انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 49 از 119:  « پیشین  1  ...  48  49  50  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
اقدام تعجب آور یاهو: ساکنان ایران دیگر نمی توانند ایمیل بسازند!

http://postimage.org/
انتخاب : هافینگتن پست نوشت: یاهو تصمیم گرفته است که به ساکنان ایران اجازه ساخت ایمیل جدید را ندهد.
به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، این درحالی است که وزارت خارجه آمریکا تصمیم به لغو تحریم های ایران در حوزه تکنولوژی گرفته است.
یاهو به جای ارائه خدمات ایمیل، اشتراک گذاری تصویر و ... به میلیون ها کاربر ایرانی، از ساخت ایمیل جدید توسط ایرانیان ممانعت بعمل آورده است.
برای مردم آمریکا که بیشتر از جی میل و هات میل استفاده می کنند، عدم دسترسی به یاهو مسئله ی بزرگی به نظر نمی آید.
با این حال یاهو پرطرفدارترین ارائه دهنده خدمات ایمیل در ایران است و 63 درصد کاربران اینترنتی این کشور از یاهو استفاده می کنند.
شهرت یاهو بر سر رسوایی آژانس امنیت ملی آمریکا به شدت خدشه دارد شده است، به همین دلیل مدیرعامل یاهو گفته است که این کمپانی نیازمند جلب اعتماد مجدد کاربرانش است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آیا سیاست‌های تازه فیس بوک باعث کاهش محبوبیت آن در آینده خواهد شد؟

http://postimage.org/app.php
محبوبیت شبکه‌های اجتماعی که با سرعت سرسام آوری روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهند، سبب شده تا اکثر برندها و افراد مشهور در تلاش برای کسب موقعیت بهتر و ارتباط بیشتر با هواخواهانشان باشند. شبکه اجتماعی می‌تواند موقعیت یک فرد ساده در دنیای واقعی را زیر و رو کند، چه برسد به یک برند یا شرکت مشهور. اما این روزها فیس بوک آن حال و هوای قدیمی را برای برندهای مشهور ندارد و تحقیقات نشان می‌دهد که شرکت‌های مشهور و کاربران جوان این شبکه، در حال ترک آن و مهاجرت به خانه‌ای جدید در دنیای وب هستند. اما دلیل این اتفاق چیست و چرا کاربران جوان و برندها این دنیای شلوغ را رها می‌کنند؟
روز بسیاری از کاربران تشنه ارتباطات اجتماعی به شب نخواهد آمیخت مگر آنکه سری به صفحه فیس بوکش زده باشد یا توییتر را برای رصد آخرین اقدامات دوستانش چک نکرده باشد. به نظر نمی‌رسد که هیچ‌گاه کاربران این خانه‌های مجازی، بخواهند از چک کردن پیغام‌ها و فعالیت‌های دنیای مجازیشان دست بکشند، اما اینکه آن‌ها کدام یک از دنیاهای بزرگ مجازی را به عنوان خانه اول خود بر می‌گزینند، به راحتی قابل پاسخ دادن نیست.
برای شروع بیایید با برندهای بزرگ‌ و کوچکی صحبت کنیم که این روزها در حال ترک فیس بوک هستند. یکی از آن‌ها سرویس Eat24 که سرویس‌ مشهور مرتبط با غذا و رستوران در خارج از ایران محسوب می‌شود. سرویسی که چندی پیش نامه خداحافظی با فیس بوکش را بر روی وبلاگش منتشر نمود. اگر سری به بخش نظرات بیندازید می‌بینید که آن‌ها تنها کسانی که فیس بوک را با نارضایتی ترک می‌کنند نیستند! اما مگر چه اتفاقاتی در فیس بوک رخ داده که آن‌ها را وادار به ترک این شبکه میلیاردی می‌نماید؟
این اتفاق را می‌توان ناشی از اصطلاح organic reach که یکی از سیاست‌های جدید فیس بوک در زمینه جستجو و نمایش اطلاعات است، دانست. بر اساس مطالعاتی که توسط موسسه تبلیغاتی Oglivy صورت گرفته است، میزان organic reach فیس بوک از سال 2012 به طور چشمگیری کاهش یافته و به 16 درصد رسیده است. از فوریه سال میلادی جاری (اوایل بهمن‌ماه 92) به بعد نیز این میزان تنها به 2 تا 6 درصد بسته به محبوبیت صفحه کاهش یافته است.
حالا می‌پرسید این اعداد و ارقام به چه معناست و چه تاثیری بر حال صفحات شبکه‌های اجتماعی دارد؟‌ این بدان معناست که اگر شما صاحب یک صفحه با میلیون‌ها طرفدار و دنبال کننده باشید،‌ تنها 2 تا 6 درصد از آن‌ها هر آنچه شما به اشتراک می‌گذارید مشاهده می‌کنند، مگر آنکه... هزینه آن را بپردازید!
تبدیل فیس بوک به یک شبکه اجتماعی پولی سبب تغییر محتوای آنچه برندها و صفحات بزرگ برای شما نمایش می‌دهند می‌شود. برای مثال، به دلیل هزینه‌ای که شرکت‌ها جهت ارائه محتوا به کاربرانشان در شبکه‌های اجتماعی متقبل می‌شوند، ناچارند که به آن به چشم یک پلتفرم تبلیغاتی نگاه کنند تا محیطی که در آن گفتگو و مبادله لینک و به اشتراک‌گذاری احساسات صورت می‌پذیرد.
به طور کوتاه،‌ این یعنی چیزی تا تبدیل فیس بوک به یک پلتفرم مملو از تبلیغات رنگارنگ باقی نمانده است و صد البته، پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات در شبکه‌ای به بزرگی فیس‌بوک برای هر شرکت و صفحه‌ای، آن هم شرکت‌های کوچک و کم‌درآمد توجیه‌پذیر نیست. پس جای تعجبی ندارد که آن‌ها پلتفرم جدیدی را به عنوان خانه دوم خود انتخاب و بدانجا مهاجرت نمایند.
در همین رابطه، نظر یکی از طرفداران سرویس Eat24 در وبلاگ این سرویس در رابطه با جدایی از فیس بوک حرف‌های زیاد و جالب توجهی برای گفتن دارد،‌مرور می‌کنیم.
امیدوارم شرکت‌ها و برندهای بیشتری به این حرکت روی بیاورند و فیس بوک را ترک نمایند تا بدین ترتیب فیس بوک پیغام آن‌ها را دریافت کند. مالکین تجارت‌های کوچک، فعالان موسیقی و بسیاری دیگر، در ایجاد یک محیط طرفدار محور که امکان ارتباط با آن‌ها را فراهم بیاورد نقش داشته‌اند. اگر ما می‌خواستیم می‌توانستیم تبلیغات را هزینه کنیم، اما ما پیش از این هزینه آن را با ساعت‌ها وقت و زمانی که صرف جلب این طرفدران در این سال‌ها نموده‌ایم، داده‌ایم.
اما تبلیغات تنها یکی از دلایلی است که کاربران، خصوصا کاربران جوان‌تر، در حال ترک این شبکه اجتماعی هستند. همزمان که فیس بوک بیشتر از پیش تبلیغ‌محور می‌گردد و در کنار آن، پدر و مادرها، خانواده‌ها، آشنایان نزدیک یا حتی پلیس و نیروهای جاسوسی در آن حضور پیدا می‌کنند، حضور کاربران جوان در آن کاهش پیدا می‌کند. به طوری که تحقیقات نشان می‌دهد بیش از 3 میلیون نوجوان فیس بوک را از سال 2007 ترک گفته‌اند.


پس این نوجوانان و جوانان کجا می‌روند؟

آن‌ها جایی را می‌خواهند که بدون مزاحمت تبلیغات یا نزدیکان، به اشتراک گذاری احساسات و عقایدشان بپردازند. در همین راستا، نظر سنجی که اخیرا بین 1000 کاربر 13 تا 25 ساله اینترنت برگزار شده، نشان می‌دهد که 61 درصد از آن‌ها شبکه اجتماعی تامبلر را به فیس بوک ترجیح می‌دهند. به علاوه گزارش دیگری در سال 2013 نشان از افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی دیگر همچون توییتر و اینستاگرام و SnapChat و کاهش روند رو به رشد فیس بوک دارد. برای مثال در SnapChat و در ماه می 2012، روزانه کمتر از 1 میلیون Snap در آن به اشتراک گذاشته می‌شد، در حالی که این رقم در آپریل 2013 به بیش از 140 میلیون رسیده بود. به صورت مشابه، اینستاگرام به 60 میلیون دنبال‌کننده در سال 2013 رسید و تامبلر با سرعت سرسام آوری 47.49 میلیون کاربر را به سمت خود جذب نموده است.


بدین ترتیب، آیا فیس بوک نابود خواهد شد؟

با وجود پشتوانه یک میلیارد کاربری که در فیس بوک فعال هستند، بعید به نظر می‌رسد که به این‌ زودی‌ها از رده خارج شود. به علاوه میلیون‌ها داده که نتیجه استفاده میلیارد نفر از این شبکه در طی سالیان دراز بدست آمده است، می‌تواند به این شبکه اجتماعی در ایجاد آگهی‌های هدفمند یاری رساند. همچنین امکانات دیگر فیس بوک از جمله امکان وارد شدن به سایت‌های مختلف از طریق این شبکه اجتماعی، گزینه مهم دیگری است که محبوبیت این شبکه را به صورت چشمگیری افزایش می‌دهد.
برای برندهای تجاری، این شبکه همچنان ارزش خود را حتی در جامه یک شبکه پولی حفظ خواهد کرد. شبکه‌ای که با آگهی‌های هدفمند می‌تواند کاربران مشتاق را به سمت آن‌ها جذب نماید.
با این تفاسیر، به نظر نمی‌رسد که غول شبکه‌های اجتماعی حالاحالاها دچار خطر شود! مگر آنکه یک شبکه اجتماعی جدید به یکباره بتواند کاربران را از چنگال غول اجتماعی خارج کند؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بیل‌گیتس دیگر بزرگ‌ترین سهام‌دار مایکروسافت نیست

http://postimage.org/app.php
بیل‌گیتس، یکی از بنیان‌گذاران ابرکمپانی مایکروسافت که تا چندی پیش بزرگ‌ترین سهام‌دار این کمپانی نیز به شمار می‌رفت، بخشی از سهام خود را به ردموندی‌ها فروخته است و حالا جایگاه بزرگ‌ترین سهام‌دار مایکروسافت به شخص دیگری رسیده است: استیو بالمر!
کمیسیون ارز و اوراق بهادار امریکا روز گذشته اعلام کرد که بیل‌گیتس ۴.۶ میلیون از سهم خود را به مایکروسافت فروخته است. به این ترتیب کل سهم بیل‌گیتس از سهام مایکروسافت به ۳۳۰.۱ میلیون می‌رسد. اما دیگر سهام دار بزرگ مایکروسافت، استیو بالمر، مدیرعامل سابق این شرکت است که حالا با ۳۳۳ میلیون سهم از بیل‌گیتس سهم بیشتری دارد. البته بالمر نیز پیش از این اعلام نموده بود که قصد دارد بخشی از سهام خود در مایکروسافت را به فروش برساند و باید دید او چه میزان از این سهام را واگذار خواهد کرد.
بیل‌گیتس از سال‌ها پیش شروع به فروش بخشی از سهام خود نمود و هر از چند سال یک بار بخشی از سهام خود را به فروش می‌رساند تا خرج امور خیریه کند. او یک موسسه خیریه را به نام خود و همسرش راه‌اندازی نموده و بیشتر وقت خود را صرف اموری می‌کند که به زندگی بهتر بشر مخصوصا در کشورهای فقیر می‌پردازند. فروش این میزان از سهام مایکروسافت،‌ همچنان بیل‌گیتس را در جایگاه ثروتمندترین مرد دنیا حفظ می‌کند.
در حال حاضر ارزش هر سهم از سهام مایکروسافت برابر با ۳۹.۶۹ دلار، و ارزش این کل سهام این شرکت نیز برابر ۳۲۷.۸۶ میلیارد دلار است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی در انتظار یک ضرر بزرگ: فروش بخش VAIO و کاهش فروش دیسک‌های بلوری ژاپنی‌ها را آزار داده است

http://postimage.org/
سونی با انتشار خبری در مورد تجدیدنظر در پیش‌بینی خود برای درآمد کسب شده در سال مالی 2014 بسیاری از سهام‌داران خود را نگران ساخته است. با پایان سال مالی 2014 برای سونی که در ۳۱ مارس سال جاری به اتمام رسیده است، انتظار می‌رود تا این کمپانی ژاپنی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی انتهایی را منتشر سازد، اما گویا این گزارش به مذاق سهام‌داران خوشایند نخواهد بود.
سونی پیش از این اعلام کرده بود که انتظار دارد تا سال مالی 2014 را با درآمد عملیاتی 783 میلیون دلاری به پایان ببرد. حال این کمپانی ژاپنی اعلام کرده است که یک کاهش 67.5 درصدی در پیش‌بینی درآمد را تخمین می‌زند، از این‌رو باید شاهد انتشار رقم 255 میلیون دلاری برای درآمد عملیاتی این کمپانی باشیم. نتیجه کاهش 67.5 درصدی در پیش‌بینی درآمد عملیاتی، متحمل شدن ضرری 1.2 میلیارد دلاری برای این کمپانی خواهد بود. پیش‌تر، میزان این زیان 1 میلیارد دلار تخمین زده شده بود.
اما دلیل این مساله چیست؟ چرا پیش‌بینی‌های سونی رنگ واقعیت به خود نگرفته است؟ یکی از دلایل عمده‌ی این مساله فروش بخش تولید کامپیوترهای وایو است. همانطور که می‌دانید سونی بخش تولید کامپیوترهای وایو خود را به JIP فروخته است و از این پس شاهد تولید این پی‌سی‌ها تحت نام سونی نخواهیم بود. این فروش هزینه‌ای 294 میلیون دلاری را برای سونی رقم زده است، در کنار آن باید به عدم فروش نسخه‌های موجود در اثر این اقدام نیز اشاره کرد که پیش‌بینی‌های سونی مبنی بر فروش پی‌سی‌ها در ماه‌های انتهایی را به حداقل رسانده است.
با اعلام خبر فروش بخش تولید پی‌سی‌های وایو، فروش این محصولات در بازار‌ها کاهش ملموسی داشت بطوریکه پیش‌بینی‌های سونی در مورد این محصولات را بی‌ارزش کرد. همچنین باید مبالغ پرداختی به تولیدکنندگان قطعات را نیز برشمرد که پیش از فروش سفارش داده شده و هم‌اکنون در قالب محصولاتی که خریداری ندارند، به مشکلی برای سونی بدل شده‌اند.
اما این همه‌ی ماجرا برای سردمداران فناوری در سرزمین خورشید تابان نیست، چراکه انتظار می‌رود به دلیل رکود در بازار فروش دیسک‌های بلورِی، مخصوصاً در اروپا، سونی متحمل ضرری 245 میلیون دلاری شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
نانو-سیم با ضخامت تنها ۳ اتم موجب تولید گجت‌هایی به باریکی یک کاغذ می‌شود

http://postimage.org/
این تصویر عجیب و غریب مربوط به چیست؟ این تصویر مربوط به باریک‌ترین نانو-سیم دنیا است که می‌تواند مهم‌ترین نقش را در تولید ابزارهای انعطاف‌پذیر و بسیار باریک آینده ایفا کند. این نانو-سیم از تحت فشار قراردادن یک لایه نیمه هادی توسط یک پرتو الکترون ساخته شده است.
جان‌هایو لین، دانشجو دانشگاه وندربیت موفق به ساخت یک نانوسیم بسیار باریک شده که تنها از سه اتم تشکیل شده است. این نانوسیم که از یک لایه نیمه هادی با یک پرتو الکترون ساخته شده می‌تواند در ترانزیستورها و گیت‌های حافظه مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر نیز از نانو-سیم‌ها در تولید ترانزیستورها و برقرای ارتباط بین بخش‌های مختلف مدارهای الکترونیکی استفاده می‌شود، اما هیچ‌کدام از نانوسیم‌های فعلی تا به حال به این اندازه باریک نبوده‌اند.
اگر دانشمندان بتوانند از این نانو-سیم در یک محصول نهایی استفاده نمایند آن‌وقت ساخت گجت‌هایی که به اندازه یک کاغذ ضخامت دارند میسر خواهد شد. در آن زمان شما می‌توانید تبلت، تلفن یا حتی تلویزیون خود را در کیف‌تان جای دهید.
از این تکنیک می‌توان برای تولید مدارهای سه‌بعدی نیز بهره برد. هنوز فاصله بسیاری برای نهایی شدن این فناوری و استفاده از آن در دنیای خارج از آزمایشگاه داریم، اما ساخت نانوسیمی به این باریکی می‌تواند تحول بزرگی را در ابزارهای الکترونیکی و گجت‌ها ایجاد کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دانشگاه استنفورد با همکاری تویتر تلاش می‌کند تا زمان‌ وقوع زلزله‌ را اطلاع رسانی کند

http://postimage.org/
به‌راحتی می‌توان به کمک توییتر کاربران زیادی را از محل و زمان وقوع زلزله با خبر کرد. اغلب اوقات اشخاص، ترس و وحشت ناشی از زلزله را کمی بعد از وقوع زمین لرزه توییت می‌کنند. اگر که تویتر و استنفورد با یکدیگر همکاری کنند، این پست‌ها می‌توانند مفیدتر از تنها یک هشدار ساده به دوستان و آشنایان باشند. دانشگاه استنفورد تحقیقاتی انجام داده‌ که نشان می‌دهد توییت‌هایی که دارای برچسب جغرافیایی هستند می‌توانند کمک کنند تا الگویی از زمین لرزه درحال وقوع، تشکیل شود.
وقتی داده‌های زمین شناسی را باحجم زیادی از توییت‌های مرتبط با یک منطقه جغرافیایی ترکیب شوند، ساده‌تر می‌توان شدت لرزش را تعیین کرد و با دقت بیشتری پخش شدن آن را ردیابی کرد.
در حال حاضر هیچ برنامه فوریی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی جهت خلق کردن نقشه زلزله نیست. اگر تا کنون این پروژه پیاده سازی شده بود، چند دقیقه‌ای زمان مدل سازی کاهش پیدا می‌کرد. این سیستم می‌تواند کمک بزرگی برای دولت‌هایی که می‌خواهند امداد رسانی سریع و تاثیر گذاری ارائه دهند، باشد. حجم توییت‌ حتی می‌تواند منبع داده اولیه در منطقه را نشان دهد جایی که چندتایی ایستگاه‌ ضبط دیتا نیز وجود دارد. به عبارتی دیگر زمانی که با زمین‌لرزه روبرو می‌شوید و اشیاء منزل شما در حال لرزیدن هستند به جای ترسیدن، وضعیت زلزله را با هش‌تگ earthquake توییت کنید چرا که شاید موجب نجات جان انسانی شوید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
یخچال‌های مجهز به فناوری کمپرسور مبدل خطی LG از سوی انجمن VDE مورد تحسین قرار گرفتند

http://postimage.org/app.php
یخچال‌های ال‌جی که معرف کمپرسورهای مبدل خطی این کارخانه هستند، توسط انجمن برق ، الکترونیک و فن آوری اطلاعات (VDE) به بهره‌وری در مصرف انرژی و عملکرد بی‌صدا شناخته شده‌اند. VDE یکی از بزرگترین و معتبرترین انجمن های علمی و فنی در اروپا است که با داشتن کادری مشتمل بر 500 کارمند، حدود 100.000 آزمایش را سالانه برای تولیدکنندگان بین المللی به انجام می رساند.
در آزمایش های انجام شده توسط VDE به اثبات رسید که یخچال LG، شامل فناوری کمپرسور مبدل خطی در مصرف انرژی حدود 32 درصد کارآمدتر از یخچال های پیستونی است، و این کمک شایانی برای کاهش هزینه های برق است. VDE همچنین اشاره کرد که یخچال LG در مقایسه با یخچال‌های دیگری که با کمپرسور رفت و برگشتی (پیستونی) کار می‌کرد، حدود 25 درصد بی‌صدا تر بود.با سنجش صدای قسمت جلوی یخچال مشخص شد که کمپرسورهای مدل مبدل خطی به اندازه 22 دسی بل صدا ایجاد می‌کنند که این میزان معادل سطح صدا در یک اتاق خواب آرام است.
با توجه به طراحی کمپرسور مبدل خطی، مصرف کنندگان می توانند از مزایای سر و صدای کمتر و مصرف بهینه برق لذت ببرند. با استفاده از یک درایو پیستون خطی به جای درایوهای معمولی رفت و برگشتی، کمپرسور پیشرفته LG اصطکاک داخلی کمتری را ایجاد می‌کند که منجر به پایداری و دوام بیشتر می شود، همچنین نیاز به انرژی را کاهش داده و صدای کمتری دارد که علت آن کاهش نقاط اصطکاک است.
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت لوازم خانگی LG اظهار داشت که «ما از تائید کیفیت استثنائی کمپرسور مبدل خطی خود توسط VDE به عنوان سازمانی معتبر، بسیار مفتخریم.» وی افزود : «از سال 2001 مدل‌های کمپرسور مبدل خطی ما رضایت و کاهش مصرف انرژی را برای مصرف کنندگان در سراسر جهان به ارمغان آورده اند. مسرت بخش است که این نوآوری نتیجه بخش بوده.»
بر اساس تست VDE میزان مصرف انرژی و سر و صدای بین مدل GBB530NSCXE با کمپرسور مبدل خطی و مدل GBB530NSQWB با کمپرسور رفت و برگشتی معمولی، این مقایسه انجام شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
در صورت درخواست دولت برای دسترسی به اطلاعات کاربران، گوگل، مایکروسافت، فیس‌بوک و اپل آن کاربر را مطلع خواهند ساخت

http://postimage.org/
پس از افشاگری‌ها انجام شده توسط ادوارد اسنودن، موجی از بی‌اعتمادی نسبت به دره‌ی سیلیکون در کاربران ایجاد شد و این امر منجر به تلاش‌های کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی فناوری اطلاعات برای بازگرداندن اعتماد کاربران شد، بطوریکه کمپانی‌هایی چون مایکروسافت، گوگل، فیس‌بوک و اپل درخواستی را مبنی بر انتشار درخواست‌های ایالتی به منظور در اختیار گذاردن اطلاعات کاربران تسلیم دولت کردند. اما به نظر می‌رسد با عدم پاسخگویی دولت، این کمپانی‌ها با تغییر سیاست‌ها حفظ حریم شخصی خود از این پس کاربران را از زمان و نحوه‌ی درخواست اطلاعات کاربران از سوی دولت آگاه خواهند ساخت.
براساس گزارشی که در واشنگتن‌پست به انتشار رسیده، کمپانی‌های نامبرده زمانی این اقدام را انجام نخواهند داد که حکمی از دادگاه برای بررسی اطلاعات فردی بدون اطلاع وی برای آن‌ها ارسال شود، در غیر اینصورت این کمپانی‌ها کاربران خود را از زمان و اطلاعات درخواستی دولت آگاه خواهند ساخت. طبیعتاً دولت آمریکا نیز علاقه‌ی چندانی به این سیاست نداشته و وزارت دادگستری ایالات متحده نیز از این امر نگران است که چنین حرکتی از سوی شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری زمان مورد نیاز را در اختیار مجرمان و تروریست‌ها قرار خواهد داد تا شواهد و قراین مربوط به اعمال مجرمانه‌ی خود را از میان ببرند.
گوگل این سیاست را از هفته‌ی جاری به کار بسته است و فقط در مواردی که احتمال وقوع خطراتی با مضمون به خظر افتادن جان برخی اشخصاص در میان باشد، این سیاست را کنار خواهد گذاشت. سخن‌گوی اپل نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که کوپرتینویی‌ها از انتهای ماه جاری این سیاست را پیاده کرده و در اغلب مواردی که دولت درخواست اطلاعات کاربران را داشته باشد، به فرد مورد نظر اطلاع‌رسانی خواهند کرد. براساس اطلاعاتی که رد این گزارش منتشر شده، احتمال دارد به‌دلیل اطلاع مجرمان از تحت تعقیب بودن توسط مراجع قانونی به موجب این سیاست، شاهد درخواست چنین اطلاعاتی از جانب مراجع قانونی نباشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با مادربوردهای رده گیمینگ سری 9 گیگابایت آشنا شوید

http://postimage.org/app.php
طبق اعلام گیگابایت، مادربوردهای سری 9 این شرکت در سه دسته Gaming ،Overclocking و Ultra Durable طراحی و تولید شده‌اند. این نوع تفکیک به این دلیل صورت گرفته است که کاربران بر اساس نوع استفاده ای که از رایانه خود دارند، بتوانند دقیق ترین و بهترین انتخاب مدل را داشته باشند. همانطور که از نام سری Gaming مشخص است، مادربوردهای این دسته مخصوص انجام بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده‌اند و از امکانات بسیار زیادی برخوردار هستند.
گیگابایت تا کنون نام چهار مدل از این سری را اعلام کرده است که عبارتند از Z97X-Gaming G1 WIFI-BK ،Z97X-Gaming 5 ،Z97X-Gaming 3 و H97-Gaming 3. این مدل‌ها که از چیپ‌ست‌های Z97 و H97 بهره می‌برند، برای اولین مرحله عرضه مادربوردهای سری 9 در نظر گرفته شده‌اند و در ماه‌های آینده مدل‌های دیگری نیز به آنها اضافه خواهد شد.
از جمله مهم‌ترین امکانات این سری از مادربوردها می توان به پشتیبانی از چند کارت گرافیک با اتصال SLI و Crossfire اشاره کرد که برای تامین نیازهای گرافیکی گیمرهای حرفه ای قابلیت مهمی به شمار می رود. همچنین این مادربوردها از شبکه Killer E2200 و صدای 115 دسی‌بلی با پشتیبانی از فن آوری AMP-UP گیگابایت بهره می‌برند. البته مادربورد Z97X-Gaming G1 WIFI-BK که قدرتمندترین مدل از این سری به شمار می‌رود، به یک چیپ شبکه Intel i217V و پردازنده صوتی Creative Core 3D نیز مجهز است. این مادربورد از سری Black Edition گیگابایت به شمار می رود که مقاومت بسیار بالایی دارند.
اما یکی از برترین نکات مثبت در مورد این مادربوردها سطح قیمت تائید شده برای آنها است. در نسل های گذشته اکثر مادربوردهای حرفه ای گیمینگ گران قیمت بودند و همه کاربران توانایی خرید آنها را نداشتند. اما گیگابایت برای این نسل جدید، مادربوردهای سری گیمینگ خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که علاوه بر ارائه قابلیت‌های حرفه‌ای، قیمت مناسبی نیز داشته باشند. به این ترتیب که مادربوردهای ذکر شده از حدود پانصد هزار تا یک میلیون و چهارصد هزار تومان در بازارهای داخلی کشور قیمت خواهند داشت. همچنین تمامی این مدل ها از سه سال گارانتی آواژنگ برخوردار هستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
زمان ارزشمندتان را درLOADING هدر ندهید!

http://postimage.org/
کندترین حافظه در سیستم شما (البته به جز دیسک های نوری) هارددیسک است. هارد کامپیوتر محل ذخیره تمام اطلاعات و داده‌های ما است، اما سرعت انتقالِ اطلاعاتِ آن در مقایسه با پردازنده اصلی (CPU) و حافظه رم بسیار پایین‌تر است، این امر موجب شده تا محصولات جدیدی به نام SSD یا درایوهای حالت جامد تولید و جایگزین آنها شوند.درایوهای حالت جامد یا SSDها به جای دیسک های مغناطیسی از تراشه فلش سیلیکونی برای ذخیره اطلاعات استفاده می‌کنند و سرعتشان به 5 برابر هارد دیسک ها نیز می‌رسد.
درایوهای اس اس دی امروزه در حال تبدیل شدن به حافظه اصلی به جای هارد دیسک‌ها هستند زیرا نیاز به سرعت حافظه هر روز در حال بالا رفتن است. درایو تازه به بازار رسیده ADATA SP920 برای اکثر کاربردها مناسب است و در انتقال فایل‌های چندرسانه‌ای فشرده‌سازی نشده بسیار سریع تر از بقیه حافظه ها عمل می‌کند. یعنی برای اکثر کاربردها به خصوص بازی‌های گرافیک بالا، تدوین فیلم، فعالیت های گرافیکی، کار با صدا و موزیک و غیره بسیار سریع تر از بقیه درایو ها عمل می کند.
سرعت خواندن این درایو به 560 و سرعت نوشتن آن به 500 مگابایت در ثانیه می‌رسد. به علاوه این سرعت بالا، SP920 می‌تواند در حالتی که فضای آن 90% بیشتر هم پر شده است، سرعت خود را در همان اندازه حفظ کند. بیشتر درایوهای SSD بعد از پر شدن 90 درصدی سرعت خود را از دست می‌دهند.
نکته جالب دیگر اینکه SP920 در ظرفیت های 128، 256، 512 گیگابایت و حتی 1 ترابایت ارائه شده است و مانند بقیه درایوهای ای دیتا 7% فضای بیشتری ارائه می‌دهد تا تمام فضای درایو قابل دسترسی باشد. نرم افزار جدیدی به نام SSD Toolbox نیز همراه آن وجود دارد که می تواند طول عمر و وضعیت درایو شما را اعلام کند و ابزارهایی برای بالا بردن سرعت و نظم درایو و مدیریت آن را دارا است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 49 از 119:  « پیشین  1  ...  48  49  50  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA