انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 48 از 119:  « پیشین  1  ...  47  48  49  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
چرا کاهش قیمت نسخه‌ی جدید مک‌بوک ایر حرکتی هوشمندانه از جانب اپل است؟

http://postimage.org/
نام اپل با ساخت محصولات باکیفیت در هم‌ آمیخته است؛ چراکه فلسفه‌ی فعالیت این کمپانی در دوران استیوجابز و تیم‌کوک بر تولید محصولات بی‌بدیل استوار بوده و محصولات تولیدی این کمپانی به شکل مناسبی کاربران را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. اما یکی از وجوه تمایز این کمپانی و محصولات آن، قیمتی است که برای محصولات اپل در نظر گرفته می‌شود؛ چراکه قیمت محصولات این کمپانی فراتر از رقبا است. بطوریکه برخی از علاقمندان به گجت‌ها، لقب مالیات اپل را به قیمت‌های تعیین شده توسط این کمپانی نسبت داده‌اند.
با معرفی نسخه‌ی جدیدی مک‌بوک ایر توسط اپل در روز سه‌شنبه، اپل از تصمیم دیگری به‌همراه معرفی این محصول برای کاربران پرده برداشت. این کمپانی برای اولین بار قیمت یکی از محصولات در حال تولید خود را کاهش داد؛ بطوریکه می‌توان هم‌اکنون مک‌بوک ایر 11 اینچی را به‌جای 999 دلار، به قیمت 899 دلار خریداری کرد. نمونه‌ی 13 اینچی این محصول نیز از 999 دلار آغاز و بهترین نمونه‌های آن از نظر مشخصات فنی نیز با قیمتی برابر 1,099 و 1,199 دلار به فروش خواهد رسید.
با کاهش قیمت پایه‌ای‌ترین نسخه‌ی 11 اینچی این لپ‌تاپ می‌توان بخت و اقبال فروش این نسخه را بیش از پیش عنوان کرد؛ چرا که قیمت 899 دلاری بازه‌ای است که رشد فروش محصولات در آن محسوس‌تر است.
در تحقیق منتشر شده، JPMorgan که یکی از محققان Rod Hall ‌است، پیشنهاد داده که این کمپانی مک‌بوک‌های خود را به‌همراه iOS ‌به بازار عرضه کند. با توجه به عدم تحقق این امر، وی بهترین بازه‌ی قیمتی برای فروش لپ‌تاپ را 500 تا 1000 دلار خوانده است. Hall‌ اعلام کرده است که بیش از 55 درصد از لپ‌تاپ‌های به فروش رفته در سال 2013 در این بازه‌ی قیمتی بوده‌اند که اپل محصولی برای فروش در این بازه نداشت. محدوده‌ی قیمتی ذکر شده، یک بازار 100 میلیون دستگاهی است که یک بازار فوق‌العاده خوب به حساب می‌آید.
اپل در سه‌ماهه‌ی ابتدای سال جاری میلادی، در حدود ۴.۱ میلیون دستگاه مک به فروش رسانده است که ارمغان آن درآمدی 5.5‌ میلیارد دلاری برای کوپرتینو نشین است. با احتساب این درآمد و کاهش مبلغ ۱۰۰ دلار، نمی‌توان انتظار داشت تا این کاهش حاشیه‌ی سود اپل را تحت‌تأثیر قرار دهد. اپل در بروزرسانی انجام شده، پردازنده‌ی مورد استفاده در این محصول را با پردازنده‌ی هسول اینتل بروز کرده است.
هرچند این اقدام درآمد حاصل از فروش مک‌ها در سال گذشته را تکرار نخواهد کرد، اما مطمئناً در کسب سهم بیشتر از بازار اپل را یاری خواهد رساند. با توجه به اینکه قیمت، یکی از فاکتورهای اساسی در عدم انتخاب مک‌بوک‌ها، مخصوصاً مک‌بوک ایر بود، می‌توان انتظار داشت تا در آینده شاهد افزایش فروش آن به‌علت این کاهش در قیمت باشیم.
همانطور که می‌دانید، گارتنر در آخرین تحلیل خود پیش‌بینی کاهش 1.7 درصدی در فروش پی‌سی‌ها را برای سال جاری کرده که برابر فروش 76.6 میلیون دستگاه پی‌سی است. از این‌رو می‌توان سیاست کاهش قیمت را حربه‌ای برای افزایش سهم از بازار و پیشی‌گرفتن از رقبایی چون اچ‌پی، دِل، لنوو و سایر بازیگران در این حوزه از فناوری عنوان کرد.
در کنفرانس مربوط به ارائه‌ی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی اول سال جاری اپل، لوکا مائِستری اعلام کرد که اپل در 31 فصل اخیر قادر به کسب سهم از بازار پی‌سی‌ها شده است و از این‌رو کاهش قیمت، یکی از معدود راه‌های بقای این کمپانی در این حوزه از بازار است.
این سیاست در کنار یاری‌رساندن به مک‌ در حفظ سهم خود از بازار در حال رکود پی‌سی‌ها، می‌تواند بخشی از کاربران در حال ریزش آیپد‌های اپل را نیز به سوی خود جلب کند. در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی، اپل در حدود 16.4 میلیون دستگاه به بازار عرضه کرده است؛ در حالی که اپل این میزان فروش را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که در حدود 19.5 میلیون دستگاه تبلت به فروش رسانده بود، آمار خوبی عنوان کرده است. کارشناسان یکی از مهم‌ترین دلایل برای کاهش فروش آیپدهای اپل را وجود تلفن‌های‌هوشمند با صفحه‌ی نمایش بزرگ عنوان کرده‌اند؛ هرچند تبلت‌ها نیز هنوز قدرت لازم برای انجام وظایف محول شده به پی‌سی‌ها را ندارند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هدبند پیشرفته‌ی Muse قادر است ذهن شما را بخواند

http://postimage.org/
کنترل همه چیز با لمس، صدا و ژست‌های حرکتی ممکن است روزی قدیمی شوند. هدبند جدید Muse که قادر به خواندن امواج مغزی شماست، ممکن است قدم بعدی به سمت کنترل ذهنی باشد. در حالی که دستبند Fibit دور مچ شما پیچیده خواهد شد، گوگل گلس بر چشمان شما قرار خواهد گرفت و اکنون یک هدبند با تکنولوژی سطح بالا نیز بر روی پیشانی شما قرار خواهد گرفت تا تعامل شما با دنیای مجازی را بیش از پیش عمق بخشد.
در حالی که تصویر کلی تصور شده ممکن است کمی آشفته به نظر رسد، اما هدف اصلی هدبند شناسایی امواج مغزی Muse این است که ذهن شما را از آشفتگی رها سازد. کمپانی Interaxon که مقر آن در تورنتو است می‌گوید که Muse را برای کمک به افراد به منظور بازیابی تمرکز برای بهبود بازدهی ذهنی و کاهش استرس توسعه داده است.
هدبند Muse در قسمت جلویی پیشانی و پشت گوش‌ها به سنسورهای ویژه‌ای مجهز شده است که آن را همانند عینک می‌توان پوشید با این تفاوت که به جای چشم بر روی پیشانی قرار خواهد گرفت. آریل گارتن، مؤسس Interaxon در خصوص این دستگاه می‌گوید:
داده‌های امواج مغزی توسط این دستگاه برای برنامه مربوطه ترجمه و بعنوان یک صحنه از ساحل ارسال می‌گردد. زمانی که ذهن شما فعال است، صدای شدت‌گرفتن باد را خواهید شنید و ابرهایی وارد صحنه خواهند شد. هنگامی که ذهن شما آرام شود، صدای آواز پرندگان را خواهید شنید و شاهد یک روز صاف و روشن خواهید بود. با استفاده از این هدبند کاربران به یک تمرین سه دقیقه‌ای ملزم خواهند شد که با تمرکز بر تنفس به منظور آرام سازی تفکرات و پس زدن ابرها از صحنه انجام می‌شود. این فرآیند شبیه به مدیتیشن هدایت شده است.
گارتن در ادامه برای روشن‌سازی نگرانی‌های احتمالی در خصوص اثرات جانبی این دستگاه گفته است که هدبند Muse کاملاً انفعالی بوده و هیچ قدرتی برای کنترل ذهن شما نخواهد داشت. او در ادامه اظهار کرده است که ممکن است این دستگاه در آینده به افراد در کنترل و برقراری تعامل با دستگاه‌های خود از طریق ذهن کمک کند.
بر این اساس شما ممکن است بتوانید سیستم روشنایی خانه‌ی خود را تحت کنترل ذهن آورده و به تماس‌های تلفنی خود با استفاده از چیزی شبیه به Muse پاسخ دهید. این مسأله به آینده‌ای در حدود 10 تا 15 سال آینده مربوط خواهد بود.
در صورتی که هضم کامل این خبر اندکی دشوار به نظر می‌رسد، نفس‌کشیدن برای آرام‌کردن ذهن خود را فراموش نکنید!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
با کیبورد حسگر حرکتی مایکروسافت، صفحات لمسی را فراموش کنید

http://postimage.org/
امروزه به‌راحتی می‌توان از طریق صفحات چند لمسی یا حسگرهای حرکتی، دستورات را به کامپیوترهای شخصی ارسال کرد؛ اما خیلی ساده نیست که همواره دست‌های خود را برای انجام کارهای ساده بالا نگاه داریم. حال مایکروسافت یک صفحه کلید مفهومی به نام Type-Hover-Swipe keyboard را طراحی کرده است که به شکل خلاقانه‌ای ژست‌های حرکتی را به کامپیوتر منتقل می‌کند.
مایکروسافت با قرار دادن سنسورهای مادون قرمز که بین شیارهای کیبورد قرار داده است، به شما اجازه می‌دهد تا ژست‌های لمسی/حرکتی را راحت‌تر و طبیعی‌تر تجربه کنید. در حالیکه دقت این فناوری از رزولوشن پاییی برخوردار است ( تنها ۶۴ پیکسل از هر داده)، به اندازه کافی دقیق و سریع است که بتواند دستورات پیشرفته را نیز دریافت کند. همچنین می‌توان از دستان به عنوان فرمان استفاده کرد و در بازی‌های اتومبیل رانی از آن‌ بهره برد.
در واقع شما برای ارسال ژست‌های حرکتی نیازی نیست تا بر روی بخش خاصی از صفحه کلید، ژست مربوطه را انجام دهید. سنسورهای مادون قرمز از شیار تمام کلیدها به بیرون می‌تابند و از این رو تمام بخش‌های صفحه کلید قادر به دریافت ژست‌های حرکتی است. از طرفی برای ارسال این ژست‌ها نیازی نیست تا دست خود را از روی صفحه کلید بردارید یا به مدت زیادی بالا نگاه دارید.
در حال حاضر هیچ اطلاعی از زمان تولید این محصول در دسترس نیست، مایکروسافت اذعان داشته که این فناوری در این مرحله به اندازه کافی دقیق نیست. هرچند که طرح مفهومی کاربردی می‌تواند از عهده اکثر نیازهای ابتدایی برآید. از آنجایی که این حسگرها قادرند تا حرکات دستان شما را دقیقا دنبال کنند، می‌توان از آن‌ها برای تاچ پدهای لمسی نیز استفاده کرد. در برخی از موقعیت‌ها حتی شاید نیازی به صفحات چند لمسی نباشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
استیو جابز تأثیرگذارترین شخص 25 سال اخیر به انتخاب شبکه CNBC

http://postimage.org/
شبکه CNBC در بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود فهرستی را با نام 25 چهره مهم و اثرگذار ارائه نموده است. این فهرست شامل نام افرادی مانند وارن بافت، اپرا وینفری و تنی چند از افراد موفق سال‌های اخیر می‌شود. اما چه کسی در رتبه اول این لیست قرار دارد؟
زندگی حرفه‌ای استیو جابز بنیان‌گذار اپل با یادآوری سال‌های آغاز کار او با وازنیاک، معرفی مک و تصمیم جابز در انتخاب جان اسکالی دستمایه کلیپی قرار گرفته که CNBC آن را منتشر ساخته است.
جابز بر اثر کودتایی که در هیئت مدیره بر علیه او شکل گرفت از شرکتی که خود بنیان‌گذار آن بود اخراج شد و شاید این بهترین اتفاقی بود که برای او، اپل و مشتریان افتاد. او سپس شرکت NeXT را تاسیس کرد، پیکسار را خرید و در هر دو به موفقیت‌هایی دست یافت. بعد‌ها پیکسار توسط دیزنی خریداری شد و این امر موجب شد تا جابز بزرگترین سهامدار دیزنی لقب بگیرد. درست زمانی که اپل تا ورشکستی فاصله زیادی نداشت جابز به عنوان مشاور به اپل بازگشت و پس از مدتی به عنوان مدیرعامل معرفی شد.
قهرمانی که به خانه بازگشته بود پایه‌گذار چندین محصول موفق دیگر با تمرکز روی طراحی و عملکرد شد. آی‌مک، آی‌پاد و آی‌فون جزو این محصولات بودند. او با معرفی آی‌پد شاخه جدیدی در محصولات را معرفی کرد. استیوجابز در نهایت با ابتلا به سرطان درگذشت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
قطعات بکار رفته در عینک گوگل تنها ۸۰ دلار ارزش دارند، اما گوگل این محصول را ۱۵۰۰ دلار می‌فروشد

http://postimage.org/
عینک گوگل یکی از جذاب‌ترین محصولات در حال توسعه است که به اعتقاد بسیاری بهترین گجت پوشیدنی دنیا نیز محسوب می‌شود. گوگل برای طراحی و ساخت عینک گوگل سرمایه گذاری عظیمی نموده است. اما کالبدشکافی عینک‌گوگل نشان می‌دهد که قطعات بکار رفته در این محصول چندان گران نیستند.
کارشناسان تک‌تک‌ قطعات بکار رفته در گوگل‌گلس را قیمت‌گذاری نموده‌اند و قیمت تمام شده محصول را محاسبه کرده‌اند. البته قیمت ۸۰ دلاری تنها مربوط به قطعات این محصول است و هزینه‌های طراحی‌، تحقیق و توسعه، بازاریابی و هزاران هزینه ریز و درشت دیگر که برای موفقیت هر محصولی ضروری هستند را شامل نمی‌شود.
گوگل در حال حاضر عینک هوشمند خود را بصورت محدود و با قیمت ۱۵۰۰ دلار به فروش می‌رساند. این محصول حتی هنوز نهایی نشده و شاید محصول نهایی از نظر ظاهری شبیه به عینک‌های آفتابی معمولی باشد.
احتمالا تصور می‌کنید گران‌ترین قطعه عینک گوگل، صفحه نمایش آن باشد که تصویر را به شکل خاصی در مقابل چشمان کاربر شکل می‌دهد. اما جالب است بدانید که صفحه نمایش گوگل‌گلس تنها ۵ دلار قیمت دارد. برخی از کارشناسان نیز معتقدند اگر تولید عینک گوگل به کارخانه‌های چینی سپرده شود، هزینه ساخت آن به ۳۰ دلار کاهش می‌یابد. پس مشخصا تولید عینک گوگل پرهزینه نیست. گوگل در حال حاضر عینک هوشمند خود را با حاشیه سود ۹۵ درصدی به توسعه دهندگان می‌فروشد.
سخن‌گوی گوگل در این باره اظهار نظر نموده و گفته است که این قیمت‌گذاری کاملا اشتباه است.
پیش از این شایعه شده بود که عینک گوگل در نهایت با قیمت ۶۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دوربین A77 II سونی با ارتقای فوکوس خودکار و تراشه‌ی تصویری معرفی شد

http://postimage.org/
محصول جدید سونی برای عکاسان، یک دوربین حرفه‌ای یا DSLR جدید به نام Alpha A77 II است. این عضو جدید خانواده‌ی آلفا از نظر سیستم فوکوس خودکار و پردازش تصویر نسبت به نسخه‌ی قبلی که در سال 2011 رونمایی شده بود، پیشرفت چشمگیری دارد و مثل مدل‌های جدید Alpha A7s یا Alpha A7R توجه دوست‌داران عکاسی را به خود جلب می‌کند. در ادامه مشخصات این محصول جدید سونی را بررسی می‌کنیم.
دوربین‌های سری آلفای سونی جزء بهترین دوربین‌های DSLR بازار هستند و همواره بروز می‌شوند. بعد از رونمایی از دوربینی مثل A7s نوبت به مدل A77 رسیده که جایگزین آن معرفی شود. A77 II دوربین جدید سونی است که مثل نسخه‌ی قبلی که در سال 2011 رونمایی شده بود، حسگر 24.3 مگاپیکسلی دارد. حسگر Exmor در ابعاد APS-C در این نسخه هم به کار رفته اما تراشه‌ی تصویری به Bionz X ارتقا پیدا کرده، تراشه‌ای که قبلاً در Alpha A7 و Alpha A7R استفاده شده بود.
منظره‌یاب OLED دوربین برای تماشای تمام تصویر طراحی شده است. یک LCD به قطر 3 اینچ که می‌توان آن را در 3 موقعیت مختلف چرخاند.
NFC هم برای انتقال عکس‌ها به صورت بی‌سیم به گوشی یا تبلت یا لپ‌تاپ‌های وایو پیش‌بینی شده است.
مشخصات سخت‌افزاری دوربین Alpha A7 II تا حدی به سرعت بالای عکاسی و پردازش آن اشاره دارد که بهتر است بیشتر به آن بپردازیم. نسخه‌ی جدید A77 به جای 19 نقطه برای فوکوس خودکار که در نسخه‌ی قبلی شاهد بودیم، از 79 نقطه استفاده می‌کند. 79 نقطه با روش تشخیص فاز کار می‌کنند. 15 نقطه تقاطعی هم به این مجموعه اضافه می‌شود. سونی ادعا می‌کند که حسگر فوکوس خودکار A77 II نسبت به دیگر دوربین‌های بازار از این نظر بهتر است. مثلا Nikon D7100 تنها 51 نقطه دارد و Canon EOS 70D هم تنها 19 نقطه دارد.
A77 II در حالت عکاسی پشت‌ سرهم قادر است 60 عکس با رزولوشن کامل را با سرعتی معادل 12 فریم بر ثانیه ذخیره کند. چیزی که احتمالاً برای افرادی که از صحنه‌های سریع ورزشی عکاسی می‌کنند جالب توجه و البته کافی است.
A77 II از نظر حساسیت نورسنجی به رکورد 25600 و در حال گسترش یافته 52000 دست یافته که برای عکاسی در محیط تاریک عالی به نظر می‌رسد.
سونی به فیلم‌برداری هم توجه زیادی دارد و پشتیبانی از فیلم‌برداری با رزولوشن 4K را در A77 II فراهم کرده است. این دوربین قادر است فیلم‌های 1080p را با سرعت 60 یا 24 فریم بر ثانیه‌ای و فرمت AVCHD 2.0 تهیه کند.
یکی از ویژگی‌های A77 II که آن را از دیگر محصولات بازار متمایز می‌کند، قابلیت تشخیص چهره به صورت پیوسته است که به کمک سیستم فوکوس خودکار قدرتمند آن فراهم می‌شود. در نهایت قیمت دوربین است که برای بدنه‌ی آن 1200 دلار تعیین شده و اگر بخواهید بدنه را به همراه کیت لنز 16-50 میلی‌متری با گشادگی دیافراگم f/2.8 تهیه کنید، باید 1800 دلار بودجه در نظر بگیرید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل کروم در حال افزایش فاصله خود با فایرفاکس است

http://postimage.org/
روز به روز بر محبوبیت مرورگر کروم گوگل افزوده می‌شود، چراکه آمارها نشان از افزایش ترافیک آن دارند در حالی که فایرفاکس، دیگر رقیب قدر در حوزه‌های مرورگرهای اینترنتی رفته‌رفته با کاهش تعداد کاربران روبرو می‌شود. آخرین آمارهای منتشر شده توسط Net Application گویای افزایش محبوبیت کروم بین کاربران ایرانی است.
همانطور که گفتیم گوگل کروم در حال افزایش سیطره‌ی خود بر دنیای مرورگرهای اینترنتی است، بطوریکه این نرم‌افزار هم‌اکنون چیره‌گی خود بر فایرفاکس و کسب رتبه‌ی دوم را در میزان استفاده‌ی کاربران از آن خود کرده است. در ماه گذشته‌ی میلادی آمارهای ثبت شده از ترافیک وب که توسط Net Applications به زیر ذریه‌بین رفته، بیش از ٪17.9 از کاربران مرورگر کروم را مورد استفاده قرار داده‌اند. این میزان در ماه دوم سال میلادی جاری 17.5 درصد از کاربران را شامل می‌شود. کروم در ماه ژانویه موفق به پشت سر نهادن فایرفاکس شد که در ماه‌های آتی نیز به تحکیم رتبه‌ی دوم خود پرداخت. درصد استفاده از فایرفاکس نیز در ماه گذشته‌ی میلادی از 17.2 درصد در ماه فوریه به 17 درصد کاهش یافته است.
در واقع می‌توان چنین بیان کرد که کروم و فایرفاکس در جهت عکس همدیگر حرکت می‌کنند. کروم در آوریل سال 2013 میلادی با در اختیار داشتن 16.3 درصد از ترافیک کل وب، رتبه‌ی سوم را بین رتبه‌بندی مرورگرها در اختیار داشت، در حالی که فایرفاکس با در اختیار داشتن 20.3 در زمان یاد شده، فاصله‌ی بسیاری با کروم داشت.
اما رتبه‌ی اول همچنان در اختیار اینترنت اکسپلورر مایکروسافت است که با 57.8 درصد پرچم ردموندی‌ها را برفراز قله‌ی مرورگرها به اهتزاز درآورده. هرچند میزان استفاده از اینترنت اکسپلورر در ماه‌های اخیر نوسانات زیادی داشته، اما در مقایسه با 55 درصد ماه آوریل سال گذشته، می‌توان پیشرفت مرورگر مایکروسافت را مثبت ارزیابی کرد.
کشف یک حفره‌ی امنیتی جدید در اینترنت اکسپلورر کار را تا حدودی برای این مرورگر سخت کرده است، بطوریکه برخی از آژانس‌های امنیتی بریتانیایی و آمریکایی توصیه کرده‌اند که کاربران از این مرورگر تا اطلاع ثانوی استفاده نکنند. مایکروسافت بیانیه‌ای را در مورد نحوه‌ی استفاده از این مرورگر بصورت امن منتشر ساخته، اما این کمپانی کهنه‌کار باید با برطرف کردن مشکل مورد نظر، خطر موجود مربوط به مرورگر خود را رفع نماید.
آمارهای ارائه شده توسط Net Application با آمارهای سایر موسسات بررسی کننده‌ی فاکتورهای وب تفاوت‌هایی دارد. برای مثال می‌توان به StatCounter اشاره کرد که براساس آمارهای آن کروم سلطه‌ی بی چون چرایی بر سایر مرورگرها همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس دارد. اما چرا این آمارها متفاوت است؟ علت این امر بهره‌گیری از الگوهای متفاوت برای استخراج داده‌ها و در نتیجه رتبه‌بندی مرورگرها است.
Net Applications تعداد بازدید‌های منحصر بفرد در هر روز را مبنای محاسبات خود قرار می‌دهد، در حالی که سایرین از میزان صفحات بازدید شده بهره می‌گیرند. ضمناً جامعه‌ی آماری مورد استفاده توسط Net Applications به مراتب جامع‌تر از سایر موسسات آماری است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
محققین هدبند هِیلو را برای افزایش هوش انسان آزمایش می‌کنند

http://postimage.org/
هدبند جدیدی به نام Halo برای تحریک مغز و تسریع فعالیت‌های آن معرفی شده که از الکتریسیته برای افزایش هوش انسان بهره می‌گیرد. پیش‌تر هم نمونه‌های مشابهی به صورت تحقیقاتی ساخته شده بود که نشان می‌دهد محققین به آینده‌ی هدبندهای اینچنینی امیدوار هستند.
محققین تاکنون در مورد الکتریسته و آثار آن روی مغز انسان مطالعات زیادی انجام داده‌اند. هدبندهای مختلفی هم برای استفاده از الکتریسیته و تأثیر آن روی مغز ساخته‌ شده است. مثلاً هدبندی به نام Foc.us tDCS که سال گذشته برای تسریع فعالیت‌های مغز معرفی شده بود.
هدبند جدیدی که حاصل تحقیقات محققین در مورد نورون‌هاست، Halo نام دارد. البته آن را با بازی هِیلو اشتباه نگیرید! این هدبند اخیراً توسط Marc Andreessen معرفی شده و البته به صورت نمونه‌ی ابتدایی است اما به زودی با جذب سرمایه، توسعه‌ی می‌یابد و در تابستان پیش رو برای استفاده در کلینک‌ها به صورت آزمایشی آماده می‌شود.
موسسه‌ی تحقیقاتی Halo Neuroscience که روی اعصاب و فعالیت‌های مغزی کار کرده، توسط Daniel Chao، Amol Sarva و Brett Wingeler پایه‌ریزی شده است. وینگیلر و چاو هر دو قبلاً در مطالعات مشابه تجربه کسب کرده‌اند و با کمپانی NeuroPace سابقه‌ی همکاری داشته‌اند اما سروا کار خود را از مطالعه‌ی مقاله‌ای در مورد تحریک معناطیسی مغز و فواید احتمالی آن شروع کرده است.
سروا می‌گوید در یکی از اولین آزمایشات، دو الکترود را در سمت جلوی مغز و در کنار چشم‌ها قرار دادیم. وقتی آنها را روشن شد، شخص برای لحظه‌ای کوتاه نور شدیدی را رویت کرد و پس از آن چیزی نمی‌دید تا اینکه بعد از چند دقیقه وضعیت به حالت عادی برگشت. او می‌گوید ما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد اینکه کدام بخش مغز را باید تحریک کنیم، به دست آورده‌ایم.
هدبند Halo اولین نمونه‌ی ساخته شده در این زمینه نیست، با توجه به مسائلی مثل مالکیت فکری در مورد نمونه‌های قبلی اطلاعات زیادی ارایه نشده است. این سه محقق می‌گویند نمونه‌های قبلی با منابع و تجهیزات RadioShack ساخته شده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با بروزرسانی جدید ویندوز 8.1 می‌توانید با استفاده از زبان محاوره‌ای در ویندوز به جستجو بپردازید

http://postimage.org/
مطمئناً در صورتی که از امکان جستجوی سیستم‌عامل رایانه‌ی خود بهره گرفته باشید، با مشکلات و قواعد خاص آن آشنا هستید، چراکه باید به‌منظور جستجوی فایل، اپلیکیشن یا برنامه‌ی خاصی از قواعد خاصی همچون رعایت دقیق لغات یا کلمات کلیدی صحیح مطمئن شوید. اما گویا مایکروسافت درصدد تغییر این رویه است. ردموندی‌ها در پی آنند تا امکان استفاده از زبان طبیعی را در جستجوی تعبیه شده در سیستم‌عامل نیز ممکن کنند.
شاید این سوال برای شماری از کاربران که همیشه از سیستم جستجوی سیستم‌عامل استفاده می‌کنند پیش آمده باشد. به‌نظر می‌رسد متخصصان مایکروسافت نیز چنین سوالی را از خود پرسیده‌اند، چرا که این کمپانی نرم‌افزاری در ادامه‌ی تغییرات خوشایند و کاربرپسندی که در ویندوز ایجاد کرده است، در پی آن است تا استفاده از زبان طبیعی را در جستجوی سیستم‌عامل ویندوز 8.1 از طریق یک بروزرسانی ارائه دهد.
برای استفاده از این سیستم فقط کافی است تا منظور خود را به طریقی که برای یک انسان قابل فهم باشد، در کادر جستجو وارد کنید. برای مثال می‌توانید با وارد کردن "my screen is too brigt" وارد تنظیمات مربوط به تنظیم روشنایی صفحه‌ی نمایش شوید. این سیستم هنوز قادر به یافتن تمامی خواسته‌های شما را این طریق نیست، اما در برخی از موارد زمان بسیاری را برای شما ذخیره خواهد کرد. در هفته‌ی پیش رو می‌توانید شاهد عرضه‌ی این بروزرسانی باشید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اولین تیزر ویدویی Call of Duty: Advanced Warfare با حضور کوین اسپیسی

http://postimage.org/app.php
سری بازی‌های Call of Duty جزو برترین عناوین موجود در دنیای بازی‌ها به شمار می‌روند، بطوریکه بسیاری از افرادی که بازی‌های رایانه‌ای را بصورت حرفه‌ای تعقیب نمی‌کنند، این بازی را بازی می‌کنند. اولین تیزر ویدئویی از سری جدید این بازی با نام Call of Duty: Advanced Warfare منتشر شده که چهره‌ی Kevin Spacey در آن قابل مشاهده است.
همانطور که اشاره کردیم در این بازی از شخصیت بازیگر نام‌آشنای سینما، Kevin Spacey استفاده شده است. به نظر می‌رسد وی در این نسخه نقش یک ضد قهرمان را در قالب یک فرد قدرتمند و سیاستمداری کارکشته را بازی می‌کند. علاوه بر این موضوع، ویژگی‌های مربوط به گیم‌پلی نسخه جدید ندای وظیفه نیز تا حدودی جالب توجه است. همانطور که در در نسخه‌ی Modern Warfare محیط بازی از جنگ دوم جهانی الهام گرفته شده بود، نسخه‌ی آتی بازی نیز بازی‌کنندگان را به حال و هوای جنگ‌های آینده خواهد برد که با حضور تانک‌های پیشرفته، هاورکرافت‌ها و هلیکوپترهایی نظیر آنچه که در فیلم آواتار شاهد آن بودیم، به جنگ و ستیز خواهند پرداخت. همچنین از دیگر ویژگی‌های جدیدی که در شخصیت‌های این بازی قابل ملاحظه است، امکان انجام پرش‌هایی با ارتفاع بالا است که عبور از موانعی چون دیوارها را برای کاربران ممکن می‌کند. همچنین این بازی نیز گویا از Active Radar Pulse همچون Titanfall بهره می‌برد. شخصیت‌های بازی نیز قادرند تا با استفاده از دستکش‌های مخصوص، از دیوارها صعود کنند. اطلاعات فوق همه مواردی است که می‌توان از این تیزر برداشت کرد.
این بازی توسط کمپانی Activision‌ و Sledgehammer در حال توسعه است. کمپانی Sledgehammer در مقایسه‌ی با Activision آنچنان شناخته شده نیست، اما دستی در تولید Modern Warfare 3 داشته است. هرچند تصاویر این بازی در ایکس‌باکس وان ضبط شده‌اند، اما مطمئناً شاهد عرضه‌ی آن برای سایر پلتفرم‌ها چون پی‌سی و پلی‌استیشن ۴ نیز خواهیم بود. به نظر می‌رسد شاهد عرضه‌ی رسمی این بازی در 4 نوامبر سال جاری باشیم:


http://host13.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/389/eb023b207395a8133f4ce4aa68ddd3f71165811.mp4
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
صفحه  صفحه 48 از 119:  « پیشین  1  ...  47  48  49  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA