انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 45 از 77:  « پیشین  1  ...  44  45  46  ...  76  77  پسین »

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)


مرد

 
بخشش یک محکوم به اعدام در حضور حمیرا ریگی فرماندار قصرقند

ایران وایر : صلح و سازش بین دو طایفه بلوچ پس از سیزده سال سبب بخشش یک محکوم به اعدام به نام "امام بخش بلوچ" و نجات او از چوبه دار شد.
مراسم آشتی میان دو طایفه بلوچ و بخشش یک محکوم به اعدام روز شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه با حضور حمیرا ریگی فرماندار زن شهرستان قصرقند در روستای گتیوان واقع در بخش تلنگ در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
حمیرا ریگی، فرماندار قصرقند، روز شنبه به ایرنای سیستان و بلوچستان گفت: از آنجا که حکم صادره قصاص برای امام بخش بلوچ مورد تایید دیوان عالی کشور قرار گرفته و در مرحله اجرا بود، صلح و سازش میان دو طایفه بلوچ این محکوم به اعدام را نجات داد.
حمیرا ریگی همچنین گفت که سازش و بخشش انجام شده بدون هیچ گونه قید و شرط و حتی بدون پرداخت دیه حاصل شده است.
فرماندار زن شهرستان قصر قند با تقدیر از اقدام خانواده مقتول در گذشت و بخشش این محکوم به اعدام، گفت که "هماهنگی و اقدامات لازم برای حل مشکل بیکاری و تامین امرار معاش خانواده محکوم به اعدام نیز انجام شده است و به زودی وی مشغول به کار خواهد شد."
بخش تلنگ در 630 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
محاکمه شکارچی دختربچه‌ها پشت درهای بسته

مردی که خودش را راننده سرویس مدرسه جا می‌زد و با تهدید چاقو دختربچه‌ها را سوار ماشین می‌کرد و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، دیروز پشت درهای بسته و به صورت غیرعلنی محاکمه شد. این مجرم 30ساله که «ابوالفضل» نام دارد، پس از آزار قربانیان کوچولو که اکثر آنان بین 7 تا 13 سال داشتند در ارابه شیطانی‌اش و سرقت طلا و جواهرات آنها می‌گریخت. ابوالفضل صبح دیروز در شعبه 113دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغرزاده و با حضور چهار مستشار غیرعلنی محاکمه شد. در این جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید هفت قربانی کوچولو از مجموع 9شاکی این پرونده به همراه پدر و مادرشان یک به یک مقابل پنج قاضی ایستادند و ماجرای تکان‌دهنده را بازگو کردند. متهم در حالی منکر اتهامات آدم‌ربایی، سرقت و تجاوز به عنف شد که والدین شاکیان برای وی تقاضای حکم اعدام کردند.


نخستین شکایت

رسیدگی به این پرونده از شانزدهم آبان 91 به دنبال شکایت یک زن و مرد جوان که دختربچه‌شان مورد آزار قرار گرفته بود در دستور کار پلیس قرار گرفت. مادر دختر بچه به ماموران گفت: راننده سرویس مدرسه دخترم دیر کرده بود و دخترم خیلی نگران بود. چند دقیقه بعد یک مرد جوان با پژو نقره‌ای مقابل پای من و دخترم ایستاد و گفت دوستش راننده سرویس مدرسه است اما ماشینش خراب شده، به همین خاطر نتوانسته است دنبال دخترم بیاید. من که حرف‌های مرد جوان را باور کرده بودم دخترم را سوار پژو نقره‌ای کردم اما چند ساعت بعد فهمیدم چه بلایی سر دخترم آمده است. در حالی که تلاش برای ردیابی شیطان پژو‌سوار آغاز شده بود چند شکایت مشابه به اداره آگاهی پلیس رسید و تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد.


ردیابی شکارچی شیطان‌صفت

کارآگاهان در نخستین گام به چهره‌نگاری رایانه‌ای پرداختند و تصویر فرضی مجرم را در اختیار تمام واحدهای گشتی قرار دادند. همچنین آموزش‌های لازم به مسئولان و دانش‌آموزان چندین مدرسه دخترانه ارائه شد و شمار گشت‌های نامحسوس پلیس افزایش یافت. تجسس برای ردیابی متهم ادامه داشت تا اینکه شامگاه یازدهم آبان 92 کارآگاهان به راننده یک دستگاه پژو پرشیای نقره‌ای رنگ مشکوک شدند و ایست دادند. راننده جوان اما فرار کرد و به دنبال تعقیب پلیس بازداشت شد. پلیس در بازرسی پژو نقره‌ای ، گوشواره‌های دخترانه به دست آورد و این مرد به آزار پنج کودک اعتراف کرد. مرد شیطان صفت در مرحله بعدی و مواجهه حضوری با شاکیان به آزار 9 دختربچه در حوزه کلانتری یوسف‌آباد اعتراف کرد.


حاشیه دادگاه

زن جوان در راهروی دادگاه نشسته و به پله‌ها چشم دوخته بود تا با متهمی که زندگی دخترش را سیاه کرده و ترس و وحشت برای یک عمر کابوس شبانه دخترش شده بود روبه رو شود. صدای زنجیرها که به گوش می‌رسد زن جوان از جا می‌پرد. دست دخترش را محکم در دست گرفته و زیر لب می‌گوید تو را بالای دار می‌کشم. شاکیان کوچولو که در حال بازی کردن در راهروی دادگاه هستند به محض روبه رو شدن با شیطان به گوشه‌ای می‌دوند و بی‌حرکت می‌ایستند. آنان از به خاطر آوردن صحنه‌های آزار نیز وحشت دارند. به محض ورود متهم به طبقه دوم دادگاه صدای فلاش دوربین عکاسان و خبرنگاران است که به گوش می‌رسد. متهم که لباس راه‌راه آبی به تن دارد دست‌هایش را روی صورتش گذاشته تا از فلاش دوربین‌ها در امان باشد. به سرعت وارد شعبه 113دادگاه کیفری می‌شود. حالا شاکیان پشت درهای بسته ایستاده‌اند تا یک به یک وارد دادگاه شوند و آنچه بر سرشان گذشته را برای هیات قضایی بازگو کنند.


گفت‌وگو با مادر قربانیان

مادر یکی از قربانیان در گفت‌وگو با فرهیختگان گفت: ساعت حدود هفت صبح بود که دخترم برای رفتن به مدرسه، از خانه خارج شد. چند دقیقه بعد دخترم زنگ آیفون خانه را زد و گفت یک مرد جوان که خود را راننده آژانس معرفی کرده می‌گوید امروز ماشین سرویس مدرسه خراب شده است. چون کارمند بودم برای فرستادن دخترم به مدرسه عجله داشتم تا خودم هم به محل کارم بروم. من بدون اینکه دخترم را همراهی کنم یا با راننده سرویس تماس بگیرم دخترم را سوار پژو کردم. همه چیز عادی به نظر می‌رسید تا اینکه چند ساعت بعد مدیر مدرسه با من تماس گرفت و علت غیبت دخترم را جویا شد. من که شوکه شده بودم ماجرا را برای مدیر مدرسه توضیح دادم اما ساعتی بعد فهمیدم دخترم به دام مرد شیطان‌صفت افتاده است. دخترم می‌گوید راننده، او را با پژو 405 نقره‌ای به اطراف خیابان «امیرآباد» برده و آزار داده. این زن ادامه داد: دخترم که هنوز از به یاد آوردن صحنه‌های جنایت مرد چاقوکش به گریه می‌افتد می‌گوید راننده بی‌رحم پس از دزدیدن گوشواره‌های دخترم او را تهدید کرده تا به کسی حرفی نزند. دخترم از آن روز به بعد مدام کابوس می‌بیند. او دیگر به تنهایی از خانه خارج نمی‌شود. من و همسرم بارها او را پیش مشاور و روانپزشک برده‌ایم اما می‌گویند دخترم برای درمان آشفتگی روحی‌اش نیاز به زمان دارد. شاکیان این پرونده همگی از نظر روحی به‌شدت آسیب دیده‌اند. مادر یکی دیگر از قربانیان گفت: بعد از شکایت، چندین مظنون در طول یک‌سال بازداشت شدند اما دخترم در مواجهه با هر یک از آنان گفت که او مردی نیست که او را آزار داده. اما وقتی دخترم در اداره آگاهی با متهم اصلی روبه‌رو شد به وحشت افتاد. مرد شیطان‌صفت اما منکر جرمش بود تا اینکه با انجام آزمایش DNA رسوا شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جنایت هولناک پدر شیشه‌ای

مرد افغانی که اعتیاد شدیدی به شیشه داشت، همسر و فرزند ایرانی‌اش را به طرز هولناکی به قتل رساند.
وی غروب 13 اردیبهشت‌ماه و دقایقی بعد از جنایت به کلانتری 33مشهد رفت و به مأموران گفت: «من همسر و فرزندم را کشته‌ام.» هر چند اظهارات او عجیب به‌نظر می‌رسید اما آثار خون روی لباس‌هایش نشان می‌داد که وی دست به جنایتی هولناک زده است.
این مرد 33ساله در اعترافاتش گفت: چند سال قبل با دختری که ایرانی بود آشنا شدم. بعد از مدتی به خواستگاری‌اش رفتم اما با مخالفت شدید خانواده‌اش روبه‌رو شدم. آنقدر عاشق این دختر بودم که از او خواستم از خانه فرار کند تا با هم ازدواج کنیم. او هم حرف‌هایم را باور کرد و بعد از فرار وی از خانه، با هم ازدواج کردیم. وی ادامه داد: مدتی بعد صاحب فرزندی شدیم اما چند وقت پیش در دام اعتیاد کراک و شیشه گرفتار شدم.
از وقتی مواد مصرف می‌کردم دچار سوءظن و بدبینی شده بودم. برای همین مرتب با همسرم درگیر بودم تا اینکه روز حادثه به خانه رفتم و گفتم قصد جدایی دارم و می‌خواهم بچه را هم از او بگیرم. بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم؛ او حاضر نبود فرزندمان را به من بدهد. من هم که به‌شدت عصبی بودم او را به قتل رساندم.
اصلا در حال خودم نبودم و نمی‌دانم چه شد که کودک 3ساله‌ام را به قتل رساندم. سرهنگ حجت نیکمرام سرپرست فرماندهی انتظامی مشهد با بیان این خبر گفت: بعد از اعترافات هولناک این مرد افغانی، مأموران راهی محل جنایت در شهرک شهید باهنر مشهد شدند؛ خانه‌ای قدیمی و به‌هم‌ریخته با کمترین امکانات زندگی. آنها با دیدن جسد خونین مادر و فرزند موضوع را به بازپرس ویژه قتل اطلاع دادند که با دستور قاضی اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد. به گفته وی تحقیقات تکمیلی از متهم ادامه دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  

 
«سلاخی بزکوهی در مقابل چشمان فرزندش»
شکارچی مادر را شکار می‌کند ولی فرزند حاضر به ترک مادر نیست. پس شکارچی او را هم به دام می‌اندازد. سپس با سنگ‌دلی غیرقابل توصیفی مادر را جلوی چشمان فرزند قطعه‌قطعه می‌کند و حاصلش می‌شود تصویری که در کنار مطلب می‌بینید.

چنین اتفاقی چرا باید بیفتد. در پس عمل کسی که این حرکت را انجام می‌دهد چه اندیشه‌ای خفته که به این راحتی جنایت می‌کند؟

می‌گویند: حیوان نمی‌فهمد. درک ندارد. از مادر بودن مادرش، از درد کشیدنش در موقع سلاخی شدن، و از جنایتی که در جلوی چشمانش اتفاق می‌افتد درکی ندارد. بار‌ها و بار‌ها دیده‌ایم و شنیده‌ایم رفتارهای حیواناتی که از یک نوع نیستند ولی نسبت به هم محبت و عشق دارند. سگی که بچه گربه‌ای را بزرگ می‌کند یا پلنگی که مادر توله‌ جانور دیگر می‌شود. بار‌ها عشق عمیق حیوانات به صاحبان انسان خود را دیده‌ایم. سگی که روز‌ها در کنار قبر صاحبش می‌نشیند و...


اگر به واقع درک محبت و حس مرگ و از دست دادن مادر در بین حیوانات نبود در هیچ گونه‌ای و هیچ‌گاه نباید این موارد مشاهده می‌شد.

اما، موضوع مهم‌تر و اساسی‌تر این‌جاست... بر فرض که حیوان درک و فهم ندارد و برایش کشتار و قطعه قطعه کردن مادرش جلوی چشمانش با تکه تکه شدن تخته سنگی فرق نمی‌کند، تو که انسان هستی و احساس داری؟ به واقع هر چقدر هم مطمئن باشی و باشیم از این‌که نمی‌فهمد و درک ندارند، چطور و چگونه به نقطه‌ای می‌رسیم که لااقل زحمت دور کردن این کره بزکوهی را در زمان کشتار و سلاخی مادرش به خودمان نمی‌دهیم. این حیوان‌کشی آن هم با این وضعیت فجیع که در بین‌ ما‌ گاه‌به‌گاه دیده می‌شود ریشه‌اش در هر چه باشد، چه نادانی و چه خشونت‌خواهی سنت کثیفی است. از جایی باید زشتی این اعمال دیده و شنیده شود.

انسانیت مرز ندارد و البته انسان نبودن هم.


منبع : رادیو کوچه
     
  

 
وضعیت رقت انگیز 30 شیر آفریقایی در قفس 2 متری در قشم (+عکس)
حتی لحظه ای درنگ کردن در برخورد با این پدیده شوم، بدوی و غیر اخلاقی از جانب سازمان محیط زیست به عنوان مرجع بازرسی و صدور مجوز برای سیرک ها و همچنین سازمان دامپزشکی به عنوان مرجع تعیین سلامت حیوانات و مسایل مرتبط با بهداشت حیوانات پذیرفتنی نیست.

انتشار تصاویری دردناک از آزار حیوانات در سیرک قشم که در نگاه اول به نظر می رسد چیدمانی از مجسمه ها و یا محصول فتوشاپ و نقاشی و مونتاژ است در حالیکه قفسی تنگ است که در آن 30 قلاده شیر آفریقایی انبار شده اند.

به گزارش مهر، پنهان کردن حیوان آزاری سیرک ها با ابزارهای رسانه ای امروزه، تقریبا محال است و حیوان آزاریهایی که تا کنون در خفا و زیر چادرهای رنگین سیرک انجام می شد، روز به روز بیشتر به رسانه ها راه می باید. در آخرین نمونه، پرده از شرایط وحشتناک نگهداری شیرهای آفریقایی در سیرکی در جزیره قشم برداشته شده و تصاویر نحوه انبار کردن نزدیک به ۳۰ شیر در قفسی تنگ به طور مستند منشر می شود.


مدیر دیده بان حقوق حیوانان در این باره به مهر می گوید: به نظر می رسد زمان آن فرا رسیده در کشور اسلامی ایران مراجع تقلید در خصوص حیوان آزاری در سیرک ها فتوا صادر کنند.

به اعتقاد شهرام امیری شریفی، حتی لحظه ای درنگ کردن در برخورد با این پدیده شوم، بدوی و غیر اخلاقی از جانب سازمان محیط زیست به عنوان مرجع بازرسی و صدور مجوز برای سیرک ها و همچنین سازمان دامپزشکی به عنوان مرجع تعیین سلامت حیوانات و مسایل مرتبط با بهداشت حیوانات پذیرفتنی نیست.


وی اظهار داشت: در حالیکه سال گذشته انتشار خبری مبنی بر انتقال یک خرس متعلق به حیات وحش که قابلیت بازگشت به طبیعت را داشت از باغ پرندگان ماهان رشت به باغ وحش بابلسر، پرده از نقل و انتقال حیات وحش با هدف آموزش برای سیرک برداشت اما سازمان محیط زیست واکنشی نسبت به آن نشان نداد.

مدیر دیده بان حقوق حیوانات تصریح کرد: این در حال است که اگر اتفاق مذکور در کشوری دیگر رخ می داد در زمره قاچاق حیات وحش دسته بندی می شد و برخوردهای قانونی بسیار جدی با متخلفان انجام می شد.

وی افزود: خواسته فعالان حقوق حیوانات کشور، برچیده شدن بساط کاسبی با حیوانات در کل کشور در اسرع وقت است تا عده ای سودجو بیش از این با چنین رفتاری آبروی یک کشور و یک ملت را در مجامع بین المللی به سخره نگیرند.


در دنیای امروز حتی نگهداری از حیوانات به سبک و سیاق باغ وحش های ایران، حیوان آزاری تلقی می شود حالا باید دید طرفداران حقوق حیوانات برای انبار کردن 30 قلاده شیر دریک قفس دو متری و آماده کردن شیرهای بی نوا برای حرکات نمایشی و سرگرم کردن مردم با انواع روشهای ناجوانمردانه چه عنوانی می گذارند و سازمان محیط زیست چه واکنشی نشان می دهد.

منبع : خبر فارسی
     
  
مرد

 
زخمی شدن گروه آکروبات‌ در حادثه سیرک آمریکا

وقوع سانحه در یک نمایش آکروبات در ایالت رود آیلند، واقع در شمال شرقی آمریکا، حداقل نه زخمی برجای گذاشته است.
هشت آکروبات باز زن در ارتفاع ۱۰ متری با موهای سر از سکوی اجرا آویزان شده بودند و در هوا حرکات نمایشی دسته جمعی انجام می‌دادند که سکو و داربست فلزی متصل به آن ناگهان سقوط و به شدت به زمین اصابت کرد.
مقامات می‌گویند هشت آکروبات باز و یک رقاص دیگر زخمی شده‌اند.
نمایش سیرک «برادران رینگلینگ» در شهر پراویدنس رود آیلند در جریان بود. زخمی‌ها نیز به بیمارستانی در این شهر منتقل شده‌اند.
حال یکی از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.
استفان پاین، سخنگوی شرکت سرگرمی‌های فلد که سیرک «رینگلینگ برادرز» از شرکت‌های زیرمجموعه‌اش است می‌گوید آکروبات باز‌ها مشغول اجرای حرکت «چهل چراغ انسانی» بودند که سکوی اجرا سقوط کرد.
به گفته او، سکوی اجرا از داربست متصل به آن جدا شد.
شاهدان می‌گویند حدود یک ساعت و نیم از اجرای نمایش می‌گذشت که سانحه رخ داد.
مقامات ایالتی برای روشن شدن علت وقوع این سانحه تحقیقات رسمی را آغاز کرده‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چشم های شوخان به روی رنگ ها باز شد

پزشکان سرانجام روز پنج شنبه یازدهم اردیبهشت ماه چشم های شوخان براخاسی را باز کردند و اکنون می گویند که شوخان رنگ ها را می بیند و در صورت ادامه روند درمان تا چند ماه دیگر دید نسبی خود به دست می آورد.
حسین احمدی نیاز وکیل خانواده شوخان براخاسی روز یک شنبه با بیان اینکه "شوخان پدر و مادرش را دید"، تائید کرد که "این کودک اکنون تا فاصله 10 متری اش را می بیند."
وکیل خانواده شوخان ضمن قدردانی از حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت برای جراحی چشمان این دختر خردسال، به خبرگزاری ایرنا، گفت: "شوخان هم اکنون در بیمارستان نور بستری است و وزیر بهداشت دو روز گذشته چشمانش را معاینه کرد."
طی دو روز گذشته دو تن از فعالان مدنی که از نزدیک روند درمانی شوخان را پیگیری می کنند از باز شدن چشم های شوخان به روی رنگ ها خبر داده بودند.
از جمله فرید حسین پناهی با اشاره به اینکه "پنجشنبه 11 اردیبهشت، شوخان رنگ ها رو دید و چشمانش را باز کرد"، خبر داده و از " پیگیری های وکیل افتخاری خانواده شوخان یعنی حسین احمدی نیاز" و "رامیار روحی تهیه کننده مستند چشمان شوخان" قدردانی کرده بود.
فرید حسین پناهی در صفحه فیس بوکش نوشته است: "شوخان به لطف خدا با عملی موفقیت آمیز که با دستان خود وزیر بهداشت انجام شد و یکی از سخت ترین عمل های چشم پزشکی کشور نام گرفت ،خوشبختانه الان می تواند نور و رنگ رو تشخیص بدهد. به گفته تیم پزشکی، شوخان تا چند هفته دیگه می تواند تا 7متری خودش رو ببیند."
عباس عرب زاده نیز که از نزدیک روند درمان شوخان را پیگیری می کند در صفحه فیس بوک خود خبر داده است که "بالاخره پنجشنبه 11 اردیبهشت دکتر چشم شوخان را باز کرد."
او با اشاره به ملاقات روز جمعه خود با شوخان نوشته است: "خبر خوب اینکه شوخان می تواند نور را ببیند و رنگ ها را تشخیص بدهد" و "به راحتی به من گفت پیرهنم چه رنگی است."
عباس عرب زاده با اشاره به اینکه دکتر رضا غفاری پزشک معالج شوخان از نتایج جراحی انجام شده "خیلی راضی بود"، از قول این فوق تخصص قرنیه نوشته است: "شوخان طی چند ماه آینده دید نسبی خوبی پیدا خواهد کرد."
شوخان براخاسی کودکی است که بر اثر تزریق پنی‌سیلین نابینا شده بود. پس از انتشار گزارش هایی درباره این دختر خردسال در رسانه ها و شبکه اجتماعی، او سرانجام به تهران منتقل شد و حدود پنج هفته پیش از سوی گروهی از پزشکان به سرپرستی حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت مورد جراحی قرار گرفت.
عمل جراحی چشم چپ شوخان در بیمارستان نور تهران بیش از پنج ساعت طول کشید و طی آن در چشم چپ این دختر خردسال پیوند قرنیه و کاشت سلول‌های بنیادی انجام شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کشف جسد نویسنده ایرانی پرفروش ترین رمان جهان

http://postimage.org/
تدبیر : جسد "مارشا مهران" نویسنده ایرانی که چندین سال پیش به ایرلند مهاجرت کرده بود و یکی از کتاب هایش به پرفروش ترین رمان‌های جهان در سال 2005 میلادی تبدیل شد در خانه اش در روستایی در شهرستان "کانتی مایو" در شمال غرب ایرلند یافت شده است.
به گزارش "تدبیر"، روزنامه "نیویورک تایمز" با انتشار این خبر افزوده است:"این نویسنده ایرانی در زمان مرگ 36 سال داشت. پلیس اظهار داشته که در حال انجام آزمایش های سم شناسی است و هیچ نشانه ای از مشکوک بودن مرگ او یافت نشده است." روزنامه "نیویورک تایمز" درباره این نویسنده ایرانی نوشته است:"اولین رمان او تحت عنوان "سوپ انار" داستان سه خواهر بود که در جریان انقلاب ایران از آن کشور خارج شده و در نهایت کافی نتی ایرانی را در شهری کوچک در ایرلند افتتاح کردند. این کتاب در کشورهای مختلف جهان تحت عنوان "شکلات ایرانیان" شناخته شد که اشاره ای بود به رمان "خوان هریس" که در سال 1999 میلادی نوشته شده بود و از آن فیلمی نیز ساخته شده بود. آن فیلم روایت مادر جوان مجردی بود که در روستایی در کشور فرانسه زندگی می کرد و فروشگاه شکلاتی را افتتاح کرده بود."
خانم مهران پیش تر درباره این رمان اظهار داشته بود که هدفش نشان دادن احساس ایرانیان به دیگر ملیت ها بوده است. این کتاب توسط انتشارات "رندوم هاوس" منتشر شد و به بیش از ده زبان زنده دنیا ترجمه شد و در بیش از 20 کشور منتشر شد. این کتاب در سال 2005 میلادی در ردیف پرفروش ترین رمان های جهان قرار گرفت.
"مارشا مهران" نویسنده این رمان پرآوازه، در واقع یک ایرانی الاصل و متولد تهران است که در آرژانتین بزرگ شده است و ظاهرا ایده ایجاد یک رستوران ایرانی در داستان مهران برگرفته از تلاش های خانواده او در دوران اقامت در این کشور است که به کمک هم رستورانی ایرانی در کشور آرژانتین ایجاد کردند. او هم اکنون با همسر ایرلندی اش در غرب ایرلند زندگی می کرد. او پیش تر در مصاحبه ای اظهار داشت که عاشق آشپزی است و از میان غذاهای ایرانی "قیمه" را به هر غذای دیگری ترجیح می دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
قاتل «ساناز» اشک ریخت و بخشیده شد

فرهیختگان:پسرجوان که دختر مورد علاقه‌اش را کشته بود با جلب رضایت شاکیان خصوصی از حکم قصاص رهایی یافت و دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.
به گزارش خبرنگار ما، در نشست رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی «عزیزمحمدی» و با حضور چهار مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند. وی اظهار داشت: «پیام» 24ساله هفتم مهر 91 دختر 20 ساله‌ای به نام «ساناز» را در یک آپارتمان در خیابان مرزداران با ضربه‌های مشت و لگد کشت. این پسر در دادگاه محاکمه و به قصاص محکوم شده بود که توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کند و از مجازات اعدام رهایی یابد. اکنون با توجه به رضایت شاکیان خصوصی از آنجا که جرم «پیام» منجر به اخلال در نظم عمومی جامعه شده، برایش تقاضای تعیین کیفر دارم.
سپس «پیام» در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: به «ساناز» علاقه‌مند بودم و با هم قول و قرار ازدواج گذاشته بودیم اما وقتی احساس کردم به من وفادار نیست عصبانی شدم. «ساناز» به دیدنم آمده بود که شیشه مصرف کردم. حال طبیعی نداشتم که با دختر مورد علاقه‌ام درگیر شدم و با مشت و لگد او را کتک زدم. در آن بین سر «ساناز» به دیوار خورد و... این پسر در حالی که سرش را پایین انداخته بود و اشک می‌ریخت، ادامه داد: من خیلی پشیمانم و در مدتی که در زندان هستم به اندازه کافی تنبیه شده‌ام. حالا از هیات قضایی تقاضا دارم تا در مجازاتم تخفیف قائل شود. در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و «پیام» را به سه سال زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم کرد. این پسر به‌زودی آزاد خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ادامه حدس و گمان‌ها در باره قتل‌های مشکوک در مریوان

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی می‌گوید "تا کنون هیچ دلیلی درباره وقوع قتل های سریالی در شهرستان مریوان به دست نیامده است، ولی اظهار نظر قطعی در این باره نیاز به بررسی های جامع‌تر و تخصصی‌تر دارد."
سرهنگ کارآگاه هادی مصطفایی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به خبرگزاری مهر گفته است که "بررسی های اولیه وقوع قتل های سریالی در شهرستان مریوان را رد می کند".
در یک ماه گذشته دستکم ۵ مرگ مشکوک در مریوان گزارش شده که حدس و گمان‌هایی در باره دلایل آنها و بروز احتمالی قتل‌های سریالی بر سر زبان‌ها افتاد.
سرهنگ علی احمدی تبار، رئیس پلیس آگاهی استان کردستان در همین رابطه به خبرگزاری مهر گفته است: «بر اساس تحقیقات صورت گرفته در فررودین ماه ۴ مرد با انگیزه های متفاوت در مریوان خود را حلق آویز کردند. دو نفر از این افراد در خانه اقدام به خودکشی کرده و حتی از خود وصیت نامه به جای گذاشتند.»
در اردیبهشت ماه نیز به گفته مقام یادشده دختر جوانی در مریوان خودکشی کرده که ظاهرا دلبسته چهارمین مرد خودکشی کرده بوده است. این دختر پس از اطلاع از مرگ مرد مورد علاقه‌اش دست به خودکشی می‌زند. این دختر به گفته سرهنگ علی احمدی‌تبار در وصیت‌نامه‌اش خواهان دفن جسدش در کنار قبر پسر مورد علاقه‌اش بوده است.


"اطمینان صد در صدی" و ابهام‌ها

یک هفته پیش نیز سرهنگ حجت الله پرویزی فرمانده انتظامی شهرستان مریوان گفته بود که «با تحقیقات قضایی و پزشکی مشخص شده که هیچ وجه اشتراکی با هم ندارند و صرفا خودکشی بوده است». او افزوده بود که «اگرچه برخی از زوایای این پرونده ها را به دلیل خاصی نمی توان باز کرد اما اطمینان ۱۰۰ درصد داریم که دلیل خودکشی ها مسایل خانواگی و شخصی بوده است».
تاکیدات مقام‌های انتظامی بر خودکشی‌بودن "۱۰۰ درصدی" مرگ‌های اخیر در مریوان در حالی عنوان است که نماینده مریوان در مجلس تعداد قتل‌ها را ۱۰ مورد عنوان کرده است. به گزارش ایرنا، امید کریمیان هفته گذشته تصریح کرد: «در ۴۰ روز اخیر حدود ۱۰ تن از شهروندان مریوانی خودکشی کرده‌اند که در برخی از محافل از آن به عنوان قتل نام برده می شود و این مساله باعث نگرانی و تشویش مردم شده است.»
کریمیان در همین رابطه خواستار تشکیل کمیته ای برای بررسی خودکشی های اخیر این شهرستان شد.
اگر مرگ‌های اخیر مریوان خودکشی هم بوده باشند، احتمالا امری عادی تلقی نخواهند شد. رقم خودکشی‌ها در سال‌های اخیر از جمله به دلایل اقتصادی، افزایش خشونت در سطح جامعه و بروز آسیب‌های مختلف اجتماعی افزایش چشمگیری یافته است. بر اساس آمار اعلام‌شده از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور در ۹ ماهه سال ۱۳۹۲، ۳۱۲۵ نفر خودکشی کرده‌اند. از میان این افراد، ۹۸۲ تن زن و ۲۱۴۳ تن مرد بوده‌اند. بر همین اساس در مدت مشابه سال ۹۱ نیز ۲۷۴۰ تن به علت آنچه که پزشکی قانونی آن را خودکشی تشخیص داده بود، جان خود را از دست داده‌اند. به عبارت دیگر، در ۹ ماه اول سال ۱۳۹۲ شمار خودکشی‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش یافته است. شمار خودکشی‌ها در مناطق مرزی ایران چشمگیرتر از سایر نقاط است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 45 از 77:  « پیشین  1  ...  44  45  46  ...  76  77  پسین » 
گفتگوی آزاد

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA