انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 47 از 119:  « پیشین  1  ...  46  47  48  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
گزارش عملکرد مالی اینتل در فصل اول ۲۰۱۴: درآمد 12.8 میلیارد دلاری و سود خالص 1.9 میلیارد دلاری

اینتل در اولین فصل سال 2014 که چهار هفته پیش به پایان رسیده، 12.8 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. 2.5 میلیارد دلار هم درآمد عملیاتی اینتل در این فصل بوده و در نهایت سود خالص این کمپانی بزرگ سازنده‌ی تراشه 1.9 میلیارد دلار در اولین سه ماهه‌ی 2014 است. با چنین درآمدی، سود هر سهم بالغ بر 38 سنت می‌شود. در ادامه به بررسی جزئیات بیشتر درآمدها و هزینه‌های این کمپانی می‌پردازیم.
اینتل در این فصل حدود 3.5 درآمد عملیاتی داشته که 1.1 میلیارد دلار آن را به عنوان سود سهام خرج کرده و 545 میلیون دلار برای خرید 22 میلیون سهم هزینه کرده است.
مدیر عامل کمپانی اینتل Brian Krzanich می‌گوید: ما در سه ماهه‌ی اول با رشد خوب بخش مراکز داده مواجه شدیم، در بخش پی‌سی علائم رشد دیده شد و 5 میلیون تراشه‌ی تبلت فروختیم که در رسیدن به رکورد 40 میلیون تراشه‌ی تبلتی در سال 2014، پیشرفت خوبی است.
او در مورد سه ماهه‌ی بعدی با توجه به رشد بخش سازمان‌های تجاری و بزرگ به دلیل تکنولوژی‌های استراتژیک ،همکاری تجاری با مراکز داده‌ای که فضای ذخیره‌سازی ابری ارایه می‌کنند، معرفی نسل دوم پلتفرم LTE با مودم‌های دسته‌ی ششم و دیگر امکانات پیشرفته و اولین محصولات سری Quark برای اینترنت اشیاء، انتظار رشد خوبی را دارد.


آمار درآمد بخش‌های مختلف به صورت زیر است:

درآمد بخش پی‌سی حدود 7.9 میلیارد دلار بوده که نسبت به سه ماهه قبل، 8 درصد کاهش نشان می‌دهد و نسبت به سال قبل، 1 درصد کمتر است.
درآمد بخش مراکز داده به 3.1 میلیارد دلار رسیده که 5 درصد کمتر از فصل قبل و 11 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.
درآمد بخش اینترنت اشیاء، رقم 482 میلیون دلار است که 10 درصد کمتر از سه ماهه قبلی است ولیکن نسبت به فصل اول سال قبل، 32 درصد رشد داشته است.
درآمد بخش وسایل همراه و ارتباطی به 156 میلیون دلار رسیده که 52 درصد کمتر از فصل قبلی و نیز 61 درصد کمتر از مدت مشابه در سال گذشته است.
بخش نرم‌افزارها و سرویس‌های اینتل هم درآمد 553 میلیون دلاری داشته که 6 درصد کمتر از فصل گذشته و 6 درصد بیشتر از مدت مشابه سال 2013 است.


http://postimage.org/

پیش‌بینی اینتل برای سه ماهه‌ی دوم سال 2014 به صورت زیر است:

درآمد 13 میلیارد دلار، 500 میلیون دلار کمتر یا بیشتر
حاشیه‌ی سود 63 درصد
هزینه‌ی بخش تحقیق و توسعه (R&D) و بازاریابی، مدیریت و دیگر هزینه‌های عمومی حدود 4.8 میلیارد دلار
هزینه‌ی استهلاک حدود 1.9 میلیارد دلار

هزینه‌های جزئی‌تر را ذکر نکردیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گزارش عملکرد مالی AMD در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴: درآمد ۱.۴ میلیارد دلاری به همراه ضرر ۲۰ میلیون دلاری

کمپانی ای‌ام‌دی در کنفرانسی که روز گذشته با حضور سهام‌داران این شرکت برگزار نمود، گزارش کاملی از عملکرد و بازده مالی این شرکت در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۴ ارایه کرد. در فصل گذشته درآمد این کمپانی رشد ۲۸ درصدی را شاهد بوده، اما سود خالص آن‌ها منفی بوده است.
AMD در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ شاهد رشد ۲۸ درصدی در درآمد و رشد ۸۶ درصدی در سود خالص در مقایسه با همین فاصله زمانی در سال گذشته بوده است. با این حال AMD این فصل را نیز با ضرر پشت سر گذشته است.
ای‌ام‌دی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ درآمد ۱.۴ میلیارد دلاری و ضرر ۲۰ میلیون دلاری را تجربه کرده است. این کمپانی به لطف تقاضای بالا برای کنسول‌های بازی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان که هر دو به پردازنده ساخت ای‌ام‌دی تجهیز شده‌اند توانست درآمد ۱.۵۹میلیارد دلاری و سود خالص ۸۹ میلیون‌ دلاری را در فصل پایانی سال ۲۰۱۴ تجربه نماید. در جدول پایین می‌توانید وضعیت درآمد و سود خالص AMD در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳، سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ و سه ماهه اول سال ۲۰۱۳ را مشاهده کنید:



http://postimage.org/

مهم‌ترین عامل در کاهش درآمد AMD مربوط به راه‌حل‌های مرتبط با تجارت کامپیوتر شامل CPU و APUهای کامپیوترهای شخصی است که هر سال کاهش درآمد ۱۲ درصدی را تجربه نموده است. البته بخش گرافیک‌ها و راه‌حل‌های بصری شامل کارت گرافیک‌های Radeon شاهد رشد درآمد ۱۱۸ درصدی بوده است. حال چشم امید AMD به بازار کنسول‌های بازی و فروش آن‌ها دوخته شده است چرا که هر چه ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ فروش بیشتری را تجربه کنند این کمپانی نیز درآمد بیشتری را بدست خواهد آورد. البته AMD برنامه ریزی منسجمی را برای حضور در بازار ابزارهای موبایل به خصوص تبلت‌ها داشته و باید ببینیم امسال محصولات این شرکت نظر مثبت تولیدکنندگان تبلت را به خود جلب خواهند کرد یا خیر.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چرا گوگل رشد نمی‌کند؟!

http://postimage.org/
گوگل؛ در نگاه اول این نام متعلق به یک موتور جستجو است، اما در ورای نام چهار حرفی و صفحه‌ی جستجوی ساده‌ی این کمپانی، غولی خفته است که عطشی سیری‌ناپذیر برای اطلاعات دارد. گوگل را می‌توان به سیاه‌چاله‌ای تشبیه کرد که منابع مالیش به‌مثابه جاذبه‌ی بی‌حد و حصر سیاه‌چاله است و با این پشتوانه‌ی قوی کمپانی‌های بسیاری را از استارت‌آپ‌های نوپا تا کمپانی‌های شناخته شده همچون بوستون‌داینامیکز از آن خود کرده است. گزارش مالی گوگل در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری نیز نشان از درآمدی 15.4 میلیارد دلاری دارد که دربردارنده‌ی رشدی 19 درصدی است. اما واقعیت این اعداد چیست؟
مپانی‌های بسیاری وجود دارند که تصور داشتن درآمدی 15.4 میلیارد دلاری برای آن‌ها یک رؤیای محال است. اما گوگل با دستیابی به چنین درآمدی در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی، رشدی 19 درصدی را نیز رقم زده است. اما در هر حال، این ارقام سهام‌داران را راضی نکرده و موجبات نارضایتی آن‌ها را فراهم کرده است.
با انتشار گزارش مالی گوگل، برخی از سهام‌داران اقدام به فروش سهام خود کردند که این حرکت منجر به کاهش 5 درصدی ارزش سهام گوگل شد. در 24 ساعت اولیه پس از انتشار گزارش مالی گوگل، ارزش هر سهم گوگل با کاهشی 9 دلاری از 544 دلار به 536 دلار کاهش یافته است.
گوگل دارای رشدی نسبی است؛ اما این کمپانی در مقطع کنونی رشدی را شاهد نیست. رشد گوگل به دو فاکتور اصلی وابسته است: جمعیت کاربران حاضر در اینترنت و کاربرانی که با استفاده از ابزار‌های قابل‌حمل قدم در دنیای اینترنت می‌گذارند.


سرعت رشد اینترنت در حال کاهش است و گوگل نیز با اینترنت معنا پیدا می‌کند

در حال حاضر 80 درصد از جستجوهای اینترنتی توسط گوگل انجام می‌شود. در کنار این آمار باید به میلیون‌ها کاربری اشاره کرد که از جیمیل و یوتیوب نیز استفاده می‌کنند. این دو سرویس از جمله‌ی پرطرفدارترین سرویس‌های ارائه شده توسط گوگل هستند. هم‌اکنون گوگل یکی از سرویس‌ها و موجودیت‌های غالب در فضای اینترنت است و رشد هر چه بیشتر اینترنت معنایی جز رشد گوگل ندارد. اما رشد اینترنت تا حدودی دچار رکود شده است.
براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، نفوذ اینترنت در سال 2016 در جوامع انسانی به بیش از 50 درصد خواهد رسید؛ از این رو پس از این برهه شاهد رکورد شدید رشد اینترنت و رشد منفی آن خواهیم بود.
نمودار بالا گویای افرادی است که تا سال 2010 میلادی به اینترنت دسترسی نداشته‌اند. هم‌اکنون ضریب نفوذ اینترنت در آمریکا و اروپای غربی بسیار بالا است و افراد معدودی به اینترنت دسترسی ندارند؛ اما مشکل اصلی پس از سال 2016 خود را نمایان خواهد ساخت. رکود در افزایش آمار افراد مراجعه‌کننده به اینترنت و ثابت‌ماندن این مقدار، برای گوگل خبر خوشی نبوده و نشان از آغاز دوران رکود برای گوگل است.
در بررسی درآمد گوگل با توجه به تفکیک جغرافیایی نیز واقعیت‌های ناخوشایندی برای گوگل برملا می شود. بیشتر درآمد گوگل حاصل فعالیت این کمپانی در کشورهای توسعه یافته است که هم‌اکنون نفوذ اینترنت در این مناطق به حد اشباع رسیده و رشد اینترنت در این مناطق لاک‌پشتی خواهد بود.
در صورتی که گوگل خواهان کسب درآمدی مشابه کشورهای توسعه یافته در سایر مناطق از جمله کشورهای در حال توسعه است، باید اقداماتی مشابه را در این کشورها انجام داده و در برخی از سیاست‌های خود تجدید نظر نماید. برای مثال باید از کشور چین در این مورد یاد کرد؛ چرا که از نظر فناوری و رشد اینترنت، چنین مناطقی بکر و دست نخورده باقی مانده‌اند.
براساس اطلاعات منتشر شده توسط مؤسسه‌ی تحقیقاتی Asymco، گوگل به ازای هر کاربر در کشورهایی چون بریتانیا و ایالات متحده، درآمدی 86 دلاری را به جیب می‌زند؛ در حالی که سایر مناطق که شامل اروپا و ژاپن است، درآمدی 12 دلاری را به ازای هر کاربر در سال برای گوگل رقم زده‌اند. از این‌رو می‌توان مشکل گوگل را در کسب درآمد حداقلی از مناطقی عنوان کرد که اینترنت در آن نفوذ کمتری داشته یا کاربران رغبت کمتری به سرویس‌های آن دارند. اعداد و ارقام به دست آمده نشان از کاهش فاصله‌ی موجود ندارند که فعالیت بیشتر گوگل برای جذب کاربران در این مناطق را طلب می‌کند.
گوگل به ازای هر کاربر درآمدی 1.20 دلاری را از آن خود می‌کند؛ اما رشد کاربران به‌واسطه‌ی تعلق این کاربران به کشورهای در حال توسعه نیز تأثیری در رشد درآمد گوگل ندارد.
شاید یکی از دلایل عدم استقبال از رشد 19 درصدی گوگل در سه‌ماهه‌ی اول، عدم افزایش آن در مقایسه‌ی با رشد گوگل در دوره‌های پیش از آن است؛ چراکه از نظر فعالین بازار و افرادی که در وال‌استریت با شاخص‌های اقتصادی کار می‌کنند، رشد یک کمپانی در مقایسه با رشد پیشین آن معنا پیدا می‌کند.
ازاین‌رو می‌توان بزرگ‌ترین چالش این کمپانی را بالا‌بردن رشد خود و برابری آن با رشد اینترنت خواند.
یکی دیگر از مواردی که می‌توان از آن به‌عنوان نقاط ضعف گوگل نام برد، عدم توانایی این کمپانی در بالا‌بردن قیمت کلیک کاربران است. هزینه‌ی هر کلیک در حال کاهش بوده و رشد مجموع کلیک‌های انجام شده نیز رشد چندانی ندارد.


ابزار‌های قابل حمل به‌مانند شمشیر دو لبه‌ای برای گوگل است؛ آیا گوگل از رشد ابزار‌های قابل‌حمل آسیب خواهد دید؟

بخشی از این کاهش به رشد ابزار‌های هوشمند قابل‌حمل وابسته است. بسیاری از کمپانی‌ها همچون آمازون، لینکد‌ین، اپل و فیس‌بوک از اپلیکیشن‌های اختصاصی خود و همچنین جستجوی مخصوص به خود بهره می‌برند. این اپلیکیشن‌ها از منظر گوگل مخفی بوده و فعالیت‌های داخلی آن نیز از روال سنتی جستجوی گوگل مخفی است. هم‌اکنون بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند تا به جای استفاده از مرورگرها از این اپلیکیشن‌ها برای تعقیب حیات مجازی خود استفاده کنند.
بسیاری از این سرویس‌ها همچون فیس‌بوک دارای جامعه‌ی کاربرانی هستند که هیچ‌گونه وابستگی به گوگل نداشته و در نتیجه از دامنه‌ی کسب درآمد گوگل خارج هستند.
اینترنت رشد می‌کند، اما الگوی آن به گونه‌ای نیست که گوگل قادر باشد تا براساس ساختار خود از آن کسب درآمد نماید. بیش از 90 درصد از درآمد گوگل از طریق جستجو و سرویس‌های مرتبط تأمین می‌شود.
براساس تحلیل Asymco، در صورتی که گوگل الگوی کسب درآمد خود را تغییر ندهد، در این‌صورت با مشکلاتی در سال‌های آتی، مخصوصاً پس از سال 2016 مواجه خوهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ویدیوهای Vimeo را با حرکت دست در مقابل صفحه‌نمایش، کنترل کنید

http://postimage.org/
چه چیز بهتر از آن‌که برای عقب یا جلو‌ بردن ویدیو بدون لمس هیچ دکمه یا صفحه‌ای، تنها با تکان‌دادن دستان در مقابل صفحه‌نمایش، کنترل کاملی بر ویدوی در حال پخش داشته باشیم. Viemo یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های اشتراک گذاری ویدیو، اخیراً از سرویس جدید خود با نام Couch Mode رونمایی نموده که دقیقاً همین کار را می‌کند.
اگر روی کاناپه در مقابل تلویزیون یا مانیتور خود نشسته‌اید و در حال تماشای ویدیو در سرویس Viemo هستید، از این پس می‌توانید با حرکت دادن دستان خود در مقابل صفحه‌نمایش، ویدیو در حال پخش را کنترل کنید؛ البته به شرطی که کنترلر Leap Motion نیز به دستگاه شما متصل باشد.
فناوری Leap Motion همچون کینکت عمل می‌کند؛ با این تفاوت که برای استفاده از کینکت باید حداقل ۱.۵ متر از دستگاه فاصله داشته باشید و در عوض لیپ‌موشن از فاصله نزدیک قابل استفاده است. با لیپ‌موشن می‌توان بازی‌های ویدیویی را بدون لمس کی‌برد و صفحه‌کلید کنترل کرد؛ ژست‌های حرکتی را به دستورات قابل فهم برای سیستم‌عامل تبدیل کرد و حالا نیز می‌توان به کمک آن ویدیوها را در Viemo کنترل نمود. Viemo اعلام نموده که این سرویس اشتراک گذاری ویدیو به طور کامل از Leap Motion پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر کمپانی‌های بسیاری از جمله Creative، محصولات مختلفی را براساس فناوری Leap Motion ارائه کرده‌اند و این محصول همچون یک وب‌کم بر روی صفحه‌نمایش لپ‌تاپ یا کامپیوتر رومیزی قابل نصب است.
ویمئو سرویس جدید خود را Couch Mode می‌نامد و در این حالت ویدیو‌ها بصورت تمام‌صفحه نمایش داده می‌شوند و کاربر می‌تواند با حرکت دست بین ویدیوهایی موجود در پلی‌لیست خود حرکت کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کسپرسکی در رده برترین نرم افزارهای امنیتی دنیا

http://postimage.org/
وب سایت معتبر AV-Comparatives یکی از فعال‌ترین وب سایت های دنیا در زمینه تست نرم‌افزارهای امنیتی، هر ماهه تمامی محصولات ارائه شده توسط برندهای فعال در این زمینه را مورد تست و بررسی قرار داده و امتیازات مختلفی را بر اساس کارایی به آنها اختصاص می دهد. نرم افزار امنیتی کسپرسکی همواره از جمله برترین محصولات این وب‌سایت به شمار می رود و در تمامی تست‌ها بالاترین امتیازات را در زمینه‌های گوناگون به خود اختصاص می‌دهد.
در آخرین بررسی این وب‌سایت که به ماه مارچ مربوط می‌شود نیز کسپرسکی در بخش File Detection Test موفق به کسب نشان Advanced+ گردیده است.
این انتخاب به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها به‌روز‌بودن نرم‌افزار کسپرسکی می باشد. به این ترتیب که بانک اطلاعاتی این نرم‌افزار هر یک ساعت یک‌بار به صورت خودکار آپدیت می شود و با هر بار آپدیت، تعداد 15 هزار ویروس جدید به این بانک اطلاعاتی اضافه می گردد. به این ترتیب احتمال حمله جدیدترین ویروس‌ها و بدافزارها به سیستم و داده‌های شما به حداقل می رسد. همچنین این قابلیت در کسپرسکی وجود دارد که اگر ویروسی توسط این نرم‌افزار شناسایی نشد، کاربر می تواند آن را به سرور مرکزی شرکت گزارش دهد تا آن ویروس نیز به بانک اطلاعاتی کسپرسکی اضافه گردد. البته این امکانات تنها در اختیار آن دسته از مشتریانی قرار می گیرد که این نرم افزار را خریداری کرده و از گواهی رسمی آن استفاده نمایند.
لازم به ذکر است آواژنگ به عنوان نماینده رسمی شرکت کسپرسکی در ایران، تمامی این خدمات را برای کاربران خانگی و خصوصاً برای ارگان ها، ادارات و شرکت ها ارائه نموده و در حال حاضر نیز تعداد بالایی از کاربران را تحت پوشش گرفته و پشتیبانی می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لنوو کامپیوتر AIO با کنترل از طریق ژست‌های حرکتی و 4 مدل جدید لپ‌تاپ را معرفی کرد

http://postimage.org/
لنوو اخیراً به معرفی تعدادی از محصولات جدید خود پرداخته است. این محصولات شامل یک کامپیوتر All-In-One و چهار لپ‌تاپ از سری لپ‌تاپ‌های خانوادگی، تجاری و مولتی‌مدیا هستند.


Lenovo A540 AIO Desktop

کامپیوتر بدون کیس AIO لنوو مدل A540 (که تصویرش را در بالا مشاهده می کنید) از یک صفحه‌نمایش 23.8 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 بهره می‌برد و قابلیت لمس 10 نقطه بطور همزمان را دارد. این AIO ساخت لنوو، دارای لبه‌های باریکی است که زیبایی آن را دوچندان کرده‌اند.
در مورد سخت افزار مدل A540اطلاعات کمی وجود دارد؛ اما به گفته لنوو، در بهترین نسخه از این مدل از آخرین فناوری‌های روز دنیا مانند نسل چهارم پردازشگر‌های Core i7 اینتل، کارت گرافیک Nvidia GeForce GT 840A و اسپیکرهای JBL با صدای دالبی استفاده خواهد شد.
به گفته روابط عمومی شرکت لنوو، کامپیوتر بدون کیس A540 علاوه بر پشتیبانی از قابلیت لمسی، دارای قابلیت Motion Control لنوو نیز هست که از 12 ژست حرکتی پشتیبانی می‌کند که از بین این ژست ها می توان به قطع‌کردن صدا، مشاهده عکس بعدی یا قبلی و تماشای ویدیو اشاره کرد. قیمت این مدل 1279.99 دلار است که از اواسط تیر ماه به بازار عرضه می شود.


لپ‌تاپ لنووB50

این لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایش 15 اینچی است و در سه مدل با صفحه‌نمایش‌های مختلف عرضه می شود. این 3 صفحه‌نمایش عبارتند از: صفحه نمایش اچ‌دی لمسی ضد انعکاس با رزولوشن 768 در 1366، صفحه‌نمایش فول اچ‌دی با رزولوشن 1080 در 1920 و صفحه‌نمایش اچ‌دی با رزولوشن 768 در 1366.
از نظر سخت‌افزار این لپ‌تاپ از نسل چهارم پردازشگرهای Core i7 اینتل و کارت گرافیک Nvidia GeForce 820M یا در نسخه دیگر از پردازنده A8 AMD با کارت گرافیک AMD Radeon R5 M230 بهره می‌برد. حافظه دیسک‌سخت یک ترابایتی و حسگر اثر انگشت از دیگر امکانات این مدل هستند. لپ‌تاپ B50 با ویندوز 7 به بازار عرضه می‌شود.


لپ تاپ لنووG50

این لپ‌تاپ با ویندوز 8.1 به بازار عرضه می‌گردد و از نسل چهارم پردازشگرهای Core i7 اینتل و در نسخه دیگر از پردازشگر AMD R5-M230 بهره می‌برد. صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ دارای کیفیت اچ‌دی است. مدل های B50 و G50 هر دو از اواسط تیر ماه به بازار عرضه می‌گردند.


لپ‌تاپ‌های Z40 وZ50

این لپ‌تاپ ها برای کارهای ‌مولتی‌مدیا مناسب هستند. مدل Z40 یک لپ‌تاپ 14 اینچی و مدل Z50 یک لپ‌تاپ 15.6 اینچی است و هر دو از صفحه‌نمایش با رزولوشن 1080 در 1920 بهره می‌برند. همچنین در گران‌ترین نسخه‌هایشان دارای جدیدترین و قدرتمندترین پردازشگر APU شرکت AMD هستند و از کارت گرافیک جداگانه R7 discrete Radeon استفاده می کنند. مدل Z40 از اردیبهشت و مدل Z50 از اواسط مرداد به بازار عرضه می شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
افق‌های روشن برای واقعیت مجازی؛ ثبت آمار فروش 85,000 دستگاهی برای اکولیوس ریفت

http://postimage.org/
پیش از این به‌نظر می‌رسید که گجت‌های پوشیدنی با استقبال چندانی مواجه نشده و توسط موج جدید فناوری‌ها به زیر گرفته خواهد شد؛ اما آمارهای فروش و استقبال از این گجت‌ها، واقعیت‌های بسیاری را روشن کرده است. یکی از این ابزار‌های هوشمند اکولیوس ریفت است که هنوز رسماً برای عموم کاربران عرضه نشده؛ با این حال فروش 85,000 دستگاه از این گجت گویای استقبال و آینده‌ی روشن برای این ابزار‌ها است.
اکولیوس ریفت و پروژه‌ی مورفیوس سونی، از جمله‌ی گجت‌های پوشیدنی در زمینه‌ی واقعیت مجازی است که با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. این استقبال نه‌تنها در حمایت‌ها و اظهار علاقه‌های کاربران مشهود است، بلکه آمارهای فروش اکولیوس ریفت نیز گواهی بر این مدعی است. آمارهای ارائه شده توسط اکولیوس در مورد ابزاری که هنوز برای عموم کاربران در دسترس نبوده و فقط برای توسعه‌دهندگان عرضه‌ می‌شود، تا حدودی نشان‌دهنده‌ی وجود افق‌های روشن برای چنین ابزار‌هایی است.
پس از فروش 60,000 دستگاه از اکولیوس ریفت به‌عنوان اولین نسل از این گجت کمی بعد از آغاز به کار این کمپانی به‌عنوان یک استارت‌آپ در کیک‌استارتر، این کمپانی با نسخه‌ی DK2 قادر به دستیابی به آمار فروش 25,000‌ دستگاهی شده است. اکولیوس DK2 را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی که دی ماه سال گذشته در لاس‌وگاس برگزار شد، معرفی کرد.
شاید خرید کمپانی اکولیوس توسط فیس‌بوک، یکی دیگر از شواهد برای موفقیت اینگونه ابزار‌ها باشد. مطمئناً پشتیبانی یک کمپانی بزرگ می‌تواند پیامدهای خوشایندی برای اکولیوس داشته باشد؛ چراکه این کمپانی دیگر دغدغه‌ای از جانب مسائل مالی همچون گذشته نداشته و می‌تواند تمرکز خود را روی فروش محصولات و عرضه‌ی هرچه سریع‌تر آن‌ها قرار دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نوار داده‌ی 185 ترابایتی سونی هارد درایو شما را خجالت‌زده می‌کند

تصور متمایز بودن و درخشیدن نوارهای مغناطیسی ثبت داده در دوره‌ای که سپاهی از هارددرایوها آماده خدمت‌رسانی هستند بسیار دور از ذهن است. در هر حال به نظر می‌رسد سونی با تکنولوژی نوار خود در مقیاس نانو قادر به اجرای این چالش شده و نواری را خلق کرده است که ظرفیت ذخیره‌سازی به مرتب بالاتری نسبت به سایر سخت‌افزارهای موجود در قفسه‌ی فروشگاه‌ها دارد.
سونی با بهینه‌سازی فرآیند قرار دادن یون‌های آرگون بر روی فیلم به منظور ایجاد مواد مغناطیسی، نواری با استفاده از مقیاس نانو تولید نموده که 74 برابر متراکم‌تر از آنچه امروزه شاهد آن هستیم است. این رقم185 ترابایت بر روی هر کارتریج را بدست می‌دهد و باعث تحقیر هارد دیسک‌های 5 ترابایتی خواهد شد. این دستاورد سونی به کامپیوترهای خانگی شما راه نخواهد یافت اما مسلما خواهد توانست کمک بزرگی به سوپرکامپیوترها یا سرویس‌‌های اینترنتی محبوب شما باشد چراکه اغلب این سرویس‌ها و خدمات نیاز به ظرفیت ذخیره‌سازی خیره‌کننده‌ای برای پاسخگویی به تقاضای موجوددارند.



http://postimage.org/
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل کاوش در جیمیل دانش‌آموزان به منظور نمایش تبلیغات را متوقف می‌کند

http://postimage.org/app.php
گوگل به هیچ عنوان شرمندگی از بابت اسکن کردن ایمیل‌های ما برای اهداف تبلیغاتی خود ندارد اما به نظر می‌رسد بصورت ناگهانی این کمپانی در خصوص کاوش در پیغام‌ها و ایمیل‌های دانش‌آموزان اندکی محتاط‌تر شده است. بنا بر گزارش WSJ، گوگل عملیات اسکن ایمیل برای نمایش تبلیغات خود را برای ۳۰ میلیون اکانت ثبت شده تحت عنوان برنامه‌ی رایگان Google Apps for Education را متوقف کرده است.
کاربران این برنامه که شامل دانش‌اموزان، معلمان و مدیران می‌شدند هیچ‌گاه از ابتدا نیز شاهد نمایش تبلیغات نبوده‌اند اما اطلاعات و محتوای ایمیل‌های آنان همچنان مورد کاوش قرار می‌گرفت. با در نظر گرفتن این مساله اولین موردی که به ذهن می‌رسد این است که گوگل از این داده‌ها در جای دیگری بهره خواهد برد اما پس از انتشار این نظر در وب، این کمپانی چنین احتمالی را مردود دانسته و اظهار نموده که داده‌های جمع‌آوری شده‌ی مذکور در هیچ‌کجای وب مورد بهره‌گیری قرار نخواهند گرفت.
به دنبال تصمیم ما برای غیرفعال‌سازی اسکن‌های مربوط به تبلیغات، کاوش‌های خودکاری که پیش‌تر تحت سرویس جیمیل به انجام رسیده‌ بود برای ارائه تبلیغات هدفمند به کاربران آموزشی ما در جیمیل یا سایر تولیدات گوگل مورد استفاده قرار نمی‌گرفت.
تصمیم به متوقف ساختن جمع‌آوری اطلاعات از این کاربران احتمالا با پرونده‌ی حقوقی که سال پیش در کالیفرنیا آغاز شده ربط داشته که در آن دانش‌اموزان مدعی شده بودند گوگل در حال نقض قوانین و حقوق استراق سمع است. اگرچه ممکن است غول جستجو نگرانی چندانی از جانب پرونده‌ی مذکور حس نکند اما احتمالا نگران مسائل مربوط به روابط و جلوه‌ی بد اجتماعی ناشی از آن خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طرح مفهومی از ساعت هوشمندی که از تمام صفحه بعنوان جوی‌استیک بهره می‌برد

http://postimage.org/app.php
استفاده از ساعت‌های هوشمند برای انجام کارهای روزمره کار ساده‌ای نیست و اگر انگشتان بزرگی داشته باشید مشکل شما دو چندان خواهد شد. بر همین اساس یک تیم از دانشگاه Carnegie Mellon نسبت به توسعه‌ی ساعت‌هوشمند مفهومی اقدام کرده‌اند که در آن کل صفحه‌نمایش دستگاه به یک مکانیسم دریافت ورودی نسبتا بزرگ تبدیل می‌شود.
در این طرح کاربر قادر است با استفاده از اعمال حرکات فیزیکی و تغییر وضعیت مچ دست خود و صفحه‌ی ساعت، به کج کردن، چرخاندن، جلو و عقب بردن و کلیک بر روی صفحه‌نمایش دستگاه بپردازد. تمام بخش‌های این دستگاه به استثنای دستبند آن در حقیقت یک جوی‌استیک است.
همانگونه که در ویدئوی انتهای مطلب شاهد آن خواهید بود، تیم توسعه‌دهنده‌ی این پروژه تعدادی از اپلیکیشن‌ها را برای این سیستم پورت کرده‌اند تا با استفاده از آن به نمایش چگونگی عملکرد این تکنولوژی بپردازند. از آنجا که دستگاه مذکور از چندین شیوه‌ی تعامل با نرم‌افزار بهره می‌برد، فرآیند تنظیم زمان، حرکت طولی در تقویم و حرکت در طی یک نقشه به مراتب ساده‌تر خواهد بود. جالب است که این تکنولوژی حتی امکان اجرای بازی Doom را بر روی صفحه‌نمایشی به این کوچکی فراهم می‌کند. حال باید امیدوار بود که یک کمپانی با توانایی‌های طراحی صنعتی بالا از این ایده‌ی نوظهور برای ایجاد یک ساعت هوشمند با ظاهر زیبا بهره گیرد.


http://host3.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/388/1cedb5d151ded6d7fe9a3eed48c0d9821162891.mp4
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 47 از 119:  « پیشین  1  ...  46  47  48  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA