انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 46 از 119:  « پیشین  1  ...  45  46  47  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
دوربین جدید میدان-نوری لایترو (Lytro) این بار شبیه به دوربین‌های عکاسی معمولی است و ۱۵۹۹ دلار قیمت دارد

http://postimage.org/
لایترو اولین دوربین عکاسی میدان-نوری خود را حدود ۳ سال پیش روانه بازار کرد، دوربینی که از نظر شکل و شمایل ظاهری شبیه به هیچ‌کدام از دوربین‌های عکاسی نبود. کاربر می‌تواند حتی پس از گرفتن تصاویر مورد نظر خود بر روی بخش‌های مختلف آن تغییر فوکوس داشته باشد. حال این کمپانی یک دوربین لایترو جدید را این بار با ظاهر مشابه دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای و قابلیت‌هایی که تا به حال نظیر آن‌ها را ندیده‌ایم، ارایه کرده است.
دوربین جدید لایترو ۱۵۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. این دوربین از بدنه با ارگونومی مناسب و سنسور بزرگی بهره می‌برد تا حتی عکاسان حرفه‌ای نیز جذب فناوری Light Field شوند.
وقتی لایترو حدود ۳ سال پیش رونمایی شد، با وجود اینکه ایده پشت آن بسیار جذاب بود، اما نتوانست دنیای عکاسی را تکان دهد. بدنه معکب مستطیل شکل آن به هیچ‌وجه برای عکاسان حرفه‌ای جذاب به نظر نمی‌رسید، اما این دوربین قادر بود کاری را انجام دهد که تقریبا هیچ دوربین عکاسی قادر به انجام آن نبود. کاربر می‌توانست پس از عکس‌برداری و ذخیره تصویر بر روی هر قسمت از تصویر که بخواهد، تغییر فوکوس داشته باشد. این عمل توسط ترکیب نرم‌افزار پیچیده و سخت‌افزار کارآمد میسر می‌شد، سخت‌افزاری که نه‌تنها قادر به ذخیره تصاویر سه‌بعدی از یک شات است، بلکه اطلاعات مربوط به عمق صحنه را ذخیره می‌کند و از این رو می‌توان بر روی هر قسمتی از دوربین تغییر فوکوس را اعمال نمود.
پس از لایترو شرکت‌های مختلف تولید کننده تلفن‌های هوشمند نسبت به ارایه قابلیت مشابه این شرکت اقدام کردند. به عنوان مثال نوکیا نرم‌افزار Refocus را ارایه کرد که چندین تصویر پشت سر‌هم با فوکوس‌های مختلف را می‌گیرد و با ترکیب آن‌ها، قابلیت تغییر فوکوس پس از تصویر برداری را ارایه می‌دهد و پس از آن نیز سامسونگ در گلکسی اس ۵، ال‌‌جی در G Pro 2 و سونی در اکسپریا Z2 قابلیت‌های مشابه‌ای را ارایه کردند. اچ‌تی‌سی نیز با معرفی تلفن دو دوربینه One M8 راه‌حل مشابه لایترو را ارایه کرد.
دوربین جدید لایترو برای اولین بار به همراه لنز Lytro Illum ارایه شده است. این لنز نیز در نوع خود از طراحی منحصر به فرد و خاصی بهره می‌برد. برای مقایسه بهتر، لنز 70-200mm کانن از ۲۲ تکه شیشه ساخته شده است، اما لنز 30-250mm ایلوم با دیافرگم f/2 تنها از ۱۳ تکه شیشه ساخته شده است. دلیل این موضوع نیز مربوط به روشی است که کانن برای انتقال نور به سنسور بکار می‌برد و برای انتقال صحیح نور مجبور است تا از تکه‌های بیشتری از شیشه استفاده کند که خود منجر به سنگین‌تر شدن لنز کانن در مقایسه با Illum لایترو می‌شود. اما سنسور خاص لایتور قادر است جهت نور ورودی را به خوبی تشخیص داده و اطلاعات مربوط به آن را ذخیره کند.
دوربین جدید لایترو مجهز به یک صفحه نمایش ۴ اینچ لمسی است که از طریق آن و در خود دوربین نیز می‌توان تغییر فوکوس را پس از تصویر برداری اعمال کرد. بسیاری از دوربین‌های DSLR از نرم‌افزار و رابط کاربری پیچیده‌ای بهره می‌برند که کار کردن با آن‌ها برای کاربران تازه‌کار دشوار است، اما در عوض لایترو از رابط کاربری شبیه به تلفن‌های هوشمند در دوربین جدید خود استفاده نموده تا لذت کار کردن با Lytro Illum دو چندان شود. کاربر به سادگی می‌تواند کنترل کاملی بر روی سرعت شاتر، حساسیت ISO، حالت‌های مختلف تصویر برداری و غیره داشته باشد.
در دل این دوربین یک سنسور ۴۰ مگاری (Megaray) قرار گرفته است که این دوربین را قادر می‌سازد تا ۴۰ میلیون اشعه نور را جذب کند. برای اینکه تفاوت این سنسور را با سنسور اولی لایترو مقایسه کنید جالب است بدانید که نسخه اول تنها قادر به ذخیره ۱۱ مگاری بود. حداکثر سرعت شاتر این دوربین به 1/4000 (یک چهار هزارم ثانیه) می‌رسد که لایترو را برای عکس برداری از صحنه‌های ورزشی نیز مناسب می‌کند.
از آنجایی که نرم‌افزار این دوربین نیاز به پردازش سنگین دارد، لایترو از پردازنده پر قدرت دنیای موبایل یعنی Snapdragon 801 ساخت کوالکام در این دوربین استفاده کرده است.
هر چند کاربر می‌تواند کنترل کاملی بر روی تصاویر گرفته شده از طریق نرم‌افزار داخلی دوربین داشته باشد با این حال، این کمپانی یک نرم‌افزار مستقل را نیز برای آن تهیه کرده است که از طریق آن می‌توان افکت‌های مختلف را بر روی تصاویر اعمال کرد. به عنوان مثال می‌توان از طریق نرم‌افزار اختصاصی لایترو تصاویر سه بعدی ایجاد کرد یا بر روی بخش‌های مختلف تصاویر تغییر فوکوس را تجربه نمود. لایترو همچنین با کمپانی ادوبی توافق نموده تا این کمپانی در نرم‌افزارهای Lightroom و Photoshop پشتیبانی از اطلاعات ذخیره شده در باره عمق تصویر را اضافه کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ASUS R9 295X2 رخش رام نشدنی ایسوس معرفی شد

http://postimage.org/app.php
ایسوس به تازگی جدیدترین کارت گرافیک خود را با نام R9 295X2 را معرفی نموده است که از دو پردازنده گرافیکی بسیار پرقدرت برروی یک بورد بهره می برد. همچنین 8 گیگابایت حافظه پر سرعت و سیستم خنک‌کننده ترکیبی (آب/هوا) از دیگر ویژگی های این کارت پرقدرت می باشد.


ابزار اختصاصی برای بالاترین کارایی -اشتراک بازی به صورت زنده

R9 295X2 دارای کارایی‌فوق العاده ای می باشد؛ اما تنها کاربران ایسوس می توانند پتانسیل نهفته این کارت را به وسیله ابزار GPU Tweak رها نمایند و به اوج کارایی دست یابند. این ابزار بسیار کاربردی و در عین حال ساده، به کاربران این قابلیت را می دهد تا بتوانند تنظیمات مختلف کارت مانند سرعت پردازنده های گرافیکی به طور جداگانه، سرعت حافظه های گرافیکی، ولتاژ، سرعت فن و غیره را تغییر دهند و بدین ترتیب کاربران کارت R9 295X2 ایسوس به راحتی می توانند کارت خود را اورکلاک نمایند. علاوه بر این گیمر‌ها می توانند به وسیله ابزار اختصاصی ایسوس با نام GPU Tweak Streaming بازی خود را به صورت مستقیم برروی اینترنت به اشتراک بگذارند .به واسطه این ابزار کاربر می تواند در حین بازی یک پنجره جدا گانه باز نموده و عکس ها، تصاویر وب‌کم و حتی چت های خود را به اشتراک بگذارند و بدین صورت با دیگران به تعامل بپردازند.


دو پردازنده گرافیکی،6 خروجی تصویر، بالاترین میزان لذت در بازی‌ها

همانطور که پیشتر بدان اشاره شد کارت گرافیک جدید ایسوس مجهز به دو پردازنده گرافیکی از خانواده R9 است که دارای فرکانس کاری 1018 MHz می باشد؛ این موضوع باعث می شود تا بازی بسیار سریع‌تر، روانتر و بدون کوچکترین مشکلی اجرا شود و این موقعی جذاب‌تر می شود که کاربران می توانند در وضوح تصویر فوق‌العاده (4k/UHF(Ultra High-Definition که برابر با 3840x2160 پیکسل می باشد به بازی بپردازند.
همچنین گیمرها می توانند 6 مانیتور را به این کارت متصل نموده و بازی بر روی 6 مانیتور به صورت یکپارچه را تجربه نمایند که بی شک یک حس فوق‌العاده خواهد بود.


خنک کننده آبی-بدون نیاز به نصب

سیستم خنک‌کننده ASUS R9 295X2 در واقع ترکیبی از روش مایع و هوا می باشد. این سیستم علاوه بر کاهش دما ، از نویز کمتری نیز برخوردار می باشد. سیستم خنک‌کننده دو اسلات این کارت یک کارایی فوق‌العاده در خنک نمودن این کارت به نمایش می گذارد. طراحی این سیستم به گونه ای انجام شده است تا تمامی قسمت‌های حساس کارت مانند مدار رگولاتور، پردازنده‌های گرافیکی و چیپ های حافظه به نحوه مناسبی خنک شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ترافیک ارجاعی فیسبوک در سه ماهه نخست سال جاری میلادی بیش از 37 درصد، پینترست حدود 48 درصد و توییتر نیز فقط 1 درصد رشد داشته‌اند

http://postimage.org/
Shareaholic، پلتفرم تحقیق و توسعه شبکه‌های اجتماعی، امروز گزارشی را منتشر نموده که در آن ترافیک ارجاعی هشت شبکه‌ی برتر اجتماعی در سه ماهه نخست سال 2014 را مورد بررسی قرار داده است. به طور خلاصه، فیبسبوک، پینترست، توییتر، StumbleUpon، Reddit و گوگل پلاس همگی با افزایش ترافیک و دو سرویس یوتیوب و لینکداین با کاهش ترافیک مواجه بوده‌اند.
اگر با دقت به این گزارش دقت کنید متوجه خواهید شد که تنها سه سرویس اجتماعی از بین هشت سرویس بررسی شده ترافیک خوبی را داشته‌اند. در تهیه این گزارش فعالیت چیزی در حدود 400 میلیون کاربر در سرویس‌های Shareaholic در شبکه‌های اجتماعی مذکور زیر نظر گرفته شده است.
ستون‌های مربوط به ماه‌های مختلف نشان دهنده سهم مشاهده وب‌سایت توسط کاربران است. البته این عدد بیانگر ترافیک کلی وب‌سایت می‌باشد که شامل دسترسی مستقیم، دسترسی از طریق شبکه‌های اجتماعی، جستجو‌های سازمان یافته، جستجوهای پولی و... است. ستون Change List نیز بیانگر این موضوع است که طی بازه زمانی مطرح شده، ترافیک کلی سایت به چه میزان افزایش یا کاهش یافته است.
ترافیک ارجاعی فیسبوک از 15.44 درصد در دسامبر 2013 به 21.25 درصد در مارس امسال افزایش یافته که چیزی در حدود 35.67 درصد رشد داشته است. شبکه‌ی اجتماعی پینترست نیز از 4.79 درصد ترافیک ارجاعی به بیش از 7.10 درصد دست یافته است. این در حالی است که توییتر از 1.12 درصد تنها به 1.14 درصد افزایش پیدا کرده است که رقم ناچیزی است. درست همانند گزارش مربوط به دوره پیشین نیز مشاهده می‌شود که فیسبوک و پینترست با رشد چشمگیری در جذب مخاطب مواجه بوده‌اند و توییتر را نیز می‌توان در گروه یکنواخت‌ها جای داد.
تمامی پنج سایت بعدی نیز کمتر از یک درصد از کاربران را به سوی خود جذب کرده‌اند. این نکته که شبکه‌ی اجتماعی گوگل پلاس چه میزان رشد داشته و در عوض یوتیوب و لینکداین با چه میزان کاهش مخاطب مواجه بوده‌اند حائز اهمیت است. نکته مهم در این گزارش رقابت پایاپای StumbleUpon با توییتر است که پیش بینی می‌شود بتواند تا پایان امسال، گوی رقابت را از دستان پرنده‌ی آبی رنگ برباید.
بار دیگر و همچون سابق، برنده‌ی بلامنازع در این بین فیسبوک است، همان‌طور که در نمودار آخر مشاهده می‌گردد. پینترست نیز احتمالا در آیند‌ه‌ی نزدیک موفق به رقابت با فیسبوک خواهد شد. اما تنها نکته تامل بر انگیز در این بین این است که فیسبوک اکنون نزدیک به یک سوم از ترافیک شبکه‌های اجتماعی را در اختیار دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چرا آمار فروش پلی‌استیشن 4 از ایکس‌باکس وان پیشی گرفت؟

همانطور که می‌دانید آخرین گزارش‌های فروش کنسول‌های بازی حاکی از فروش 7 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 در مقابل 5 میلیون دستگاه ایکس‌باکس وان است. اما چرا سونی قادر به ایجاد چنین اختلافی در میزان فروش شده است، در حالی که هر دو کنسول به فاصله‌ی یک هفته راهی بازار شده‌اند؟
شاید اختلاف 100 دلاری در قیمت این دو رقیب یکی از دلایل عمده‌ی موفقیت کنسول سونی باشد، اما NeoGAF با انتشار لیستی از بازی‌های عرضه شده برای هر دو کنسول از زمان عرضه، بخشی از دلایل عمده‌ی این موفقیت را روشن می‌کند.
در اواخر آبان ماه سال گذشته، هر دو کنسول روانه بازار شدند. اما ایکس‌باکس با مجموعه‌ای از عناوین اختصاصی روانه‌ی فروشگاه‌ها شد که می‌توان از جمله‌ی این بازی‌ها به Dead Rising 3، Forza Motorsport 5 و Ryse: Son of Rome اشاره کرد. اما در مقابل سونی لیست چندان جذابی برای علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری نداشت و تا حدودی علاقمندان را با عناوینی چون Killzone: Shadow Fall و Knack ناامید کرد، اما وجود بازی‌های مستقل و استفاده از بازی‌های منتقل شده از پی‌سی تا حدودی منجر به موفقیت سونی شده و کاربران را امیدوار به آینده کرد.
در ماه دسامبر سال گذشته‌ی میلادی که با نیمه‌ی دوم آذرماه برابر است، عرضه‌ی بازی‌ها برای هر دو کنسول متوقف شد و عنوان خاصی برای هیچ یک از کنسول‌ها منتشر نشد. اما با ورود به سال میلادی جدید، بازی پرطرفدار Tomb Raider: Definitive Edition برای هر سه پلتفرم ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و پی‌سی منتشر شد. این اولین بازی منتشر شده برای هر دو کنسول ایکس‌باکس و پلی‌استیشن در فاصله‌ی دو ماه پس از عرضه‌ی هر دو کنسول بود. از این پس سونی آغاز به انتشار بازی‌های رایگان برای مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس کرد که این امر منتج به برتری کنسول سونی در ماه‌های ژانویه و فوریه شد.
ماه مارس میلادی که مصادف با دو دهه‌ی پایانی اسفندماه بود، تبدیل به زمان استیلای سونی بر بازار شد. کمپانی ژاپنی با عرضه‌ی 9 عنوان بازی اختصاصی گوی سبقت را از رقیب ربود، بطوریکه حتی انتشار بازی Titanfall نیز قادر به جبران عقب‌ماندگی ایکس‌باکس وان نگردید. در ادامه می‌توانید لیست منتشر شده را مشاهده کنید.



http://postimage.org/
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
در پاییز امسال منوی استارت و ویندوز مجانی ابری ارایه می‌شوند

http://postimage.org/
مایکروسافت در کنفرانس BUILD 2014 اعلام نمود که قصد دارد منوی استارت را با ظاهری جدید اما کارایی شبیه به گذشته به سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ اضافه کند. حال گزارش شده که این نسخه در قالب یک بسته بروز رسانی و در پاییز امسال برای عموم کاربران ویندوز ۸.۱ ارایه خواهد شد و علاوه بر آن مایکروسافت نسخه آزمایشی از ویندوز تحت سرویس‌ ابری را نیز رونمایی خواهد کرد.
براساس اطلاعات غیر رسمی که توسط یک بلاگ روسی منتشر شده است، مایکروسافت منوی استارت شبیه به ویندوز ۷ را با تغییرات ظاهری به محیط دسکتاپ ویندوز ۸ اضافه می‌کند.
منوی استارت در قالب یک بسته بروز رسانی یا نسخه جدید که شاید ویندوز ۸.۲ باشد، در پاییز امسال عرضه خواهد شد. براساس گزارش winbeta، منوی استارت جدید بخشی از رابط کاربری Metro 2 خواهد بود. همچنین گفته شده که منوی استارت جدید در ابزارهای مختلف بسته به لمسی بودن و نبودن آن‌ها تغییر خواهد کرد.
در ادامه این گزارش آمده است که مایکروسافت در تلاش است تا ویندوز را به یک پلتفرم تحت وب با نام Windows Cloud توسعه دهد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، بخشی از سیستم‌عامل ویندوز بر روی کامپیوتر کاربر نصب می‌شود و باقی آن از فضای ابری اجرا می‌گردد. مایکروسافت از طریق این ویندوز تلاش خواهد کرد تا هسته سیستم عامل خود را بصورت مجانی در اختیار شرکت‌ها و کاربران مختلف قرار دهد و در عوض از طریق اشتراک در سرویس‌های ابری درآمد کسب کند. به این ترتیب ساخت ابزارهای بسیار ارزان ویندوزی نیز میسر خواهد شد. این استراتژی بسیار شبیه به استراتژی گوگل برای کروم‌بوک‌ها و سیستم‌عامل Chrome OS است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیا اپل متقاعد خواهد شد تا با حذف گوگل، از یاهو به عنوان موتور جستجوی اصلی در سرویس‌ها و محصولاتش استفاده نماید؟

http://postimage.org/
چندی پیش «مریسا میر» مدیرعامل کمپانی یاهو خطاب به اپل اعلام کرد که دیگر وقت آن رسیده تا از اتکای بیش از حد به موتور جستجوی گوگل جلوگیری به عمل آید. اما آیا این اتفاق به زودی رخ خواهد داد؟ و آیا اپل راضی خواهد شد از یاهو به جای گوگل استفاده نماید؟
گوگل به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض در تمام محصولات ساخت اپل شناخته می‌شود. کاربران می‌توانند به صورت دستی از سایر جستجوگرها مانند بینگ و یاهو استفاده نمایند؛ اما باید پذیرفت که طیف گسترده‌ای از کاربران همواره از گوگل برای جستجو استفاده می‌نمایند. بسیاری از کاربران عادی نیز برای جستجو انواع مختلف اطلاعات از این موتور جستجو استفاده می‌کنند.
هیچ شکی وجود ندارد که در دنیای امروز، گوگل حرف اول را در بسیاری از زمینه‌ها علی‌الخصوص جستجوی آنلاین می‌زند. این کمپانی تا به امروز تلاش‌های بسیاری را به کار گرفته و از تجارب اندیشمندان و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و ریاضیات بهره برده تا کاربران حداکثر رضایت از نتایج نمایش داده‌شده را داشته باشند. همین موضوع نیز باعث شده تا مجاب‌کردن اپل به لغو قرارداد با گوگل، کاری بسیار سخت و حتی غیر‌ممکن به نظر رسد. اما تعدادی از کارمندان یاهو عنوان کرده‌اند که مدیرعامل این کمپانی به سختی در پی آن است که اپل را متقاعد به انجام چنین کاری نماید.
بر اساس یک گزارش، «مریسا میر»، مدیرعامل یاهو و «آدام کاهن»، معاون ارشد در بخش موبایل و محصولات نوظهور این کمپانی، در انجام این کار مصمم هستند. آن‌ها همچنین به کرار پرزنتیشن‌هایی را به همراه نمودارها و آمار و ارقام مختلف آماده کرده‌اند که در آن‌ها به وضوح نشان می‌دهند که اپلیکیشن‌ جستجوی اختصاصی برای iOS چگونه به نظر می‌رسد و چه توانایی‌هایی دارد. سران یاهو امیدوارند بتوانند این پرزنتیشن‌ها را به مدیرعامل اپل نشان دهند که این موضوع تاکنون به وقوع نپیوسته‌ است. البته این بدان معنی نیست که سران یاهو تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده‌اند. آن‌ها با چند معاون ارشد اپل مذاکراتی را داشته‌اند و حتی مریسا میر شخصاً با «جانی آیو»، معاون ارشد قدرتمند اپل در امور طراحی در این زمینه صحبت کرده است.
این اولین باری نیست که میر در جنگ با گوگل شمشیر را از رو می‌بندد. نکته جالب در این مورد این است که میر سال‌ها یکی از مدیران ارشد گوگل بوده است!
در ادامه نبرد با گوگل، یاهو اعلام کرده که در حال ایجاد یک سرویس شبیه به سرویس ویدیویی یوتیوب گوگل است؛ با این تفاوت که برای تبلیغات در این سرویس کاربران هزینه به مراتب کمتری را نسبت به یوتیوب پرداخت می‌نمایند. پس از آن‌که غول ثروتمند خرید و فروش چینی، Alibaba، ده درصد از سهام یاهو را از آن خود کرد، گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد موضوع سرازیر‌شدن حجم زیادی از پول از سمت علی‌بابا به یاهو مطرح شده است که حاکی از این هستند که یاهو قصد دارد بخش زیادی از این پول را در بخش جستجوی خود سرمایه‌گذاری کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر سرویس‌های بورس و هواشناسی یاهو به طور پیش‌فرض در دستگاه‌های مبتنی بر iOS مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما رقابت با گوگل در زمینه جستجو به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست. یاهو برای آن‌که بتواند با رقیب دیرینه خود رقابت کند و پیروز از میدان خارج شود، می‌بایست حتماً در این زمینه فعالیت مؤثر داشته باشد تا بتواند به سطحی که گوگل در حال حاضر در دنیای جستجوگرها قرار دارد برسد. تا زمانی که یاهو نتواند از نقطه نظر فنی، گوگل را از میدان به در کند، نمی‌تواند اپل را راضی به کنار گذاشتن گوگل بنماید.
بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که اپل تا زمانی که جایگزین مناسب و ارزشمندی برای گوگل پیدا نشود ریسک کنار‌گذاشتن این کمپانی را به جان نخواهد خرید.
اپل طی چند سال گذشته اپلیکیشن مخصوص یوتیوب را فروشگاه آیتونز حذف نمود و سرویس نقشه گوگل را با سرویس نقشه خود تعویض کرد. اما در زمینه جستجوی اطلاعات همچنان باید گفت که هیچ رقیبی نتوانسته به گوگل نزدیک شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ یک باتری خمیده برای استفاده در گجت‌های پوشیدنی معرفی کرد

http://postimage.org/app.php
سامسونگ یک باتری خمیده معرفی کرد که به‌منظور استفاده در ابزار‌هایی با ساختار خمیده توسعه داده شده است. از جمله‌ی چنین ابزار‌هایی می‌توان به Gear Fit سامسونگ اشاره کرد. هرچند این باتری 210 میلی‌آمپر ساعتی برای استفاده در تلفن‌های‌هوشمند مناسب نیست، اما یکی از باتری‌های با ظرفیت بالا برای استفاده در ساعت‌ها و دست‌بند‌های هوشمند محسوب می‌گردد.
با استفاده از این باتری گیرفیت قادر است زمان بیشتری را دوام بیاورد. سامسونگ در مورد تولید باتری‌هایی با ساختار خمیده تنها نبوده و دیگر کمپانی کره‌ای، یعنی ال‌جی نیز در این زمینه محصولات متنوعی را معرفی کرده است که یکی از نمونه‌های آن در تلفن‌هوشمند خمیده‌ی این کمپانی یعنی جی‌فلکس به کار گرفته شده است.
سامسونگ در این باتری خمیده راهکاری را مورد استفاده قرار داده که انرژی ذخیره شده باتری را افزایش می‌دهد. افزایش حجم انرژی ذخیره شده در باتری‌های مورد استفاده در ابزار‌های قابل حمل، مخصوصاً گجت‌های پوشیدنی یکی از امور ضروری است. هدف سامسونگ تولید یک باتری برای استفاده در گجت‌هایی همچون Gear Fit است و حداکثر تلاش این کمپانی بر روی فشرده کردن آن متمرکز شده است. همچنین از دیگر چالش‌های پیش‌رو می‌توان به دشوار بودن تولید باتری‌های منعطف اشاره کرد.
براساس پیش‌بینی‌های انجام شده بازار دست‌بندها و ساعت‌های‌هوشمند در سال آتی میلادی با رشد فزاینده‌ای روبرو خواهد شد، از این‌رو کمپانی کره‌ای بر آن است تا به یکی از بازیگران اصلی در این حوزه تبدیل شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تغییرات در نتایج Google Trends را از طریق ایمیل دریافت کنید

http://postimage.org/
گوگل با راه‌اندازی سرویس Google Trends این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا با مراجعه به صفحه‌ی این سرویس از آخرین موضوعات پرطرفدار که به تفکیک نقاط جغرافیایی که جستجو ‌شده‌اند، آگاه شوند. اگر از طرفداران و کاربران این سیستم هستید، گوگل امکانی جدیدی راه‌اندازی کرده است که از طریق آن استفاده از Google Trends تسهیل شده است.
از این پس می‌توان با استفاده از وارد کردن آدرس ایمیل، از آخرین تغییرات ایجاد شده در مورد موضوعات جستجو شده‌ی پرطرفدار از طریق ایمیل آگاهی یافت. با مراجعه به آدرس این سرویس لینکی را در بالای صفحه‌ مشاهده خواهید کرد که در صورت کلیک روی آن به صفحه‌ی تنظیمات راهنمایی می‌شوید. با کلیک روی Add Subcriton تنظیمات مربوط به ایمیل، فاصله‌ی زمانی ارسال و همچنین کشور مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. با استفاده از این سرویس در زمان دلخواه از پرطرفدارترین موضوعات جستجو شده در کشورهای مختلف از طریق ایمیل اگاه خواهید شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ال‌جی تلویزیون‌های 55 و 65 اینچی اولترا اچ‌دی LA9700 را معرفی کرد

http://postimage.org/app.php
ال‌جی مجموعه تلویزیون‌های نسل جدیدش را با معرفی تلویزیون‌های ۵۵ و ۶۵ اینچ LA9700 با رزولوشن Ultra HD گسترش داده است. این محصول با موتور Tru-ULTRA HD می‌تواند وضوح تصویر بسیار خوبی را ارائه دهد. همچنین با الگوریتم اختصاصی وضوح تصویر ال‌جی (Super Resolution) بهینه‌سازی شده است.
هر دو نسخه ۵۵ و ۶۵ اینچ از مدل LA9700 کیفیت تصویر مناسبی را با ۸٫۳ مگاپیکسل در هر فریم ایجاد می‌کنند. این محصول با موتور Tru-ULTRA HD Engine می‌تواند وضوح تصویر بسیار خوبی را ارائه دهد. همچنین با الگوریتم اختصاصی وضوح تصویر ال‌جی (Super Resolution) بهینه‌سازی شده است. موتور Tru-ULTRA HD Engine و الگوریتم Super Resolution در ترکیب با هم، کیفیت بسیار خوبیر را تولید کرده و هر گونه مات‌شدگی را با فرایند ارتقای کیفیت تصویر برطرف می‌سازند.
نوردهی پشت از نوع Nano FULL LED منجر به کنتراست بالا و روشنایی تصویر زیاد LA9700 می‌گردد. هر دو نمایشگرها از پنل IPS بهره می‌برند و تصاویر بدون مات‌شدگی و زاویه دید ۱۷۸ درجه ارائه می‌گردند.
هر دو تلویزیون ۵۵ و ۶۵ اینچ ULTRA HD از سیستم صدای ۴٫۱ کانال ۵۰ وات برخوردار هستند. این واحد صدا که در داخل بدنه مخفی شده چهار بلندگوی روبه‌جلو را تقویت می‌کند و صدای باکیفیتی را در دامنه‌های فرکانس بالا و متوسط ارائه می‌دهد. کاربر می‌تواند بلندگوهای کشویی را به صورت دلخواه تنظیم نماید تا مخفی شوند یا باز باشند.می‌توان طوری آنها را تنظیم کرد که در زمان روشن بودن بیرون آمده و در هنگام خاموش بودن جمع شوند.
کاربران می‌توانند از پلتفرم تلویزیون هوشمند ال‌جی که فهرستی از محتوا و خدمات از تأمین‌کنندگان بومی و بین‌المللی را در دسترس قرار می‌دهد بهره ببرند. علاوه براین، کنترل جادویی Magic Remote برای تجربه کاربری ساده‌تر و بازی بسیار کاربردی است. همچنین، تلویزیون‌های ULTRA HD جدید از قابلیت‌های ارتباط بی‌سیم جدیدی مانند WiDi و Miracast برای انتقال آسان محتوا به نمایشگرهای دیگر و برچسب NFC برای جفت کردن و انتقال راحت محتوا برخوردار هستند.


کیفیت تصویر

ULTRA HD 8.3 Megapixel
NANO FULL LED
پنل IPS
موتورTru-ULTRA HD Engine
موتورTriple XD Engine
امکانات سینما سه‌بعدی
کنترل عمق سه‌بعدی
تبدیل دوبعدی به سه‌بعدی
پخش دوگانه
فروشگاه مجازی3D World (فیلم‌ها و بازی‌های سه‌بعدی)



صدا

بلندگوهای کشویی
۵۰ وات (بلندگوی ۴٫۱ کانال)



تلویزیون هوشمند

کنترل جادویی Magic Remote
خانه هوشمند (Smart Home)
SmartShare Plus Tag On, WiDi, MiracastTM, MHL



طراحی

طراحی CINEMA Screen
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی سهام 8.25 درصدی خود از اسکوئر انیکس، سازنده‌ی بازی‌های فاینل فنتسی را واگذار کرد

http://postimage.org/
چند سالی است که کمپانی بزرگ سونی با وجود فعالیت‌های مستمر خود در جهت معرفی محصولات خوب و با کیفیت، با مشکلات جدی روبروست و رقبای بزرگی سد راه آن شده‌اند. سونی بخش‌های بزرگ و کوچکی دارد که هر یک برای توسعه‌ی بیشتر سونی تلاش می‌کنند. یکی از بخش‌های مهم کمپانی سونی، بخش سرگرمی‌ها و بازی‌های رایانه‌ای است که با توجه به مشکلات اقتصادی، سهم خود از کمپانی بازی‌سازی Square Enix را واگذار کرده که در ادامه‌ی مطلب به بررسی اعداد و ارقام آن می‌پردازیم.
اسکوئر انیکس در دنیای بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG) و به خصوص سبک ژاپنی یا jRPG ، با بازی‌های سری Final Fantasy که شاهکار این سازنده است و همچنین سری Dragon Quest، Star Ocean، Kingdom Hearts محبوب و مشهور است. در ایران هم با عناوین دسته اول مثل Tomb Raider، Hitman و Deus Ex شناخته می‌شود.
یکی از شرکای اصلی اسکوئر انیکس که بیشتر بازی‌های نقش آفرینی خود را منحصراً برای کنسول‌های بازی سونی ارایه کرده، سونی است. سونی با توجه به مشکلات اقتصادی سونی که حتی در برخی فصول سال‌های قبل منجر به ضررهای بزرگ شده، سهم خود از برخی کمپانی‌ها را واگذار می‌کند. در این راستا اخیراً سونی تمام سهام خود از اسکوئر انیکس را به مبلغ 46.9 میلیون دلار واگذار کرده، چیزی که 150 میلیون دلار برای سونی، آب خورده بود و البته در مقابل ضرری که سونی در سال گذشته پیش‌بینی کرده، رقمی ناچیز است چرا که سونی از 1.1 میلیارد دلار ضرر صحبت کرده است.
این فروش در ادامه‌ی کاهش هزینه‌های عملیاتی است. سونی قبلاً با کاهش فروشگاه‌های خرده‌فروشی، فروش ساختمان‌ها، بستن استدیوهای بازی‌سازی و اخراج کارمندان تلاش خود را کرده تا وضعیت نابسامان خود را بهبود بخشد. حتی بخش لپ‌تاپ‌های وایو که سال‌‌ها مشغول به کار بود هم در جهت حل مشکلات به فروش رسیده و بخش تلویزیون‌ها هم با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می‌کند.
یکی از بخش‌های موفق سونی، بخش بازی‌های رایانه‌ای است که با فروش 7 میلیون کنسول PS4، موفقیت آن ادامه دارد ولیکن سهام 8.25 درصدی سونی از کمپانی بازی‌سازی اسکوئر انیکس، به نظر در اولویت‌های بعدی بوده که حالا به کلی واگذار شده است.
اما در نهایت خبر بد برای بازی‌خورها، شاید با این کاهش سرمایه‌گذاری روی اسکوئر انیکس، بخشی از فعالیت‌های این سازنده‌ی موفق با مشکل روبرو شود ولیکن نگران نباشید چرا که اسکوئر انیکس در گذشته نسبت به سونی بسیار وفادار بوده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 46 از 119:  « پیشین  1  ...  45  46  47  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA