرا شوند، آن‌وقت گزارش کاملی از اقدامات شما را برای هکرها ارسال کنند. اما یک سیستم‌عامل متن باز جدید به نام Tails همه این‌موارد را یکجا حل می‌کند.
تیلز، Tails، همان سیستم‌عاملی است که با آن، خیالتان از حریم شخصی و اطلاعات محرمانه راحت خواهد شد. تیلز یک سیستم‌عامل متن باز است که روز گذشته اولین نسخه آن پس از پنج سال توسعه منتشر شد. Tails همه چیز را فراموش می‌کند. اصلا این سیستم‌عامل طراحی شده است تا فراموش کند. این بدین معناست که هر وقت که سیستم‌عامل خود را بوت می‌کنید با یک نسخه شبیه به روز اول آن، روبرو می‌شوید، نسخه‌ای که هیچ کدام از فایل‌های ذخیره شده بر روی آن وجود ندارند، هیچ نرم‌افزار جدیدی بر روی آن نصب نشده است و از همه مهم‌تر اطلاعات و هیچ اثری از اقدامات انجام شده شما پیش از بوت سیستم، در آن وجود ندارد.
این موضوع باعث شده است تا Tails به شدت مورد توجه قرار گیرد. آن‌هایی که بدنبال آن هستند تا تحت نظر NSA یا دیگر سازمان‌های امنیتی قرار نگیرند یا اطلاعات‌شان به دست هکرها نیفتد، Tails را انتخاب می‌کنند.
سیستم‌عامل Tails در ماه گذشته توانست ۵۰ هزار دلار سرمایه جذب کند. در حال حاضر بیش از ۸۵۰۰ کامپیوتر با این سیستم‌عامل بوت می‌شوند و هر روز بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. چندین پروژه جدید نیز بر روی این سیستم‌عامل تعریف شده است که در حال توسعه هستند.
این سیستم‌عامل را می‌توان از طریق CD یا حافظه فلش یا انواع دیگر حافظه‌ها نصب نمود و مورد استفاده قرار دارد. البته در حال حاضر همه کامپیوترها قادر به استفاده از این سیستم‌عامل نیستند و ابتدا باید لیست کامیپوترهایی که Tails بر روی آن‌ها نصب نمی‌شود را چک کرد که مبادا کامپیوتر شما در آن لیست وجود داشته باشد. مثلا اگر یک کامپیوتر مک دارید احتمالا هیچ وقت شانس استفاده از این سیستم‌عامل را نخواهید داشت.
اگر تا به حال با نرم‌افزارهای امنیتی کار نکرده باشید، محیط Tails برایتان عجیب و غریب به نظر خواهد رسید. هر چند بسیاری از اپلیکیشن‌های رایج موجود در سیستم‌عامل‌ها در Tails نیز وجود دارند، اما این نرم‌افزارها هیچ کدام از اطلاعات شما را به خاطر نمی‌سپارند. رابط کاربری دسکتاپ این سیستم‌عامل بسیار شبیه به لینوکس است. جالب است بدانید که Tails خود یکی از توزیع‌های گنو/لینوکس مبتنی بر Debian است که تمام اپلیکیشن‌های آن بطور پیش‌فرض روی حالت Privacy تنظیم شده‌اند.
اگر مایل به دانلود و استفاده از سیستم‌عامل Tails هستید می‌توانید به وب سایت این پروژه مراجعه کنید.


https://tails.boum.org/
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با بروزرسانی SmartWatch 2 سونی، نحوه‌ی نمایش اطلاعات روی صفحه‌ی نمایش را تنظیم کنید

http://postimage.org/app.php
سونی یکی از پیشروترین کمپانی‌ها است که در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی نیز محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است. یکی از محصولات این کمپانی ساعت‌هوشمند این کمپانی یا همان SmartWatch 2 است. سونی با انتشار یک بروزرسانی برای ساعت‌هوشمند خود امکان شخصی‌سازی چینش ویجت‌ها و نحوه‌ی نمایش ساعت در گجت پوشیدنی خود را در اختیار کاربران قرار داده است.
با بهره‌‌گیری از این قابلیت می‌توان به‌جای نمایش ساعت در صفحه‌ی نمایش، گزینه‌هایی دیگری را نیز اضافه کرد که شامل اعلانیه‌ها، وضعیت آب‌ و هوا و همچنین میزان باتری باقی مانده‌ی ساعت‌هوشمند است. همچنین درصورتی که حس تنوع طلبی بر سلایق شما حکم فرما است و از دیدن پس زمینه‌ی مشکی به ستوه آمده‌اید، می‌توانید با انتخاب پس زمینه‌ی مورد علاقه‌ی خود آن را به‌عنوان پس‌زمینه مورد استفاده قرار دهید. براساس نظرات کاربرانی که این بروزرسانی را روی ساعت‌هوشمند خود اعمال کرده‌اند، پس از اعمال این بروزرسانی ساعت‌هوشمند کارکرد روان‌تری داشته و اپلیکیشن‌ها سریع‌تر اجرا می‌شوند.
تمامی اپلیکیشن‌هار ا می‌توان از روی ساعت‌هوشمند فعال یا غیرفعال کرد. همچنین با استفاده از تنظیمات پیشرفته این امکان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا از طریق تلفن‌هوشمند یا تبلت تنظیمات مربوط به اپلیکیشن‌ها را تغییر دهد. این امر توسط اپلیکیشن Smart Connect صورت می‌پذیرد. ضمناً سونی یک ماشین حساب نیز به ساعت‌هوشمند خود اضافه کرده است که قابلیت انجام محاسبات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
در صورتی که این بروزرسانی را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به گوگل‌پلی استور و دانلود اپلیکیشن SmartWatch 2 SW2 ، لینک مورد نظر را بیابید. برای بروزرسانی از این روش باید اپلیکیشن Smart Connect روی تلفن‌هوشمند یا تبلت شما نصب شده باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نسل جدید درگاه تاندربولت اینتل می‌تواند به طور همزمان دو نمایشگر با رزولوشن 4K را تغذیه کند

http://postimage.org/
شاید اکنون بتوان بهتر متوجه این موضوع شد که استفاده از شش درگاه تاندربولت نسخه 2 در مک پروی جدید اپل چه محاسنی دارد. نسل فعلی این فناوری به ازای هر درگاه می‌تواند تنها یک نمایشگر 4K را تغذیه کند، اما در آینده‌ای نزدیک کامپیوترها مشکلی با این موضوع نخواهند داشت و با محدودیت جدی مواجه نخواهند بود.
وب‌سایت vr-zone اخیراً یک بخش از پرزنتیشن جدید اینتل را منتشر نموده که در آن اطلاعاتی مربوط به نسل بعدی درگاه تاندربولت دیده می‌شود. در این تصویر اطلاعات تقریبا خوبی از تراشه مورد استفاده در فناوری جدید اینتل رویت می‌شود که نشان می‌دهد هر درگاه تاندربولت جدید که به Alpine Ridge معروف است، پهنای باندی به اندازه 40 گیگابیت در ثانیه دارد که این میزان از پهنای باند می‌تواند به خوبی دو نمایشگر 4K را به طور همزمان تغذیه کند. این موضوع قطعا خبر بسیار خوبی برای افراد حرفه‌ای که کارشان مربوط به عملیات ویدیویی است محسوب می‌گردد که عموماً عادت دارند از چند نمایشگر با رزولوشن و شفافیت بالا برای آزادی عمل خود استفاده نمایند.
آلپاین ریج تنها به منظور نقل و انتقال داده کاربرد ندارد. می‌توان از این درگاه برای شارژ دستگاه‌هایی که به بیش از 100 وات برق احتیاج دارند نیز استفاده نمود. نکته جالب این است که مصرف برق نسل جدید این درگاه یک دوم نسل پیشین است.
مورد دیگری که حائز اهمیت می‌باشد این است که اینتل در طراحی نسل جدید به طور مرتب جای کانکتورها را عوض کرده تا به پهنای باند و تامین برق دلخواه دست یابد. همچنین با استفاداه از آداپتورهای عرضه شده نیز این امکان وجود دارد تا با استفاده از آن‌ها بتوان از نسل‌های پیشین تاندربولت نیز استفاده نمود.
اینتل هنوز به طور رسمی مشخصات آلپاین ریج را تایید ننموده، و هیچ تضمینی وجود ندارد که آن‌چه در تصویر درز کرده از تاندربولت جدید دیده می‌شود با نسخه نهایی یکی باشد؛ اما به هر حال تا همین جا هم مطمئناً نسل جدید این درگاه می‌تواند ابعاد جدیدی را به دنیای فناوری بیافزاید.
در تصویر درز کرده، نسل جدید تاندربولت به همراه پردازنده از خانواده Skylake که یک نسل از نسل بعدی پردازنده سری Broadwell اینتل که به زودی معرفی خواهد شد، دیده می‌شود. بنابراین انتظار می‌رود نسل بعدی درگاه اینتل زود تر از سال 2015 معرفی نگردد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 45 از 119:  « پیشین  1  ...  44  45  46  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA