انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 51 از 119:  « پیشین  1  ...  50  51  52  ...  118  119  پسین »

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی


مرد

 
اپل در iWatch بدنبال ایجاد یک پلتفرم تمام‌عیار سلامت و تناسب اندام است

http://postimage.org/
همه چیز برای معرفی ساعت هوشمند اپل که از آن با نام iWatch یاد می‌شود، محیا است. این کمپانی از مدت‌ها قبل، تیم بزرگی از مهندسان خبره خود را بکار گرفته تا محصول انقلابی دیگری را طراحی کنند. حال گزارش شده که اپل صرفا به دنبال ساخت یک ابزار هوشمند پوشیدنی نیست و در عوض قصد دارد یک پلتفرم کامل مرتبط با سلامت و تناسب اندام را ایجاد کند.
گفته می‌شود اپل تلاش می‌کند در سیستم‌عامل iOS 8 اپلیکیشن جدیدی را به نام Healthbook ارایه کند که در واقع دفترچه کلیه فعالیت‌های ورزشی و مرتبط با سلامت کاربر خواهد بود. این نرم‌افزار به ساعت هوشمند این کمپانی متصل می‌شود و اطلاعات بدست آمده توسط آن را گردآوری می‌کند. در واقع اپل سعی دارد امکاناتی که در ساعت‌های هوشمند فعلی وجود دارند به شکل بهتر و متمرکزتری در ساعت هوشمند خود بگنجاند.
نرم‌افزار Healthbook نه تنها قادر به محاسبه‌ گام‌های برداشته شده کاربر یا کالری سوزانده شده اوست، بلکه امکان محاسبه ضربان قلب، سنجش میزان قند خون، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و موارد دیگر مرتبط با بهداشت و درمان را دارد.
براساس صحبت‌های مدیرعامل شرکت Masimo که یک استارتاپ برای توسعه لوازم جانبی آیفون برای سنجش میزان اکسیژن خون است، اپل طی یک سال گذشته کارشناسان و مهندسان بسیاری را که در این زمینه تخصص دارند، استخدام کرده است.
چندی پیش نیز شایعه شده بود که اپل در تلاش است تا هدفون جدیدی را تولید کند که در آن محاسبات مرتبط با سلامت انجام خواهد شد. اپل همچنین یکی از پژوهشگران برجسته دانشگاه MIT را که در زمینه طراحی سنسورهای قابل استفاده در هدفون‌ها فعالیت می‌کرد به استخدام خود درآورده است.
حال باید منتظر رونمایی آیفون ۶ در تابستان امسال باشیم تا ببینیم اپل چه تغییراتی در اکوسیستم خود ایجاد خواهد کرد و آیا وارد بازار ابزارهای پوشیدنی خواهد شد یا خیر.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ارزش سهام اپل برای اولین بار از سال 2012 به 600 دلار رسید

http://postimage.org/
هرچند کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری در غربی‌ترین نقطه‌ی ایالات متحده در در‌ه‌ی سیلیکون مشغول به فعالیت هستند، اما نبض اقتصادی آن‌ها در شرق آمریکا، یعنی وال‌استریت می‌تپد. هرگاه اوضاع در وال‌استریت خوب باشد، سهام‌داران روی خوش به ساکنان دره‌ی سیلیکون نشان خواهند داد. حال چنین حالتی برای سهام‌داران اپل پیش آمده است. عصر دوشنبه با پایان کار تالارهای بورس در نیویورک، ارزش هر سهم اپل برای اولین بار از سال 2012 به 600 دلار رسیده است.
صعود ارزش سهام اپل به 600 دلار به ازای هر سهم، ارزش میراث اپل را در بازارهای بورس به 517.66 میلیارد دلار رسانده است.
سهام اپل در سپتامبر 2012 میلادی به 702.10 دلار رسیده بود. پس از آن سهام اپل به‌طور متداومی با کاهش ارزش در بازار بورس روبرو شد که در اثر وقوع برخی از اتفاقات متوالی بود. از جمله‌ی آن می‌توان به عدم عرضه‌ی طیف جدید از محصولات، مشکلات موجود در نقشه‌ی اپل و ایجاد مشکلات در برخی از خطوط تولید در کشور چین اشاره کرد. همه‌ی این اتفاقات منجر به نارضایتی سهام‌داران شد، به طوریکه به اعتقاد برخی کمپانی در حال دور شدن از مسیر پیشرفت خود بود.
اپل با فائق آمدن بر تمامی مشکلات پیش‌رو، ارزش سهام خود را بالا برد، بطوریکه در ابتدای سال گذشته‌ی شمسی، سهام این کمپانی به ارزش 390.53 در بازارهای بورس مبادله می‌شد، در حالی که هم‌اکنون ارزش آن به 600 دلار رسیده است. اپل در کنفرانس ارائه‌ی گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی اول سال 2014 نیز خبر از تقسیم هر سهم به هفت قسمت داده است.
افزایش ارزش سهم این کمپانی برخی از کاشناسان را به این نتیجه رسانده است که شاید کوپرتینویی‌ها درصدد عرضه‌ی محصول جدیدی به بازار هستند که بهترین گزینه ساعت‌هوشمند این کمپانی با نام iWatch است.
Brain Blau، مدیر مرکز تحقیقات در مورد فناوری‌های مصرفی در موسسه‌ی گارتنر، در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:
افزایش ارزش سهام اپل منجر به ایجاد هیجان در میان سهام‌داران شده است، چراکه اخیراً این کمپانی با رکود در تالار بورس و یکنواختی در عرضه‌ی محصولات روبرو بود.
آیا اپل درصدد استفاده از موقعیت پیش آمده برای عرضه‌ی نسل جدیدی از محصولات است؟
یقیناً همگان در انتظار عرضه‌ی محصولی در آینده‌ی نزدیک هستند، اما سوال اصلی اینجا است که اسلحه‌ی اپل برای شگفت‌زده کردن کاربران چه خواهد بود؟
اولین ایستگاه برای خودنمایی اپل در سال جاری میلادی، کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2014 است که ماه آتی شاهد برگزاری آن خواهیم بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ و درس‌هایی از طراحی و فروش ساعت‌های هوشمند گیر و دست‌بند گیر فیت

http://postimage.org/
سامسونگ حدود 6 ماه قبل، Galaxy Gear را معرفی کرد. شروع کار سامسونگ در عرصه‌ی ساعت‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و ظاهری در رنگ‌های مختلف بود. پس از 6 ماه، نسل دوم گیر شامل 2 ساعت و یک دست‌بند سلامتی به نام Gear Fit رونمایی شد. این بار تایزن به جای اندروید مورد استفاده قرار گرفت و ظاهر ساعت‌ها دستخوش برخی تغییرات شد. اما سامسونگ در این مدت کوتاه چه درس‌هایی گرفته و آینده‌ی ابزارهای پوشیدنی خود را چطور رقم خواهد زد. در ادامه با ما همراه شوید تا در این مورد بیشتر بدانیم.
این روزها صحبت از ساعت‌ها و عینک‌های هوشمند است. تکنولوژی گوشی‌ها و تبلت‌ها و کامپیوترها کم کم وارد دنیای ابزارهای پوشیدنی می‌شود. عینک و ساعت هم به عنوان دو ابزار کوچک و پرکاربرد، هدف فعلی سازندگان بزرگ وسایل همراه هستند.
سامسونگ و ال‌جی، سونی و اپل و کمپانی‌های دیگر همه در فکر ابزارهای پوشیدنی هستند و تا به حال هم شاهد رونمایی از چند ساعت هوشمند بودیم و شایعات زیادی در مورد iWatch یا ساعت هوشمند اپل و G Watch ال‎جی شنیده می‌شود.
سامسونگ هم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تاکنون دو نسل از ساعت‌ها و دست‌بند‌های هوشمند خود را روانه‌ی بازار کرده است. همین 6 ماه پیش بود که نسل اول ساعت‌های هوشمند یعنی خانواده‌ی Gear رونمایی شدند و حالا نوبت به Gear 2s، Gear 2 Neo در کنار دست‌بند Gear Fit رسیده تا صفی از پوشیدنی‌های متنوع این کمپانی را تشکیل دهند.
مثل همیشه سامسونگ تمام بخش‌های بازار را هدف قرار داده است و بسیار جدی است تا از این بازار رو به رشد که شاید آینده‌ی خوبی هم داشته باشد، سهم زیادی را نصیب خود کند.
گوگل هم به عنوان مغز متفکر اندروید بیکار نبوده و حتی پلتفرم ویژه‌ای برای این نوع ابزارها در نظر گرفته که پیشتر در زومیت به آن پرداختیم.


اندروید ویر در برابر تایزن

البته نسل دوم ساعت‌های هوشمند سامسونگ از سیستم عامل سبز رنگ اندروید بی‌بهره هستند و سیستم عامل دیگری به نام تایزن جای آنها را می‌گیرد. قطعاً سامسونگ به آینده‌ی Tizen امیدوار است و آن را رها نمی‌کند اما پلتفرم اندروید ویر گوگل که اساساً همان اندروید در قالبی سبک‌تر است را نمی‌توان نادیده گرفت. به همین علت است که Min Cho مدیر بازاریابی سامسونگ می‌گوید ما برای اینکه بهترین انتخاب‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم، به همکاری با گوگل و استفاده از اندروید ادامه خواهیم داد.


تجاربی در طراحی

فکر می‌کنید سامسونگ با عرضه‌ی نسل اول گیرها چه تجربیات مفیدی به دست آورده است؟
اولین درسی که سامسونگ گرفته این است که ساعت هوشمند باید طراحی جالب و بروزی داشته باشد و به نوعی بخشی از تیپ اشخاص شود. بنابراین همه باید از طراحی و ظاهر آن راضی باشند. Eunjoo Kim طراح اصلی ظاهر سری گیر در ادامه می‌گوید تنها یک اندازه برای همه کافی نیست. بنابراین نسل دوم گیرها قابلیت شخصی‌سازی بیشتری دارد. البته منظور از شخصی‌سازی این نیست که محصولات متنوعی عرضه می‌شود.
سامسونگ گوشی رده‌اولی مثل گلکسی اس 5 را برای همگان طراحی کرده است. اما ساعت هوشمند کمی متفاوت است. Jun Yong Song از طراحان ارشد سخت‌افزار هر دو سری می‌گوید: «نسل اول گیر دارای بند از پیش متصل شده بود، درست مثل ساعت‌های معمولی و قدیمی. شاید شما هم انتظار ابزاری مدرن و زیبا را داشته‌اید و از دیدن تصاویر گیر ناامید شده‌اید. سامسونگ هم متوجه این موضوع شده است.»
گیر 2 طوری طراحی شده که با هر بندی بتوان آن را استفاده کرد. در واقع بندهای استاندارد 22 میلی‌متری را می‌توان به گیر 2 متصل کرد. پیچ‌های عجیب و غریب در طراحی جدید حذف شده و تجهیزاتی مثل دوربین، اسپیکر و میکروفون همگی از بند ساعت به بدنه‌ی اصلی منتقل شده‌اند. دکمه‌ی خانه هم برای دسترسی به صفحه‌ی خانه‌ی ساعت تعبیه شده و جای ژست حرکتی را گرفته است. موادی نرم‌تر از نسل اول گیر استفاده شد تا ساعت راحت‌تر باشد. اصولاً ابزارهای پوشیدنی باید کاملاً راحت باشند. در کنار ظاهر، سخت‌افزار تغییر کمی داشته و به عبارتی تکامل یافته است.
بند قابل تعویض، رنگ‌های مختلف پس‌زمینه، بالاخره تصویر پس‌زمینه و طراحی ساعت همگی در شخصی‌سازی ساعت‌های گیر نقش داشته‌اند. حالا از طریق ساعت می‌توان به تغییر چیدمان آیکان‌ها و تصویر پس‌زمینه پرداخت.


نمایشگر AMOLED زیبایی ساعت هوشمند را دو چندان می‌کند

موضوع فقط انتخاب تصویر پس‌زمینه نیست بلکه تصاویر پس‌زمینه‌ی پیش‌فرض طوری انتخاب شده‌اند که مزیت استفاده از یک نمایشگر AMOLED را روشن کنند. AMOLED توانایی نمایش تصاویری را دارد که LCDهای TFT نمی‌توانند. مثلاً رنگ‌های درخشان آبی یا سبز در گیر فیت مزیت تکنولوژی امولد را به رخ می‌کشد. در نمایشگرهای TFT رنگ‌ها نسبت به امولد واقعاً کدرتر هستند.


شکل مربعی برای همه‌ی مدل‌ها؟

شکل کلی ساعت در تمام مدل‌ها مربعی شکل است و شاید تعجب کنید که چرا سامسونگ که همیشه محصولات متنوعی عرضه کرده، بخش اصلی ساعت را مثل بند آن به شکل‌های مختلف طراحی نمی‌کند؟
مشتریان سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلفی دارند. با عرضه‌ی سه مدل گیر 2 به مشتریان این اختیار را داده‌ایم که محصول مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنند. این بخشی از سخنان Song است. اما چرا فقط 3 مدل؟
Kim می‌گوید عدد 3 یک عدد جادویی است. تیم طراحی اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی را آزموده تا نهایتاً به نمونه‌ی نهایی رسیده است. Kim به این نکته اشاره کرده که سامسونگ در مورد اندازه‌ی گیر و گیر فیت همیشه مشکل داشته است. او می‌گوید ما حالا دو اندازه داریم ولیکن با دید باز به استقبال احتمالات جدید می‌رویم. گذشته‌ی این کمپانی و تجربه‌ای که در تولید تبلت‌ها و گوشی‌ها در ابعاد مختلف داشته هم گواه این مطلب است که ابعاد متنوع موفقیت سامسونگ را قوت می‌بخشند.


طراحی گیر فیت

طراحی دست‌بند گیر فیت داستان متفاوتی دارد، طرح آن شبیه به خورشید روی اقیانوس است و شاید از همین منظره‌ی زیبا الهام گرفته شده باشد. ارگونومی آن هم بسیار خوب است. در انتخاب ابعاد و اندازه‌ها به سن و جنس افراد توجه شده تا در نهایت طرح بهینه‌ای حاصل شود. بند هم به همین صورت طراحی شده. سیستم عامل گیر فیت همچنان تایزن است. هنوز هم نسل اول گیرها با مشکل کمبود اپلیکیشن دست و پنجه نرم می‌کنند ولیکن در حال حاضر دست‌بندی بهتر از گیر فیت عرضه نشده است.
اینکه چرا سامسونگ به سمت تایزن حرکت کرده دلایل مختلف و تا حدی نامعلوم دارد. موضوع پیچیده‌ای است اما با توجه به اینکه تایزن بر اساس وب شکل گرفته، قابلیت تبدیل و استفاده از بخشی از اپلیکیشن‌های موجود را دارد. در آینده هم با تجربه‌ای که سامسونگ به دست آورده، روی این سیستم عامل بیشتر کار می‌کند و نقاط ضعف آن بیش از پیش بررسی می‌شود و شاید ابزارهای تایزنی بیشتری هم روانه‌ی بازار شود.


سخن آخر

سامسونگ به آینده‌ی اسمارت‌واچ یا ساعت هوشمند امیدوار است و انتظار دارد که تقاضا برای چنین محصولاتی بالا باشد. اما روی کدام موضوع تمرکز کند؟ تایزن؟ اندروید؟ ابزارهای مربوط به سلامتی؟ ساعت هوشمند؟ گذر زمان مشخص می‌کند که بالاخره سامسونگ کدام ابزار پوشیدنی و کدام سیستم عامل را به شکل گسترده مورد استفاده قرار می‌دهد. معلوم نیست که این تنوع منجر به سردرگمی سامسونگ شود یا تبدیل به نقطه قوت آن گردد!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
معرفی دو کروم بوک جدید توسط لنوو

http://postimage.org/app.php
وقتی لنوو تصمیم به انجام کاری می‌گیرد، تمام تلاش خود را می‌کند تا کار به بهترین نحو انجام شود. پس از معرفی دو مدل مخصوص کودکان در ماه گذشته، لنوو به تازگی دو کروم‌بوک معرفی نموده است.
این دو مدل با نام‌های N20 و N20p هر دو دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی و از نظر مشخصات فنی مشابه یکدیگر هستند. لنوو پیشتر نیز در نمایشگاه CES از ورود به بازار کروم‌بوک ها خبر داده بود. اما تفاوت بین این دو مدل این است که مدل N20 یک لپ‌تاپ کلاسیک بدون صفحه نمایش لمسی است در حالیکه N20p دارای یک صفحه نمایش لمسی است که تقریبا مشابه محصولات سری Yoga این شرکت قابلیت تا شدن به پشت تا 300 درجه را دارد (تقریبا مشابه سری Yoga، چرا که محصولات سری Yoga تا 360 درجه خم می‌شوند). این میزان خم شدن صفحه نمایش برای تماشای فیلم و مواردی از این دست بسیار مناسب است، البته انتظار نداشته باشید که از این کروم‌بوک‌ها دقیقا به جای یک تبلت استفاده کنید.
هر دو این کروم بوک‌ها از پردازنده چهار هسته‌ای Celeron اینتل با 8 ساعت باتری، دو درگاه USB و 4 گیگابایت رم بهره می‌برند. طبق اعلام لنوو ممکن است مدل‌های 3G این کروم‌بوک‌ها نیز به بازارها عرضه شود. از بین این دو مدل، N20 که درای صفحه نمایش غیر لمسی است زودتر از مدل دیگر و احتمالا در نیمه خراد ماه به بازار عرضه می‌شود و بسته به این که مدل مورد نظر شما چه مقدار رم داشته باشد قیمتی بین 250 تا 279 دلار خواهد داشت. مدل N20p نیز با قیمتی بین 299 تا 329 دلار از نیمه تیرماه به بازارها عرضه خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایسوس در نسل بعدی پدفون داک کیبرد را نیز برای استفاده در حالت لپ‌تاپ به این محصول اضافه خواهد کرد

http://postimage.org/
کمپانی ایسوس با عرضه‌ی محصول هیبریدی سری پدفون خود نسل نوینی از تجهیزات را به بازار ارائه داد که شامل یک تلفن‌هوشمند و داک تبلت است. حال به‌نظر می‌رسد ایسوس به این محصول اکتفا نکرده و در نظر دارد تا به پدفون خود یک داک کیبرد نیز اضافه کند که در این صورت سری جدید محصولات این کمپانی در بردارنده‌ی سه قطعه خواهد بود که می‌توان این محصول را بصورت تلفن‌هوشمند، تبلت و نهایتاً لپ‌تاپ استفاده کرد.
Mobile Geeks با کنکاش در اسناد FCC اسنادی را یافته است که نشان از تولید یک داک کیبرد توسط ایسوس دارد. این داک برای اتصال نیازی به برقراری ارتباط فیزیکی نداشته و می‌تواند از طریق بلوتوث به ابزار مورد نظر متصل شود.
همانطور که در تصاویر فوق نیز مشاهده می‌کنید، داک مورد نظر دارای عرض 25 سانتی‌متر است و براساس شواهد موجود برای عرضه‌ به‌همراه نسل جدید پدفون با نام PadFone X که از طریق AT&T ‌عرضه خواهد شد، توسعه یافته است. عدم استفاده از قفل‌های خاص در محل قرار گیری تبلت روی این داک، نشان از این دارد که می‌توان از این کیبورد برای ارتباط با سایر تبلت‌های هم‌اندازه با پدفون نیز استفاده کرد.
ایسوس برای کاهش وزن این داک، استفاده از امکان تعبیه باتری اضافی در این کیبرد را کنار گذاشته است، از این‌رو نمی‌توان همچون سایر نسخه‌های موجود در بازار با برقراری اتصال فیزیکی بین داک و تبلت، باتری تبلت را شارژ کرد. برای تامین انرژی مورد نیاز کیبرد و ترک‌پد لمسی این داک، یک باتری 450 میلی‌آمپرساعتی در داخل آن قرار گرفته است که می‌توان آن را از طریق پورت USB شارژ کرد. همچین امکان استفاده از درگاه میکرو USB نیز نبوده و از OTG استفاده خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کسپرسکی و رونمایی از آخرین راهکارهای حفاظت از محیط‌های مجازی

http://postimage.org/app.php
کسپرسکی از جدیدترین راهکار امنیتی خود برای محیط‌های مجازی (Virtualization) به عنوان پیشرفته‌ترین راهکار امنیتی برای پلتفرم‌های VMware، Citrix و Microsoft رونمایی کرد.
این محصول نسبت به نسخه قبلی امکانات امنیتی بیشتری مانند کنترل برنامه‌های کاربردی و... را دارد و در قالب گواهینامه‌های انعطاف‌پذیری به مشتریان عرضه شده است. این محصول دارای مزایایی از جمله عملکرد بهتر در فضای مجازی، محافظت بی نظیر از فضای مجازی، استقرار و مدیریت آسان ویژه فضاهای مجازی و تنوع در گواهینامه ها و دسترسی‌ها می‌باشد.
قابلیت Hypervisor این محصول، درگیری تمامی ورودی و خروجی‌های سیستم، پردازنده و حافظه را به حداقل می‌رساند و از اسکن چندباره و غیر ضروری یک فایل روی چند ماشین مجازی جلوگیری می کند. به این ترتیب اثر منفی بر عملکرد سیستم به حداقل می‌رسد و بازده کارایی آن بالاتر می رود. همچنین این نسخه جدید از تمامی فن‌آوری‌های کلیدی مجازی‌سازی مایکروسافت و Citrix پشتیبانی می‌کند.
محافظت بی‌نظیر این محصول جدید کسپرسکی از طریق اتصال به پایگاه داده‌های ابری صورت می‌گیرد و محافظت بی‌وقفه‌ای در برابر تهدیدات ناشناخته انجام می شود. از این رو سطح حملات، آلودگی‌ها، آسیب‌ها و خسارات ناشی از اعمال سیاست‌های امنیتی با فیلترینگ ماشین‌ها مجازی در سطح دانه‌های ریز (Granular) به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.
امنیت تمام فضاهای مجازی و فیزیکی از طریق یک کنسول واحد مدیریتی صورت می گیرد که دردسرهای نصب نرم افزارهای جانبی را به کلی از بین برده و کلیه عملیات راه‌اندازی و اجرا در کمتر از شصت دقیقه به وسیله یک کاربر ساده قابل انجام است. تمامی تنظیمات اعمال شده توسط کاربر به صورت خودکار روی تمامی ماشین‌های مجازی اعمال شده و نیاز به تنظیم تک تک آنها نیست. نتیجه این کار افزایش بهره‌وری از طریق اعمال یک سیاست امنیتی واحد و ادغام امور روزمره IT برای فضاهای فیزیکی و مجازی یکپارچه می‌باشد.
تنوع در گواهینامه‌ها نیز به کاربر اجازه می دهد که بسته به میزان کاربری و سطح توقعی که از نرم افزار امنیتی خود دارد، نسخه درست را خریداری کند. از این طریق علاوه بر حذف امکانات و قابلیت های بدون استفاده، در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی می شود. این گواهینامه‌ها همچنین بر حسب تعداد کاربران متصل به یک شبکه متغیر است. شرکت آواژنگ به عنوان نماینده رسمی کسپرسکی در ایران، ارائه کننده این محصول جدید با تمامی گواهینامه‌های آن می‌باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با استفاده از نرم‌افزار Andy، اندروید را بر روی کامپیوتر شخصی‌تان تجربه کنید

http://postimage.org/
نرم‌افزار Andy اندروید را در مک و ویندوز شبیه‌سازی می‌کند و امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را فراهم می‌سازد. دلایل زیادی وجود دارد که از یک شبیه‌ساز اندرویدی استفاده کنیم. به‌طور مثال ممکن است بخواهید از iPhone سوییچ کنید به نکسوس گوگل که در این صورت می‌توان از این ابزار جهت تجربه رابط‌کاربری و آشنایی بیشتر با اندروید استفاده کنید؛ شاید ترجیح می‌دهید اپلیکیشنی مثل whatsApp را روی کامپیوتر شخصی‌تان استفاده کنید یا اینکه می‌خواهید Calsh of Clans را روی نمایشگر بزرگ‌تر بازی کنید.
هر هدفی که داشته باشید ابزار Andy می‌تواند جواب گو باشد. برخلاف BlueStacks که تنها قادر به اجرای اپلیکیشن‌های اندروید است، این ابزار رایگان بطور کامل تجربه اندروید را در ویندوز و مک ارائه می‌دهد؛ علاوه بر این حتی امکان یکسان‌سازی بین دیگر ابزار‌های اندرویدی را نیز فراهم می‌سازد. روش نصب و را اندازی:

قدم اول: نرم ‌افزار Andy را دانلود و نصب کنید، هنگام نصب، فایروال ویندوز اجازه دسترسی برنامه را طلب می کند؛ شما نیز باید گزینه Allow Access را انتخاب کنید. (ما این شبیه‌ساز را در ویندوز ۸ آزمایش کردیم)

http://www.andyroid.net/

قدم دوم: مراحل بوت حدود یک دقیقه به طول می‌انجامد؛ بعد از آن با صفحه خوش‌آمد اندروید مواجه می‌شوید؛ صفحه‌ای که هر ابزار اندرویدی برای اولین بار آن را نمایش می‌دهد (Andy در حال حاضر اندروید ۴.۲ را اجرا می‌کند). با استفاده از ماوس بر روی دکمه استارت کلیک کنید؛ اگر هم نمایشگر شما از نوع چند لمسی است می‌تواند با تپ‌کردن بر روی دکمه استارت مراحل را ادامه دهید.

قدم سوم: در صورت داشتن حساب گوگل، آن را وارد کنید و سپس طبق منو‌ها مراحل را ادامه دهید. در ادامه مراحل راه‌اندازی، برای همگام‌سازی بین ابزارها، اپلیکیشن 1clicksync دو مرتبه از شما می‌خواهد که جزئیات حساب گوگل‌تان را وارد کنید.

قدم چهارم: بعد از اتمام مراحل اولیه باید با صفحه Home روبرو شوید؛ در پایین پنجره، نوار ابزار Andy امکان چرخش صفحه را در اختیارتان گذاشته است که با استفاده از آن می‌توانید حالت صفحه را به افقی یا عمودی تغییر دهید. همچنین دکمه‌ای وجود دارد که امکان تعویض دو حالت تمام صفحه و Window را فراهم می‌سازد. دکمه‌های Home، ‌Back، Multi tasking هم درست مشابه تبلت‌های اندروید در جای خودشان قرار گرفته‌اند.

از این پس می‌توانید هر اپلیکیشن اندرویدی که می‌خواهید را اجرا کنید. هرچند که Andy از قابلیت‌های دیگری برخوردار است که در صورت تمایل می‌توانید از آنها نیز استفاده کنید.
اپلیکیشنی با نام Andy وجود دارد که با نصب‌کردن آن بر روی شبیه‌ساز Andy، تلفن‌هوشمند یا تلبت اندرویدی، می‌توانید شبیه‌ساز Andy را از طریق تلفن یا تبلت کنترل کنید. شاید این روش برای بازی‌هایی که از سنسور شتاب سنج استفاده ‌می‌کنند یا نیاز به نمایشگر لمسی دارند، ایده جالبی باشد.
در حال حاضر این اپلیکیشن در وب سایت Andy وجود ندارد؛ ولی این شرکت فایل APK اندی را در Dropbox قرار داده و از طریق لینک زیر می‌توانید آن را دانلود کنید. بعد از دانلود، فایل APK را به بر روی همه دستگاه‌هایی که دارید انتقال دهید و آن را نصب کنید (جهت برقراری ارتباط بین دستگاه‌ها، باید همه آنها به یک شبکه بی‌سیم متصل باشند).


http://zurl.ir/676442
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل فروشگاه Staples را پشت سر گذاشت تا پس از آمازون در رتبه دوم بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین دنیا قرار گیرد

http://postimage.org/
براساس گزارش وال‌استریت‌ژورنال اپل توانسته بر Staples غلبه کند و به عنوان دومین خرده فروشی بزرگ آنلاین دنیا مطرح شود. فروشٍ آنلاین اپل نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد رشد کرده است. این موضوع نشان دهنده تمایل بیشتر کاربران به خرید اینترنتی و همچنین رشد درآمد فروشگاه‌های آنلاین این شرکت است.
در این آمار کلیه فروش آنلاین اپل شامل فروش سخت‌افزار و محتوای دیجیتالی آی‌تیونز در نظر گرفته شده است.
گزارش وال‌استریت‌‌ژورنال براساس اطلاعات منتشر شده توسط موسسه Internet Retailer تهیه شده است. این موسسه سال گذشته نیز اطلاعات آماری مشابه‌‌ای را ارایه کرد که البته فروش آیفون، آیپد، آیپاد و کامپیوترهای مک در آن در نظر گرفته نشده بود. این بدین معنا است که شاید اپل در سال‌های گذشته نیز این جایگاه را داشته بود.
جالب است بدانید که اپل تنها با تکیه بر فروش محصولات خود توانسته رتبه دوم را بین خرده فروشی‌های آنلاین بدست آورد و این در حالی است که کمپانی‌های دیگر و فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی علاوه بر فروش محصولات اپل، هزاران محصول دیگر را نیز به فروش می‌رساند. با این حال شاید برایتان جالب باشد که بدانید که مجموع فروش خرده‌فروشی‌های دوم تا یازدهم در لیست منتشر شده توسط Internet Retailer کمتر از کل فروش آمازون است. آمازون توانسته در سال گذشته فروش ۶۷.۸ میلیارد دلاری را تجربه کند که رسیدن به این رقم حتی برای کمپانی بزرگی همچون اپل نیز دشوار است.
این گزارش نشان از قدرت اپل در فروش محصولات خود و عدم وابستگی این شرکت به خرده فروشی‌های دیگر دارد. اپل به راحتی و بدون واسطه قادر است محصولات خود را به فروش برساند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
عینک را فراموش کنید؛ گوگل می‌خواهد دوربین را روی چشمانتان جای دهد

http://postimage.org/
اخیرا خبرهای زیادی پیرامون عینک گوگل به گوش می‌رسد. هرچند اگر کمی جلوتر را ببینیم، شاید به زودی این عینک فوق‌العاده گوگل همانند یک تلفن هوشمند فراگیر شود، اما شاید هم گوگل به‌دنبال توسعه فناوری دیگری باشد که حتی بهتر از عینک‌‌گوگل عمل می‌کند، فناوری که همچون لنزهای چشمی بر روی چشم انسان قرار می‌گیرند.
براساس اطلاعات مربوط به پتنت‌هایی که اخیرا به ثبت رسیده‌اند، نشان می‌دهند که گوگل در پی ساخت دوربین‌هایی است که همانند لنز‌ها، در چشم هر شخص جای می‌گیرند. بی‌شک این لنزها متمایز‌تر از عینک‌های معمول خواهند بود، بخصوص اینکه اگر دوست نداشته باشید که مردم بفهمند شما در حال استفاده از این ابزار هستید.
همچنین این بدان معناست که دوربین قادر خواهد بود مسیر بینایی را دنبال کند، در این صورت فرصت‌های جدیدی به‌وجود خواهد آمد که می‌توان در مورد روش‌های بهره بردن از آنها اندیشید. برای مثال در مکانی که ازدحام جمعیت وجود دارد با خیره شدن به یک شخص، نرم افزار تشخیص چهره، چهره فرد را شناسایی کرده، نام و عنوان شغلی او را نمایش می‌دهد، درست چیزی شبیه به فیلم‌های علمی-تخیلی مثل Terminator 2. این امکان فوق‌العاده جذاب، مناسب افرادی است که در بخاطر سپردن نام دوستان و آشنایان مشکل دارند.
از همین روش می‌توان در اداره پلیس استفاده کرد، زمانی که چند مضنون وجود دارند جهت شناسایی فرد مجرم می‌توان از این فناوری بهره گرفت. یکی از تفاوت‌های کلیدی این ایده آن است که برخلاف عینک گوگل این لنز فاقد نمایشگر است، بنابراین فراید انتقال داده‌ها باید به روشی دیگر صورت گیرد، مثلا از طریق یک اپ روی گوشی هوشمند یا می‌تواند به صورت شفاهی و از طریق گوش موارد مورد نظر را شنید.
پتنت اخیر گوگل روش‌های مختلفی را شرح می‌دهد که با بهره گرفتن از آن‌ها می‌توان تاثیر به سزایی در زندگی نابینایان گذاشت، این فناوری قطعا نمی‌تواند بینایی‌ نابینایان را باز گرداند ولی می‌توان با استفاده از این فناوری همواره اطلاعاتی از محیط اطراف‌شان در اختیارشان گذاشت. اگر شخصی نابینا بخواهد از خیابان عبور کند، به سختی می‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی مناسب برای عبور کردن است. لنز ارتباطی هوشمند می‌تواند وضعیت ترافیک را تجزیه و تحلیل کند وحتی قادر است از وضعیت چراغ خطر مطلع شود تا به عابر بگوید چه زمانی برای عبور از خیابان مناسب است.
این لنز دوربین، تازه‌ترین عنصری است که به پروژه گوگل افزوده شده تا لنز هوشمند ارتباطی را توسعه دهد، اما هنوز مشخص نیست که چه مقدار زمان طول خواهد کشید تا این فناوری به مرحله اجرا برسد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با سرویس ESPN می‌توانید مسابقات جام جهانی را در هر کجا که هستید، تماشا کنید

http://postimage.org/
ESPN پوشش کامل مسابقات جام جهانی را در برنامه دارد و کاربران آمریکایی می‌توانند با پرداخت حق اشتراک این سرویس، تمامی مسابقات، حواشی، اخبار و تحلیل‌های کارشناسان درباره مسابقات را در هر کجا که هستند و بر روی دستگاه‌های متنوع هر هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماشا کنند.
با نزدیک شدن به بزرگ‌ترین رویداد ورزشی سال، تب و تاب فوتبالی داغ‌تر و داغ‌تر می‌شود. در همین راستا ESPN از نحوه پوشش این مسابقات پرده برداشته است. مدیر ESPN، جان اسکیپر طی رویدادی رسانه‌ای در نیویورک اعلام نمود که همه 64 مسابقه جام جهانی به صورت زنده از طریق شبکه‌های WatchESPN و ESPN3 پخش خواهند شد. طبیعتا شما برای استفاده از این سرویس نیازمند اشتراک در سرویس ESPN هسنید.
سرویس‌های ESPN ویژه جام جهانی به همین‌ها خلاصه نشده است. این شبکه ورزشی 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به اخبار، حواشی و تحلیل‌های کارشناسان در حول مسابقات پرداخته و شما می‌توانید در هر لحظه از تمام اخبار مرتبط با جام‌جهانی مطلع شوید. همچنین قابلیت‌هایی برای استفاده از یک نمایشگر دوم مثل نمایشگر تلفن هوشمند یا تبلت نیز در این سرویس جای گرفته است.
فیفا برای دو دوره جام جهانی بعدی، یعنی 2018 روسیه و 2022 قطر حق پخش تلویزیونی به زبان انگلیسی در ایالات متحده را طی مناقصه‌ای به شبکه فاکس واگذار کرد. در نتیجه ESPN و سایر کانال‌ها و سرویس‌ها حق پخش کامل مسابقات را در دو دوره آتی نداشته و فقط می‌توانند مسابقات یا محتوای مورد نظرشان را از فاکس خریداری کنند. از آنجا که جام جهانی 2014 آخرین فرصت ESPN تا سال 2022 برای درآمدزایی از طریق حق انحصاری پوشش کامل جام‌جهانی است، احتمالا این شرکت در ارائه محتوا سنگ تمام خواهد گذاشت.
با استفاده از سرویس جدید ESPN مبنی بر پوشش کامل جام جهانی، آمریکایی‌ها می‌توانند فارغ از این که کجا هستند، به تماشای مسابقات بنشینند. آنها می‌توانند روی نمایشگر تلویزیون، تبلت و تلفن هوشمندشان مسابقات را دنبال کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 51 از 119:  « پیشین  1  ...  50  51  52  ...  118  119  پسین » 
کامپیوتر

اخبار کامپیوتر و اینترنت و تکنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA